abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26755981
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:37 schreef MaRySe het volgende:
Bij de H&M hangen nu Iron Maiden t-shirts
ik zag hier in breda ook al Led Zeppelin shirts hangen bij de divided afdeling

wat mij ook regelmatig opvalt bij de h&m is dat de maten zo ontzettend raar kunnen zijn.
ik heb van mezelf maat 38, maar van sommige truitjes is zelfs maat XS nog redelijk groot..
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_26756063
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:16 schreef myfairlady het volgende:

wat mij ook regelmatig opvalt bij de h&m is dat de maten zo ontzettend raar kunnen zijn.
ik heb van mezelf maat 38, maar van sommige truitjes is zelfs maat XS nog redelijk groot..
Die zijn waarschijnlijk bedoeld als Mary Kate Olsen-style. Tenten dus.
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:28:40 #153
16715 Mylene
*schatje*
pi_26760131
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef sefer het volgende:
ik ben vandaag naar de H&M Beautybox gegaan in Den Haag, maar dat valt best tegen. Ik heb geen satijnen jassen en slofjes gezien in de paskamers en bovendien overschatte ik 300 vierkante meter behoorlijk.
maar ik heb er toch nog drie oorbellen en een nieuwe beha gehaald
.
pi_26760810
Heeft er iemand ervaring met de wat nettere overhemden van de H&M?
Zijn deze ook in wat kleinere maten verkrijgbaar, ik ben 1,72m...
pi_26780866
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:21 schreef Toeps het volgende:

[..]

Die zijn waarschijnlijk bedoeld als Mary Kate Olsen-style. Tenten dus.
ik neem aan dat die normale basic zwarte truitjes niet als tenten bedoeld zijn
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_26782057
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef myfairlady het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik ook niet. Maar veel van die mouwloze shirtjes wel.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:23:26 #157
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26782096
Ik vind de H&M vooral leuk door de prijskaartjes en de snelheid waarmee het assortiment verwisseld. De kwaliteit is niet altijd even geweldig, maar dat neem ik op de koop toe. Bovendien zorg ik er op die manier voor een beetje in de mode te blijven.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:31:32 #158
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26782274
quote:
Op maandag 2 mei 2005 11:02 schreef Toeps het volgende:

[..]

Pauper is een zogenaamd stoer woord, gebruikt door veelal thuis wonende pubertjes, die zich helemaal 'the man' vinden en in Evisu, Diesel en andere merk-meuk lopen. H&M vinden ze te min, dat is voor 'paupers'.
Dit zijn de echte paupers met neppe kleren en rotzooi. Ik stik ook van de dure rotzooi en dan wel wat duurder dan Diesel en andere Score-rotzooi maar ik koop net zo graag rotzooi bij de H&M, nou ik koop het liefst helemaal niets ik krijg nog weleens rotzooi van vrouwen. Ik heb veel H&M overhemden en normale shirts
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_26867095
Ik heb welgeteld 1 kledingstuk wat na paar keer wassen al verrot was van de h&m, voor de rest heb ik kledingstukken die ik al 2 jaar heb en nog steeds prima zijn, dus dat het slechte kwaliteit is merk ik niet zoveel van gelukkig
pi_27027458
Mijn vest is heel uit de was gekomen dit is de eerste keer dat ik iets van H&M na één keer wassen nog aan kan. Mijn rood gestreepte trui heeft het niet overleefd

Die was zo mooi...
pi_27027662
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo'n snol uit zo'n oud Justin Timberlake *ril* clipje had ook zo'n hip Maiden shirtje aan.
Inderdaad.. vond ik wel opvallend. Komt voornamelijk door die Ashley Simpson figuren die het dragen, dat het nu in de winkels hangt denk ik.
Delivered without an information leaflet
pi_27027816
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Lu_uK het volgende:
Mijn vest is heel uit de was gekomen dit is de eerste keer dat ik iets van H&M na één keer wassen nog aan kan. Mijn rood gestreepte trui heeft het niet overleefd

Die was zo mooi...
Was dan ook niet op 95 graden. 30 of 0 is warm zat als het niet al te vuil is.
pi_27027819
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef myfairlady het volgende:
Ik heb als maat meestal xs, maar bij andere merken is dat meestal nog te groot. Bij de H&M moet ik van basic shirtjes vaak een m kopen, omdat hij toch wel krimpt tot kleiner dan een xs. Had een keer een s gekocht, maar dat werd echt een buiktruitje. Dan heb ik het over basic mouwloze hempjes en t-shirtjes.
pi_27027888
quote:

Die was zo mooi...
Ach.. mijn replay vest ziet er ook steeds brakker uit.. helemaal verwassen en vervilting, terwijl we t goed wassen. Beter een h&m trui verwassen dan een replay vest..
  zondag 15 mei 2005 @ 15:49:15 #165
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27028019
quote:

Die was zo mooi...
Dan was je toch niet zo goed. Niet alles overleeft het bij mij, maar een hoop gaat toch zeker wel één seizoen mee...
  zondag 15 mei 2005 @ 17:23:31 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_27030360
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Dan was je toch niet zo goed.
Precies. Zo kun je t-shirts met prints het beste even met de hand wassen. En als kleding niet al te vies kun je het ook even buiten hangen zodat het kan luchten. Op bepaalde drogers heb je hier ook een speciaal progamma voor. Dan ruikt het weer lekker fris .
pi_27030612
ik heb shirtjes enzo van H&M die ik toch zeker al een jaar of 5 heb . de enige reden waarom ik ze niet meer zou kunnen dragen is dat ze sneller naar zweet stinken. ik gooi ze na één keer dragen in de was en ik vind de meeste dingen nog prima draagbaar! en als het niet meer te dragen is bewaar ik het alsnog, kan niet zo snel afstand doen van oude kleren..

gisteren voor het eerst in tijden (voor m'n gevoel dan!) weer iets bij Hennes gekocht: een citroengeel shirtje, een lichtblauw truitje met driekwart mouw en V-hals, en sneakersokjes, waarvan ik er vandaag achter kwam dat elk van de zeven paar een andere dag erop heeft staan
lang leve de nieuwe H&M in WC Woensel
  zondag 15 mei 2005 @ 17:37:53 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27030663
Ik was kleding vaak op een wasprogramma van een half uur op 30 of 40 graden, is eigenlijk meer een spoelprogramma. De helft van de hoeveelheid wasmiddel erbij dat je normaliter gebruikt. Alles wordt op deze manier ook prima schoon en je kleding blijft veel langer mooi.
Echt tere stukken doe je natuurlijk met de hand, of laat je stomen
pi_27038508
Ik heb net een broek van de h&m gekocht, en er zat een kaartje bij dat de 'washing' steeds meer wordt naarmate je het draagt.. Ben benieuwd wat ik er van kan verwachten..
pi_27038740
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:35 schreef Ruubstar het volgende:
H&M sucked
Maar nu niet meer?
  maandag 16 mei 2005 @ 19:10:54 #171
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_27060339
Ik zweer bij H&M.. en tegenwoordig hebben ze zelfs mooie broeken bij de BiB-afdeling.
Bijna alles komt er eigenlijk vandaan (afgezien van colbertjes en broeken dan).. shirtjes, tassen, oorbellen, kettingen, topjes, etc etc.
pi_27060423
quote:

Die was zo mooi...
Mijn vest ook
Nu ga ik er nog 2 halen
pi_27065530
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:04 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Waar ik me meestal aan erger zijn de shirtjes die je niet meer terug kan vinden. Vooral met lange mouwen. Het wordt ook allemaal gelijk 3 maten kleiner.
Ik gooi het ook eigenlijk bijna niet in de was, want dan kan je het even goed weggooien. Ik was het allemaal met de hand.
inderdaad. Koop je een wit shirtje dat goed past, doe je em in de was, komt ie er later 2 maten kleiner uit. Maja de H&M voor mannen vind ik zeker fijn als je gewoon blanco shirtjes of vestjes moet hebben (goedkoop en redelijke kwaliteit).
pi_27070564
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:42 schreef Steijn het volgende:

[..]

Was dan ook niet op 95 graden. 30 of 0 is warm zat als het niet al te vuil is.
Ik heb het juist op 39 graden gewassen en NIET in de droger, 0 graden lijkt me nou weer net te wijnig. Daarom doe ik het ook met de hand normaal bij al mijn kleren. Maar dat werd nu toch echt te smerig
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Dan was je toch niet zo goed. Niet alles overleeft het bij mij, maar een hoop gaat toch zeker wel één seizoen mee...
Hoe moet het dan
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:13 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Mijn vest ook
Nu ga ik er nog 2 halen
ze zitten wel goed in ieder geval
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:39 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:

[..]

inderdaad. Koop je een wit shirtje dat goed past, doe je em in de was, komt ie er later 2 maten kleiner uit. Maja de H&M voor mannen vind ik zeker fijn als je gewoon blanco shirtjes of vestjes moet hebben (goedkoop en redelijke kwaliteit).
  maandag 30 mei 2005 @ 21:43:47 #175
16715 Mylene
*schatje*
pi_27494443
In de StarStyle (wellicht ook in andere bladen lijkt me) van deze maand zit een H&M boekje toegevoegd. Op de achterzijde staan bonnen die je kunt uitknippen en waarmee je bij een aankoop een zomerse top/tanktop cadeau krijgt.

Bij de dames is dat bij een bedrag van ¤25,00 aan badkleding en bij de heren bij aankoop van een bermuda of surfshort vanaf ¤9,95.

dinsdag 31 mei 2005 @ 12:33:38 #176
16715 Mylene
*schatje*
pi_27509519
quote:
H&M zwemfeestje

We hopen voor H&M dat Piet Paulusma een zonnige voorspelling in petto heeft voor het eind van deze week. Het highstreet fashionlabel organiseert namelijk een Pool Party en iedereen is uitgenodigd!
Op donderdag 2 juni 2005 lanceert Hennes & Mauritz de nieuwe beachwearcollectie en dat gebeurt niet onopgemerkt. Voor de gelegenheid wordt het Amsterdamse Museumplein omgetoverd tot een beach hang-out met als thema 'Miami Poolside’. Denk aan een zwembad omringt met palmbomen, loungestoelen en kleedhokjes. In plaats van op de catwalk presenteren modellen de collectie in de paradijselijke omgeving.

Verschillende DJ’s maken het zwemfeest op 2, 3 en 4 juni compleet. Voor 'TMF Dance’ draaien onder andere Armin van Buuren, Hitmeister D, Victor Coral en DJ Chuckie op de 'Miami Poolside Party'. (NMH)
bron

Teletekstpagina 704 voorspelt 50% kans op regen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:32:31 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27600380
Ik vind de mannenafdeling zo leuk!
Die Motorhead & iron Maiden-shirtjes, de zwarte slippers (heb ze voor vriendlief gekocht, maar zou ze zelf ook wel willen) en dat kettinkje met dikke schakels voor je portemonnee heb ik gekocht laatst. Ook hangen er bij de mannen veel gavere shirtjes met stoere teksten. Ik draag zo nu en dan ook een zwart shirtje met gouden opdruk erop met een soort gitaren. Heb ik ook voor m'n vriendje gekocht, maar ik vind hem zo leuk De studriemen die bij de mannen hangen, zijn ook veel toffer dan die bij de vrouwen.

Als ik man was, zou ik er ook kopen
Ik ga mijn vriend voor zijn zomerkleertjes dan ook meeslepen naar de H&M
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_27600488
-edit: dat kun je ook wel op een normale toon zeggen, op de persoon spelen is niet nodig

[ Bericht 79% gewijzigd door Mylene op 03-06-2005 13:07:03 ]
pi_27600495
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:43 schreef schatje het volgende:
In de StarStyle (wellicht ook in andere bladen lijkt me) van deze maand zit een H&M boekje toegevoegd. Op de achterzijde staan bonnen die je kunt uitknippen en waarmee je bij een aankoop een zomerse top/tanktop cadeau krijgt.

Bij de dames is dat bij een bedrag van ¤25,00 aan badkleding en bij de heren bij aankoop van een bermuda of surfshort vanaf ¤9,95.

[[url=http://images2.imagehigh.com/imagehigh/30052005153903_Im_Untitled-TrueColor-02.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb een blauwe en een bruine bikini gekocht
En toen kreeg ik er een wit shirtje van LOGG sport bij..
Met opdruk, niet heel bijzonder, zou het zelf nooit kopen
pi_27600515
Ja hebben ze die vesten nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')