Met zo'n opmerking weet je het zeker: Zander is een kind van zijn tijd.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:24 schreef Zanderrr het volgende:
Trouwe lezertjes van dit forum weten wel dat ik, zacht gezegd, zelf niet zo'n liefhebber ben van Coldplay. Maar eerlijk is eerlijk, "Clocks" klonk best aardig als ringtone.
Die zal ik eens gaan beluisteren dan. Ze waren laatst in de Paradiso, maar ik kon niet, had het wel willen zien.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef Summoner het volgende:
"Field Recordings From the Sun"
Julekes, een man die een artiest noemde die iemand anders ook al genoemd had.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:11 schreef Zanderrr het volgende:
Julekes, een man van weinig woorden..
Schiet niet echt op. Ben nu bezig met het bedenken van optimalisatie methodes voor mijn constructie vormen en ik kom er langzaam maar zeker achter dat een van mijn uitgangspunten erg beperkend werkt. En het stomme is dat ik dat vooraf samen met mijn commissie bedacht had om meer grip op de materie te krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef Seborik het volgende:
Hoe is het met je afstuderen, Julekes?
dat klinkt interessant. Die ga ik checkenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef Summoner het volgende:
Kenner, niet echt. Ik heb nog maar één plaat van Comets On Fire, maar die vind ik dermate goed dat ik de rest ook wil
Ik heb even een fragment geluisterd van het nummer dat je noemt, ter vergelijking. Het klinkt wat 'sleazier' dan wat ik van CoF gewend ben, en het nummer is wat minder dichtgemetseld. Maar dit schijnt wel redelijk representatief te zijn voor het album "Blue Cathedral". "Field Recordings From the Sun" heeft meer weg van een psychedelic freak out, met waanzinnige distortion en een noisy sound. Evenals wat krautrock elementen. Die kan ik je in ieder geval wel aanraden.
Het is wel mooi als het eenmaal ergens op begint te lijken of niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
Het vordert gestaag. Ik ben de data van m'n eerste experiment aan het uitwerken en het tweede experiment begint binnenkort (als de programmeur opschiet).
Ja, zeker. Mooie resultaten ook, dat maakt het de moeite waard.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:04 schreef julekes het volgende:
[..]
Het is wel mooi als het eenmaal ergens op begint te lijken of niet?
Hij lult inderdaad onzin.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:56 schreef Zanderrr het volgende:
http://www.eyestreamtv.nl/?PageID=99
Deel 1 en 3 zijn ook wel geinig, maar dit vond ik zelf de mooiste.
En dan is 'ie net halverwege.quote:Respect the skills. I'm the master of the wheels of steel. Ik kan alles.
Nee. Vrijdag misschien weer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:45 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Geen kater vandaag, Angel?
Dat klinkt niet zo heel erg intelligent van de Cricket Club Rhoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:27 schreef dwerg het volgende:
Komende zondag zouden we een wedstrijd moeten spelen tegen de nieuw opgerichte Cricket Club Rhoon. Vandaag kreeg ik een mailtje dat de wedstrijd niet doorgaat omdat CC Rhoon geen veld tot zijn beschikking heeft. Ik ben natuurlijk maar een domme boer, maar zou het niet handig zijn om eerst een veld te regelen als je een club opricht? Of je moet van plan zijn om dit eerste seizoen alleen maar uitwedstrijden te spelen.
Dat was het tweede waar ze niet aan gedacht hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt niet zo heel erg intelligent van de Cricket Club Rhoon.
Hadden ze wel genoeg spelers om een team te complementeren?
Ach, dan stellen ze toch gewoon het 3e jeugd team op?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Dat was het tweede waar ze niet aan gedacht hebben
Dan hebben we misschien nog een kans om te winnen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, dan stellen ze toch gewoon het 3e jeugd team op?
Maar je hebt wel 3 penetrating tunnels!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:48 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek.
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven besloten een spoeling in mijn haar te doen. Goudblond, moest het worden. Maar nu is het is bruin, BRUIN!![]()
![]()
hmm maar die lente kleur is dus meeer in een herfst kleur veranderdquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef Jane het volgende:
Het moest ook helemaal geen bruin worden. Ik wilde het natuurlijk blonde een beetje opfleuren.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef Jane het volgende:
Nu word ik helemaal depri.
Welterusten Muziek... *snik*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |