Dus daar komen al die day's vandaan op IRCquote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef Bosbeetle het volgende:kalender
21 april :
-kindergarten day (germany)-
-prophet's birthday (islamic) -TVP
hehe hoezo weer ?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dus daar komen al die day's vandaan op IRCBen ik weer de enige zonder Fantômas cd.
nee summoner heeft 'm ook nog niet. Is het toeval dat hij ook daar in het hoge noorden woont? dacht het nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dus daar komen al die day's vandaan op IRCBen ik weer de enige zonder Fantômas cd.
Noujazeg! Dat heb ik jaren gedaan! Zal het doorgeven aan een vriend van me!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:02 schreef Bosbeetle het volgende:
22 april :
- Girl scout leader day (U.S.A.) -
Schattig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:09 schreef Anthraxx het volgende:
Subtiele TVP want ik heb toch niets nuttigs te melden.
Op het feit na dat ik een kater aan een avond kroegen heb overgehouden gisteravond
* PdeHoog komt weer even kijken hieroquote:Op vrijdag 22 april 2005 07:47 schreef Liejannuh het volgende:
Maar afijn, CD plunder meet!
Eerste weekend van september? Of is dat te laat?
Daar lopen mijn collega's en ik ook tegenaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:42 schreef dwerg het volgende:
Ik moet werken maar ik heb geen zin.
Ik ken het gevoel, heb gisteren een nieuwe tweedehands hoedenplank gekochtquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:34 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb een nieuwe koelkastglasplaat gekocht vandaag. Had ik nog nooit eerder gedaan. Een bijzonder ervaring mag ik wel zeggen.
dan zou ik het wel met steden en ridders doen .. dat is een stuk leukerquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemiddag Muziek,
Ik ga vanavond Kolonisten. Dat spel ligt hier nu bijna anderhalf jaar stof te verzamelen, dus het is wel eens tijd om het te spelen.
De nieuwe versie (met komiek Peter Kay, en hij klinkt net zo als de oude) staat alweer weken op de eerste plaats in Engeland. Uitgebracht voor het goede doel, Red Nose Day, Comic Relief, enfin, je kent het wel. Denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:06 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh luistert nu Tony Christie - Amarillo
Leuk liedje!
Duurt je spel meteen 2 uur langer. Ik moet zeggen dat ik de basisversie eigenlijk het leukst vind. Lekker snel een potje Catannen (wat dan vervolgens toch weer 6 uur duurt, omdat je 5 potjes speelt, maar ja)quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan zou ik het wel met steden en ridders doen .. dat is een stuk leuker
Klopt!quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
De nieuwe versie (met komiek Peter Kay, en hij klinkt net zo als de oude) staat alweer weken op de eerste plaats in Engeland. Uitgebracht voor het goede doel, Red Nose Day, Comic Relief, enfin, je kent het wel. Denk ik.
Ik vind de kale versie ietwat saai ... de steden en ridders vereist iets tactischer spelquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:10 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Duurt je spel meteen 2 uur langer. Ik moet zeggen dat ik de basisversie eigenlijk het leukst vind. Lekker snel een potje Catannen (wat dan vervolgens toch weer 6 uur duurt, omdat je 5 potjes speelt, maar ja)
Ok, kom je de uitbreidingen even brengen? We willen om 20:30 beginnen. Alvast bedankt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan zou ik het wel met steden en ridders doen .. dat is een stuk leuker
je hoeft alleen wat ridders te bedenken (bv. damstenen) en wat regels te verzinnen ...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, kom je de uitbreidingen even brengen? We willen om 20:30 beginnen. Alvast bedankt.
Dus je komt damstenen brengen? Ook goed.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je hoeft alleen wat ridders te bedenken (bv. damstenen) en wat regels te verzinnen ...
geen dank verder![]()
die zijn toch wel ergens te vinden !quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus je komt damstenen brengen? Ook goed.
Ik vind dammen een kutspel. Ik heb nog wel ergens een schaakspel liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die zijn toch wel ergens te vinden !
dat is dan denk ik toch echt de beste optie .. mits bierquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind dammen een kutspel. Ik heb nog wel ergens een schaakspel liggen.
Maar we spelen wel gewoon zonder ridders.
Uiteraard bier.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is dan denk ik toch echt de beste optie .. mits bier
Hihiquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind dammen een kutspel.
En vooral TSE mist jequote:Op zondag 24 april 2005 00:19 schreef bukgeit het volgende:
We missen je in de trivia, Mark.
* Mark zal binnenkort weer eens een "TSE!quote:
Och, ik laat de stand al jaren links liggenquote:Op zondag 24 april 2005 00:55 schreef Mark het volgende:
Belsen had het me al gemaild. Ik denk dat ik even wat afstand moet nemen om er weer plezier aan te kunnen beleven, waar het uiteindelijk toch om te doen is. Ik zal binnenkort weer eens voorzichtig om de hoek kijken, maar de stand laat ik dit jaar links liggen
Geen Please Mr. Postman?quote:Op zondag 24 april 2005 13:11 schreef Jane het volgende:
En hier nog een liedje dat je voortaan kunt zingen als je aan het werk bent.
naked city is leuk als ringtonequote:Op zondag 24 april 2005 17:43 schreef dwerg het volgende:
Tony Christie zingt al de hele dag in mijn hoofd over Amarillo.
Ik denk dat ik het nummer als ringtone ga downloaden, en dan mijn telefoon een minuut laat overgaan voordat ik opneem. Of beter nog, ik ga Schnappi downloaden.
Schni Schna Schnappi
Schnappi Schnappi Schnappi.
Schni Schna Schnappi
Schnappi Schnappi Schnapp.
Ja gezelligquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:29 schreef Liejannuh het volgende:
Wie gaat er trouwens naar de koninginnenach vrijdag?
Ik zoek nog gezelschap!
Hier in NIjmegen vrees ik het ergste:quote:Op zondag 24 april 2005 18:24 schreef Anton het volgende:
Ja gezelligEr staan vast weer een stel leuke bandjes, net als vorig jaar
Jazeker, oorspronkelijk waren de filmtitels o.a. "Broccoli is not enough", "For your Broccoli only" en "The spy who loved Broccoli". Henk Angenent zag de bui al hangen en heeft al zijn invloed aangewend om dit te veranderenquote:Op maandag 25 april 2005 11:39 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
En heeft de producer van de James Bond films er iets mee te maken?
quote:Op maandag 25 april 2005 11:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Jazeker, oorspronkelijk waren de filmtitels o.a. "Broccoli is not enough", "For your Broccoli only" en "The spy who loved Broccoli". Henk Angenent zag de bui al hangen en heeft al zijn invloed aangewend om dit te veranderen
quote:Op maandag 25 april 2005 13:39 schreef Mark het volgende:
Dat mag ook wel: het is een echte Klungel!
omdat ze teveel muziek uitzonden denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:16 schreef dwerg het volgende:
Waarom wordt Sabrina the teenage witch tegenwoordig uitgezonden op The Box?
Natuurlijk. Eigenlijk zou er een zender moeten zijn die non-stop Sabrina uitzendt. Of misschien met af en toe een reclame-onderbreking voor Sabrina action figures.quote:
Jij kan er trouwens ook wat van met je icoontjesquote:Op woensdag 27 april 2005 12:30 schreef Zanderrr het volgende:
Het is wel even wennen. Sowieso vind ik dat altijd als een 'bekende' user ineens een ander icoon heeft..
Fredje mag niet eens de darmgassen van Frank opsnuiven (zouden ze nog leven).quote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nipeng, is dat Freddie Mercury die Zappa gepijpt heeft?
Ik moet ook nog aan mijn eigen icon wennen. DIe vorige was heel praktisch.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:30 schreef Zanderrr het volgende:
Het is wel even wennen. Sowieso vind ik dat altijd als een 'bekende' user ineens een ander icoon heeft..
Dat wilde ik ook al zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:34 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Jij wil zeker indruk maken op HomoDib
Maar ze zijn wel ideaal/.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi Muziek, ik heb vandaag bij Ikea 2 Benno's aangeschaft. Handige rekken. Makkelijk in elkaar te zetten ook. Alleen alle cd's weer ordenen en erin zetten was wel een kutklus. Maar het staat erin, en mijn dvd's ook.
Dit tast wel je positie aan, nu ben je nog maar half zo snobistisch als voorheenquote:Op woensdag 27 april 2005 21:24 schreef Zanderrr het volgende:
Trouwe lezertjes van dit forum weten wel dat ik, zacht gezegd, zelf niet zo'n liefhebber ben van Coldplay. Maar eerlijk is eerlijk, "Clocks" klonk best aardig als ringtone.
Ik ben nu eenmaal trendsetterquote:Op woensdag 27 april 2005 10:34 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Jij wil zeker indruk maken op HomoDib
Ik vrees dat ik moet afzeggen. Er staan in Leiden een paar onwijze leuke (funk/soul) bandjes die ik niet mag missen van bepaalde mensen. Dus tenzij ik om 11 uur weer terug ben ga ik niet met je mee...quote:Op woensdag 27 april 2005 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Maar wie gaat er mee naar de Koninginnenach?
En hoe gaan we afspreken? Gaan we eerst nog een hapje eten of gaan we alleen bandjes kijken?
Met zo'n opmerking weet je het zeker: Zander is een kind van zijn tijd.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:24 schreef Zanderrr het volgende:
Trouwe lezertjes van dit forum weten wel dat ik, zacht gezegd, zelf niet zo'n liefhebber ben van Coldplay. Maar eerlijk is eerlijk, "Clocks" klonk best aardig als ringtone.
Die zal ik eens gaan beluisteren dan. Ze waren laatst in de Paradiso, maar ik kon niet, had het wel willen zien.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef Summoner het volgende:
"Field Recordings From the Sun"
Julekes, een man die een artiest noemde die iemand anders ook al genoemd had.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:11 schreef Zanderrr het volgende:
Julekes, een man van weinig woorden..
Schiet niet echt op. Ben nu bezig met het bedenken van optimalisatie methodes voor mijn constructie vormen en ik kom er langzaam maar zeker achter dat een van mijn uitgangspunten erg beperkend werkt. En het stomme is dat ik dat vooraf samen met mijn commissie bedacht had om meer grip op de materie te krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef Seborik het volgende:
Hoe is het met je afstuderen, Julekes?
dat klinkt interessant. Die ga ik checkenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef Summoner het volgende:
Kenner, niet echt. Ik heb nog maar één plaat van Comets On Fire, maar die vind ik dermate goed dat ik de rest ook wil
Ik heb even een fragment geluisterd van het nummer dat je noemt, ter vergelijking. Het klinkt wat 'sleazier' dan wat ik van CoF gewend ben, en het nummer is wat minder dichtgemetseld. Maar dit schijnt wel redelijk representatief te zijn voor het album "Blue Cathedral". "Field Recordings From the Sun" heeft meer weg van een psychedelic freak out, met waanzinnige distortion en een noisy sound. Evenals wat krautrock elementen. Die kan ik je in ieder geval wel aanraden.
Het is wel mooi als het eenmaal ergens op begint te lijken of niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
Het vordert gestaag. Ik ben de data van m'n eerste experiment aan het uitwerken en het tweede experiment begint binnenkort (als de programmeur opschiet).
Ja, zeker. Mooie resultaten ook, dat maakt het de moeite waard.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:04 schreef julekes het volgende:
[..]
Het is wel mooi als het eenmaal ergens op begint te lijken of niet?
Hij lult inderdaad onzin.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:56 schreef Zanderrr het volgende:
http://www.eyestreamtv.nl/?PageID=99
Deel 1 en 3 zijn ook wel geinig, maar dit vond ik zelf de mooiste.
En dan is 'ie net halverwege.quote:Respect the skills. I'm the master of the wheels of steel. Ik kan alles.
Nee. Vrijdag misschien weer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Geen kater vandaag, Angel?
Dat klinkt niet zo heel erg intelligent van de Cricket Club Rhoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:27 schreef dwerg het volgende:
Komende zondag zouden we een wedstrijd moeten spelen tegen de nieuw opgerichte Cricket Club Rhoon. Vandaag kreeg ik een mailtje dat de wedstrijd niet doorgaat omdat CC Rhoon geen veld tot zijn beschikking heeft. Ik ben natuurlijk maar een domme boer, maar zou het niet handig zijn om eerst een veld te regelen als je een club opricht? Of je moet van plan zijn om dit eerste seizoen alleen maar uitwedstrijden te spelen.
Dat was het tweede waar ze niet aan gedacht hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt niet zo heel erg intelligent van de Cricket Club Rhoon.
Hadden ze wel genoeg spelers om een team te complementeren?
Ach, dan stellen ze toch gewoon het 3e jeugd team op?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Dat was het tweede waar ze niet aan gedacht hebben
Dan hebben we misschien nog een kans om te winnen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, dan stellen ze toch gewoon het 3e jeugd team op?
Maar je hebt wel 3 penetrating tunnels!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:48 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek.
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven besloten een spoeling in mijn haar te doen. Goudblond, moest het worden. Maar nu is het is bruin, BRUIN!![]()
![]()
hmm maar die lente kleur is dus meeer in een herfst kleur veranderdquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef Jane het volgende:
Het moest ook helemaal geen bruin worden. Ik wilde het natuurlijk blonde een beetje opfleuren.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef Jane het volgende:
Nu word ik helemaal depri.
Welterusten Muziek... *snik*
je herkent haar nu vast niet meerquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
slaap lekker Jane
(hoopdat ik niet te hard tegen je geweest ben , en anders koop ik nog wel eens een biertje voor je als ik weer eens in de peuk kom)
jij begeeft je nu op heeeeel glad ijsquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
opp dit moment niet nee , maar in de peuk wel , ik hoef alleen maar naar de 'volwassen' mensen opzoek te gaan , en ik kom haar wel tegen
Oh, helemaal niks hoor. Echt niet!quote:
Ach, weet je Liejannuh, net als met andere dingen gaat het er bij bowlen ook maar net om met wie je het doet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef Liejannuh het volgende:
Bowlen?!![]()
![]()
![]()
Verveel je je zo erg?![]()
![]()
Nouja, wel goed dat je al naar buiten durft met je nieuwe haarkleur!
Succes met wennen iig!
Trek jij nog even een flesje wijn open? Met een beetje mazzel ben ik dan morgen niet de enige met een kater.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
WAT! GEEN KATER?!!!
Ik EIS morgen een kater, hoor je me?!
Zou dat niks zijn voor een muzieksnobs-met-ubersmaak-meeting?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:04 schreef Seborik het volgende:
Pas ging ik ook bowlen voor de verjaardag van m'n vader. Later kwam ik erachter dat het discobowlen was. Inderdaad, een half uur later stond ik met een roze bal op de baan bij de Bee Gees. Na 2 ballen had ik het ook wel gezien en ben gaan drinken.
Hell no. Sebbo's beschrijving zijn mijn familie uitjes all over again.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:50 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zou dat niks zijn voor een muzieksnobs-met-ubersmaak-meeting?
Nee, dat komt meer door de hoeveelheid drank die je moet nuttigen om net te doen alsof je het leuk hebt...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kom ook weer eens buurten hier.
En nog ontopic ook, aangezien ik laatst inderdaad gediscobowld heb. Wat overigens nog best lastig is, met die vlekjes van de discobol op de baan, omdat je dan veel moeite hebt met recht gooien.
Hai.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:04 schreef Anton het volgende:
[..]
Nee, dat komt meer door de hoeveelheid drank die je moet nuttigen om net te doen alsof je het leuk hebt...
Btw, leuk je weer eens te zien
Nou, met een leuke groep is het natuurlijk ideaal.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:50 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zou dat niks zijn voor een muzieksnobs-met-ubersmaak-meeting?
Ik ben altijd erg goed in stuiterballen gooien!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:05 schreef Zanderrr het volgende:
De laatste keer dat ik met de familie ben wezen bowlen eindigde ik als allerlaatste, onder m'n 12-jarige neefje. Ik sla dus maar over...
Normaal is het bij ons altijd een strijd tussen mij en mijn vader. Dit jaar vond ik het wel leuk: mijn 9-jarig nichtje wist ons te verslaan op 1 punt verschil. Dat is gewoon leuk om te zien om zo'n kind erg blij te zienquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:05 schreef Zanderrr het volgende:
De laatste keer dat ik met de familie ben wezen bowlen eindigde ik als allerlaatste, onder m'n 12-jarige neefje. Ik sla dus maar over...
Ben je zo goed of waren ze allemaal overdonderd door je haarkleur?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:06 schreef Jane het volgende:
Ik kan trots melden dat ik vanmiddag van de 2 en een half potjes bowlen, ik er anderhalf gewonnen heb!
Bowlen rules!!!!!!!!!!!
Welterusten!
Nouja, ik reken er eigenlijk op dat de lijst van Radio 2 wél interessant wordt. Naar Hilversum 3 of Radio 3 of hoe het tegenwoordig ook heet luister ik toch vrijwel nooit meer. En vandaag is daar geen uitzondering op.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:59 schreef julekes het volgende:
Ben ik de enige die er een beetje lauw van wordt, al die top 100's?
Wat een drama selectie zegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:54 schreef dwerg het volgende:
Op Tweede Pinksterdag zal Radio 2 ook een top 100 uitzenden van de beste albums aller tijden. Ik heb gestemd op 10 albums uit de jaren '70, maar dat heb ik vorige week al gedaan, dus ik weet niet meer precies welke.
Stemmen kan hier.
Bijna geen moderne platen, behalve..... jawel, Coldplay.quote:
Ja, en dan de tweede ipv de eerstequote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:26 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Bijna geen moderne platen, behalve..... jawel, Coldplay.![]()
Sorry, dat is niet helemaal gelukt. Ik heb het wel laat gemaakt, ook best veel gedronken, maar heb toch geen kater. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
WAT! GEEN KATER?!!!
Ik EIS morgen een kater, hoor je me?!
Proost!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
* TheGrandWazoo trekt zelf maar een fles wijn open.
Ik was natuurlijk zo goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:38 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ben je zo goed of waren ze allemaal overdonderd door je haarkleur?
En wat is er eigenlijk met dat laatste halve potje gebeurd?
"Het is zeker een kadootje?", die hoor ik ook erg regelmatig..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
Is het een goed teken als een verkoper van een CD winkel tegen je zegt dat de meeste klanten die om Symfo muziek vragen meestal >40+ zijn
Waarmee eigenlijk?quote:
Dat ik de nieuwe Symfo opa in spé ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:45 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Waarmee eigenlijk?
Dat je op een ouwe lul lijkt?
Dat symfo cool is?
Dat MuadDib oud, maar cool is?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:42 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Het is zeker een kadootje?", die hoor ik ook erg regelmatig..
"Genesis? Wat is dat?", die zou hier waarschijnlijker zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:42 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:42 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Het is een moederdag cadeautje."quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:19 schreef fripper het volgende:
Ik was vorige week bij de Plato , en kocht daar de nieuwe cd van Van der Graaf Generator, en die van de Fantômas. De verkopende juf vraagt geinterreseerd wat voor muziek VDGG ook al weer is, ze had er wel eens van gehoord, maar het zei haar niet zo veel. Dus ik vertel dat dat symfo is , waarop zij zich bezorgt afvraagt of ik de Fantômas dan wel leuk zal vinden. "Het is wel heftige muziek hoor .."
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:19 schreef fripper het volgende:
Ik was vorige week bij de Plato , en kocht daar de nieuwe cd van Van der Graaf Generator, en die van de Fantômas. De verkopende juf vraagt geinterreseerd wat voor muziek VDGG ook al weer is, ze had er wel eens van gehoord, maar het zei haar niet zo veel. Dus ik vertel dat dat symfo is , waarop zij zich bezorgt afvraagt of ik de Fantômas dan wel leuk zal vinden. "Het is wel heftige muziek hoor .."
Beter dan een verkoper die bij hoog en laag, dat hij altijd wat te verkopen heeft en dat tegen iemand zegt die nu rond de 2000 cd's heeft en deze persoon de Talmod is. En vooral ook of hij andere cd's van Kyuss kent dan die hij koopt, is natuurlijk om je kapot te schamen. Het is vooral vreselijk wanneer iemand dat zegt, terwijl hij z'n nek raar beweegt op een kutte dancehall plaat. Aargh. Burn motherfucker, burn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
Is het een goed teken als een verkoper van een CD winkel tegen je zegt dat de meeste klanten die om Symfo muziek vragen meestal >40+ zijn en dat jij één van de weinig jongere personen bent die ook zulke muziek koopt?
Nog even en MuadDib krijgt gelijk
Ik heb dit stukje drie keer gelezen, maar ik snap er echt geen moer van..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:34 schreef Seborik het volgende:
Beter dan een verkoper die bij hoog en laag, dat hij altijd wat te verkopen heeft en dat tegen iemand zegt die nu rond de 2000 cd's heeft en deze persoon de Talmod is. En vooral ook of hij andere cd's van Kyuss kent dan die hij koopt, is natuurlijk om je kapot te schamen. Het is vooral vreselijk wanneer iemand dat zegt, terwijl hij z'n nek raar beweegt op een kutte dancehall plaat. Aargh. Burn motherfucker, burn.
Ja, dat is echt zo. Ik kocht laatst een cd van Coldplay voor mijn zusje in de Plato. Dan staan ze je ook aan te kijken alsof je gek bent en dat je maar naar de FRS moet gaan daarvoor. Stomme verkopers daar, tenminste, degene met een dergelijke houdingquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:58 schreef Seborik het volgende:
Het komt neer op: "De Plato staat vol domme arrogante ongeïnteresseerde verkopers, die hip bewegen op Sean Paul."
Dat is hier ook het geval. Bij de vorige eigenaar van de Music Store stond ik nog wel eens even te praten, maar bij de rest van het personeel begin ik daar maar niet aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:54 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het bij de Plato in Utrecht wel meevallen, moet ik zeggen. Maar goed, ik ben zelf ook niet zo'n praatjesmaker dus meestal blijft het gewoon bij afrekenen en bedankt zeggen.
Mark's 15 minutes of fame: Aan het afrekenen bij de kassa stonden de verkopers zich suf te piekeren hoe een bepaalde zangeres ook al weer heette. Nadat ik het goede antwoord gaf, kreeg ik meteen (gekscherend) het aanbod om er te komen werkenquote:Op zondag 8 mei 2005 10:18 schreef thaleia het volgende:
Hier in Nijmegen staat Kroese er ook om bekend dat de verkopers een 'airtje' zouden hebben, maar ik merk daar nooit wat van, terwijl ik toch best weleens cd's koop die op de hoon van de betere muziekkenner kunnen rekenen. Ik denk dat ik eruitzie als iemand van wie ze niet beter verwachten
Madonna?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Mark's 15 minutes of fame: Aan het afrekenen bij de kassa stonden de verkopers zich suf te piekeren hoe een bepaalde zangeres ook al weer heette. Nadat ik het goede antwoord gaf, kreeg ik meteen (gekscherend) het aanbod om er te komen werken
Er waren tijden dat ik het meteen gedaan zou hebben
Die had ik ook niet geweten.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:12 schreef Mark het volgende:
Bea van der Maat (Won Ton Ton)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |