Volgens mij hangt dat af van de grootte van je mmc kaartje. Standaard krijg je er 32 mb bij.quote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik heb hm besteld+mn abo verlengt. Ik heb 2 vraagjes weet niet als ze al langs waren geweest.
1: Hoeveel smsjes (inbox)(outbox)(SIM)(Toestel) passen er in Nokia 6230i ?
2: Ik ben benieuwd wat voor kwaliteit qua foto's ie heeft, kan iemand misschien een fototje maken met zijn of haar Nokia 6230i en hier willen posten, als dat kan?
Thnx
sms slaat ie volgens mij in het vaste geheugen van de telefoon op.quote:Op maandag 12 september 2005 17:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij hangt dat af van de grootte van je mmc kaartje. Standaard krijg je er 32 mb bij.
- Als je standaard doet is het 25 sec. (je ziet 'm ook aftellen als je opneemt) En maximaal is gewoon nog de ruimte die je over hebt om op te nemen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef Gurb het volgende:
Ik heb ff een vraagje aan de 6230i experts alhier
sinds gisteren heb ik een 6230i in mijn bezit (abbo verlengd, en deze was gratis)
bij video-instellingen kan ik kiezen voor standaard duur van de film, of maximaal? zit er alleen verschil in de opname tijd dan, of ook in de kwaliteit?
waar kan ik ergens leuke thema's en achtergronden vinden, of is dat zelf te maken?
Ik heb geen datakabel erbij gekregen of infrarood of bluetooth op mijn pc, dus dat moet ik ff kopen, maar nu vraag ik me af of ik met bluetooth hetzelfde kan als via een kabel, iemand ervaring hiermee?
als laatste vraagje: waar vind ik goedkoop een mmc kaartje?
alvast bedankt!
Yhep.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Gurb het volgende:
hartelijk dank
en met een bluetooth usb stick kan ik hetzelfde als met de datakabel?
Moest ik ook...maar het is het wachten waardquote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik moet &^%!@#!!2 weken wachten
op mijn foon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |