abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26590152
H&M is goed

Voorheen kon ik er nooit slagen, maar de laatste tijd vind ik er steeds meer. Heb er zelfs al 2 spijkerbroeken gekocht en die zitten super. Voor de rest zijn het meestal de topjes en shirtjes wat ik er koop.
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:48:42 #102
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_26591511
Weinig mannelijk kopers hier?

* WarPuppy koopt 9 van zijn 10 kleren bij de H&M.
Waar mijn andere vriendjes zweren bij Tommy en vriendjes, stap ik lekker de H&M (of zara) in om wat leuks en goedkoops te scoren
En om eerlijk te zijn, ik krijg vaak complimentjes dat ik er goed bijloop, terwijl ik dat dan nooit bij mijn vriendjes hoor

Anyway, hoofdzakelijke reden dat ik er koop is dat het goedkoop is, omdat ik vaak van kleren wil wisselen is dat wel relaxt En ze hebben er gewoon leuke dingen?

Wil nog wel even de statement maken dat ik hetero ben En kom mannen, alleen al voor de vrouwen die er komen zou ik al naar de h&M gaan !
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_26593050
die laatste zin vind ik wel waarheid bevatten
pi_26593512
nou ik ben het daar niet altijd mee eens , de h&m heeft ook wel leuke mannenkleding het is net wat vind jij leuk.
en dan is het alsnog hebben ze je maat wel net als bij vele andere winkels
you never know what you had untill its gone
pi_26595152
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 08:53 schreef Toeps het volgende:
Spijkerbroeken bij de H&M zijn altijd kontloos. Gevolg: Ik scheur er bijna uit als ik ga zitten, of ik moet een hele grote maat hebben en krijg een brievenbus aan de achterkant.
Bij de H&M zijn alleen de spijkerbroeken van Divided te pruimen.
Ik heb trouwens op bijna alle broeken een riem nodig i.v.m. openvallen aan de achterkant. Doe ik dat niet dan zit ik binnen de kortste keren iedereen een blik te gunnen op mijn hipster
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:34:50 #106
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26595899
Ik vind dat je bij de H&M echt geluk moet hebben voor je wat vindt. De tops van 4 euro ofzo zijn wel goed, alleen jammer dat ze zo snel nalaten in de was! Verder haal ik er af en toe wel een vest of een truitje, maar de matige kwaliteit houdt me tegen om echt veel te kopen daar.. wel leuk ondergoed trouwens en leuke riemen!
En als je binnenkomt bij een H&M, weet ik meestal echt niet waar ik moet beginnen, zo rommelig en de rekken zo overvol. Maar dat verschilt per H&M heb ik al gemerkt
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:45:27 #107
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_26602525
ik heb ontzettend veel kleren van de H&M, maar het probleem waar een hoop mensen tegen aanlopen met het wassen heb ik toch echt niet. En ik heb zo'n vanalles wat, van broeken tot tops tot blouses tot sportkleding. En nog nooit is wat kapot gegaan of gekrompen in de was.
Soms zit er wel eens een shirtje bij wat na een jaar (intensief dragen én wassen) een beetje uitlebbert, maar dan maak ik het wat smaller en kan het weer een tijdje mee.

Het probleem wat ik wel vaak heb bij de h&m (en eigenlijk bij bijna alle kledingzaken) de laatste 2 a 3 jaar, is dat alles een stuk smaller is geworden qua bovenwijdte en breedte van de mouwen. Ik pas bijna nergens in wat mijn maat is. Ik moet steevast 1 of 2 maten groter nemen. Dat vind ik wel zonde aangezien ik dan alle kleding smaller in de taille en/of rug moet maken.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_26602598
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:45 schreef Roeji het volgende:

Het probleem wat ik wel vaak heb bij de h&m (en eigenlijk bij bijna alle kledingzaken) de laatste 2 a 3 jaar, is dat alles een stuk smaller is geworden qua bovenwijdte en breedte van de mouwen. Ik pas bijna nergens in wat mijn maat is. Ik moet steevast 1 of 2 maten groter nemen. Dat vind ik wel zonde aangezien ik dan alle kleding smaller in de taille en/of rug moet maken.
Ja, erg is dat hè? Dan voel je je net de hulk als je je armen strekt, of je hebt een trui waar je 9 maanden zwanger in kan zijn.
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:57:30 #109
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_26602911
ja en eergisteren ben ik spontaan uit mn blouse gescheurd toen ik mn armen buigde. (is dit goed nl??)
Het is een ramp. Als je een beetje strakke shirtjes aan hebt zie je eruit als een bodybuilder.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:03:32 #110
116883 m0nk-E
digital monkey.
pi_26603097
Lekker goedkoop en toch trendy de H&M. Soms hangt er wel wat bij wat al de halve stad heeft en dan nieuwe bij de H&M is. Maar goed, je kan er leuk combineren met andere (duurdere) merken.
pwned.
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:49:17 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_26605681
Ik vind dat H&M-kleding na een wasje gauw lelijk wordt of verkleurt. Daarom koop ik er zelf niet meer zo vaak kleding. Ik heb er vandaag wel 3 hele lieve mouwloze shirtjes gehaald voor de kindjes van mijn vriend
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_26605892
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef schatje het volgende:

[..]

[afbeelding]

Wat vind je ervan??
Vanmiddag zo´n coole blazer gehaald. (wel een ander model)
Voor 60 piekies plus bijhorende hempies eronder. Staat wel weer netjes.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 21-05-2005 22:52:15 ]
pi_26606562
H&M is ok! De laatste tijd slaag ik er steeds vaker, van de week ook weer iets leuks gescoord. We hebben hier in Groningen nu een tweede vestiging, ziet er uit en daar zijn weer net wat andere dingen te krijgen in vergelijking met de winkel die er al was.

Ook de baby/kindjes afdeling vinnik

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26607744
H&M
pi_26612785
Ik koop elk seizoen wel wat kleren bij de H&M, jammergenoeg zit er geen H&M in Goes maar ik kom wel vaak in Rotterdam, Breda of Antwerpen. Ik combineer het dan ook met andere kleren
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_26615436
het lastige aan H&M vind ik dat ze geen verkopers hebben, scheelt in prijs maar ik ben gewoon niet goed in zelf kleding uitzoeken
  zaterdag 30 april 2005 @ 11:30:11 #117
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_26615934
Ha, jullie hebben het over krappe filialen? Wel eens in Leeuwarden geweest?! Bij deze: H&M Leeuwarden: sluiten die hap of uitbreiden! Het is er ZO krap dat je je met moeite tussen twee kledingrekken kunt wurmen, in je eentje he! Werkelijk waar, geen beginnen aan, laat staan op de zaterdag.

(rant over)
pi_26616270
Ik koop bij H&M alleen basic shirtjes met korte en lange mouwen in het zwart en wit. De rest is niet echt mijn smaak en iedereen loopt er al mee rond. Ook vind ik de kwaliteit van veel kleren niet echt denderend
pi_26617102
ze hebben wel relaxde trui-en met capouchon, (grijs/zwart/roze) maar die zijn altijd al weg/uitverkocht in mijn maat (in utrecht/Arnhem) grrrr
Haleloeja
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:49:44 #120
16715 Mylene
*schatje*
pi_26617204
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 11:54 schreef Lidia het volgende:
Ik koop bij H&M alleen basic shirtjes met korte en lange mouwen in het zwart en wit. De rest is niet echt mijn smaak en iedereen loopt er al mee rond. Ook vind ik de kwaliteit van veel kleren niet echt denderend
Als je kwaliteit wilt zul je wat dieper in de buidel moeten tasten.

Je kan niet verwachten dat je voor dat geld kwaliteit en een goede pasvorm krijgt.
  zaterdag 30 april 2005 @ 14:23:21 #121
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_26618695
Ik koop er tegenwoordig ook alleen nog maar accesoires of inderdaad basic shirtjes, lekker goedkoop, kan ik tenminste af en toe flink inslaan. Scheelt ook weer wachttijd bij de paskamers. Jaren geleden kocht ik er af en toe een broek, maar de pasvorm lijkt nogal veranderd te zijn.
pi_26618781
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:44 schreef Toeps het volgende:
In de Grote Marktstraat in Den Haag zit ook een dump H&M, waar alles echt 2 of 5 euro kost ongeveer. Ik heb daar nog heel wat leuke jurkjes vandaan.
die ken ik,... maar...
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:31 schreef detulp050 het volgende:
De mannenkleding bij H&M is echt waardeloos. Slechte pasvorm, weinig maten en niet echt goedkoop...
Wou ik daar een broek passen, kwamen me knieen er niet door

(ook voor het eerst dus)
-
  zaterdag 30 april 2005 @ 16:16:18 #123
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26620415
Ik slaag er ook vaak, als ik er al kom... hoewel ik geen zin heb in die lange rijen voor de kassa. Meestal kom ik thuis met sieraden, riemen en dat soort dingetjes en soms een basic truitje. Jammer overigens dat alles zo onoverzichtelijk is vaak, en die rijen echt te lang zijn imho.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_26621977
Ik vind de H&M best leuke dingen hebben, en de kwaliteit van de kleding vind ik op zich ook wel goed. Wel vind ik ook de rijen erg lang, het personeel erg traag en meestal ook niet enorm behulpzaam. En ik vind de grote maten collectie echt enorm truttig. Op een gegeven moment dacht ik dat het wat vlotter geworden was, maar ik bleek per ongeluk op de positieafdeling aanbeland te zijn. Daar hebben ze dus wel hele vlotte dingen, maar de grote maten zijn vaak gemaakt van hele dunne stoffen waardoor je juist drie keer zo dik lijkt, en ze hebben ook vaak model tent. Erg jammer.

En erg jammer dat van de nette kleding de broeken altijd zo'n eind langer zijn dan van de andere collecties. Ze gaan er vanuit dat mensen hakken dragen onder nette kleding en hoewel ik dat ergens wel snap, ben ik er met mijn platvoetjes niet zo blij mee. =S Het zou dus wel fijn zijn als ze lengtematen gingen gebruiken eigenlijk.

En jammer dat er ook zoveel verschil zit tussen de maten. De ene keer pas ik makkelijk in een XL en de andere keer pas ik een vest of blouse en mis ik 15 cm aan stof op m'n borsten of krijg ik een maat 44 nog niet eens over m'n hoofd getrokken.

En het is bij veel filialen binnen wel erg rommelig ja. Heel irritant is dat. Je komt binnen en je krijgt het spontaan benauwd van alle kleren die door elkaar hangen, zeker als het dan binnen ook nog eens druk is en de club van dikke-moeders-met-tweelingen-in-kinderwagens is er aan het winkelen. Ik snap best dat moeders ook kleren willen kopen, maar waarom doen ze dat dan zo vaak op zaterdagmiddag met andere moeders die dan allemaal hun kinderen en kinderwagens tussen die rekjes door moeten proppen? Daar kan H&M natuurlijk weinig aan doen, maar het maakt het er niet handiger of leuker op om er te gaan winkelen.
Sanity is (not) statistical
  zondag 1 mei 2005 @ 13:37:39 #125
52458 sn7ke
Bijt niet
pi_26639572
Ik ben zelf vrij smal, en heb dan ook moeite om mooie en passende kleding bij de H&M te vinden
In dat opzicht slaag ik beter bij de P&C REVIEW huismerk collectie.

Ook de qualitiet van kleren vind ik niet al te best. Ik heb 1 broek en 1 shirtje van de H&M, en zodra ik daar een vlek uit poets, poets ik heel de stof kapot. Toch wel jammer

Iig hebben ze dr wel altijd leuke dingen (en leuke asocoires voor weinig!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')