SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het probleem is opgelost ja.. ik heb nu gevonden waar het stond.. idd bij white magic.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:10 schreef RiDo78 het volgende:
Idd vreemd. Haste en Flee zijn volgens mij beide white-magic. Dat wordt thuis even nakijken...
Heb je al wel een of meerdere Aeons? (zoals Ifrit of Shiva)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:18 schreef xienix84 het volgende:
Over FFVII: Dirge of Cerberus, dat is toch een spinoff met vincent?
??quote:
'World of Mana': Seiken Project für mehrere Plattformen
07.09.05 - Square Enix gibt bekannt, dass unter dem Arbeitstitel Seiken Project in Zukunft mehrere Spiele unterschiedlicher Genres auf mehreren Plattformen erscheinen aus der Seiken-Reihe sollen.
In der RPG-Serie wurden bereits Seiken Densetsu 3 (SNES, 30.09.95), Seiken Densetsu: Legend of Mana (PS, 15.07.99), u.a. veröffentlicht. Auf der Tokyo Game Show soll bereits ein erster Titel vorgestellt werden. Die Messe findet vom 16.09.05 - 18.09.05 in Japan statt.
Heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik had al gebabelfished, maar ik snap er nog steeds niets van![]()
Volgens mij worden ze slechts genoemd als eerdere delen uit de serie (en wordt er dus niet gehint naar remakes of iets dergelijks).quote:Op woensdag 7 september 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een nieuwe Seiken aan, maar waarom worden 3 en 4 genoemd in het bericht is de vraag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |