abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 21:41:35 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_26554296
Ik kan er eigenlijk nooit zo goed slagen. Alleen voor ondergoed, bh's, sokken en misschien een bikini. Of soms oorbellen. En de meeste H&M's zijn inderdaad ontzettend rommelig. Ik kom weleens bij de H&M in Amsterdam Noord, dat is meestal een ontzettende zooi.

En als je in de stad loop dan word je echt doodgegooid met H&M's; om de 200 meter zit er wel een, een beetje teveel van het goede.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_26554545
H&M

Ik kom vrijwel altijd met iets uit die winkel [ook al zijn het maar een paar oorbellen]
leuke truitjes en rokjes, alleen de spijkerbroeken vind ik altijd minder
goed te betalen ook
maar soms kom je met 10 tassen uit die zaak en soms kan je gewoon NIKS leuks vinden.
De h&m hier in breda is nu ook stuk beter geworden sinds we eindelijk Divided hebben
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
  woensdag 27 april 2005 @ 22:00:20 #53
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_26554774
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef mx_player het volgende:
H&M is voor paupers
true kan er totaal niks fatsoenlijks vinden. het is allemaal spul voor vrouwen, mannen die er netjes uit moeten zien. maar niks voor mannen die alledaagse kleren nodig hebben

ben gewoon bij de WE in rotterdam naar binnen gestapt. 2 mooie shirts voor nog geen 30 euro samen en een zwarte pantalon maatje 34. perfect en goedkoop.

maar voor normale kleren moet je als man niet naar WE noch H&M gaan. dan moet je naar je reguliere winkel gaan. in mijn geval Funky House, Left, Brittain, Amazon.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_26554828
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:31 schreef detulp050 het volgende:
De mannenkleding bij H&M is echt waardeloos. Slechte pasvorm, weinig maten en niet echt goedkoop...
Vind ik ook ja. Goedkoop vind ik het wel, maar de pasvorm is vaak om te huilen. Het lubbert vaak een beetje om je lijf heen.

Maar soms zit er ineens een leuk shirt tussen die dan wel weer lekker zit
pi_26555626
tjah, de H&M flasht me altijd weer..
ik loop er naar binnen gewoon omdat ik niks te doen heb. Kom ALTIJD met wat naar buiten.
en krijg er later weer spijt van omdat ik het na een keer wassen niet meer terug kan vinden in de wasmachiene.
Terwijl ik altijd vind wat ik een hele tijd zocht.
Ik zag net in de foto van Schatje bij die man in het pak weer 2 dingen die ik al een tijdje van plan ben om te kopen om samen met iets anders te combineren.. toch maar weer gaan
pi_26555723
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef schatje het volgende:

[..]

[afbeelding]

Wat vind je ervan??
Dus dat grijze shirtje dat hij er inder draagt en dat witte bloesje zijn ook bij de H&M te krijgen?
hoeveel zou dat ongeveer kosten? 20 euro per stuk?

[ Bericht 11% gewijzigd door Mylene op 21-05-2005 22:51:35 ]
  woensdag 27 april 2005 @ 22:37:45 #57
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26555806
Dat grijze shirt heb ik afgelopen vrijdag in m'n handen gehad. Ze hadden Swets z'n maat niet meer anders had ik 'm meegenomen. Volgens mij was ie 19.90
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26555870
I LOVE H&M
ik koop zoveel dingen daar, voornamelijk om te combineren, simpele truitjes, oorbellen, bikini's, bh's/strings
altijd als ik met me vriendinnen in de stad zijn, gaan we in alle 3 de h&m's binnen ( Den Haag ) en ik koop er altijd wel wat
en ik koop ook vaak dingen voor me broers of voor me vriendje bij de mannenafdeling
het is goedkoop, dus ik hou teminste een keer geld over
alleen die broeken van de h&m vind ik niks dat kruis zit veels te hoog en ik vind de stof vaak raar
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26556015
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:35 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Dus dat grijze shirtje dat hij er inder draagt en dat witte bloesje zijn ook bij de H&M te krijgen?
Ik zie in je profiel dat je in Utrecht woont. De vestiging in Hoog Catharijne heeft het volgens mij wel. Die aan de Oude Gracht is gevestigd niet. Die verkoopt enkel 'Divided Male' voor de heren.

Ik denk ook dat je 40, hooguit 50 euro, kwijt ben.
pi_26556187
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik zie in je profiel dat je in Utrecht woont. De vestiging in Hoog Catharijne heeft het volgens mij wel. Die aan de Oude Gracht is gevestigd niet. Die verkoopt enkel 'Divided Male' voor de heren.

voor alletwee.. hmm dat is nog wel netjes.. ik wil die twee over elkaar dragen..
pi_26556302
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:35 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef schatje het volgende:

[..]

Ook in Groningen?
pi_26556670
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:56 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit
[..]

Ook in Groningen?
Ik ben nog nooit in Groningen geweest. Daarom heb ik het even voor je opgezocht.

H&M L.O.G.G. (Men)
H&M L.O.G.G. Sport (Men)
H&M Man (Men)
H&M Man Dressed (Men)

Ja dus .

Voor degene die ook willen weten welk concept te koop is bij jou in de buurt: check site.
pi_26557304
Über, dank je
pi_26561579
Tja hoewel ik het niet graag toegeef komt de helft uit mijn kledingkast van de H&M. Er is altijd wel iets te vinden en betaalbaar. Aan dure merken doe ik niet. Ik ga voor de H&M, Episode en de rest is van de rommelmarkt, mamma, of mijn grotere zusje. Ik ben snel tevreden, gaten etcetera doen mij neit veel ik vind er wel wat op! Sloeber? Ja ach, misschien
pi_26562230
Divided is vooral leuk

Ik haal er meestal ondergoed, shirtjes, sokken, rokjes, accessoires en soms ook wel een vestachtig iets. Broeken haal ik liever ergens anders, en de jassen zien er meestal ook uit als vodjes.

Heb wel 1 leuke van daar
En de bikini's roeleren Alleen heeft iedereen die meestal al Daarom haal ik daar meestal van die effen bikini's.
pi_26562248
Maar Zara wordt toch wel mijn nieuwe favoriete winkel.
pi_26562320
Zara is idd een fijne winkel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26562344
Goeie winkel voor het kopen van 'tijdelijke hypes'. Van die dingen die op het moment best leuk zijn, maar waarmee over een jaar geen mens meer loopt.

Het kost weinig, en na een paar maanden ligt het al uit elkaar. Dus je hoeft je niet schuldig te voelen als je het een jaar later niet meer leuk vind. Dan heb je het kledingstuk toch niet meer.

De wat tijdlozer dingen, die ik een paar jaar in de kast wil houden, koop ik liever van een wat betere kwaliteit. Dus niet bij H&M.

Ik koop trouwens het liefst bij de vestiging in Rotterdam. Die ene grote die boven de koopgoot ligt, vlakbij de V&D. Die is niet zo rommelig. Hij lijkt wat rustiger dan andere vestigingen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2005 09:01:34 ]
pi_26562372
Ik ben Divided-fan
Beste H&M ligt voor mij in Utrecht (Oude gracht? Niet die in HC). Heerlen is ook wel goed, Sittard is echt NIKS.

Ik vind het jammer dat de winkels zo krap zijn, die rekken op mekaar etc. In Sittard wordt je zo gerold als je niet uitkijkt. En die in Eindhoven (niet in de Heuvelgalerie maar die in de stad zelf) is zoooo verschrikkelijk benauwd en nauw, echt niet leuk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26562406
Je bent recentelijk niet meer in Eindhoven geweest?

Die krappe H&M is sinds een aantal maanden gevestigd in een veel groter pand dan vroeger. Vlakbij de Bijenkorf. Die oude was echt verschrikkelijk, ja.
pi_26562436
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef postinggirl het volgende:
Je bent recentelijk niet meer in Eindhoven geweest?

Die krappe H&M is sinds een aantal maanden gevestigd in een veel groter pand dan vroeger. Vlakbij de Bijenkorf. Die oude was echt verschrikkelijk, ja.
Echt?!
Tnx voor de tip!! Meteen een goede bestemming gevonden om met de NS Lentetoer heen te gaan!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26565802
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Syrena het volgende:
Ik ben Divided-fan
Beste H&M ligt voor mij in Utrecht (Oude gracht? Niet die in HC). Heerlen is ook wel goed, Sittard is echt NIKS.

Ik vind het jammer dat de winkels zo krap zijn, die rekken op mekaar etc. In Sittard wordt je zo gerold als je niet uitkijkt. En die in Eindhoven (niet in de Heuvelgalerie maar die in de stad zelf) is zoooo verschrikkelijk benauwd en nauw, echt niet leuk.
Ja, de ruimte die de 'Divided' afdeling heeft aan de vestiging aan de Oude Gracht is heel kramp. Je kan daar ook niet van het één naar het ander omdat je altijd de rij met kassa moet passeren. H&M zou er beter aan gedaan hebben om de kassa vlak bij de uitgang te plaatsen. Dus bij binnenkomst meteen om de hoek aan de linkerkant. Tegen de muur. Zodat je in één stuk door lekker kan neuzen.
pi_26565875
quote:
Op donderdag 28 april 2005 08:58 schreef postinggirl het volgende:
Goeie winkel voor het kopen van 'tijdelijke hypes'. Van die dingen die op het moment best leuk zijn, maar waarmee over een jaar geen mens meer loopt.

Het kost weinig, en na een paar maanden ligt het al uit elkaar. Dus je hoeft je niet schuldig te voelen als je het een jaar later niet meer leuk vind. Dan heb je het kledingstuk toch niet meer.

De wat tijdlozer dingen, die ik een paar jaar in de kast wil houden, koop ik liever van een wat betere kwaliteit. Dus niet bij H&M.

Ik koop trouwens het liefst bij de vestiging in Rotterdam. Die ene grote die boven de koopgoot ligt, vlakbij de V&D. Die is niet zo rommelig. Hij lijkt wat rustiger dan andere vestigingen.
Zo doe ik het ook inderdaad, als ik gewoon wat uit wil proberen ga ik gewoon langs de H&M kijken of het mooi is en anders koop ik het bijna zelfde soort kleding stuk van een ander mekr voor 10 a 20 euro duurder, en betere qualiteit..
pi_26566102
Kledingstukken liggen echt niet na een jaar uit elkaar hoor. Ik heb er 5 jaar geleden een mooie zwarte broek gekocht met geborduurde bloemen erop voor ¤35,- en ik pas em nu gewoon nog en hij is nog net zo mooi als toen ik em kocht
En improved 8-)
pi_26566391
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:54 schreef agneria het volgende:
Kledingstukken liggen echt niet na een jaar uit elkaar hoor. Ik heb er 5 jaar geleden een mooie zwarte broek gekocht met geborduurde bloemen erop voor ¤35,- en ik pas em nu gewoon nog en hij is nog net zo mooi als toen ik em kocht
Waar ik me meestal aan erger zijn de shirtjes die je niet meer terug kan vinden. Vooral met lange mouwen. Het wordt ook allemaal gelijk 3 maten kleiner.
Ik gooi het ook eigenlijk bijna niet in de was, want dan kan je het even goed weggooien. Ik was het allemaal met de hand.
pi_26566548
Ik wil inderdaad ook altijd H&M'etjes combineren met echt mooie dingen. Maar ik heb een hekel om er te winkelen en het zit nooit echt goed. Heb er wel 's lekker veel goedkope dingen gekocht, die ik achteraf nooit aangedaan heb, omdat ze eigenlijk niet lekker passen.
Geen H&M voor mij dus...
Sweet and innocent...
pi_26566566
Het is vaak wel goed kijken. Sommige kleding is wel slecht gemaakt en andere stukken gaan weer jaren mee. Qua shirtjes en topjes reken ik er altijd op dat het maar 1 seizoen mee gaat. Daarna is het meestal korter en wijder geworden. Nou, voor dat geldt vind ik het prima. Zeker als het gaat om modegevoelige shirtjes en kleurtjes. Maar bloesjes blijven wel erg lang mooi vind ik.
pi_26566674
Op zich hebben ze wel relaxte kleren, het nadeel is echter dat de halve stad erin rond loopt.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:17:45 #79
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_26569896
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:13 schreef Salie het volgende:
Ik winkel meestal in Zwolle en daar hebben ze geen h&m, maar de keren dat ik in de H&M was verschilde het per vestiging.
Utrecht Hoog Catherijne:
Inderdaad, die is warm, muf en het is er een klere-bende (of in dit geval kleren-bende). Er komen bijna alleen maar allochtonen, ne de collectie is daar (volgens mij) ook op aangepast
Die op de oudegracht is een stuk beter !
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_26571227
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:17 schreef Muck het volgende:

[..]

Inderdaad, die is warm, muf en het is er een klere-bende (of in dit geval kleren-bende). Er komen bijna alleen maar allochtonen, ne de collectie is daar (volgens mij) ook op aangepast
Die op de oudegracht is een stuk beter !
true
pi_26573950
En wat ik dus mega-irritant vind, zie je een leuk shirtje hangen, is het maat S en de rest van de voorraad is gewoon nergens te vinden omdat iemand dat ene shirtje helemaal verkeerd heeft teruggehange
pi_26574059
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef Syrena het volgende:
En wat ik dus mega-irritant vind, zie je een leuk shirtje hangen, is het maat S en de rest van de voorraad is gewoon nergens te vinden omdat iemand dat ene shirtje helemaal verkeerd heeft teruggehange
ik heb juist, vind ik een leuk truitje is het er alleen nog maar in maat 38/40/42
  donderdag 28 april 2005 @ 17:06:02 #83
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26574242
Om te combineren ideaal!
Een leuk basisstuk en dan je eigen dingen eraan toevoegen
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26574858
Ik vind het verschrikkelijke winkel. Veel te druk, te rommelig (ik vind NOOIT wat op de voorbeeldpoppen hangt), en daarbij loopt half Nederland in H&M kleding. Het is zelden dat ik er iets vind.
pi_26574867
Vrouwen kleding hebben ze leuke dingen, mannen kleding is vaak ongeïnspireerd en vormloos. Wel jammer opzich. Zou fijn zijn als er wat meer leuke betaalbare kleding kwam voor mannen

Zara vind ik voor mannen ook niet echt leuk. Paar shirtjes maar de kwaliteit er van vind ik niet super.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_26574890
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind het verschrikkelijke winkel. Veel te druk, te rommelig (ik vind NOOIT wat op de voorbeeldpoppen hangt), en daarbij loopt half Nederland in H&M kleding. Het is zelden dat ik er iets vind.
Dat half nederland er mee loopt is idd ook een nadeel.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_26574902
Ze hebben helaas niets in mijn maat.
En dat geldt eigenlijk voor alle winkels in Nederland.

Ik koop mijn kleding voortaan bij de buren. En daar hebben ze ook de H&M en ook daar pas ik niets.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 17:34:47 #88
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26575020
Ik kan af en toe genieten van de H&M, maar ik kan me ook ergeren. Het is soms best een leuke winkel voor grote maten, maar de pasvorm is zo vaag. Afgelopen dinsdag nog geslaagd voor een rok, maar de maat die ik er normaal heb zakte echt van mijn reet af. Dus maar een maat kleiner gekocht . Natuurlijk was ik daar wel blij mee, maar ik ben niet afgevallen ofzo.
Maar ik ben in elk geval verliefd op de accesoires van de Divided collectie. Tassen, oorbellen, kettingen . Voor kleding moet ik daar niet zijn, want alles gaat tot maat 42. En ik heb geen maat 42
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_26577866
Fergie van de Black Eyed Peas zegt in een interview met de Avant Garde het volgende over de H&M:
quote:
"Mag ik toch nog heel even zeuren over mijn koopverslaving? Jullie hebben hier dingen in de H&M hangen die ze in de States waarschijnlijk niet durven in te voeren. Jullie Europeanen hebben zoveel meer smaak dan wij, jullie zijn zo ongelooflijk authentiek en wij met onze grote mond hobbelen in feite maar een beetje laf achter jullie aan. De H&M in NewYork is een lachertje vergeleken met de H&M hier in een willekeurige provinciestad:' Een uurtje shoppen kan Fergies hele dag goedmaken. "Ik kan 's avonds zielsgelukkig met mijn nieuwe kleren spelen in mijn hotelkamer. Dan bedenk ik me als een regel-rechte puber wat ik thuis in Los Angeles allemaal aan kan gaan doen. Girls will be girls.Always!"
.
pi_26577933
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:35 schreef schatje het volgende:
Fergie van de Black Eyed Peas zegt in een interview met de Avant Garde het volgende over de H&M:
[..]

.
en gelijk heeft ze, ik helemaal blij als ik EINDELIJK een H&M tegenkom in New York (50th av. ) en ze hebben er allemaal maar simpele dingen
ik heb er een zonnebril gekocht en een witte tanktop, that's it
wat je hier allemaal hebt ik houu van de h&m in Den Haag
pi_26579600
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:37 schreef Jett het volgende:

[..]

en gelijk heeft ze, ik helemaal blij als ik EINDELIJK een H&M tegenkom in New York (50th av. ) en ze hebben er allemaal maar simpele dingen
Ik neem aan dat je 5th Avenue bedoelt .

Dat was het eerste filiaal van de H&M in de VS.

Banana Republic is ook top. Jammer dat er alleen filialen in de VS zijn.
pi_26580210
H&M Divided schopt konten
  donderdag 28 april 2005 @ 22:57:14 #93
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_26583860
Ik zweer bij H&M! Eigenlijk bestaat 90% van mijn garderobe uit H&M, maar dat is ook niet zo raar aangezien ik er werk. Ik vind dat je voor een goede prijs elk seizoen toch redelijk volgens de laatste mode erbij kan lopen. Kwalitatief is het misschien niet altijd heel geweldig, maar na een paar maanden koop ik dan toch weer iets nieuws. Ik vind het gewoon zonde om 60 euro uit te geven aan een shirtje, die je toch maar eens in de zoveel tijd draagt, omdat het anders lijkt alsof je altijd hetzelfde aanhebt.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 28 april 2005 @ 23:03:03 #94
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26584027
ik heb net een hele mooie nieuwe trui gehaald bij h&m
wel van de heren afdeling, maarja
gewoon heel simpele katoenen trui met ronde hals en horizontale banen in 3 verschillende kleuren groen

ik heb best veel dingen van de h&m nu ik erover nadenk
simpele shirtjes en vestjes enzo
niet zo duur en vaak leuke kleurtjes
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 28 april 2005 @ 23:12:15 #95
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26584345
Afgelopen week 2 shirtjes bij H&M gehaald voor 4,90 per stuk.
Als ik een shirtje van Mexx oid koop ben ik zo'n beetje 20 a 25 euro kwijt.

Nu koop ik 4x een nieuw shirtje. Heb ik 4 keer het leuke gevoel van nieuwe kleren tegen anders 1 keer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 28 april 2005 @ 23:17:27 #96
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26584490
Ik wil er nogal eens slagen. De kwaliteit verschilt. Sommige dingen heb ik jaren..... anderen kunnen net een seizoen mee. In ieder geval is H&M niet duur en eigenlijk heb ik geen hoge verwachtingen dus valt het vaak mee.

Het enige minpunt is de winkel zelf. Weinig ruimte en de rekken hangen te vol.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 28 april 2005 @ 23:37:13 #97
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26585026
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Het enige minpunt is de winkel zelf. Weinig ruimte en de rekken hangen te vol.
en je moet vaak lang wachten bij de pashokjes
an urge to help mankind overcomes me
pi_26589040
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:37 schreef saaw het volgende:

[..]

en je moet vaak lang wachten bij de pashokjes
Oja de pashokjes
Ohhh die pashokjes in de ouwe H&M in Eindhoven! Daar stonk het echt áltijd naar zweet! Zo goor! Ben er dus echt een keer weggelopen, gatverdamme.

De twee spiegels zodat je je kont kan zien vind ik dan weer
Maar de rijen altijd...
  vrijdag 29 april 2005 @ 08:49:11 #99
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_26589083
H&M

Jammer da het alleen altijd zo super super druk is op welk moment van de dag je ook binnenloopt en dat de bh's niet echt verder gaan dan maatje C en ik daar dus nooit wat kan kopen

Ik koop er meestal wat basic dingen, nooit bijvoorbeeld een spijkerbroek. Ik draag veel esprit en mexx en dat kun je leuk combineren met de H&M, wat het wat goedkoper maakt
pi_26589129
Spijkerbroeken bij de H&M zijn altijd kontloos. Gevolg: Ik scheur er bijna uit als ik ga zitten, of ik moet een hele grote maat hebben en krijg een brievenbus aan de achterkant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')