omdat ze teveel muziek uitzonden denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:16 schreef dwerg het volgende:
Waarom wordt Sabrina the teenage witch tegenwoordig uitgezonden op The Box?
Natuurlijk. Eigenlijk zou er een zender moeten zijn die non-stop Sabrina uitzendt. Of misschien met af en toe een reclame-onderbreking voor Sabrina action figures.quote:
Jij kan er trouwens ook wat van met je icoontjesquote:Op woensdag 27 april 2005 12:30 schreef Zanderrr het volgende:
Het is wel even wennen. Sowieso vind ik dat altijd als een 'bekende' user ineens een ander icoon heeft..
Fredje mag niet eens de darmgassen van Frank opsnuiven (zouden ze nog leven).quote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nipeng, is dat Freddie Mercury die Zappa gepijpt heeft?
Ik moet ook nog aan mijn eigen icon wennen. DIe vorige was heel praktisch.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:30 schreef Zanderrr het volgende:
Het is wel even wennen. Sowieso vind ik dat altijd als een 'bekende' user ineens een ander icoon heeft..
Dat wilde ik ook al zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:34 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Jij wil zeker indruk maken op HomoDib
Maar ze zijn wel ideaal/.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi Muziek, ik heb vandaag bij Ikea 2 Benno's aangeschaft. Handige rekken. Makkelijk in elkaar te zetten ook. Alleen alle cd's weer ordenen en erin zetten was wel een kutklus. Maar het staat erin, en mijn dvd's ook.
Dit tast wel je positie aan, nu ben je nog maar half zo snobistisch als voorheenquote:Op woensdag 27 april 2005 21:24 schreef Zanderrr het volgende:
Trouwe lezertjes van dit forum weten wel dat ik, zacht gezegd, zelf niet zo'n liefhebber ben van Coldplay. Maar eerlijk is eerlijk, "Clocks" klonk best aardig als ringtone.
Ik ben nu eenmaal trendsetterquote:Op woensdag 27 april 2005 10:34 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Jij wil zeker indruk maken op HomoDib
Ik vrees dat ik moet afzeggen. Er staan in Leiden een paar onwijze leuke (funk/soul) bandjes die ik niet mag missen van bepaalde mensen. Dus tenzij ik om 11 uur weer terug ben ga ik niet met je mee...quote:Op woensdag 27 april 2005 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Maar wie gaat er mee naar de Koninginnenach?
En hoe gaan we afspreken? Gaan we eerst nog een hapje eten of gaan we alleen bandjes kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |