abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:17:21 #251
104871 remlof
Europees federalist
pi_30423403
damn, ik had m'n 6230i (per ongeluk) de hele nacht aan de usb kabel laten hangen.... vind ik em net, is de accu leeg! terwijl ie gisteravond zo goed als vol was... wtf?!?
pi_30427572
Op deze vind je wat games om te installeren
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_30468916
maar de software voor de 6230 is toch vaak anders als voor de 6230i? aangezien deze met een andere resolutie werkt enzo..
pi_30514715
Ik heb hm besteld+mn abo verlengt . Ik heb 2 vraagjes weet niet als ze al langs waren geweest.

1: Hoeveel smsjes (inbox)(outbox)(SIM)(Toestel) passen er in Nokia 6230i ?
2: Ik ben benieuwd wat voor kwaliteit qua foto's ie heeft, kan iemand misschien een fototje maken met zijn of haar Nokia 6230i en hier willen posten, als dat kan?

Thnx
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  maandag 12 september 2005 @ 16:02:48 #255
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_30516097

let vooral op de onderste zin...
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_30517483
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik heb hm besteld+mn abo verlengt . Ik heb 2 vraagjes weet niet als ze al langs waren geweest.

1: Hoeveel smsjes (inbox)(outbox)(SIM)(Toestel) passen er in Nokia 6230i ?
2: Ik ben benieuwd wat voor kwaliteit qua foto's ie heeft, kan iemand misschien een fototje maken met zijn of haar Nokia 6230i en hier willen posten, als dat kan?

Thnx
Volgens mij hangt dat af van de grootte van je mmc kaartje. Standaard krijg je er 32 mb bij.
  maandag 12 september 2005 @ 17:15:27 #257
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_30517588
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Volgens mij hangt dat af van de grootte van je mmc kaartje. Standaard krijg je er 32 mb bij.
sms slaat ie volgens mij in het vaste geheugen van de telefoon op.
Maar hoeveel, geen idee, pleur die dingen altijd gelijk weg
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_30517656
hmm okey, thnx any way.. ik kan het verder ook nergens vinden, maarja ik neem aan dat ie wel veel smsjes kan opslaan..
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_30517698
iemand anders ervaring daarmee?
pi_30517931
Hij gaf net een melding van berichtengeheugen bijna vol. Heb er nu 78 in staan. Plus 85 in de folder verzonden berichten. Dus dat is wel redelijk wat. En als je berichtjes erg graag wil bewaren kan je ze via bleutooth bv ook op de pc opslaan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30518071
okay dankje, zal wel ff wennen.. met mijn huidige tel. passen er op de sim 15, en op toestel zelf 200
pi_30601498
2 vraagjes:

- weet iemand wat visueel radio . Dit kun je in en uitschakelen. Maar waarvoor het is?
- en wat is de standaard beveiligingscode?
pi_30629497
Ik heb ff een vraagje aan de 6230i experts alhier

sinds gisteren heb ik een 6230i in mijn bezit (abbo verlengd, en deze was gratis)

bij video-instellingen kan ik kiezen voor standaard duur van de film, of maximaal? zit er alleen verschil in de opname tijd dan, of ook in de kwaliteit?

waar kan ik ergens leuke thema's en achtergronden vinden, of is dat zelf te maken?

Ik heb geen datakabel erbij gekregen of infrarood of bluetooth op mijn pc, dus dat moet ik ff kopen, maar nu vraag ik me af of ik met bluetooth hetzelfde kan als via een kabel, iemand ervaring hiermee?

als laatste vraagje: waar vind ik goedkoop een mmc kaartje?

alvast bedankt!
pi_30629832
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef Gurb het volgende:
Ik heb ff een vraagje aan de 6230i experts alhier

sinds gisteren heb ik een 6230i in mijn bezit (abbo verlengd, en deze was gratis)

bij video-instellingen kan ik kiezen voor standaard duur van de film, of maximaal? zit er alleen verschil in de opname tijd dan, of ook in de kwaliteit?

waar kan ik ergens leuke thema's en achtergronden vinden, of is dat zelf te maken?

Ik heb geen datakabel erbij gekregen of infrarood of bluetooth op mijn pc, dus dat moet ik ff kopen, maar nu vraag ik me af of ik met bluetooth hetzelfde kan als via een kabel, iemand ervaring hiermee?

als laatste vraagje: waar vind ik goedkoop een mmc kaartje?

alvast bedankt!
- Als je standaard doet is het 25 sec. (je ziet 'm ook aftellen als je opneemt) En maximaal is gewoon nog de ruimte die je over hebt om op te nemen.

- Hier vind je nog wat achtergronden en thema's

- Datakabel o.i.d. zit er niet bij. Maar ik gebruik een bluetooth stickje. Zoiets kost nog geen 25 euro.

- goedkoop mmc kaartje. Klik
pi_30631035
hartelijk dank

en met een bluetooth usb stick kan ik hetzelfde als met de datakabel?
pi_30631241
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Gurb het volgende:
hartelijk dank

en met een bluetooth usb stick kan ik hetzelfde als met de datakabel?
Yhep.
pi_30636634
Is het ook zo dat je met de Nokia 6230i bij de sms instellingen kan instellen dat ie herhaaldelijk een sms toon aangeeft? zoals de Samsung ook doet, SGH-E600, E700 etc. dat ie zegmaar om de bepaalde minuut een sms toon laat horen. Vindt ik wel een handige functie, maar als dat er niet opzit is niet erg
  donderdag 22 september 2005 @ 15:33:03 #268
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30826209
tvp! wil um ook gaan kopen
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
pi_30830125
Ben de actie bij Telecom.nu misgelopen

Maar heb nu via T-mobile verlengt en krijg het toestel gratis. En dan niet met een 2 jarige verlenging maar gewoon met een 1 jarige . Scheelt met 239 eurotjes.
pi_30832497
Bij phonehouse is ie nu ook in de aanbieding.
pi_30841574
ik moet &^%!@#!! 2 weken wachten op mijn foon
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:57:27 #272
18772 pos
@@sweet@@
pi_30856797
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik moet &^%!@#!! 2 weken wachten op mijn foon
Moest ik ook...maar het is het wachten waard
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_30859628
better be
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:43:44 #274
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_30868895
Ik zag hem van de week in een krantje staan bij een T-mobile abbo, dan dus de 6230i EN maar de helft van de abbo-kosten het gehele jaar... (ik weet niet zeker of het een of twee jaar is, maar volgens mij maar een jaar)
Het toestel ligt alweer in de aanbiedingsbakken ondertussen dus
* Miguel is nog steeds heel tevreden over zijn toestel
al begint de stand-by tijd wel af te nemen geloof ik... (nu zo'n 4 maanden oud) Al bel ik wel wat meer de laatste tijd, maar niet zo extreem veel meer dan normaal, toen ging hij toch zeker 5 tot 6 dagen mee ipv 3 tot 4...
pi_30949695
Vraagje aan de experts hier

Ik heb een Ipaq 3715 en heb altijd internet en mail verbinding gehad via Bluetooth met mijn 6310i. Voor mij een perfect toestel.

Nu deze gsm dus kwijtgeraakt en de vervanger gekregen zo meldde men mij. Leuk toestel al hoeft al die poespas niet zo maar een mens moet met zijn tijd meegaan. hehe

hij maakt een paar keer verbinding met de gsm zoals ik kan zien in beeld maar verbreekt die drie keer en dan de melding op de ipaq dat het mislukt is....

-Hij is gepaired
-GPRS zit op mijn gsm (gechecked bij KPN voor de zekerheid
-Instellingen zijn hetzelfde op de Ipaq als voorheen, niks gewijzigd. (alleen apparaat toegewezen voor mobiel internet.

Mijn conclusie is dat het aan dit toestel moet liggen maar ik vind niet wat. Met andere apparaten heb ik gewoon bluetoothverbinding zonder problemen. De firmware is v3.40

Is er iemand die dit probleem herkent of een oplossing weet? ik zoek me gek op internet.

Alvast bedankt!
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:19:45 #276
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30973667
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Miguel het volgende:
Ik zag hem van de week in een krantje staan bij een T-mobile abbo, dan dus de 6230i EN maar de helft van de abbo-kosten het gehele jaar... (ik weet niet zeker of het een of twee jaar is, maar volgens mij maar een jaar)
Abonnement van 2 jaar, maar die aktie is nu voorbij. Er komen aanbiedingen mee maar nog niet echt hele goedkope dingen. Aan de andere kant is het een erg goede telefoon dus zul je hem wel steeds vaker zien.

-ik ben er op dit moment op aan het wachten, denk um vrijdag binnen te krijgen!!!-

forum over de 6230( i )
www.nokia6230i.tk
pi_30973870
* GrupoBalanca is nu in bezit van de Nokia 6230i

vanmiddag bij de post aangekomen

vrgje: waar kun je je sms geheugen zien?
pi_30975187
als je bluetooth aan laat staan is hij ook errug snel leeg
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:21:34 #279
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30975475
@lucienne2:

Vreemd: kzag je net bij het topic; iemand dit al eens gezien, de shit gewoon; nam een kijkje op je weblog, kijk weer (zoals de hele dag) naar nokia 6230i topic en daar ben je.. ;)
pi_30975693
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef Djensen het volgende:
@lucienne2:

Vreemd: kzag je net bij het topic; iemand dit al eens gezien, de shit gewoon; nam een kijkje op je weblog, kijk weer (zoals de hele dag) naar nokia 6230i topic en daar ben je.. ;)
maybe it's meant to be..... of mischien kijk ik ook in meerdere fok forums...wie weet
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:36:25 #281
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30975903
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef lucienne2 het volgende:

[..]

maybe it's meant to be..... of mischien kijk ik ook in meerdere fok forums...wie weet
Waarschijnlijk dat tweede
Dat eerste zou wel een mooi verhaal zijn voor later..
pi_30982445
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:27 schreef GrupoBalanca het volgende:
* GrupoBalanca is nu in bezit van de Nokia 6230i

vanmiddag bij de post aangekomen

vrgje: waar kun je je sms geheugen zien?
pi_30983748
Kwam vandaag achter dat de oordopjes ook een headset is.

Vond dat microfoon gedeelte erg laag zitten en vond het niet logisch dat het dus een microfoon zou zijn.

Maar daarboven zit dus zo'n ding die je los kan klikken en dan achter je nek kan vastzetten zodat je microfoon hoger hangt en je oordopjes niet uit je oren trekt door het gewicht van de draad en het microfoontje.

Dus voor de mensen die dat niet wisten. Het kan dus wel
pi_30988114
duuuhhhh
pi_30988891
Nog iets wat ik ondekt heb:

De beveiligingscode is standaard op 00000 of 12345.
  woensdag 28 september 2005 @ 10:12:02 #286
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_30992949
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kwam vandaag achter dat de oordopjes ook een headset is.
\

Haha, maar een telefoon aanzetten kon je dus nog net wel
Headset is ideaal, gebruik hem bijna altijd
pi_30993735
Radio functie vind ik leuk, ik was er vannacht mee in slaap gevallen.. ik had verwacht dat mijn batt. bijna op zou zijn.. maar niet dus
pi_30994151
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:48 schreef GrupoBalanca het volgende:
Radio functie vind ik leuk, ik was er vannacht mee in slaap gevallen.. ik had verwacht dat mijn batt. bijna op zou zijn.. maar niet dus
Ontvangst is redelijk van de nokia. Alleen jammer dat visuele radio niet werkt in NL
pi_30994277
Ontvangst bij mij is prima... visuele radio heb ik nog niet in verdiept, wel even snel doorheen gelezen in boekje, wat kun je er precies mee
pi_30994470
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:13 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ontvangst bij mij is prima... visuele radio heb ik nog niet in verdiept, wel even snel doorheen gelezen in boekje, wat kun je er precies mee
Check dit ff

http://www.visualradio.com
pi_30995012
Ah ok , weet jij toevallig waar je je sms geheugen kunt zien? kan niks vinden in t boekje
pi_30995245
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ah ok , weet jij toevallig waar je je sms geheugen kunt zien? kan niks vinden in t boekje
Nee helaas, had wel ff gekeken toen je de vraag gister ofzo gesteld had.

Ik meen wel gezien te hebben dat je dat kan zien ergens, maar waar
pi_30995501
tel. heeft ook gewoon zoveel functies.. met al die mappen enz. lijkt wel een pc man
pi_30996351
misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik nieuwe games / applicaties installeren. Kan wel een .jar bestand via bluetooth naar mijn mobiel sturen, maar dan kan ik hem alleen maar opslaan en herkent de teleffon hem niet.
pi_30996519
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef lucienne2 het volgende:
misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik nieuwe games / applicaties installeren. Kan wel een .jar bestand via bluetooth naar mijn mobiel sturen, maar dan kan ik hem alleen maar opslaan en herkent de teleffon hem niet.
Via je nokia pc suite en dan "toepassing installeren'

Dan kun je die .jar bestanden naar je telefoon plaatsen

En als de telefoon het niet pakt. Dan is die applicatie niet bedoeld voor de 6230i
pi_30996807
quote:
Bedoel je hoeveel er in kunnen of hoeveel je ontvangen/verzonden hebt?

Er kunnen er 165 of 170 in, weet ik niet meer precies. Wat je stuurt en ontvangt kan je zien bij oproepinfo, en dan berichtenteller.
pi_30997202
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Via je nokia pc suite en dan "toepassing installeren'

Dan kun je die .jar bestanden naar je telefoon plaatsen

En als de telefoon het niet pakt. Dan is die applicatie niet bedoeld voor de 6230i
....pc suite... ik hem een ibook (mac dus)
houdt het dan op?
  woensdag 28 september 2005 @ 13:17:00 #298
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30997206
quote:
160 las ik op het tweakers forum! (genoeg dus )
pi_30998698
Dank
pi_30999437
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef lucienne2 het volgende:

[..]

....pc suite... ik hem een ibook (mac dus)
houdt het dan op?
Ik ben bang van wel. Op de nokia site (zowel USA als Nederland) is niks te vinden van software voor de Mac.
Ook via bluethooth kom je alleen bij je galerij en niet bij je toepassingen...

Misschien dat er nog bepaalde software is die erbij kan , maar daar weet ik het bestaan niet vanaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')