Ik vond hem wel leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:02 schreef P-Style het volgende:
Veel... héél veel mensen vinden FFVII de beste uit de serie. Maar FFVII heeft wel het meest waardeloze personage uit de hele FF-geschiedenis... Cait Sith!
Zijn slots Limit Break was geniaalquote:
quote:
Leuk... LEUK?!? Het was een achterlijk beest dat totaal niet tussen de rest pastte!quote:
Ja, leuk. Wat vond je dan eigenlijk van Quinny in FFIX? Die vond ik in het begin irritant, totdat ik doorhad hoe ik hem moest gebruiken in battles.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Leuk... LEUK?!? Het was een achterlijk beest dat totaal niet tussen de rest pastte!
Ik heb trouwens ook nooit begrepen waarom Red kon praten.
Ja, want dat deed afbreuk aan het rest van het spel. Wat wel realistisch was.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef P-Style het volgende:
Ik heb trouwens ook nooit begrepen waarom Red kon praten.
Quinny was cool!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, leuk. Wat vond je dan eigenlijk van Quinny in FFIX? Die vond ik in het begin irritant, totdat ik doorhad hoe ik hem moest gebruiken in battles.
O ja.quote:En Red? Red was een experiment, dus die kon praten
Nou ja... ik wist wie je bedoelde.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedoel eigenlijk natuurlijk Quinna, Quinny is iemand anders![]()
Luluquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef P-Style het volgende:FFX
Lulu. Vervelend saai zeikerig mens. Niet leuk om mee te spelen, want d'r spels waren te slap en duurde te lang. Ook het aanvallen met d'r popje (als ze eenmaal 255 strength had) duurde te lang.
een POPPETJE????quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef P-Style het volgende:FFX
Lulu. Vervelend saai zeikerig mens. Niet leuk om mee te spelen, want d'r spels waren te slap en duurde te lang. Ook het aanvallen met d'r popje (als ze eenmaal 255 strength had) duurde te lang.
Nou ja... ik heb met m'n 320+ uur in FFX bij al m'n mannetjes, alle stats op 255 (behalve luck), ik heb alle celestial weapons en ze hebben allemaal armor met break HP-Limit, dus iedereen doet nu 99.999 damage met slaan. Ook Lulu. Maar die popjes lopen zo langzaam. Duurt me veel te lang allemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
Lulu
Als je haar goed levelde waren die spells behoorlijk krachtig. En ze had een cactuar poppetje.
Een paar ben ik wel mee eens, Quistis vond ik gewoon eng, dat mens was volgens mij echt depressief als de pest.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... ik wist wie je bedoelde.
Nu we het toch over waardeloze personages hebben. Hier mijn lijstje met waardeloze personages:FFVI
Geen. Ze waren stuk voor stuk even cool, ondanks dat het er zo verschrikkelijk veel waren!FFVII
Cait Sith. Uitleg staat hierbovenFFVIII
Quistis. Wat een inhoudloos wijf is dat zeg. Totáál niet boeiend en ook niet leuk om mee te spelen. Die Quistis hadden ze màkkelijk weg kunnen laten.FFIX
Amarant (gast met z'n rooie haren). Hij kwam gewoon tè laat in het spel en speelde mede daardoor een veel te kleine rol. Zijn personage werd helemaal niet uitgediept. Ondanks dat 'ie wel potentie heeft.FFX
Lulu. Vervelend saai zeikerig mens. Niet leuk om mee te spelen, want d'r spels waren te slap en duurde te lang. Ook het aanvallen met d'r popje (als ze eenmaal 255 strength had) duurde te lang.FFX-2
Paine. Gewoon een saai kind.
Als je de sphere grid volgde kon je met Lulu het pad van Dark Mage op. Heerlijke class. Vooral doordat je alle vijanden tegelijk kunt aanvallen met vuur, ijs, water of bliksem.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef P-Style het volgende:
Nou ja... ik heb met m'n 320+ uur in FFX bij al m'n mannetjes, alle stats op 255 (behalve luck), ik heb alle celestial weapons en ze hebben allemaal armor met break HP-Limit, dus iedereen doet nu 99.999 damage met slaan. Ook Lulu. Maar die popjes lopen zo langzaam. Duurt me veel te lang allemaalEn die spels van Lulu heb ik helemaal nooit gebruikt!
Inderdaad! Oprotten met dat wijf!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef peristilius het volgende:
Een paar ben ik wel mee eens, Quistis vond ik gewoon eng, dat mens was volgens mij echt depressief als de pest.
Als hij er vanaf disc 2 in had gezeten had ik 'm vast véél cooler gevonden!quote:Amarant vond ik geweldig, idd jammer dat hij zo laat in het spel kwam, maar zn verhaal kwam toch wel duidelijk naar voren.
Vooral omdat ze in battles zo waardeloos was, vond ik haar niet zo cool. In FFX-2 wist ik Lulu ineens meer te waarderen.quote:Lulu vond ik ook erg goed, zij was eigenlijk het belangrijkste personage in FFX.In battles heb ik haar bijna niet gebruikt, maar gewoon in het verhaal vond ik haar erg cool, omdat ze heel afstandelijk was, maar tegelijk ook de meeste hulp bood.
Ik ben gelijk begonnen met de advanced sphere grid en ik heb lopen levelen als een gek, verder heb ik alle +1, +2 en +3 nodes vervangen met +4 nodes en heb ik de lege nodes op de spheregrid aangevuld met HP +300 (nadat ik de HP +200's had weggehaald).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
Als je de sphere grid volgde kon je met Lulu het pad van Dark Mage op. Heerlijke class. Vooral doordat je alle vijanden tegelijk kunt aanvallen met vuur, ijs, water of bliksem.
Mee eens.quote:+ dat het een lekker ding was.
Zelfs luck?!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:48 schreef DiningPlayt het volgende:
Yow P-style, ik had op een gegeven moment ook eh.. alles in X, zelfs Luck op 255. (gaat natuurlijk ten koste van MP en HP, maar als je wapens hebt met 1mpcost boeit het niet.) Ook Penance gesloopt? (topnaam btw voor een monster.)
Ik had Yojimbo ook wat vaker moeten slopen, dan had ik misschien wat sneller wapens met Ribbon's gehad.quote:Wat ik wel even kwijt wil over X: Het slaat echt nergens op hoeveel tijd je er in moet steken om alles te krijgen. 300+ uur..... waarvan een groot gedeelte gewoon ultrasaai hetzelfde monster in de arena continu opnieuw slopen is... en hetzelfde geld voor de dark aeons, gezien je die opnieuw en opnieuw en opniew moet doen voor de juiste wapens voor iedereen. (Yojimbo is hier een goede slachtoffer voor, gezien je hem oneindig vaak achterelkaar kan slopen, en de wapens kan houden.)
Die van Squall was wel leuk, maar te sterk. Een boss met 1 Renzokuken en Lionheart dood hebben is niet mijn idee van leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef xienix84 het volgende:
Maar over limitbreaks gesproken. Welke vonden jullie het leukste van het hele aanbod? Ik vind die van FFIX in ieder geval erg slecht. Alleen al omdat ze op momenten kwamen dat je ze totaal niet nodig had, als je een keer werd geraakt door een zielig stom beestje. Je kon ze niet eens 'bewaren' en daarnaast waren ze saai.
Uiteraard waren die van Cloud, Squall en Tidus wel echt leuk, maar vond Squall denk ik toch het leukste omdat je dan zelf mocht slaan![]()
Nou, opzich kun je het verhaal zelf al na zo'n 40 uur rondspelen hoor. Maar als je àlles gezien wilt hebben, je mannetjes op hun allersterkst wilt hebben en de lompste monsters verslagen wilt hebben, dan heb je wel meer dan 300 uur nodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef xienix84 het volgende:
Maar P-style? 300nogwat uur? GVD, om depressief van te worden, ik denk nu hoef ik niet zo lang meer. Maar goed, dan weet ik een streeftijd.
Helaas viel er nadat je het uitgespeeld had niet veel meer te doen dan de lompste monsters verslaan, ik had echt geen zin meer om nog zolang te spelen om alleen wat monsters te verslaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou, opzich kun je het verhaal zelf al na zo'n 40 uur rondspelen hoor. Maar als je àlles gezien wilt hebben, je mannetjes op hun allersterkst wilt hebben en de lompste monsters verslagen wilt hebben, dan heb je wel meer dan 300 uur nodig.
Die monsters zijn cool! Dat vond ik ook zo cool aan FFVII... de Weapons verslaan!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef peristilius het volgende:
Helaas viel er nadat je het uitgespeeld had niet veel meer te doen dan de lompste monsters verslaan, ik had echt geen zin meer om nog zolang te spelen om alleen wat monsters te verslaan.
In FFVIII vond ik het juist leuk om Bahamut, Jumbo Cactuar, King Tonberry, Odin en Ultima Weapon te verslaan. In IX waren idd niet zoveel monsters, maar dat werd weer goed gemaakt door de leuke chocobo minigame en wat sidequests.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die monsters zijn cool! Dat vond ik ook zo cool aan FFVII... de Weapons verslaan!FFVIII en FFIX hadden niet echt veel lompe monsters om te verslaan en die in FFX zijn gewoon de lompste van alle Final Fantasy's!
Ja, maar die waren best simpel vergeleken met de Weapons uit FFVII en zéker vergeleken met de Dark Aeons en arena-monsters van FFX! Wat ik wel goed vond aan FFVIII was het eindgevecht. Die was serieus best moeilijk. Die lukte me niet de eerste keer, terwijl de eindgevechten in FFIX en FFX tè simpel waren de eerste keer dat ik daar aankwam.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:11 schreef peristilius het volgende:
In FFVIII vond ik het juist leuk om Bahamut, Jumbo Cactuar, King Tonberry, Odin en Ultima Weapon te verslaan.
O wacht.. FFIX heeft Ozma de toverbal! Die moet ik nog steeds verslaan!quote:In IX waren idd niet zoveel monsters, maar dat werd weer goed gemaakt door de leuke chocobo minigame en wat sidequests.
In FFVIII levelde de monsters toch samen met de speler mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef P-Style het volgende:
Wat ik wel goed vond aan FFVIII was het eindgevecht. Die was serieus best moeilijk. Die lukte me niet de eerste keer, terwijl de eindgevechten in FFIX en FFX tè simpel waren de eerste keer dat ik daar aankwam.
Klopt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
In FFVIII levelde de monsters toch samen met de speler mee?
Hèhè... level 99 op CD 1 geweldig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef xienix84 het volgende:
Ja ik denk dat 40 uur een goeie schatting is voor FFX, maar het is ook niet de eerste keer hoor. Maar nu inderdaad met alles proberen te halen.
FFVII was qua optionele bazen inderdaad geweldig. Ik was toen een jaar of 16 denk ik en ik voelde me zo ontzettend geweldig goed in dat spel toen ik alle weapons had verslagen. Een hele grote big-smile. Ozma was op zich niet heel erg moeilijk trouwens, gewoon eerst al zn mp weghalen en tadaa!
Ik heb trouwens FFVII ook veeel tijd ion gestoken. Geprobeerd om alles wat er alvast te halen viel op cd1 ook daadwerkelijk te halen. Is leuk, aan het einde van cd 1 Jenova verslaan met die laatste limitbreak van Cloud. Ben daar ooit mee begonnen omdat er toen een gerucht was dat als je aan het eind van cd1 level 99 was, je Aeris kon houden en Sephiroth in je party kwam. Daar bleek niets van waar te zijn, maar ben toen toch doorgegaan.
Heeft iemand trouwens een idee waar je FFVII nog kan krijgen? Die zijn bij mij ooit kapot gegaan![]()
Ik ben iets van level 50 aan het einde van disc 3.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef xienix84 het volgende:
Ik heb trouwens FFVII ook veeel tijd ion gestoken. Geprobeerd om alles wat er alvast te halen viel op cd1 ook daadwerkelijk te halen. Is leuk, aan het einde van cd 1 Jenova verslaan met die laatste limitbreak van Cloud. Ben daar ooit mee begonnen omdat er toen een gerucht was dat als je aan het eind van cd1 level 99 was, je Aeris kon houden en Sephiroth in je party kwam. Daar bleek niets van waar te zijn, maar ben toen toch doorgegaan.
Heeft iemand trouwens een idee waar je FFVII nog kan krijgen? Die zijn bij mij ooit kapot gegaan![]()
Dat had ik ook in het begin, gewoon doorspelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef -Yuna- het volgende:
Ik vond quistis ook wel oke hoor. En sinds kort heb ik FF VII want iedereen zei dat dit spel zo goed was, maar ik vind em tot nu toe tegenvallen. Misschien komt het nog, ik ben nog niet zover in het spel.
Ik vind het nog steeds kut en ik ben bijna klaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je klaar bent met het spel besef je eigenlijk pas hoe goed het beginstuk in Midgar is.
Nioemand is perfectquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds kut en ik ben bijna klaar.
Vreemd, maar smaken verschillen. Ik weet nog dat ik er toevallig bij was toen een vriend van me aan VII begon. Ik was niet weg te slaan. Serieus though, ik vond het het beste spel ooit, toen. Het eerste halfuur is al te cool voor woorden, qua verhaal. and it just keeps getting better along the way.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef -Yuna- het volgende:
Ik vond quistis ook wel oke hoor. En sinds kort heb ik FF VII want iedereen zei dat dit spel zo goed was, maar ik vind em tot nu toe tegenvallen. Misschien komt het nog, ik ben nog niet zover in het spel.
quote:FFX producer developing PS3 Final Fantasy?
Yoshinori Kitase hints a Final Fantasy title for Sony's next-generation console is in the works, won't confirm if it’s FFXIII.
During E3 last month, Square Enix president Youichi Wata showed off a technical demonstration of how Final Fantasy VII would look if it were remade for the PlayStation 3. He then made a disclaimer that a new version of the game isn't actually being developed for the console, but assured the audience at the presentation that another Final Fantasy title will be coming to the PlayStation 3.
In the latest issue of Dengeki PlayStation, the magazine featured an interview with Final Fantasy X producer Yoshinori Kitase, who is currently working on PlayStation 2's Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII. One of the questions raised in the interview was whether the PlayStation 3 game will be Final Fantasy XIII. As expected, Kitase declined to give an answer, saying "I can only officially state that we are making a Final Fantasy for the PS3."
However, he also suggested that he is involved as a core staff in the game’s development, stating, "As a hint, one thing I can say is that the FFVII technical PS3 demo was supervised by me, and created by Toriyama and his team staff. I'll leave it to you, but you can imagine that development [of the PS3 FF] is happening via a similar process." Motomu Toriyama was one of the directors that worked with Kitase on Final Fantasy X, and the main director for Final Fantasy X-2.
Kitase also revealed the Final Fantasy VII technical PS3 demo was actually a rush job, created in just a month and a half. “We created right before E3. I didn’t think we could do it at first, but I called Sugimoto (Koji Sugimoto, FFX’s main programmer), and we somehow made it. I believe that if we had more time, we could have made it in a higher quality. In that sense, that demo didn’t really take much advantage of the PS3’s hardware specs. But still, we were able to make something that looked that good.”
When asked if there were any more Final Fantasy VII spin-offs planned in the future, Kitase laughed, commenting, “Well, we’ll have to see. There are still characters that might be alive [From the original FFVII]”.
Ik zou er maar niet van uit gaan, ze hadden nog een mooiere tech demo kunnen maken ja, maar of ze dat ook ingame voor elkaar krijgen is een heel ander punt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef PandorasBox het volgende:
FFVII techdemo was een gerushde job...next gen Final Fantasy zal nog mooier dan die demo uitzien:
[..]
Interview HIER te vinden.
Ik vond het ingame filmpje van FFVII al erg mooi uitzien. Nu schijnt het dat de volgende FF voor de Playstation nog mooier zal uitzien dan dan die FFVII tech demo. Wel leuk om te weten dat Square Enix alweer een exclusieve Final Fantasy voor Sony zal ontwikkelen. Ook al is het niet echt verrassend.
Dat was bij FFVII al wel duidelijk inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
Dat ze bij Square-Enix mooie filmpjes kunnen maken weten we nu inderdaad wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |