* Mark zal binnenkort weer eens een "TSE!quote:
Och, ik laat de stand al jaren links liggenquote:Op zondag 24 april 2005 00:55 schreef Mark het volgende:
Belsen had het me al gemaild. Ik denk dat ik even wat afstand moet nemen om er weer plezier aan te kunnen beleven, waar het uiteindelijk toch om te doen is. Ik zal binnenkort weer eens voorzichtig om de hoek kijken, maar de stand laat ik dit jaar links liggen
Geen Please Mr. Postman?quote:Op zondag 24 april 2005 13:11 schreef Jane het volgende:
En hier nog een liedje dat je voortaan kunt zingen als je aan het werk bent.
naked city is leuk als ringtonequote:Op zondag 24 april 2005 17:43 schreef dwerg het volgende:
Tony Christie zingt al de hele dag in mijn hoofd over Amarillo.
Ik denk dat ik het nummer als ringtone ga downloaden, en dan mijn telefoon een minuut laat overgaan voordat ik opneem. Of beter nog, ik ga Schnappi downloaden.
Schni Schna Schnappi
Schnappi Schnappi Schnappi.
Schni Schna Schnappi
Schnappi Schnappi Schnapp.
Ja gezelligquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:29 schreef Liejannuh het volgende:
Wie gaat er trouwens naar de koninginnenach vrijdag?
Ik zoek nog gezelschap!
Hier in NIjmegen vrees ik het ergste:quote:Op zondag 24 april 2005 18:24 schreef Anton het volgende:
Ja gezelligEr staan vast weer een stel leuke bandjes, net als vorig jaar
Jazeker, oorspronkelijk waren de filmtitels o.a. "Broccoli is not enough", "For your Broccoli only" en "The spy who loved Broccoli". Henk Angenent zag de bui al hangen en heeft al zijn invloed aangewend om dit te veranderenquote:Op maandag 25 april 2005 11:39 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
En heeft de producer van de James Bond films er iets mee te maken?
quote:Op maandag 25 april 2005 11:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Jazeker, oorspronkelijk waren de filmtitels o.a. "Broccoli is not enough", "For your Broccoli only" en "The spy who loved Broccoli". Henk Angenent zag de bui al hangen en heeft al zijn invloed aangewend om dit te veranderen
quote:Op maandag 25 april 2005 13:39 schreef Mark het volgende:
Dat mag ook wel: het is een echte Klungel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |