Tof..dat kan ik ook nog welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef remlof het volgende:
omdat het niet alleen een koptelefoon is maar een headsetje met microfoon en knop om op te nemen?
je kan natuurlijk wel altijd zelf gaan modden.
yep dat kan ook, je kan het volume toch met de knoppen aan de linkerkant van je foon regelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef richie29 het volgende:
Op die site die jij net gaf plaatst diegene er toch alleen een volume regelaar tussen, maar je had er net zo goed gelijk je oordopjes op kunnen zetten toch?
nou wil ik je niet uit je gedachtengang storen, maar 3 december is echt pas over 4 maanden, gelukkig...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:18 schreef DonSauza het volgende:
Ik haal hem toch zelf uit de winkel.
Mijn contract van Vodafone loopt 3 december af, dat is vandaag precies over 3 maanden.
Ik kan dus vandaag een nieuwe contract afsluiten en mijn nr meenemen?
http://www.nokia.nl/nl/support/telefoons/settings/settings.htmlquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef H.Flick het volgende:
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.
3 december is idd over 4 maanden maar mijn contract loopt 3 november af ipv 3 december, had me 1 maand vergistquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou wil ik je niet uit je gedachtengang storen, maar 3 december is echt pas over 4 maanden, gelukkig...
Geluktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
http://www.nokia.nl/nl/support/telefoons/settings/settings.html
daar kan je ook de instellingen oplaten sturen
Link?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef tijntjethf het volgende:
op tweakers is een groot topic over deze telefoon.. staat ook wat met een bug van een carkit
dmv een datakabel, bluetooth, infrarood of een cardreader moet je mp3's op je mmc kaartje zetten. Die doe je vervolgensin je telefoon.Vervolgens ga je via MENU --> MEDIA (7) --> MUSICPLAYER (3) naar de muziekspeler, en druk je op play.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:08 schreef Bhaartje het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb m sinds gister in mijn bezit en ik wil er ook een mp3 speler van maken, ik heb al een 512 mmc kaartje. Maar ik heb geen flauw idee hoe het moet! Kan iemand mij een eindje op weg helpen, ik lees van alles over software enzo, maar hoe kom ik eraan enzo?! Alvast bedankt!
in de hierboven al ergens genoemde topics op tweakers wordt verwezen naar ebay voor de kabels, ook staat daar een lijst met kaartjes die okay zijn. Kaarten groter dan 512 MB kunnen officieel geloof ik niet in de 6230i.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef DonSauza het volgende:
Oke bedankt,
Ik denk dat 512 MB ook wel voldoende is voor mij.
Heb je nog tips voor waar ik het kabeltje en MB kaart kan halen en welk merk of wat..
officieel staat dat ook in het boekje. Maar ik denk dat het meer in de zin van een zekerheid inbouwen dat niet ineens alle mensen een 1GB erin proppen en Nokia gaan (aan)klagen omdat hij te langzaam wordt. Ik weet niet of iemand het hier al eens heeft geprobeerd, een 1GB erin?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:55 schreef Dandelion het volgende:
[..]
in de hierboven al ergens genoemde topics op tweakers wordt verwezen naar ebay voor de kabels, ook staat daar een lijst met kaartjes die okay zijn. Kaarten groter dan 512 MB kunnen officieel geloof ik niet in de 6230i.
op tweakers zijn er wat die het hebben en met sommige kaarten werkt het wel hoor, maar t wordt inderdaad wat trager.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
officieel staat dat ook in het boekje. Maar ik denk dat het meer in de zin van een zekerheid inbouwen dat niet ineens alle mensen een 1GB erin proppen en Nokia gaan (aan)klagen omdat hij te langzaam wordt. Ik weet niet of iemand het hier al eens heeft geprobeerd, een 1GB erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |