Tering, of je leest het topic even. Sterker nog: of je leest deze pagina evenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef struiser_1 het volgende:
Ik heb de nokia 6230i met bleu tooth het werkt allemaal prima alleen heeft een vriend van de de D500 en hij kan via zijn bleutooth in mijn telefoon mappen bekijken en die bestanden naar zichzelf sturen. Het enigste wat ik met mijn 6230i kan is dingen versturen. Dus mijn vraag, kan de nokia dit gewoon niet of ligt het aan mij
Ja idd zeg m'n excuus :S, maar nu weet ik nog steeds niet of het nu wel of niet kan. Nogmaals mijn excuusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tering, of je leest het topic even. Sterker nog: of je leest deze pagina even.
Joh, zo erg is het nou ook weer niet. Maar soms is het wel ff handig om ff verder te kijken dan je neus lang isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef struiser_1 het volgende:
[..]
Ja idd zeg m'n excuus :S, maar nu weet ik nog steeds niet of het nu wel of niet kan. Nogmaals mijn excuus
ik neem aan dat je vraag 2 & 3 na het lezen van de handleiding wel hebt uitgevogeld?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:02 schreef Histocasa het volgende:
3 vraagjes over dit toestel. Ik heb 'm nu 24 uuren hij is helemaal top. Maar ik zou nog graag het volgende willen weten:
1 hoe kan ik mijn contactpersonen op achternaam rangschikken?
2 hoe kan ik het knopje LIVE (van vodafone) op het startscherm vervangen door een andere functie?
3 hoe kan ik de favorieten (staat nu links onder op het startscherm) indelen?
Alvast bedankt!
Yepquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik neem aan dat je vraag 2 & 3 na het lezen van de handleiding wel hebt uitgevogeld?
ja software updaten is wel mogelijk, wanneer je de benodigde kabeltje hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef DonSauza het volgende:
Ik zou hem dus wel gewoon kunnen updaten met software?
Wat raad jij mij aan?
Een T-mobile abbo in een gsmshop (bv Belcompany) of gewoon bij T-mobile zelf?
Het mobieltje krijg je bij een Vodafone City Point wel gelijk mee, maar je hebt tijdelijk een ander nummer totdat je nummer overgezet is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef DonSauza het volgende:
Oke, maar je krijgt wel gelijk je mobieltje mee enzo?
Of moet je daar dan ook op wachten?
Bij dit toestel heb je ook een aparte headset nodig. Je hebt namelijk een aparte aansluiting nodig. Deze headset wordt standaard bijgeleverd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef richie29 het volgende:
Zal de vraag hier ook maar ff stellen dan.
Zit te twijfelen tussen de Samsung E730, Z500 en nu ook de Nokia 6230i. Bij de Samnsung E730 blijkt dat je daar alleen maar die headset op kan aansluiten om je mp3-tjes te luisteren terwijl ik graag mijn eigen oordopjes op wil aansluiten.
Kan dit?
(in die stomme oren van mij passen namelijk zo'n beetje alleen die fontopia groove oordopjes van Sony)
Bij Belcompany zelf natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef DonSauza het volgende:
Ik zou hem dus wel gewoon kunnen updaten met software?
Wat raad jij mij aan?
Een T-mobile abbo in een gsmshop (bv Belcompany) of gewoon bij T-mobile zelf?
Zelfde ge-etter dus. Waarom kunnen ze niet op het idee komen dat mensen misschien hunnie eigen koptelefoon/oordopjes willen aansluiten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef Carport het volgende:
Bij dit toestel heb je ook een aparte headset nodig. Je hebt namelijk een aparte aansluiting nodig. Deze headset wordt standaard bijgeleverd.
Zodat je alleen hun dure koptelefoontjes kan kopen als de bijgeleverde stuk gaatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:58 schreef richie29 het volgende:
[..]
Zelfde ge-etter dus. Waarom kunnen ze niet op het idee komen dat mensen misschien hunnie eigen koptelefoon/oordopjes willen aansluiten?
omdat het niet alleen een koptelefoon is maar een headsetje met microfoon en knop om op te nemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:58 schreef richie29 het volgende:
[..]
Zelfde ge-etter dus. Waarom kunnen ze niet op het idee komen dat mensen misschien hunnie eigen koptelefoon/oordopjes willen aansluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |