abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:19:45 #276
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30973667
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Miguel het volgende:
Ik zag hem van de week in een krantje staan bij een T-mobile abbo, dan dus de 6230i EN maar de helft van de abbo-kosten het gehele jaar... (ik weet niet zeker of het een of twee jaar is, maar volgens mij maar een jaar)
Abonnement van 2 jaar, maar die aktie is nu voorbij. Er komen aanbiedingen mee maar nog niet echt hele goedkope dingen. Aan de andere kant is het een erg goede telefoon dus zul je hem wel steeds vaker zien.

-ik ben er op dit moment op aan het wachten, denk um vrijdag binnen te krijgen!!!-

forum over de 6230( i )
www.nokia6230i.tk
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
pi_30973870
* GrupoBalanca is nu in bezit van de Nokia 6230i

vanmiddag bij de post aangekomen

vrgje: waar kun je je sms geheugen zien?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_30975187
als je bluetooth aan laat staan is hij ook errug snel leeg
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:21:34 #279
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30975475
@lucienne2:

Vreemd: kzag je net bij het topic; iemand dit al eens gezien, de shit gewoon; nam een kijkje op je weblog, kijk weer (zoals de hele dag) naar nokia 6230i topic en daar ben je.. ;)
pi_30975693
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef Djensen het volgende:
@lucienne2:

Vreemd: kzag je net bij het topic; iemand dit al eens gezien, de shit gewoon; nam een kijkje op je weblog, kijk weer (zoals de hele dag) naar nokia 6230i topic en daar ben je.. ;)
maybe it's meant to be..... of mischien kijk ik ook in meerdere fok forums...wie weet
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:36:25 #281
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30975903
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef lucienne2 het volgende:

[..]

maybe it's meant to be..... of mischien kijk ik ook in meerdere fok forums...wie weet
Waarschijnlijk dat tweede
Dat eerste zou wel een mooi verhaal zijn voor later..
pi_30982445
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:27 schreef GrupoBalanca het volgende:
* GrupoBalanca is nu in bezit van de Nokia 6230i

vanmiddag bij de post aangekomen

vrgje: waar kun je je sms geheugen zien?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_30983748
Kwam vandaag achter dat de oordopjes ook een headset is.

Vond dat microfoon gedeelte erg laag zitten en vond het niet logisch dat het dus een microfoon zou zijn.

Maar daarboven zit dus zo'n ding die je los kan klikken en dan achter je nek kan vastzetten zodat je microfoon hoger hangt en je oordopjes niet uit je oren trekt door het gewicht van de draad en het microfoontje.

Dus voor de mensen die dat niet wisten. Het kan dus wel
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_30988114
duuuhhhh
pi_30988891
Nog iets wat ik ondekt heb:

De beveiligingscode is standaard op 00000 of 12345.
  woensdag 28 september 2005 @ 10:12:02 #286
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_30992949
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kwam vandaag achter dat de oordopjes ook een headset is.
\

Haha, maar een telefoon aanzetten kon je dus nog net wel
Headset is ideaal, gebruik hem bijna altijd
pi_30993735
Radio functie vind ik leuk, ik was er vannacht mee in slaap gevallen.. ik had verwacht dat mijn batt. bijna op zou zijn.. maar niet dus
pi_30994151
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:48 schreef GrupoBalanca het volgende:
Radio functie vind ik leuk, ik was er vannacht mee in slaap gevallen.. ik had verwacht dat mijn batt. bijna op zou zijn.. maar niet dus
Ontvangst is redelijk van de nokia. Alleen jammer dat visuele radio niet werkt in NL
pi_30994277
Ontvangst bij mij is prima... visuele radio heb ik nog niet in verdiept, wel even snel doorheen gelezen in boekje, wat kun je er precies mee
pi_30994470
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:13 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ontvangst bij mij is prima... visuele radio heb ik nog niet in verdiept, wel even snel doorheen gelezen in boekje, wat kun je er precies mee
Check dit ff

http://www.visualradio.com
pi_30995012
Ah ok , weet jij toevallig waar je je sms geheugen kunt zien? kan niks vinden in t boekje
pi_30995245
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ah ok , weet jij toevallig waar je je sms geheugen kunt zien? kan niks vinden in t boekje
Nee helaas, had wel ff gekeken toen je de vraag gister ofzo gesteld had.

Ik meen wel gezien te hebben dat je dat kan zien ergens, maar waar
pi_30995501
tel. heeft ook gewoon zoveel functies.. met al die mappen enz. lijkt wel een pc man
pi_30996351
misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik nieuwe games / applicaties installeren. Kan wel een .jar bestand via bluetooth naar mijn mobiel sturen, maar dan kan ik hem alleen maar opslaan en herkent de teleffon hem niet.
pi_30996519
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef lucienne2 het volgende:
misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik nieuwe games / applicaties installeren. Kan wel een .jar bestand via bluetooth naar mijn mobiel sturen, maar dan kan ik hem alleen maar opslaan en herkent de teleffon hem niet.
Via je nokia pc suite en dan "toepassing installeren'

Dan kun je die .jar bestanden naar je telefoon plaatsen

En als de telefoon het niet pakt. Dan is die applicatie niet bedoeld voor de 6230i
pi_30996807
quote:
Bedoel je hoeveel er in kunnen of hoeveel je ontvangen/verzonden hebt?

Er kunnen er 165 of 170 in, weet ik niet meer precies. Wat je stuurt en ontvangt kan je zien bij oproepinfo, en dan berichtenteller.
pi_30997202
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Via je nokia pc suite en dan "toepassing installeren'

Dan kun je die .jar bestanden naar je telefoon plaatsen

En als de telefoon het niet pakt. Dan is die applicatie niet bedoeld voor de 6230i
....pc suite... ik hem een ibook (mac dus)
houdt het dan op?
  woensdag 28 september 2005 @ 13:17:00 #298
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30997206
quote:
160 las ik op het tweakers forum! (genoeg dus )
pi_30998698
Dank
pi_30999437
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef lucienne2 het volgende:

[..]

....pc suite... ik hem een ibook (mac dus)
houdt het dan op?
Ik ben bang van wel. Op de nokia site (zowel USA als Nederland) is niks te vinden van software voor de Mac.
Ook via bluethooth kom je alleen bij je galerij en niet bij je toepassingen...

Misschien dat er nog bepaalde software is die erbij kan , maar daar weet ik het bestaan niet vanaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')