abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26638286
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:24 schreef Zanderrr het volgende:
Trouwe lezertjes van dit forum weten wel dat ik, zacht gezegd, zelf niet zo'n liefhebber ben van Coldplay. Maar eerlijk is eerlijk, "Clocks" klonk best aardig als ringtone.
Met zo'n opmerking weet je het zeker: Zander is een kind van zijn tijd.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:33:06 #152
6536 dwerg
chagrijn
pi_26644369
Through traffic monitoring of our websites we have identified your IP address accessing allmusic.com at a rate and speed inconsistent with the noncommercial and personal use permitted by our site's Terms of Service. As a result, further access to allmusic.com has been denied. Because IP addresses can be shared by numerous users, your access may be being denied based on the aggregate use of your IP address rather than your own individual use. To ensure that this is not the case, simply create your own individual user account by becoming a Registered Member of allmusic. [Click on the “Register” button in the upper right hand corner of the home page.] Once you’ve become a Registered Member and are logged in, you will once again have full access to allmusic, and will continue to have access, as long as your usage remains consistent with our Terms of Service. If you are already a Registered Member of allmusic, simply ensure that you are logged in when you use the site. Thank you.

What the fuck?!
Iemand dit al eens eerder gehad?

Overigens kon ik drie minuten later weer gewoon op de site komen.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:41:37 #153
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_26644540
Dino had laatst dezelfde foutmelding (zie het vorige slowchat-topic). Ik weet ook niet waardoor die veroorzaakt wordt, een of andere plugin die albumgegevens uit de AMG haalt, misschien?.

Ik gebruik zelf tegenwoordig meestal mp3.com om AMG-informatie op te zoeken. De data is hetzelfde, en 't gaat 10x zo snel als allmusic.com. Je kunt alleen niet zo'n mooie discografie van een artiest opvragen.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zondag 1 mei 2005 @ 17:45:48 #154
6536 dwerg
chagrijn
pi_26644644
Ohja, ik zie het.

Ik ben toch wel een beetje gehecht aan allmusic.
En inderdaad, juist de discografie van de artiesten bekijk ik het vaakst.
  zondag 1 mei 2005 @ 19:39:59 #155
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26647027
Hoi Muziek. Hoe is jullie Koninginnedag/Koninginnenach verlopen? Ik heb me prima vermaakt gisteren. Alkmaar was gezellig, op enkele met kratten gooiende lonsdale dragende idioten na. Maar ja, we zijn nu eenmaal niet allemaal gezegd met een IQ hoger dan dat van een goudvis, bewees ook een vriend die de laatste trein maar gemist heeft.

Ik kwam rond 1:00 in Schagen aan, of 0:00, denk ik. Nog even hier de kroeg in geweest, en daar werd ik uitgenodigd voor een feestje binnenkort. De eigenaren zitten er 35 jaar in.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zondag 1 mei 2005 @ 21:18:59 #156
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26649542
Dwerg, gewoon even registreren, kost niks en dan heb je ook geen last meer van dit gedoe

En als je al lid bent gewoon blijven volhouden
  zondag 1 mei 2005 @ 22:03:04 #157
33 Anton
A flower?
pi_26650746
Koninginnenach/dag was vooral veel bier een een hoop bandjes bekijken. Eigenlijk de dag ervoor ook al, en de dag daarvoor ook, dus ik ben sinds woensdagnacht niet echt wakker meer geweest. Maar ja, zolang je met dit weer heerlijk in de tuin kan gaan slapen en bruin worden heb ik niets te klagen
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_26675798
Ik heb jou twee keer in het 'meest gedraaide cd-topic' Comets On Fire zien noemen Summoner, dus schaarde ik je meteen onder 'kenner van de band...'

Maar dat is dus niet zo? Ik ken eigenlijk alleen het nummer 'Pussy Foot The Duke' en vroeg me af of dat een beetje representatief voor de band was. Want dat nummer vind ik erg goed ... En wat dan nog meer te beluisteren enz ...
Aldus.
  maandag 2 mei 2005 @ 20:59:54 #159
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_26676869
Kenner, niet echt. Ik heb nog maar één plaat van Comets On Fire, maar die vind ik dermate goed dat ik de rest ook wil

Ik heb even een fragment geluisterd van het nummer dat je noemt, ter vergelijking. Het klinkt wat 'sleazier' dan wat ik van CoF gewend ben, en het nummer is wat minder dichtgemetseld. Maar dit schijnt wel redelijk representatief te zijn voor het album "Blue Cathedral". "Field Recordings From the Sun" heeft meer weg van een psychedelic freak out, met waanzinnige distortion en een noisy sound. Evenals wat krautrock elementen. Die kan ik je in ieder geval wel aanraden.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 07:51:28 #160
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_26686235
Is het vandaag road-kill dag ofzo??
Ik heb achtereenvolgens zien liggen:
- een klein niet definieerbaar vogeltje
- een gans
- een kat (op de A12!)
- een klein zwart vogeltje

Nouja, goedemorgen muziek!
Ik hoop dat de mist nog optrekt vandaag. Mn uitzicht is nu wel heel saai!
pi_26687125
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef Summoner het volgende:
"Field Recordings From the Sun"
Die zal ik eens gaan beluisteren dan. Ze waren laatst in de Paradiso, maar ik kon niet, had het wel willen zien.
Aldus.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:22:29 #162
33 Anton
A flower?
pi_26687164
Je zit ook in een veel te hoog gebouw Liejannuh

Overigens, ik kan je roadkill dag geheel onderschrijven. Net toen ik wilde parkeren zaten er een paar zwanen die duidelijk suicidaal waren midden op de weg, precies voor het parkeervak waar ik in wilde.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  Redactie Frontpage dinsdag 3 mei 2005 @ 16:36:41 #163
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_26700693
Ik kreeg net een aantal oude verzetsstrijders tussen de spaken van mijn fiets.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:27:16 #164
6536 dwerg
chagrijn
pi_26703925
Komende zondag zouden we een wedstrijd moeten spelen tegen de nieuw opgerichte Cricket Club Rhoon. Vandaag kreeg ik een mailtje dat de wedstrijd niet doorgaat omdat CC Rhoon geen veld tot zijn beschikking heeft. Ik ben natuurlijk maar een domme boer, maar zou het niet handig zijn om eerst een veld te regelen als je een club opricht? Of je moet van plan zijn om dit eerste seizoen alleen maar uitwedstrijden te spelen.
pi_26717127
Hoi hoi. Ik ben ook al sinds een paar jaar vaste bezoeker van Muz, alhoewel je me alleen in specifieke topics terug zult vinden .

Ik heb een vraag. Een hele domme vraag, eigenlijk. Ik kreeg een stom aanbod van de site Budgetticket.nl (http://www.budgetticket.nl). Dat is zo'n site waar je voor veelsteveel geld concertkaartjes kunt kopen. Behoorlijke rotzooi, dus. Hoe dan ook, er is iets waar ik wel nieuwsgierig naar ben:
Als je naar de eerste pagina gaat (http://www.budgetticket.nl/index.asp?taal_id=1), dan zie je aan de linker kant "Verwacht" staan. Daar staan dan allemaal verwachte concerten in. Op zich niet zo heel raar, maar nu staat er onderaan dus

Guns N' Roses '06
Pink Floyd '06

Dit lijkt mij behoorlijk sterk. Toch staat het op deze site als iets waar je later kaarten voor kunt kopen. Hoe komt zo'n site aan zulke info? Zuigen ze het gewoon uit hun duim, of weten zij meer dan wij weten?
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  woensdag 4 mei 2005 @ 02:12:12 #166
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_26717335
Het lijkt me ook behoorlijk sterk, eerlijk gezegd. Guns 'n Roses volg ik zelf eigenlijk niet, maar als er een nieuwe Pink Floyd-tour in zou zitten, dan zou dat allang via fansites bekend zijn. Ik geloof er totaal niet in dat zo'n dubieuze firma als Budgetticket meer zou weten dan de fanatieke fans.

Voor mijn part voegen ze de Beatles, Elvis, Led Zeppelin, de Jimi Hendrix Experience of het John Coltrane Quartet ook nog toe aan de lijst, want.. 'je weet maar nooit'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zanderrr op 04-05-2005 02:26:04 ]
  Redactie Frontpage woensdag 4 mei 2005 @ 09:17:21 #167
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_26718901
Kijk eens of Cher er ook tussen staat?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_26719540

[ Bericht 100% gewijzigd door julekes op 04-05-2005 09:51:13 ]
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:11:56 #169
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_26719877
Julekes, een man van weinig woorden..
pi_26720332
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:11 schreef Zanderrr het volgende:
Julekes, een man van weinig woorden..
Julekes, een man die een artiest noemde die iemand anders ook al genoemd had.
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:37:56 #171
9613 Seborik
I, Voyager
pi_26720392
Hoe is het met je afstuderen, Julekes?
pi_26720876
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef Seborik het volgende:
Hoe is het met je afstuderen, Julekes?
Schiet niet echt op. Ben nu bezig met het bedenken van optimalisatie methodes voor mijn constructie vormen en ik kom er langzaam maar zeker achter dat een van mijn uitgangspunten erg beperkend werkt. En het stomme is dat ik dat vooraf samen met mijn commissie bedacht had om meer grip op de materie te krijgen. Schrijven is schrappen zullen we maar zeggen.
En jij?
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:16:04 #173
9613 Seborik
I, Voyager
pi_26721394
Het vordert gestaag. Ik ben de data van m'n eerste experiment aan het uitwerken en het tweede experiment begint binnenkort (als de programmeur opschiet).
pi_26721829
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef Summoner het volgende:
Kenner, niet echt. Ik heb nog maar één plaat van Comets On Fire, maar die vind ik dermate goed dat ik de rest ook wil

Ik heb even een fragment geluisterd van het nummer dat je noemt, ter vergelijking. Het klinkt wat 'sleazier' dan wat ik van CoF gewend ben, en het nummer is wat minder dichtgemetseld. Maar dit schijnt wel redelijk representatief te zijn voor het album "Blue Cathedral". "Field Recordings From the Sun" heeft meer weg van een psychedelic freak out, met waanzinnige distortion en een noisy sound. Evenals wat krautrock elementen. Die kan ik je in ieder geval wel aanraden.
dat klinkt interessant. Die ga ik checken
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:48:56 #175
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_26725407
Heeft iemand dat interview van SunChaser met DJ Jean gezien? Ik heb me echt kapotgelachen om die Jean, wat een figuur... Volgens mij zat 'ie ook flink onder de poeders of zo, want wat een onzin kraamt die vent uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')