je herkent haar nu vast niet meerquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
slaap lekker Jane
(hoopdat ik niet te hard tegen je geweest ben , en anders koop ik nog wel eens een biertje voor je als ik weer eens in de peuk kom)
jij begeeft je nu op heeeeel glad ijsquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
opp dit moment niet nee , maar in de peuk wel , ik hoef alleen maar naar de 'volwassen' mensen opzoek te gaan , en ik kom haar wel tegen
Oh, helemaal niks hoor. Echt niet!quote:
Ach, weet je Liejannuh, net als met andere dingen gaat het er bij bowlen ook maar net om met wie je het doet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef Liejannuh het volgende:
Bowlen?!![]()
![]()
![]()
Verveel je je zo erg?![]()
![]()
Nouja, wel goed dat je al naar buiten durft met je nieuwe haarkleur!
Succes met wennen iig!
Trek jij nog even een flesje wijn open? Met een beetje mazzel ben ik dan morgen niet de enige met een kater.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
WAT! GEEN KATER?!!!
Ik EIS morgen een kater, hoor je me?!
Zou dat niks zijn voor een muzieksnobs-met-ubersmaak-meeting?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:04 schreef Seborik het volgende:
Pas ging ik ook bowlen voor de verjaardag van m'n vader. Later kwam ik erachter dat het discobowlen was. Inderdaad, een half uur later stond ik met een roze bal op de baan bij de Bee Gees. Na 2 ballen had ik het ook wel gezien en ben gaan drinken.
Hell no. Sebbo's beschrijving zijn mijn familie uitjes all over again.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:50 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zou dat niks zijn voor een muzieksnobs-met-ubersmaak-meeting?
Nee, dat komt meer door de hoeveelheid drank die je moet nuttigen om net te doen alsof je het leuk hebt...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kom ook weer eens buurten hier.
En nog ontopic ook, aangezien ik laatst inderdaad gediscobowld heb. Wat overigens nog best lastig is, met die vlekjes van de discobol op de baan, omdat je dan veel moeite hebt met recht gooien.
Hai.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:04 schreef Anton het volgende:
[..]
Nee, dat komt meer door de hoeveelheid drank die je moet nuttigen om net te doen alsof je het leuk hebt...
Btw, leuk je weer eens te zien
Nou, met een leuke groep is het natuurlijk ideaal.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:50 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zou dat niks zijn voor een muzieksnobs-met-ubersmaak-meeting?
Ik ben altijd erg goed in stuiterballen gooien!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:05 schreef Zanderrr het volgende:
De laatste keer dat ik met de familie ben wezen bowlen eindigde ik als allerlaatste, onder m'n 12-jarige neefje. Ik sla dus maar over...
Normaal is het bij ons altijd een strijd tussen mij en mijn vader. Dit jaar vond ik het wel leuk: mijn 9-jarig nichtje wist ons te verslaan op 1 punt verschil. Dat is gewoon leuk om te zien om zo'n kind erg blij te zienquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:05 schreef Zanderrr het volgende:
De laatste keer dat ik met de familie ben wezen bowlen eindigde ik als allerlaatste, onder m'n 12-jarige neefje. Ik sla dus maar over...
Ben je zo goed of waren ze allemaal overdonderd door je haarkleur?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:06 schreef Jane het volgende:
Ik kan trots melden dat ik vanmiddag van de 2 en een half potjes bowlen, ik er anderhalf gewonnen heb!
Bowlen rules!!!!!!!!!!!
Welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |