Het gaat om de kledingquote:
Hetzelfde hier! Je moet wel even zoeken, maar dan vindt je meestal ook wel wat. It's all about combineren. 100% katoenen shirts koop ik wel wat duurder ergens anders, anders loop ik binnen de kortste keren met een tent om mijn lichaam, maar voor de rest vind ik de H&M goed te pruimen!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben het met schatje eens, ik koop er zelf ook vooral de 'basis' dingetjes en die combineer ik dan met kleren die wat minder 13 in een dozijn zijn. Heel Nederland loopt namelijk in dezelfde kleren, dat vind ik zo jammer.
Dat is dus zo'n onzin...quote:Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef mx_player het volgende:
H&M is voor paupers
Ik heb een pak gekocht bij de H&M!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vind je ervan??
Ja, ik heb het geluk dat ik A'dam woon, waar ik de keuze heb uit acht vestigingen. De vestiging in de Kalvertoren heeft alle H&M concepten die er zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:31 schreef PS het volgende:
Alleen heeft niet elke H&M winkel een mannen afdeling.
Dat is trouwens wel een van de meest slordige vestigingen die ik ooit gezien heb. Veel bezoekers natuurlijk op die locatie, maar zet dan wat meer personeel in. Als het overgrote deel van de kleding op de grond ligt of in de verkeerde rekken hangt, hoeft het van mij niet meer.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het geluk dat ik A'dam woon, waar ik de keuze heb uit acht vestigingen. De vestiging in de Kalvertoren heeft alle H&M concepten die er zijn.
H&M Beautybox.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef DarkElf het volgende:
Laatst zag ik in Den Haag een speciale lingerie H&M, erg leuke dingen
ook hoor. OOk een prima idee van ze, de hunkemoller of de livera
is nou niet echt bij mij bekend om speciale lingerie en bij de H&M
zitten er toch hele leuke dingen bij.
bronquote:H&M opende 7 april 2004 in Den Haag zijn eerste H&M Beautybox: een winkel van 300 vierkante meter met alleen maar vrouwendingetjes zoals make-up, accessoires en lingerie.
H&M Beautybox is een echte verwenwinkel met de bekende H&M prijskaartjes, betaalbaar dus. In een barokachtig interieur met ruime paskamers, vrouwvriendelijk licht en zelfs badjassen voor het geval je terug de winkel in moet voor een andere maat.
Qua accessoires is het hier ook goed vertoeven: de wanden hangen vol met oorhangers in verschillende knalkleuren en de tassen en make-up collecties zijn hier een stuk uitgebreider dan in de 'normale' H&M.
Voorlopig blijft het bij dit ene filiaal. Tot nu toe zijn er nog geen plannen om ook in andere Nederlandse steden een H&M Beautybox te openen.
Bereid je voor op een zwijnenstal met allemaal hoofddoek-figuren, die er ook niet vies zijn vaan voordringen. (In die dump H&M.)quote:Op woensdag 27 april 2005 20:45 schreef Kyara het volgende:
hmm, misschien binnekort toch maar eens een dagje naar Den Haag.......
Hm, voor dat geld hebben ze natuurlijk geen personeel dat je helpt bij het vinden van een andere maat.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:27 schreef schatje het volgende:
"en zelfs badjassen voor het geval je terug de winkel in moet voor een andere maat."
true kan er totaal niks fatsoenlijks vinden. het is allemaal spul voor vrouwen, mannen die er netjes uit moeten zien. maar niks voor mannen die alledaagse kleren nodig hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef mx_player het volgende:
H&M is voor paupers
Vind ik ook ja. Goedkoop vind ik het wel, maar de pasvorm is vaak om te huilen. Het lubbert vaak een beetje om je lijf heen.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:31 schreef detulp050 het volgende:
De mannenkleding bij H&M is echt waardeloos. Slechte pasvorm, weinig maten en niet echt goedkoop...
Dus dat grijze shirtje dat hij er inder draagt en dat witte bloesje zijn ook bij de H&M te krijgen?quote:
Ik zie in je profiel dat je in Utrecht woont. De vestiging in Hoog Catharijne heeft het volgens mij wel. Die aan de Oude Gracht is gevestigd niet. Die verkoopt enkel 'Divided Male' voor de heren.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:35 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dus dat grijze shirtje dat hij er inder draagt en dat witte bloesje zijn ook bij de H&M te krijgen?
hoeveel zou dat ongeveer kosten? 20 euro per stuk?
voor alletwee.. hmm dat is nog wel netjes.. ik wil die twee over elkaar dragen..quote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel dat je in Utrecht woont. De vestiging in Hoog Catharijne heeft het volgens mij wel. Die aan de Oude Gracht is gevestigd niet. Die verkoopt enkel 'Divided Male' voor de heren.
Ik denk ook dat je 40, hooguit 50 euro, kwijt ben.
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 27 april 2005 22:35 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dus dat grijze shirtje dat hij er inder draagt en dat witte bloesje zijn ook bij de H&M te krijgen?
hoeveel zou dat ongeveer kosten? 20 euro per stuk?
Ook in Groningen?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel dat je in Utrecht woont. De vestiging in Hoog Catharijne heeft het volgens mij wel. Die aan de Oude Gracht is gevestigd niet. Die verkoopt enkel 'Divided Male' voor de heren.
Ik denk ook dat je 40, hooguit 50 euro, kwijt ben.
Ik ben nog nooit in Groningen geweest. Daarom heb ik het even voor je opgezocht.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:56 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit
[..]
Ook in Groningen?
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef postinggirl het volgende:
Je bent recentelijk niet meer in Eindhoven geweest?
Die krappe H&M is sinds een aantal maanden gevestigd in een veel groter pand dan vroeger. Vlakbij de Bijenkorf. Die oude was echt verschrikkelijk, ja.
Ja, de ruimte die de 'Divided' afdeling heeft aan de vestiging aan de Oude Gracht is heel kramp. Je kan daar ook niet van het één naar het ander omdat je altijd de rij met kassa moet passeren. H&M zou er beter aan gedaan hebben om de kassa vlak bij de uitgang te plaatsen. Dus bij binnenkomst meteen om de hoek aan de linkerkant. Tegen de muur. Zodat je in één stuk door lekker kan neuzen.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Syrena het volgende:
Ik ben Divided-fan
Beste H&M ligt voor mij in Utrecht (Oude gracht? Niet die in HC). Heerlen is ook wel goed, Sittard is echt NIKS.
Ik vind het jammer dat de winkels zo krap zijn, die rekken op mekaar etc. In Sittard wordt je zo gerold als je niet uitkijkt. En die in Eindhoven (niet in de Heuvelgalerie maar die in de stad zelf) is zoooo verschrikkelijk benauwd en nauw, echt niet leuk.
Zo doe ik het ook inderdaad, als ik gewoon wat uit wil proberen ga ik gewoon langs de H&M kijken of het mooi is en anders koop ik het bijna zelfde soort kleding stuk van een ander mekr voor 10 a 20 euro duurder, en betere qualiteit..quote:Op donderdag 28 april 2005 08:58 schreef postinggirl het volgende:
Goeie winkel voor het kopen van 'tijdelijke hypes'. Van die dingen die op het moment best leuk zijn, maar waarmee over een jaar geen mens meer loopt.
Het kost weinig, en na een paar maanden ligt het al uit elkaar. Dus je hoeft je niet schuldig te voelen als je het een jaar later niet meer leuk vind. Dan heb je het kledingstuk toch niet meer.
De wat tijdlozer dingen, die ik een paar jaar in de kast wil houden, koop ik liever van een wat betere kwaliteit. Dus niet bij H&M.
Ik koop trouwens het liefst bij de vestiging in Rotterdam. Die ene grote die boven de koopgoot ligt, vlakbij de V&D. Die is niet zo rommelig. Hij lijkt wat rustiger dan andere vestigingen.
Waar ik me meestal aan erger zijn de shirtjes die je niet meer terug kan vinden. Vooral met lange mouwen. Het wordt ook allemaal gelijk 3 maten kleiner.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:54 schreef agneria het volgende:
Kledingstukken liggen echt niet na een jaar uit elkaar hoor. Ik heb er 5 jaar geleden een mooie zwarte broek gekocht met geborduurde bloemen erop voor ¤35,- en ik pas em nu gewoon nog en hij is nog net zo mooi als toen ik em kocht
Inderdaad, die is warm, muf en het is er een klere-bende (of in dit geval kleren-bende). Er komen bijna alleen maar allochtonen, ne de collectie is daar (volgens mij) ook op aangepastquote:Op woensdag 27 april 2005 20:13 schreef Salie het volgende:
Ik winkel meestal in Zwolle en daar hebben ze geen h&m, maar de keren dat ik in de H&M was verschilde het per vestiging.
Utrecht Hoog Catherijne:![]()
truequote:Op donderdag 28 april 2005 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Inderdaad, die is warm, muf en het is er een klere-bende (of in dit geval kleren-bende). Er komen bijna alleen maar allochtonen, ne de collectie is daar (volgens mij) ook op aangepast![]()
Die op de oudegracht is een stuk beter !![]()
ik heb juist, vind ik een leuk truitje is het er alleen nog maar in maat 38/40/42quote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef Syrena het volgende:
En wat ik dus mega-irritant vind, zie je een leuk shirtje hangen, is het maat S en de rest van de voorraad is gewoon nergens te vinden omdat iemand dat ene shirtje helemaal verkeerd heeft teruggehange
Dat half nederland er mee loopt is idd ook een nadeel.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind het verschrikkelijke winkel. Veel te druk, te rommelig (ik vind NOOIT wat op de voorbeeldpoppen hangt), en daarbij loopt half Nederland in H&M kleding. Het is zelden dat ik er iets vind.
quote:"Mag ik toch nog heel even zeuren over mijn koopverslaving? Jullie hebben hier dingen in de H&M hangen die ze in de States waarschijnlijk niet durven in te voeren. Jullie Europeanen hebben zoveel meer smaak dan wij, jullie zijn zo ongelooflijk authentiek en wij met onze grote mond hobbelen in feite maar een beetje laf achter jullie aan. De H&M in NewYork is een lachertje vergeleken met de H&M hier in een willekeurige provinciestad:' Een uurtje shoppen kan Fergies hele dag goedmaken. "Ik kan 's avonds zielsgelukkig met mijn nieuwe kleren spelen in mijn hotelkamer. Dan bedenk ik me als een regel-rechte puber wat ik thuis in Los Angeles allemaal aan kan gaan doen. Girls will be girls.Always!"
en gelijk heeft ze, ik helemaal blij als ik EINDELIJK een H&M tegenkom in New York (50th av. ) en ze hebben er allemaal maar simpele dingenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:35 schreef schatje het volgende:
Fergie van de Black Eyed Peas zegt in een interview met de Avant Garde het volgende over de H&M:
[..].
Ik neem aan dat je 5th Avenue bedoeltquote:Op donderdag 28 april 2005 19:37 schreef Jett het volgende:
[..]
en gelijk heeft ze, ik helemaal blij als ik EINDELIJK een H&M tegenkom in New York (50th av. ) en ze hebben er allemaal maar simpele dingen
en je moet vaak lang wachten bij de pashokjesquote:Op donderdag 28 april 2005 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Het enige minpunt is de winkel zelf. Weinig ruimte en de rekken hangen te vol.
Ojaquote:Op donderdag 28 april 2005 23:37 schreef saaw het volgende:
[..]
en je moet vaak lang wachten bij de pashokjes
Bij de H&M zijn alleen de spijkerbroeken van Divided te pruimen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:53 schreef Toeps het volgende:
Spijkerbroeken bij de H&M zijn altijd kontloos. Gevolg: Ik scheur er bijna uit als ik ga zitten, of ik moet een hele grote maat hebben en krijg een brievenbus aan de achterkant.
Ja, erg is dat hè? Dan voel je je net de hulk als je je armen strekt, of je hebt een trui waar je 9 maanden zwanger in kan zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:45 schreef Roeji het volgende:
Het probleem wat ik wel vaak heb bij de h&m (en eigenlijk bij bijna alle kledingzaken) de laatste 2 a 3 jaar, is dat alles een stuk smaller is geworden qua bovenwijdte en breedte van de mouwen. Ik pas bijna nergens in wat mijn maat is. Ik moet steevast 1 of 2 maten groter nemen. Dat vind ik wel zonde aangezien ik dan alle kleding smaller in de taille en/of rug moet maken.
Vanmiddag zo´n coole blazer gehaald. (wel een ander model)quote:
Als je kwaliteit wilt zul je wat dieper in de buidel moeten tasten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:54 schreef Lidia het volgende:
Ik koop bij H&M alleen basic shirtjes met korte en lange mouwen in het zwart en wit. De rest is niet echt mijn smaak en iedereen loopt er al mee rond. Ook vind ik de kwaliteit van veel kleren niet echt denderend
die ken ik,... maar...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:44 schreef Toeps het volgende:
In de Grote Marktstraat in Den Haag zit ook een dump H&M, waar alles echt 2 of 5 euro kost ongeveer. Ik heb daar nog heel wat leuke jurkjes vandaan.
Wou ik daar een broek passen, kwamen me knieen er niet doorquote:Op woensdag 27 april 2005 21:31 schreef detulp050 het volgende:
De mannenkleding bij H&M is echt waardeloos. Slechte pasvorm, weinig maten en niet echt goedkoop...
Pauper is een zogenaamd stoer woord, gebruikt door veelal thuis wonende pubertjes, die zich helemaal 'the man' vinden en in Evisu, Diesel en andere merk-meuk lopen. H&M vinden ze te min, dat is voor 'paupers'.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:29 schreef Radjwantie het volgende:
Wat is pauper?
pau·per (de ~ (m.), ~s)quote:Op maandag 2 mei 2005 10:29 schreef Radjwantie het volgende:
Wat is pauper?
Ik koop altijd kleding voor mijn zoontje bij de H&M. Niet duur en nog leuk ook!
Heel af en toe koop ik daar wat voor mezelf. Niet echt vaak.
Je wilt toch niet beweren dat alleen H&M zich hier schuldig aan maakt. Want dat is je reinste onzin. Grote merken als Nike en Reebok doen precies hetzelfde. Bedrijven die ook al diverse malen zijn beschuldigd van uitbuiting en dat werknemers moeten werken in erbarmelijke omstandigheden.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Underdoggy het volgende:
Jammer dat de H&M een stuk slechte kwaliteit is. Wordt allemaal in 3e wereld landen bij (zelfs voor die landen) budget fabrikanten gemaakt. Mannenkleding is helemaal een ramp aangezien het echt vreemde modellen zijn die niet normaal passen. Goedkoop zijn ze ook al niet echt meer. Geef mij maar wat betere kleding voor wat meer geld!
ach daar ben ik ook 2 maal voorbij gelopen en niet naar binnen geweestquote:Op maandag 2 mei 2005 11:22 schreef Natalie het volgende:
-knip-
Heb er nog steeds wat spijt van dat ik dat ik die gi-gan-ti-sche H&M in Helsinki niet met een bezoekje heb vereerd. Ben er voorbij gelopen, maar niet naar binnen gegaan. Wat bezielde me?
-knip-
Arg nee toch? Vreselijk, mensen die in bandshirts lopen zonder dat ze weten wat ze aanhebbenquote:
Wa dan? vanmiddag geweest, niks gezien?quote:
In die in de Kalvertoren, hingen boven bij de mannen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:30 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Wa dan? vanmiddag geweest, niks gezien?
H&M heeft nu als actie dat je als man bij een linnen broek een shirt gratis krijgt, en als vrouw bij een linnen broek een topje gratis!
Ik zag het ook al, ja. en dan koopt zo'n 15-jarig trutje..die nog nooit ook maar één numer van de band kentquote:
Iron Maiden als modegril, wie had dat nog gedacht. Het zat er aan te komen...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zag het ook al, ja. en dan koopt zo'n 15-jarig trutje..die nog nooit ook maar één numer van de band kent![]()
Zo'n snol uit zo'n oud Justin Timberlake *ril* clipje had ook zo'n hip Maiden shirtje aan.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Iron Maiden als modegril, wie had dat nog gedacht. Het zat er aan te komen...
ik zag hier in breda ook al Led Zeppelin shirts hangen bij de divided afdelingquote:
Die zijn waarschijnlijk bedoeld als Mary Kate Olsen-style. Tenten dus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:16 schreef myfairlady het volgende:
wat mij ook regelmatig opvalt bij de h&m is dat de maten zo ontzettend raar kunnen zijn.
ik heb van mezelf maat 38, maar van sommige truitjes is zelfs maat XS nog redelijk groot..
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef sefer het volgende:
ik ben vandaag naar de H&M Beautybox gegaan in Den Haag, maar dat valt best tegen. Ik heb geen satijnen jassen en slofjes gezien in de paskamers en bovendien overschatte ik 300 vierkante meter behoorlijk.
maar ik heb er toch nog drie oorbellen en een nieuwe beha gehaald
ik neem aan dat die normale basic zwarte truitjes niet als tenten bedoeld zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk bedoeld als Mary Kate Olsen-style. Tenten dus.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar veel van die mouwloze shirtjes wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef myfairlady het volgende:
[..]
ik neem aan dat die normale basic zwarte truitjes niet als tenten bedoeld zijn![]()
Dit zijn de echte paupers met neppe kleren en rotzooi. Ik stik ook van de dure rotzooi en dan wel wat duurder dan Diesel en andere Score-rotzooi maar ik koop net zo graag rotzooi bij de H&M, nou ik koop het liefst helemaal niets ik krijg nog weleens rotzooi van vrouwen. Ik heb veel H&M overhemden en normale shirtsquote:Op maandag 2 mei 2005 11:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Pauper is een zogenaamd stoer woord, gebruikt door veelal thuis wonende pubertjes, die zich helemaal 'the man' vinden en in Evisu, Diesel en andere merk-meuk lopen. H&M vinden ze te min, dat is voor 'paupers'.
Inderdaad.. vond ik wel opvallend. Komt voornamelijk door die Ashley Simpson figuren die het dragen, dat het nu in de winkels hangt denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo'n snol uit zo'n oud Justin Timberlake *ril* clipje had ook zo'n hip Maiden shirtje aan.
Was dan ook niet op 95 graden.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Lu_uK het volgende:
Mijn vest is heel uit de was gekomendit is de eerste keer dat ik iets van H&M na één keer wassen nog aan kan. Mijn rood gestreepte trui heeft het niet overleefd
Die was zo mooi...
Ik heb als maat meestal xs, maar bij andere merken is dat meestal nog te groot. Bij de H&M moet ik van basic shirtjes vaak een m kopen, omdat hij toch wel krimpt tot kleiner dan een xs. Had een keer een s gekocht, maar dat werd echt een buiktruitje. Dan heb ik het over basic mouwloze hempjes en t-shirtjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef myfairlady het volgende:
ik neem aan dat die normale basic zwarte truitjes niet als tenten bedoeld zijn![]()
Ach.. mijn replay vest ziet er ook steeds brakker uit.. helemaal verwassen en vervilting, terwijl we t goed wassen. Beter een h&m trui verwassen dan een replay vest..quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Lu_uK het volgende:
Mijn vest is heel uit de was gekomendit is de eerste keer dat ik iets van H&M na één keer wassen nog aan kan. Mijn rood gestreepte trui heeft het niet overleefd
Die was zo mooi...
Dan was je toch niet zo goed. Niet alles overleeft het bij mij, maar een hoop gaat toch zeker wel één seizoen mee...quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Lu_uK het volgende:
Die was zo mooi...
Precies. Zo kun je t-shirts met prints het beste even met de hand wassen. En als kleding niet al te vies kun je het ook even buiten hangen zodat het kan luchten. Op bepaalde drogers heb je hier ook een speciaal progamma voor. Dan ruikt het weer lekker frisquote:
Mijn vest ookquote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Lu_uK het volgende:
Die was zo mooi...
inderdaad. Koop je een wit shirtje dat goed past, doe je em in de was, komt ie er later 2 maten kleiner uit. Maja de H&M voor mannen vind ik zeker fijn als je gewoon blanco shirtjes of vestjes moet hebben (goedkoop en redelijke kwaliteit).quote:Op donderdag 28 april 2005 12:04 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Waar ik me meestal aan erger zijn de shirtjes die je niet meer terug kan vinden. Vooral met lange mouwen. Het wordt ook allemaal gelijk 3 maten kleiner.
Ik gooi het ook eigenlijk bijna niet in de was, want dan kan je het even goed weggooien. Ik was het allemaal met de hand.
Ik heb het juist op 39 graden gewassen en NIET in de droger, 0 graden lijkt me nou weer net te wijnig. Daarom doe ik het ook met de hand normaal bij al mijn kleren. Maar dat werd nu toch echt te smerigquote:Op zondag 15 mei 2005 15:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Was dan ook niet op 95 graden.30 of 0 is warm zat als het niet al te vuil is.
Hoe moet het danquote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dan was je toch niet zo goed. Niet alles overleeft het bij mij, maar een hoop gaat toch zeker wel één seizoen mee...
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:39 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
inderdaad. Koop je een wit shirtje dat goed past, doe je em in de was, komt ie er later 2 maten kleiner uit. Maja de H&M voor mannen vind ik zeker fijn als je gewoon blanco shirtjes of vestjes moet hebben (goedkoop en redelijke kwaliteit).
bronquote:H&M zwemfeestje
We hopen voor H&M dat Piet Paulusma een zonnige voorspelling in petto heeft voor het eind van deze week. Het highstreet fashionlabel organiseert namelijk een Pool Party en iedereen is uitgenodigd!
Op donderdag 2 juni 2005 lanceert Hennes & Mauritz de nieuwe beachwearcollectie en dat gebeurt niet onopgemerkt. Voor de gelegenheid wordt het Amsterdamse Museumplein omgetoverd tot een beach hang-out met als thema 'Miami Poolside’. Denk aan een zwembad omringt met palmbomen, loungestoelen en kleedhokjes. In plaats van op de catwalk presenteren modellen de collectie in de paradijselijke omgeving.
Verschillende DJ’s maken het zwemfeest op 2, 3 en 4 juni compleet. Voor 'TMF Dance’ draaien onder andere Armin van Buuren, Hitmeister D, Victor Coral en DJ Chuckie op de 'Miami Poolside Party'. (NMH)
Ik heb een blauwe en een bruine bikini gekochtquote:Op maandag 30 mei 2005 21:43 schreef schatje het volgende:
In de StarStyle (wellicht ook in andere bladen lijkt me) van deze maand zit een H&M boekje toegevoegd. Op de achterzijde staan bonnen die je kunt uitknippen en waarmee je bij een aankoop een zomerse top/tanktop cadeau krijgt.
Bij de dames is dat bij een bedrag van ¤25,00 aan badkleding en bij de heren bij aankoop van een bermuda of surfshort vanaf ¤9,95.
[[url=http://images2.imagehigh.com/imagehigh/30052005153903_Im_Untitled-TrueColor-02.jpg]afbeelding][/url]
Only is ook goed. En Vero Moda.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
dat vind bijna elke vrouw, get used to it
heb gister bijna al mijn h&m kleding weggegooid, nu nog maar 1 jas van h&m over.. vind de h&m de laatste tijd matig kwa kleding, het enige wat ik er nog zal kopen is een shirtje voor ergens onder, of een coltruitje voor de winter
sokken, slipjes, oorbellen en dat soort dingen zijn er wel leuk![]()
alleen de winkel zelf is vreselijk, helemaal tijdens de uitverkoop, dan kwakken ze gewoon alles doorelkaar op rekken, en ook al is het dan maar 5 euro ofzo, ik ga daar dus echt niet tussen kijken
In Barcelona vond ik de h&m super! heel overzichtelijk, netjes en ook moderne kleren zoals Only ze verkoopt, daar kwam ik wel met tassen vol weer naar buiten, dat is me hier nog niet gelukt
Voor het geld dat ik bij de h&m besteden kan ga ik liever naar Only
Volgens mij is die van vorig seizoenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat truitje met gouden gitaren leek me idd wel een tof idee.
Hebben ze dat nog?
Ik vind 'm gaaf!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Nog even een foto van het shirtje.
[afbeelding]
tis allemaal idd heel erg breezerig
Oeh yeah, breezermetal!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Nog even een foto van het shirtje.
[afbeelding]
tis allemaal idd heel erg breezerig
Die zijn leukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:22 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb vanmiddag de slippers by Fiorucci gekocht. Ach voor 4,90 kon ik me geen buil vallen
Ja inderdaad ik zit verkeerd, maar dis ook H&M.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:54 schreef Coconut het volgende:
[..]
Die zijn leuk
Maar je post in het verkeerde topic en onze posts zijn verwijderd in het Fiorucci topic
![]()
Ja, dat heb ik gedaan. Voor andere zaken dan ontopic gelieve MSN/ICQ/mail etc etc te gebruiken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:20 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze onze lieve posts nou wissen?![]()
![]()
Welke ?? Er is daar een straat met DRIE H&M's !! En die zijn allemaal GAAAAAFFF en GROOOOTTT!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oeh yeah, breezermetal!
Morgen lekker naar de H&M in Antwerpen![]()
Ok mam, zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gedaan. Voor andere zaken dan ontopic gelieve MSN/ICQ/mail etc etc te gebruiken.
Helemaal vergeten te zeggen. Goed dat je me er aan herinnert. Dus als jullie er in het vervolg rekening mee willen houden, zou dat heel fijn zijn.
Back to H&M.![]()
.
Okay! Thx for the complimentquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:58 schreef schatje het volgende:
Ja hoor, dat mag Amokjeeh.
Leuke slippers.
Ja dat is inderdaad jammer. Vero Moda ook. Het zijn van die sites waar je maar 1 keer komt omdat ze toch niet online hebben staan wat er nu in de winkels hangt.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:08 schreef Stretto het volgende:
Ik vind het jammer dat je nergens kunt shoppen en de collectie kunt bekijken van de H&M.
Al die modehuizen en merken hebben van die onfunctionele kut flash sites
Ik vind die baleinen in dit soort dingen ook zo irritant. Zit te denken of ik ze er niet uit zal halen, wat zou dat voor gevolg hebben?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:19 schreef Kyara het volgende:
Oh, die is mooi!
Alleen vind ik dat als je er veel mee zit, die balijnen (heet dat zo) dan ook gaan bollen. (misschien een tip: vooral dragen als je veel staat)
het gaat meer om het idee......online shoppen is zeker niet nodig maar ik wil wel af en toe kijken om te zien wat ze hebben.....vaak denk je dan.....hey wat leuk en ga je langs. Dus als ze slim zijn dan doen ze er goed aan om dit in te voerenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:05 schreef sefer het volgende:
de H&M wisselt zo snel van collectie dat het niet veel zin heeft.
Online shoppen helemaal niet, soms zijn items in de winkel na een week volledig uitverkocht en meestal komt er ook geen nieuwe lading daarvan.
Ze zijn ook irritant, vooral als je zit. Maar ik denk dat het mooie effect weg is als je ze eruit haalt.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:27 schreef imago het volgende:
[..]
Ik vind die baleinen in dit soort dingen ook zo irritant. Zit te denken of ik ze er niet uit zal halen, wat zou dat voor gevolg hebben?
dat liet je zeker doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 08:03 schreef Sanne het volgende:Uit ging daarentegen weer een stuk sneller.![]()
1 roze badstof standbroekjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke ?? Er is daar een straat met DRIE H&M's !! En die zijn allemaal GAAAAAFFF en GROOOOTTT!
Laat je ff weten wat je gescoord hebt *kwijl*kwijl*
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:15 schreef Sanne het volgende:
Ik heb dit setje van de week gekocht.
[afbeelding]
Die heb ik gepastquote:Op zondag 5 juni 2005 14:15 schreef Sanne het volgende:
Ik heb dit setje van de week gekocht.
[afbeelding]
En? Stond het niet mooi of wel?quote:
Ja die heb ik laatst nog gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef MadGuy het volgende:
Verkoopt H&M eigenlijk nog van die extreme bootscut jeans voor heren?
Ik ben op zich wel te spreken over dat filiaal. Ik haal er regelmatig wat kleren, afgewisseld met die in Rotterdam. Vooral broeken haal ik bij de H&M, die passen perfect.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef star_gazer het volgende:
H&M is de laatste tijd erg afgezwakt vind ik. Ik vind de H&M-kleding veels te 'gewoon' tegenwoordig. Iets origineels hoef je er niet te zoeken. Dat filiaal in Dordrecht loopt helemaal hopeloos achter
Nee, geef mij maar de men@work. Dat is wel duur, maar dan heb je ook wat
Ah mooi. De mijne beginnen te slijten en ze zaten toch wel errug lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:53 schreef ElysiumDream het volgende:
[..]
Ja die heb ik laatst nog gezien.
Hebben ze die? Dan moet ik er nodig weer heen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:13 schreef RidgeForrester het volgende:
Ik heb vanmiddag een motörhead shirtje gekocht bij de H&M![]()
Haha, wel als je je net als ik half laat wurgen door het hele geval. De striemen stonden er een dag later nog. En nee, ik ga niet vertellen hoe ik dat voor elkaar kreeg.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef Syrena het volgende:
Ik koop dat soort dingen nooit![]()
Hier moet 'men' het maar doen met alleen mijn goddelijke lichaam in een zwarte onderbroek & BH![]()
Hm. Misschien toch eens een keertje passenPassen kan geen kwaad toch?
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Haha, wel als je je net als ik half laat wurgen door het hele geval. De striemen stonden er een dag later nog. En nee, ik ga niet vertellen hoe ik dat voor elkaar kreeg.
Wat een schattig jurkjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:02 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb nieuwe kleersels van de H&M
Dit lieve jurkjeIk moet er alleen nog een riem bijdoen en leren slippers of zo.. Want nu is het een beetje een onderjurkje..
Leuk! Foto?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:14 schreef pos het volgende:
Vorige week heb ik er een heel mooi licht blauw hemdje met kant gekocht en een licht rose
t-shirt, beide maar voor 9,95 per stuk
ja heel leukquote:
Geen idee...ik heb hem ook de hele dag nog niet gezienquote:Foto?
bronquote:Winst H&M hoger dan verwacht
HELSINKI - Het Zweedse kledingbedrijf Hennes & Mauritz heeft in het tweede kwartaal van het op 1 december begonnen boekjaar een winst geboekt (na aftrek van bijzondere posten) van 3,62 miljard Zweedse kroon (412 miljoen euro). In dezelfde periode van het vorige boekjaar was dat nog 2,71 miljard kroon. Het cijfer is hoger dan analisten hadden verwacht.
H&M zegt dat de winststijging te danken is aan hogere winstmarges, die onder meer tot stand kwamen door de kosten te drukken. De omzet in het tweede kwartaal bedroeg 15,49 miljard kroon (1,76 miljard euro). Dat is een stijging van 17 procent ten opzichte van dezelfde periode een jaar geleden.
quote:
doe je goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:50 schreef Sanne het volgende:
Dé aankoop van de week. Witte broek met 50 procent korting. Nu was ie al afgeprijst naar 4,90 en bij de kassa ging er keurig nog eens de helft af.
Een witte broek voor 2,45. Een rits inzetten kost al meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |