true kan er totaal niks fatsoenlijks vinden. het is allemaal spul voor vrouwen, mannen die er netjes uit moeten zien. maar niks voor mannen die alledaagse kleren nodig hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef mx_player het volgende:
H&M is voor paupers
Vind ik ook ja. Goedkoop vind ik het wel, maar de pasvorm is vaak om te huilen. Het lubbert vaak een beetje om je lijf heen.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:31 schreef detulp050 het volgende:
De mannenkleding bij H&M is echt waardeloos. Slechte pasvorm, weinig maten en niet echt goedkoop...
Dus dat grijze shirtje dat hij er inder draagt en dat witte bloesje zijn ook bij de H&M te krijgen?quote:
Ik zie in je profiel dat je in Utrecht woont. De vestiging in Hoog Catharijne heeft het volgens mij wel. Die aan de Oude Gracht is gevestigd niet. Die verkoopt enkel 'Divided Male' voor de heren.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:35 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dus dat grijze shirtje dat hij er inder draagt en dat witte bloesje zijn ook bij de H&M te krijgen?
hoeveel zou dat ongeveer kosten? 20 euro per stuk?
voor alletwee.. hmm dat is nog wel netjes.. ik wil die twee over elkaar dragen..quote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel dat je in Utrecht woont. De vestiging in Hoog Catharijne heeft het volgens mij wel. Die aan de Oude Gracht is gevestigd niet. Die verkoopt enkel 'Divided Male' voor de heren.
Ik denk ook dat je 40, hooguit 50 euro, kwijt ben.
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 27 april 2005 22:35 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dus dat grijze shirtje dat hij er inder draagt en dat witte bloesje zijn ook bij de H&M te krijgen?
hoeveel zou dat ongeveer kosten? 20 euro per stuk?
Ook in Groningen?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel dat je in Utrecht woont. De vestiging in Hoog Catharijne heeft het volgens mij wel. Die aan de Oude Gracht is gevestigd niet. Die verkoopt enkel 'Divided Male' voor de heren.
Ik denk ook dat je 40, hooguit 50 euro, kwijt ben.
Ik ben nog nooit in Groningen geweest. Daarom heb ik het even voor je opgezocht.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:56 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit
[..]
Ook in Groningen?
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef postinggirl het volgende:
Je bent recentelijk niet meer in Eindhoven geweest?
Die krappe H&M is sinds een aantal maanden gevestigd in een veel groter pand dan vroeger. Vlakbij de Bijenkorf. Die oude was echt verschrikkelijk, ja.
Ja, de ruimte die de 'Divided' afdeling heeft aan de vestiging aan de Oude Gracht is heel kramp. Je kan daar ook niet van het één naar het ander omdat je altijd de rij met kassa moet passeren. H&M zou er beter aan gedaan hebben om de kassa vlak bij de uitgang te plaatsen. Dus bij binnenkomst meteen om de hoek aan de linkerkant. Tegen de muur. Zodat je in één stuk door lekker kan neuzen.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Syrena het volgende:
Ik ben Divided-fan
Beste H&M ligt voor mij in Utrecht (Oude gracht? Niet die in HC). Heerlen is ook wel goed, Sittard is echt NIKS.
Ik vind het jammer dat de winkels zo krap zijn, die rekken op mekaar etc. In Sittard wordt je zo gerold als je niet uitkijkt. En die in Eindhoven (niet in de Heuvelgalerie maar die in de stad zelf) is zoooo verschrikkelijk benauwd en nauw, echt niet leuk.
Zo doe ik het ook inderdaad, als ik gewoon wat uit wil proberen ga ik gewoon langs de H&M kijken of het mooi is en anders koop ik het bijna zelfde soort kleding stuk van een ander mekr voor 10 a 20 euro duurder, en betere qualiteit..quote:Op donderdag 28 april 2005 08:58 schreef postinggirl het volgende:
Goeie winkel voor het kopen van 'tijdelijke hypes'. Van die dingen die op het moment best leuk zijn, maar waarmee over een jaar geen mens meer loopt.
Het kost weinig, en na een paar maanden ligt het al uit elkaar. Dus je hoeft je niet schuldig te voelen als je het een jaar later niet meer leuk vind. Dan heb je het kledingstuk toch niet meer.
De wat tijdlozer dingen, die ik een paar jaar in de kast wil houden, koop ik liever van een wat betere kwaliteit. Dus niet bij H&M.
Ik koop trouwens het liefst bij de vestiging in Rotterdam. Die ene grote die boven de koopgoot ligt, vlakbij de V&D. Die is niet zo rommelig. Hij lijkt wat rustiger dan andere vestigingen.
Waar ik me meestal aan erger zijn de shirtjes die je niet meer terug kan vinden. Vooral met lange mouwen. Het wordt ook allemaal gelijk 3 maten kleiner.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:54 schreef agneria het volgende:
Kledingstukken liggen echt niet na een jaar uit elkaar hoor. Ik heb er 5 jaar geleden een mooie zwarte broek gekocht met geborduurde bloemen erop voor ¤35,- en ik pas em nu gewoon nog en hij is nog net zo mooi als toen ik em kocht
Inderdaad, die is warm, muf en het is er een klere-bende (of in dit geval kleren-bende). Er komen bijna alleen maar allochtonen, ne de collectie is daar (volgens mij) ook op aangepastquote:Op woensdag 27 april 2005 20:13 schreef Salie het volgende:
Ik winkel meestal in Zwolle en daar hebben ze geen h&m, maar de keren dat ik in de H&M was verschilde het per vestiging.
Utrecht Hoog Catherijne:![]()
truequote:Op donderdag 28 april 2005 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Inderdaad, die is warm, muf en het is er een klere-bende (of in dit geval kleren-bende). Er komen bijna alleen maar allochtonen, ne de collectie is daar (volgens mij) ook op aangepast![]()
Die op de oudegracht is een stuk beter !![]()
ik heb juist, vind ik een leuk truitje is het er alleen nog maar in maat 38/40/42quote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef Syrena het volgende:
En wat ik dus mega-irritant vind, zie je een leuk shirtje hangen, is het maat S en de rest van de voorraad is gewoon nergens te vinden omdat iemand dat ene shirtje helemaal verkeerd heeft teruggehange
Dat half nederland er mee loopt is idd ook een nadeel.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind het verschrikkelijke winkel. Veel te druk, te rommelig (ik vind NOOIT wat op de voorbeeldpoppen hangt), en daarbij loopt half Nederland in H&M kleding. Het is zelden dat ik er iets vind.
quote:"Mag ik toch nog heel even zeuren over mijn koopverslaving? Jullie hebben hier dingen in de H&M hangen die ze in de States waarschijnlijk niet durven in te voeren. Jullie Europeanen hebben zoveel meer smaak dan wij, jullie zijn zo ongelooflijk authentiek en wij met onze grote mond hobbelen in feite maar een beetje laf achter jullie aan. De H&M in NewYork is een lachertje vergeleken met de H&M hier in een willekeurige provinciestad:' Een uurtje shoppen kan Fergies hele dag goedmaken. "Ik kan 's avonds zielsgelukkig met mijn nieuwe kleren spelen in mijn hotelkamer. Dan bedenk ik me als een regel-rechte puber wat ik thuis in Los Angeles allemaal aan kan gaan doen. Girls will be girls.Always!"
en gelijk heeft ze, ik helemaal blij als ik EINDELIJK een H&M tegenkom in New York (50th av. ) en ze hebben er allemaal maar simpele dingenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:35 schreef schatje het volgende:
Fergie van de Black Eyed Peas zegt in een interview met de Avant Garde het volgende over de H&M:
[..].
Ik neem aan dat je 5th Avenue bedoeltquote:Op donderdag 28 april 2005 19:37 schreef Jett het volgende:
[..]
en gelijk heeft ze, ik helemaal blij als ik EINDELIJK een H&M tegenkom in New York (50th av. ) en ze hebben er allemaal maar simpele dingen
en je moet vaak lang wachten bij de pashokjesquote:Op donderdag 28 april 2005 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Het enige minpunt is de winkel zelf. Weinig ruimte en de rekken hangen te vol.
Ojaquote:Op donderdag 28 april 2005 23:37 schreef saaw het volgende:
[..]
en je moet vaak lang wachten bij de pashokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |