Hoeveel telefoons heb je wel niet manquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zou zowiezo een cardreader kopenSupersnel. Koop gelijk een multicardreader, dus geschikt voor meerdere kaarten (SD bijvoorbeeld.)
Dat is wel pijnlijk duidelijk geworden vandaag.. We hadden m'n 6230i als radiootje (op speaker dus, niet oordopjes) en ik denk dat hij zo'n 7 uur heeft aangestaan en hij viel uit op de terugweg zo leeg dat hij was... Gisteravond dus nog vol opgeladen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef G-NiLES het volgende:
batterij gaat niet zo lang mee ( ik luister veel radio/mp3 )
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Meer dan mijn portemonnee aankan
Nu heb ik er trouwens 3.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:48 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik heb er niet alleen 3 gsm's op het moment, maar ook 3 simkaarten en 3 nummers
![]()
Laat ik maar niks zeggen danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:06 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nou, ik heb het goedkoopste abbo en moest flink bijbetalen... maar goed dat is mijn keuze...
Welke firmware zit er nu op? En hoe kom je daarachter?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef G-NiLES het volgende:
ben wel tevreden opzich. ga morgen wel even mijn firmware upgraden denk ik.
sommige dingetjes zijn toch nog niet flex.
Tanx voor de tipquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef vbmot het volgende:
[..]
Als je muziek of films op je MMC wilt zetten is dat wel aan te raden ja. Volgens mij hebben ze een aanbieding bij Paradigit voor ongeveer 6 euro. Ik heb 'm ook, goed dingetje.
3.30 als het goed isquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef Lemmeb het volgende:
Welke firmware zit er nu op?
*#0000#quote:En hoe kom je daarachter?
Dat kan ja, of een ander service punt. Is gratis, neem wel de bon ff meequote:En waar kun je die laten upgraden, Nokia-store ofzo? En is dat gratis?
quote:V 03.23
15-03-05
rm-72
gsm p1.1
Aha, wel raar dat er dan evengoed een T-Mobile simlock op zit. En vraag me dan ook af of dan de extra t-mobile software erop staat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:52 schreef CybPraetorian het volgende:
yup heb het er op staan. Komt omdat ik het gekocht heb met verlenging van mn tmobile, als je koopt of verlengt bij belcompany e.d. dan heb je dat niet (geloof ik)
Neuh, boeit me ook weinig.quote:ik kreeg hem dan ook aangeleverd in een doos van tmobile...
niet echt storend en hoop dat het er ooit nog eens afschuurd
Ach, is waarschijnlijk gewoon een kwestie van ff jaartje wachten, unlocken, en de hele boel wegflashen bij een upgrade van de firmwarequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb er wel extra dingen op van Tmobile (achtergrond, ringtone, T-zones logo)
Nee, maar dan zit er ook geen T-Mobile lock op denk ik, en krijg je ook geen 512 MB MMC. En betaal je ook véél meer.quote:belcompany zit er waarschijnlijk niks extra's bij...
Check anders hier eensquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:34 schreef Sandradeboer het volgende:
Hai, ik had al eerder in dit topic een berichtje geschreven, nl:
Hij opent heel traag het mapje met afbeeldingen, het duurt bijna 8 sec (grootte: 3,3 MB). Sowieso reageert hij erg langzaam (helemaal vergeleken met de 6230!)
En als ik een kader of icoontje in een afbeelding wil voegen, geeft hij aan: 'niet toegestaan door activeringssleutel'.
Nu er wat meer gebruikers zijn van de 6230i was ik benieuwd of jullie telefoon ook zo traag is. Bij de winkel kunnen ze er nix aan doen, zeggen ze. En dat met die afbeeldingen, enig idee?
Tja als je de 6310i gewend bent... Hij is wel een heel stuk kleiner en minder handzamer maar ik vind hem wel lekker in de hand liggen(de 6230 dan).quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef Guusie het volgende:
Ik zit er ook over te denken om hem aan te schaffen. Die camera vind ik allemaal maar niks, maar de rest is zoo mooi! Werkt alles lekker enzo? Voelt hij goed aan?(in een winkel krijg je zo'n stomme dummie) Ik ben namelijk fan van 6310I is ie daarmee te vergelijken? Het goedkoopste is toch nogsteeds: 289? Thnx alvast!
Kijk, mijn moeder is gejatquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja als je de 6310i gewend bent... Hij is wel een heel stuk kleiner en minder handzamer maar ik vind hem wel lekker in de hand liggen(de 6230 dan).
quote:
Mijn vader is ook van 6110/6210/6310 naar de 6230 gegaan en het is hem ook heel goed bevallen. Ik denk trouwens dat je de 6020 bedoelt die vind ik er idd niet zo lekker uitzien. Bovendien zit er geen Bluetooth op wat toch wel heel erg makkelijk is.quote:Dus ik moet mijne inleveren omdat die 6310I alleen in der carkit past!
Ik zoek dus een vervanger eigenlijk, men raad mij aan: 6021, maar die vind ik nergens op lijkenDus ,tja, ik zit met een dillema.
Nee, ik bedoel de 6021, daar zit dan wel bleuthoot op, maar qua style vind ik het absoluut lelijk! Denken jullie eigenlijk dat ie snel in waarde zal dalen 6230I dus als ik hem over een maand koop dat ie dan 50 euro goedkoper is ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja daar kan ik niets aan doen
[..]
Mijn vader is ook van 6110/6210/6310 naar de 6230 gegaan en het is hem ook heel goed bevallen. Ik denk trouwens dat je de 6020 bedoelt die vind ik er idd niet zo lekker uitzien. Bovendien zit er geen Bluetooth op wat toch wel heel erg makkelijk is.
Denk het niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef Guusie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de 6021, daar zit dan wel bleuthoot op, maar qua style vind ik het absoluut lelijk! Denken jullie eigenlijk dat ie snel in waarde zal dalen 6230I dus als ik hem over een maand koop dat ie dan 50 euro goedkoper is ofzo?
nokia software? als je een cardreader hebt kun je gewoon slepen naar het kaartje en plaatsen in mapjes, speelt hij ze prima achterelkaar aan...quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Telefoon is echt te relaxed voor woorden. Ik heb heel lang gedaan met de 6210, dus alle verbeteringen qua camera, radio en mp3 is nieuw voor mij persoonlijk
Camerakwaliteit op de hoogste stand is echt bizar hoe goed die eigenlijk is. Geluid is wel ok, gelukkig kun je hem ook op luidspreker zetten, die oordopjes beginnen me toch gauw te irriteren. Hij ligt lekker in de hand, keypad is prima te bedienen. Relaxt dingetje
Ga zo maar eens kloten met die 512mb kaart en die Nokia software om wat playlisten te maken.
Dat heb ik ook gedaan. Maar ik wil er ook playlisten van maken. En die moet je wel via de nokiasoftware erop zetten met usb of bluetooth. Want in de mediaspeler moet ik nu nummer voor nummer aanzetten en in de musicplayer duurt het laden nu veeeeeeels te lang en staat nog steeds alles bij elkaar in 1 lijst.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:22 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nokia software? als je een cardreader hebt kun je gewoon slepen naar het kaartje en plaatsen in mapjes, speelt hij ze prima achterelkaar aan...
ja opstarten van die musicplayer duurt idd 1e keer nadat je hem hebt aangezet wat langer, maar daarna niet meer. En als je die liedjes nu eens gewoon in een mapje bijelkaar zet, dan speelt hij ze gewoon achter elkaar af.. is ook een optie...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Maar ik wil er ook playlisten van maken. En die moet je wel via de nokiasoftware erop zetten met usb of bluetooth. Want in de mediaspeler moet ik nu nummer voor nummer aanzetten en in de musicplayer duurt het laden nu veeeeeeels te lang en staat nog steeds alles bij elkaar in 1 lijst.
Ik heb nu gemerkt dat ie niet lang hoeft te laden jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:34 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja opstarten van die musicplayer duurt idd 1e keer nadat je hem hebt aangezet wat langer, maar daarna niet meer. En als je die liedjes nu eens gewoon in een mapje bijelkaar zet, dan speelt hij ze gewoon achter elkaar af.. is ook een optie...
Hij is volgens mij nog niet uit in amerikaquote:Op maandag 13 juni 2005 18:19 schreef Guusie het volgende:
weet iemand hoeveel die dingen kosten in amerika?
Ja in mijn 6610 konden zo'n 200 smsjes geloof ik, maar daar had ik gewoon die 'overschrijf-optie' aan staan, dus dan verwijderd hij altijd het oudste smsje om plek te maken voor nieuwequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:16 schreef CybPraetorian het volgende:
je sms geheugen vol? tjee ik heb in 2 jaar geen sms weggegooid toen ik mn 6610 nog had,...
En jij denkt dat ik dat nog niet heb gedaan... Ook m'n hele gsm doorspitten op alle opties biedt geen uitkomst, dus dan zal het er wel niet op zittenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:32 schreef CybPraetorian het volgende:
het boekje even nalezen is natuurlijk ook een optie
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:14 schreef nils7 het volgende:
En weet iemand hoe ik die achterlijke ringtones uit de muziekspeler kan krijgen zonder ze van de nokia af te krijgen?
-edit- toch wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
En is er iemand die weet hoe je iets van 'playlists' kunt maken, of er op een andere manier voor kunt zorgen dat het ding maar een deel van de mp3'tjes afspeelt, zonder de overige mp3's weg te moeten gooien
Tweakers topic+helpquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb hem gisteren thuisbezorgd gekregen en ben er in het algemeen dik tevreden over. Maarja, ik was dan ook een oud wrak van een 6510 gewend
.
[..]
Dat vroeg ik me ook al af.
En is er iemand die weet hoe je iets van 'playlists' kunt maken, of er op een andere manier voor kunt zorgen dat het ding maar een deel van de mp3'tjes afspeelt, zonder de overige mp3's weg te moeten gooien
Eigelijk is die markt van nokia voor de headset zeer slecht. Ik heb er meerdere geprobeerd en ze zijn net zo teleurstellend als die meegeleverd wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:30 schreef whoops het volgende:
Ik heb dit toestel ook en ik ben er zeer tevreden mee... Hiervoor had ik een PDA met foon ingebouwd, wat een verademing om weer met een klein nokiaatje te kunnen bellen/sms-en...
Alleen had ik nog een vraagje, weet iemand toevallig van een fijne headset bij dit toestel? De headset die erbij zit past niet goed, of eigenlijk, zit niet echt lekker (de oortjes zijn me te groot)...
Ik doe dat met 1 keer de [ 1 ], dan 3 keer [ * ]...quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het alleen mateloos irritant dat als ik een smsje schrijf en ik heb 'm op de T9 staan en ik wil dan een uitroepteken o.i.d. invoegen dat ik de *-toets zo lang ingedrukt moet houden. Als je 'm op de ouderwetse stand hebt staan hoeft dat niet.
Hee goeie tip! Dankje!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik doe dat met 1 keer de [ 1 ], dan 3 keer [ * ]...
Wat ik irritant vind aan het smsen is dat het hekje [ # ] werkt als caps-lock (je moet hem na de eerste letter weer uitzetten), bij mijn vorige nokia's werkte het als een shift (dus de eerste letter groot, dan weer normaal)...
Vreemd... misschien nog ff wachten en anders een email sturen? Ze zullen je heus niet bewust willen naaien daar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt die Nokia site? Net 2 games gekocht maar nog niks ontvangen.
WinAviquote:Op zondag 10 juli 2005 16:46 schreef struiser_1 het volgende:
Is er ook een converter om bijvoorbeeld .avi filmpjes om te zetten naar mpeg voor de 6230i en zoja welk programma is dat? Mocht er iemand nog leuke filmpjes voor de 6230i hebben dan mail maar naar struiser@gmail.com
Is het al gelukt?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt die Nokia site? Net 2 games gekocht maar nog niks ontvangen.
Ja, als telefoonnummer 00316....... ingevuldquote:Op maandag 11 juli 2005 05:33 schreef Lemmeb het volgende:
Is het al gelukt?
Tering, of je leest het topic even. Sterker nog: of je leest deze pagina evenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef struiser_1 het volgende:
Ik heb de nokia 6230i met bleu tooth het werkt allemaal prima alleen heeft een vriend van de de D500 en hij kan via zijn bleutooth in mijn telefoon mappen bekijken en die bestanden naar zichzelf sturen. Het enigste wat ik met mijn 6230i kan is dingen versturen. Dus mijn vraag, kan de nokia dit gewoon niet of ligt het aan mij
Ja idd zeg m'n excuus :S, maar nu weet ik nog steeds niet of het nu wel of niet kan. Nogmaals mijn excuusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tering, of je leest het topic even. Sterker nog: of je leest deze pagina even.
Joh, zo erg is het nou ook weer niet. Maar soms is het wel ff handig om ff verder te kijken dan je neus lang isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef struiser_1 het volgende:
[..]
Ja idd zeg m'n excuus :S, maar nu weet ik nog steeds niet of het nu wel of niet kan. Nogmaals mijn excuus
ik neem aan dat je vraag 2 & 3 na het lezen van de handleiding wel hebt uitgevogeld?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:02 schreef Histocasa het volgende:
3 vraagjes over dit toestel. Ik heb 'm nu 24 uuren hij is helemaal top. Maar ik zou nog graag het volgende willen weten:
1 hoe kan ik mijn contactpersonen op achternaam rangschikken?
2 hoe kan ik het knopje LIVE (van vodafone) op het startscherm vervangen door een andere functie?
3 hoe kan ik de favorieten (staat nu links onder op het startscherm) indelen?
Alvast bedankt!
Yepquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik neem aan dat je vraag 2 & 3 na het lezen van de handleiding wel hebt uitgevogeld?
ja software updaten is wel mogelijk, wanneer je de benodigde kabeltje hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef DonSauza het volgende:
Ik zou hem dus wel gewoon kunnen updaten met software?
Wat raad jij mij aan?
Een T-mobile abbo in een gsmshop (bv Belcompany) of gewoon bij T-mobile zelf?
Het mobieltje krijg je bij een Vodafone City Point wel gelijk mee, maar je hebt tijdelijk een ander nummer totdat je nummer overgezet is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef DonSauza het volgende:
Oke, maar je krijgt wel gelijk je mobieltje mee enzo?
Of moet je daar dan ook op wachten?
Bij dit toestel heb je ook een aparte headset nodig. Je hebt namelijk een aparte aansluiting nodig. Deze headset wordt standaard bijgeleverd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef richie29 het volgende:
Zal de vraag hier ook maar ff stellen dan.
Zit te twijfelen tussen de Samsung E730, Z500 en nu ook de Nokia 6230i. Bij de Samnsung E730 blijkt dat je daar alleen maar die headset op kan aansluiten om je mp3-tjes te luisteren terwijl ik graag mijn eigen oordopjes op wil aansluiten.
Kan dit?
(in die stomme oren van mij passen namelijk zo'n beetje alleen die fontopia groove oordopjes van Sony)
Bij Belcompany zelf natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef DonSauza het volgende:
Ik zou hem dus wel gewoon kunnen updaten met software?
Wat raad jij mij aan?
Een T-mobile abbo in een gsmshop (bv Belcompany) of gewoon bij T-mobile zelf?
Zelfde ge-etter dus. Waarom kunnen ze niet op het idee komen dat mensen misschien hunnie eigen koptelefoon/oordopjes willen aansluiten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef Carport het volgende:
Bij dit toestel heb je ook een aparte headset nodig. Je hebt namelijk een aparte aansluiting nodig. Deze headset wordt standaard bijgeleverd.
Zodat je alleen hun dure koptelefoontjes kan kopen als de bijgeleverde stuk gaatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:58 schreef richie29 het volgende:
[..]
Zelfde ge-etter dus. Waarom kunnen ze niet op het idee komen dat mensen misschien hunnie eigen koptelefoon/oordopjes willen aansluiten?
omdat het niet alleen een koptelefoon is maar een headsetje met microfoon en knop om op te nemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:58 schreef richie29 het volgende:
[..]
Zelfde ge-etter dus. Waarom kunnen ze niet op het idee komen dat mensen misschien hunnie eigen koptelefoon/oordopjes willen aansluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |