Inderdaad, die is warm, muf en het is er een klere-bende (of in dit geval kleren-bende). Er komen bijna alleen maar allochtonen, ne de collectie is daar (volgens mij) ook op aangepastquote:Op woensdag 27 april 2005 20:13 schreef Salie het volgende:
Ik winkel meestal in Zwolle en daar hebben ze geen h&m, maar de keren dat ik in de H&M was verschilde het per vestiging.
Utrecht Hoog Catherijne:![]()
truequote:Op donderdag 28 april 2005 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Inderdaad, die is warm, muf en het is er een klere-bende (of in dit geval kleren-bende). Er komen bijna alleen maar allochtonen, ne de collectie is daar (volgens mij) ook op aangepast![]()
Die op de oudegracht is een stuk beter !![]()
ik heb juist, vind ik een leuk truitje is het er alleen nog maar in maat 38/40/42quote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef Syrena het volgende:
En wat ik dus mega-irritant vind, zie je een leuk shirtje hangen, is het maat S en de rest van de voorraad is gewoon nergens te vinden omdat iemand dat ene shirtje helemaal verkeerd heeft teruggehange
Dat half nederland er mee loopt is idd ook een nadeel.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind het verschrikkelijke winkel. Veel te druk, te rommelig (ik vind NOOIT wat op de voorbeeldpoppen hangt), en daarbij loopt half Nederland in H&M kleding. Het is zelden dat ik er iets vind.
quote:"Mag ik toch nog heel even zeuren over mijn koopverslaving? Jullie hebben hier dingen in de H&M hangen die ze in de States waarschijnlijk niet durven in te voeren. Jullie Europeanen hebben zoveel meer smaak dan wij, jullie zijn zo ongelooflijk authentiek en wij met onze grote mond hobbelen in feite maar een beetje laf achter jullie aan. De H&M in NewYork is een lachertje vergeleken met de H&M hier in een willekeurige provinciestad:' Een uurtje shoppen kan Fergies hele dag goedmaken. "Ik kan 's avonds zielsgelukkig met mijn nieuwe kleren spelen in mijn hotelkamer. Dan bedenk ik me als een regel-rechte puber wat ik thuis in Los Angeles allemaal aan kan gaan doen. Girls will be girls.Always!"
en gelijk heeft ze, ik helemaal blij als ik EINDELIJK een H&M tegenkom in New York (50th av. ) en ze hebben er allemaal maar simpele dingenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:35 schreef schatje het volgende:
Fergie van de Black Eyed Peas zegt in een interview met de Avant Garde het volgende over de H&M:
[..].
Ik neem aan dat je 5th Avenue bedoeltquote:Op donderdag 28 april 2005 19:37 schreef Jett het volgende:
[..]
en gelijk heeft ze, ik helemaal blij als ik EINDELIJK een H&M tegenkom in New York (50th av. ) en ze hebben er allemaal maar simpele dingen
en je moet vaak lang wachten bij de pashokjesquote:Op donderdag 28 april 2005 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Het enige minpunt is de winkel zelf. Weinig ruimte en de rekken hangen te vol.
Ojaquote:Op donderdag 28 april 2005 23:37 schreef saaw het volgende:
[..]
en je moet vaak lang wachten bij de pashokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |