Ik doe dat met 1 keer de [ 1 ], dan 3 keer [ * ]...quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het alleen mateloos irritant dat als ik een smsje schrijf en ik heb 'm op de T9 staan en ik wil dan een uitroepteken o.i.d. invoegen dat ik de *-toets zo lang ingedrukt moet houden. Als je 'm op de ouderwetse stand hebt staan hoeft dat niet.
Hee goeie tip! Dankje!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik doe dat met 1 keer de [ 1 ], dan 3 keer [ * ]...
Wat ik irritant vind aan het smsen is dat het hekje [ # ] werkt als caps-lock (je moet hem na de eerste letter weer uitzetten), bij mijn vorige nokia's werkte het als een shift (dus de eerste letter groot, dan weer normaal)...
Vreemd... misschien nog ff wachten en anders een email sturen? Ze zullen je heus niet bewust willen naaien daar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt die Nokia site? Net 2 games gekocht maar nog niks ontvangen.
WinAviquote:Op zondag 10 juli 2005 16:46 schreef struiser_1 het volgende:
Is er ook een converter om bijvoorbeeld .avi filmpjes om te zetten naar mpeg voor de 6230i en zoja welk programma is dat? Mocht er iemand nog leuke filmpjes voor de 6230i hebben dan mail maar naar struiser@gmail.com
Is het al gelukt?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt die Nokia site? Net 2 games gekocht maar nog niks ontvangen.
Ja, als telefoonnummer 00316....... ingevuldquote:Op maandag 11 juli 2005 05:33 schreef Lemmeb het volgende:
Is het al gelukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |