abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26547254

Ik dacht vanmiddag van hé, H&M heeft eigenlijk nog niet echt een algemeen topic op Fok!. Vandaar dat ik er maar eentje open. Het lijkt me wel een leuk idee om de meningen te peilen over het Zweedse modehuis.

Dus mijn vraag is: wat vindt jij van de H&M??

TS begint: Ondanks dat ik vind dat H&M haar glans een beetje heeft verloren, in de zin van dat de collecties minder sterk zijn als in de voorgaande jaren, blijf ik het geweldig concept vinden. Het is goedkoop en het ziet er leuk en wel trendy uit. Ik kom er altijd met veel plezier, kom vrijwel nooit met lege handen thuis. Wat ik zelf ook graag doe is kledingstukken van de H&M combineren met de duurdere merken en/of tweedehandskleding van het Waterlooplein, Laura Dolls of de Zipper. Zo creëer je echt een eigen stijl.

Topics over specifieke kledinglijnen van de H&M:
H&M by Karl Lagerfeld
Elio Fiorucci for H&M
Stella McCartney for H&M

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 22-06-2005 18:59:41 ]
pi_26547296
H&M sucked
pi_26547334
Ik vind H&M een leuke winkel, kom er graag, ze hebben er leuke kleren.
pi_26547336
Ik ben een redelijk tevreden klant van de H&M. Ik vind ze niet spotgoedkoop maar ook niet super duur. De kwaliteit is wel heel goed. Mijn H&M broek is niet te verslijten en dat is maar goed ook want het is mijn favo broek . Ik vind de winkels soms wel heel vervelend. Vooral het filiaal in Arnhem. Daar is het zo benauwd dat ik er gek wordt. en nee ik ga er ook nooit met vrouwen naar toe want voor hen is het helemaal de hemel op aarde!
  woensdag 27 april 2005 @ 16:37:51 #5
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_26547351
Ik hou van de H&M!

Lekker gekke shirtjes, mooie nette broeken, leuke bikini's...
Alles wat je zoekt hebben ze er eigenlijk wel. En dan is het nog betaalbaar ook !
Oftewel, I H&M!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_26547368
Ik vond de H&M een leuke winkel.
Eigenlijk alleen de H&M in Eindhoven (voor de kenners; de kleine)

Maar voor mannen is het tegenwoordig niks meer... :|
pi_26547426
Ik kom ook graag bij de H&M en ga inderdaad nooit met lege handen weg daar. De kleding is ideaal als basics, je kan elk seizoen een aantal nieuwe shirtjes halen en weer een hele zooi weggooien. Bovendien zit altijd alles precies goed bij mij, zelfs de broeken en dat heb ik niet vaak. De kwaliteit van de broeken is wel vaak slecht, maar ja daar betaal je ook naar.
pi_26547433
H&M + jongens =
H&M + meiden =
  woensdag 27 april 2005 @ 16:42:12 #9
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26547456
Ik vind H&M ook een leuke winkel! Kan er zo goed als altijd slagen. Maar ik heb inderdaad mijn favoeriete fillialen. Arnhem stad vind ik niks, maar Arnhem Kronenburg daarentegen vind ik een erg prettige winkel
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26547535
Vond het eerst niks, maar de laatste tijd kan ik de H&M steeds meer waarderen . De truitjes vind ik wat minder, zitten vaak een beetje vormloos. De rokken daarentegen zitten geweldig en zien er vaak leuk uit.
  woensdag 27 april 2005 @ 16:48:02 #11
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26547599
Ik vind H&M prima. Koop zelf meestal wat duurdere broeken / broekpakken en shirtjes voor m'n werk, maar de goedkopere t-shirts doen het voor de vrije tijd prima. Gebreid spul koop ik er niet meer, dat valt met de wasbeurt in zicht al uit elkaar.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_26547825
Ja what about de jongens/mannen
pi_26547967
ik kom er nooit
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_26548034
Ik ben het met schatje eens, ik koop er zelf ook vooral de 'basis' dingetjes en die combineer ik dan met kleren die wat minder 13 in een dozijn zijn. Heel Nederland loopt namelijk in dezelfde kleren, dat vind ik zo jammer.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_26548101
Ik ben wel H&M fan. Kom er graag (ook in Arnhem centrum, alleen dan niet op zaterdag). Leuk geprijsd en kwalitatief toch vrij redelijk. Heb vroeger wel een tijd gehad dat ik alleen maar in H&M kleding rondliep en dat werd toch wel vrij saai.

Ik denk dat H&M ook wel wat concurrentie gekregen heeft als winkels als Zara, Mango, Vero Moda en Only. Die hebben ook leuke en niet al te dure kleding.

Ik vind H&M trouwens wel wisselend. De ene keer kom je en wil je de hele winkel wel leegkopen en het andere moment hangt er gewoon helemaal niks leuks tussen.
pi_26548257
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:57 schreef T1andonly het volgende:

Wat vind je ervan??

[ Bericht 14% gewijzigd door Mylene op 21-05-2005 22:50:09 ]
pi_26548311
Ik neem voor mijn vriend ook wel eens een overhemd of t-shirt mee van Hennes. Ook heren kunnen er prima slagen vind ik.
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 17:25:48 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_26548386
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:57 schreef T1andonly het volgende:
true that
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_26548864
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:35 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik vind het een lekkere vent
Het gaat om de kleding .
Moet zeggen dat deze foto's mijn mening over de H&M enigzins, in positieve zin, hebben beinvloed.
pi_26549033
Ik vind het altijd erg moeilijk om iets leuks te vinden bij de H&M. Ondergoed vind ik helemaal niks, helaas.
pi_26550195
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben het met schatje eens, ik koop er zelf ook vooral de 'basis' dingetjes en die combineer ik dan met kleren die wat minder 13 in een dozijn zijn. Heel Nederland loopt namelijk in dezelfde kleren, dat vind ik zo jammer.
Hetzelfde hier! Je moet wel even zoeken, maar dan vindt je meestal ook wel wat. It's all about combineren. 100% katoenen shirts koop ik wel wat duurder ergens anders, anders loop ik binnen de kortste keren met een tent om mijn lichaam, maar voor de rest vind ik de H&M goed te pruimen!
pi_26550283
H&M is voor paupers
had je niet verwacht!
pi_26550408
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef mx_player het volgende:
H&M is voor paupers
Dat is dus zo'n onzin...
pi_26551036
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef schatje het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

Wat vind je ervan??
Ik heb een pak gekocht bij de H&M!

een zwart pak met krijtstreep(je). vind het wel een mooi pak, draag zelden een pak maar had er toch een nodig voor bepaalde gelegenheden...

verder heb ik zelden of nooit iets gekocht bij de H&M, ga meestal toch voor de ''exclusievere'' merken...

maar ben zeer positief gestemt
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:31:47 #25
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_26551094
Bij H&M is voor mannen ook spul te vinden. Alleen heeft niet elke H&M winkel een mannen afdeling. Eerste keer dat ik bij H&M wat kocht was eigenlijk in London. Maar ze bieden voor een WE prijs kleding die vaak meeloopt met de mode.
Maar ik zou het vooral combineren met andere merken.
If your shaking it more than twice, your playing with it.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:36:29 #26
48233 Auticia
warriorette
pi_26551205
Ik vind het een geweldige winkel, ben het wel met schatje eens wat betreft de 'suffere collecties'.
Alleen ik kom er nog wel eens met lege handen naar buiten, soms heb ik een boel om af te rekenen bij de kassa en als ik soms die rijen zie dan wordt ik helemaal onpasselijk!
Dus dan hang ik alles maar weer terug en ga naar huis, .
I bet you are flying inside.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:41:59 #27
117388 iZiL
Princesse (A)
pi_26551333
Kom er alleen voor de sieraden
pi_26551663
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:31 schreef PS het volgende:
Alleen heeft niet elke H&M winkel een mannen afdeling.
Ja, ik heb het geluk dat ik A'dam woon, waar ik de keuze heb uit acht vestigingen. De vestiging in de Kalvertoren heeft alle H&M concepten die er zijn.

De concepten op een rijtje:

* Cosmetic
* Divided Female (Young)
* Divided Male (Young)
* Dubbster (Kids)
* H&M Baby (Kids)
* H&M Bib (Ladies)
* H&M Kids (Kids)
* H&M Ladies (Ladies)
* H&M L.O.G.G. (Kids)
* H&M L.O.G.G. (Ladies)
* H&M L.O.G.G. (Men)
* H&M L.O.G.G. Sport (Ladies)
* H&M L.O.G.G. Sport (Men)
* H&M Mama (Ladies)
* H&M Man Dressed (Men)
* H&M Man (Men)
* H&M Trend Ladies (Ladies)
* Underwear (Kids)
* Underwear (Ladies)
* Underwear (Men)

Ik vind de baby- en kinderkleding trouwens ook heel leuk .
pi_26551766
tis idd erg moeilijk om een H&M zonder iets te verlaten

goed concept, idd dertien in een dozijn maar goed, de prijs is
nu eenmaal erg toegankelijk voor vrijwel iedereen..

Laatst zag ik in Den Haag een speciale lingerie H&M, erg leuke dingen
ook hoor. OOk een prima idee van ze, de hunkemoller of de livera
is nou niet echt bij mij bekend om speciale lingerie en bij de H&M
zitten er toch hele leuke dingen bij.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26551796
Ik vind die cosmetica dingetjes er altijd wel leuk uit zien. Helaas hebben ze die in Arnhem niet. Heeft iemand daar eigenlijk ervaring mee? Is het wat?
pi_26552002
Ook ikwilookwatzeggen haalt veel van zijn kleding bij de H&M

Alhoewel ik vind dat ze voor mannen vrij weinig keuze hebben en dat is jammer, ik kom zo
heel nu en dan mensen op straat tegen die dezelfde trui of broek dragen. En het is er vaak
(te) druk. Geloof dat ik mijn vriendin heb belooft morgen naar de H&M in Amersfoort te gaan.

*zucht
pi_26552087
Ik vind H&M ook leuk Ik ga echter niet heel vaak naar andere steden om te winkelen, en omdat er in mijn woonplaats tot nu toe geen een zat, heb ik er toch niet veel kleding van.
Maar van de zomer komt er hier ook een
pi_26552088
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, ik heb het geluk dat ik A'dam woon, waar ik de keuze heb uit acht vestigingen. De vestiging in de Kalvertoren heeft alle H&M concepten die er zijn.
Dat is trouwens wel een van de meest slordige vestigingen die ik ooit gezien heb. Veel bezoekers natuurlijk op die locatie, maar zet dan wat meer personeel in. Als het overgrote deel van de kleding op de grond ligt of in de verkeerde rekken hangt, hoeft het van mij niet meer.
pi_26552096
Op zich hebben ze er leuke dingen, vind niet alles leuk, maar dat heb je bijna nergens.

Volgens mij zou je je op zich heel apart kunnen kleden met alleen maar dingen van H&M als je dat zou willen, het gaat om het combineren en niet alles van H&M wordt door half Nederland gedragen. Nou koopt niemand alles bij dezelfde winkel, maar het zou wel mogelijk zijn denk ik.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_26552118
Ik winkel meestal in Zwolle en daar hebben ze geen h&m, maar de keren dat ik in de H&M was verschilde het per vestiging.
Utrecht Hoog Catherijne:

Amsterdam (weet nie precies welke meer):

Rotterdam

Maar dat kan ook net komen doordat ik op het goede moment tijdens een goede collectie kwam. maar ik weet zeker dat als ik niet langer dan een half uur had gehad in Rotterdam dat ik dan de halve winkel had leeggekocht (als ik het geld had) In Utrecht kon ik vrijwel niks vinden (tot 3x toe) En Amsterdam was redelijk maar neit super
pi_26552214
Het is wel een leuke winkel.
Kleding in allerlei kleuren. Het is leuke kleding, maar geen kwaliteit op zich.
Na een klein tidje gaat het nogal uitrekken etc. Maar goed, voor die prijs is het wel acceptabel. Het is gewoon hele goede combinatie kleding.
Ik kom er regelmatig
pi_26552430
H&M, Leuke winkel.. ik slaag er voor veel maar nooit voor broeken die zijn meestal te kort das wel jammer.
pi_26552459
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef DarkElf het volgende:

Laatst zag ik in Den Haag een speciale lingerie H&M, erg leuke dingen
ook hoor. OOk een prima idee van ze, de hunkemoller of de livera
is nou niet echt bij mij bekend om speciale lingerie en bij de H&M
zitten er toch hele leuke dingen bij.
H&M Beautybox.
quote:
H&M opende 7 april 2004 in Den Haag zijn eerste H&M Beautybox: een winkel van 300 vierkante meter met alleen maar vrouwendingetjes zoals make-up, accessoires en lingerie.

H&M Beautybox is een echte verwenwinkel met de bekende H&M prijskaartjes, betaalbaar dus. In een barokachtig interieur met ruime paskamers, vrouwvriendelijk licht en zelfs badjassen voor het geval je terug de winkel in moet voor een andere maat.

Qua accessoires is het hier ook goed vertoeven: de wanden hangen vol met oorhangers in verschillende knalkleuren en de tassen en make-up collecties zijn hier een stuk uitgebreider dan in de 'normale' H&M.

Voorlopig blijft het bij dit ene filiaal. Tot nu toe zijn er nog geen plannen om ook in andere Nederlandse steden een H&M Beautybox te openen.
bron

Ik wil er ook eentje in A'dam .
pi_26552732
oh, dat klinkt wel erg leuk!
pi_26552782
Dat is het ook!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26552843
In de Grote Marktstraat in Den Haag zit ook een dump H&M, waar alles echt 2 of 5 euro kost ongeveer. Ik heb daar nog heel wat leuke jurkjes vandaan.
pi_26552877
hmm, misschien binnekort toch maar eens een dagje naar Den Haag.......
pi_26552912
De laatste tijd heb ik trouwens wel irritatie met de pasvorm, vooral van de Divided kleertjes. Maat 42 zit nog niet goed bij mijn schouders (ik ben groot), en bij de buik is het te wijd. Broeken zijn ook altijd te kort.
pi_26552988
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:45 schreef Kyara het volgende:
hmm, misschien binnekort toch maar eens een dagje naar Den Haag.......
Bereid je voor op een zwijnenstal met allemaal hoofddoek-figuren, die er ook niet vies zijn vaan voordringen. (In die dump H&M.)

Wel komt er bijna dagelijks nieuwe zooi binnen, zodat het aanbod altijd anders is. Soms hangt er niks, soms hebben ze juist superleuke dingen.
  woensdag 27 april 2005 @ 20:51:12 #45
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26552999
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:27 schreef schatje het volgende:
"en zelfs badjassen voor het geval je terug de winkel in moet voor een andere maat."
Hm, voor dat geld hebben ze natuurlijk geen personeel dat je helpt bij het vinden van een andere maat.

OT:
Ik ben H&M een beetje ontgroeid geloof ik.
Ik heb er jaren bergen kleding gekocht (en vaak ook weer retour gebracht nadat ik het thuis, ivm te drukke paskamers, had gepast), maar tegenwoordig beperk ik me tot een T-shirtje of een basic capuchonvestje.
En het ondergoed daar: Snoopy of cheap-ordinair...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_26553649
Ik koop er alleen basic kleding. Simpele witte shirtjes, hemdjes en longsleeves. En af en toe een riem.
Ik vind de H&M trouwens een straf om naar binnen te moeten op donderdagavond, zaterdag en zondag
amokaapjeeh O+
  woensdag 27 april 2005 @ 21:28:33 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26553939
Geweldig voor kleine meisjeskleding
Er zijn periodes dat (bijna) de hele garderobe van mijn dochtertje uit H&M bestaat

Voor mezelf.. 't scheelt wel eens. Soms kan ik erg leuke dingen vinden, komt ook regelmatig voor dat het 't allemaal net niet is.
Ook het verschil in filialen is zo duidelijk.. sommigen zijn zo'n grote bende dat ik niet eens meer zin heb om te kijken, terwijl andere juist weer hartstikke netjes en overzichtelijk zijn.

Voor Swets neem ik ook wel eens wat mee, maar op de een of andere manier gaat dat altijd weer terug omdat 't net een hobbezak is als hij het aanheeft.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 27 april 2005 @ 21:31:00 #48
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_26554005
De mannenkleding bij H&M is echt waardeloos. Slechte pasvorm, weinig maten en niet echt goedkoop...
pi_26554063
H&M zelfde concept als IKEA
  woensdag 27 april 2005 @ 21:35:30 #50
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26554135
Ik heb er van de week nog een bikini gekocht. als ik er ben, koop ik altijd wel iets. Vooral voor topjes en shirtjes is het mijn favoriet. Vaak hou ik het er echter niet zo lang vol, het is krap, benauwd, druk en alles hangt er door elkaar. En dat geldt voor elk filiaal in Amsterdam dat ik de afgelopen jaren heb bezocht
De lingerie vind ik er overigens maar slecht. Verveldende stofjes en pasvorm is ook niet ok.
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 21:41:35 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_26554296
Ik kan er eigenlijk nooit zo goed slagen. Alleen voor ondergoed, bh's, sokken en misschien een bikini. Of soms oorbellen. En de meeste H&M's zijn inderdaad ontzettend rommelig. Ik kom weleens bij de H&M in Amsterdam Noord, dat is meestal een ontzettende zooi.

En als je in de stad loop dan word je echt doodgegooid met H&M's; om de 200 meter zit er wel een, een beetje teveel van het goede.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_26554545
H&M

Ik kom vrijwel altijd met iets uit die winkel [ook al zijn het maar een paar oorbellen]
leuke truitjes en rokjes, alleen de spijkerbroeken vind ik altijd minder
goed te betalen ook
maar soms kom je met 10 tassen uit die zaak en soms kan je gewoon NIKS leuks vinden.
De h&m hier in breda is nu ook stuk beter geworden sinds we eindelijk Divided hebben
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
  woensdag 27 april 2005 @ 22:00:20 #53
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_26554774
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef mx_player het volgende:
H&M is voor paupers
true kan er totaal niks fatsoenlijks vinden. het is allemaal spul voor vrouwen, mannen die er netjes uit moeten zien. maar niks voor mannen die alledaagse kleren nodig hebben

ben gewoon bij de WE in rotterdam naar binnen gestapt. 2 mooie shirts voor nog geen 30 euro samen en een zwarte pantalon maatje 34. perfect en goedkoop.

maar voor normale kleren moet je als man niet naar WE noch H&M gaan. dan moet je naar je reguliere winkel gaan. in mijn geval Funky House, Left, Brittain, Amazon.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_26554828
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:31 schreef detulp050 het volgende:
De mannenkleding bij H&M is echt waardeloos. Slechte pasvorm, weinig maten en niet echt goedkoop...
Vind ik ook ja. Goedkoop vind ik het wel, maar de pasvorm is vaak om te huilen. Het lubbert vaak een beetje om je lijf heen.

Maar soms zit er ineens een leuk shirt tussen die dan wel weer lekker zit
pi_26555626
tjah, de H&M flasht me altijd weer..
ik loop er naar binnen gewoon omdat ik niks te doen heb. Kom ALTIJD met wat naar buiten.
en krijg er later weer spijt van omdat ik het na een keer wassen niet meer terug kan vinden in de wasmachiene.
Terwijl ik altijd vind wat ik een hele tijd zocht.
Ik zag net in de foto van Schatje bij die man in het pak weer 2 dingen die ik al een tijdje van plan ben om te kopen om samen met iets anders te combineren.. toch maar weer gaan
pi_26555723
quote:

[..]

[afbeelding]

Wat vind je ervan??
Dus dat grijze shirtje dat hij er inder draagt en dat witte bloesje zijn ook bij de H&M te krijgen?
hoeveel zou dat ongeveer kosten? 20 euro per stuk?

[ Bericht 11% gewijzigd door Mylene op 21-05-2005 22:51:35 ]
  woensdag 27 april 2005 @ 22:37:45 #57
3011 E.T.
pi_26555806
Dat grijze shirt heb ik afgelopen vrijdag in m'n handen gehad. Ze hadden Swets z'n maat niet meer anders had ik 'm meegenomen. Volgens mij was ie 19.90
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26555870
I LOVE H&M
ik koop zoveel dingen daar, voornamelijk om te combineren, simpele truitjes, oorbellen, bikini's, bh's/strings
altijd als ik met me vriendinnen in de stad zijn, gaan we in alle 3 de h&m's binnen ( Den Haag ) en ik koop er altijd wel wat
en ik koop ook vaak dingen voor me broers of voor me vriendje bij de mannenafdeling
het is goedkoop, dus ik hou teminste een keer geld over
alleen die broeken van de h&m vind ik niks dat kruis zit veels te hoog en ik vind de stof vaak raar
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26556015
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:35 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Dus dat grijze shirtje dat hij er inder draagt en dat witte bloesje zijn ook bij de H&M te krijgen?
Ik zie in je profiel dat je in Utrecht woont. De vestiging in Hoog Catharijne heeft het volgens mij wel. Die aan de Oude Gracht is gevestigd niet. Die verkoopt enkel 'Divided Male' voor de heren.

Ik denk ook dat je 40, hooguit 50 euro, kwijt ben.
pi_26556187
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik zie in je profiel dat je in Utrecht woont. De vestiging in Hoog Catharijne heeft het volgens mij wel. Die aan de Oude Gracht is gevestigd niet. Die verkoopt enkel 'Divided Male' voor de heren.

voor alletwee.. hmm dat is nog wel netjes.. ik wil die twee over elkaar dragen..
pi_26556302
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:35 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef schatje het volgende:

[..]

Ook in Groningen?
pi_26556670
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:56 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit
[..]

Ook in Groningen?
Ik ben nog nooit in Groningen geweest. Daarom heb ik het even voor je opgezocht.

H&M L.O.G.G. (Men)
H&M L.O.G.G. Sport (Men)
H&M Man (Men)
H&M Man Dressed (Men)

Ja dus .

Voor degene die ook willen weten welk concept te koop is bij jou in de buurt: check site.
pi_26557304
Über, dank je
pi_26561579
Tja hoewel ik het niet graag toegeef komt de helft uit mijn kledingkast van de H&M. Er is altijd wel iets te vinden en betaalbaar. Aan dure merken doe ik niet. Ik ga voor de H&M, Episode en de rest is van de rommelmarkt, mamma, of mijn grotere zusje. Ik ben snel tevreden, gaten etcetera doen mij neit veel ik vind er wel wat op! Sloeber? Ja ach, misschien
pi_26562230
Divided is vooral leuk

Ik haal er meestal ondergoed, shirtjes, sokken, rokjes, accessoires en soms ook wel een vestachtig iets. Broeken haal ik liever ergens anders, en de jassen zien er meestal ook uit als vodjes.

Heb wel 1 leuke van daar
En de bikini's roeleren Alleen heeft iedereen die meestal al Daarom haal ik daar meestal van die effen bikini's.
pi_26562248
Maar Zara wordt toch wel mijn nieuwe favoriete winkel.
pi_26562320
Zara is idd een fijne winkel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26562344
Goeie winkel voor het kopen van 'tijdelijke hypes'. Van die dingen die op het moment best leuk zijn, maar waarmee over een jaar geen mens meer loopt.

Het kost weinig, en na een paar maanden ligt het al uit elkaar. Dus je hoeft je niet schuldig te voelen als je het een jaar later niet meer leuk vind. Dan heb je het kledingstuk toch niet meer.

De wat tijdlozer dingen, die ik een paar jaar in de kast wil houden, koop ik liever van een wat betere kwaliteit. Dus niet bij H&M.

Ik koop trouwens het liefst bij de vestiging in Rotterdam. Die ene grote die boven de koopgoot ligt, vlakbij de V&D. Die is niet zo rommelig. Hij lijkt wat rustiger dan andere vestigingen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2005 09:01:34 ]
pi_26562372
Ik ben Divided-fan
Beste H&M ligt voor mij in Utrecht (Oude gracht? Niet die in HC). Heerlen is ook wel goed, Sittard is echt NIKS.

Ik vind het jammer dat de winkels zo krap zijn, die rekken op mekaar etc. In Sittard wordt je zo gerold als je niet uitkijkt. En die in Eindhoven (niet in de Heuvelgalerie maar die in de stad zelf) is zoooo verschrikkelijk benauwd en nauw, echt niet leuk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26562406
Je bent recentelijk niet meer in Eindhoven geweest?

Die krappe H&M is sinds een aantal maanden gevestigd in een veel groter pand dan vroeger. Vlakbij de Bijenkorf. Die oude was echt verschrikkelijk, ja.
pi_26562436
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef postinggirl het volgende:
Je bent recentelijk niet meer in Eindhoven geweest?

Die krappe H&M is sinds een aantal maanden gevestigd in een veel groter pand dan vroeger. Vlakbij de Bijenkorf. Die oude was echt verschrikkelijk, ja.
Echt?!
Tnx voor de tip!! Meteen een goede bestemming gevonden om met de NS Lentetoer heen te gaan!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26565802
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Syrena het volgende:
Ik ben Divided-fan
Beste H&M ligt voor mij in Utrecht (Oude gracht? Niet die in HC). Heerlen is ook wel goed, Sittard is echt NIKS.

Ik vind het jammer dat de winkels zo krap zijn, die rekken op mekaar etc. In Sittard wordt je zo gerold als je niet uitkijkt. En die in Eindhoven (niet in de Heuvelgalerie maar die in de stad zelf) is zoooo verschrikkelijk benauwd en nauw, echt niet leuk.
Ja, de ruimte die de 'Divided' afdeling heeft aan de vestiging aan de Oude Gracht is heel kramp. Je kan daar ook niet van het één naar het ander omdat je altijd de rij met kassa moet passeren. H&M zou er beter aan gedaan hebben om de kassa vlak bij de uitgang te plaatsen. Dus bij binnenkomst meteen om de hoek aan de linkerkant. Tegen de muur. Zodat je in één stuk door lekker kan neuzen.
pi_26565875
quote:
Op donderdag 28 april 2005 08:58 schreef postinggirl het volgende:
Goeie winkel voor het kopen van 'tijdelijke hypes'. Van die dingen die op het moment best leuk zijn, maar waarmee over een jaar geen mens meer loopt.

Het kost weinig, en na een paar maanden ligt het al uit elkaar. Dus je hoeft je niet schuldig te voelen als je het een jaar later niet meer leuk vind. Dan heb je het kledingstuk toch niet meer.

De wat tijdlozer dingen, die ik een paar jaar in de kast wil houden, koop ik liever van een wat betere kwaliteit. Dus niet bij H&M.

Ik koop trouwens het liefst bij de vestiging in Rotterdam. Die ene grote die boven de koopgoot ligt, vlakbij de V&D. Die is niet zo rommelig. Hij lijkt wat rustiger dan andere vestigingen.
Zo doe ik het ook inderdaad, als ik gewoon wat uit wil proberen ga ik gewoon langs de H&M kijken of het mooi is en anders koop ik het bijna zelfde soort kleding stuk van een ander mekr voor 10 a 20 euro duurder, en betere qualiteit..
pi_26566102
Kledingstukken liggen echt niet na een jaar uit elkaar hoor. Ik heb er 5 jaar geleden een mooie zwarte broek gekocht met geborduurde bloemen erop voor ¤35,- en ik pas em nu gewoon nog en hij is nog net zo mooi als toen ik em kocht
En improved 8-)
pi_26566391
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:54 schreef agneria het volgende:
Kledingstukken liggen echt niet na een jaar uit elkaar hoor. Ik heb er 5 jaar geleden een mooie zwarte broek gekocht met geborduurde bloemen erop voor ¤35,- en ik pas em nu gewoon nog en hij is nog net zo mooi als toen ik em kocht
Waar ik me meestal aan erger zijn de shirtjes die je niet meer terug kan vinden. Vooral met lange mouwen. Het wordt ook allemaal gelijk 3 maten kleiner.
Ik gooi het ook eigenlijk bijna niet in de was, want dan kan je het even goed weggooien. Ik was het allemaal met de hand.
pi_26566548
Ik wil inderdaad ook altijd H&M'etjes combineren met echt mooie dingen. Maar ik heb een hekel om er te winkelen en het zit nooit echt goed. Heb er wel 's lekker veel goedkope dingen gekocht, die ik achteraf nooit aangedaan heb, omdat ze eigenlijk niet lekker passen.
Geen H&M voor mij dus...
Sweet and innocent...
pi_26566566
Het is vaak wel goed kijken. Sommige kleding is wel slecht gemaakt en andere stukken gaan weer jaren mee. Qua shirtjes en topjes reken ik er altijd op dat het maar 1 seizoen mee gaat. Daarna is het meestal korter en wijder geworden. Nou, voor dat geldt vind ik het prima. Zeker als het gaat om modegevoelige shirtjes en kleurtjes. Maar bloesjes blijven wel erg lang mooi vind ik.
pi_26566674
Op zich hebben ze wel relaxte kleren, het nadeel is echter dat de halve stad erin rond loopt.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:17:45 #79
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_26569896
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:13 schreef Salie het volgende:
Ik winkel meestal in Zwolle en daar hebben ze geen h&m, maar de keren dat ik in de H&M was verschilde het per vestiging.
Utrecht Hoog Catherijne:
Inderdaad, die is warm, muf en het is er een klere-bende (of in dit geval kleren-bende). Er komen bijna alleen maar allochtonen, ne de collectie is daar (volgens mij) ook op aangepast
Die op de oudegracht is een stuk beter !
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_26571227
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:17 schreef Muck het volgende:

[..]

Inderdaad, die is warm, muf en het is er een klere-bende (of in dit geval kleren-bende). Er komen bijna alleen maar allochtonen, ne de collectie is daar (volgens mij) ook op aangepast
Die op de oudegracht is een stuk beter !
true
pi_26573950
En wat ik dus mega-irritant vind, zie je een leuk shirtje hangen, is het maat S en de rest van de voorraad is gewoon nergens te vinden omdat iemand dat ene shirtje helemaal verkeerd heeft teruggehange
pi_26574059
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef Syrena het volgende:
En wat ik dus mega-irritant vind, zie je een leuk shirtje hangen, is het maat S en de rest van de voorraad is gewoon nergens te vinden omdat iemand dat ene shirtje helemaal verkeerd heeft teruggehange
ik heb juist, vind ik een leuk truitje is het er alleen nog maar in maat 38/40/42
  donderdag 28 april 2005 @ 17:06:02 #83
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26574242
Om te combineren ideaal!
Een leuk basisstuk en dan je eigen dingen eraan toevoegen
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26574858
Ik vind het verschrikkelijke winkel. Veel te druk, te rommelig (ik vind NOOIT wat op de voorbeeldpoppen hangt), en daarbij loopt half Nederland in H&M kleding. Het is zelden dat ik er iets vind.
pi_26574867
Vrouwen kleding hebben ze leuke dingen, mannen kleding is vaak ongeïnspireerd en vormloos. Wel jammer opzich. Zou fijn zijn als er wat meer leuke betaalbare kleding kwam voor mannen

Zara vind ik voor mannen ook niet echt leuk. Paar shirtjes maar de kwaliteit er van vind ik niet super.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_26574890
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind het verschrikkelijke winkel. Veel te druk, te rommelig (ik vind NOOIT wat op de voorbeeldpoppen hangt), en daarbij loopt half Nederland in H&M kleding. Het is zelden dat ik er iets vind.
Dat half nederland er mee loopt is idd ook een nadeel.
pi_26574902
Ze hebben helaas niets in mijn maat.
En dat geldt eigenlijk voor alle winkels in Nederland.

Ik koop mijn kleding voortaan bij de buren. En daar hebben ze ook de H&M en ook daar pas ik niets.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 17:34:47 #88
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26575020
Ik kan af en toe genieten van de H&M, maar ik kan me ook ergeren. Het is soms best een leuke winkel voor grote maten, maar de pasvorm is zo vaag. Afgelopen dinsdag nog geslaagd voor een rok, maar de maat die ik er normaal heb zakte echt van mijn reet af. Dus maar een maat kleiner gekocht . Natuurlijk was ik daar wel blij mee, maar ik ben niet afgevallen ofzo.
Maar ik ben in elk geval verliefd op de accesoires van de Divided collectie. Tassen, oorbellen, kettingen . Voor kleding moet ik daar niet zijn, want alles gaat tot maat 42. En ik heb geen maat 42
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_26577866
Fergie van de Black Eyed Peas zegt in een interview met de Avant Garde het volgende over de H&M:
quote:
"Mag ik toch nog heel even zeuren over mijn koopverslaving? Jullie hebben hier dingen in de H&M hangen die ze in de States waarschijnlijk niet durven in te voeren. Jullie Europeanen hebben zoveel meer smaak dan wij, jullie zijn zo ongelooflijk authentiek en wij met onze grote mond hobbelen in feite maar een beetje laf achter jullie aan. De H&M in NewYork is een lachertje vergeleken met de H&M hier in een willekeurige provinciestad:' Een uurtje shoppen kan Fergies hele dag goedmaken. "Ik kan 's avonds zielsgelukkig met mijn nieuwe kleren spelen in mijn hotelkamer. Dan bedenk ik me als een regel-rechte puber wat ik thuis in Los Angeles allemaal aan kan gaan doen. Girls will be girls.Always!"
.
pi_26577933
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:35 schreef schatje het volgende:
Fergie van de Black Eyed Peas zegt in een interview met de Avant Garde het volgende over de H&M:
[..]

.
en gelijk heeft ze, ik helemaal blij als ik EINDELIJK een H&M tegenkom in New York (50th av. ) en ze hebben er allemaal maar simpele dingen
ik heb er een zonnebril gekocht en een witte tanktop, that's it
wat je hier allemaal hebt ik houu van de h&m in Den Haag
pi_26579600
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:37 schreef Jett het volgende:

[..]

en gelijk heeft ze, ik helemaal blij als ik EINDELIJK een H&M tegenkom in New York (50th av. ) en ze hebben er allemaal maar simpele dingen
Ik neem aan dat je 5th Avenue bedoelt .

Dat was het eerste filiaal van de H&M in de VS.

Banana Republic is ook top. Jammer dat er alleen filialen in de VS zijn.
pi_26580210
H&M Divided schopt konten
  donderdag 28 april 2005 @ 22:57:14 #93
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_26583860
Ik zweer bij H&M! Eigenlijk bestaat 90% van mijn garderobe uit H&M, maar dat is ook niet zo raar aangezien ik er werk. Ik vind dat je voor een goede prijs elk seizoen toch redelijk volgens de laatste mode erbij kan lopen. Kwalitatief is het misschien niet altijd heel geweldig, maar na een paar maanden koop ik dan toch weer iets nieuws. Ik vind het gewoon zonde om 60 euro uit te geven aan een shirtje, die je toch maar eens in de zoveel tijd draagt, omdat het anders lijkt alsof je altijd hetzelfde aanhebt.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 28 april 2005 @ 23:03:03 #94
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26584027
ik heb net een hele mooie nieuwe trui gehaald bij h&m
wel van de heren afdeling, maarja
gewoon heel simpele katoenen trui met ronde hals en horizontale banen in 3 verschillende kleuren groen

ik heb best veel dingen van de h&m nu ik erover nadenk
simpele shirtjes en vestjes enzo
niet zo duur en vaak leuke kleurtjes
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 28 april 2005 @ 23:12:15 #95
3011 E.T.
pi_26584345
Afgelopen week 2 shirtjes bij H&M gehaald voor 4,90 per stuk.
Als ik een shirtje van Mexx oid koop ben ik zo'n beetje 20 a 25 euro kwijt.

Nu koop ik 4x een nieuw shirtje. Heb ik 4 keer het leuke gevoel van nieuwe kleren tegen anders 1 keer
  donderdag 28 april 2005 @ 23:17:27 #96
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26584490
Ik wil er nogal eens slagen. De kwaliteit verschilt. Sommige dingen heb ik jaren..... anderen kunnen net een seizoen mee. In ieder geval is H&M niet duur en eigenlijk heb ik geen hoge verwachtingen dus valt het vaak mee.

Het enige minpunt is de winkel zelf. Weinig ruimte en de rekken hangen te vol.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 28 april 2005 @ 23:37:13 #97
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26585026
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Het enige minpunt is de winkel zelf. Weinig ruimte en de rekken hangen te vol.
en je moet vaak lang wachten bij de pashokjes
an urge to help mankind overcomes me
pi_26589040
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:37 schreef saaw het volgende:

[..]

en je moet vaak lang wachten bij de pashokjes
Oja de pashokjes
Ohhh die pashokjes in de ouwe H&M in Eindhoven! Daar stonk het echt áltijd naar zweet! Zo goor! Ben er dus echt een keer weggelopen, gatverdamme.

De twee spiegels zodat je je kont kan zien vind ik dan weer
Maar de rijen altijd...
  vrijdag 29 april 2005 @ 08:49:11 #99
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_26589083
H&M

Jammer da het alleen altijd zo super super druk is op welk moment van de dag je ook binnenloopt en dat de bh's niet echt verder gaan dan maatje C en ik daar dus nooit wat kan kopen

Ik koop er meestal wat basic dingen, nooit bijvoorbeeld een spijkerbroek. Ik draag veel esprit en mexx en dat kun je leuk combineren met de H&M, wat het wat goedkoper maakt
pi_26589129
Spijkerbroeken bij de H&M zijn altijd kontloos. Gevolg: Ik scheur er bijna uit als ik ga zitten, of ik moet een hele grote maat hebben en krijg een brievenbus aan de achterkant.
pi_26590152
H&M is goed

Voorheen kon ik er nooit slagen, maar de laatste tijd vind ik er steeds meer. Heb er zelfs al 2 spijkerbroeken gekocht en die zitten super. Voor de rest zijn het meestal de topjes en shirtjes wat ik er koop.
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:48:42 #102
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_26591511
Weinig mannelijk kopers hier?

* WarPuppy koopt 9 van zijn 10 kleren bij de H&M.
Waar mijn andere vriendjes zweren bij Tommy en vriendjes, stap ik lekker de H&M (of zara) in om wat leuks en goedkoops te scoren
En om eerlijk te zijn, ik krijg vaak complimentjes dat ik er goed bijloop, terwijl ik dat dan nooit bij mijn vriendjes hoor

Anyway, hoofdzakelijke reden dat ik er koop is dat het goedkoop is, omdat ik vaak van kleren wil wisselen is dat wel relaxt En ze hebben er gewoon leuke dingen?

Wil nog wel even de statement maken dat ik hetero ben En kom mannen, alleen al voor de vrouwen die er komen zou ik al naar de h&M gaan !
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_26593050
die laatste zin vind ik wel waarheid bevatten
pi_26593512
nou ik ben het daar niet altijd mee eens , de h&m heeft ook wel leuke mannenkleding het is net wat vind jij leuk.
en dan is het alsnog hebben ze je maat wel net als bij vele andere winkels
you never know what you had untill its gone
pi_26595152
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 08:53 schreef Toeps het volgende:
Spijkerbroeken bij de H&M zijn altijd kontloos. Gevolg: Ik scheur er bijna uit als ik ga zitten, of ik moet een hele grote maat hebben en krijg een brievenbus aan de achterkant.
Bij de H&M zijn alleen de spijkerbroeken van Divided te pruimen.
Ik heb trouwens op bijna alle broeken een riem nodig i.v.m. openvallen aan de achterkant. Doe ik dat niet dan zit ik binnen de kortste keren iedereen een blik te gunnen op mijn hipster
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:34:50 #106
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26595899
Ik vind dat je bij de H&M echt geluk moet hebben voor je wat vindt. De tops van 4 euro ofzo zijn wel goed, alleen jammer dat ze zo snel nalaten in de was! Verder haal ik er af en toe wel een vest of een truitje, maar de matige kwaliteit houdt me tegen om echt veel te kopen daar.. wel leuk ondergoed trouwens en leuke riemen!
En als je binnenkomt bij een H&M, weet ik meestal echt niet waar ik moet beginnen, zo rommelig en de rekken zo overvol. Maar dat verschilt per H&M heb ik al gemerkt
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:45:27 #107
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_26602525
ik heb ontzettend veel kleren van de H&M, maar het probleem waar een hoop mensen tegen aanlopen met het wassen heb ik toch echt niet. En ik heb zo'n vanalles wat, van broeken tot tops tot blouses tot sportkleding. En nog nooit is wat kapot gegaan of gekrompen in de was.
Soms zit er wel eens een shirtje bij wat na een jaar (intensief dragen én wassen) een beetje uitlebbert, maar dan maak ik het wat smaller en kan het weer een tijdje mee.

Het probleem wat ik wel vaak heb bij de h&m (en eigenlijk bij bijna alle kledingzaken) de laatste 2 a 3 jaar, is dat alles een stuk smaller is geworden qua bovenwijdte en breedte van de mouwen. Ik pas bijna nergens in wat mijn maat is. Ik moet steevast 1 of 2 maten groter nemen. Dat vind ik wel zonde aangezien ik dan alle kleding smaller in de taille en/of rug moet maken.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_26602598
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:45 schreef Roeji het volgende:

Het probleem wat ik wel vaak heb bij de h&m (en eigenlijk bij bijna alle kledingzaken) de laatste 2 a 3 jaar, is dat alles een stuk smaller is geworden qua bovenwijdte en breedte van de mouwen. Ik pas bijna nergens in wat mijn maat is. Ik moet steevast 1 of 2 maten groter nemen. Dat vind ik wel zonde aangezien ik dan alle kleding smaller in de taille en/of rug moet maken.
Ja, erg is dat hè? Dan voel je je net de hulk als je je armen strekt, of je hebt een trui waar je 9 maanden zwanger in kan zijn.
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:57:30 #109
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_26602911
ja en eergisteren ben ik spontaan uit mn blouse gescheurd toen ik mn armen buigde. (is dit goed nl??)
Het is een ramp. Als je een beetje strakke shirtjes aan hebt zie je eruit als een bodybuilder.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:03:32 #110
116883 m0nk-E
digital monkey.
pi_26603097
Lekker goedkoop en toch trendy de H&M. Soms hangt er wel wat bij wat al de halve stad heeft en dan nieuwe bij de H&M is. Maar goed, je kan er leuk combineren met andere (duurdere) merken.
pwned.
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:49:17 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_26605681
Ik vind dat H&M-kleding na een wasje gauw lelijk wordt of verkleurt. Daarom koop ik er zelf niet meer zo vaak kleding. Ik heb er vandaag wel 3 hele lieve mouwloze shirtjes gehaald voor de kindjes van mijn vriend
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_26605892
quote:

[..]

[afbeelding]

Wat vind je ervan??
Vanmiddag zo´n coole blazer gehaald. (wel een ander model)
Voor 60 piekies plus bijhorende hempies eronder. Staat wel weer netjes.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 21-05-2005 22:52:15 ]
pi_26606562
H&M is ok! De laatste tijd slaag ik er steeds vaker, van de week ook weer iets leuks gescoord. We hebben hier in Groningen nu een tweede vestiging, ziet er uit en daar zijn weer net wat andere dingen te krijgen in vergelijking met de winkel die er al was.

Ook de baby/kindjes afdeling vinnik

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26607744
H&M
pi_26612785
Ik koop elk seizoen wel wat kleren bij de H&M, jammergenoeg zit er geen H&M in Goes maar ik kom wel vaak in Rotterdam, Breda of Antwerpen. Ik combineer het dan ook met andere kleren
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_26615436
het lastige aan H&M vind ik dat ze geen verkopers hebben, scheelt in prijs maar ik ben gewoon niet goed in zelf kleding uitzoeken
  zaterdag 30 april 2005 @ 11:30:11 #117
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_26615934
Ha, jullie hebben het over krappe filialen? Wel eens in Leeuwarden geweest?! Bij deze: H&M Leeuwarden: sluiten die hap of uitbreiden! Het is er ZO krap dat je je met moeite tussen twee kledingrekken kunt wurmen, in je eentje he! Werkelijk waar, geen beginnen aan, laat staan op de zaterdag.

(rant over)
pi_26616270
Ik koop bij H&M alleen basic shirtjes met korte en lange mouwen in het zwart en wit. De rest is niet echt mijn smaak en iedereen loopt er al mee rond. Ook vind ik de kwaliteit van veel kleren niet echt denderend
pi_26617102
ze hebben wel relaxde trui-en met capouchon, (grijs/zwart/roze) maar die zijn altijd al weg/uitverkocht in mijn maat (in utrecht/Arnhem) grrrr
Haleloeja
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:49:44 #120
16715 Mylene
*schatje*
pi_26617204
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 11:54 schreef Lidia het volgende:
Ik koop bij H&M alleen basic shirtjes met korte en lange mouwen in het zwart en wit. De rest is niet echt mijn smaak en iedereen loopt er al mee rond. Ook vind ik de kwaliteit van veel kleren niet echt denderend
Als je kwaliteit wilt zul je wat dieper in de buidel moeten tasten.

Je kan niet verwachten dat je voor dat geld kwaliteit en een goede pasvorm krijgt.
  zaterdag 30 april 2005 @ 14:23:21 #121
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_26618695
Ik koop er tegenwoordig ook alleen nog maar accesoires of inderdaad basic shirtjes, lekker goedkoop, kan ik tenminste af en toe flink inslaan. Scheelt ook weer wachttijd bij de paskamers. Jaren geleden kocht ik er af en toe een broek, maar de pasvorm lijkt nogal veranderd te zijn.
pi_26618781
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:44 schreef Toeps het volgende:
In de Grote Marktstraat in Den Haag zit ook een dump H&M, waar alles echt 2 of 5 euro kost ongeveer. Ik heb daar nog heel wat leuke jurkjes vandaan.
die ken ik,... maar...
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:31 schreef detulp050 het volgende:
Wou ik daar een broek passen, kwamen me knieen er niet door

(ook voor het eerst dus)
-
  zaterdag 30 april 2005 @ 16:16:18 #123
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26620415
Ik slaag er ook vaak, als ik er al kom... hoewel ik geen zin heb in die lange rijen voor de kassa. Meestal kom ik thuis met sieraden, riemen en dat soort dingetjes en soms een basic truitje. Jammer overigens dat alles zo onoverzichtelijk is vaak, en die rijen echt te lang zijn imho.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_26621977
Ik vind de H&M best leuke dingen hebben, en de kwaliteit van de kleding vind ik op zich ook wel goed. Wel vind ik ook de rijen erg lang, het personeel erg traag en meestal ook niet enorm behulpzaam. En ik vind de grote maten collectie echt enorm truttig. Op een gegeven moment dacht ik dat het wat vlotter geworden was, maar ik bleek per ongeluk op de positieafdeling aanbeland te zijn. Daar hebben ze dus wel hele vlotte dingen, maar de grote maten zijn vaak gemaakt van hele dunne stoffen waardoor je juist drie keer zo dik lijkt, en ze hebben ook vaak model tent. Erg jammer.

En erg jammer dat van de nette kleding de broeken altijd zo'n eind langer zijn dan van de andere collecties. Ze gaan er vanuit dat mensen hakken dragen onder nette kleding en hoewel ik dat ergens wel snap, ben ik er met mijn platvoetjes niet zo blij mee. =S Het zou dus wel fijn zijn als ze lengtematen gingen gebruiken eigenlijk.

En jammer dat er ook zoveel verschil zit tussen de maten. De ene keer pas ik makkelijk in een XL en de andere keer pas ik een vest of blouse en mis ik 15 cm aan stof op m'n borsten of krijg ik een maat 44 nog niet eens over m'n hoofd getrokken.

En het is bij veel filialen binnen wel erg rommelig ja. Heel irritant is dat. Je komt binnen en je krijgt het spontaan benauwd van alle kleren die door elkaar hangen, zeker als het dan binnen ook nog eens druk is en de club van dikke-moeders-met-tweelingen-in-kinderwagens is er aan het winkelen. Ik snap best dat moeders ook kleren willen kopen, maar waarom doen ze dat dan zo vaak op zaterdagmiddag met andere moeders die dan allemaal hun kinderen en kinderwagens tussen die rekjes door moeten proppen? Daar kan H&M natuurlijk weinig aan doen, maar het maakt het er niet handiger of leuker op om er te gaan winkelen.
Sanity is (not) statistical
  zondag 1 mei 2005 @ 13:37:39 #125
52458 sn7ke
Bijt niet
pi_26639572
Ik ben zelf vrij smal, en heb dan ook moeite om mooie en passende kleding bij de H&M te vinden
In dat opzicht slaag ik beter bij de P&C REVIEW huismerk collectie.

Ook de qualitiet van kleren vind ik niet al te best. Ik heb 1 broek en 1 shirtje van de H&M, en zodra ik daar een vlek uit poets, poets ik heel de stof kapot. Toch wel jammer

Iig hebben ze dr wel altijd leuke dingen (en leuke asocoires voor weinig!)
  zondag 1 mei 2005 @ 16:40:15 #126
83645 Andoire
... .. ...
pi_26643183
H&M rules

Ik ga bijna elke week even langs ( standaard de H&M in de kalverstraat, op de hoek tegenover de Esprit, de Kalvertoren, de kinder H&M in de Kalverstraat en die in A'dam Noord), en ik koop eigenlijk altijd wel wat
Waar ik ook heel blij mee ben is de kinder H&M, daar heb ik echt ontzettend veel topjes van, in allemaal leuke kleurtjes en allemaal rond de 4-5 euro per stuk

Enige wat ik bij de H&M niet koop zijn spijkerbroeken, ik had vorig jaar een Divided extreme flared of zo gekocht, in maat 26, en na 3x wassen is die broek echt ontzettend groot geworden.... Dus dat koop ik maar niet meer. Maar truitjes, topjes, vestjes, ondergoed en oorbellen en zo... super

Что было, то прошло..
pi_26659913
Wat is pauper?

Ik koop altijd kleding voor mijn zoontje bij de H&M. Niet duur en nog leuk ook!
Heel af en toe koop ik daar wat voor mezelf. Niet echt vaak.
pi_26660715
quote:
Op maandag 2 mei 2005 10:29 schreef Radjwantie het volgende:
Wat is pauper?
Pauper is een zogenaamd stoer woord, gebruikt door veelal thuis wonende pubertjes, die zich helemaal 'the man' vinden en in Evisu, Diesel en andere merk-meuk lopen. H&M vinden ze te min, dat is voor 'paupers'.
pi_26660998
Jammer dat de H&M een stuk slechte kwaliteit is. Wordt allemaal in 3e wereld landen bij (zelfs voor die landen) budget fabrikanten gemaakt. Mannenkleding is helemaal een ramp aangezien het echt vreemde modellen zijn die niet normaal passen. Goedkoop zijn ze ook al niet echt meer. Geef mij maar wat betere kleding voor wat meer geld!
pi_26661200
quote:
Op maandag 2 mei 2005 10:29 schreef Radjwantie het volgende:
Wat is pauper?

Ik koop altijd kleding voor mijn zoontje bij de H&M. Niet duur en nog leuk ook!
Heel af en toe koop ik daar wat voor mezelf. Niet echt vaak.
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme

maandag 2 mei 2005 @ 11:22:51 #131
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_26661278
Oh ja, niets mis met H&M wat mij betreft
Heb er nog steeds wat spijt van dat ik dat ik die gi-gan-ti-sche H&M in Helsinki niet met een bezoekje heb vereerd. Ben er voorbij gelopen, maar niet naar binnen gegaan. Wat bezielde me?

Gelukkig hebben we er hierzo ook eentje waar ik naar binnen stap als ik in de stad ben. Heb een aantal leuke truitjes en rokjes bij H&M bij H&M gekocht vorig jaar en ik draag ze nog steeds. Fijn spul en niet duur.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 2 mei 2005 @ 11:46:46 #132
16715 Mylene
*schatje*
pi_26661953
quote:
Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Underdoggy het volgende:
Jammer dat de H&M een stuk slechte kwaliteit is. Wordt allemaal in 3e wereld landen bij (zelfs voor die landen) budget fabrikanten gemaakt. Mannenkleding is helemaal een ramp aangezien het echt vreemde modellen zijn die niet normaal passen. Goedkoop zijn ze ook al niet echt meer. Geef mij maar wat betere kleding voor wat meer geld!
Je wilt toch niet beweren dat alleen H&M zich hier schuldig aan maakt. Want dat is je reinste onzin. Grote merken als Nike en Reebok doen precies hetzelfde. Bedrijven die ook al diverse malen zijn beschuldigd van uitbuiting en dat werknemers moeten werken in erbarmelijke omstandigheden.
  maandag 2 mei 2005 @ 11:59:07 #133
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_26662308
Weet dat H&M z'n kleding in het buitenland laat maken, maar is het allemaal echt zo erg als Underdoggy zegt? En een bron zou ook leuk zijn.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 2 mei 2005 @ 13:37:53 #134
110740 marleenhoofd-
(schijn)dom
pi_26665521
als wij met vriendinnen gaan winkelen zijn we toch altijd wel t langst in de h&m, ik heb der best veel van.. shirtjes vooral.. de broeken maat 34 zijn voor mij altijd nog wat te lang
pi_26670675
H&M = heilig!

Ik slaag er altijd wel. Het is niet duur, en je hebt er leuke basic kleren! Voor spijkerbroeken kom ik daar eigenlijk nooit maar voor sieraden en al het andere is het.
pi_26670902
quote:
Op maandag 2 mei 2005 11:22 schreef Natalie het volgende:
-knip-
Heb er nog steeds wat spijt van dat ik dat ik die gi-gan-ti-sche H&M in Helsinki niet met een bezoekje heb vereerd. Ben er voorbij gelopen, maar niet naar binnen gegaan. Wat bezielde me?
-knip-
ach daar ben ik ook 2 maal voorbij gelopen en niet naar binnen geweest
  maandag 2 mei 2005 @ 19:26:12 #137
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26673659
De H&M is prima voor boxershorts maar de rest van de herenkleding is echt niks

Veel te saaie kleding en vaak veel te flets. Ook de kwaliteit is niet echt je van het, snel vaal, slechte prints, krimpen, geen goede pasvorm, maar ja wat wil je voor dat geld. Ik haal mijn herenkleding wel ergens anders.
pi_26673932
De H&M in Enschede is kló-ten, voor mannen dan.
  maandag 2 mei 2005 @ 20:18:36 #139
116520 Do_1980
Gizl Gifts
pi_26675498
De H&M is super voor als je iets leuks zoekt voor weinig. Het nadeel is wel dat bijna heel Nederland met die kleding loopt.
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
pi_26676178
Bij de H&M hangen nu Iron Maiden t-shirts
  maandag 2 mei 2005 @ 20:59:08 #141
30203 sefer
Larrios
pi_26676847
ik ben vandaag naar de H&M Beautybox gegaan in Den Haag, maar dat valt best tegen. Ik heb geen satijnen jassen en slofjes gezien in de paskamers en bovendien overschatte ik 300 vierkante meter behoorlijk.
maar ik heb er toch nog drie oorbellen en een nieuwe beha gehaald
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_26677456
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:37 schreef MaRySe het volgende:
Arg nee toch? Vreselijk, mensen die in bandshirts lopen zonder dat ze weten wat ze aanhebben
Anyway, afgezien van dat vind ik het een geweldige winkel. Hier waar ik woon heb je er geen 1 in de buurt dus als ik weer eens met mijn vriend naar Antwerpen ga, ga ik altijd de H&M in. Erg jammer is alleen het aanbod van BH-maten, ze gaan tot C ofzo. En die Snoopy is eigenlijk ook nogal stom, maar goed. En de herenkleding is ook niks, maar goed, dat is het bijna nergens.
  maandag 2 mei 2005 @ 21:30:02 #143
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_26678009
quote:
Wa dan? vanmiddag geweest, niks gezien?

H&M heeft nu als actie dat je als man bij een linnen broek een shirt gratis krijgt, en als vrouw bij een linnen broek een topje gratis!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  maandag 2 mei 2005 @ 21:30:40 #144
73888 DIA
die ja .....
pi_26679638
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:30 schreef WarPuppy het volgende:

[..]

Wa dan? vanmiddag geweest, niks gezien?

H&M heeft nu als actie dat je als man bij een linnen broek een shirt gratis krijgt, en als vrouw bij een linnen broek een topje gratis!
In die in de Kalvertoren, hingen boven bij de mannen.
  maandag 2 mei 2005 @ 22:26:00 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26679786
quote:
Ik zag het ook al, ja. en dan koopt zo'n 15-jarig trutje..die nog nooit ook maar één numer van de band kent
pi_26680044
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:26 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik zag het ook al, ja. en dan koopt zo'n 15-jarig trutje..die nog nooit ook maar één numer van de band kent
Iron Maiden als modegril, wie had dat nog gedacht. Het zat er aan te komen...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26680365
Ik ga morgen even langs in utrecht, iemand nog wat leuks gezien?
pi_26682322
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:32 schreef nozem het volgende:

[..]

Iron Maiden als modegril, wie had dat nog gedacht. Het zat er aan te komen...
Zo'n snol uit zo'n oud Justin Timberlake *ril* clipje had ook zo'n hip Maiden shirtje aan.
  maandag 2 mei 2005 @ 23:55:37 #150
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_26682921
in Zweden was de H&M super
pi_26755981
quote:
ik zag hier in breda ook al Led Zeppelin shirts hangen bij de divided afdeling

wat mij ook regelmatig opvalt bij de h&m is dat de maten zo ontzettend raar kunnen zijn.
ik heb van mezelf maat 38, maar van sommige truitjes is zelfs maat XS nog redelijk groot..
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_26756063
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:16 schreef myfairlady het volgende:

wat mij ook regelmatig opvalt bij de h&m is dat de maten zo ontzettend raar kunnen zijn.
ik heb van mezelf maat 38, maar van sommige truitjes is zelfs maat XS nog redelijk groot..
Die zijn waarschijnlijk bedoeld als Mary Kate Olsen-style. Tenten dus.
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:28:40 #153
16715 Mylene
*schatje*
pi_26760131
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef sefer het volgende:
ik ben vandaag naar de H&M Beautybox gegaan in Den Haag, maar dat valt best tegen. Ik heb geen satijnen jassen en slofjes gezien in de paskamers en bovendien overschatte ik 300 vierkante meter behoorlijk.
maar ik heb er toch nog drie oorbellen en een nieuwe beha gehaald
.
pi_26760810
Heeft er iemand ervaring met de wat nettere overhemden van de H&M?
Zijn deze ook in wat kleinere maten verkrijgbaar, ik ben 1,72m...
pi_26780866
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:21 schreef Toeps het volgende:

[..]

Die zijn waarschijnlijk bedoeld als Mary Kate Olsen-style. Tenten dus.
ik neem aan dat die normale basic zwarte truitjes niet als tenten bedoeld zijn
pi_26782057
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef myfairlady het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik ook niet. Maar veel van die mouwloze shirtjes wel.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:23:26 #157
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26782096
Ik vind de H&M vooral leuk door de prijskaartjes en de snelheid waarmee het assortiment verwisseld. De kwaliteit is niet altijd even geweldig, maar dat neem ik op de koop toe. Bovendien zorg ik er op die manier voor een beetje in de mode te blijven.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:31:32 #158
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26782274
quote:
Op maandag 2 mei 2005 11:02 schreef Toeps het volgende:

[..]

Pauper is een zogenaamd stoer woord, gebruikt door veelal thuis wonende pubertjes, die zich helemaal 'the man' vinden en in Evisu, Diesel en andere merk-meuk lopen. H&M vinden ze te min, dat is voor 'paupers'.
Dit zijn de echte paupers met neppe kleren en rotzooi. Ik stik ook van de dure rotzooi en dan wel wat duurder dan Diesel en andere Score-rotzooi maar ik koop net zo graag rotzooi bij de H&M, nou ik koop het liefst helemaal niets ik krijg nog weleens rotzooi van vrouwen. Ik heb veel H&M overhemden en normale shirts
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_26867095
Ik heb welgeteld 1 kledingstuk wat na paar keer wassen al verrot was van de h&m, voor de rest heb ik kledingstukken die ik al 2 jaar heb en nog steeds prima zijn, dus dat het slechte kwaliteit is merk ik niet zoveel van gelukkig
pi_27027458
Mijn vest is heel uit de was gekomen dit is de eerste keer dat ik iets van H&M na één keer wassen nog aan kan. Mijn rood gestreepte trui heeft het niet overleefd

Die was zo mooi...
pi_27027662
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo'n snol uit zo'n oud Justin Timberlake *ril* clipje had ook zo'n hip Maiden shirtje aan.
Inderdaad.. vond ik wel opvallend. Komt voornamelijk door die Ashley Simpson figuren die het dragen, dat het nu in de winkels hangt denk ik.
Delivered without an information leaflet
pi_27027816
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Lu_uK het volgende:
Mijn vest is heel uit de was gekomen dit is de eerste keer dat ik iets van H&M na één keer wassen nog aan kan. Mijn rood gestreepte trui heeft het niet overleefd

Die was zo mooi...
Was dan ook niet op 95 graden. 30 of 0 is warm zat als het niet al te vuil is.
pi_27027819
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef myfairlady het volgende:
Ik heb als maat meestal xs, maar bij andere merken is dat meestal nog te groot. Bij de H&M moet ik van basic shirtjes vaak een m kopen, omdat hij toch wel krimpt tot kleiner dan een xs. Had een keer een s gekocht, maar dat werd echt een buiktruitje. Dan heb ik het over basic mouwloze hempjes en t-shirtjes.
pi_27027888
quote:

Die was zo mooi...
Ach.. mijn replay vest ziet er ook steeds brakker uit.. helemaal verwassen en vervilting, terwijl we t goed wassen. Beter een h&m trui verwassen dan een replay vest..
  zondag 15 mei 2005 @ 15:49:15 #165
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27028019
quote:

Die was zo mooi...
Dan was je toch niet zo goed. Niet alles overleeft het bij mij, maar een hoop gaat toch zeker wel één seizoen mee...
  zondag 15 mei 2005 @ 17:23:31 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_27030360
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Dan was je toch niet zo goed.
Precies. Zo kun je t-shirts met prints het beste even met de hand wassen. En als kleding niet al te vies kun je het ook even buiten hangen zodat het kan luchten. Op bepaalde drogers heb je hier ook een speciaal progamma voor. Dan ruikt het weer lekker fris .
pi_27030612
ik heb shirtjes enzo van H&M die ik toch zeker al een jaar of 5 heb . de enige reden waarom ik ze niet meer zou kunnen dragen is dat ze sneller naar zweet stinken. ik gooi ze na één keer dragen in de was en ik vind de meeste dingen nog prima draagbaar! en als het niet meer te dragen is bewaar ik het alsnog, kan niet zo snel afstand doen van oude kleren..

gisteren voor het eerst in tijden (voor m'n gevoel dan!) weer iets bij Hennes gekocht: een citroengeel shirtje, een lichtblauw truitje met driekwart mouw en V-hals, en sneakersokjes, waarvan ik er vandaag achter kwam dat elk van de zeven paar een andere dag erop heeft staan
lang leve de nieuwe H&M in WC Woensel
  zondag 15 mei 2005 @ 17:37:53 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27030663
Ik was kleding vaak op een wasprogramma van een half uur op 30 of 40 graden, is eigenlijk meer een spoelprogramma. De helft van de hoeveelheid wasmiddel erbij dat je normaliter gebruikt. Alles wordt op deze manier ook prima schoon en je kleding blijft veel langer mooi.
Echt tere stukken doe je natuurlijk met de hand, of laat je stomen
pi_27038508
Ik heb net een broek van de h&m gekocht, en er zat een kaartje bij dat de 'washing' steeds meer wordt naarmate je het draagt.. Ben benieuwd wat ik er van kan verwachten..
pi_27038740
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:35 schreef Ruubstar het volgende:
H&M sucked
Maar nu niet meer?
  maandag 16 mei 2005 @ 19:10:54 #171
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_27060339
Ik zweer bij H&M.. en tegenwoordig hebben ze zelfs mooie broeken bij de BiB-afdeling.
Bijna alles komt er eigenlijk vandaan (afgezien van colbertjes en broeken dan).. shirtjes, tassen, oorbellen, kettingen, topjes, etc etc.
pi_27060423
quote:

Die was zo mooi...
Mijn vest ook
Nu ga ik er nog 2 halen
pi_27065530
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:04 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Waar ik me meestal aan erger zijn de shirtjes die je niet meer terug kan vinden. Vooral met lange mouwen. Het wordt ook allemaal gelijk 3 maten kleiner.
Ik gooi het ook eigenlijk bijna niet in de was, want dan kan je het even goed weggooien. Ik was het allemaal met de hand.
inderdaad. Koop je een wit shirtje dat goed past, doe je em in de was, komt ie er later 2 maten kleiner uit. Maja de H&M voor mannen vind ik zeker fijn als je gewoon blanco shirtjes of vestjes moet hebben (goedkoop en redelijke kwaliteit).
pi_27070564
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:42 schreef Steijn het volgende:

[..]

Was dan ook niet op 95 graden. 30 of 0 is warm zat als het niet al te vuil is.
Ik heb het juist op 39 graden gewassen en NIET in de droger, 0 graden lijkt me nou weer net te wijnig. Daarom doe ik het ook met de hand normaal bij al mijn kleren. Maar dat werd nu toch echt te smerig
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Dan was je toch niet zo goed. Niet alles overleeft het bij mij, maar een hoop gaat toch zeker wel één seizoen mee...
Hoe moet het dan
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:13 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Mijn vest ook
Nu ga ik er nog 2 halen
ze zitten wel goed in ieder geval
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:39 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:

[..]

inderdaad. Koop je een wit shirtje dat goed past, doe je em in de was, komt ie er later 2 maten kleiner uit. Maja de H&M voor mannen vind ik zeker fijn als je gewoon blanco shirtjes of vestjes moet hebben (goedkoop en redelijke kwaliteit).
  maandag 30 mei 2005 @ 21:43:47 #175
16715 Mylene
*schatje*
pi_27494443
In de StarStyle (wellicht ook in andere bladen lijkt me) van deze maand zit een H&M boekje toegevoegd. Op de achterzijde staan bonnen die je kunt uitknippen en waarmee je bij een aankoop een zomerse top/tanktop cadeau krijgt.

Bij de dames is dat bij een bedrag van ¤25,00 aan badkleding en bij de heren bij aankoop van een bermuda of surfshort vanaf ¤9,95.

dinsdag 31 mei 2005 @ 12:33:38 #176
16715 Mylene
*schatje*
pi_27509519
quote:
H&M zwemfeestje

We hopen voor H&M dat Piet Paulusma een zonnige voorspelling in petto heeft voor het eind van deze week. Het highstreet fashionlabel organiseert namelijk een Pool Party en iedereen is uitgenodigd!
Op donderdag 2 juni 2005 lanceert Hennes & Mauritz de nieuwe beachwearcollectie en dat gebeurt niet onopgemerkt. Voor de gelegenheid wordt het Amsterdamse Museumplein omgetoverd tot een beach hang-out met als thema 'Miami Poolside’. Denk aan een zwembad omringt met palmbomen, loungestoelen en kleedhokjes. In plaats van op de catwalk presenteren modellen de collectie in de paradijselijke omgeving.

Verschillende DJ’s maken het zwemfeest op 2, 3 en 4 juni compleet. Voor 'TMF Dance’ draaien onder andere Armin van Buuren, Hitmeister D, Victor Coral en DJ Chuckie op de 'Miami Poolside Party'. (NMH)
bron

Teletekstpagina 704 voorspelt 50% kans op regen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:32:31 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27600380
Ik vind de mannenafdeling zo leuk!
Die Motorhead & iron Maiden-shirtjes, de zwarte slippers (heb ze voor vriendlief gekocht, maar zou ze zelf ook wel willen) en dat kettinkje met dikke schakels voor je portemonnee heb ik gekocht laatst. Ook hangen er bij de mannen veel gavere shirtjes met stoere teksten. Ik draag zo nu en dan ook een zwart shirtje met gouden opdruk erop met een soort gitaren. Heb ik ook voor m'n vriendje gekocht, maar ik vind hem zo leuk De studriemen die bij de mannen hangen, zijn ook veel toffer dan die bij de vrouwen.

Als ik man was, zou ik er ook kopen
Ik ga mijn vriend voor zijn zomerkleertjes dan ook meeslepen naar de H&M
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_27600488
-edit: dat kun je ook wel op een normale toon zeggen, op de persoon spelen is niet nodig

[ Bericht 79% gewijzigd door Mylene op 03-06-2005 13:07:03 ]
pi_27600495
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:43 schreef schatje het volgende:
In de StarStyle (wellicht ook in andere bladen lijkt me) van deze maand zit een H&M boekje toegevoegd. Op de achterzijde staan bonnen die je kunt uitknippen en waarmee je bij een aankoop een zomerse top/tanktop cadeau krijgt.

Bij de dames is dat bij een bedrag van ¤25,00 aan badkleding en bij de heren bij aankoop van een bermuda of surfshort vanaf ¤9,95.

[[url=http://images2.imagehigh.com/imagehigh/30052005153903_Im_Untitled-TrueColor-02.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb een blauwe en een bruine bikini gekocht
En toen kreeg ik er een wit shirtje van LOGG sport bij..
Met opdruk, niet heel bijzonder, zou het zelf nooit kopen
pi_27600515
Ja hebben ze die vesten nog?
pi_27600652
Ik ben ook weer toe aan een goeie shoppingsessie bij H&M. Woensdag ben ik maar 15 minuten binnen geweest en dat is echt te weinig, helemaal vergeten om naar die bandshirts te zoeken (hebben!!).

Ik koop sommige shirts al expres een maat te groot, dan weet ik al dat ze gaan krimpen in de was. Mijn moeder flikkert nu alles gewoon in de droger, dan ben ik niet van plan als ik op mezelf woon, dan worden mijn favoriete truitjes ritueel gewassen

Ik heb mijn aankoop van woensdag aan, zwart shirtje met roze opdruk.
Ik wil MEER! MEER! Waarom verkoopt H&M Sittard ook geen Divided verdorie
Of een online shop! Moeten ze wel wat aan die maten gaan doen
pi_27600752
-edit: doe normaal

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 03-06-2005 13:10:30 ]
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:17:27 #183
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_27601728

heb gister bijna al mijn h&m kleding weggegooid, nu nog maar 1 jas van h&m over.. vind de h&m de laatste tijd matig kwa kleding, het enige wat ik er nog zal kopen is een shirtje voor ergens onder, of een coltruitje voor de winter
sokken, slipjes, oorbellen en dat soort dingen zijn er wel leuk
alleen de winkel zelf is vreselijk, helemaal tijdens de uitverkoop, dan kwakken ze gewoon alles doorelkaar op rekken, en ook al is het dan maar 5 euro ofzo, ik ga daar dus echt niet tussen kijken

In Barcelona vond ik de h&m super! heel overzichtelijk, netjes en ook moderne kleren zoals Only ze verkoopt, daar kwam ik wel met tassen vol weer naar buiten, dat is me hier nog niet gelukt
Voor het geld dat ik bij de h&m besteden kan ga ik liever naar Only

[ Bericht 23% gewijzigd door Mylene op 03-06-2005 13:11:08 (zie boven) ]
pi_27601832
Ik draag zelf 38 en soms 40 maar ik pas nog steeds in shirtjes van de kinderafdeling maat 164!!!!!!!!!!! Dus als ik de h& m inschiet ga ik ook de kiddies department. over!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:21:46 #185
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_27601881
* Ri-Klain vanmiddag weer gaat

Ben er zo lang niet geweest, ben benieuwd wat de collectie nu is
Of niet soms?
pi_27602333
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

dat vind bijna elke vrouw, get used to it

heb gister bijna al mijn h&m kleding weggegooid, nu nog maar 1 jas van h&m over.. vind de h&m de laatste tijd matig kwa kleding, het enige wat ik er nog zal kopen is een shirtje voor ergens onder, of een coltruitje voor de winter
sokken, slipjes, oorbellen en dat soort dingen zijn er wel leuk
alleen de winkel zelf is vreselijk, helemaal tijdens de uitverkoop, dan kwakken ze gewoon alles doorelkaar op rekken, en ook al is het dan maar 5 euro ofzo, ik ga daar dus echt niet tussen kijken

In Barcelona vond ik de h&m super! heel overzichtelijk, netjes en ook moderne kleren zoals Only ze verkoopt, daar kwam ik wel met tassen vol weer naar buiten, dat is me hier nog niet gelukt
Voor het geld dat ik bij de h&m besteden kan ga ik liever naar Only
Only is ook goed. En Vero Moda.

Mên ik wil shoppen Nu
pi_27602602

Dat truitje met gouden gitaren leek me idd wel een tof idee.

Hebben ze dat nog?

[ Bericht 30% gewijzigd door Mylene op 03-06-2005 13:15:38 ]
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:55:17 #188
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27603196
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat truitje met gouden gitaren leek me idd wel een tof idee.

Hebben ze dat nog?
Volgens mij is die van vorig seizoen

[ Bericht 11% gewijzigd door Mylene op 03-06-2005 13:16:06 (zie boven) ]
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:33:20 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27604615
Nog even een foto van het shirtje.

tis allemaal idd heel erg breezerig
pi_27605214
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Ik vind 'm gaaf!
The boyfriend heeft een roze gitaar en een gitaarkist met roze pluche erin meer Breezer kan ook niet hahahahaha!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:20:45 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_27605980
Oké, topic is opgeschoond. Een vriendelijk doch dringend verzoek om niet op de man te spelen en om ontopic te reageren.

Vriendelijk bedankt .

En topic gaat weer open.
pi_27613237
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Oeh yeah, breezermetal!
Morgen lekker naar de H&M in Antwerpen
pi_27613504
Vandaag dat Fiorucci spul gezien. Maar ik vond het niet veel soeps. Beetje té Paris Hilton.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2005 17:17:59 ]
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:16:52 #194
30203 sefer
Larrios
pi_27614943
Fiorucci voor H&M vind ik ook erg matig, maar shirtjes met een felle opdruk vind ik meestal niet zo.
pi_27615058
Ik heb vanmiddag de slippers by Fiorucci gekocht. Ach voor 4,90 kon ik me geen buil vallen
pi_27615894
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 18:22 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb vanmiddag de slippers by Fiorucci gekocht. Ach voor 4,90 kon ik me geen buil vallen
Die zijn leuk

Maar je post in het verkeerde topic en onze posts zijn verwijderd in het Fiorucci topic
amokaapjeeh O+
pi_27616636
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 18:54 schreef Coconut het volgende:

[..]

Die zijn leuk

Maar je post in het verkeerde topic en onze posts zijn verwijderd in het Fiorucci topic
Ja inderdaad ik zit verkeerd, maar dis ook H&M.
Om toch nog een klein beetje ontopic te blijven er was echt geen reet bij de H&M vandaag

Hoe kunnen ze onze lieve posts nou wissen?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:24:42 #198
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27616748
De kleding van H&M trekt me niet meer zo..bagger kwaliteit. Ondergoed, bikini's, riemen, sieraden, haarspul etc zijn wel superleuk
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:37:17 #199
16715 Mylene
*schatje*
pi_27617123
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:20 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze onze lieve posts nou wissen?
Ja, dat heb ik gedaan. Voor andere zaken dan ontopic gelieve MSN/ICQ/mail etc etc te gebruiken.

Helemaal vergeten te zeggen. Goed dat je me er aan herinnert. Dus als jullie er in het vervolg rekening mee willen houden, zou dat heel fijn zijn.

Back to H&M.

.
pi_27617507
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 17:07 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Oeh yeah, breezermetal!
Morgen lekker naar de H&M in Antwerpen
Welke ?? Er is daar een straat met DRIE H&M's !! En die zijn allemaal GAAAAAFFF en GROOOOTTT!
Laat je ff weten wat je gescoord hebt *kwijl*kwijl*
pi_27617720
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik gedaan. Voor andere zaken dan ontopic gelieve MSN/ICQ/mail etc etc te gebruiken.

Helemaal vergeten te zeggen. Goed dat je me er aan herinnert. Dus als jullie er in het vervolg rekening mee willen houden, zou dat heel fijn zijn.

Back to H&M.

.
Ok mam, zal het niet meer doen

Speciaal voor jou heb ik nog even een foto gemaakt van de slippers (mogen ze ook in het andere H&M topic?)

vrijdag 3 juni 2005 @ 19:58:48 #202
16715 Mylene
*schatje*
pi_27617800
Ja hoor, dat mag Amokjeeh .

Leuke slippers .
pi_27617854
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:58 schreef schatje het volgende:
Ja hoor, dat mag Amokjeeh .

Leuke slippers .
Okay! Thx for the compliment
  zondag 5 juni 2005 @ 14:15:11 #204
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27644055
Ik heb dit setje van de week gekocht.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 5 juni 2005 @ 14:19:26 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27644206
Oh, die is mooi!

Alleen vind ik dat als je er veel mee zit, die balijnen (heet dat zo) dan ook gaan bollen. (misschien een tip: vooral dragen als je veel staat)
  zondag 5 juni 2005 @ 15:08:21 #206
91856 Stretto
..........
pi_27645578
Ik vind het jammer dat je nergens kunt shoppen en de collectie kunt bekijken van de H&M.

Al die modehuizen en merken hebben van die onfunctionele kut flash sites
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  zondag 5 juni 2005 @ 17:09:57 #207
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27649048
ja, een online H&M zou geweldig zijn. Maar de collectie wisselt zo vaak dat het wel niet haalbaar zal zijn.
pi_27653702
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:08 schreef Stretto het volgende:
Ik vind het jammer dat je nergens kunt shoppen en de collectie kunt bekijken van de H&M.

Al die modehuizen en merken hebben van die onfunctionele kut flash sites
Ja dat is inderdaad jammer. Vero Moda ook. Het zijn van die sites waar je maar 1 keer komt omdat ze toch niet online hebben staan wat er nu in de winkels hangt.
  zondag 5 juni 2005 @ 20:05:55 #209
30203 sefer
Larrios
pi_27653773
de H&M wisselt zo snel van collectie dat het niet veel zin heeft.
Online shoppen helemaal niet, soms zijn items in de winkel na een week volledig uitverkocht en meestal komt er ook geen nieuwe lading daarvan.
pi_27654444
quote:
Op zondag 5 juni 2005 14:19 schreef Kyara het volgende:
Oh, die is mooi!

Alleen vind ik dat als je er veel mee zit, die balijnen (heet dat zo) dan ook gaan bollen. (misschien een tip: vooral dragen als je veel staat)
Ik vind die baleinen in dit soort dingen ook zo irritant. Zit te denken of ik ze er niet uit zal halen, wat zou dat voor gevolg hebben?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 5 juni 2005 @ 20:28:15 #211
91856 Stretto
..........
pi_27654474
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:05 schreef sefer het volgende:
de H&M wisselt zo snel van collectie dat het niet veel zin heeft.
Online shoppen helemaal niet, soms zijn items in de winkel na een week volledig uitverkocht en meestal komt er ook geen nieuwe lading daarvan.
het gaat meer om het idee......online shoppen is zeker niet nodig maar ik wil wel af en toe kijken om te zien wat ze hebben.....vaak denk je dan.....hey wat leuk en ga je langs. Dus als ze slim zijn dan doen ze er goed aan om dit in te voeren
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  zondag 5 juni 2005 @ 20:30:51 #212
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_27654544
ik heb er vanmiddag teenslippers en een zonnebril gekocht,
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  zondag 5 juni 2005 @ 20:32:36 #213
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_27654594
ik heb er een shirtje gekocht van die ontwerper

een groene met een kikker
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  maandag 6 juni 2005 @ 08:03:36 #214
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27665038
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:27 schreef imago het volgende:

[..]

Ik vind die baleinen in dit soort dingen ook zo irritant. Zit te denken of ik ze er niet uit zal halen, wat zou dat voor gevolg hebben?
Ze zijn ook irritant, vooral als je zit. Maar ik denk dat het mooie effect weg is als je ze eruit haalt.

Het heeft me trouwens een goed half uur gekost om alle haakjes dicht te krijgen.
Uit ging daarentegen weer een stuk sneller.
  maandag 6 juni 2005 @ 10:47:52 #215
3011 E.T.
pi_27668345
quote:
Op maandag 6 juni 2005 08:03 schreef Sanne het volgende:Uit ging daarentegen weer een stuk sneller.
dat liet je zeker doen?

bij 't aantrekken doe ik die haakjes altijd op m'n buik dichtmaken en dan draaien enschuiven, net zo lang tot ie goed zit...
't zijn gewoon rot-dingen om aan te trekken
  maandag 6 juni 2005 @ 11:36:46 #216
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27669953
zo doe ik het ook meestal.
pi_27670756
Ik koop dat soort dingen nooit
Hier moet 'men' het maar doen met alleen mijn goddelijke lichaam in een zwarte onderbroek & BH

Hm. Misschien toch eens een keertje passen Passen kan geen kwaad toch?
  maandag 6 juni 2005 @ 13:14:31 #218
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27672736
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:47 schreef E.T. het volgende:

[..]

dat liet je zeker doen?

maandag 6 juni 2005 @ 13:18:46 #219
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_27672860
H&M
Niet al te dure kleding, en toch hip! Makkelijk voor arme studenten.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  maandag 6 juni 2005 @ 13:19:04 #220
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27672875
H&M is de laatste tijd erg afgezwakt vind ik. Ik vind de H&M-kleding veels te 'gewoon' tegenwoordig. Iets origineels hoef je er niet te zoeken. Dat filiaal in Dordrecht loopt helemaal hopeloos achter

Nee, geef mij maar de men@work. Dat is wel duur, maar dan heb je ook wat
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_27675266
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Welke ?? Er is daar een straat met DRIE H&M's !! En die zijn allemaal GAAAAAFFF en GROOOOTTT!
Laat je ff weten wat je gescoord hebt *kwijl*kwijl*
1 roze badstof standbroekje
Het was zo teringdruk bij de pashokjes, en warm daardoor, dat ik toen ik klaar was en het hokje uit liep bijna flauw viel
  maandag 6 juni 2005 @ 16:32:53 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27679913
Nu zit er ook in veel shirtjes spandex. Volgens mij is dat ook nog niet zo lang maar ik vind het wel fijn spul. Voelt lekker en blijft beter in model volgens mij.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:05:22 #223
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_27695318
quote:
Op zondag 5 juni 2005 14:15 schreef Sanne het volgende:

[afbeelding]
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_27695388
quote:
Op zondag 5 juni 2005 14:15 schreef Sanne het volgende:

[afbeelding]
Die heb ik gepast
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:32:25 #225
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_27746007
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:08 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Die heb ik gepast
En? Stond het niet mooi of wel?
Wat is de reden van het niet kopen?
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:49:39 #226
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27746649
Verkoopt H&M eigenlijk nog van die extreme bootscut jeans voor heren?
pi_27746793
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef MadGuy het volgende:
Verkoopt H&M eigenlijk nog van die extreme bootscut jeans voor heren?
Ja die heb ik laatst nog gezien.
pi_27747069
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef star_gazer het volgende:
H&M is de laatste tijd erg afgezwakt vind ik. Ik vind de H&M-kleding veels te 'gewoon' tegenwoordig. Iets origineels hoef je er niet te zoeken. Dat filiaal in Dordrecht loopt helemaal hopeloos achter

Nee, geef mij maar de men@work. Dat is wel duur, maar dan heb je ook wat
Ik ben op zich wel te spreken over dat filiaal. Ik haal er regelmatig wat kleren, afgewisseld met die in Rotterdam. Vooral broeken haal ik bij de H&M, die passen perfect.
pi_27747501
Ik heb vanmiddag een motörhead shirtje gekocht bij de H&M
I've got a ridge in my brooke
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:20:35 #230
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_27749334
Toen ik een tijd terug in Berlijn en Kopenhagen was, was het toch wel een wereld van verschil. Ingedeeld als een "hippe" kledingszaak, ik wist niet eens dat ze toffe spijkerbroeken verkochten. Ik dacht altjid dat het een pauperzaak was, met vieze lelijke kleren.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:54:33 #231
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27750310
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:53 schreef ElysiumDream het volgende:

[..]

Ja die heb ik laatst nog gezien.
Ah mooi. De mijne beginnen te slijten en ze zaten toch wel errug lekker.
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:21:42 #232
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27755457
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:13 schreef RidgeForrester het volgende:
Ik heb vanmiddag een motörhead shirtje gekocht bij de H&M
Hebben ze die? Dan moet ik er nodig weer heen!
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:33:25 #233
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_27755984
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef Syrena het volgende:
Ik koop dat soort dingen nooit
Hier moet 'men' het maar doen met alleen mijn goddelijke lichaam in een zwarte onderbroek & BH

Hm. Misschien toch eens een keertje passen Passen kan geen kwaad toch?
Haha, wel als je je net als ik half laat wurgen door het hele geval. De striemen stonden er een dag later nog. En nee, ik ga niet vertellen hoe ik dat voor elkaar kreeg.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_27756549
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Haha, wel als je je net als ik half laat wurgen door het hele geval. De striemen stonden er een dag later nog. En nee, ik ga niet vertellen hoe ik dat voor elkaar kreeg.
Klinkt als iets wat mij ook wel zou gebeuren ja....hmm...
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:46:50 #235
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_27756676
Ik heb het niet op ingewikkeld ondergoed. Een gespje mag best maar voor de rest moet het gewoon aan te trekken zijn. En weer uit, ook in dronken toestand.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_27915780
Ik heb nieuwe kleersels van de H&M

Dit lieve jurkje Ik moet er alleen nog een riem bijdoen en leren slippers of zo.. Want nu is het een beetje een onderjurkje..

pi_27915984
Rok
En dat gratis shirtje, vind er niet zo veel aan. Ga vragen of ik hem in grotere maat mag ruilen voor m'n moeder

dinsdag 14 juni 2005 @ 13:14:48 #238
18772 pos
@@sweet@@
pi_27916232
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:02 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb nieuwe kleersels van de H&M

Dit lieve jurkje Ik moet er alleen nog een riem bijdoen en leren slippers of zo.. Want nu is het een beetje een onderjurkje..
Wat een schattig jurkje

Vorige week heb ik er een heel mooi licht blauw hemdje met kant gekocht en een licht rose
t-shirt, beide maar voor 9,95 per stuk

[ Bericht 2% gewijzigd door pos op 14-06-2005 13:28:34 ]
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_27917844
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:14 schreef pos het volgende:
Vorige week heb ik er een heel mooi licht blauw hemdje met kant gekocht en een licht rose
t-shirt, beide maar voor 9,95 per stuk
Leuk! Foto?

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:14:37 #240
18772 pos
@@sweet@@
pi_27918166
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:02 schreef pyl het volgende:

[..]

Leuk!
ja heel leuk
quote:
Foto?
Geen idee...ik heb hem ook de hele dag nog niet gezien
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_27918216
De H&M is best leuk, maar niet altijd. Soms hangt de helft van de winkel vol met leuk spul, en als je drie weken later komt kun je nx leuks vinden... Ze verkopen er trouwens fijne ribbroeken En leuke hemdjes. En rokken. Ik heb echt ontzettend veel H&M denk ik
pi_27918835
H&M is leuk ik koop er regelmatig wel wat ik vind het jammer dat het zo'n rommeltje altijd is en laatst was ik er echt alles schijnt door. Zonde. En regelmatig hangen er vieze kleren in de rekken. Dacht ik laatst een leuke broek gevonden te hebben zat er een vieze plek in. Dus maar weer terug gehangen. Je moet altijd eerst je kleren controleren als je daar iets koopt. Maar verder wel leuke kleding voor weinig geld.
pi_27969816
buttons !!

dinsdag 28 juni 2005 @ 12:11:16 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_28298469
De H&M boert opnieuw goed:
quote:
Winst H&M hoger dan verwacht
HELSINKI - Het Zweedse kledingbedrijf Hennes & Mauritz heeft in het tweede kwartaal van het op 1 december begonnen boekjaar een winst geboekt (na aftrek van bijzondere posten) van 3,62 miljard Zweedse kroon (412 miljoen euro). In dezelfde periode van het vorige boekjaar was dat nog 2,71 miljard kroon. Het cijfer is hoger dan analisten hadden verwacht.

H&M zegt dat de winststijging te danken is aan hogere winstmarges, die onder meer tot stand kwamen door de kosten te drukken. De omzet in het tweede kwartaal bedroeg 15,49 miljard kroon (1,76 miljard euro). Dat is een stijging van 17 procent ten opzichte van dezelfde periode een jaar geleden.
bron
pi_28298515
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:11 schreef schatje het volgende:
De H&M boert opnieuw goed:
[..]

bron
pi_28298661
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 23:48 schreef MaRySe het volgende:
buttons !!

[afbeelding]
die zijn leuk!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:18:09 #247
16715 Mylene
*schatje*
pi_28298680
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:12 schreef Thermo het volgende:

[..]

Hé meneertje .
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:50:34 #248
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28315361
Dé aankoop van de week. Witte broek met 50 procent korting. Nu was ie al afgeprijst naar 4,90 en bij de kassa ging er keurig nog eens de helft af.
Een witte broek voor 2,45. Een rits inzetten kost al meer!

pi_28321342
vandaag niks leuks in de H&M in den bosch
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:16:47 #250
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_28324808
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:50 schreef Sanne het volgende:
Dé aankoop van de week. Witte broek met 50 procent korting. Nu was ie al afgeprijst naar 4,90 en bij de kassa ging er keurig nog eens de helft af.
Een witte broek voor 2,45. Een rits inzetten kost al meer!

doe je goed

bij de h&m in Parijs een zonnebril, bloemelastiek, shirtje, polo en slippers gescoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')