Hoeveel telefoons heb je wel niet manquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zou zowiezo een cardreader kopenSupersnel. Koop gelijk een multicardreader, dus geschikt voor meerdere kaarten (SD bijvoorbeeld.)
Dat is wel pijnlijk duidelijk geworden vandaag.. We hadden m'n 6230i als radiootje (op speaker dus, niet oordopjes) en ik denk dat hij zo'n 7 uur heeft aangestaan en hij viel uit op de terugweg zo leeg dat hij was... Gisteravond dus nog vol opgeladen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef G-NiLES het volgende:
batterij gaat niet zo lang mee ( ik luister veel radio/mp3 )
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Meer dan mijn portemonnee aankan
Nu heb ik er trouwens 3.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:48 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik heb er niet alleen 3 gsm's op het moment, maar ook 3 simkaarten en 3 nummers
![]()
Laat ik maar niks zeggen danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:06 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nou, ik heb het goedkoopste abbo en moest flink bijbetalen... maar goed dat is mijn keuze...
Welke firmware zit er nu op? En hoe kom je daarachter?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef G-NiLES het volgende:
ben wel tevreden opzich. ga morgen wel even mijn firmware upgraden denk ik.
sommige dingetjes zijn toch nog niet flex.
Tanx voor de tipquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef vbmot het volgende:
[..]
Als je muziek of films op je MMC wilt zetten is dat wel aan te raden ja. Volgens mij hebben ze een aanbieding bij Paradigit voor ongeveer 6 euro. Ik heb 'm ook, goed dingetje.
3.30 als het goed isquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef Lemmeb het volgende:
Welke firmware zit er nu op?
*#0000#quote:En hoe kom je daarachter?
Dat kan ja, of een ander service punt. Is gratis, neem wel de bon ff meequote:En waar kun je die laten upgraden, Nokia-store ofzo? En is dat gratis?
quote:V 03.23
15-03-05
rm-72
gsm p1.1
Aha, wel raar dat er dan evengoed een T-Mobile simlock op zit. En vraag me dan ook af of dan de extra t-mobile software erop staat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:52 schreef CybPraetorian het volgende:
yup heb het er op staan. Komt omdat ik het gekocht heb met verlenging van mn tmobile, als je koopt of verlengt bij belcompany e.d. dan heb je dat niet (geloof ik)
Neuh, boeit me ook weinig.quote:ik kreeg hem dan ook aangeleverd in een doos van tmobile...
niet echt storend en hoop dat het er ooit nog eens afschuurd
Ach, is waarschijnlijk gewoon een kwestie van ff jaartje wachten, unlocken, en de hele boel wegflashen bij een upgrade van de firmwarequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb er wel extra dingen op van Tmobile (achtergrond, ringtone, T-zones logo)
Nee, maar dan zit er ook geen T-Mobile lock op denk ik, en krijg je ook geen 512 MB MMC. En betaal je ook véél meer.quote:belcompany zit er waarschijnlijk niks extra's bij...
Check anders hier eensquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:34 schreef Sandradeboer het volgende:
Hai, ik had al eerder in dit topic een berichtje geschreven, nl:
Hij opent heel traag het mapje met afbeeldingen, het duurt bijna 8 sec (grootte: 3,3 MB). Sowieso reageert hij erg langzaam (helemaal vergeleken met de 6230!)
En als ik een kader of icoontje in een afbeelding wil voegen, geeft hij aan: 'niet toegestaan door activeringssleutel'.
Nu er wat meer gebruikers zijn van de 6230i was ik benieuwd of jullie telefoon ook zo traag is. Bij de winkel kunnen ze er nix aan doen, zeggen ze. En dat met die afbeeldingen, enig idee?
Tja als je de 6310i gewend bent... Hij is wel een heel stuk kleiner en minder handzamer maar ik vind hem wel lekker in de hand liggen(de 6230 dan).quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef Guusie het volgende:
Ik zit er ook over te denken om hem aan te schaffen. Die camera vind ik allemaal maar niks, maar de rest is zoo mooi! Werkt alles lekker enzo? Voelt hij goed aan?(in een winkel krijg je zo'n stomme dummie) Ik ben namelijk fan van 6310I is ie daarmee te vergelijken? Het goedkoopste is toch nogsteeds: 289? Thnx alvast!
Kijk, mijn moeder is gejatquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja als je de 6310i gewend bent... Hij is wel een heel stuk kleiner en minder handzamer maar ik vind hem wel lekker in de hand liggen(de 6230 dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |