abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30530616
Heb hem nog vanmiddag gezien en OMG de film is inderdaad geweldig. Vincent is inderdaad fenomenaal in de film. Ik kan niet op Dirge of Cerberus wachten.

Ik ga zeker de DVD versie halen. MOET GEWOON!!
...and you shall see.
pi_30531087
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:23 schreef PandorasBox het volgende:
Heb hem nog vanmiddag gezien en OMG de film is inderdaad geweldig. Vincent is inderdaad fenomenaal in de film. Ik kan niet op Dirge of Cerberus wachten.

Ik ga zeker de DVD versie halen. MOET GEWOON!!
Yeah
Heb zowel de Japanse DVD als de Jap-UMD (psp) gepreordered.

Krijg bijna spijt dat ik niet voor de special edition gegaan ben

Aerith
I'm a BouJou! Boi.
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:53:22 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30532741
!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30540290
Wat? Advent Children klaar? Jammer dat ik geen Japans spreek.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30540424
Engelse subs zijn er al sinds gistermiddag hoor...

Erg jammer waarom we nog zo lang op deze film moeten gaan wachten. In Japan moet die nu officieel uit zijn. Ik had de DVD zo graag gewild.
...and you shall see.
pi_30540708
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:18 schreef PandorasBox het volgende:
Engelse subs zijn er al sinds gistermiddag hoor...

Erg jammer waarom we nog zo lang op deze film moeten gaan wachten. In Japan moet die nu officieel uit zijn. Ik had de DVD zo graag gewild.
Die DVD komt er bij mij ook zeker nog wel.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_30557889
OMG hij is echt zo vet. Die muziek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Sold my Soul to Sony
pi_30559931
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:27 schreef Jebus het volgende:
[...]
Aerith verdomme!

Heerlijke film jah. Echt eentje voor de fanbois.
Zoveel herkenning, zoveel sfeer.

I'm a BouJou! Boi.
pi_30580721
Die gevechten heersen gewoon.
pi_30580733
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30580796

Ik miste alleen de kennis van het eindfilmpje, ben nog steeds hard aan het trainen voor sephiroth.
pi_30598828
Fantastische film voor de mensen de FF7 uitgespeeld hebben.
Ik heb zitten genieten.
pi_30608471
alleen jammer voor de mensen die last order niet kennen
en dus niet weten wie die gozer met dat zwarte haar is op het laatst met aerith
SPOILER
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_30629513
@Cecil, ik denk dat deze film ook alleen echt speciaal is voor de mensen die FF7 uitgespeeld hebben, die begrijpen het verhaal ws wel voor het grootste gedeelte, en dus ook jouw spoiler.
pi_30629716
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef DjMark het volgende:
@Cecil, ik denk dat deze film ook alleen echt speciaal is voor de mensen die FF7 uitgespeeld hebben, die begrijpen het verhaal ws wel voor het grootste gedeelte, en dus ook jouw spoiler.
Pcies.

Zack zit ook in FFVII op de psx.

Laat niet weg dat Last Order een tof stukje anime is.
Remake van de Nilbelheim-scene uit de game, met hier en daar wat wijzigingen.

AC
I'm a BouJou! Boi.
pi_30645193
Woei

Na de film voor de 3e keer bekeken te hebben maar eens het net afgestruind naad AC goodies.
Paar aardige gezien en op m'n bestellijstje gezet.

Kom ik vanmiddag in het centrum; staan ze gewoon in een achteraf weggestopt comiczaakje .
Misscien dat ze al eerder gepost waren maar toch. Ben er aardig blij mee

Zal binnekort wat eigen fototjes schieten, maar voor nu even wat online impressies van dit schatje;

Hijs heel fijn
I'm a BouJou! Boi.
  zondag 18 september 2005 @ 00:45:46 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30684124
Ik probeer de Advent Children spoilers niet te lezen, maar wil wel ff een post maken in dit topic, en wel over mijn FFVIII status

Ik ben nu tegen het einde van disc 2 en heb zojuist Odin en Pandemonium als GF erbij gekregen Ik vind het van alle FF's die ik heb gespeeld degene die het minst als FF aanvoelt, maar het is wel een toffe game
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_30684685
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
...Ik vind het van alle FF's die ik heb gespeeld degene die het minst als FF aanvoelt...
Da's inderdaad best een mooie omschrijving voor FFVIII
pi_30707847

pi_30713666
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:02 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]

Japanners...
  maandag 19 september 2005 @ 04:09:46 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30717529
Update FFVIII:

Wow Zo tof! Ik ben nu bezig om mijn Garden te verdedigen tegen indringers van Galbidia. Er gebeurt alleen niets meer Ik blijf rondjes lopen in Balamb Garden...
pi_30731833
quote:
Op maandag 19 september 2005 04:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Update FFVIII:

Wow Zo tof! Ik ben nu bezig om mijn Garden te verdedigen tegen indringers van Galbidia. Er gebeurt alleen niets meer Ik blijf rondjes lopen in Balamb Garden...
Je moet ergens naar buiten gaan, weet niet meer precies waar, dan kan je verder.
pi_30738688
volgens mij kreeg je op een bepaald punt een monster die je in een hoek dreef en dan moest je als uitweg door zo'n noodluik ofzo
pi_30758183
Ik heb sinds vandaag m'n Muziek Video over Advent Children op het net staan.

Klik hier
Here to stay....
  woensdag 21 september 2005 @ 01:17:39 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30779854
Ik heb even op de IGN guide gekeken en ik zit hier vast:
quote:
Talk to the SeeD caring for the junior classmen and meet Dr. Kadowaki in the Headmaster's Office.
Er is geen Dr Kadowaku in dat kantoor, of ik moet het kantoor verkeerd hebben Dat is toch gewoon de 3e verdieping?
pi_30780034
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb even op de IGN guide gekeken en ik zit hier vast:
[..]

Er is geen Dr Kadowaku in dat kantoor, of ik moet het kantoor verkeerd hebben Dat is toch gewoon de 3e verdieping?
Heb je een guide gebruikt bij je eerste keer spelen? Schandalig!
  woensdag 21 september 2005 @ 01:29:38 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30780062
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Heb je een guide gebruikt bij je eerste keer spelen? Schandalig!
Dude Als ik 2 uur lang rondloop in een half afgezette Balamb Garden en ik kom geen steek verder dan kijk ik in een guide ja... Maar ik doe dus ergens toch iets fout denk ik aangezien ik die Dr nergens kan vinden.
pi_30780403
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dude Als ik 2 uur lang rondloop in een half afgezette Balamb Garden en ik kom geen steek verder dan kijk ik in een guide ja... Maar ik doe dus ergens toch iets fout denk ik aangezien ik die Dr nergens kan vinden.
Wat je fout doet, is een guide raadplegen... Spélen dat spel!

(Het is alweer bijna 6 jaar geleden dat ik FFVIII kocht voor m'n Playstation!)
pi_30781536
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien kun je beter tot de conclusie komen dat je niet geschikt bent voor het RPG genre.
pi_30782679
Ja volgens mij moet je inderdaad naar die klas, 1e verdieping. Daar kindjes helpen en beetje vechten. Dan moet je volgens mij die kinderen in veiligheid brengen door tegen een van de vrouwelijke Seeds die erbij staan te praten (als mijn geheugen goed is...) en vervolgens inderdaad naar de bovenste verdieping waar die Dr. Kadowaki nu is...
  woensdag 21 september 2005 @ 10:48:28 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30784462
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:21 schreef chibibo het volgende:

[..]

Misschien kun je beter tot de conclusie komen dat je niet geschikt bent voor het RPG genre.
Dat zal het zijn
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef xienix84 het volgende:
Ja volgens mij moet je inderdaad naar die klas, 1e verdieping. Daar kindjes helpen en beetje vechten. Dan moet je volgens mij die kinderen in veiligheid brengen door tegen een van de vrouwelijke Seeds die erbij staan te praten (als mijn geheugen goed is...) en vervolgens inderdaad naar de bovenste verdieping waar die Dr. Kadowaki nu is...
Heb ik gedaan, das het gekke...
pi_30785039
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat zal het zijn
[..]

Heb ik gedaan, das het gekke...
volgens mij zit de docter in de infermary, aan de westkant van de Garden. als je daar geweest bent hoef je pas naar boven.
even zonder sig
pi_30790848
Gast ga gewoon overal heen waar je heen kan, zo groot is Balamb garden nou ook weer niet.
En anders ben jij misschien de ontdekker van een bug in FF.
  woensdag 21 september 2005 @ 14:25:12 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30790920
Ik zal komende weekend nog eens kijken (mijn PAL PS2 staat bij mn ouders), ik snapte er niets van zondag
pi_30799554
pi_30802533
quote:
Als DQVIII in Amerika op de releasedag van de xbox 360 uitkomt, dan vind ik dat 'ie in Europa op 2 dec in de winkels moet liggen!
pi_30802605
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als DQVIII in Amerika op de releasedag van de xbox 360 uitkomt, dan vind ik dat 'ie in Europa op 2 dec in de winkels moet liggen!
Was t maar zo'n feest.
pi_30810688
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:02 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]

Amerikanen kunnen er ook wat van

pi_30832667
Ik ga dalijk Advent Children kijken! Ben benieuwd .
pi_30840460
Ik ben ietwat teleurgesteld.

Er zat amper een plot in de film en
SPOILER
Het zag er voor de rest wel mooi uit, maar het had zoveel meer kunnen zijn.

en waarom eindigt bijna elke zin met 'Yo'? is dat iets Japans ofzo?
pi_30841005
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben ietwat teleurgesteld.

Er zat amper een plot in de film en
SPOILER
Het zag er voor de rest wel mooi uit, maar het had zoveel meer kunnen zijn.

en waarom eindigt bijna elke zin met 'Yo'? is dat iets Japans ofzo?
Heb je FFVII wel gespeeld?

Reno van de Turks zegt vaak "Yo" op het einde van een zin...ook in de game. Alle characters zeggen dat best wel evaak eigenlijk. Zal wel een trend in Japan zijn, ofzo.
...and you shall see.
pi_30841121
Natuurlijk heb ik FFVII gespeeld, een tijdje geleden zelfs nog voor de zoveelste keer. Dat hij ook in de game Yo zegt kan ik me eigenlijk niet herinneren.
pi_30914653
De film haal ik op dit moment binnen , ik heb de trailer gezien en het ziet er gewoon zo vet uit
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 25 september 2005 @ 16:21:37 #294
51748 H4ze
wait...what?
pi_30918606
Gisteren Advent Children gekeken. Meesterrrrlijk! Gewoon echt heerlijk om die dingetjes uit de game in de film terug te zien
*BURP*
pi_30919325
Boxart

pi_30919735
Ik vind hem zeer mooi.

FFXII demo.
...and you shall see.
pi_30919790
Het wordt zo ontzettend tijd voor een NTSC PStwo...
pi_30919914
Mijn Ps2 is omgebouwd.

Toen ik hoorde dat Suikoden III niet naar Europa zal komen, heb ik hem meteen laten ombouwen. Sindsdien is importeren mijn eerste keuze voor speciale spellen. Suikoden III was mijn eerste import spel. Katamari Damacy, FFX-2, Dark Cloud 2 en God Of War volgden zeer snel.

Ik zit te twijfelen of ik Dragon Quest VIII moet importeren of niet. Rond die tijd heb ik het veel te druk met school. Veel te druk...
...and you shall see.
pi_30919955
Zeer herkenbaar PandorasBox. Ik heb hem ook laten ombouwen om importgames te kunnen spelen met als gevolg dat ik tegenwoordig al mijn games als NTSC koop.
pi_30919982
Misschien moet ik ook maar gaan ombouwen dan... al ben ik daar eigenlijk niet zo'n voorstander van, maar voor importspellen moet je wel, een extra tweede PS2 kopen is misschien wat overdreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')