Met zo'n opmerking weet je het zeker: Zander is een kind van zijn tijd.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:24 schreef Zanderrr het volgende:
Trouwe lezertjes van dit forum weten wel dat ik, zacht gezegd, zelf niet zo'n liefhebber ben van Coldplay. Maar eerlijk is eerlijk, "Clocks" klonk best aardig als ringtone.
Die zal ik eens gaan beluisteren dan. Ze waren laatst in de Paradiso, maar ik kon niet, had het wel willen zien.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef Summoner het volgende:
"Field Recordings From the Sun"
Julekes, een man die een artiest noemde die iemand anders ook al genoemd had.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:11 schreef Zanderrr het volgende:
Julekes, een man van weinig woorden..
Schiet niet echt op. Ben nu bezig met het bedenken van optimalisatie methodes voor mijn constructie vormen en ik kom er langzaam maar zeker achter dat een van mijn uitgangspunten erg beperkend werkt. En het stomme is dat ik dat vooraf samen met mijn commissie bedacht had om meer grip op de materie te krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef Seborik het volgende:
Hoe is het met je afstuderen, Julekes?
dat klinkt interessant. Die ga ik checkenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef Summoner het volgende:
Kenner, niet echt. Ik heb nog maar één plaat van Comets On Fire, maar die vind ik dermate goed dat ik de rest ook wil
Ik heb even een fragment geluisterd van het nummer dat je noemt, ter vergelijking. Het klinkt wat 'sleazier' dan wat ik van CoF gewend ben, en het nummer is wat minder dichtgemetseld. Maar dit schijnt wel redelijk representatief te zijn voor het album "Blue Cathedral". "Field Recordings From the Sun" heeft meer weg van een psychedelic freak out, met waanzinnige distortion en een noisy sound. Evenals wat krautrock elementen. Die kan ik je in ieder geval wel aanraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |