bronquote:H&M zwemfeestje
We hopen voor H&M dat Piet Paulusma een zonnige voorspelling in petto heeft voor het eind van deze week. Het highstreet fashionlabel organiseert namelijk een Pool Party en iedereen is uitgenodigd!
Op donderdag 2 juni 2005 lanceert Hennes & Mauritz de nieuwe beachwearcollectie en dat gebeurt niet onopgemerkt. Voor de gelegenheid wordt het Amsterdamse Museumplein omgetoverd tot een beach hang-out met als thema 'Miami Poolside’. Denk aan een zwembad omringt met palmbomen, loungestoelen en kleedhokjes. In plaats van op de catwalk presenteren modellen de collectie in de paradijselijke omgeving.
Verschillende DJ’s maken het zwemfeest op 2, 3 en 4 juni compleet. Voor 'TMF Dance’ draaien onder andere Armin van Buuren, Hitmeister D, Victor Coral en DJ Chuckie op de 'Miami Poolside Party'. (NMH)
Ik heb een blauwe en een bruine bikini gekochtquote:Op maandag 30 mei 2005 21:43 schreef schatje het volgende:
In de StarStyle (wellicht ook in andere bladen lijkt me) van deze maand zit een H&M boekje toegevoegd. Op de achterzijde staan bonnen die je kunt uitknippen en waarmee je bij een aankoop een zomerse top/tanktop cadeau krijgt.
Bij de dames is dat bij een bedrag van ¤25,00 aan badkleding en bij de heren bij aankoop van een bermuda of surfshort vanaf ¤9,95.
[[url=http://images2.imagehigh.com/imagehigh/30052005153903_Im_Untitled-TrueColor-02.jpg]afbeelding][/url]
Only is ook goed. En Vero Moda.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
dat vind bijna elke vrouw, get used to it
heb gister bijna al mijn h&m kleding weggegooid, nu nog maar 1 jas van h&m over.. vind de h&m de laatste tijd matig kwa kleding, het enige wat ik er nog zal kopen is een shirtje voor ergens onder, of een coltruitje voor de winter
sokken, slipjes, oorbellen en dat soort dingen zijn er wel leuk![]()
alleen de winkel zelf is vreselijk, helemaal tijdens de uitverkoop, dan kwakken ze gewoon alles doorelkaar op rekken, en ook al is het dan maar 5 euro ofzo, ik ga daar dus echt niet tussen kijken
In Barcelona vond ik de h&m super! heel overzichtelijk, netjes en ook moderne kleren zoals Only ze verkoopt, daar kwam ik wel met tassen vol weer naar buiten, dat is me hier nog niet gelukt
Voor het geld dat ik bij de h&m besteden kan ga ik liever naar Only
Volgens mij is die van vorig seizoenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat truitje met gouden gitaren leek me idd wel een tof idee.
Hebben ze dat nog?
Ik vind 'm gaaf!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Nog even een foto van het shirtje.
[afbeelding]
tis allemaal idd heel erg breezerig
Oeh yeah, breezermetal!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Nog even een foto van het shirtje.
[afbeelding]
tis allemaal idd heel erg breezerig
Die zijn leukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:22 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb vanmiddag de slippers by Fiorucci gekocht. Ach voor 4,90 kon ik me geen buil vallen
Ja inderdaad ik zit verkeerd, maar dis ook H&M.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:54 schreef Coconut het volgende:
[..]
Die zijn leuk
Maar je post in het verkeerde topic en onze posts zijn verwijderd in het Fiorucci topic
![]()
Ja, dat heb ik gedaan. Voor andere zaken dan ontopic gelieve MSN/ICQ/mail etc etc te gebruiken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:20 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze onze lieve posts nou wissen?![]()
![]()
Welke ?? Er is daar een straat met DRIE H&M's !! En die zijn allemaal GAAAAAFFF en GROOOOTTT!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oeh yeah, breezermetal!
Morgen lekker naar de H&M in Antwerpen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |