Volgens mij hangt dat af van de grootte van je mmc kaartje. Standaard krijg je er 32 mb bij.quote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik heb hm besteld+mn abo verlengt. Ik heb 2 vraagjes weet niet als ze al langs waren geweest.
1: Hoeveel smsjes (inbox)(outbox)(SIM)(Toestel) passen er in Nokia 6230i ?
2: Ik ben benieuwd wat voor kwaliteit qua foto's ie heeft, kan iemand misschien een fototje maken met zijn of haar Nokia 6230i en hier willen posten, als dat kan?
Thnx
sms slaat ie volgens mij in het vaste geheugen van de telefoon op.quote:Op maandag 12 september 2005 17:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij hangt dat af van de grootte van je mmc kaartje. Standaard krijg je er 32 mb bij.
- Als je standaard doet is het 25 sec. (je ziet 'm ook aftellen als je opneemt) En maximaal is gewoon nog de ruimte die je over hebt om op te nemen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef Gurb het volgende:
Ik heb ff een vraagje aan de 6230i experts alhier
sinds gisteren heb ik een 6230i in mijn bezit (abbo verlengd, en deze was gratis)
bij video-instellingen kan ik kiezen voor standaard duur van de film, of maximaal? zit er alleen verschil in de opname tijd dan, of ook in de kwaliteit?
waar kan ik ergens leuke thema's en achtergronden vinden, of is dat zelf te maken?
Ik heb geen datakabel erbij gekregen of infrarood of bluetooth op mijn pc, dus dat moet ik ff kopen, maar nu vraag ik me af of ik met bluetooth hetzelfde kan als via een kabel, iemand ervaring hiermee?
als laatste vraagje: waar vind ik goedkoop een mmc kaartje?
alvast bedankt!
Yhep.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Gurb het volgende:
hartelijk dank
en met een bluetooth usb stick kan ik hetzelfde als met de datakabel?
Moest ik ook...maar het is het wachten waardquote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik moet &^%!@#!!2 weken wachten
op mijn foon
Abonnement van 2 jaar, maar die aktie is nu voorbij. Er komen aanbiedingen mee maar nog niet echt hele goedkope dingen. Aan de andere kant is het een erg goede telefoon dus zul je hem wel steeds vaker zien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Miguel het volgende:
Ik zag hem van de week in een krantje staan bij een T-mobile abbo, dan dus de 6230i EN maar de helft van de abbo-kosten het gehele jaar... (ik weet niet zeker of het een of twee jaar is, maar volgens mij maar een jaar)
maybe it's meant to be..... of mischien kijk ik ook in meerdere fok forums...wie weetquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef Djensen het volgende:
@lucienne2:
Vreemd: kzag je net bij het topic; iemand dit al eens gezien, de shit gewoon; nam een kijkje op je weblog, kijk weer (zoals de hele dag) naar nokia 6230i topic en daar ben je..;)
Waarschijnlijk dat tweedequote:Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
maybe it's meant to be..... of mischien kijk ik ook in meerdere fok forums...wie weet
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:27 schreef GrupoBalanca het volgende:
* GrupoBalanca is nu in bezit van de Nokia 6230i![]()
vanmiddag bij de post aangekomen
vrgje: waar kun je je sms geheugen zien?
\quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kwam vandaag achter dat de oordopjes ook een headset is.![]()
Ontvangst is redelijk van de nokia. Alleen jammer dat visuele radio niet werkt in NLquote:Op woensdag 28 september 2005 10:48 schreef GrupoBalanca het volgende:
Radio functie vind ik leuk, ik was er vannacht mee in slaap gevallen.. ik had verwacht dat mijn batt. bijna op zou zijn.. maar niet dus![]()
Check dit ffquote:Op woensdag 28 september 2005 11:13 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ontvangst bij mij is prima... visuele radio heb ik nog niet in verdiept, wel even snel doorheen gelezen in boekje, wat kun je er precies mee
Nee helaas, had wel ff gekeken toen je de vraag gister ofzo gesteld had.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ah ok, weet jij toevallig waar je je sms geheugen kunt zien? kan niks vinden in t boekje
Via je nokia pc suite en dan "toepassing installeren'quote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef lucienne2 het volgende:
misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik nieuwe games / applicaties installeren. Kan wel een .jar bestand via bluetooth naar mijn mobiel sturen, maar dan kan ik hem alleen maar opslaan en herkent de teleffon hem niet.
Bedoel je hoeveel er in kunnen of hoeveel je ontvangen/verzonden hebt?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ah ok, weet jij toevallig waar je je sms geheugen kunt zien? kan niks vinden in t boekje
....pc suite... ik hem een ibook (mac dus)quote:Op woensdag 28 september 2005 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Via je nokia pc suite en dan "toepassing installeren'
Dan kun je die .jar bestanden naar je telefoon plaatsen
En als de telefoon het niet pakt. Dan is die applicatie niet bedoeld voor de 6230i
160 las ik op het tweakers forum! (genoeg dusquote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik ben bang van wel. Op de nokia site (zowel USA als Nederland) is niks te vinden van software voor de Mac.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
....pc suite... ik hem een ibook (mac dus)
houdt het dan op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |