Dat denk ik ook, want de advertentie die ik gezien heb betreft een Orange free 32,50 abo van 1 jr en daar staat niks bij over een mmc card.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat zijn dan waarschijnlijk gesimlockte paketten. Bij een Belcompany bijvoorbeeld zit er maar 32 mb bij.
ja idd wel gesimlocked maar dat maakt mij niet uit, na een jaar is het abbo afgelopen, ff bellen en ik heb hem vrij, toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zijn dan waarschijnlijk gesimlockte paketten. Bij een Belcompany bijvoorbeeld zit er maar 32 mb bij.
Je laptop weigert, of? Ik had dat toendertijd al met de Nokia PC Suite die ik bij mijn 6610 kreeg, gewoon een versie ergens op het inet opzoeken, werkte daarna uitstekend bij mij (via infrarood toen nog, traag maar doeltreffend)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:00 schreef Man_Made_God het volgende:
Het enige nadeel is dat ik de nokia software niet op mijn laptop krijg....
Ik heb speciaal een USB-kabel (à ¤36) gekocht, dus het MOET via die kabel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:07 schreef Miguel het volgende:
[..]
Je laptop weigert, of? Ik had dat toendertijd al met de Nokia PC Suite die ik bij mijn 6610 kreeg, gewoon een versie ergens op het inet opzoeken, werkte daarna uitstekend bij mij (via infrarood toen nog, traag maar doeltreffend)
PS2 heb ik eraf geflikkerd, maar dat mocht niet baten. Dat het aan mijn laptop ligt had ik ook al door. Maar ja, ik heb Nokia gemaild met het probleem, dus ik hoop dat zij wat voor me kunnen betekenen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Ergens anders doet de software het wel? Dan ligt het iig aan jouw pc/laptop. SP2 ff dumpen kan idd al helpen.
Eh.. omdat de originele 6230 uit oktober 2003 stamt, en dus aan vernieuwing toe was, maar het model bleek nog mateloos populair vandaar enkel een interne upgrade, waarmee het nieuwe model 6230i geboren wasquote:Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef pascalheister het volgende:
waarom brengen ze die nou niet gelijk uit, het is ook altijd hetzelfde met nokia
Toestel pas zo'n 35 uur in bezit, maar was me nog niet opgevallen, die functie gebruikte ik vroeger toch nog wel regelmatigquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:12 schreef Flipper01 het volgende:
Ik vind het een erg fijn telefoontje, maar ik heb tot nu toe een paar kleine nadelen ontdekt mbt het SMSen:
- De mogelijkheid om T9 te gebruiken met eerst een hoofdletter en dan kleine letters
nou een collega waarmee ik afstudeer heeft de gewone 6230. ik zie een heleboel verschillen waardoor ik wel zeg dat ik de i versie wil. Ok, hij is iets langzamer in het gebruik, maar het scherm is zoveel duidelijker en helderder, en de menu is beter en je kunt meer aanpassen. Tis wel degelijk een veranderingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef Kjew het volgende:
Ik zie het al: ik hoef toch geen 6230i...Wat bagger... een upgrade die het gebruiksgemak verslechterd... gewoon een misstap dus... laat mij maar lekker met mn 6230 blijven...
Ik zou eens teruggaan naar de winkel, misschien software update? Mijne is gewoon snel hoor, mappen worden in een oogwenk geopend en hij reageert verder net zo snel als de normale 6230 van een maat van me...quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:55 schreef Sandradeboer het volgende:
Ik heb hem ook. Op zich en ik erg tevreden, maar ik heb wel een aantal nadelen:
Hij opent heel traag het mapje met afbeeldingen, het duurt bijna 8 sec (grootte: 3,3 MB). Sowieso reageert hij erg langzaam, hebben jullie dat ook? (helemaal vergeleken met de 6230!)
Je kunt dezelfde gebruiken als een 6230 (dan heb je het puntje niet) maar voor de rest gaat dat lukken. misschien zijn ze al wel te krijgen hoor...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef DABAMaster het volgende:
zijn die losse toetsenbordmatjes ook te koop?
`quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:09 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik zou eens teruggaan naar de winkel, misschien software update? Mijne is gewoon snel hoor, mappen worden in een oogwenk geopend en hij reageert verder net zo snel als de normale 6230 van een maat van me...
ik heb een 6230 matje, ik wil de i versiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:38 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Je kunt dezelfde gebruiken als een 6230 (dan heb je het puntje niet) maar voor de rest gaat dat lukken. misschien zijn ze al wel te krijgen hoor...
dat snap ik, met puntje scheelt welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:29 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
ik heb een 6230 matje, ik wil de i versiemet dat puntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |