Heb je een guide gebruikt bij je eerste keer spelen?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb even op de IGN guide gekeken en ik zit hier vast:
[..]
Er is geen Dr Kadowaku in dat kantoor, of ik moet het kantoor verkeerd hebbenDat is toch gewoon de 3e verdieping?
Dudequote:Op woensdag 21 september 2005 01:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb je een guide gebruikt bij je eerste keer spelen?Schandalig!
Wat je fout doet, is een guide raadplegen...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
DudeAls ik 2 uur lang rondloop in een half afgezette Balamb Garden en ik kom geen steek verder dan kijk ik in een guide ja... Maar ik doe dus ergens toch iets fout denk ik aangezien ik die Dr nergens kan vinden.
Misschien kun je beter tot de conclusie komen dat je niet geschikt bent voor het RPG genre.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
DudeAls ik 2 uur lang rondloop in een half afgezette Balamb Garden en ik kom geen steek verder dan kijk ik in een guide ja... Maar ik doe dus ergens toch iets fout denk ik aangezien ik die Dr nergens kan vinden.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 08:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Misschien kun je beter tot de conclusie komen dat je niet geschikt bent voor het RPG genre.
Heb ik gedaan, das het gekke...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef xienix84 het volgende:
Ja volgens mij moet je inderdaad naar die klas, 1e verdieping. Daar kindjes helpen en beetje vechten. Dan moet je volgens mij die kinderen in veiligheid brengen door tegen een van de vrouwelijke Seeds die erbij staan te praten (als mijn geheugen goed is...) en vervolgens inderdaad naar de bovenste verdieping waar die Dr. Kadowaki nu is...
volgens mij zit de docter in de infermary, aan de westkant van de Garden. als je daar geweest bent hoef je pas naar boven.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
[..]
Heb ik gedaan, das het gekke...
Als DQVIII in Amerika op de releasedag van de xbox 360 uitkomt, dan vind ik dat 'ie in Europa op 2 dec in de winkels moet liggen!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6440
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als DQVIII in Amerika op de releasedag van de xbox 360 uitkomt, dan vind ik dat 'ie in Europa op 2 dec in de winkels moet liggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het zag er voor de rest wel mooi uit, maar het had zoveel meer kunnen zijn.
en waarom eindigt bijna elke zin met 'Yo'? is dat iets Japans ofzo?
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben ietwat teleurgesteld.
Er zat amper een plot in de film enHeb je FFVII wel gespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het zag er voor de rest wel mooi uit, maar het had zoveel meer kunnen zijn.
en waarom eindigt bijna elke zin met 'Yo'? is dat iets Japans ofzo?
Reno van de Turks zegt vaak "Yo" op het einde van een zin...ook in de game. Alle characters zeggen dat best wel evaak eigenlijk. Zal wel een trend in Japan zijn, ofzo.
...and you shall see.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |