Yeahquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:23 schreef PandorasBox het volgende:
Heb hem nog vanmiddag gezien en OMG de film is inderdaad geweldig. Vincent is inderdaad fenomenaal in de film. Ik kan niet op Dirge of Cerberus wachten.
Ik ga zeker de DVD versie halen. MOET GEWOON!!
Die DVD komt er bij mij ook zeker nog wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:18 schreef PandorasBox het volgende:
Engelse subs zijn er al sinds gistermiddag hoor...
Erg jammer waarom we nog zo lang op deze film moeten gaan wachten. In Japan moet die nu officieel uit zijn. Ik had de DVD zo graag gewild.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sold my Soul to Sony![]()
Aerith verdomme!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:27 schreef Jebus het volgende:
[...]![]()
![]()
Heerlijke film jah. Echt eentje voor de fanbois.
Zoveel herkenning, zoveel sfeer.
I'm a BouJou! Boi.![]()
Die gevechten heersen gewoon.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston![]()
![]()
Ik miste alleen de kennis van het eindfilmpje, ben nog steeds hard aan het trainen voor sephiroth.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
alleen jammer voor de mensen die last order niet kennen
en dus niet weten wie die gozer met dat zwarte haar is op het laatst met aerithSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!![]()
@Cecil, ik denk dat deze film ook alleen echt speciaal is voor de mensen die FF7 uitgespeeld hebben, die begrijpen het verhaal ws wel voor het grootste gedeelte, en dus ook jouw spoiler.![]()
Pcies.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef DjMark het volgende:
@Cecil, ik denk dat deze film ook alleen echt speciaal is voor de mensen die FF7 uitgespeeld hebben, die begrijpen het verhaal ws wel voor het grootste gedeelte, en dus ook jouw spoiler.
Zack zit ook in FFVII op de psx.
Laat niet weg dat Last Order een tof stukje anime is.
Remake van de Nilbelheim-scene uit de game, met hier en daar wat wijzigingen.
AC
I'm a BouJou! Boi.![]()
Woei![]()
Na de film voor de 3e keer bekeken te hebben maar eens het net afgestruind naad AC goodies.
Paar aardige gezien en op m'n bestellijstje gezet.
Kom ik vanmiddag in het centrum; staan ze gewoon in een achteraf weggestopt comiczaakje![]()
.
Misscien dat ze al eerder gepost waren maar toch. Ben er aardig blij mee![]()
Zal binnekort wat eigen fototjes schieten, maar voor nu even wat online impressies van dit schatje;
Hijs heel fijn
I'm a BouJou! Boi.![]()
Ik probeer de Advent Children spoilers niet te lezen, maar wil wel ff een post maken in dit topic, en wel over mijn FFVIII status
Ik ben nu tegen het einde van disc 2 en heb zojuist Odin en Pandemonium als GF erbij gekregenIk vind het van alle FF's die ik heb gespeeld degene die het minst als FF aanvoelt, maar het is wel een toffe game
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Da's inderdaad best een mooie omschrijving voor FFVIIIquote:Op zondag 18 september 2005 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
...Ik vind het van alle FF's die ik heb gespeeld degene die het minst als FF aanvoelt...![]()
![]()
Update FFVIII:
WowZo tof! Ik ben nu bezig om mijn Garden te verdedigen tegen indringers van Galbidia. Er gebeurt alleen niets meer
Ik blijf rondjes lopen in Balamb Garden...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Je moet ergens naar buiten gaan, weet niet meer precies waar, dan kan je verder.quote:Op maandag 19 september 2005 04:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Update FFVIII:
WowZo tof! Ik ben nu bezig om mijn Garden te verdedigen tegen indringers van Galbidia. Er gebeurt alleen niets meer
Ik blijf rondjes lopen in Balamb Garden...
volgens mij kreeg je op een bepaald punt een monster die je in een hoek dreef en dan moest je als uitweg door zo'n noodluik ofzo![]()
Ik heb even op de IGN guide gekeken en ik zit hier vast:Er is geen Dr Kadowaku in dat kantoor, of ik moet het kantoor verkeerd hebbenquote:Talk to the SeeD caring for the junior classmen and meet Dr. Kadowaki in the Headmaster's Office.Dat is toch gewoon de 3e verdieping?
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: