Bij de H&M zijn alleen de spijkerbroeken van Divided te pruimen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:53 schreef Toeps het volgende:
Spijkerbroeken bij de H&M zijn altijd kontloos. Gevolg: Ik scheur er bijna uit als ik ga zitten, of ik moet een hele grote maat hebben en krijg een brievenbus aan de achterkant.
Ja, erg is dat hè? Dan voel je je net de hulk als je je armen strekt, of je hebt een trui waar je 9 maanden zwanger in kan zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:45 schreef Roeji het volgende:
Het probleem wat ik wel vaak heb bij de h&m (en eigenlijk bij bijna alle kledingzaken) de laatste 2 a 3 jaar, is dat alles een stuk smaller is geworden qua bovenwijdte en breedte van de mouwen. Ik pas bijna nergens in wat mijn maat is. Ik moet steevast 1 of 2 maten groter nemen. Dat vind ik wel zonde aangezien ik dan alle kleding smaller in de taille en/of rug moet maken.
Vanmiddag zo´n coole blazer gehaald. (wel een ander model)quote:
Als je kwaliteit wilt zul je wat dieper in de buidel moeten tasten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:54 schreef Lidia het volgende:
Ik koop bij H&M alleen basic shirtjes met korte en lange mouwen in het zwart en wit. De rest is niet echt mijn smaak en iedereen loopt er al mee rond. Ook vind ik de kwaliteit van veel kleren niet echt denderend
die ken ik,... maar...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:44 schreef Toeps het volgende:
In de Grote Marktstraat in Den Haag zit ook een dump H&M, waar alles echt 2 of 5 euro kost ongeveer. Ik heb daar nog heel wat leuke jurkjes vandaan.
Wou ik daar een broek passen, kwamen me knieen er niet doorquote:Op woensdag 27 april 2005 21:31 schreef detulp050 het volgende:
De mannenkleding bij H&M is echt waardeloos. Slechte pasvorm, weinig maten en niet echt goedkoop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |