abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:14:35 #201
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_29391222
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef remlof het volgende:

omdat het niet alleen een koptelefoon is maar een headsetje met microfoon en knop om op te nemen?
je kan natuurlijk wel altijd zelf gaan modden.
Tof..dat kan ik ook nog wel Dan zou dat met de headset van Samsung eigenlijk op dezelfde manier moeten kunnen. (Als je dat stomme kastje open krijgt)
Op die site die jij net gaf plaatst diegene er toch alleen een volume regelaar tussen, maar je had er net zo goed gelijk je oordopjes op kunnen zetten toch?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:58:42 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_29392578
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef richie29 het volgende:
Op die site die jij net gaf plaatst diegene er toch alleen een volume regelaar tussen, maar je had er net zo goed gelijk je oordopjes op kunnen zetten toch?
yep dat kan ook, je kan het volume toch met de knoppen aan de linkerkant van je foon regelen.
maar ik zou er wel een contraplug aanzetten, dan kan je later altijd nog van oordoppen/kopfoon veranderen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:03:31 #203
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_29392749
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:18 schreef DonSauza het volgende:
Ik haal hem toch zelf uit de winkel.
Mijn contract van Vodafone loopt 3 december af, dat is vandaag precies over 3 maanden.
Ik kan dus vandaag een nieuwe contract afsluiten en mijn nr meenemen?
nou wil ik je niet uit je gedachtengang storen, maar 3 december is echt pas over 4 maanden, gelukkig...
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_29399407
Sinds kort heb ik deze telefoon en ik ben er uitermate tevreden mee. Het probleem is echter dat ik de instellingen voor MMS en internet niet kan instellen. In het instellingen menu staat alleen 'neem contact op met uw service provider'.

Op de website van T-mobile kan je die instellingen naar je telefoon laten sturen. Helaas staat de 6230i niet in het lijstje van telefoons en als ik de 6230 selecteer gebeurt er niks op mijn telefoon.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt .
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:02:48 #205
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_29400447
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef H.Flick het volgende:

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt .
http://www.nokia.nl/nl/support/telefoons/settings/settings.html
daar kan je ook de instellingen oplaten sturen
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_29400560
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:03 schreef Dandelion het volgende:

[..]

nou wil ik je niet uit je gedachtengang storen, maar 3 december is echt pas over 4 maanden, gelukkig...
3 december is idd over 4 maanden maar mijn contract loopt 3 november af ipv 3 december, had me 1 maand vergist
Ik heb me telefoon al in me bezit, gekocht bij Belcompany!
pi_29400854
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:02 schreef Dandelion het volgende:

[..]

http://www.nokia.nl/nl/support/telefoons/settings/settings.html
daar kan je ook de instellingen oplaten sturen
Gelukt . Bedankt.
pi_29404283
wat wel een nadeel aan deze telefoon is, is dat je de mail instellingen niet zelf kan instellen.. ik hoorde dat je dat bij de 6230 wel kon, maar bij de i kun je het alleen maar door je provider laten opsturen :S
pi_29404526
Ik hoorde trouwens vanmiddag iets over een bug in de firmware als je de telefoon gebruikt met de nokia CK-7W carkit. Hoe het precies zit weet ik niet, weet iemand hier meer over? Ik heb namelijk vrijdag een afspraak om deze carkit te laten inbouwen .
pi_29405035
op tweakers is een groot topic over deze telefoon.. staat ook wat met een bug van een carkit
pi_29406199
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef tijntjethf het volgende:
op tweakers is een groot topic over deze telefoon.. staat ook wat met een bug van een carkit
Link?
pi_29418583
Ik heb een vraagje, ik heb m sinds gister in mijn bezit en ik wil er ook een mp3 speler van maken, ik heb al een 512 mmc kaartje. Maar ik heb geen flauw idee hoe het moet! Kan iemand mij een eindje op weg helpen, ik lees van alles over software enzo, maar hoe kom ik eraan enzo?! Alvast bedankt!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:19:55 #214
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_29418786
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:08 schreef Bhaartje het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb m sinds gister in mijn bezit en ik wil er ook een mp3 speler van maken, ik heb al een 512 mmc kaartje. Maar ik heb geen flauw idee hoe het moet! Kan iemand mij een eindje op weg helpen, ik lees van alles over software enzo, maar hoe kom ik eraan enzo?! Alvast bedankt!
dmv een datakabel, bluetooth, infrarood of een cardreader moet je mp3's op je mmc kaartje zetten. Die doe je vervolgensin je telefoon.Vervolgens ga je via MENU --> MEDIA (7) --> MUSICPLAYER (3) naar de muziekspeler, en druk je op play.

Bekijk ook de handleiding ff.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_29418967
Dank je!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:42:20 #216
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_29420405
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:29 schreef Bhaartje het volgende:
Dank je!
geen probleem
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_29422782
Als ik een datakabel (usb) voor mijn telefoon-computer koop.
Kan ik die dan gewoon in me telefoon drukken en dan muziek naar me telefoon transporteren of moet ik eerst het kaartje eruit halen en daar de muziek op zetten?

Als het laatste het geval is vraag ik me af hoe ik mijn datakabel aan dat kaartje krijg....
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:11:26 #218
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_29422861
nee, die kabel druk je aan de ene kant in de computer, en aan de andere in de telefoon, en vervolgens gaan de bestand gewoon naar je kaartje...
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_29424081
heb je ook een aanrader voor me waar ik zo'n kaartje kan kopen en waar ze het goedkoopste zijn?
Bijvoorbeeld een site?!

Ik wil er ook een MMC 1GB kaartje bij kopen!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:29:22 #220
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29424341
1 GB is wellicht aan de grote kant daar wordt hij aardig langzaam van is het verhaal. Zelf heb ik er een 512 MB kaartje gratis bijgekregen, en het duurt een tijdje voordat hij een vol kaartje heeft geladen in de musicplayer...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_29426891
Oke bedankt,

Ik denk dat 512 MB ook wel voldoende is voor mij.
Heb je nog tips voor waar ik het kabeltje en MB kaart kan halen en welk merk of wat..
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 04:55:53 #222
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_29438527
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef DonSauza het volgende:
Oke bedankt,

Ik denk dat 512 MB ook wel voldoende is voor mij.
Heb je nog tips voor waar ik het kabeltje en MB kaart kan halen en welk merk of wat..
in de hierboven al ergens genoemde topics op tweakers wordt verwezen naar ebay voor de kabels, ook staat daar een lijst met kaartjes die okay zijn. Kaarten groter dan 512 MB kunnen officieel geloof ik niet in de 6230i.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_29461354
Is het mogelijk wanneer je via nokia pc suite en vervolgens bestandsbeheer bladert om ook je multi media berichten te lezen?

En is het mogelijk om je multi mediaberichten onder opgeslagen items te zetten, want bij een gewoon smsje kun je op 'verplaatsen' drukken maar niet bij een MMS. Is dit uberhaupt mogelijk?
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:08:34 #224
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29464608
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 04:55 schreef Dandelion het volgende:

[..]

in de hierboven al ergens genoemde topics op tweakers wordt verwezen naar ebay voor de kabels, ook staat daar een lijst met kaartjes die okay zijn. Kaarten groter dan 512 MB kunnen officieel geloof ik niet in de 6230i.
officieel staat dat ook in het boekje. Maar ik denk dat het meer in de zin van een zekerheid inbouwen dat niet ineens alle mensen een 1GB erin proppen en Nokia gaan (aan)klagen omdat hij te langzaam wordt. Ik weet niet of iemand het hier al eens heeft geprobeerd, een 1GB erin?
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 15:40:42 #225
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_29467171
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

officieel staat dat ook in het boekje. Maar ik denk dat het meer in de zin van een zekerheid inbouwen dat niet ineens alle mensen een 1GB erin proppen en Nokia gaan (aan)klagen omdat hij te langzaam wordt. Ik weet niet of iemand het hier al eens heeft geprobeerd, een 1GB erin?
op tweakers zijn er wat die het hebben en met sommige kaarten werkt het wel hoor, maar t wordt inderdaad wat trager.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_29471456
ik heb wellicht het debielste probleem van dit topic, maar ik heb de achterkant nu een paar keer zitten verwijderen om een sim te plaatsen, echter nu krijg ik hem niet meer open. Ik loop al sinds 14uur te klooien. Het is toch gewoon een kwestie van die button indrukken en schuiven maar? hij gaat met geen mogelijkheid meer open.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:30:00 #227
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29472318
eerste paar keer gaat dat wat moeilijk je moet best wel hard drukken, ik wel nog steeds. Probeer ook af te zetten tegen het beschermoogje van de camera, daar kun je wat eenvoudiger tegenaan drukken...
pi_29482337
het is niet meer gelukt, maar ik ga zo ff terug naar de winkel ermee (koopzondag). de button is nu iets verschoven door het prutsen en dat lijkt me al helemaal niet de bedoeling.
pi_29482540
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:36 schreef DonSauza het volgende:
Ik ben van plan morgen de 6230i te gaan kopen.
Maar nu heb ik nog wel een paar vraagjes aan jullie:

Ik heb gelezen in dit topic dat als ik mijn telefoon bij T-mobile haal dat hij dan gelockt is en ik hem niet kan updaten ofzo, is dat waar?

Zo ja, waar hebben jullie je telefoon gekocht en waar zijn leuke aanbiedingen op dit moment?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Er zijn nog genoeg mensen die dat ding los kopen, blijf ik vreemd vinden.
Als je een abo erbij neemt waar je niet eens gebruik van maakt ben je veel cheaper uit, het is alleen ff wachten op de juiste aktie altijd.

Ik ben nu gegaan voor telfort200 icm slechts 1 jaar en eerste 3 maanden gratis abo. Dan kost het je dus 9 maanden x 26 euro = 234 euro. ik gebruik het abo niet eens ! los kost hij 380 ofzo.
pi_29484828
hmmja.. ik ben nu opzoek naar een abo wat ik wel wil gebruiken.. maar ben nog even op zoek naar het goedkoopste icm de 6230i
pi_29485053
ik wacht op de 6280

Telefoonkenmerken

* Fantastisch compact design in een gebruiksvriendelijk schuifconcept
* Twee geïntegreerde digitale camera's: een camera met een resolutie van 2 megapixels en een VGA-camera
* Geniet van videogesprekken in twee richtingen en bekijk je gesprekspartner terwijl je praat in real-time
* Kleurenscherm met 262.144 kleuren en hoge resolutie
* Kwaliteitsvolle foto's maken en video's opnemen in liggende modus
* Snelle WCDMA- en EDGE-verbindingen om te surfen met breedbandsnelheid plus tri-band GSM met wereldwijde roaming-mogelijkheden
* Eenvoudige e-mailtoegang met automatische download om foto's te versturen en documenten te bekijken
* Mini SD-kaart ondersteuning
* Visual Radio
* Music Player met stereogeluid
* Push-to-Talk

Volledige specificaties

Werkfrequentie

* Dual-mode WCDMA/GSM-werking en tri-band GSM-dekking op vijf continenten (GSM 900/1800/1900- en WCDMA 2100-netwerken)
* Automatische omschakeling tussen frequentiebanden

Formaat

* Gewicht: 104 g
* Afmetingen: 99.9 x 46 x 21 mm, 91 cc

Display en gebruikersinterface

* Kleurenscherm met 262.144 kleuren en actieve matrix (320 x 240 pixels)
* Series 40-gebruikersinterface
* F5-richtingstoets, twee functietoetsen, toets Verzenden en toets Beëindigen
* Speciale toets voor cameratoepassing

Imaging

* Videogesprekken in twee richtingen
* Ondersteuning voor liggende modus over volledig scherm
* Camera achteraan: geïntegreerde camera met resolutie van 2 megapixels, liggende cameramodus en 8x digitale zoom
* Camera vooraan: geïntegreerde VGA-camera
* Flash (bereik tot 1,5 m)
* Speciale camera- en zoomtoetsen

Geheugenfuncties

* Tot 10 MB intern geheugen voor video, audio, images en andere files
* 64 MB Mini SD-kaart meegeleverd in het verkooppakket

Messaging

* Uitwisseling van Xpress audioberichten: nieuwe, gebruiksvriendelijke interface voor audioberichten. Je eigen spraakbericht opnemen en versturen naar compatibele toestellen.
* MMS OMA 1.2: foto's, video, tekst en spraakclips met elkaar combineren en als MMS versturen naar een compatibele telefoon of PC; MMS gebruiken om je verhaal te vertellen aan de hand van een voorstelling met meerdere dia's. Dankzij de MMS OMA 1.2-specificatie kan je berichten tot 300 KB versturen/ontvangen.
* Tekstberichten: ondersteuning voor aaneengeschakelde SMS, uitwisseling van beeldberichten, SMS-distributielijst
* Tekstinvoer met woordenboek: ondersteuning voor de belangrijkste talen in Europa en Azië-Pacific
* E-mail: je professionele en private e-mailaccounts raadplegen; ondersteuning voor de protocollen SMTP, POP3 en IMAP4
* Mijn Aanwezigheid: inclusief Wireless Village, Instant Messaging en Dynamische contactenlijst; raadpleeg de status voordat je iemand belt

Connectiviteit

* Mini SD-geheugenkaart
* Draadloze Bluetooth-technologie: brede waaier van profielen en API's voor naadloze connectiviteit
* Infrarood
* USB 2.0 aan maximale snelheid via Pop-Port™-interface
* Nokia PC Suite-connectiviteit met USB en draadloze Bluetooth-technologie

Browsing

* xHTML-browser via TCP/IP
* 3GPP-videostreaming

Gegevensoverdracht

* WCDMA 2100 met simultane spraak- en pakketgegevens
(PS max. snelheid UL/DL= 128/384 kbps, CS max. snelheid 64 kbps)

* EDGE: mobiele breedbandtoegang met upload-snelheid tot 118,4 kbps en download-snelheid tot 236,8 kbps

* GPRS (General Packet Radio Service)*: Klasse 10, download-snelheid tot 62,4 kbps

Java™-toepassingen

* Java™ MIDP 2.0, CLDC 1.1 (Connected Limited Device Configuration (J2ME))
* OTA (Over-the-Air) download van Java™-games en -toepassingen

Inhoud van het verkooppakket

* Nokia 6280 telefoon
* Nokia Stereo hoofdtelefoon HS-23
* Nokia Batterij BP-6M
* 64 MB Mini SD-kaart
* Nokia Datakabel CA-53
* Nokia Reislader AC-4
* Gebruikershandleiding
* CD-ROM met software

Energiebeheer

Batterij.........................Capaciteit........Spreektijd............................Stand-by tijd
Nokia Batterij BP-6M... 970 mAh..........Tot 3 uur (GSM)..................Tot 250 uur (GSM)
.............................................................Tot 2.5 uur (WCDMA).........Tot 200 uur (WCDMA)

bron

[ Bericht 1% gewijzigd door mien-moeke op 07-08-2005 13:35:44 (bron toegevoegt) ]
pi_29506019
Heerlijk zo'n dooddoener, Mien-moeke.
Dit topic gaat over de 6230i zoals ook in de topic titel staat en we staan niet te wachten op die lap tekst met gegevens over de 6280.
pi_29609820
Ik heb hem nu een week en ik ben er totaal weg van, wat een supertelefoon.
Te gekke mp3's erop als ringtone, denk aan vette hardcore nummers, heavy metal maar ook coole geripte filmquotes. Te gek ook dat je er geheugenkaarten in kunt proppen.
Verder zijn de soepele toetsen echt fijn, is de phone erg licht, gaat de batterij gaat zeker 5 dagen mee en ben ik nog lang niet uitgekeken op alle extra snufjes/eigenschappen.
Ik had al maanden in mijn hoofd dat ik weer over zou gaan stappen op Nokia na samsungs, ericssons en sharps gehad te hebben... en damn wat had ik gelijk.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:34:57 #234
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_29760217
Na een antieke Ericsson en een Motorola V525 ga ik ook maar voor een Nokia, om een of andere reden altijd gezeik gehad met bereikbaarheid, hopelijk is dat weg met kpn mobile icm een 6230i.
Maar ik hoor dat het beeldscherm erg snel beschadigt? Als in witte vlekken ed er op. Overigens had ik dat ook met mijn V525 (die notabene nog wel dichtklapt )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
pi_29766176
Vandaag bij het postkantoor opgehaald
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29773992
Op die van mij wacht ik al ruim een week... Hopelijk komt ie voordat ik op vakantie ga.
Heb 'm besteld bij Telecom.nu.
pi_29912643
Wie iemand hoe je een adres als homepage in stelt?
pi_29965862
Heb deze nu ook een paar weken en hij bevalt prima .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29966040
Kan je overigens die java games ook downloaden op een andere manier dan via die betaalsites?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:13:46 #240
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_29966588
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:58 schreef du_ke het volgende:
Kan je overigens die java games ook downloaden op een andere manier dan via die betaalsites?
Als je torrents weet te gebruiken: type op een torrent-search engine maar eens java games in
pi_29967577
Vandaag kpn gebeld dat ik mijn hi abo opzeg omdat ik goedkoper uit ben met een nieuwe abo dan een verlenging met mijn ouwe klassieke 3310. Meteen boden ze mij een verlenging aan met een nieuw toestel. Dus ik mocht kiezen en hun regelen een verlening met korting enzo.

Dus nu ben ik ben ik aan het rondkijken wat een mooi toestelletje kan zijn voor mij. Ik blijf graag bij Nokia omdat ik met de 3310 toch een aantal jaartjes heb gedaan. En deze (dus de 6230i) lijkt me een mooie optie. Dus ik blijf dit topic in de gaten houden voor de in en outs van dit toestel.

Oftewel een TVP

[ Bericht 2% gewijzigd door Boy_Snakeye op 25-08-2005 20:03:10 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:43:13 #242
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_29967628
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vandaag kpn gebeld dat ik mijn hi abo opzeg omdat ik goedkoper uit ben met een nieuwe abo dan een verlenging met mijn ouwe klassieke 3310. Meteen boden ze mij een verlenging aan met een nieuw toestel. Dus ik mocht kiezen en hun regelen een verlening met korting enzo.

Dus nu ben ik ben ik aan het rondkijken wat een mooi toestelletje kan zijn voor mij. Ik blijf graag bij Nokia omdat ik met de 3310 toch een aantal jaartjes heb gedaan. En deze lijkt me een mooie optie. Dus ik blijf dit topic in de gaten houden voor de in en outs van dit toestel.

Oftewel een TVP
Dit toestel is gewoon echt een topper (als je het mij vraagt...)

Zeker als je nu een 3310 hebt is het zeker het overwegen waard...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_30035263
Ik heb er vandaag 2 in mijn handen gehad. Een klant en een collega hadden ze beide. Maar een collega merkte op dat er trillingen/golven in zijn scherm zitten als je bijv een grijs element in je scherm hebt. Bij die kleur zie je dat extra goed.

Hij zeg daarbij dat veel meer voorkomt en dat firmwar 3.40 dat nog niet oplost maar 3.50 wel.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
pi_30035532
hm, ik wil een mp3tje als ringtone hebben. Dmv. die op m'n palm zetten, en dan met BT op mn 6230i Nu heb ik een 512 mb MMC kaart erin zitten, dus ruimte zat (400 over) Maar nu zegt ie als ik het bestand erop wil zetten dat er geen ruimte meer voor is.. het bestand is 5 mb groot (een mp3 van 1 mb lukte wel..)

alvast bedankt
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:52:39 #245
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_30036861
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:01 schreef superheist het volgende:
hm, ik wil een mp3tje als ringtone hebben. Dmv. die op m'n palm zetten, en dan met BT op mn 6230i Nu heb ik een 512 mb MMC kaart erin zitten, dus ruimte zat (400 over) Maar nu zegt ie als ik het bestand erop wil zetten dat er geen ruimte meer voor is.. het bestand is 5 mb groot (een mp3 van 1 mb lukte wel..)

alvast bedankt
BT bestanden worden automatisch op het intern geheugen geplaatst misschien?
pi_30037183
Ik heb intresse in de 6230i met t-mobile lock, ik heb vodafone, maar de simlock laat ik er wel vanaf halen. Als ik het goed heb begrepen krijg je het 512 mb geheugenkaartje echter pas na het invullen van een of andere antwoordkaartje.

Is het eenvoudig om aan het geheugenkaartje te komen als je iemand weet met een t-mobile abonnement, of wordt het een heel gedoe om aan het kaartje te komen?

Weet iemand hier meer van?
pi_30037496
Heb em ook via T-mobile, ben er erg blij mee. Mijn vorige was een 6310i ook een mooi toestel maar dit is echt geweldig, mp3 kleurenscherm enz enz...

Mijn 512mb MMC werd gelijk meegeleverd bij de phone toen ik mijn T-mobile abbo verlengde.
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_30037897
misschien als 'buffer' ofzo.. maar bij dat andere bestand kwam wel meteen op het MMC kaartje.
pi_30320557
Ik heb 'm besteld

En binnen een week binnen. Met een Hi abbo. Beetje korting kunnen krijgen enzo. Dus ik wacht af
pi_30420584
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb 'm besteld

En binnen een week binnen. Met een Hi abbo. Beetje korting kunnen krijgen enzo. Dus ik wacht af
Hijs al binnen en ligt nu in de oplader. Straks ff kijken naar de functies en het gemak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')