Dus daar komen al die day's vandaan op IRCquote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef Bosbeetle het volgende:kalender
21 april :
-kindergarten day (germany)-
-prophet's birthday (islamic) -TVP
hehe hoezo weer ?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dus daar komen al die day's vandaan op IRCBen ik weer de enige zonder Fantômas cd.
nee summoner heeft 'm ook nog niet. Is het toeval dat hij ook daar in het hoge noorden woont? dacht het nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dus daar komen al die day's vandaan op IRCBen ik weer de enige zonder Fantômas cd.
Noujazeg! Dat heb ik jaren gedaan! Zal het doorgeven aan een vriend van me!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:02 schreef Bosbeetle het volgende:
22 april :
- Girl scout leader day (U.S.A.) -
Schattig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:09 schreef Anthraxx het volgende:
Subtiele TVP want ik heb toch niets nuttigs te melden.
Op het feit na dat ik een kater aan een avond kroegen heb overgehouden gisteravond
* PdeHoog komt weer even kijken hieroquote:Op vrijdag 22 april 2005 07:47 schreef Liejannuh het volgende:
Maar afijn, CD plunder meet!
Eerste weekend van september? Of is dat te laat?
Daar lopen mijn collega's en ik ook tegenaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:42 schreef dwerg het volgende:
Ik moet werken maar ik heb geen zin.
Ik ken het gevoel, heb gisteren een nieuwe tweedehands hoedenplank gekochtquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:34 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb een nieuwe koelkastglasplaat gekocht vandaag. Had ik nog nooit eerder gedaan. Een bijzonder ervaring mag ik wel zeggen.
dan zou ik het wel met steden en ridders doen .. dat is een stuk leukerquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemiddag Muziek,
Ik ga vanavond Kolonisten. Dat spel ligt hier nu bijna anderhalf jaar stof te verzamelen, dus het is wel eens tijd om het te spelen.
De nieuwe versie (met komiek Peter Kay, en hij klinkt net zo als de oude) staat alweer weken op de eerste plaats in Engeland. Uitgebracht voor het goede doel, Red Nose Day, Comic Relief, enfin, je kent het wel. Denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:06 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh luistert nu Tony Christie - Amarillo
Leuk liedje!
Duurt je spel meteen 2 uur langer. Ik moet zeggen dat ik de basisversie eigenlijk het leukst vind. Lekker snel een potje Catannen (wat dan vervolgens toch weer 6 uur duurt, omdat je 5 potjes speelt, maar ja)quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan zou ik het wel met steden en ridders doen .. dat is een stuk leuker
Klopt!quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
De nieuwe versie (met komiek Peter Kay, en hij klinkt net zo als de oude) staat alweer weken op de eerste plaats in Engeland. Uitgebracht voor het goede doel, Red Nose Day, Comic Relief, enfin, je kent het wel. Denk ik.
Ik vind de kale versie ietwat saai ... de steden en ridders vereist iets tactischer spelquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:10 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Duurt je spel meteen 2 uur langer. Ik moet zeggen dat ik de basisversie eigenlijk het leukst vind. Lekker snel een potje Catannen (wat dan vervolgens toch weer 6 uur duurt, omdat je 5 potjes speelt, maar ja)
Ok, kom je de uitbreidingen even brengen? We willen om 20:30 beginnen. Alvast bedankt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan zou ik het wel met steden en ridders doen .. dat is een stuk leuker
je hoeft alleen wat ridders te bedenken (bv. damstenen) en wat regels te verzinnen ...quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, kom je de uitbreidingen even brengen? We willen om 20:30 beginnen. Alvast bedankt.
Dus je komt damstenen brengen? Ook goed.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je hoeft alleen wat ridders te bedenken (bv. damstenen) en wat regels te verzinnen ...
geen dank verder![]()
die zijn toch wel ergens te vinden !quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus je komt damstenen brengen? Ook goed.
Ik vind dammen een kutspel. Ik heb nog wel ergens een schaakspel liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die zijn toch wel ergens te vinden !
dat is dan denk ik toch echt de beste optie .. mits bierquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind dammen een kutspel. Ik heb nog wel ergens een schaakspel liggen.
Maar we spelen wel gewoon zonder ridders.
Uiteraard bier.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is dan denk ik toch echt de beste optie .. mits bier
Hihiquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind dammen een kutspel.
En vooral TSE mist jequote:Op zondag 24 april 2005 00:19 schreef bukgeit het volgende:
We missen je in de trivia, Mark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |