abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27704057
Veel... héél veel mensen vinden FFVII de beste uit de serie. Maar FFVII heeft wel het meest waardeloze personage uit de hele FF-geschiedenis... Cait Sith! Wat een waardeloos, dom, inhoudloos ding was dat zeg! Een lelijke robot die op afstand werd bestuurd ofzo? Waar slaat dat op?! FFVII had zo'n mooi verhaal en zo'n leuke crew... komt die Cait Sith de boel verpesten!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:27:14 #102
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_27706503
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:02 schreef P-Style het volgende:
Veel... héél veel mensen vinden FFVII de beste uit de serie. Maar FFVII heeft wel het meest waardeloze personage uit de hele FF-geschiedenis... Cait Sith!
Ik vond hem wel leuk.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:31:58 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27706655
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ik vond hem wel leuk.
Zijn slots Limit Break was geniaal
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_27706707
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef chibibo het volgende:
Ik vond hem wel leuk.
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn slots Limit Break was geniaal
Leuk... LEUK?!? Het was een achterlijk beest dat totaal niet tussen de rest pastte!

Ik heb trouwens ook nooit begrepen waarom Red kon praten.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:37:35 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27706815
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef P-Style het volgende:

[..]

[..]

Leuk... LEUK?!? Het was een achterlijk beest dat totaal niet tussen de rest pastte!

Ja, leuk. Wat vond je dan eigenlijk van Quinny in FFIX? Die vond ik in het begin irritant, totdat ik doorhad hoe ik hem moest gebruiken in battles.

En Red? Red was een experiment, dus die kon praten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:40:01 #106
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27706908
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef P-Style het volgende:
Ja, want dat deed afbreuk aan het rest van het spel. Wat wel realistisch was.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_27706931
Cait Sith is geweldig.
En volgens mij was het gewoon een pop die een of andere shinra gast bestuurde met paranormale powers ofzo.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_27706948
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, leuk. Wat vond je dan eigenlijk van Quinny in FFIX? Die vond ik in het begin irritant, totdat ik doorhad hoe ik hem moest gebruiken in battles.
Quinny was cool! Vreten, vreten en nog eens vreten! Cait Sith is gewoon... een stom ding!
quote:
En Red? Red was een experiment, dus die kon praten
O ja.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:42:13 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27706992
Ik bedoel eigenlijk natuurlijk Quinna, Quinny is iemand anders
pi_27707339
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedoel eigenlijk natuurlijk Quinna, Quinny is iemand anders
Nou ja... ik wist wie je bedoelde.

Nu we het toch over waardeloze personages hebben. Hier mijn lijstje met waardeloze personages:
  • FFVI
    Geen. Ze waren stuk voor stuk even cool, ondanks dat het er zo verschrikkelijk veel waren!
  • FFVII
    Cait Sith. Uitleg staat hierboven
  • FFVIII
    Quistis. Wat een inhoudloos wijf is dat zeg. Totáál niet boeiend en ook niet leuk om mee te spelen. Die Quistis hadden ze màkkelijk weg kunnen laten.
  • FFIX
    Amarant (gast met z'n rooie haren). Hij kwam gewoon tè laat in het spel en speelde mede daardoor een veel te kleine rol. Zijn personage werd helemaal niet uitgediept. Ondanks dat 'ie wel potentie heeft.
  • FFX
    Lulu. Vervelend saai zeikerig mens. Niet leuk om mee te spelen, want d'r spels waren te slap en duurde te lang. Ook het aanvallen met d'r popje (als ze eenmaal 255 strength had) duurde te lang.
  • FFX-2
    Paine. Gewoon een saai kind.
  •   dinsdag 7 juni 2005 @ 13:52:31 #111
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27707383
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef P-Style het volgende:
  • FFX
    Lulu. Vervelend saai zeikerig mens. Niet leuk om mee te spelen, want d'r spels waren te slap en duurde te lang. Ook het aanvallen met d'r popje (als ze eenmaal 255 strength had) duurde te lang.
  • Lulu

Als je haar goed levelde waren die spells behoorlijk krachtig. En ze had een cactuar poppetje.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 13:54:43 #112
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27707475
    quote:

• FFX
  • een POPPETJE???? Ze had een Moogle
    pi_27707493
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
    Lulu

Als je haar goed levelde waren die spells behoorlijk krachtig. En ze had een cactuar poppetje.
    Nou ja... ik heb met m'n 320+ uur in FFX bij al m'n mannetjes, alle stats op 255 (behalve luck), ik heb alle celestial weapons en ze hebben allemaal armor met break HP-Limit, dus iedereen doet nu 99.999 damage met slaan. Ook Lulu. Maar die popjes lopen zo langzaam. Duurt me veel te lang allemaal En die spels van Lulu heb ik helemaal nooit gebruikt!
    pi_27707541
    quote:

[..]

Nou ja... ik wist wie je bedoelde.

Nu we het toch over waardeloze personages hebben. Hier mijn lijstje met waardeloze personages:
  • FFVI
    Geen. Ze waren stuk voor stuk even cool, ondanks dat het er zo verschrikkelijk veel waren!
  • FFVII
    Cait Sith. Uitleg staat hierboven
  • FFVIII
    Quistis. Wat een inhoudloos wijf is dat zeg. Totáál niet boeiend en ook niet leuk om mee te spelen. Die Quistis hadden ze màkkelijk weg kunnen laten.
  • FFIX
    Amarant (gast met z'n rooie haren). Hij kwam gewoon tè laat in het spel en speelde mede daardoor een veel te kleine rol. Zijn personage werd helemaal niet uitgediept. Ondanks dat 'ie wel potentie heeft.
  • FFX
  • FFX-2
    Paine. Gewoon een saai kind.
  • Een paar ben ik wel mee eens, Quistis vond ik gewoon eng, dat mens was volgens mij echt depressief als de pest.

Amarant vond ik geweldig, idd jammer dat hij zo laat in het spel kwam, maar zn verhaal kwam toch wel duidelijk naar voren.
    Lulu vond ik ook erg goed, zij was eigenlijk het belangrijkste personage in FFX. In battles heb ik haar bijna niet gebruikt, maar gewoon in het verhaal vond ik haar erg cool, omdat ze heel afstandelijk was, maar tegelijk ook de meeste hulp bood.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
      dinsdag 7 juni 2005 @ 13:56:57 #115
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27707561
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef P-Style het volgende:
    Nou ja... ik heb met m'n 320+ uur in FFX bij al m'n mannetjes, alle stats op 255 (behalve luck), ik heb alle celestial weapons en ze hebben allemaal armor met break HP-Limit, dus iedereen doet nu 99.999 damage met slaan. Ook Lulu. Maar die popjes lopen zo langzaam. Duurt me veel te lang allemaal En die spels van Lulu heb ik helemaal nooit gebruikt!
    Als je de sphere grid volgde kon je met Lulu het pad van Dark Mage op. Heerlijke class. Vooral doordat je alle vijanden tegelijk kunt aanvallen met vuur, ijs, water of bliksem.

+ dat het een lekker ding was.
    pi_27707645
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef peristilius het volgende:
    Een paar ben ik wel mee eens, Quistis vond ik gewoon eng, dat mens was volgens mij echt depressief als de pest.
    Inderdaad! Oprotten met dat wijf!
    quote:
    Amarant vond ik geweldig, idd jammer dat hij zo laat in het spel kwam, maar zn verhaal kwam toch wel duidelijk naar voren.
    Als hij er vanaf disc 2 in had gezeten had ik 'm vast véél cooler gevonden!
    quote:
    Lulu vond ik ook erg goed, zij was eigenlijk het belangrijkste personage in FFX. In battles heb ik haar bijna niet gebruikt, maar gewoon in het verhaal vond ik haar erg cool, omdat ze heel afstandelijk was, maar tegelijk ook de meeste hulp bood.
    Vooral omdat ze in battles zo waardeloos was, vond ik haar niet zo cool. In FFX-2 wist ik Lulu ineens meer te waarderen.
    pi_27707752
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
    Als je de sphere grid volgde kon je met Lulu het pad van Dark Mage op. Heerlijke class. Vooral doordat je alle vijanden tegelijk kunt aanvallen met vuur, ijs, water of bliksem.
    Ik ben gelijk begonnen met de advanced sphere grid en ik heb lopen levelen als een gek, verder heb ik alle +1, +2 en +3 nodes vervangen met +4 nodes en heb ik de lege nodes op de spheregrid aangevuld met HP +300 (nadat ik de HP +200's had weggehaald).

Maargoed. Het komt erop neer dat Lulu altijd de slapste was bij mij.
    quote:
    + dat het een lekker ding was.
    Mee eens. Da's Lulu's pluspunt.
    pi_27709198
    Haha, friggin mooi dat IEDEREEN Quistis haat. Ikzelf ook. Anders ga je ff je studenten lastigvallen ofzo. Hoe de frig kwam zij ook aan een fanclub? (Trepe's, weetjewel..)
    Verder... Lulu was wel saai, maar om te zeggen dat zij een zeur was.... heb je Yuna niet opgemerkt ofzo? En in X-2 was het de vraag wie van de drie ik het minst haatte. Ok de gameplay van het spel was wel prima, het verhaal kon er enigsinds mee door, maar de rest, de verpakking..... gewoon arg. Kan nog steeds niet geloven dat ik 60 E voor dat spel heb betaald. My little barbie. Yow P-style, ik had op een gegeven moment ook eh.. alles in X, zelfs Luck op 255. (gaat natuurlijk ten koste van MP en HP, maar als je wapens hebt met 1mpcost boeit het niet.) Ook Penance gesloopt? (topnaam btw voor een monster.)

Wat ik wel even kwijt wil over X: Het slaat echt nergens op hoeveel tijd je er in moet steken om alles te krijgen. 300+ uur..... waarvan een groot gedeelte gewoon ultrasaai hetzelfde monster in de arena continu opnieuw slopen is... en hetzelfde geld voor de dark aeons, gezien je die opnieuw en opnieuw en opniew moet doen voor de juiste wapens voor iedereen. (Yojimbo is hier een goede slachtoffer voor, gezien je hem oneindig vaak achterelkaar kan slopen, en de wapens kan houden.)
    pi_27709264
    Lulu heeft een ontiegelijke zeikstem,... maar sowieso vind ik de voiceacting nou niet heel erg geweldig hoor.

Amarant was als karakter niet heel boeiend, om mee te spelen wel erg handig vond ik.

Ik ben altijd al iemand geweest die meer van brute kracht/slaan is ipv magic, zeker omdat er vaker beestjes zijn die wel tegen magic kunnen.

Maar P-style? 300nogwat uur? GVD, om depressief van te worden, ik denk nu hoef ik niet zo lang meer. Maar goed, dan weet ik een streeftijd.

Maar over limitbreaks gesproken. Welke vonden jullie het leukste van het hele aanbod? Ik vind die van FFIX in ieder geval erg slecht. Alleen al omdat ze op momenten kwamen dat je ze totaal niet nodig had, als je een keer werd geraakt door een zielig stom beestje. Je kon ze niet eens 'bewaren' en daarnaast waren ze saai.

Uiteraard waren die van Cloud, Squall en Tidus wel echt leuk, maar vond Squall denk ik toch het leukste omdat je dan zelf mocht slaan
    pi_27709380
    In VIII vond ik de limits het coolste... of eigenlijk die van Squall, vooral. Lekkermet 1/2 Hp het gevecht in, opnieuw drukken tot je limit krijgt en beuken maar. Heel controleerbaar, superrelaxed. In X ook wel, omdat je natuurlijk overdriveX3 hebt, en je ook kan instellen waarvan ze uit hun dak gaan. (dancer, healer, je weet wel)
    pi_27709500
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 14:48 schreef DiningPlayt het volgende:
    Yow P-style, ik had op een gegeven moment ook eh.. alles in X, zelfs Luck op 255. (gaat natuurlijk ten koste van MP en HP, maar als je wapens hebt met 1mpcost boeit het niet.) Ook Penance gesloopt? (topnaam btw voor een monster.)
    Zelfs luck?! Nee... dat gaat me een beetje ver. Heeft me zus wel gedaan trouwens. MP heb ik gewoon op 999 gelaten bij iedereen. Break MP-limit is ook nèrgens voor nodig! Penance heb ik 1x gesloopt (met Yojimbo's... flauwe aanval, je kent 'm wel ), maar daarna heb ik 'm niet gesaved, want ik wil 'm met m'n party kunnen verslaan. Ik heb 'm dus nog niet verslagen. Ik ben nu wapens met Ribbon's aan het kweken voor m'n party. Maar dàt duurt lang!
    quote:
    Wat ik wel even kwijt wil over X: Het slaat echt nergens op hoeveel tijd je er in moet steken om alles te krijgen. 300+ uur..... waarvan een groot gedeelte gewoon ultrasaai hetzelfde monster in de arena continu opnieuw slopen is... en hetzelfde geld voor de dark aeons, gezien je die opnieuw en opnieuw en opniew moet doen voor de juiste wapens voor iedereen. (Yojimbo is hier een goede slachtoffer voor, gezien je hem oneindig vaak achterelkaar kan slopen, en de wapens kan houden.)
    Ik had Yojimbo ook wat vaker moeten slopen, dan had ik misschien wat sneller wapens met Ribbon's gehad. Wat ik wel mooi vond aan FFX is dat je mannetjes geen levels meer hadden. Het was niet meer zo dat je na lv.99 op z'n sterkst was en niet meer verder kon. Bij FFX kun je haast oneindig ver doorgaan met het sterker maken van je mannetjes... èn je hebt er meer controle over.

In FFX-2 gaat trouwens ook idioot veel gameplay zitten, wil je alles hebben gezien. M'n zus zit op 100% en heeft er ook iets van 300 uur in gestopt. Er zit zó verschrikkelijk veel in FFX-2, dat ik denk dat maar 1% van alle bezitters van FFX-2 alles gezien heeft. Misschien nog wel minder.
    pi_27709529
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef xienix84 het volgende:
    Maar over limitbreaks gesproken. Welke vonden jullie het leukste van het hele aanbod? Ik vind die van FFIX in ieder geval erg slecht. Alleen al omdat ze op momenten kwamen dat je ze totaal niet nodig had, als je een keer werd geraakt door een zielig stom beestje. Je kon ze niet eens 'bewaren' en daarnaast waren ze saai.

Uiteraard waren die van Cloud, Squall en Tidus wel echt leuk, maar vond Squall denk ik toch het leukste omdat je dan zelf mocht slaan
    Die van Squall was wel leuk, maar te sterk. Een boss met 1 Renzokuken en Lionheart dood hebben is niet mijn idee van leuk.
    Verder vond ik die van X allemaal wel origineel, die van Tidus en Auron vond ik het leukst.
    De Trance uit IX vond ik ook leuk, ze kwamen niet altijd op je juiste momenten, maar het waren wel de enige Limit Breaks waar ik echt blij mee was, omdat ik het gevoel kreeg dat ik veel sterker was. Dat je een paar beurten in trance bleef was ook wel fijn.
    pi_27709580
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef xienix84 het volgende:
    Maar P-style? 300nogwat uur? GVD, om depressief van te worden, ik denk nu hoef ik niet zo lang meer. Maar goed, dan weet ik een streeftijd.
    Nou, opzich kun je het verhaal zelf al na zo'n 40 uur rondspelen hoor. Maar als je àlles gezien wilt hebben, je mannetjes op hun allersterkst wilt hebben en de lompste monsters verslagen wilt hebben, dan heb je wel meer dan 300 uur nodig.
    pi_27709645
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou, opzich kun je het verhaal zelf al na zo'n 40 uur rondspelen hoor. Maar als je àlles gezien wilt hebben, je mannetjes op hun allersterkst wilt hebben en de lompste monsters verslagen wilt hebben, dan heb je wel meer dan 300 uur nodig.
    Helaas viel er nadat je het uitgespeeld had niet veel meer te doen dan de lompste monsters verslaan, ik had echt geen zin meer om nog zolang te spelen om alleen wat monsters te verslaan.
    pi_27709797
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef peristilius het volgende:
    Helaas viel er nadat je het uitgespeeld had niet veel meer te doen dan de lompste monsters verslaan, ik had echt geen zin meer om nog zolang te spelen om alleen wat monsters te verslaan.
    Die monsters zijn cool! Dat vond ik ook zo cool aan FFVII... de Weapons verslaan! FFVIII en FFIX hadden niet echt veel lompe monsters om te verslaan en die in FFX zijn gewoon de lompste van alle Final Fantasy's!
    pi_27709953
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Die monsters zijn cool! Dat vond ik ook zo cool aan FFVII... de Weapons verslaan! FFVIII en FFIX hadden niet echt veel lompe monsters om te verslaan en die in FFX zijn gewoon de lompste van alle Final Fantasy's!
    In FFVIII vond ik het juist leuk om Bahamut, Jumbo Cactuar, King Tonberry, Odin en Ultima Weapon te verslaan. In IX waren idd niet zoveel monsters, maar dat werd weer goed gemaakt door de leuke chocobo minigame en wat sidequests.
    pi_27710200
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:11 schreef peristilius het volgende:
    In FFVIII vond ik het juist leuk om Bahamut, Jumbo Cactuar, King Tonberry, Odin en Ultima Weapon te verslaan.
    Ja, maar die waren best simpel vergeleken met de Weapons uit FFVII en zéker vergeleken met de Dark Aeons en arena-monsters van FFX! Wat ik wel goed vond aan FFVIII was het eindgevecht. Die was serieus best moeilijk. Die lukte me niet de eerste keer, terwijl de eindgevechten in FFIX en FFX tè simpel waren de eerste keer dat ik daar aankwam.
    quote:
    In IX waren idd niet zoveel monsters, maar dat werd weer goed gemaakt door de leuke chocobo minigame en wat sidequests.
    O wacht.. FFIX heeft Ozma de toverbal! Die moet ik nog steeds verslaan!
      dinsdag 7 juni 2005 @ 15:24:55 #128
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27710389
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef P-Style het volgende:
    Wat ik wel goed vond aan FFVIII was het eindgevecht. Die was serieus best moeilijk. Die lukte me niet de eerste keer, terwijl de eindgevechten in FFIX en FFX tè simpel waren de eerste keer dat ik daar aankwam.
    In FFVIII levelde de monsters toch samen met de speler mee?
    pi_27710502
    Ja ik denk dat 40 uur een goeie schatting is voor FFX, maar het is ook niet de eerste keer hoor. Maar nu inderdaad met alles proberen te halen.

FFVII was qua optionele bazen inderdaad geweldig. Ik was toen een jaar of 16 denk ik en ik voelde me zo ontzettend geweldig goed in dat spel toen ik alle weapons had verslagen. Een hele grote big-smile. Ozma was op zich niet heel erg moeilijk trouwens, gewoon eerst al zn mp weghalen en tadaa!

Ik heb trouwens FFVII ook veeel tijd ion gestoken. Geprobeerd om alles wat er alvast te halen viel op cd1 ook daadwerkelijk te halen. Is leuk, aan het einde van cd 1 Jenova verslaan met die laatste limitbreak van Cloud. Ben daar ooit mee begonnen omdat er toen een gerucht was dat als je aan het eind van cd1 level 99 was, je Aeris kon houden en Sephiroth in je party kwam. Daar bleek niets van waar te zijn, maar ben toen toch doorgegaan.

Heeft iemand trouwens een idee waar je FFVII nog kan krijgen? Die zijn bij mij ooit kapot gegaan
    pi_27710831
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
    In FFVIII levelde de monsters toch samen met de speler mee?
    Klopt! Nog een pluspunt van FFVIII.
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef xienix84 het volgende:
    Ja ik denk dat 40 uur een goeie schatting is voor FFX, maar het is ook niet de eerste keer hoor. Maar nu inderdaad met alles proberen te halen.

FFVII was qua optionele bazen inderdaad geweldig. Ik was toen een jaar of 16 denk ik en ik voelde me zo ontzettend geweldig goed in dat spel toen ik alle weapons had verslagen. Een hele grote big-smile. Ozma was op zich niet heel erg moeilijk trouwens, gewoon eerst al zn mp weghalen en tadaa!

Ik heb trouwens FFVII ook veeel tijd ion gestoken. Geprobeerd om alles wat er alvast te halen viel op cd1 ook daadwerkelijk te halen. Is leuk, aan het einde van cd 1 Jenova verslaan met die laatste limitbreak van Cloud. Ben daar ooit mee begonnen omdat er toen een gerucht was dat als je aan het eind van cd1 level 99 was, je Aeris kon houden en Sephiroth in je party kwam. Daar bleek niets van waar te zijn, maar ben toen toch doorgegaan.

Heeft iemand trouwens een idee waar je FFVII nog kan krijgen? Die zijn bij mij ooit kapot gegaan
    Hèhè... level 99 op CD 1 geweldig! Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest tegen al die slappe monsters?
    pi_27711088
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef xienix84 het volgende:

Ik ben iets van level 50 aan het einde van disc 3.
    Ik zie FFVII soms nog wel liggen bij een gameszaak, anders kun je hem online nog wel ergens bestellen.
    pi_27711105
    Erh... lang... echt heel erg lang, maar heb nooit de level 99 gehaald hoor, dat was alleen mijn streven. Maar ik zat toen rond de 74/75 geloof ik. Alsnog heel lang. Maar het duurt erg lang ja. Je hebt wel alle materia klaar en nieuw dan. Maar ook in de golden saucer lekker klooien etc.

Maar in die tijd werkte mijn sociale leven nog nietecht mee ik mocht nog niet uit enzo. Dus vaak zat ik daar met vrienden die het spel ook speelden en dan om de beurt een beetje knopjes duwen. Maar ik zou er ook niet nog een keer voor tekenen hoor.
    pi_27711479
    Guys, in FFVIII had je ook Omega weapon. Dat was een tough $*&%^@. Toch was het wreed om hem met een supersnelle Squall te slopen. Nog cooler dan de eindbaas, als je het mij vraagt. En in VII... heb ik nooit moeite gedaan om alles te halen. Het verhaal was gewoon te cool, ik had nooit zin om mijn tijd ervoor te nemen. Slecht eigenlijk, maar ik kan het natuurlijk altijd nog doen. (And on that que, I postpone once again...)
    pi_27711707
    Trouwens, check deze site: www.nuklearpower.com
    Topstrip (al 560 afleveringen, dus je hoeft je niet te vervelen..) in FF weinig stijl.
    pi_27712410
    Die is echt briljant ja. Vooral black mage Ze hebben ooit een rpgmaker spel gemaakt daarmee.
    Een andere op FF gebaseerde webcomic is www.rpgworldcomic.com
      dinsdag 7 juni 2005 @ 17:50:20 #136
    51078 chibibo
    Jiepapaa!
    pi_27715489
    "Your GP or your HP!"

woensdag 8 juni 2005 @ 09:47:44 #137
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27733072
    Lulu en Quistis,........... briljant
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_27736190
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
    Lulu en Quistis,........... briljant
    Je maakt een grap...
    pi_27746471
    Ik vond quistis ook wel oke hoor. En sinds kort heb ik FF VII want iedereen zei dat dit spel zo goed was, maar ik vind em tot nu toe tegenvallen. Misschien komt het nog, ik ben nog niet zover in het spel.
    pi_27746639
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef -Yuna- het volgende:
    Ik vond quistis ook wel oke hoor. En sinds kort heb ik FF VII want iedereen zei dat dit spel zo goed was, maar ik vind em tot nu toe tegenvallen. Misschien komt het nog, ik ben nog niet zover in het spel.
    Dat had ik ook in het begin, gewoon doorspelen.
    pi_27747497
    Oke gelukkig dan maar. Dan gaat het goedkomen
      woensdag 8 juni 2005 @ 17:15:25 #142
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27747555
    Als je klaar bent met het spel besef je eigenlijk pas hoe goed het beginstuk in Midgar is.
    pi_27747615
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Als je klaar bent met het spel besef je eigenlijk pas hoe goed het beginstuk in Midgar is.
    Ik vind het nog steeds kut en ik ben bijna klaar.
      woensdag 8 juni 2005 @ 17:19:13 #144
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27747648
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 17:17 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds kut en ik ben bijna klaar.
    Nioemand is perfect
    pi_27748837
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef -Yuna- het volgende:
    Vreemd, maar smaken verschillen. Ik weet nog dat ik er toevallig bij was toen een vriend van me aan VII begon. Ik was niet weg te slaan. Serieus though, ik vond het het beste spel ooit, toen. Het eerste halfuur is al te cool voor woorden, qua verhaal. and it just keeps getting better along the way.
      woensdag 8 juni 2005 @ 22:59:15 #146
    96614 PandorasBox
    Open me....
    pi_27759651
    FFVII techdemo was een gerushde job...next gen Final Fantasy zal nog mooier dan die demo uitzien:
    quote:
    FFX producer developing PS3 Final Fantasy?

Yoshinori Kitase hints a Final Fantasy title for Sony's next-generation console is in the works, won't confirm if it’s FFXIII.

During E3 last month, Square Enix president Youichi Wata showed off a technical demonstration of how Final Fantasy VII would look if it were remade for the PlayStation 3. He then made a disclaimer that a new version of the game isn't actually being developed for the console, but assured the audience at the presentation that another Final Fantasy title will be coming to the PlayStation 3.

In the latest issue of Dengeki PlayStation, the magazine featured an interview with Final Fantasy X producer Yoshinori Kitase, who is currently working on PlayStation 2's Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII. One of the questions raised in the interview was whether the PlayStation 3 game will be Final Fantasy XIII. As expected, Kitase declined to give an answer, saying "I can only officially state that we are making a Final Fantasy for the PS3."

However, he also suggested that he is involved as a core staff in the game’s development, stating, "As a hint, one thing I can say is that the FFVII technical PS3 demo was supervised by me, and created by Toriyama and his team staff. I'll leave it to you, but you can imagine that development [of the PS3 FF] is happening via a similar process." Motomu Toriyama was one of the directors that worked with Kitase on Final Fantasy X, and the main director for Final Fantasy X-2.

Kitase also revealed the Final Fantasy VII technical PS3 demo was actually a rush job, created in just a month and a half. “We created right before E3. I didn’t think we could do it at first, but I called Sugimoto (Koji Sugimoto, FFX’s main programmer), and we somehow made it. I believe that if we had more time, we could have made it in a higher quality. In that sense, that demo didn’t really take much advantage of the PS3’s hardware specs. But still, we were able to make something that looked that good.”

When asked if there were any more Final Fantasy VII spin-offs planned in the future, Kitase laughed, commenting, “Well, we’ll have to see. There are still characters that might be alive [From the original FFVII]”.

Interview HIER te vinden.

Ik vond het ingame filmpje van FFVII al erg mooi uitzien. Nu schijnt het dat de volgende FF voor de Playstation nog mooier zal uitzien dan dan die FFVII tech demo. Wel leuk om te weten dat Square Enix alweer een exclusieve Final Fantasy voor Sony zal ontwikkelen. Ook al is het niet echt verrassend.
    ...and you shall see.
    pi_27760151
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef PandorasBox het volgende:
    FFVII techdemo was een gerushde job...next gen Final Fantasy zal nog mooier dan die demo uitzien:
    [..]

Interview HIER te vinden.

Ik vond het ingame filmpje van FFVII al erg mooi uitzien. Nu schijnt het dat de volgende FF voor de Playstation nog mooier zal uitzien dan dan die FFVII tech demo. Wel leuk om te weten dat Square Enix alweer een exclusieve Final Fantasy voor Sony zal ontwikkelen. Ook al is het niet echt verrassend.
    Ik zou er maar niet van uit gaan, ze hadden nog een mooiere tech demo kunnen maken ja, maar of ze dat ook ingame voor elkaar krijgen is een heel ander punt.
      donderdag 9 juni 2005 @ 10:27:42 #148
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27767155
    Dat ze bij Square-Enix mooie filmpjes kunnen maken weten we nu inderdaad wel...
      donderdag 9 juni 2005 @ 10:28:47 #149
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27767183
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
    Dat ze bij Square-Enix mooie filmpjes kunnen maken weten we nu inderdaad wel...
    Dat was bij FFVII al wel duidelijk inderdaad Ik vind het nou niet zo'n boeiend nieuws
    pi_27808454
    Ik ben bij ffX maar eens begonnen blitzballen. Is eigenlijk nog best leuk, zeker als je een beetje goed wordt. Maar iemand enig idee hoelang je dat moet doen om allemaal nieuwe spulletjes voor Wakka te krijgen? Want je moet toch een aantal wedstrijden winnen voor je zn celestial weapon krijgt, en overdrives, en jupiter sigil?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')