abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27813039
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef P-Style het volgende:

[..]

• FFX-2
    Paine. Gewoon een saai kind.
  • Tsk tsk, Paine is juist een stoer wijf
    pi_27825586
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 15:53 schreef xienix84 het volgende:
    Ik ben bij ffX maar eens begonnen blitzballen. Is eigenlijk nog best leuk, zeker als je een beetje goed wordt. Maar iemand enig idee hoelang je dat moet doen om allemaal nieuwe spulletjes voor Wakka te krijgen? Want je moet toch een aantal wedstrijden winnen voor je zn celestial weapon krijgt, en overdrives, en jupiter sigil?
    Je moet zo'n 50 wedstrijden zien te winnen.
    pi_27886236
    Nouja Blitzballen is na een tijdje een beetje irritant ik heb nu 72 wedstrijden gewonnen maar 1 extra unlocked... ligt er ook een beetje aan wanneer je het doet denk ik...

Tevens ik wil wel weten waar je ff 7 kan kopen... (online hou niet van winkelen)
    aangezien ze het bij bol niet hebben en alleen daar spellen weet te kopen
    pi_27887039
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 13:58 schreef blue-102 het volgende:
    ......

aangezien ze het bij bol niet hebben en alleen daar spellen weet te kopen
    Hier sluit ik me bij aan ja. Ik zit nu overigens op 44 wedstrijden gespeeld/gewonnen en heb alles behalve jupiter sigil. Ja en ik had Jecht shot 2 gewonnen, maar toen bleek dat geen van mijn spelers die kon gebruiken, dus dat was wel balen.
    pi_27887602
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 14:20 schreef xienix84 het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan ja. Ik zit nu overigens op 44 wedstrijden gespeeld/gewonnen en heb alles behalve jupiter sigil. Ja en ik had Jecht shot 2 gewonnen, maar toen bleek dat geen van mijn spelers die kon gebruiken, dus dat was wel balen.
    Ja dat 'probleem' had ik ook... (betekent dat je niet alle key technieken hebt van tidus)
    maarja met een lvl 60 tidus rule je toch wel .. ik kan gewoon alle tegenstanders tegen mij hebben en win ik nog...
    pi_27890885
    Blitzball vond ik eigenlijk zeer hatelijk, vooral omdat het MOET als je wakka chill wilt maken.

Op ebay kan je FFVII voor 20 Euro nieuw kopen. (platinum editie)
    pi_27891921
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 16:05 schreef DiningPlayt het volgende:
    Blitzball vond ik eigenlijk zeer hatelijk, vooral omdat het MOET als je wakka chill wilt maken.

Op ebay kan je FFVII voor 20 Euro nieuw kopen. (platinum editie)
    Da's een beetje het probleem bij FFX... de minigames zijn opzich wel leuk, maar veel daarvan moet je spelen, als je alle Celestial weapons en overdrives wilt hebben.
    pi_27897020
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Da's een beetje het probleem bij FFX... de minigames zijn opzich wel leuk, maar veel daarvan moet je spelen, als je alle Celestial weapons en overdrives wilt hebben.
    Dat is zo, maar dat was bij de vorige delen hetzelfde. Zowieso chocobo's trainen, golden saucer bij FFVII etcetc. Er zijn altijd wel minigames geweest die je moest doen voor je de goede wapens en/of limitbreaks kon krijgen. Ik vind ze alleen bij FFX wat minder, al is blitzball nog wel leuk.
    pi_27897306
    Die chocobo minigame in FFIX was geweldig
    Ik heb een gouden chocobo en alle chocographs. Maar ik heb hem nog niet uitgespeeld (met deze save dan, dit is de derde keer ). Ga ik binnenkort ook maar weer eens doen, zit nu bij Ipsens castle volgens mij, dat vind ik zon kutstuk.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_27912092
    Nouja ik haat gewoon de minigames.... althans die met de chocobo van ffX dat is gewoon te moeilijk... en is een handigheid spel dat is nujuist iets wat ff niet moet zijn maar moet een strategie spel zijn...

in ffViiI vond ik de mini game wel heel leuk
    pi_27928045
    Iedere FF heeft inderdaad redelijk wat minigames, maar bij X klopt het gewoon niet meer. Veeeeeel te lang, moet je sommige dingen doen. VIII heb ik bijvoorbeeld in 120 uur uitgespeeld met alles.

Wat ik nog meer naar vindt in FFX: inderdaad dat stuk op de chocobo. Als je voor dat ding van Tidus gaat. De 3 keer dat ik het spel speelde, was ik er telkens na een minuutje of 40-50 wel uit. Maar toen ik mijn ps aan een vriend uitleende, ded hij er veel langer over. Ik dacht: hmm, gewoon ff doen, opletten en volhouden, maar nee. We hebben daar toen serieus VEEL uren in moeten steken.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 19:53:19 #162
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27928204
    Tetra Master blijft het tofste spel in de FF serie Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om het echte Tetra Master spel te kopen.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_27933206
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Tetra Master blijft het tofste spel in de FF serie Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om het echte Tetra Master spel te kopen.
    wat was tetra ook alweer?
    pi_27934022
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Geniaal inderdaad! Met dat leuke liedje erbij ook! Véél beter dan het kaartspel van FFVIII, met dat akelige rotdeuntje!

Op de tweede plaats komt toch wel dat muntenspel in FFX-2! Erg origineel en leuk om te spelen! Alleen jammer dat het zo'n ondergeschikte rol had in het spel, terwijl het nou nèt de leukste minigame was!
    pi_27940949
    Ja op een gegeven moment moest/kon je dat doen, 3 keer winnen en dan in de finale tegen Shinra. Maar ik wilde persé winnen omdat je dan een garment kreeg geloof ik, dus dat spelletje goed onder de knie gekregen en dan is het heel goed te doen. In FFX-2 zitten trouwens zowieso veel minigames, veel van die missies bestaan uit kleine minigames, bijv die torens calibreren, deuren openen in grotten, schietspelletjes(gunners gauntlet).

De tweede keer FFX-2 spelen is ook leuk, als je de meeste garment grids en dress sphere's hebt.

Wat ik me afvroeg, met al die pc's en grafische rekenmachine's etc. tegenwoordig, zou het hoofdrekenen van de jeugd achteruit zijn gegaan? Want bij dat muntenspel moest je opzich best snel zijn.

Maar wat van Mog's house in FFVII ? Dat je hem moest leren vliegen.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 22:03:41 #166
    96614 PandorasBox
    Open me....
    pi_28030914
    quote:
    Big news on FFXII coming from Square Enix
    Square Enix Party 2005 will feature five stage presentations, "major announcement" on FFXII, and the game's lineup of voice actors.

TOKYO--Gamers may have to pay admission to get into Square Enix's summer gaming event, but they'll be get more than just previews of upcoming games from the publisher. Square Enix announced today that it will be holding five special stage presentations at its upcoming Square Enix Party 2005, which will take place on July 30 and 31 at the Nippon Convention Center (Makuhari Messe) in Chiba, Japan.

As expected, the most anticipated stage presentations at the event will be the two planned for Square Enix’s upcoming role-playing game, Final Fantasy XII. On day one, series' music composer Nobuo Uematsu will discuss the game while showing off some new footage. The company will also be making a major announcement about FFXII. Square Enix hasn't dropped any hints about the nature of the news, leaving many to speculate that the game's release date may finally be revealed. On day two, FFXII's music supervisor, Hitoshi Sakimoto, will be appearing onstage with even more new information on the game. In addition, FFXII's main voice actors will be appearing as special guests onstage.

Other events slated on day one include a live music performance by Square Enix's sound development team and a stage presentation for Grandia III, featuring "special guests" that were involved in the game's production. Square Enix hints that some kind of gift will be given out to the audience during the Grandia III event. On day two, the company will show the latest trailers for Code Age Commanders and Fullmetal Alchemist 3: Kami o Tsugu Shoujo. The Fullmetal Alchemist presentation will feature voice actors from the series onstage, as well as a trailer of the upcoming game-based, animated motion picture.

The entrance fee to the Square Enix Party 2005 will cost 1,000 yen ($9.18). Tickets for the event will be available through Ticket Pia, which is the Japanese equivalent of Ticketmaster.
    http://www.gamespot.com/news/2005/06/17/news_6127708.html

Wat zal het zijn?

Ik hoop dat ze een overworld met airships in FFXII gaan aankondigen. Grandia III zal die krijgen, waarom FFXII dan niet....
    ...and you shall see.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 22:57:35 #167
    117709 TopStyle
    leeft erop los!
    pi_28032700
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 22:03 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

http://www.gamespot.com/news/2005/06/17/news_6127708.html

Wat zal het zijn?

Ik hoop dat ze een overworld met airships in FFXII gaan aankondigen. Grandia III zal die krijgen, waarom FFXII dan niet....
    Uitstel naar de ps3
    Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
      vrijdag 17 juni 2005 @ 23:51:32 #168
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28034321
    Ik hoop op een wereldwijde release...... dat zou goed bericht zijn !!!
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_28040215
    Morgen ofzo zou mij wel goed uitkomen
      zondag 19 juni 2005 @ 01:11:12 #170
    96614 PandorasBox
    Open me....
    pi_28055769
    Misschien is het grote nieuws dat FFXII gepoort wordt naar de Xbox 360?
    ...and you shall see.
    pi_28056534
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 01:11 schreef PandorasBox het volgende:
    Misschien is het grote nieuws dat FFXII gepoort wordt naar de Xbox 360?
    Nou ja.. dat zegt wel iets over de Playstation2!
    pi_28189877
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 02:02 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou ja.. dat zegt wel iets over de Playstation2!
    dan ga ik wel dood... xbox heeft heel erg klote pads
    pi_28333058
    Ik heb sinds gisteren Final Fantasy (christal chronicles Gamecube). Alleen ik snap niet wat nou de beste manier van vechten is. Het duurt ontzettend lang voordat ik zo'n rondje vorm. Meestal onwijk ik degenen die iets gooien of een rondje maken en dan vanaf ernaast heb ik dan tijd, maar als ze me direct aanvallen kan ik niets anders doen dan vechten met het zwaard, waarbij ze mij ook een paar keer raken. Wat kan ik nu het beste doen? En wat zijn goede samenstellingen?
    pi_28349803
    Niemand?
    pi_28385597
    http://www.gamefaqs.com
    mischien dat je het daar staat
    見なさい! 日本語!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')