Yeahquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:23 schreef PandorasBox het volgende:
Heb hem nog vanmiddag gezien en OMG de film is inderdaad geweldig. Vincent is inderdaad fenomenaal in de film. Ik kan niet op Dirge of Cerberus wachten.
Ik ga zeker de DVD versie halen. MOET GEWOON!!
Die DVD komt er bij mij ook zeker nog wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:18 schreef PandorasBox het volgende:
Engelse subs zijn er al sinds gistermiddag hoor...
Erg jammer waarom we nog zo lang op deze film moeten gaan wachten. In Japan moet die nu officieel uit zijn. Ik had de DVD zo graag gewild.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sold my Soul to Sony![]()
Aerith verdomme!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:27 schreef Jebus het volgende:
[...]![]()
![]()
Heerlijke film jah. Echt eentje voor de fanbois.
Zoveel herkenning, zoveel sfeer.
I'm a BouJou! Boi.![]()
Die gevechten heersen gewoon.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston![]()
![]()
Ik miste alleen de kennis van het eindfilmpje, ben nog steeds hard aan het trainen voor sephiroth.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
alleen jammer voor de mensen die last order niet kennen
en dus niet weten wie die gozer met dat zwarte haar is op het laatst met aerithSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!![]()
@Cecil, ik denk dat deze film ook alleen echt speciaal is voor de mensen die FF7 uitgespeeld hebben, die begrijpen het verhaal ws wel voor het grootste gedeelte, en dus ook jouw spoiler.![]()
Pcies.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef DjMark het volgende:
@Cecil, ik denk dat deze film ook alleen echt speciaal is voor de mensen die FF7 uitgespeeld hebben, die begrijpen het verhaal ws wel voor het grootste gedeelte, en dus ook jouw spoiler.
Zack zit ook in FFVII op de psx.
Laat niet weg dat Last Order een tof stukje anime is.
Remake van de Nilbelheim-scene uit de game, met hier en daar wat wijzigingen.
AC
I'm a BouJou! Boi.![]()
Woei![]()
Na de film voor de 3e keer bekeken te hebben maar eens het net afgestruind naad AC goodies.
Paar aardige gezien en op m'n bestellijstje gezet.
Kom ik vanmiddag in het centrum; staan ze gewoon in een achteraf weggestopt comiczaakje![]()
.
Misscien dat ze al eerder gepost waren maar toch. Ben er aardig blij mee![]()
Zal binnekort wat eigen fototjes schieten, maar voor nu even wat online impressies van dit schatje;
Hijs heel fijn
I'm a BouJou! Boi.![]()
Ik probeer de Advent Children spoilers niet te lezen, maar wil wel ff een post maken in dit topic, en wel over mijn FFVIII status
Ik ben nu tegen het einde van disc 2 en heb zojuist Odin en Pandemonium als GF erbij gekregenIk vind het van alle FF's die ik heb gespeeld degene die het minst als FF aanvoelt, maar het is wel een toffe game
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Da's inderdaad best een mooie omschrijving voor FFVIIIquote:Op zondag 18 september 2005 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
...Ik vind het van alle FF's die ik heb gespeeld degene die het minst als FF aanvoelt...![]()
![]()
Update FFVIII:
WowZo tof! Ik ben nu bezig om mijn Garden te verdedigen tegen indringers van Galbidia. Er gebeurt alleen niets meer
Ik blijf rondjes lopen in Balamb Garden...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Je moet ergens naar buiten gaan, weet niet meer precies waar, dan kan je verder.quote:Op maandag 19 september 2005 04:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Update FFVIII:
WowZo tof! Ik ben nu bezig om mijn Garden te verdedigen tegen indringers van Galbidia. Er gebeurt alleen niets meer
Ik blijf rondjes lopen in Balamb Garden...
volgens mij kreeg je op een bepaald punt een monster die je in een hoek dreef en dan moest je als uitweg door zo'n noodluik ofzo![]()
Ik heb even op de IGN guide gekeken en ik zit hier vast:Er is geen Dr Kadowaku in dat kantoor, of ik moet het kantoor verkeerd hebbenquote:Talk to the SeeD caring for the junior classmen and meet Dr. Kadowaki in the Headmaster's Office.Dat is toch gewoon de 3e verdieping?
Heb je een guide gebruikt bij je eerste keer spelen?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb even op de IGN guide gekeken en ik zit hier vast:
[..]
Er is geen Dr Kadowaku in dat kantoor, of ik moet het kantoor verkeerd hebbenDat is toch gewoon de 3e verdieping?
Schandalig!
![]()
Dudequote:Op woensdag 21 september 2005 01:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb je een guide gebruikt bij je eerste keer spelen?Schandalig!
Als ik 2 uur lang rondloop in een half afgezette Balamb Garden en ik kom geen steek verder dan kijk ik in een guide ja... Maar ik doe dus ergens toch iets fout denk ik aangezien ik die Dr nergens kan vinden.
Wat je fout doet, is een guide raadplegen...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
DudeAls ik 2 uur lang rondloop in een half afgezette Balamb Garden en ik kom geen steek verder dan kijk ik in een guide ja... Maar ik doe dus ergens toch iets fout denk ik aangezien ik die Dr nergens kan vinden.
Spélen dat spel!
(Het is alweer bijna 6 jaar geleden dat ik FFVIII kocht voor m'n Playstation!)![]()
Misschien kun je beter tot de conclusie komen dat je niet geschikt bent voor het RPG genre.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
DudeAls ik 2 uur lang rondloop in een half afgezette Balamb Garden en ik kom geen steek verder dan kijk ik in een guide ja... Maar ik doe dus ergens toch iets fout denk ik aangezien ik die Dr nergens kan vinden.
![]()
Ja volgens mij moet je inderdaad naar die klas, 1e verdieping. Daar kindjes helpen en beetje vechten. Dan moet je volgens mij die kinderen in veiligheid brengen door tegen een van de vrouwelijke Seeds die erbij staan te praten (als mijn geheugen goed is...) en vervolgens inderdaad naar de bovenste verdieping waar die Dr. Kadowaki nu is...![]()
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 08:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Misschien kun je beter tot de conclusie komen dat je niet geschikt bent voor het RPG genre.Heb ik gedaan, das het gekke...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef xienix84 het volgende:
Ja volgens mij moet je inderdaad naar die klas, 1e verdieping. Daar kindjes helpen en beetje vechten. Dan moet je volgens mij die kinderen in veiligheid brengen door tegen een van de vrouwelijke Seeds die erbij staan te praten (als mijn geheugen goed is...) en vervolgens inderdaad naar de bovenste verdieping waar die Dr. Kadowaki nu is...The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
volgens mij zit de docter in de infermary, aan de westkant van de Garden. als je daar geweest bent hoef je pas naar boven.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
[..]
Heb ik gedaan, das het gekke...even zonder sig![]()
![]()
Gast ga gewoon overal heen waar je heen kan, zo groot is Balamb garden nou ook weer niet.
En anders ben jij misschien de ontdekker van een bug in FF.
Ik zal komende weekend nog eens kijken (mijn PAL PS2 staat bij mn ouders), ik snapte er niets van zondag
Als DQVIII in Amerika op de releasedag van de xbox 360 uitkomt, dan vind ik dat 'ie in Europa op 2 dec in de winkels moet liggen!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6440![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als DQVIII in Amerika op de releasedag van de xbox 360 uitkomt, dan vind ik dat 'ie in Europa op 2 dec in de winkels moet liggen!Was t maar zo'n feest.
Ik ben ietwat teleurgesteld.
Er zat amper een plot in de film enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het zag er voor de rest wel mooi uit, maar het had zoveel meer kunnen zijn.
en waarom eindigt bijna elke zin met 'Yo'? is dat iets Japans ofzo?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben ietwat teleurgesteld.
Er zat amper een plot in de film enHeb je FFVII wel gespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het zag er voor de rest wel mooi uit, maar het had zoveel meer kunnen zijn.
en waarom eindigt bijna elke zin met 'Yo'? is dat iets Japans ofzo?
Reno van de Turks zegt vaak "Yo" op het einde van een zin...ook in de game. Alle characters zeggen dat best wel evaak eigenlijk. Zal wel een trend in Japan zijn, ofzo.
...and you shall see.![]()
Natuurlijk heb ik FFVII gespeeld, een tijdje geleden zelfs nog voor de zoveelste keer. Dat hij ook in de game Yo zegt kan ik me eigenlijk niet herinneren.![]()
De film haal ik op dit moment binnen, ik heb de trailer gezien en het ziet er gewoon zo vet uit
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Gisteren Advent Children gekeken. Meesterrrrlijk! Gewoon echt heerlijk om die dingetjes uit de game in de film terug te zien
*BURP*![]()
Mijn Ps2 is omgebouwd.
Toen ik hoorde dat Suikoden III niet naar Europa zal komen, heb ik hem meteen laten ombouwen. Sindsdien is importeren mijn eerste keuze voor speciale spellen. Suikoden III was mijn eerste import spel. Katamari Damacy, FFX-2, Dark Cloud 2 en God Of War volgden zeer snel.
Ik zit te twijfelen of ik Dragon Quest VIII moet importeren of niet. Rond die tijd heb ik het veel te druk met school. Veel te druk...![]()
...and you shall see.![]()
Zeer herkenbaar PandorasBox. Ik heb hem ook laten ombouwen om importgames te kunnen spelen met als gevolg dat ik tegenwoordig al mijn games als NTSC koop.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: