quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:40 schreef Jebus het volgende:
Ik vind turnbased juist wel relaxed, dat je bij een moeilijke baas ff rustig aan kan doen en niet helemaal de pan uit strest. Maar misschien ontwikkelt die stijl zich wel steeds meer naar de strategische rpg's (fire emblem) en wordt final fantasy veel meer realtime.
Dat is een vreemde port inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat is het irritant om FF VIII op de pc te spelen zeg. Maar ik ben wel helemaal in dat verhaal gezogen, echt knap als je zoiets kan verzinnen allemaal
Ik heb gewoon een joypad (Playstation look&feel) aangesloten en zo ingesteld dat ie net als de PS2 reageert. Hij trilt alleen niet bij het oproepen van een GF.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat is het irritant om FF VIII op de pc te spelen zeg. Maar ik ben wel helemaal in dat verhaal gezogen, echt knap als je zoiets kan verzinnen allemaal
Als we dàt eens wisten...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef Lard_Webber het volgende:
Wanneer komt het nieuwste deel eigenlijk in europa (deel 12) ?
Nee, zéker niet. Als 'ie nog dit jaar verschijnt, dan alleen in Japan. Ik denk zelfs dat er een kans is dat FFXII hier pas verschijnt als de PS3 er al is!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:20 schreef chibibo het volgende:
Ik reken er dit jaar in ieder geval niet op.
Was dat niet ook zo met FFIX en de PS2quote:Op donderdag 28 april 2005 21:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, zéker niet. Als 'ie nog dit jaar verschijnt, dan alleen in Japan. Ik denk zelfs dat er een kans is dat FFXII hier pas verschijnt als de PS3 er al is!
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef peristilius het volgende:
Was dat niet ook zo met FFIX en de PS2het scheelde in ieder geval niet veel.
Ik weet alleen nog dat ik hem voor mn verjaardag kreeg in maart, was mn eerste final fantasy.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad.FFIX verscheen hier in februari/maart 2001, terwijl de PS2 al sinds 24 november 2000 in Nederland te krijgen was. Ik weet nog dat ik vlak na de release van FFIX (een maandje later ofzo) m'n PS2 kocht en dat FFIX in het begin het spel was dat ik het meeste op m'n PS2 speelde (ondanks dat het een PS1 spel was).
Ja ik kan me nog net herinneren dat FFVII voor de pc in de PU stond, maar toen had ik nog geen idee wat Final Fantasy was.quote:
Dus je hebt I, II, IV, V, VI, VII, VIII, X en X-2?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:45 schreef RiDo78 het volgende:
Sterker nog, op deel 9 na heb ik alle delen die op de PS2 speelbaar zijn.
Klopt...quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:25 schreef P-Style het volgende:
Dus je hebt I, II, IV, V, VI, VII, VIII, X en X-2?
Seiken Densetsu ontbreekt helaas.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Square E3 officiele lineup:
En als je wilt dat deel 12 ook de pan uit gaat roelen, dan moet je de ontwikkelaars gewoon wat meer tijd gunnen.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:45 schreef remondepemon het volgende:
tvp
een TVP ja!![]()
wanneer komt FF12 eensch een keer uit want we wachten al zo lang sinds de laatste.
en advent children wil ook al niet opschieten... cmon square, do your thing!
oh ja... en FF roeleert trouwens de pan uit.
Ah, jij bent er ook zo eentje die in zijn enthousiasme meteen alles koopt, maar geen tijd heeft het te spelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:45 schreef RiDo78 het volgende:
Het was niet moeilijk om uit te zoeken welk spel daarbij hoorde en die heb ik dus maar gekocht. Nog geen centje spijt van. Sterker nog, op deel 9 na heb ik alle delen die op de PS2 speelbaar zijn. Maar vanwege tijdsgebrek ben ik alleen nog met FFX en FFVIII bezig. :-(
Het lijkt meer op Secret of Mana (of een andere SNES actie RPG) dan op Final Fantasy. De game is redelijk eentonig en speelt niet echt super. Daar tegenover staan een fantastische soundtrack en dito graphics en sfeer. Na een uurtje of 10 vond ik het eigenlijk niet zo heel tof meer.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:39 schreef KreKkeR het volgende:
Ik zit te overwegen vandaag Final Fantasy Chrystal Chronicles voor Gamecube + Gameboy Advance (als 2e controller) te kopen.
Ik weet al wel dat het spel heel anders schijnt te zijn dan de normale FF games, maar heeft iemand toevallig ervaring met dit spel (FFCC)? Wellicht dat het (met 2 players) leuk is, maar dan op andere manier?
Of is er gewoon echt geen zak aan?
Mja klopt, het was ook voor MP dat ik de gba wilde kopen... maar goed, met 2 spelers niet leuk en met 4 weer wel zeg je he....tja, 3 gba's aanschaffen voor 1 spel vind ik dan weer te veel van het goede.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De GBA heb je niet nodig in singleplayer overigens, wel in multiplayer.
Duur grapje...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:13 schreef KreKkeR het volgende:Kijk als het nog de FFX gameplay had, had ik er wel 1 of misschien zelfs wel 3 extra gba's voor overgehad om het mp te kunnen spelen.
Ik ben t anders wel met hem eens. FF-X is een spel wat het wel waard is om wat extra's in te investeren.quote:
Ook drie GBA's?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:24 schreef RiDo78 het volgende:
Ik ben t anders wel met hem eens. FF-X is een spel wat het wel waard is om wat extra's in te investeren.
Sweet!quote:Op maandag 2 mei 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crisis Core... dat wordt toch een PSP game?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 03:01 schreef TopStyle het volgende:
FFVII: Crisis Core gaat ownen. Dat kan niet anders!
'tis tenminste een echte rpg, dit i.t.t. de andere FFVII spin-offs en wordt ontwikkeld door het originele team achter
deeltje 7 ( aldus EDGE )
quote:
Yup.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 03:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Crisis Core... dat wordt toch een PSP game?
Heb je een strategy guide? If not, dan moet je ff gamefaqs gaan bezoeken, die hebben ook uitgebreide uitlegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:53 schreef Clawhammer het volgende:
Eindelijk ff x2 uitgespeelt (nouja eindelijk? spel is vrij kort moet ik zeggen). Ben nu begonnen met ffx, na 3 uur spelen ben ik bij kilika aangekomen. Maar waar slaat dat sphere grid systeem eigenlijk op, ik snap er geen zak van![]()
Pfff... 24,99 is best wel duur!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy muziekalbums via iTunes
*klik*
[afbeelding]
Inderdaad, en dat voor een downloadje. Ach, gelukkig heb ik de meeste albums al, zowel origineel als in MP3.quote:
Ik ben nu ook bij het blitzbal tournooi in luca (na 4 uur hebben gespeelt). Wie dat blitzbal heeft uitgevonden mag ook aan de hoogste boom worden geknoopt, hoe frustrerendquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:28 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik ben begonnen aan Final Fantasy X, heb er nu 8 uur op zitten, net m'n eerste blitzball match achter de rug. Die heb ik verloren, overigens, met 4-3. Ik had nog 3 seconden nodig voor de gelijkmaker, maar toen was de tijd op.Krijg je iets bijzonders als je wint? Niet dat ik het ga proberen, trouwens, vind het wel best zo, wil verder gaan met het verhaal.
Een vriend van me is het na tientallen pogingen gelukt de eerste wedstrijd te winnen, maar volgens mij krijg je er, behalve een iets ander filmpje na afloop, niets speciaals voor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:28 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik ben begonnen aan Final Fantasy X, heb er nu 8 uur op zitten, net m'n eerste blitzball match achter de rug. Die heb ik verloren, overigens, met 4-3. Ik had nog 3 seconden nodig voor de gelijkmaker, maar toen was de tijd op.Krijg je iets bijzonders als je wint?
Dat weet ik. Maar verliezen voelt gewoon kut!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:13 schreef RiDo78 het volgende:
Ik heb t even nagezocht en het winnen of verliezen van het Luca-toernooi heeft geen invloed op de rest van het spelverloop.
Dan moet je winnen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar verliezen voelt gewoon kut!
dat stukje in de ruimte danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:32 schreef HansvanOchten het volgende:
En Rinoa!
Dat introfilmpje van ff8 was echt meesterlijk.
Wat dat aan gaat hebben FF-X en FF-VIII veel gemeen. De Tidus en Squall zijn beide zo'n stugge -niemand mag weten wat er in mij om gaat- stoere gozer, maar met een heel klein hartje. Squall een beetje meer dan Tidus, maar toch. En toch zie je ze langzaam naar Yuna en Rinoa toetreden. Eerst heel voorzichtig en vooral niets laten merken... en dan gaat ineens de knop om en mag iedereen weten wat ze toch al wisten.quote:
Met de oude Final Fantasy's gaf ik de characters nog wel eens namen uit m'n vriendengroep, maar als ik dan in strategy guides info zocht, werd het veels te ingewikkeld, met die originele namen.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:12 schreef RiDo78 het volgende:
Wat ik me nu ineens afvraag: zijn er eigenlijk mensen die NIET met de originele karakternamen spelen? Die bv. de hoofdrolspeler z'n eigen naam geeft? Zelf speel ik alleen met de originele namen.
Ziet er netjes uit! Alleen klopt er natuurlijk geen zak van die resolutie! Véél te hoog voor de PS2!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:39 schreef PandorasBox het volgende:
http://media.ps2.ign.com/media/488/488222/imgs_1.html
Nieuwe FFXII screens.
Who needs next-gen?
quote:Dragon Quest VIII
Right now the game is slotted to come out in November of 2005. We'll keep you posted as things develop.
Niet echt, maar we krijgen Dragon Quest VIII eerst nog. Dat houdt ons wel bezig...quote:
Meer trainen (lees: tegen andere monsters vechten en jezelf sterker maken met behulp van het spheregrid) en later terugkomen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef Clawhammer het volgende:
Pfff ik zit nu bij final fantasy X bijna op het einde met Overdrive Sin. Ik kom er met geen mogelijkheid langs, heb ook al wat faqs gelezen maar toch hakt die sin mij iedere keer weer in de pan.
Help![]()
Ik doe nix anders.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Meer trainen (lees: tegen andere monsters vechten en jezelf sterker maken met behulp van het spheregrid) en later terugkomen.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Advent Children action figures:
[afbeelding]
Mja, dat is niet echt veel. Maar je kan misschien beter proberen om níet met Aeons te werken. En de ultimate weapons van de karakters zijn ook erg handig. Zorg dat je daarmee de 9999 kan overschrijden. Dat heet break damage. Break hp is trouwens ook wel erg handig hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:30 schreef Clawhammer het volgende:
[..]
Ik doe nix anders.
Maar die gast heeft een hp van 140.000 en je kan hem maar een paar keer raken voordat hij een aanval doet waardoor je gelijk gameover ben, zelfs als je met een aeon met hem vecht![]()
Dan moet ik wel heeeel erg lang gaan uppen wil ik dat ding verslaan, mijn sterkste aeon kan in zn overdrive maar net een schade van 25000 hp brengen
Dat heeft iets te maken met de geheime celestial weapons, moet je maar even een guide zoeken op gamefaqs ofzo, daar staat het allemaal wel duidelijk uitgelegd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:38 schreef Clawhammer het volgende:
Tnx voor de tips
Ik heb inmiddels overdrive sin verslagen, maar dan ook echt net op het nippertje
Ik had mn spelers in de omega ruins geupt en vooral bij yuna strenght spheres gebruikt zodat bahamut klappen van 80.000hp kan uitdelen. Maar hoe krijg je dat break damage eigelijk dan? Zo te zien is bahamut mn enigste aeon die meer dan 9999hp schade toe kan brengen, van mijn normale karakters mag ik blij wezen dat wakka een klap van 4000hp schade toe kan brengen![]()
Volgens mij wordt het gewoon weer Ashe en Vaan hoor, dat zijn volgens mij de belangrijkste figuren en die zijn het altijd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:
Denken jullie dat we alweer een liefdeskoppel krijgen? Vaan + ?
Ashe lijkt mij te oud voor Vaan. Misschien Penelo? Of vergrijpt Vaan zich aan een jongen? Gezien zijn uiterlijk zou dat mij niet verbazen.![]()
Eén van de mooiste dingen van FFVI vind ik dat dat de énige FF is die ik gespeeld heb, waarbij er gewoon géén hoofdpersonage was. Er waren héél veel personages waarmee je kon spelen, maar er was er niet een die de belangrijkste was en er was ook geen personage die "overbodig" was. Iedereen was even belangrijk en bijzonder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:
Denken jullie dat we alweer een liefdeskoppel krijgen? Vaan + ?
Ik vond Terra anders wel heel belangrijk, dat was toch VI?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eén van de mooiste dingen van FFVI vind ik dat dat de énige FF is die ik gespeeld heb, waarbij er gewoon géén hoofdpersonage was. Er waren héél veel personages waarmee je kon spelen, maar er was er niet een die de belangrijkste was en er was ook geen personage die "overbodig" was. Iedereen was even belangrijk en bijzonder.
Ik hoop dat FFXII ook geen vast hoofdpersonage heeft.
Yep... uiteindelijk draaide het toch wel een beetje om Terra, maar alle andere personages (en dat waren er een stuk of 13 geloof ik) kregen net zoveel aandacht, verder was Terra ook niet de sterkste van allemaal (wat bij hoofdpersonages in andere FF's meestal wel zo is).quote:Op zondag 29 mei 2005 23:43 schreef peristilius het volgende:
Ik vond Terra anders wel heel belangrijk, dat was toch VI?
Inmiddels heb ik FF-X uitgespeelt. Ik had nog wel wat moeite met jecht maar de eindbaas was gewoon erg simpelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat heeft iets te maken met de geheime celestial weapons, moet je maar even een guide zoeken op gamefaqs ofzo, daar staat het allemaal wel duidelijk uitgelegd.
Spoilerquote:
Je werd idd wel soort van gedwongen om ook het verhaal van de andere personages te volgen, dat is wel leuker dan 4 poppetjes ergens in een menu zien staan die je ook kan kiezen.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Yep... uiteindelijk draaide het toch wel een beetje om Terra, maar alle andere personages (en dat waren er een stuk of 13 geloof ik) kregen net zoveel aandacht, verder was Terra ook niet de sterkste van allemaal (wat bij hoofdpersonages in andere FF's meestal wel zo is).
Ik vond het zelf wel heel erg fijn dat als je sommige characters in VI niet gebruikte (Setzer gebruikte ik bv nooit, niet boeiend genoeg) dat ze wel op vaste punten in het spel met de rest van je party meegroeie, qua levels.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je werd idd wel soort van gedwongen om ook het verhaal van de andere personages te volgen, dat is wel leuker dan 4 poppetjes ergens in een menu zien staan die je ook kan kiezen.
Ik vond hem wel leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:02 schreef P-Style het volgende:
Veel... héél veel mensen vinden FFVII de beste uit de serie. Maar FFVII heeft wel het meest waardeloze personage uit de hele FF-geschiedenis... Cait Sith!
Zijn slots Limit Break was geniaalquote:
quote:
Leuk... LEUK?!? Het was een achterlijk beest dat totaal niet tussen de rest pastte!quote:
Ja, leuk. Wat vond je dan eigenlijk van Quinny in FFIX? Die vond ik in het begin irritant, totdat ik doorhad hoe ik hem moest gebruiken in battles.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Leuk... LEUK?!? Het was een achterlijk beest dat totaal niet tussen de rest pastte!
Ik heb trouwens ook nooit begrepen waarom Red kon praten.
Ja, want dat deed afbreuk aan het rest van het spel. Wat wel realistisch was.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef P-Style het volgende:
Ik heb trouwens ook nooit begrepen waarom Red kon praten.
Quinny was cool!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, leuk. Wat vond je dan eigenlijk van Quinny in FFIX? Die vond ik in het begin irritant, totdat ik doorhad hoe ik hem moest gebruiken in battles.
O ja.quote:En Red? Red was een experiment, dus die kon praten
Nou ja... ik wist wie je bedoelde.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedoel eigenlijk natuurlijk Quinna, Quinny is iemand anders![]()
Luluquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef P-Style het volgende:FFX
Lulu. Vervelend saai zeikerig mens. Niet leuk om mee te spelen, want d'r spels waren te slap en duurde te lang. Ook het aanvallen met d'r popje (als ze eenmaal 255 strength had) duurde te lang.
een POPPETJE????quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef P-Style het volgende:FFX
Lulu. Vervelend saai zeikerig mens. Niet leuk om mee te spelen, want d'r spels waren te slap en duurde te lang. Ook het aanvallen met d'r popje (als ze eenmaal 255 strength had) duurde te lang.
Nou ja... ik heb met m'n 320+ uur in FFX bij al m'n mannetjes, alle stats op 255 (behalve luck), ik heb alle celestial weapons en ze hebben allemaal armor met break HP-Limit, dus iedereen doet nu 99.999 damage met slaan. Ook Lulu. Maar die popjes lopen zo langzaam. Duurt me veel te lang allemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
Lulu
Als je haar goed levelde waren die spells behoorlijk krachtig. En ze had een cactuar poppetje.
Een paar ben ik wel mee eens, Quistis vond ik gewoon eng, dat mens was volgens mij echt depressief als de pest.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... ik wist wie je bedoelde.
Nu we het toch over waardeloze personages hebben. Hier mijn lijstje met waardeloze personages:FFVI
Geen. Ze waren stuk voor stuk even cool, ondanks dat het er zo verschrikkelijk veel waren!FFVII
Cait Sith. Uitleg staat hierbovenFFVIII
Quistis. Wat een inhoudloos wijf is dat zeg. Totáál niet boeiend en ook niet leuk om mee te spelen. Die Quistis hadden ze màkkelijk weg kunnen laten.FFIX
Amarant (gast met z'n rooie haren). Hij kwam gewoon tè laat in het spel en speelde mede daardoor een veel te kleine rol. Zijn personage werd helemaal niet uitgediept. Ondanks dat 'ie wel potentie heeft.FFX
Lulu. Vervelend saai zeikerig mens. Niet leuk om mee te spelen, want d'r spels waren te slap en duurde te lang. Ook het aanvallen met d'r popje (als ze eenmaal 255 strength had) duurde te lang.FFX-2
Paine. Gewoon een saai kind.
Als je de sphere grid volgde kon je met Lulu het pad van Dark Mage op. Heerlijke class. Vooral doordat je alle vijanden tegelijk kunt aanvallen met vuur, ijs, water of bliksem.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef P-Style het volgende:
Nou ja... ik heb met m'n 320+ uur in FFX bij al m'n mannetjes, alle stats op 255 (behalve luck), ik heb alle celestial weapons en ze hebben allemaal armor met break HP-Limit, dus iedereen doet nu 99.999 damage met slaan. Ook Lulu. Maar die popjes lopen zo langzaam. Duurt me veel te lang allemaalEn die spels van Lulu heb ik helemaal nooit gebruikt!
Inderdaad! Oprotten met dat wijf!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef peristilius het volgende:
Een paar ben ik wel mee eens, Quistis vond ik gewoon eng, dat mens was volgens mij echt depressief als de pest.
Als hij er vanaf disc 2 in had gezeten had ik 'm vast véél cooler gevonden!quote:Amarant vond ik geweldig, idd jammer dat hij zo laat in het spel kwam, maar zn verhaal kwam toch wel duidelijk naar voren.
Vooral omdat ze in battles zo waardeloos was, vond ik haar niet zo cool. In FFX-2 wist ik Lulu ineens meer te waarderen.quote:Lulu vond ik ook erg goed, zij was eigenlijk het belangrijkste personage in FFX.In battles heb ik haar bijna niet gebruikt, maar gewoon in het verhaal vond ik haar erg cool, omdat ze heel afstandelijk was, maar tegelijk ook de meeste hulp bood.
Ik ben gelijk begonnen met de advanced sphere grid en ik heb lopen levelen als een gek, verder heb ik alle +1, +2 en +3 nodes vervangen met +4 nodes en heb ik de lege nodes op de spheregrid aangevuld met HP +300 (nadat ik de HP +200's had weggehaald).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
Als je de sphere grid volgde kon je met Lulu het pad van Dark Mage op. Heerlijke class. Vooral doordat je alle vijanden tegelijk kunt aanvallen met vuur, ijs, water of bliksem.
Mee eens.quote:+ dat het een lekker ding was.
Zelfs luck?!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:48 schreef DiningPlayt het volgende:
Yow P-style, ik had op een gegeven moment ook eh.. alles in X, zelfs Luck op 255. (gaat natuurlijk ten koste van MP en HP, maar als je wapens hebt met 1mpcost boeit het niet.) Ook Penance gesloopt? (topnaam btw voor een monster.)
Ik had Yojimbo ook wat vaker moeten slopen, dan had ik misschien wat sneller wapens met Ribbon's gehad.quote:Wat ik wel even kwijt wil over X: Het slaat echt nergens op hoeveel tijd je er in moet steken om alles te krijgen. 300+ uur..... waarvan een groot gedeelte gewoon ultrasaai hetzelfde monster in de arena continu opnieuw slopen is... en hetzelfde geld voor de dark aeons, gezien je die opnieuw en opnieuw en opniew moet doen voor de juiste wapens voor iedereen. (Yojimbo is hier een goede slachtoffer voor, gezien je hem oneindig vaak achterelkaar kan slopen, en de wapens kan houden.)
Die van Squall was wel leuk, maar te sterk. Een boss met 1 Renzokuken en Lionheart dood hebben is niet mijn idee van leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef xienix84 het volgende:
Maar over limitbreaks gesproken. Welke vonden jullie het leukste van het hele aanbod? Ik vind die van FFIX in ieder geval erg slecht. Alleen al omdat ze op momenten kwamen dat je ze totaal niet nodig had, als je een keer werd geraakt door een zielig stom beestje. Je kon ze niet eens 'bewaren' en daarnaast waren ze saai.
Uiteraard waren die van Cloud, Squall en Tidus wel echt leuk, maar vond Squall denk ik toch het leukste omdat je dan zelf mocht slaan![]()
Nou, opzich kun je het verhaal zelf al na zo'n 40 uur rondspelen hoor. Maar als je àlles gezien wilt hebben, je mannetjes op hun allersterkst wilt hebben en de lompste monsters verslagen wilt hebben, dan heb je wel meer dan 300 uur nodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef xienix84 het volgende:
Maar P-style? 300nogwat uur? GVD, om depressief van te worden, ik denk nu hoef ik niet zo lang meer. Maar goed, dan weet ik een streeftijd.
Helaas viel er nadat je het uitgespeeld had niet veel meer te doen dan de lompste monsters verslaan, ik had echt geen zin meer om nog zolang te spelen om alleen wat monsters te verslaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou, opzich kun je het verhaal zelf al na zo'n 40 uur rondspelen hoor. Maar als je àlles gezien wilt hebben, je mannetjes op hun allersterkst wilt hebben en de lompste monsters verslagen wilt hebben, dan heb je wel meer dan 300 uur nodig.
Die monsters zijn cool! Dat vond ik ook zo cool aan FFVII... de Weapons verslaan!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef peristilius het volgende:
Helaas viel er nadat je het uitgespeeld had niet veel meer te doen dan de lompste monsters verslaan, ik had echt geen zin meer om nog zolang te spelen om alleen wat monsters te verslaan.
In FFVIII vond ik het juist leuk om Bahamut, Jumbo Cactuar, King Tonberry, Odin en Ultima Weapon te verslaan. In IX waren idd niet zoveel monsters, maar dat werd weer goed gemaakt door de leuke chocobo minigame en wat sidequests.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die monsters zijn cool! Dat vond ik ook zo cool aan FFVII... de Weapons verslaan!FFVIII en FFIX hadden niet echt veel lompe monsters om te verslaan en die in FFX zijn gewoon de lompste van alle Final Fantasy's!
Ja, maar die waren best simpel vergeleken met de Weapons uit FFVII en zéker vergeleken met de Dark Aeons en arena-monsters van FFX! Wat ik wel goed vond aan FFVIII was het eindgevecht. Die was serieus best moeilijk. Die lukte me niet de eerste keer, terwijl de eindgevechten in FFIX en FFX tè simpel waren de eerste keer dat ik daar aankwam.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:11 schreef peristilius het volgende:
In FFVIII vond ik het juist leuk om Bahamut, Jumbo Cactuar, King Tonberry, Odin en Ultima Weapon te verslaan.
O wacht.. FFIX heeft Ozma de toverbal! Die moet ik nog steeds verslaan!quote:In IX waren idd niet zoveel monsters, maar dat werd weer goed gemaakt door de leuke chocobo minigame en wat sidequests.
In FFVIII levelde de monsters toch samen met de speler mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef P-Style het volgende:
Wat ik wel goed vond aan FFVIII was het eindgevecht. Die was serieus best moeilijk. Die lukte me niet de eerste keer, terwijl de eindgevechten in FFIX en FFX tè simpel waren de eerste keer dat ik daar aankwam.
Klopt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
In FFVIII levelde de monsters toch samen met de speler mee?
Hèhè... level 99 op CD 1 geweldig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef xienix84 het volgende:
Ja ik denk dat 40 uur een goeie schatting is voor FFX, maar het is ook niet de eerste keer hoor. Maar nu inderdaad met alles proberen te halen.
FFVII was qua optionele bazen inderdaad geweldig. Ik was toen een jaar of 16 denk ik en ik voelde me zo ontzettend geweldig goed in dat spel toen ik alle weapons had verslagen. Een hele grote big-smile. Ozma was op zich niet heel erg moeilijk trouwens, gewoon eerst al zn mp weghalen en tadaa!
Ik heb trouwens FFVII ook veeel tijd ion gestoken. Geprobeerd om alles wat er alvast te halen viel op cd1 ook daadwerkelijk te halen. Is leuk, aan het einde van cd 1 Jenova verslaan met die laatste limitbreak van Cloud. Ben daar ooit mee begonnen omdat er toen een gerucht was dat als je aan het eind van cd1 level 99 was, je Aeris kon houden en Sephiroth in je party kwam. Daar bleek niets van waar te zijn, maar ben toen toch doorgegaan.
Heeft iemand trouwens een idee waar je FFVII nog kan krijgen? Die zijn bij mij ooit kapot gegaan![]()
Ik ben iets van level 50 aan het einde van disc 3.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef xienix84 het volgende:
Ik heb trouwens FFVII ook veeel tijd ion gestoken. Geprobeerd om alles wat er alvast te halen viel op cd1 ook daadwerkelijk te halen. Is leuk, aan het einde van cd 1 Jenova verslaan met die laatste limitbreak van Cloud. Ben daar ooit mee begonnen omdat er toen een gerucht was dat als je aan het eind van cd1 level 99 was, je Aeris kon houden en Sephiroth in je party kwam. Daar bleek niets van waar te zijn, maar ben toen toch doorgegaan.
Heeft iemand trouwens een idee waar je FFVII nog kan krijgen? Die zijn bij mij ooit kapot gegaan![]()
Dat had ik ook in het begin, gewoon doorspelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef -Yuna- het volgende:
Ik vond quistis ook wel oke hoor. En sinds kort heb ik FF VII want iedereen zei dat dit spel zo goed was, maar ik vind em tot nu toe tegenvallen. Misschien komt het nog, ik ben nog niet zover in het spel.
Ik vind het nog steeds kut en ik ben bijna klaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je klaar bent met het spel besef je eigenlijk pas hoe goed het beginstuk in Midgar is.
Nioemand is perfectquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds kut en ik ben bijna klaar.
Vreemd, maar smaken verschillen. Ik weet nog dat ik er toevallig bij was toen een vriend van me aan VII begon. Ik was niet weg te slaan. Serieus though, ik vond het het beste spel ooit, toen. Het eerste halfuur is al te cool voor woorden, qua verhaal. and it just keeps getting better along the way.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef -Yuna- het volgende:
Ik vond quistis ook wel oke hoor. En sinds kort heb ik FF VII want iedereen zei dat dit spel zo goed was, maar ik vind em tot nu toe tegenvallen. Misschien komt het nog, ik ben nog niet zover in het spel.
quote:FFX producer developing PS3 Final Fantasy?
Yoshinori Kitase hints a Final Fantasy title for Sony's next-generation console is in the works, won't confirm if it’s FFXIII.
During E3 last month, Square Enix president Youichi Wata showed off a technical demonstration of how Final Fantasy VII would look if it were remade for the PlayStation 3. He then made a disclaimer that a new version of the game isn't actually being developed for the console, but assured the audience at the presentation that another Final Fantasy title will be coming to the PlayStation 3.
In the latest issue of Dengeki PlayStation, the magazine featured an interview with Final Fantasy X producer Yoshinori Kitase, who is currently working on PlayStation 2's Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII. One of the questions raised in the interview was whether the PlayStation 3 game will be Final Fantasy XIII. As expected, Kitase declined to give an answer, saying "I can only officially state that we are making a Final Fantasy for the PS3."
However, he also suggested that he is involved as a core staff in the game’s development, stating, "As a hint, one thing I can say is that the FFVII technical PS3 demo was supervised by me, and created by Toriyama and his team staff. I'll leave it to you, but you can imagine that development [of the PS3 FF] is happening via a similar process." Motomu Toriyama was one of the directors that worked with Kitase on Final Fantasy X, and the main director for Final Fantasy X-2.
Kitase also revealed the Final Fantasy VII technical PS3 demo was actually a rush job, created in just a month and a half. “We created right before E3. I didn’t think we could do it at first, but I called Sugimoto (Koji Sugimoto, FFX’s main programmer), and we somehow made it. I believe that if we had more time, we could have made it in a higher quality. In that sense, that demo didn’t really take much advantage of the PS3’s hardware specs. But still, we were able to make something that looked that good.”
When asked if there were any more Final Fantasy VII spin-offs planned in the future, Kitase laughed, commenting, “Well, we’ll have to see. There are still characters that might be alive [From the original FFVII]”.
Ik zou er maar niet van uit gaan, ze hadden nog een mooiere tech demo kunnen maken ja, maar of ze dat ook ingame voor elkaar krijgen is een heel ander punt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef PandorasBox het volgende:
FFVII techdemo was een gerushde job...next gen Final Fantasy zal nog mooier dan die demo uitzien:
[..]
Interview HIER te vinden.
Ik vond het ingame filmpje van FFVII al erg mooi uitzien. Nu schijnt het dat de volgende FF voor de Playstation nog mooier zal uitzien dan dan die FFVII tech demo. Wel leuk om te weten dat Square Enix alweer een exclusieve Final Fantasy voor Sony zal ontwikkelen. Ook al is het niet echt verrassend.
Dat was bij FFVII al wel duidelijk inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
Dat ze bij Square-Enix mooie filmpjes kunnen maken weten we nu inderdaad wel...
Je moet zo'n 50 wedstrijden zien te winnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:53 schreef xienix84 het volgende:
Ik ben bij ffX maar eens begonnen blitzballen. Is eigenlijk nog best leuk, zeker als je een beetje goed wordt. Maar iemand enig idee hoelang je dat moet doen om allemaal nieuwe spulletjes voor Wakka te krijgen? Want je moet toch een aantal wedstrijden winnen voor je zn celestial weapon krijgt, en overdrives, en jupiter sigil?
Hier sluit ik me bij aan ja. Ik zit nu overigens op 44 wedstrijden gespeeld/gewonnen en heb alles behalve jupiter sigil. Ja en ik had Jecht shot 2 gewonnen, maar toen bleek dat geen van mijn spelers die kon gebruiken, dus dat was wel balen.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:58 schreef blue-102 het volgende:
......
aangezien ze het bij bol niet hebben en alleen daar spellen weet te kopen
Ja dat 'probleem' had ik ook... (betekent dat je niet alle key technieken hebt van tidus)quote:Op maandag 13 juni 2005 14:20 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan ja. Ik zit nu overigens op 44 wedstrijden gespeeld/gewonnen en heb alles behalve jupiter sigil. Ja en ik had Jecht shot 2 gewonnen, maar toen bleek dat geen van mijn spelers die kon gebruiken, dus dat was wel balen.
Da's een beetje het probleem bij FFX... de minigames zijn opzich wel leuk, maar veel daarvan moet je spelen, als je alle Celestial weapons en overdrives wilt hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:05 schreef DiningPlayt het volgende:
Blitzball vond ik eigenlijk zeer hatelijk, vooral omdat het MOET als je wakka chill wilt maken.
Op ebay kan je FFVII voor 20 Euro nieuw kopen. (platinum editie)
Dat is zo, maar dat was bij de vorige delen hetzelfde. Zowieso chocobo's trainen, golden saucer bij FFVII etcetc. Er zijn altijd wel minigames geweest die je moest doen voor je de goede wapens en/of limitbreaks kon krijgen. Ik vind ze alleen bij FFX wat minder, al is blitzball nog wel leuk.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's een beetje het probleem bij FFX... de minigames zijn opzich wel leuk, maar veel daarvan moet je spelen, als je alle Celestial weapons en overdrives wilt hebben.
wat was tetra ook alweer?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tetra Master blijft het tofste spel in de FF serieIk heb al een paar keer op het punt gestaan om het echte Tetra Master spel te kopen.
Geniaal inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tetra Master blijft het tofste spel in de FF serieIk heb al een paar keer op het punt gestaan om het echte Tetra Master spel te kopen.
http://www.gamespot.com/news/2005/06/17/news_6127708.htmlquote:Big news on FFXII coming from Square Enix
Square Enix Party 2005 will feature five stage presentations, "major announcement" on FFXII, and the game's lineup of voice actors.
TOKYO--Gamers may have to pay admission to get into Square Enix's summer gaming event, but they'll be get more than just previews of upcoming games from the publisher. Square Enix announced today that it will be holding five special stage presentations at its upcoming Square Enix Party 2005, which will take place on July 30 and 31 at the Nippon Convention Center (Makuhari Messe) in Chiba, Japan.
As expected, the most anticipated stage presentations at the event will be the two planned for Square Enix’s upcoming role-playing game, Final Fantasy XII. On day one, series' music composer Nobuo Uematsu will discuss the game while showing off some new footage. The company will also be making a major announcement about FFXII. Square Enix hasn't dropped any hints about the nature of the news, leaving many to speculate that the game's release date may finally be revealed. On day two, FFXII's music supervisor, Hitoshi Sakimoto, will be appearing onstage with even more new information on the game. In addition, FFXII's main voice actors will be appearing as special guests onstage.
Other events slated on day one include a live music performance by Square Enix's sound development team and a stage presentation for Grandia III, featuring "special guests" that were involved in the game's production. Square Enix hints that some kind of gift will be given out to the audience during the Grandia III event. On day two, the company will show the latest trailers for Code Age Commanders and Fullmetal Alchemist 3: Kami o Tsugu Shoujo. The Fullmetal Alchemist presentation will feature voice actors from the series onstage, as well as a trailer of the upcoming game-based, animated motion picture.
The entrance fee to the Square Enix Party 2005 will cost 1,000 yen ($9.18). Tickets for the event will be available through Ticket Pia, which is the Japanese equivalent of Ticketmaster.
Uitstel naar de ps3quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/news/2005/06/17/news_6127708.html
Wat zal het zijn?
Ik hoop dat ze een overworld met airships in FFXII gaan aankondigen. Grandia III zal die krijgen, waarom FFXII dan niet....
Nou ja.. dat zegt wel iets over de Playstation2!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:11 schreef PandorasBox het volgende:
Misschien is het grote nieuws dat FFXII gepoort wordt naar de Xbox 360?![]()
dan ga ik wel dood... xbox heeft heel erg klote padsquote:Op zondag 19 juni 2005 02:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja.. dat zegt wel iets over de Playstation2!
Nog nooit gespeeldquote:Op zondag 3 juli 2005 15:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga in de vakantie FFVIII gamenZodra ik terugkom uit de USA van vakantie ga ik ermee beginnen. Ben erg benieuwd.
Nou, de muziek vind ik op zich best okay. De Soundtrack heb ik al meerdere keren geluisterd.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:42 schreef chibibo het volgende:
Ik vind VIII juist de slechtste tot nu toe. Grafisch prachtig, maar de karakters zijn vlak en onsympathiek, en de muziek zuigt.
Ik dat verhaal niet nog een keer vertellenquote:
Vond het ook jammer dat er zo weinig plaatsen zijn die je kan bezoeken. Maar dat wordt met deel 9 weer helemaal goed gemaaktquote:Op maandag 4 juli 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, de muziek vind ik op zich best okay. De Soundtrack heb ik al meerdere keren geluisterd.
[..]
Ik dat verhaal niet nog een keer vertellen
Vond het draw/junction systeem wel grappig, snapte er in het begin geen zak van, maar vond het uiteindelijk wel vet. Deel VIII vind ik samen met X wat minder dan VII en IX.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld
Na 7 de beste.
OVergang naar andere gebieden gaat wat langzamer als bij 7 en het draw systeem is niet ideaal maar heb er echt van genoten
Het "probleem" van het junction systeem van FFVIII was alleen dat je (ik dus) nóóit magic gebruikte! Omdat je zoveel mogelijk (sterke) magic wilde hebben om je stats op te schroeven en het vervolgens niet wilde gebruiken omdat je stats daarvan omlaag gingen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:57 schreef peristilius het volgende:
Vond het draw/junction systeem wel grappig, snapte er in het begin geen zak van, maar vond het uiteindelijk wel vet. Deel VIII vind ik samen met X wat minder dan VII en IX.
En dat is ook precies wat ik deed!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:52 schreef DiningPlayt het volgende:
...maar je moet moet er gewoon voor zorgen dat je onzin characters (Quistis ofzo...) van genoeg reserve spells zijn voorzien, waarmee je je mannetjes weer 100 van alles kan geven na zo'n gevecht.
Klopt!quote:Gewoon hakken is in dit spel het motto.
Enige probleem is dat als je met nintendo samen gaat werken alles paars en roze wordt.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef PandorasBox het volgende:
Een paar Kingdom Hearts II gameplay filmpjes....
http://www.kh2.co.uk/forums/dl/dl.php?ad=kh2clip9
http://www.kh2.co.uk/forums/dl/dl.php?ad=kh2clip10
http://www.kh2.co.uk/forums/dl/dl.php?ad=kh2clip12
http://www.kh2.co.uk/forums/dl/dl.php?ad=kh2clip13
http://www.kh2.co.uk/forums/dl/dl.php?ad=kh2clip14
http://www.kh2.co.uk/forums/dl/dl.php?ad=kh2clip15
http://www.kh2.co.uk/forums/dl/dl.php?ad=kh2clip16
http://www.kh2.co.uk/forums/dl/dl.php?ad=kh2clip17
http://www.kh2.co.uk/forums/dl/dl.php?ad=kh2clip18
Hmm, dit is geen Kingdom Hearts topic, ik weet het. Maar Final Fantasy komt ook in KH voor.![]()
Ik kan iig niet meer wachten...![]()
![]()
Trouwens, ik zou het fantastisch vinden als Square Enix samen met Nintendo een soortgelijk spel als Kingdom Hearts zouden ontwikkelen. Een spel met Square Enix characters + Nintendo characters = Heaven. Pokemon moet je dan kunnen summonen.
Call me weird, maar ik zou dat wel kopen.![]()
Nou niet gaan overdrijven.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Enige probleem is dat als je met nintendo samen gaat werken alles paars en roze wordt.![]()
Er zouden zoveel spellen combinaties verkopen alleen jammer dat ze (waarschijnlijk) nooit bij elkaar zullen komen. Bioware die zou samenwerken met Square zou volgens mij ook wel een leuke game opleverenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:43 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nou niet gaan overdrijven. [afbeelding]
Maar inderdaad. Nintendo voelt zich volgens mij te hoog hiervoor. Het zou wel goed verkopen.
Yup das wel zeker volgens mij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:04 schreef xienix84 het volgende:
Maar dat FFXII voor PS2 is (en niet wordt veranderd naar PS3 ofzo) is wel helemaal zeker??????? (just to be sure).
Nee hoor gewoon een kwestie van veel rondjes lopen was het volgens mij.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blergh, ik heb nu al drie rondjes gelopen in het trainingscenter, en ik ben geen T-Rex tegengekomen nog![]()
Morgen kijk ik wel wat beter, volgensmij zie ik nl ietsover het hoofd
Hèhè...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:57 schreef PandorasBox het volgende:
Japanse release date:
Niet schrikken...
Ik had je gewaarschuwd...
Final Fantasy 12 - 2006.03.16
Officieel bevstigd.![]()
Nog niet helemaal hoor.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:00 schreef PandorasBox het volgende:
Beide spellen zijn overigens al klaar, schijnt het...
Dit spel wordt massaal! In alle opzichten!quote:Op zondag 31 juli 2005 02:32 schreef PandorasBox het volgende:
Ik ben benieuwd. Het zal wel een topper worden, dat weet ik vrijwel zeker.
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFXIIDat betekent dat die kleine PS2 nog actief blijft meedraaien tot eind 2006
![]()
http://www.findarticles.c(...)08/ai_n14681558/pg_2quote:No need to panic about the PS3,” says Tecmo’s Dead or Alive mastermind Tomonobu Itagaki. “I plan to say something about it once the machine becomes real.” A look at the more interresting games so far shows hit franchises alongside new properties....
Notable PS3 Games
Final Fantasy XIII—The unstoppable RPG franchise stays on a Sony system
Grand Theft Auto—Rockstar says its criminal-minded cash cow will go to PS3
I-8—Ratchet developer Insomniac’s first PS3 game is a first-person shooter
Killzone—The slickest demo at E3, but if the game looks this good, we’ll eat it
Metal Gear Solid 4—Series creator Hideo Kojima sets this sequel after part
Sonic Next-gen—We bet the supersonic rodent is coming to PS3
Vision GT—And you thought the Gran Turismo games looked good on PS2
Warhawk—The fan-favorite PS1 flight-combat shooter takes to the skies again
quote:Square Enix Hints at Multiplatform
Final Fantasy and Dragon Quest could go multiplatform in the next generation.
by Anoop Gantayat
August 3, 2005 - Are all the Final Fantasy and Dragon Quest fans out there ready to reserve that PlayStation 3? You may want to do a bit more scouting first. Recent comments from Square Enix president Yoichi Wada suggest that his company's two prized series could be taking a multiplatform route in the next generation.
Commenting to Japanese site Mainichi Interactive on August 3, Wada explained, "The market for next generation game machines will be split into 'high end' and 'low end' according to the type of user. Rather than one hardware dominating, the various machines will carve out their own share."
Final Fantasy is already known to be taking a multiplatform path, as the Crystal Chronicles and Final Fantasy XI offshoots will be appearing, respectively, on Nintendo's Revolution and Microsoft's Xbox 360. Square Enix has confirmed that the Final Fantasy series will come to PlayStation 3, although it hasn't gone into specifics.
Multiplatform development of Dragon Quest, on the other hand, would be a surprise. While Square Enix has brought offshoots of the Dragon Quest series to Nintendo's portable systems, with a DS version of Slime Mori Mori Dragon Quest due shortly, the series has stayed a PlayStation thing on home consoles since the original 32-bit PlayStation system.
Je bent zo "ver" als je zelf wilt!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:53 schreef Daxter-freak het volgende:
...maar ben ik al redelijk ver?![]()
Ik heb al 100+ uur gespeeld (zonder continu in sidequests te zitten). Dus je kunt nog wel ff vooruit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:53 schreef Daxter-freak het volgende:
nadat ik 4 uur heb gespeeld.. het is ok de eerste keer dat ik een ff speel en ik vind het echt heel leuk.. maar ben ik al redelijk ver?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het probleem is opgelost ja.. ik heb nu gevonden waar het stond.. idd bij white magic.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:10 schreef RiDo78 het volgende:
Idd vreemd. Haste en Flee zijn volgens mij beide white-magic. Dat wordt thuis even nakijken...
Heb je al wel een of meerdere Aeons? (zoals Ifrit of Shiva)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:18 schreef xienix84 het volgende:
Over FFVII: Dirge of Cerberus, dat is toch een spinoff met vincent?
??quote:
'World of Mana': Seiken Project für mehrere Plattformen
07.09.05 - Square Enix gibt bekannt, dass unter dem Arbeitstitel Seiken Project in Zukunft mehrere Spiele unterschiedlicher Genres auf mehreren Plattformen erscheinen aus der Seiken-Reihe sollen.
In der RPG-Serie wurden bereits Seiken Densetsu 3 (SNES, 30.09.95), Seiken Densetsu: Legend of Mana (PS, 15.07.99), u.a. veröffentlicht. Auf der Tokyo Game Show soll bereits ein erster Titel vorgestellt werden. Die Messe findet vom 16.09.05 - 18.09.05 in Japan statt.
Heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik had al gebabelfished, maar ik snap er nog steeds niets van![]()
Volgens mij worden ze slechts genoemd als eerdere delen uit de serie (en wordt er dus niet gehint naar remakes of iets dergelijks).quote:Op woensdag 7 september 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een nieuwe Seiken aan, maar waarom worden 3 en 4 genoemd in het bericht is de vraag...
Yeahquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:23 schreef PandorasBox het volgende:
Heb hem nog vanmiddag gezien en OMG de film is inderdaad geweldig. Vincent is inderdaad fenomenaal in de film. Ik kan niet op Dirge of Cerberus wachten.
Ik ga zeker de DVD versie halen. MOET GEWOON!!
Die DVD komt er bij mij ook zeker nog wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:18 schreef PandorasBox het volgende:
Engelse subs zijn er al sinds gistermiddag hoor...
Erg jammer waarom we nog zo lang op deze film moeten gaan wachten. In Japan moet die nu officieel uit zijn. Ik had de DVD zo graag gewild.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sold my Soul to Sony![]()
Aerith verdomme!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:27 schreef Jebus het volgende:
[...]![]()
![]()
Heerlijke film jah. Echt eentje voor de fanbois.
Zoveel herkenning, zoveel sfeer.
I'm a BouJou! Boi.![]()
Die gevechten heersen gewoon.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston![]()
![]()
Ik miste alleen de kennis van het eindfilmpje, ben nog steeds hard aan het trainen voor sephiroth.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
alleen jammer voor de mensen die last order niet kennen
en dus niet weten wie die gozer met dat zwarte haar is op het laatst met aerithSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!![]()
@Cecil, ik denk dat deze film ook alleen echt speciaal is voor de mensen die FF7 uitgespeeld hebben, die begrijpen het verhaal ws wel voor het grootste gedeelte, en dus ook jouw spoiler.![]()
Pcies.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef DjMark het volgende:
@Cecil, ik denk dat deze film ook alleen echt speciaal is voor de mensen die FF7 uitgespeeld hebben, die begrijpen het verhaal ws wel voor het grootste gedeelte, en dus ook jouw spoiler.
Zack zit ook in FFVII op de psx.
Laat niet weg dat Last Order een tof stukje anime is.
Remake van de Nilbelheim-scene uit de game, met hier en daar wat wijzigingen.
AC
I'm a BouJou! Boi.![]()
Woei![]()
Na de film voor de 3e keer bekeken te hebben maar eens het net afgestruind naad AC goodies.
Paar aardige gezien en op m'n bestellijstje gezet.
Kom ik vanmiddag in het centrum; staan ze gewoon in een achteraf weggestopt comiczaakje![]()
.
Misscien dat ze al eerder gepost waren maar toch. Ben er aardig blij mee![]()
Zal binnekort wat eigen fototjes schieten, maar voor nu even wat online impressies van dit schatje;
Hijs heel fijn
I'm a BouJou! Boi.![]()
Ik probeer de Advent Children spoilers niet te lezen, maar wil wel ff een post maken in dit topic, en wel over mijn FFVIII status
Ik ben nu tegen het einde van disc 2 en heb zojuist Odin en Pandemonium als GF erbij gekregenIk vind het van alle FF's die ik heb gespeeld degene die het minst als FF aanvoelt, maar het is wel een toffe game
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Da's inderdaad best een mooie omschrijving voor FFVIIIquote:Op zondag 18 september 2005 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
...Ik vind het van alle FF's die ik heb gespeeld degene die het minst als FF aanvoelt...![]()
![]()
Update FFVIII:
WowZo tof! Ik ben nu bezig om mijn Garden te verdedigen tegen indringers van Galbidia. Er gebeurt alleen niets meer
Ik blijf rondjes lopen in Balamb Garden...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Je moet ergens naar buiten gaan, weet niet meer precies waar, dan kan je verder.quote:Op maandag 19 september 2005 04:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Update FFVIII:
WowZo tof! Ik ben nu bezig om mijn Garden te verdedigen tegen indringers van Galbidia. Er gebeurt alleen niets meer
Ik blijf rondjes lopen in Balamb Garden...
volgens mij kreeg je op een bepaald punt een monster die je in een hoek dreef en dan moest je als uitweg door zo'n noodluik ofzo![]()
Ik heb even op de IGN guide gekeken en ik zit hier vast:Er is geen Dr Kadowaku in dat kantoor, of ik moet het kantoor verkeerd hebbenquote:Talk to the SeeD caring for the junior classmen and meet Dr. Kadowaki in the Headmaster's Office.Dat is toch gewoon de 3e verdieping?
Heb je een guide gebruikt bij je eerste keer spelen?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb even op de IGN guide gekeken en ik zit hier vast:
[..]
Er is geen Dr Kadowaku in dat kantoor, of ik moet het kantoor verkeerd hebbenDat is toch gewoon de 3e verdieping?
Schandalig!
![]()
Dudequote:Op woensdag 21 september 2005 01:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb je een guide gebruikt bij je eerste keer spelen?Schandalig!
Als ik 2 uur lang rondloop in een half afgezette Balamb Garden en ik kom geen steek verder dan kijk ik in een guide ja... Maar ik doe dus ergens toch iets fout denk ik aangezien ik die Dr nergens kan vinden.
Wat je fout doet, is een guide raadplegen...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
DudeAls ik 2 uur lang rondloop in een half afgezette Balamb Garden en ik kom geen steek verder dan kijk ik in een guide ja... Maar ik doe dus ergens toch iets fout denk ik aangezien ik die Dr nergens kan vinden.
Spélen dat spel!
(Het is alweer bijna 6 jaar geleden dat ik FFVIII kocht voor m'n Playstation!)![]()
Misschien kun je beter tot de conclusie komen dat je niet geschikt bent voor het RPG genre.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
DudeAls ik 2 uur lang rondloop in een half afgezette Balamb Garden en ik kom geen steek verder dan kijk ik in een guide ja... Maar ik doe dus ergens toch iets fout denk ik aangezien ik die Dr nergens kan vinden.
![]()
Ja volgens mij moet je inderdaad naar die klas, 1e verdieping. Daar kindjes helpen en beetje vechten. Dan moet je volgens mij die kinderen in veiligheid brengen door tegen een van de vrouwelijke Seeds die erbij staan te praten (als mijn geheugen goed is...) en vervolgens inderdaad naar de bovenste verdieping waar die Dr. Kadowaki nu is...![]()
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 08:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Misschien kun je beter tot de conclusie komen dat je niet geschikt bent voor het RPG genre.Heb ik gedaan, das het gekke...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef xienix84 het volgende:
Ja volgens mij moet je inderdaad naar die klas, 1e verdieping. Daar kindjes helpen en beetje vechten. Dan moet je volgens mij die kinderen in veiligheid brengen door tegen een van de vrouwelijke Seeds die erbij staan te praten (als mijn geheugen goed is...) en vervolgens inderdaad naar de bovenste verdieping waar die Dr. Kadowaki nu is...The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
volgens mij zit de docter in de infermary, aan de westkant van de Garden. als je daar geweest bent hoef je pas naar boven.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
[..]
Heb ik gedaan, das het gekke...even zonder sig![]()
![]()
Gast ga gewoon overal heen waar je heen kan, zo groot is Balamb garden nou ook weer niet.
En anders ben jij misschien de ontdekker van een bug in FF.
Ik zal komende weekend nog eens kijken (mijn PAL PS2 staat bij mn ouders), ik snapte er niets van zondag
Als DQVIII in Amerika op de releasedag van de xbox 360 uitkomt, dan vind ik dat 'ie in Europa op 2 dec in de winkels moet liggen!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6440![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als DQVIII in Amerika op de releasedag van de xbox 360 uitkomt, dan vind ik dat 'ie in Europa op 2 dec in de winkels moet liggen!Was t maar zo'n feest.
Ik ben ietwat teleurgesteld.
Er zat amper een plot in de film enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het zag er voor de rest wel mooi uit, maar het had zoveel meer kunnen zijn.
en waarom eindigt bijna elke zin met 'Yo'? is dat iets Japans ofzo?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben ietwat teleurgesteld.
Er zat amper een plot in de film enHeb je FFVII wel gespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het zag er voor de rest wel mooi uit, maar het had zoveel meer kunnen zijn.
en waarom eindigt bijna elke zin met 'Yo'? is dat iets Japans ofzo?
Reno van de Turks zegt vaak "Yo" op het einde van een zin...ook in de game. Alle characters zeggen dat best wel evaak eigenlijk. Zal wel een trend in Japan zijn, ofzo.
...and you shall see.![]()
Natuurlijk heb ik FFVII gespeeld, een tijdje geleden zelfs nog voor de zoveelste keer. Dat hij ook in de game Yo zegt kan ik me eigenlijk niet herinneren.![]()
De film haal ik op dit moment binnen, ik heb de trailer gezien en het ziet er gewoon zo vet uit
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Gisteren Advent Children gekeken. Meesterrrrlijk! Gewoon echt heerlijk om die dingetjes uit de game in de film terug te zien
*BURP*![]()
Mijn Ps2 is omgebouwd.
Toen ik hoorde dat Suikoden III niet naar Europa zal komen, heb ik hem meteen laten ombouwen. Sindsdien is importeren mijn eerste keuze voor speciale spellen. Suikoden III was mijn eerste import spel. Katamari Damacy, FFX-2, Dark Cloud 2 en God Of War volgden zeer snel.
Ik zit te twijfelen of ik Dragon Quest VIII moet importeren of niet. Rond die tijd heb ik het veel te druk met school. Veel te druk...![]()
...and you shall see.![]()
Zeer herkenbaar PandorasBox. Ik heb hem ook laten ombouwen om importgames te kunnen spelen met als gevolg dat ik tegenwoordig al mijn games als NTSC koop.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Misschien moet ik ook maar gaan ombouwen dan... al ben ik daar eigenlijk niet zo'n voorstander van, maar voor importspellen moet je wel, een extra tweede PS2 kopen is misschien wat overdreven.![]()
Het (laten) ombouwen van je console is best duur... Om die reden (om omdat de Slimline erg geil is) heb ik er gewoon een bij gekochtquote:Op zondag 25 september 2005 17:05 schreef H.Flick het volgende:
Misschien moet ik ook maar gaan ombouwen dan... al ben ik daar eigenlijk niet zo'n voorstander van, maar voor importspellen moet je wel, een extra tweede PS2 kopen is misschien wat overdreven.
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: