Pauper is een zogenaamd stoer woord, gebruikt door veelal thuis wonende pubertjes, die zich helemaal 'the man' vinden en in Evisu, Diesel en andere merk-meuk lopen. H&M vinden ze te min, dat is voor 'paupers'.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:29 schreef Radjwantie het volgende:
Wat is pauper?
pau·per (de ~ (m.), ~s)quote:Op maandag 2 mei 2005 10:29 schreef Radjwantie het volgende:
Wat is pauper?
Ik koop altijd kleding voor mijn zoontje bij de H&M. Niet duur en nog leuk ook!
Heel af en toe koop ik daar wat voor mezelf. Niet echt vaak.
Je wilt toch niet beweren dat alleen H&M zich hier schuldig aan maakt. Want dat is je reinste onzin. Grote merken als Nike en Reebok doen precies hetzelfde. Bedrijven die ook al diverse malen zijn beschuldigd van uitbuiting en dat werknemers moeten werken in erbarmelijke omstandigheden.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Underdoggy het volgende:
Jammer dat de H&M een stuk slechte kwaliteit is. Wordt allemaal in 3e wereld landen bij (zelfs voor die landen) budget fabrikanten gemaakt. Mannenkleding is helemaal een ramp aangezien het echt vreemde modellen zijn die niet normaal passen. Goedkoop zijn ze ook al niet echt meer. Geef mij maar wat betere kleding voor wat meer geld!
ach daar ben ik ook 2 maal voorbij gelopen en niet naar binnen geweestquote:Op maandag 2 mei 2005 11:22 schreef Natalie het volgende:
-knip-
Heb er nog steeds wat spijt van dat ik dat ik die gi-gan-ti-sche H&M in Helsinki niet met een bezoekje heb vereerd. Ben er voorbij gelopen, maar niet naar binnen gegaan. Wat bezielde me?
-knip-
Arg nee toch? Vreselijk, mensen die in bandshirts lopen zonder dat ze weten wat ze aanhebbenquote:
Wa dan? vanmiddag geweest, niks gezien?quote:
In die in de Kalvertoren, hingen boven bij de mannen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:30 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Wa dan? vanmiddag geweest, niks gezien?
H&M heeft nu als actie dat je als man bij een linnen broek een shirt gratis krijgt, en als vrouw bij een linnen broek een topje gratis!
Ik zag het ook al, ja. en dan koopt zo'n 15-jarig trutje..die nog nooit ook maar één numer van de band kentquote:
Iron Maiden als modegril, wie had dat nog gedacht. Het zat er aan te komen...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zag het ook al, ja. en dan koopt zo'n 15-jarig trutje..die nog nooit ook maar één numer van de band kent![]()
Zo'n snol uit zo'n oud Justin Timberlake *ril* clipje had ook zo'n hip Maiden shirtje aan.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Iron Maiden als modegril, wie had dat nog gedacht. Het zat er aan te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |