Ja die heb ik laatst nog gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef MadGuy het volgende:
Verkoopt H&M eigenlijk nog van die extreme bootscut jeans voor heren?
Ik ben op zich wel te spreken over dat filiaal. Ik haal er regelmatig wat kleren, afgewisseld met die in Rotterdam. Vooral broeken haal ik bij de H&M, die passen perfect.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef star_gazer het volgende:
H&M is de laatste tijd erg afgezwakt vind ik. Ik vind de H&M-kleding veels te 'gewoon' tegenwoordig. Iets origineels hoef je er niet te zoeken. Dat filiaal in Dordrecht loopt helemaal hopeloos achter
Nee, geef mij maar de men@work. Dat is wel duur, maar dan heb je ook wat
Ah mooi. De mijne beginnen te slijten en ze zaten toch wel errug lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:53 schreef ElysiumDream het volgende:
[..]
Ja die heb ik laatst nog gezien.
Hebben ze die? Dan moet ik er nodig weer heen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:13 schreef RidgeForrester het volgende:
Ik heb vanmiddag een motörhead shirtje gekocht bij de H&M![]()
Haha, wel als je je net als ik half laat wurgen door het hele geval. De striemen stonden er een dag later nog. En nee, ik ga niet vertellen hoe ik dat voor elkaar kreeg.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef Syrena het volgende:
Ik koop dat soort dingen nooit![]()
Hier moet 'men' het maar doen met alleen mijn goddelijke lichaam in een zwarte onderbroek & BH![]()
Hm. Misschien toch eens een keertje passenPassen kan geen kwaad toch?
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Haha, wel als je je net als ik half laat wurgen door het hele geval. De striemen stonden er een dag later nog. En nee, ik ga niet vertellen hoe ik dat voor elkaar kreeg.
Wat een schattig jurkjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:02 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb nieuwe kleersels van de H&M
Dit lieve jurkjeIk moet er alleen nog een riem bijdoen en leren slippers of zo.. Want nu is het een beetje een onderjurkje..
Leuk! Foto?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:14 schreef pos het volgende:
Vorige week heb ik er een heel mooi licht blauw hemdje met kant gekocht en een licht rose
t-shirt, beide maar voor 9,95 per stuk
ja heel leukquote:
Geen idee...ik heb hem ook de hele dag nog niet gezienquote:Foto?
bronquote:Winst H&M hoger dan verwacht
HELSINKI - Het Zweedse kledingbedrijf Hennes & Mauritz heeft in het tweede kwartaal van het op 1 december begonnen boekjaar een winst geboekt (na aftrek van bijzondere posten) van 3,62 miljard Zweedse kroon (412 miljoen euro). In dezelfde periode van het vorige boekjaar was dat nog 2,71 miljard kroon. Het cijfer is hoger dan analisten hadden verwacht.
H&M zegt dat de winststijging te danken is aan hogere winstmarges, die onder meer tot stand kwamen door de kosten te drukken. De omzet in het tweede kwartaal bedroeg 15,49 miljard kroon (1,76 miljard euro). Dat is een stijging van 17 procent ten opzichte van dezelfde periode een jaar geleden.
quote:
doe je goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:50 schreef Sanne het volgende:
Dé aankoop van de week. Witte broek met 50 procent korting. Nu was ie al afgeprijst naar 4,90 en bij de kassa ging er keurig nog eens de helft af.
Een witte broek voor 2,45. Een rits inzetten kost al meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |