quote:
Mijn vader is ook van 6110/6210/6310 naar de 6230 gegaan en het is hem ook heel goed bevallen. Ik denk trouwens dat je de 6020 bedoelt die vind ik er idd niet zo lekker uitzien. Bovendien zit er geen Bluetooth op wat toch wel heel erg makkelijk is.quote:Dus ik moet mijne inleveren omdat die 6310I alleen in der carkit past!
Ik zoek dus een vervanger eigenlijk, men raad mij aan: 6021, maar die vind ik nergens op lijkenDus ,tja, ik zit met een dillema.
Nee, ik bedoel de 6021, daar zit dan wel bleuthoot op, maar qua style vind ik het absoluut lelijk! Denken jullie eigenlijk dat ie snel in waarde zal dalen 6230I dus als ik hem over een maand koop dat ie dan 50 euro goedkoper is ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja daar kan ik niets aan doen
[..]
Mijn vader is ook van 6110/6210/6310 naar de 6230 gegaan en het is hem ook heel goed bevallen. Ik denk trouwens dat je de 6020 bedoelt die vind ik er idd niet zo lekker uitzien. Bovendien zit er geen Bluetooth op wat toch wel heel erg makkelijk is.
Denk het niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef Guusie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de 6021, daar zit dan wel bleuthoot op, maar qua style vind ik het absoluut lelijk! Denken jullie eigenlijk dat ie snel in waarde zal dalen 6230I dus als ik hem over een maand koop dat ie dan 50 euro goedkoper is ofzo?
nokia software? als je een cardreader hebt kun je gewoon slepen naar het kaartje en plaatsen in mapjes, speelt hij ze prima achterelkaar aan...quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Telefoon is echt te relaxed voor woorden. Ik heb heel lang gedaan met de 6210, dus alle verbeteringen qua camera, radio en mp3 is nieuw voor mij persoonlijk
Camerakwaliteit op de hoogste stand is echt bizar hoe goed die eigenlijk is. Geluid is wel ok, gelukkig kun je hem ook op luidspreker zetten, die oordopjes beginnen me toch gauw te irriteren. Hij ligt lekker in de hand, keypad is prima te bedienen. Relaxt dingetje
Ga zo maar eens kloten met die 512mb kaart en die Nokia software om wat playlisten te maken.
Dat heb ik ook gedaan. Maar ik wil er ook playlisten van maken. En die moet je wel via de nokiasoftware erop zetten met usb of bluetooth. Want in de mediaspeler moet ik nu nummer voor nummer aanzetten en in de musicplayer duurt het laden nu veeeeeeels te lang en staat nog steeds alles bij elkaar in 1 lijst.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:22 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nokia software? als je een cardreader hebt kun je gewoon slepen naar het kaartje en plaatsen in mapjes, speelt hij ze prima achterelkaar aan...
ja opstarten van die musicplayer duurt idd 1e keer nadat je hem hebt aangezet wat langer, maar daarna niet meer. En als je die liedjes nu eens gewoon in een mapje bijelkaar zet, dan speelt hij ze gewoon achter elkaar af.. is ook een optie...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Maar ik wil er ook playlisten van maken. En die moet je wel via de nokiasoftware erop zetten met usb of bluetooth. Want in de mediaspeler moet ik nu nummer voor nummer aanzetten en in de musicplayer duurt het laden nu veeeeeeels te lang en staat nog steeds alles bij elkaar in 1 lijst.
Ik heb nu gemerkt dat ie niet lang hoeft te laden jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:34 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja opstarten van die musicplayer duurt idd 1e keer nadat je hem hebt aangezet wat langer, maar daarna niet meer. En als je die liedjes nu eens gewoon in een mapje bijelkaar zet, dan speelt hij ze gewoon achter elkaar af.. is ook een optie...
Hij is volgens mij nog niet uit in amerikaquote:Op maandag 13 juni 2005 18:19 schreef Guusie het volgende:
weet iemand hoeveel die dingen kosten in amerika?
Ja in mijn 6610 konden zo'n 200 smsjes geloof ik, maar daar had ik gewoon die 'overschrijf-optie' aan staan, dus dan verwijderd hij altijd het oudste smsje om plek te maken voor nieuwequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:16 schreef CybPraetorian het volgende:
je sms geheugen vol? tjee ik heb in 2 jaar geen sms weggegooid toen ik mn 6610 nog had,...
En jij denkt dat ik dat nog niet heb gedaan... Ook m'n hele gsm doorspitten op alle opties biedt geen uitkomst, dus dan zal het er wel niet op zittenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:32 schreef CybPraetorian het volgende:
het boekje even nalezen is natuurlijk ook een optie
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:14 schreef nils7 het volgende:
En weet iemand hoe ik die achterlijke ringtones uit de muziekspeler kan krijgen zonder ze van de nokia af te krijgen?
-edit- toch wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
En is er iemand die weet hoe je iets van 'playlists' kunt maken, of er op een andere manier voor kunt zorgen dat het ding maar een deel van de mp3'tjes afspeelt, zonder de overige mp3's weg te moeten gooien
Tweakers topic+helpquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb hem gisteren thuisbezorgd gekregen en ben er in het algemeen dik tevreden over. Maarja, ik was dan ook een oud wrak van een 6510 gewend
.
[..]
Dat vroeg ik me ook al af.
En is er iemand die weet hoe je iets van 'playlists' kunt maken, of er op een andere manier voor kunt zorgen dat het ding maar een deel van de mp3'tjes afspeelt, zonder de overige mp3's weg te moeten gooien
Eigelijk is die markt van nokia voor de headset zeer slecht. Ik heb er meerdere geprobeerd en ze zijn net zo teleurstellend als die meegeleverd wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:30 schreef whoops het volgende:
Ik heb dit toestel ook en ik ben er zeer tevreden mee... Hiervoor had ik een PDA met foon ingebouwd, wat een verademing om weer met een klein nokiaatje te kunnen bellen/sms-en...
Alleen had ik nog een vraagje, weet iemand toevallig van een fijne headset bij dit toestel? De headset die erbij zit past niet goed, of eigenlijk, zit niet echt lekker (de oortjes zijn me te groot)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |