ik zag hier in breda ook al Led Zeppelin shirts hangen bij de divided afdelingquote:
Die zijn waarschijnlijk bedoeld als Mary Kate Olsen-style. Tenten dus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:16 schreef myfairlady het volgende:
wat mij ook regelmatig opvalt bij de h&m is dat de maten zo ontzettend raar kunnen zijn.
ik heb van mezelf maat 38, maar van sommige truitjes is zelfs maat XS nog redelijk groot..
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef sefer het volgende:
ik ben vandaag naar de H&M Beautybox gegaan in Den Haag, maar dat valt best tegen. Ik heb geen satijnen jassen en slofjes gezien in de paskamers en bovendien overschatte ik 300 vierkante meter behoorlijk.
maar ik heb er toch nog drie oorbellen en een nieuwe beha gehaald
ik neem aan dat die normale basic zwarte truitjes niet als tenten bedoeld zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk bedoeld als Mary Kate Olsen-style. Tenten dus.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar veel van die mouwloze shirtjes wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef myfairlady het volgende:
[..]
ik neem aan dat die normale basic zwarte truitjes niet als tenten bedoeld zijn![]()
Dit zijn de echte paupers met neppe kleren en rotzooi. Ik stik ook van de dure rotzooi en dan wel wat duurder dan Diesel en andere Score-rotzooi maar ik koop net zo graag rotzooi bij de H&M, nou ik koop het liefst helemaal niets ik krijg nog weleens rotzooi van vrouwen. Ik heb veel H&M overhemden en normale shirtsquote:Op maandag 2 mei 2005 11:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Pauper is een zogenaamd stoer woord, gebruikt door veelal thuis wonende pubertjes, die zich helemaal 'the man' vinden en in Evisu, Diesel en andere merk-meuk lopen. H&M vinden ze te min, dat is voor 'paupers'.
Inderdaad.. vond ik wel opvallend. Komt voornamelijk door die Ashley Simpson figuren die het dragen, dat het nu in de winkels hangt denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo'n snol uit zo'n oud Justin Timberlake *ril* clipje had ook zo'n hip Maiden shirtje aan.
Was dan ook niet op 95 graden.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Lu_uK het volgende:
Mijn vest is heel uit de was gekomendit is de eerste keer dat ik iets van H&M na één keer wassen nog aan kan. Mijn rood gestreepte trui heeft het niet overleefd
Die was zo mooi...
Ik heb als maat meestal xs, maar bij andere merken is dat meestal nog te groot. Bij de H&M moet ik van basic shirtjes vaak een m kopen, omdat hij toch wel krimpt tot kleiner dan een xs. Had een keer een s gekocht, maar dat werd echt een buiktruitje. Dan heb ik het over basic mouwloze hempjes en t-shirtjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef myfairlady het volgende:
ik neem aan dat die normale basic zwarte truitjes niet als tenten bedoeld zijn![]()
Ach.. mijn replay vest ziet er ook steeds brakker uit.. helemaal verwassen en vervilting, terwijl we t goed wassen. Beter een h&m trui verwassen dan een replay vest..quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Lu_uK het volgende:
Mijn vest is heel uit de was gekomendit is de eerste keer dat ik iets van H&M na één keer wassen nog aan kan. Mijn rood gestreepte trui heeft het niet overleefd
Die was zo mooi...
Dan was je toch niet zo goed. Niet alles overleeft het bij mij, maar een hoop gaat toch zeker wel één seizoen mee...quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Lu_uK het volgende:
Die was zo mooi...
Precies. Zo kun je t-shirts met prints het beste even met de hand wassen. En als kleding niet al te vies kun je het ook even buiten hangen zodat het kan luchten. Op bepaalde drogers heb je hier ook een speciaal progamma voor. Dan ruikt het weer lekker frisquote:
Mijn vest ookquote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Lu_uK het volgende:
Die was zo mooi...
inderdaad. Koop je een wit shirtje dat goed past, doe je em in de was, komt ie er later 2 maten kleiner uit. Maja de H&M voor mannen vind ik zeker fijn als je gewoon blanco shirtjes of vestjes moet hebben (goedkoop en redelijke kwaliteit).quote:Op donderdag 28 april 2005 12:04 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Waar ik me meestal aan erger zijn de shirtjes die je niet meer terug kan vinden. Vooral met lange mouwen. Het wordt ook allemaal gelijk 3 maten kleiner.
Ik gooi het ook eigenlijk bijna niet in de was, want dan kan je het even goed weggooien. Ik was het allemaal met de hand.
Ik heb het juist op 39 graden gewassen en NIET in de droger, 0 graden lijkt me nou weer net te wijnig. Daarom doe ik het ook met de hand normaal bij al mijn kleren. Maar dat werd nu toch echt te smerigquote:Op zondag 15 mei 2005 15:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Was dan ook niet op 95 graden.30 of 0 is warm zat als het niet al te vuil is.
Hoe moet het danquote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dan was je toch niet zo goed. Niet alles overleeft het bij mij, maar een hoop gaat toch zeker wel één seizoen mee...
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:39 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
inderdaad. Koop je een wit shirtje dat goed past, doe je em in de was, komt ie er later 2 maten kleiner uit. Maja de H&M voor mannen vind ik zeker fijn als je gewoon blanco shirtjes of vestjes moet hebben (goedkoop en redelijke kwaliteit).
bronquote:H&M zwemfeestje
We hopen voor H&M dat Piet Paulusma een zonnige voorspelling in petto heeft voor het eind van deze week. Het highstreet fashionlabel organiseert namelijk een Pool Party en iedereen is uitgenodigd!
Op donderdag 2 juni 2005 lanceert Hennes & Mauritz de nieuwe beachwearcollectie en dat gebeurt niet onopgemerkt. Voor de gelegenheid wordt het Amsterdamse Museumplein omgetoverd tot een beach hang-out met als thema 'Miami Poolside’. Denk aan een zwembad omringt met palmbomen, loungestoelen en kleedhokjes. In plaats van op de catwalk presenteren modellen de collectie in de paradijselijke omgeving.
Verschillende DJ’s maken het zwemfeest op 2, 3 en 4 juni compleet. Voor 'TMF Dance’ draaien onder andere Armin van Buuren, Hitmeister D, Victor Coral en DJ Chuckie op de 'Miami Poolside Party'. (NMH)
Ik heb een blauwe en een bruine bikini gekochtquote:Op maandag 30 mei 2005 21:43 schreef schatje het volgende:
In de StarStyle (wellicht ook in andere bladen lijkt me) van deze maand zit een H&M boekje toegevoegd. Op de achterzijde staan bonnen die je kunt uitknippen en waarmee je bij een aankoop een zomerse top/tanktop cadeau krijgt.
Bij de dames is dat bij een bedrag van ¤25,00 aan badkleding en bij de heren bij aankoop van een bermuda of surfshort vanaf ¤9,95.
[[url=http://images2.imagehigh.com/imagehigh/30052005153903_Im_Untitled-TrueColor-02.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |