Je spreekt uit ervaring? Dat schelt morgen namelijk wat moeitequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:20 schreef Ruis het volgende:
dat toetsenbord matje van een 6230i past trouwens gewoon in een 6230.
ja, collega heeft t ff geprobeerd toen we de 6230i nieuw binnenkregen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring? Dat schelt morgen namelijk wat moeite
ja ik moet nog ff kijken hoe ik de donkerheid wellicht nog iets kan aanpassen, ben nog niet 100% op kennis met de telefoon, maar morgen heb ik ff tijd om er lekker mee te prutsen..quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Leuke foto trouwens. goeie kwaliteit
En een leuk reclamebord
altijd handig als je bij de .... werkt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, collega heeft t ff geprobeerd toen we de 6230i nieuw binnenkregen.
Puur nieuwsgierigheid: waar werk je?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, collega heeft t ff geprobeerd toen we de 6230i nieuw binnenkregen.
als je t echt wil weten, vraag t ff op MSN of via de mail ofzo, zulke info gooi ik liever niet op t forum.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Puur nieuwsgierigheid: waar werk je?
quote:
Dat is me heus wel al gelukt hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Zal eerst de achterkant er ff afdoen als ik jou was
hier ook moeilijk de eerste keren, maar ff techniek voor vindenquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
Dat is me heus wel al gelukt hoor(eerste keren ging het moeizaam
)
Okay, thnx!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:20 schreef Ruis het volgende:
dat toetsenbord matje van een 6230i past trouwens gewoon in een 6230.
Zolang het maar een RS MMC is..quote:Op zondag 15 mei 2005 19:30 schreef Flipper01 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om deze telefoon te kopen, vooral de mp3 functie lijkt me erg handig. Hiervoor wil ik wel graag een 512mb MMC kaart erbij kopen, maar ik vroeg me af of je elke willekeurige MMC kaart (zoals deze) erin kan stoppen of heb je nog speciale nokia cards nodig? En hoe zit het met de kwaliteit van de mp3 speler?
uhm ik geloof dat je bij elke 6230i er gratis een 512 MB MMC kaart bij krijgt, tenminste ik krijg hem wel. en gezien de advertentie's die ik zie en lees bij andere providers ook. waarschijnlijk een actie van NOKIA zelf... dus check dat ff..quote:Op zondag 15 mei 2005 19:30 schreef Flipper01 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om deze telefoon te kopen, vooral de mp3 functie lijkt me erg handig. Hiervoor wil ik wel graag een 512mb MMC kaart erbij kopen, maar ik vroeg me af of je elke willekeurige MMC kaart (zoals deze) erin kan stoppen of heb je nog speciale nokia cards nodig? En hoe zit het met de kwaliteit van de mp3 speler?
nee hoor hoeft geen RS MMC te zijn zit een gewone MMC card in, kan van elke willekeurige maker zijn...quote:Op zondag 15 mei 2005 19:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zolang het maar een RS MMC is..
En de kwaliteit van de mp3 speler.. hmm.. ik heb wel de 6260 gehad en daarvan was de mp3-kwaliteit echt bagger (mono) ik weet niet of deze ook mono is. Zo ja, dan hoef je er niet veel van te verwachten.
Dat is iets van T-mobile volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
uhm ik geloof dat je bij elke 6230i er gratis een 512 MB MMC kaart bij krijgt, tenminste ik krijg hem wel. en gezien de advertentie's die ik zie en lees bij andere providers ook. waarschijnlijk een actie van NOKIA zelf... dus check dat ff..
uhm IK weet het wel zeker, hou de advertentie's maar eens in de gaten, orange e.d. staat vaak bij nu met gratis 512 MB mmc card...quote:Op zondag 15 mei 2005 20:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is iets van T-mobile volgens mij
- edit: Dat weet ik trouwens zeker. Anders krijg je er een 32mb kaartje bij
Dat zijn dan waarschijnlijk gesimlockte paketten. Bij een Belcompany bijvoorbeeld zit er maar 32 mb bij.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:29 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
uhm IK weet het wel zeker, hou de advertentie's maar eens in de gaten, orange e.d. staat vaak bij nu met gratis 512 MB mmc card...
32 krijg je er ALTIJD BIJ, dat was ook al zo bij de 6230...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |