abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26412249

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Voor foto's van meets kun je hier kijken Deze pagina bevat niet alle foto's, maar er zijn hier en daar nog wat foto's in oude Fok!MC topics terug te vinden.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht.

Overzichtje van de Fok!MC motoren:

• Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Honda VFR750 '94 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki ZXR400 '94 - (Makster)
  • Kawasaki ZXR400 '95 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX6R '98 - (Youssef)
  • Kawasaki ZX9R '97 & Kawasaki Z750 '80 - (ZX9R)
  • Suzuki GSF600N Bandit '96 - (hicham)
  • Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650N '04 & Kawasaki KLX650C '93 - (PatrickM)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijst

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer word er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er word gemeet?
    Meestal 2 á 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en gereden door een Fok!MC'er.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van het Fok!MC lid en zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Wat is het laatste nieuws?
    Er is een nieuwe paus gekozen

Laatste topics :
    Fok Motorclub [SC deel 206] Pimpin'
    Fok Motorclub [SC deel 207]Youpke de goeie ouwe rukker
    Fok Motorclub [SC deel 208] Slecht weer zuigt...
    Fok Motorclub [SC deel 209] Zal Makster het ooit leren
    Fok Motorclub [SC deel 210]Luie knuffelturken

• pi_26412421
    mijn pak was zondag idd erg vies had je mijn helm moeten zien maak ik altijd schoon voordat ik ga rijden, dus was idd alleen van arnhem naar dordt
    pi_26412498
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
    Jij ook al hier
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    mijn pak was zondag idd erg vies had je mijn helm moeten zien maak ik altijd schoon voordat ik ga rijden, dus was idd alleen van arnhem naar dordt
    Die van mij zit ook onder, wou hem eigenlijk schoonmaken maar ben te lui om van m'n reet af te komen. Nu kunnen die vliegjes even goed het vizer intrekken
    pi_26412513
    net stukkie gereden, met tanktas & dig vid cam erin bleef goed zitten alleen je kunt maar beperkt naar voren met die tas in de weg dus echt lekker los rijden deed ik zo niet. ik dacht dus op rec gedrukt te hebben en meer dan een half uur gefilmpt te hebben maar niet dus

dit weekend maar weer een poging
      donderdag 21 april 2005 @ 20:29:01 #6
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_26412531
    @F-S Neem de tijd en mocht ik je verder kunnen helpen dan mag je me altijd lastigvallen/stalken etc.

Vandaag eens coldcase mensen lastig gaan vallen met mijn vlees en we hebben er een kennel als klant bij. Ze hebben 4 kolossen rondlopen van een kilo of 50 en die verorberen wel een kilo per dag per hond.
    Daarnaast nog vaak nestjes met pups die ze ook meteen op barfen zetten. (3 a 4 per jaar)

Morgen nog maar eens een bel/mail/faxrondje houden. (heb nu alleen nog de kennels/fokkers gehad van rassen die ik zelf ook leuk vindt. )
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_26412568
    voor niks met die camera rondgereden dus? Had 1 van mijn eerste dagen ook de digicam met een rare constructie samen met statief op m'n stuur gezet. Wat schildersplakband eromheen enzo. Op 160 klapte die achterover (bleef wel vastzitten, maar filmde alleen nog maar lucht ) en is een digicam dus max 30 seconden filmen en met je handschoen op rec drukken gaat niet zo lekker. Mislukt dus
    pi_26412722
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    net stukkie gereden, met tanktas & dig vid cam erin bleef goed zitten alleen je kunt maar beperkt naar voren met die tas in de weg dus echt lekker los rijden deed ik zo niet. ik dacht dus op rec gedrukt te hebben en meer dan een half uur gefilmpt te hebben maar niet dus

dit weekend maar weer een poging
    pi_26412729
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef hicham het volgende:

[..]

Ja, daar is hij langsgereden, hij is gebanned dus hij kan niet reageren [afbeelding]. Aangezien er in je profiel havo staat, neem ik aan dat je op die school zit die daar ligt?
    Jahhhh, ziet er erg vet uit die motor + helm!
    Zeg je het ff tegen hem
    pi_26412742
    Best cool, die Garmin heeft een ingebouwde camera waarmee je dus in DVD kwaliteit kan filmen
    pi_26412794
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Jahhhh, ziet er erg vet uit die motor + helm!
    Zeg je het ff tegen hem
    Ja hij had het al gelezen, dit reageerde hij:
    quote:
    Hey Egyptian pride world wide : p was jij ook op de motor dan. Wannabe rel mocro negert.
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
    Best cool, die Garmin heeft een ingebouwde camera waarmee je dus in DVD kwaliteit kan filmen
    pi_26413098
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef hicham het volgende:

[..]

Ja hij had het al gelezen, dit reageerde hij:
    [..]

[..]

Neej man, ik rij nog op een Aprilia SR , nog paar jaartjes

Volgende keer roep ik je wel he , ik zit op die school bij die rotonde, vlak voor die brug van tram 17,1
    pi_26413638
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
    voor niks met die camera rondgereden dus?
    nooit voor niks he
    quote:
    Had 1 van mijn eerste dagen ook de digicam met een rare constructie samen met statief op m'n stuur gezet. Wat schildersplakband eromheen enzo. Op 160 klapte die achterover (bleef wel vastzitten, maar filmde alleen nog maar lucht ) en is een digicam dus max 30 seconden filmen en met je handschoen op rec drukken gaat niet zo lekker. Mislukt dus
    wat een gedoe tanktas is veel simpeler; ruitje eraf, cam goed vast zetten in tas en tas op tank. klaar nu nog op rec drukken

tis iig leuk om te weten dat het zo makkelijk kan heb er 160 mee gereden en bleef goed zitten.
      donderdag 21 april 2005 @ 21:05:18 #14
    61089 Free-Spirit
    de mening niet voor het denken
    pi_26413648
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:29 schreef hollander172 het volgende:
    @F-S Neem de tijd en mocht ik je verder kunnen helpen dan mag je me altijd lastigvallen/stalken etc.

Vandaag eens coldcase mensen lastig gaan vallen met mijn vlees en we hebben er een kennel als klant bij. Ze hebben 4 kolossen rondlopen van een kilo of 50 en die verorberen wel een kilo per dag per hond.
    Daarnaast nog vaak nestjes met pups die ze ook meteen op barfen zetten. (3 a 4 per jaar)

Morgen nog maar eens een bel/mail/faxrondje houden. (heb nu alleen nog de kennels/fokkers gehad van rassen die ik zelf ook leuk vindt. )
    Was al begonnen maar werd nogal een lang verhaal
    Dacht dat ik het beter even per mail kan sturen
    Kan alleen Pepijn even niet om je e-mail adres vragen want die zou aan zijn motor knutselen en een stukje gaan rijden

Wel fijn dat je er zo uitgebreid op in gegaan bent
    En succes met het vinden van nieuwe klanten
    Als ik blaf stem ik nog niet in..
    pi_26413657
    Haalt ie dat dan
    pi_26413804
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Rietvaerder het volgende:
    Haalt ie dat dan
    we rijden niet allemaal gekneveld
    pi_26413830
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

we rijden niet allemaal gekneveld
    Wacht maar
    pi_26414029
    Stond gisteren een Bandit1200S Yoshimura editie bij Vos Motoren (waar Mercy zn col haalde) Zeker vet ding.... Yoshimura demper, WP vering en in Suzuki kleuren, blauw/wit dus... hebben
      donderdag 21 april 2005 @ 21:26:59 #19
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26414378
    Ook weer terug van een stukkie sturen over de dijkjes bij "het pontje" van de Zeelandmeet.
    Daar gingen om kwart voor 8 nog een paar motorforummers verzamelen, maar ik was net te laat om even te babbelen, ze reden net de pont op. Was ze genaderd tot 25 meter. Net niet dus.

Affijn, even de digicam getrokken die ik vandaag gekocht heb, was eigenlijk al aan de donkere kant, en bij de foto's op de bok had ik per ongeluk de witbalans op TL gezet.

Bougie was grijs voordat ik ging rijden dus de luchtschroef weer een kwart ingedraait.
    Zo weer ff snuffelen en de bougie eruit halen.
    pi_26414418
    Konden ze niet kleiner

Maare, je moet een stuk volgas rijden en dan gelijk je bougie checken hoor volgens mij, althans zo was in mijn 2-takt tijdperk
    pi_26414434
    Is dat nou een BT020 voorband?
      donderdag 21 april 2005 @ 21:29:44 #22
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      donderdag 21 april 2005 @ 21:33:34 #23
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26414602
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
    Is dat nou een BT020 voorband?
    Avon Azaro AV39. Schijnt een sportieve band te zijn, althans 5 jaar geleden ofzo.
    Kon alleen maar een rijtestje vinden in Engeland.

Moeten nog MPP op komen, maar dat kost me nu even teveel. Al genoeg kosten zo.
    De ketting moet wel met een kleiner achtertandwiel komen, wil een hogere topsnelheid.
    Ding trekt als een lier en als het leuk begint te worden op die dijkjes kom ik in een trilzone terecht.
    Moet dus een wat andere gearing hebben, ding kan het makkelijk aan zo voelt het.

Dat over die bougie gezien? (was een edit ) Hij was bij het thuiskomen na mijn werk aardig grijs.
    pi_26414691
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:

Dat over die bougie gezien? (was een edit ) Hij was bij het thuiskomen na mijn werk aardig grijs.
    Ja, mijn edit ook gezien?
      donderdag 21 april 2005 @ 22:03:41 #26
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26415482
    quote:
    OPM.

Ik had het vorig jaar zelfs een keer met de Beemer dat hij alle kanten opging behalve rechtdoor.
    Wilde even iemand mijn uitlaat geluid laten horen toen ik met koude banden wegreed.
    Vloog bijna tegen een paar geparkeerde auto's aan.
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
    Konden ze niet kleiner
    Kom ik nog even op terug.

Ze moesten onder de 100 Kb blijven voor Motor-Forum.
    quote:
    Maare, je moet een stuk volgas rijden en dan gelijk je bougie checken hoor volgens mij, althans zo was in mijn 2-takt tijdperk
    Eigenlijk wel he.
    Maar iemand op M-F doet het ook zo, en die weet er alles van, rijd en handelt al jaren in die dingen.
    Wat jij zegt klopt ook.
    pi_26416727
    quote:
    Wat een lul dan
    En volgens de berichten op M-F schijnt het nog een echte geldkloppende lul te zijn ook, dus is dit eigenlijk wel goed voor 'm
    pi_26416937
    Heb trouwens van de week m'n SV naast een Hyosung gezet op m'n werk (toevallig ook een blauwe, maar dan donkerder blauw). Wat ben ik blij dat ik voor een Soes ben gegaan zeg...

Zit van de Hyosung is veel meer rechtop (stuur staat een stuk hoger), er zit overal teveel ruimte tussen waardoor het niet een geheel lijkt, van ver af lijkt de kwaliteit hetzelfde, totdat je van dichtbij gaat bekijken en ziet dat de Hyosung echt heel erg grof afgewerkt is... Nee, m'n SV'tje vind ik toch echt een klasse hoger dan de Hyosung

Overigens zaten er rondom al verroeste bouten in, in de Hyosung
      donderdag 21 april 2005 @ 22:49:04 #29
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26417044
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:45 schreef PatrickM het volgende:
    <knip> Hyundai onder de motoren
    En ben je ook nog wel een beetje gek op je KLX? Zo te merken aan dat sproeierverhaal wel.
      donderdag 21 april 2005 @ 22:49:06 #30
    17709 hollander172
    pi_26417045
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Free-Spirit het volgende:

[..]

Was al begonnen maar werd nogal een lang verhaal
    Dacht dat ik het beter even per mail kan sturen
    Kan alleen Pepijn even niet om je e-mail adres vragen want die zou aan zijn motor knutselen en een stukje gaan rijden

Wel fijn dat je er zo uitgebreid op in gegaan bent
    En succes met het vinden van nieuwe klanten
    edit*

[ Bericht 10% gewijzigd door hollander172 op 22-04-2005 08:06:16 ]
      donderdag 21 april 2005 @ 22:49:42 #31
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26417096
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En ben je ook nog wel een beetje gek op je KLX?
    Jups
    Wheelien en aso rijden is op m'n KLX veel leuker dan op m'n SV
    Maar de KLX kan niet op tegen lange afstanden rijden en sporten van de SV
    pi_26417148
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:45 schreef PatrickM het volgende:
    Heb trouwens van de week m'n SV naast een Hyosung gezet op m'n werk (toevallig ook een blauwe, maar dan donkerder blauw). Wat ben ik blij dat ik voor een Soes ben gegaan zeg...

Zit van de Hyosung is veel meer rechtop (stuur staat een stuk hoger), er zit overal teveel ruimte tussen waardoor het niet een geheel lijkt, van ver af lijkt de kwaliteit hetzelfde, totdat je van dichtbij gaat bekijken en ziet dat de Hyosung echt heel erg grof afgewerkt is... Nee, m'n SV'tje vind ik toch echt een klasse hoger dan de Hyosung

Overigens zaten er rondom al verroeste bouten in, in de Hyosung

De gezegde time will tell klopt dus Helaas...... Was ook wel te verwachten....
      donderdag 21 april 2005 @ 22:58:55 #34
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26417314
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef PatrickM het volgende:
    Jups
    Kee dan.
    quote:
    Maar de KLX kan niet op tegen lange afstanden rijden en sporten van de SV
    Toch maar een paar 17' Haan velgen of Excels eronder leggen met MPP.
    pi_26417334
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

De gezegde time will tell klopt dus Helaas...... Was ook wel te verwachten....
    Die Hyosung is denk net krap een half jaartje oud

[ Bericht 12% gewijzigd door PatrickM op 21-04-2005 23:05:35 ]
    pi_26417601
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Toch maar een paar 17' Haan velgen of Excels eronder leggen met MPP.
    Er komt dalijk weer de Avons onder die er oorspronkelijk onderzaten
    (all-road richting off-road, de AM24's zijn ook geschikt voor zand )
    pi_26417608
    * PatrickM gaat nu echt maffen
      donderdag 21 april 2005 @ 23:08:57 #38
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26417849
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:47 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Neej man, ik rij nog op een Aprilia SR , nog paar jaartjes

Volgende keer roep ik je wel he , ik zit op die school bij die rotonde, vlak voor die brug van tram 17,1
    Whehehe Nederland is klein he?
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
    Ook weer terug van een stukkie sturen over de dijkjes bij "het pontje" van de Zeelandmeet.
    Daar gingen om kwart voor 8 nog een paar motorforummers verzamelen, maar ik was net te laat om even te babbelen, ze reden net de pont op. Was ze genaderd tot 25 meter. Net niet dus.

Affijn, even de digicam getrokken die ik vandaag gekocht heb, was eigenlijk al aan de donkere kant, en bij de foto's op de bok had ik per ongeluk de witbalans op TL gezet.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Bougie was grijs voordat ik ging rijden dus de luchtschroef weer een kwart ingedraait.
    Zo weer ff snuffelen en de bougie eruit halen.
    Eindelijk wat mooie foto's

Die telefoon / goedkope digicam foto's zijn echt bagger, geven een totaal verkeerde beeld van een motor Zie ik soms ook op MF gebeuren, kan je gewoon beter geen foto's posten vind ik . Die Fiero van jou vond ik ook echt lelijk op de foto's, maar zag laatst opeeens een veel mooiere foto en toen zag ik de ware aard van het beesje pas

Post eens wat mooie foto's van je Fiero
    pi_26419112
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef hicham het volgende:

[..]

Whehehe Nederland is klein he?
    Erg!
      vrijdag 22 april 2005 @ 02:45:57 #41
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_26422382
    quote:
    Uhhhhhh.. wat denk jij zelf Dat ik zomaar effe 524 euro (heb gebeld en gezegd dat ie bij Aad v Kekem 479 is, krijg hem nu voor 524 ipv 560 ) krijg voor mn verjaardag Niet dus, maar krijg wel geld en dat leg ik er bij..... er komt dus geen LeoVince maar een nieuw pak Heb ik harder nodig dan een ander demperke... dit pak is beschadigd van mn val nog en eigenlijk te groot, vooral die broek, vraag maar aan ondeugend Op de groei gekocht toen ik 17 was Zit niet lekker iig na lang rijden, gaat heel irritant zitten rondom mn klokkenspel na een tijdje

Je hebt gewoon een dikke kont !

Maar met het nieuwe pak zal het wel wat strakker lijken.
    Ga je hem nou wel in het zwart doen ?

[ Bericht 8% gewijzigd door ondeugend op 22-04-2005 02:55:09 ]
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
      vrijdag 22 april 2005 @ 08:31:48 #42
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_26423761
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      vrijdag 22 april 2005 @ 08:35:07 #43
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26423782
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 02:45 schreef ondeugend het volgende:

Je hebt gewoon een dikke kont !
    Hij toont zijn vrouwlijke kant.
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 08:31 schreef Makster het volgende:

Wilde met de CR, maar was erg laat wakker en wat is dan makkelijker dan in de auto springen?
      vrijdag 22 april 2005 @ 08:41:58 #44
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26423843
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef hicham het volgende:
    Eindelijk wat mooie foto's

Die telefoon / goedkope digicam foto's zijn echt bagger, geven een totaal verkeerde beeld van een motor Zie ik soms ook op MF gebeuren, kan je gewoon beter geen foto's posten vind ik . Die Fiero van jou vond ik ook echt lelijk op de foto's, maar zag laatst opeeens een veel mooiere foto en toen zag ik de ware aard van het beesje pas

Post eens wat mooie foto's van je Fiero
    Had ik al tijden zo in mijn hoofd zitten, gisteren toevallig een mail van FS van een aardige camera, en de spontane gelegenheid van een boodschapje doen voor de zaak.
    (nationale secretaressedag, of ik even 3 waardebonnen wilde halen bij Douglas in het winkelcentrum in de stad bij de expeditie waren ze het vergeten )

En als je de voertuigen irl ziet kijk je ws met andere ogen naar een GSM pic.

Maar er moet nog een hoop gebeuren aan de CR.
    Alleen de tank spuiten zie ik niet zitten met dat kunstof.
    Zal wel eindigen in een zwart overtrekje voor het zadel, wat lichtere kleurstelling voor de kappen, en wat stickers.
      vrijdag 22 april 2005 @ 08:56:23 #45
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26424023
    ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:11:42 #46
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26424291

wij hebben gisteren ook gereden was heerlijk, was al zo lang geleden
    paar dijken gehad, was wel lekker rustig beter als op zo'n drukke zondag eigenlijk
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:16:16 #47
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26424378
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:

wij hebben gisteren ook gereden was heerlijk, was al zo lang geleden
    paar dijken gehad, was wel lekker rustig beter als op zo'n drukke zondag eigenlijk
    Exact hetzelfde gevoel stukje Zeelandroute gepakt, zit hier op 10 minuten rijden en ik kom er nooit.
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:17:03 #48
    17596 Makster
    pi_26424399
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Had ik al tijden zo in mijn hoofd zitten, gisteren toevallig een mail van FS van een aardige camera, en de spontane gelegenheid van een boodschapje doen voor de zaak.
    (nationale secretaressedag, of ik even 3 waardebonnen wilde halen bij Douglas in het winkelcentrum in de stad bij de expeditie waren ze het vergeten )

En als je de voertuigen irl ziet kijk je ws met andere ogen naar een GSM pic.

Maar er moet nog een hoop gebeuren aan de CR.
    Alleen de tank spuiten zie ik niet zitten met dat kunstof.
    Zal wel eindigen in een zwart overtrekje voor het zadel, wat lichtere kleurstelling voor de kappen, en wat stickers.
    Vrees ook een beetje voor eht spuiten van de motor, maarja ga het toch doen. mocht ik het totaal verneuken dan laat i keht weldoen. kost toch niet al te veel omdat eht relatief weinig onderdelen zijn

Of ik moet ergens een goede stickerboer vinden maar die hoop is stiekum al vervlogen

Heb trouwens al een optie op een 6 zuiger Nissen remklauw
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:18:32 #49
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26424428
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:59 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Die Hyosung is denk net krap een half jaartje oud
    Ja duh, dus nu beginnen de ervaringen naar voren te komen Doe maar een jaar trouwens
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:31:44 #50
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26424690
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 09:17 schreef Makster het volgende:
    [..]

Vrees ook een beetje voor eht spuiten van de motor, maarja ga het toch doen. mocht ik het totaal verneuken dan laat i keht weldoen. kost toch niet al te veel omdat eht relatief weinig onderdelen zijn

Of ik moet ergens een goede stickerboer vinden maar die hoop is stiekum al vervlogen

Heb trouwens al een optie op een 6 zuiger Nissen remklauw
    Jij hebt nog iets ander (beter) kunstof dan ik en die sticker wil ik op de zijkant op die kap waar het hoort. Heb al mooie voorbeelden gezien van wedstrijdnummers enzo.

Mijn voorremklauw komt van een Fireblade zo heb ik gisteren vernomen van die oude eigenaar.
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:33:07 #51
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26424722
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Exact hetzelfde gevoel stukje Zeelandroute gepakt, zit hier op 10 minuten rijden en ik kom er nooit.
    we konden gisteren nog veel beter doorrijden dan afgelopen zondag

we moesten naar Tiel, met motor tussen file door is echt
    dus om 5 uur even auto thuis gebracht en in sneltrein vaart motoren buiten gezet omkleden en rijden, en s'avonds maar even paar dijken gereden
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:36:55 #52
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:39:43 #53
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_26424847

koppelingshuis er gister vanaf getrokken om tandwiel te vervangen. Zie ik een mooi gebroken pennetje het blok in lopen. Nu ontkoppeld ie niet meer, kan ik dat weer gaan halen
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:41:42 #54
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26424881
    hey het nieuwe Rover logo

Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:43:34 #55
    17596 Makster
    pi_26424912
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 09:39 schreef stinkie het volgende:

koppelingshuis er gister vanaf getrokken om tandwiel te vervangen. Zie ik een mooi gebroken pennetje het blok in lopen. Nu ontkoppeld ie niet meer, kan ik dat weer gaan halen
    Dat krijg je met een ratbike
      vrijdag 22 april 2005 @ 10:14:31 #56
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26425577
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 09:39 schreef stinkie het volgende:

Hoe krijg je dat voor mekaar.

Remmenreiniger was trouwens maar ¤ 4,60 voor 500 ML.
    Vooral de achterrem is weer bling bling.
      vrijdag 22 april 2005 @ 10:23:49 #57
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26425767
    Wat gebruiken jullie om remmenstof van de velgen te poetsen?
      vrijdag 22 april 2005 @ 10:24:45 #58
    19297 stinkie
    pi_26425792
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 10:14 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor mekaar.

Remmenreiniger was trouwens maar ¤ 4,60 voor 500 ML.
    Vooral de achterrem is weer bling bling.
    twee mogelijkheden, koppelingshuis zelf had een barst, waarschijnlijk van de keer dat de ketting eraf vloog. Andere mogelijkheid is dat het gewoon gebroken is met eraf halen, hoewel ik dat erg onwaarschijnlijk vind aangezien de pen er gewoon los in zit en kan draaien. De breuk was iig vers. Schakelen gaat ook nog wel, alleen koppelingshendel komt niet meer terug, dus blijft ergens wat hangen. Vanmiddag ff kijken wat er precies aan de hand is, begon al te schemeren gisteren

En ik bedoelde 13,95 voor 3 750 ml bussen (reiniger, vet en schoonmaakspul)
      vrijdag 22 april 2005 @ 10:28:24 #59
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26425856
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 10:23 schreef ZX9R het volgende:
    WD40, groene zeep, remmenreiniger mag ook volgens mij.
      vrijdag 22 april 2005 @ 10:32:54 #60
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26425959
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 10:23 schreef ZX9R het volgende:
    WD40, en gewoon wassen met autowas

en regelmatig zet ik de velgen helemaal in de was zodat er minder zooi op blijf plakken
    daarna is schoonmaken een makkie
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 10:36:43 #61
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26426052
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef stinkie het volgende:
    En ik bedoelde 13,95 voor 3 750 ml bussen (reiniger, vet en schoonmaakspul)
    Dat stond er anders niet zo duidelijk.
      vrijdag 22 april 2005 @ 10:59:36 #62
    19297 stinkie
    pi_26426560
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat stond er anders niet zo duidelijk.
    goed verstaander etc. maar dat gaat hier dus niet op
      vrijdag 22 april 2005 @ 11:04:56 #63
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26426686
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 10:59 schreef stinkie het volgende:

[..]

goed verstaander etc. maar dat gaat hier dus niet op
    Ga nog even een week weg jij.

Ik hoop dat je normaal wat duidelijker bent in de omgang met B.
      vrijdag 22 april 2005 @ 11:19:43 #64
    19297 stinkie
    pi_26427041
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ga nog even een week weg jij.

Ik hoop dat je normaal wat duidelijker bent in de omgang met B.
    och, een week is hier toch met 36 uur voorbij

en ja, zij snapt me wel meestal
      vrijdag 22 april 2005 @ 11:39:31 #65
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:02:43 #66
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26428181
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef stinkie het volgende:

[..]

och, een week is hier toch met 36 uur voorbij

en ja, zij snapt me wel meestal
    meestal is andersom het probleem hoor
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:05:56 #67
    19297 stinkie
    pi_26428266
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

meestal is andersom het probleem hoor
    sommige mensen moet je ook altijd gelijk geven he
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:09:51 #68
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26428376
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:05 schreef stinkie het volgende:

[..]

sommige mensen moet je ook altijd gelijk geven he
    is vaak wel het gemakkelijkste
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:19:37 #69
    19297 stinkie
    pi_26428628
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

is vaak wel het gemakkelijkste
    en die van mij is mod, dus daar is helemaal al niet mee te praten
    pi_26428870
    oi motordudes..
    alles goed hier
    pi_26429418
    oi autodude..
    vertel jij dat ons maar

hoe ziet het er voor een 'buitenstaander' uit, als je om de zoveel tijd even vlug over de posts van Fok!MC leest Niet goed zeker?
    pi_26429507
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
    oi autodude..
    vertel jij dat ons maar

hoe ziet het er voor een 'buitenstaander' uit, als je om de zoveel tijd even vlug over de posts van Fok!MC leest Niet goed zeker?
    De "crisis/ruzie" was lachen
    nu is het weer ordinair saai
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:55:20 #73
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26429566
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

De "crisis/ruzie" was lachen
    nu is het weer ordinair saai
    Het is nu weer vrijdagmiddag!

Dus als je even geduld hebt
    pi_26429604
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:55 schreef ZX9R het volgende:

[..]

lijkt me lachen
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:02:55 #75
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26429769
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:19 schreef stinkie het volgende:

[..]

Lastige eigenwijze krengen zijn het, allemaal.
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
    oi autodude..
    vertel jij dat ons maar

Tommy loopt al langer mee dan vandaag, komt hier al meer dan een jaar af en toe eens kijken als het in de autoslowchat helemaal te saai voor woorden is.
    pi_26429811
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:02 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Lastige eigenwijze krengen zijn het, allemaal.
    [..]

Tommy loopt al langer mee dan vandaag, komt hier al meer dan een jaar af en toe eens kijken als het in de autoslowchat helemaal te saai voor woorden is.
    Jij kent mij tenminste
    heb nu idd weer even tijd
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:06:52 #77
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26429871
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:19 schreef stinkie het volgende:

[..]

wijze les

geef vrouwen nooit macht want ze gebruiken het tegen je
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:13:32 #78
    19297 stinkie
    pi_26430048
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:55 schreef ZX9R het volgende:

[..]

nou, ff, ff, d'r schijnt een maand proeftijd aan een weekban te hangen hoor
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:32:07 #79
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26430497
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:13 schreef stinkie het volgende:

[..]

nou, ff, ff, d'r schijnt een maand proeftijd aan een weekban te hangen hoor
    En hoe lang zit er aan een ban van twee dagen
    pi_26430656
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

wijze les

geef vrouwen nooit macht want ze gebruiken het tegen je
    Misschien zijn mannen gewoon slappe hapjes, dat bewezen de vorige posts wel weer als 'geef vrouwen maar gelijk dat is makkelijker' en 'zij snapt mij meestal wel, maar andersom niet' (even kort weergegeven, niet letterlijk gezegd, maar dat was de strekking). Misschien dat mannen het gewoon niet willen begrijpen. Moeten ze ook niet moeilijk doen als vrouwen dan daadkrachtiger blijken.

Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:40:32 #81
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:42:38 #82
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26430755
    Titanium sliders roelen
    pi_26430812
    quote:
    Is dit dan nu wel je nieuwe pak?
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:46:44 #84
    19297 stinkie
    pi_26430847
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef ZX9R het volgende:

[..]

En hoe lang zit er aan een ban van twee dagen
    het waren geen 2 dagen
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:48:11 #85
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26430884
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:45 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Is dit dan nu wel je nieuwe pak?
    Wat denk je ?
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:49:30 #86
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26430910
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:

Plaatjes
    je ziet er jaren jonger uit Riet
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:49:42 #87
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26430914
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:38 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Misschien zijn mannen gewoon slappe hapjes, dat bewezen de vorige posts wel weer als 'geef vrouwen maar gelijk dat is makkelijker' en 'zij snapt mij meestal wel, maar andersom niet' (even kort weergegeven, niet letterlijk gezegd, maar dat was de strekking). Misschien dat mannen het gewoon niet willen begrijpen. Moeten ze ook niet moeilijk doen als vrouwen dan daadkrachtiger blijken.

Volgens mij zijn vrouwen de bron van alle ellende.

Maar ja je kan ook niet zonder he.
    pi_26430917
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:48 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat denk je ?
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:52:21 #89
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:53:10 #90
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26430998
    Hij staat wel goed of niet
    Iemand nog een Hein Gericke jas + broek kopen? Is te combineren 100 eurotjes
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:53:39 #91
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26431013
    Winnie de Pooh houding voor jou speciaal Pepijn
    pi_26431028
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ja, het pak staat je heel erg goed. Heel stoer.
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:54:43 #93
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26431036
    Toen ik daar wegreed krijg ik amper mn voeten op de stepjes zo stug wastie Zit echt retestrak, maar begint al soepeler te worden zit megalekker Flappert tenminste niet...

Ik kan nog niet bukken of op de tank gaan liggen maar dat komt nog wel
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:56:49 #94
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26431085
    Wel zonde, nu al mn sliders beschadigd Ik schaafde een beetje langs de vangrail met filerijden Op de Papendrechtse brug.. niet zo breed daar

Maar het staat wel interessant of niet
    pi_26431132
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:56 schreef Rietvaerder het volgende:
    Wel zonde, nu al mn sliders beschadigd Ik schaafde een beetje langs de vangrail met filerijden Op de Papendrechtse brug.. niet zo breed daar

nice ik dacht al, nieuw pak - kan ie meteen KD-en
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:03:24 #96
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:08:20 #97
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26431309
    Ik zou het nog wel kunnen denk ik hoor Van de zomer weer eens proberen
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:15:20 #98
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26431469
    quote:
    Winnie de Pooh houding voor jou speciaal Pepijn
    Lijkt net alsof je bang bent voor je pa/ma. Die Handjes.

Maar je kan het ook overdrijven.

Laat het posen maar aan de SMérs over.
    (hier met Lidl helm )
    Met dank aan Hiesjam voor het linken van het topic eerder..
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:19:49 #99
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26431585
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:15 schreef Patrick281 het volgende:

Lijkt net alsof je bang bent voor je pa/ma.
    Je moest eens weten
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:20:55 #100
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26431611
    Ze geilen wel op hun merknaam geloof ik EVO EVO EVO EVO EVO overal EVO
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:25:49 #101
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26431728
    quote:
    KORTELAND MOTOREN>
    -524,00

Altijd nog beter dan de 699 die je er overal voor betaald
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:26:40 #102
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26431748
    Ik ga eens kijken hoe het poepen en plassen je afgaat met deze broek, met de vorige was dat een ramp bij bijv. benzinestations
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:26:58 #103
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26431760
    quote:
    jouw pak is ook te klein Riet

zit hetzelfde als de mijne en jij vond toen dat het te kort was

komt gewoon door protectors
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:29:19 #104
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26431821
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:56 schreef Rietvaerder het volgende:

en maar zeggen ik doe iedere dag een KD

op die van mij zitten ook krassen
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:34:45 #105
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26431953
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ze geilen wel op hun merknaam geloof ik EVO EVO EVO EVO EVO overal EVO
    Ik ken het merk niet.
    Zal dan wel niks zijn.
    Staat er wel een keurmerkje in? Dat zou ik echt nooit vertrouwen
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:38:17 #106
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432041
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

jouw pak is ook te klein Riet

zit hetzelfde als de mijne en jij vond toen dat het te kort was

komt gewoon door protectors
    Mijn mouwen vallen gewoon tot over mijn polsen heen Tot halverwege mn hand
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:39:56 #107
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432089
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:34 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik ken het merk niet.

Evolution = voormalig MQP. Toen MQP dreigde failliet te gaan zijn er een dotje medewerkers van MQP een eigen bedrijfje/lijn begonnen en dat is Evolution

http://www.evolutionmotorsport.com/nl/

Jurgen vd Goorbergh rijdt er mee in de WK SS600 klasse

Wat is jouw probleem eigenlijk de laatste tijd he? Dat werken doet je humeur niet ten goede geloof ik, toen je werkeloos was was je humeur iig een stuk beter

Post dan gewoon niet..
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:41:33 #108
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26432138
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:19 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Je moest eens weten

Ik ga aan de slag, ben net bijna weggelopen hier, moet vooral zo doorgaan die chef.
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:41:54 #109
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432148
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik ga aan de slag, ben net bijna weggelopen hier, moet vooral zo doorgaan die chef.
    Tell us...
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:44:14 #110
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_26432205
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:48 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat denk je ?
    En draai je nu eens om ?
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:45:14 #111
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26432228
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Mijn mouwen vallen gewoon tot over mijn polsen heen Tot halverwege mn hand
    bij mij ook net over het bobbeltje geen idee hoe het heet
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:46:12 #112
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432245
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:44 schreef ondeugend het volgende:

En draai je nu eens om ?
    Zou je wel willen he
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:46:13 #113
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26432247
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:34 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik ken het merk niet.
    Zal dan wel niks zijn.
    Staat er wel een keurmerkje in? Dat zou ik echt nooit vertrouwen
    submerk van de Lidl

maar dan gekocht bij een motorzaak
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:47:27 #114
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_26432281
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zou je wel willen he
    Ja .... nou...
    Dat zie ik dan wel weer !
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:48:44 #115
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432321
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

submerk van de Lidl
    Denk t ook
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:48:44 #116
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_26432322
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem eigenlijk de laatste tijd he? Dat werken doet je humeur niet ten goede geloof ik, toen je werkeloos was was je humeur iig een stuk beter

Post dan gewoon niet..
    Ik vind hem juist assertiever.
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:49:20 #117
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_26432334
    Maar mooi pak hoor Rietje !
    Zwart
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:49:47 #118
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_26432346
    En weg ben ik weer.

vrijdag 22 april 2005 @ 14:52:21 #119
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26432406
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:49 schreef ondeugend het volgende:
    En weg ben ik weer.

Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:53:16 #120
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26432425
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
    submerk van de Lidl

maar dan gekocht bij een motorzaak
    Ach.
    Kon het niet laten....

Met z'n "kijk mij eens geweldig zijn met mijn nieuwe pakkie" attitude.
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:58:44 #121
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26432554
    't blijft hier toch gezallich!

Enneh... er wordt toch niet over mij geluld hier hè!
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:59:17 #122
    19297 stinkie
    pi_26432566
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:53 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ach.
    Kon het niet laten....

Wederzijdse merkengeilheid, geen wonder dat het als gegoten zit
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:03:00 #123
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432652
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:53 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ach.
    Kon het niet laten....

Ik post geen filmpjes als ik een nieuwe demper (rotzooi van Motozoom ) heb gekocht. Filmpje maken en al en dan zo'n "kijk mij eens geweldig zijn met mijn nieuwe demper'' attitude
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:03:23 #124
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26432658
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
    't blijft hier toch gezallich!

Enneh... er wordt toch niet over mij geluld hier hè!
    We worden toch weer in de gaten gehouden
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:04:35 #125
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432688
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:48 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Hij zou het nog wel moeilijk hebben met het stoppen met roken
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:05:14 #126
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26432703
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ik post geen filmpjes als ik een nieuwe demper (rotzooi van Motozoom ) heb gekocht. Filmpje maken en al en dan zo'n "kijk mij eens geweldig zijn met mijn nieuwe demper'' attitude
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:05:58 #127
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432723
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:05 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ja, zeg het eens?
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:08:25 #128
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26432777
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:05 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ja, zeg het eens?
    Flikker toch eens een eind op met je puberaal gedrag en je alwetendheid.

Kon je niks origineels verzinnen?
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:08:58 #129
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432796
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:08 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Flikker toch eens een eind op met je puberaal gedrag en je alwetendheid.
    Neu

Onderbouwing?
    pi_26432799
    Ziet er mooi uit dat pak

[Tel-Sell]

[/Tel-Sell]

quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:19 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Je moest eens weten

Misschien ontdekt je pa ooit nog eens google en komt ie erachter dat je je ouwe (maar veel mooiere, betere en geilere Bandit dan nu ) wou ontgrenzen en dat je de laatste keer op de Bosweg helemaal niet hoefde te uitwijken voor een auto
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:09:51 #131
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432819
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
    Ziet er mooi uit dat pak

[Tel-Sell]

[afbeelding]

[/Tel-Sell]
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:09:55 #132
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26432822
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:03 schreef ZX9R het volgende:
    We worden toch weer in de gaten gehouden
    Nee, het was een mailtje, je moet even de foto's bekijken...
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:10:45 #133
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26432853
    Eigenlijk is het best grappig hier! Jullie zijn soms net een stel wijven!
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:11:42 #134
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432880
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
    Misschien ontdekt je pa ooit nog eens google en komt ie erachter dat je je ouwe (maar veel mooiere, betere en geilere Bandit dan nu ) wou ontgrenzen en dat je de laatste keer op de Bosweg helemaal niet hoefde te uitwijken voor een auto
    Boeie, hij stelde laatst zelf voor om eens te kijken hoe ie rijdt zonder begrenzing enne, over dat uitwijken, of ik nou moest uitwijken voor een auto of vrijwillig de berm in ging, dezelfde ''schade''
    pi_26432893
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Oh wacht, nou zie ik het pas
    Het ligt helemaal niet aan dat pak, je bent gewoon naar de kapper geweest
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:12:18 #136
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432895
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
    Mooi he En het grappige is dat ik geen idee heb wat ik Luc heb misdaan
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:12:34 #137
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26432900
    quote:
    Wij zijn erger
    We zijn een stelletje motor/leernichten

p.s. Welke foto's
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:12:43 #138
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26432907
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef hicham het volgende:

[..]

Oh wacht, nou zie ik het pas
    Het ligt helemaal niet aan dat pak, je bent gewoon naar de kapper geweest
    De kwaliteit en het moment van opname doet ook een hoop
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:14:59 #139
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26432967
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
    Mooi he En het grappige is dat ik geen idee heb wat ik Luc heb misdaan
    Hier in het topic je alwetendheid ten tonele spreiden.
    Heeft heel erg lang geduurd voor ik het zat was maar laatst met die Lidl spullen was ik het toch echt wel zat!
    pi_26432992
    quote:
    Er is ooit al een voorstel gedaan voor een naamswijziging, Fok!WC

Fok Wijvenclub Volgens mij was dat toen we een standaard OP aan het ontwerpen waren
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

De kwaliteit en het moment van opname doet ook een hoop
    Volledig volgens de tel sell stijl dus

Links een dikke dame vanuit de meest slechte (voor de vrouw) / goede (voor de reclame) hoek gefotografeerd waardoor het een walrus lijkt En rechts een plaatje waar een hele andere vrouw opstaat maar die voor de zelfde (veel slankere) vrouw moet doorgaan
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:17:06 #141
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433020
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:14 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Hier in het topic je alwetendheid ten tonele spreiden.
    Heeft heel erg lang geduurd voor ik het zat was maar laatst met die Lidl spullen was ik het toch echt wel zat!
    Een echte persoonlijke belediging dus, sorry man

Alwetendheid? Je bedoeld dingen die ik weet en jij niet Kan je daar niet tegen dan....... er zijn vast zat dingen die jij wel weet en ik weer niet.... that's life

Mooi voorbeeldje, post een feitje over Evolution en daar reageer jij dan weer niet op, dat is dus alwetendheid Is gewoon een feitje... als je daar niet tegen kan moet je niet op een forum komen.
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:18:18 #142
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26433053
    Weekend!
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:19:07 #143
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433067
    Je kan ook in je signature zetten "ik er op als Rietvaerder niet benadeeld wordt"
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:19:42 #144
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26433079
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef ZX9R het volgende:
    Wij zijn erger
    We zijn een stelletje motor/leernichten

p.s. Welke foto's
    Penisnijd! Bijna net zo mooi als kutnijd!
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:20:25 #145
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26433096
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:
    Je kan ook in je signature zetten "ik er op als Rietvaerder niet benadeeld wordt"
    Wat jij wil
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:20:34 #146
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433099
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Penisnijd!
    Alleen tis niet echt wederzijds Ik post een foto van mn nieuwe pakkie om te laten zien, Luc vat het anders op geloof ik...
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:21:16 #147
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26433115
    En nu snel doorposten, dan is dit topic weer uit mijn AT!
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:22:27 #148
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26433156
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Een echte persoonlijke belediging dus, sorry man

Alwetendheid? Je bedoeld dingen die ik weet en jij niet Kan je daar niet tegen dan....... er zijn vast zat dingen die jij wel weet en ik weer niet.... that's life

Mooi voorbeeldje, post een feitje over Evolution en daar reageer jij dan weer niet op, dat is dus alwetendheid Is gewoon een feitje... als je daar niet tegen kan moet je niet op een forum komen.
    Riet je snapt gewoon niet, wat Luc bedoel
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:23:07 #149
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433175
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

of hij snapt niet wat ik bedoel
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:25:00 #150
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26433228
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

jij snapte hem wel gelukkig.
    Maar jij bent dan ook geen puber gelukkig.
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:26:11 #151
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433252
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Moest er nog eens bij komen...
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:27:14 #152
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433278
    Het is wel makkelijk hè om iemand af te spiegelen als puber en alwetend puur omdat je zelf weet dat je minder kennis over een bepaald onderwerp beschikt als die persoon....

Eigenlijk dus puur een gevalletje van jaloezie en niet tegen je ongelijk kunnen..
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:30:12 #153
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:39:58 #154
    19297 stinkie
    pi_26433582
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]
    Nee, we bedoelen dingen die jij denkt te weten, maar waarvan iedereen met het verstand van een stoeptegel doorheeft dat je er naast zit
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:41:16 #155
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433610
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:39 schreef stinkie het volgende:

[..]

Nee, we bedoelen dingen die jij denkt te weten, maar waarvan iedereen met het verstand van een stoeptegel doorheeft dat je er naast zit
    Sure

Wat heb ik gezegd dan dat niet waar is
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:41:38 #156
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26433616
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:39 schreef stinkie het volgende:

[..]

Beter dan dit had ik het niet kunnen verwoorden.
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:42:37 #157
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433644
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:41 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Beter dan dit had ik het niet kunnen verwoorden.
    Nu nog voorbeelden ipv loos gelul
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:43:58 #158
    19297 stinkie
    pi_26433668
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:42 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Nu nog voorbeelden ipv loos gelul
    de OP staat vol met links naar topics vol voorbeelden. Have fun
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:45:25 #159
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433704
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:43 schreef stinkie het volgende:

de OP staat vol met links naar topics vol voorbeelden. Have fun
    Lekker concreet. Als je deze post niet had gepost had het geen verschil gemaakt....

Serieus, get a life man....
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:46:41 #160
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26433739
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
    Dat heeft ie!
    stinkie? Neuken?

Jongens... het is lekker weer! Ga lekker buitenspelen op jullie brommertjes!
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:47:56 #161
    19297 stinkie
    pi_26433764
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Lekker concreet. Als je deze post niet had gepost had het geen verschil gemaakt....

Je bent hier al vaak genoeg met je neus op de feiten geduwd door god weet wie allemaal. Aangezien dat ook zinloos was ga ik er verder iet eens moeite voor doen
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:48:28 #162
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433779
    Alsof je automatisch een leven hebt als je neukt, ik kan nu ook naar de hoeren gaan.

Ik ga niet op iemand zitten zeiken omdatt je hem verkeerd begrijpt, ik ga niet iemand verrot zitten schelden en vervolgens gebanned worden..... dus ja, wat is een leven..

Ben idd even weg, kom wel weer terug als iedereen zijn frustraties kwijt is
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:49:55 #163
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26433817
    het werkt.
    hij gaat
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:50:42 #164
    19297 stinkie
    pi_26433837
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:49 schreef ZX9R het volgende:
    het werkt.
    hij gaat
    *poef*

weg irritaties
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:52:06 #165
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26433872
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:50 schreef stinkie het volgende:
    *poef*

weg irritaties
    En frustraties
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:52:07 #166
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433874
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:47 schreef stinkie het volgende:

[..]

Je bent hier al vaak genoeg met je neus op de feiten geduwd door god weet wie allemaal.
    Tja, ik post wat ik wil en denk, laat me niet door iemand beinvloeden..... als je het ergens niet mee eens bent heb je mooi pech, TOEVALLIG

Gelukkig zitten hier ook mensen die niet zulke zeikerds zijn en niet zo gefrustreerd zijn
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:52:45 #167
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433886
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:49 schreef ZX9R het volgende:
    het werkt.
    hij gaat
    Jij zou toch een half uur geleden al gaan Dacht echt even dat het gezellig werd.....
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:53:42 #168
    19297 stinkie
    pi_26433913
    and the're back
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:53:42 #169
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26433914
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Jij zou toch een half uur geleden al gaan Dacht echt even dat het gezellig werd.....
    jammer hè!
    pi_26433917
    he he eindelijk mensen gevonden die motors cool vinden
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:54:09 #171
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26433926
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:53 schreef stinkie het volgende:
    and the're back
    same here
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:54:33 #172
    19297 stinkie
    pi_26433936
    Kijk uit. een nieuweling. Goede indruk maken
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:54:44 #173
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433942
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:53 schreef ZX9R het volgende:

[..]

jammer hè!
    Nee hoor, IK heb niks tegen jou
    pi_26433950
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Tja, ik post wat ik wil en denk, laat me niet door iemand beinvloeden.....
    Dat deed stinkie laatst ook, maar dat werd hem niet in dank afgenomen
    pi_26433959
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:55:34 #176
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433974
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef stinkie het volgende:
    Kijk uit. een nieuweling. Goede indruk maken
    Heb je niks van je ban geleerd ofzo Laat me met rust of doe normaal......
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:56:02 #177
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26433988
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef hicham het volgende:

Weten tot hoe ver je kunt gaan
    pi_26433997
    Een goede middag trouwens allemaal
    pi_26434000
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:53 schreef blackangel21 het volgende:
    he he eindelijk mensen gevonden die motors cool vinden
    Je hebt niet het meest gunstige moment gekozen om dit topic binnen te vallen, vrijdagmiddag

Alhoewel het nu volgens mij ook op maandagmiddag gebeurd

Verder is het wel gezellig hier hoor!!! ALTIJD!! SUPPERGEZELLIGG@!!!! NOOIT RUZZIIE!!

vrijdag 22 april 2005 @ 15:56:44 #180
    19297 stinkie
    pi_26434005
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Had ik het tegen jou? Of heb je in je alwetendheid verkeerd gequote?
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:57:00 #181
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26434013
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
    Bracht wel een leuke discussie op gang.
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:57:23 #182
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26434028
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef stinkie het volgende:

[..]

Had ik het tegen jou? Of heb je in je alwetendheid verkeerd gequote?
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

vrijdag 22 april 2005 @ 15:58:13 #183
    19297 stinkie
    pi_26434047
    oja, ook geleerd dat de tijd snel gaat als je het naar je zin hebt
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:59:20 #184
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26434073
    Note: als je wilt discussieren c.q. flamen met me mail je me maar maar ga dit topic er niet mee lopen verzieken...... Mail adres en MSN adres staat in mn profiel.

En als je daar geen zin in hebt houd je verder je kop in dit topic tegen me als het niks positiefs is....
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:59:43 #185
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26434080
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
    Je hebt niet het meest gunstige moment gekozen om dit topic binnen te vallen, vrijdagmiddag
    idd een héél goed tijdstip.

Het schijnt dat we last hebben van penisnijd hier
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:59:43 #186
    19297 stinkie
    pi_26434081
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

[..]
    quote me dan niet, dan hoef ik het ok iet meer tegen je te hebben. Het leven is zo simpel
    pi_26434084
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef hicham het volgende:

[..]

Alhoewel het nu volgens mij ook op maandagmiddag gebeurd

Verder is het wel gezellig hier hoor!!! ALTIJD!! SUPPERGEZELLIGG@!!!! NOOIT RUZZIIE!!

Nooit geen ruzie zei je!!!
    Het begint tekomen
    pi_26434091
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef blackangel21 het volgende:
    Een goede middag trouwens allemaal
    Hallow

Het is nogal rellerig hier, maar als je door de loopgraven loopt merk je er niets van

Dus, hebbie een motor?
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:01:14 #189
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26434121
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:59 schreef blackangel21 het volgende:

[..]

Nooit geen ruzie zei je!!!
    Het begint tekomen
    Hoi Welkom

Let maar niet op sommige figuren hier, die zijn een beetje gefrustreerd en soms jaloers

Wat rijd je
    pi_26434141
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Hoi Welkom

Let maar niet op sommige figuren hier, die zijn een beetje gefrustreerd en soms jaloers

Wat rijd je
    ROT OP!! !! Beetje mijn nieuwe vriendje afpakken he!! :(:(

-edit
    Oops, krijg net over MSN te horen dat het een vrouwfiguur is
    Voordeel: Geen kans op penisnijd
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:02:36 #191
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26434155
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:02 schreef hicham het volgende:

[..]

ROT OP!! !! Beetje mijn nieuwe vriendje afpakken he!! :(:(

Vriendje? Vriendinnetje bedoel je
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:03:04 #192
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26434163
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:02 schreef hicham het volgende:
    Oops, krijg net over MSN te horen dat het een vrouwfiguur is
    Haha, nieuwe vriendjes creeeren voordat je eerst het profiel bekijkt?
    pi_26434174
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:00 schreef hicham het volgende:

[..]

Hallow

Het is nogal rellerig hier, maar als je door de loopgraven loopt merk je er niets van

Dus, hebbie een motor?
    Helaas nog niet
    Maar ben er flink aan het sparen
    Wel veel stiekum gereden op verschillende motor
    Zoals een r6,r1,gsxr 1100
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:05:06 #194
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26434193
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:03 schreef blackangel21 het volgende:

[..]

Helaas nog niet
    Dat zijn goede motoren Al is die R6 wel wat langzaam, raak je snel op uitgekeken Eigenlijk zijn alleen de GSX-R1100 of 1000, R1, ZX10R en de Hayabusa goede motoren, daarmee kan je tenminste nog een BEETJE meekomen in het verkeer De rest is eigenlijk net iets te langzaam...

pi_26434213
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Haha, nieuwe vriendjes creeeren voordat je eerst het profiel bekijkt?
    Ik heb niet van die AIVD perikkelen
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:03 schreef blackangel21 het volgende:

[..]

Helaas nog niet
    Wel al gelest? Of gewoon d'rop zitten en gaan met die banaan
    Hebben ze wel vertrouwen in je, op een R1
    pi_26434262
    Nou Riet, neuk ze he Ik ga even verderwerken aan een site, ben hier nog steeds aan het F5-en en reageren maar nu komt er niks van die website Dus, hijs je leren pak aan, stap op de motor en ... (wel eerst adres vragen, is wel zo handig )
    pi_26434263
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dat zijn goede motoren Al is die R6 wel wat langzaam, raak je snel op uitgekeken Eigenlijk zijn alleen de GSX-R1100 of 1000, R1, ZX10R en de Hayabusa goede motoren, daarmee kan je tenminste nog een BEETJE meekomen in het verkeer
    Nou ik moet wel eerlijk zeggen die gsx-r1100 is een beest
    Toen ik 1x het gas open wilden doen verschoot ik er nog al van en kreeg wel klammen handjes(schaam)
    pi_26434270
    luc, alles goed beetje sjaggie ??

stinkie grijpt natuurlijk elke kans om naar riet te schoppen
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:09:36 #199
    19297 stinkie
    pi_26434300
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    luc, alles goed beetje sjaggie ??

stinkie grijpt natuurlijk elke kans om naar riet te schoppen
    er zijn momenten dat het geduld ook bij mij opraakt ja.
    pi_26434323
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:48 schreef Rietvaerder het volgende:
    Alsof je automatisch een leven hebt als je neukt, ik kan nu ook naar de hoeren gaan.

Ik ga niet op iemand zitten zeiken omdatt je hem verkeerd begrijpt, ik ga niet iemand verrot zitten schelden en vervolgens gebanned worden..... dus ja, wat is een leven..

Ben idd even weg, kom wel weer terug als iedereen zijn frustraties kwijt is
    je wordt oud

pi_26434379
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:09 schreef stinkie het volgende:

[..]

er zijn momenten dat het geduld ook bij mij opraakt ja.
    we hebben gemerkt wat er gebeurd als jouw geduld op is ik zie bij hetzelfde verschijnsel als bij mercy in het verleden...tis 1 keer misgegaan en daar teer je nog altijd op. nu is luc met hem bezig en moet je er natuurlijk wel bijspringen

grow up
    pi_26434400
    Mensen ik ga ook weer ffkes verder kijken ik wens het jullie allemaal -XXX-
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:14:15 #203
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26434419
    OPM: waardeer het, maar laat het gewoon rusten..... als ze me willen schoppen doen ze dat maar over MSN of via de mail.... of nog beter: in het echt.

Maar doe dit niet in het topic, dan verziek je het voor de rest
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:14:41 #204
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26434432
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:13 schreef blackangel21 het volgende:
    Mensen ik ga ook weer ffkes verder kijken ik wens het jullie allemaal -XXX-
    Succs!
    pi_26434462
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
    OPM: waardeer het, maar laat het gewoon rusten..... als ze me willen schoppen doen ze dat maar over MSN of via de mail.... of nog beter: in het echt.

Maar doe dit niet in het topic, dan verziek je het voor de rest
    dat zeg ik je wordt echt oud
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:19:39 #206
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26434541
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dat zeg ik je wordt echt oud

Maar het is toch zo.... straks krijg ik weer de schuld En het komt de sfeer iig niet ten goede!
    pi_26434673
    dat is het hele eier-eten...je hebt nu eenmaal een naam als relschopper dus is het makkelijk om naar jou te schoppen. als het onterecht is kan ik het niet laten me ermee te mengen...als het terecht is schoppen ze er maar op los
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:28:59 #208
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_26434786
    Het gaat goed met de vrijdag middag rel merk ik.

Zo worden nieuwelingen bijna over het hoofd gezien.
    &lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
    &lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:32:26 #209
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26434866
    Het is gewoon telkens weer wat..... .puber, alwetend etc etc

Het word gewoon T-E-L-K-E-N-S weer verkeerd begrepen, het is helemaal mn bedoeling niet om "alwetend" over te komen ofzo En dan telkens weer die zogenaamde grapjes van Mercy (die begon daar weer over nav mijn post over het hebben van een hulp-functie op het forum van gps.nl ), het is misschien als geintje bedoeld, maar het word weer wel telkens boven water gehaald....

Best grappig, wie begon er bij Sabra een gesprek en wie pakt de oude draad weer op.....

Post ik uit trots en enthousiasme mn nieuwe pak, wil ik weer opvallen volgens Luc

Om schijtziek van te worden.....
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:39:31 #210
    17596 Makster
    pi_26435024
    LOL @ Knuffelturk zijn Tell Swell moment

Reet mooi pakkie

En voor de rest kan iedereen zicht betr druk maken over nuttige dingen. Snap het van beide kanten maar wees als mij, ik negeer gewoon iedereen Maarja ik ben ook vrij rood en simpel dus daar ligt het waarschijnlijk aan,

Verder wil ik u medelen dat ik het totaal heb gehad voor vandaag en zo geil ben als een pisvlek!!!

Mot er nog iemand knokken c.q. batsen, ook dat kan geregeld worden.

Ow, nog iemand een 6 zuiger nissen remklauwkopen voor de rechterkant ? 60 euro, vrienden prijssie
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:40:15 #211
    19297 stinkie
    pi_26435042
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

we hebben gemerkt wat er gebeurd als jouw geduld op is ik zie bij hetzelfde verschijnsel als bij mercy in het verleden...tis 1 keer misgegaan en daar teer je nog altijd op. nu is luc met hem bezig en moet je er natuurlijk wel bijspringen

grow up
    jaja, het verleden ergens op teren is niet moeilijk als het net gebeurt is hoor

maar goed, enige zelfreflectie is bij sommigen hier blijkbaar niet mogelijk

vrijdag 22 april 2005 @ 16:41:17 #212
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26435068
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef Makster het volgende:
    Verder wil ik u medelen dat ik het totaal heb gehad voor vandaag en zo geil ben als een pisvlek!!!
    Nou ehm... Ik heb van stinkie geen antwoord gehad

Dusseh...
    pi_26435071
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
    Post ik uit trots en enthousiasme mn nieuwe pak, wil ik weer opvallen volgens Luc
    ik zie ook niet wat hier mis mee is doet iedereen hier en het heeft altijd gemogen dus waarom alleen jij niet? omdat jij een andere mening hebt over lidl dan de rest?? BS

zoals ik al zei: alles goed, luc???? beetje sjaggie????
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:46:11 #214
    17596 Makster
    pi_26435172
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou ehm... Ik heb van stinkie geen antwoord gehad

Dusseh...
    Ik zeg kom maar door

Naja, uhhh, blijft natuurlijk een gevaar dat internet wippen maarja wat moet dat moet. Kan Stinkie wel wippen?
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:50:40 #215
    19297 stinkie
    pi_26435267
    Zow, bijna tijd om naar huis te gaan
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:51:09 #216
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26435275
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:46 schreef Makster het volgende:

[..]

Ik zeg kom maar door

Naja, uhhh, blijft natuurlijk een gevaar dat internet wippen maarja wat moet dat moet. Kan Stinkie wel wippen?
    Daar laat ik me dus mooi niet over uit!
    Maar als ik zeg dat ik niks te kort kom... behalve dan op vrije middagen
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:55:29 #217
    19297 stinkie
    pi_26435382
    screw you guys, I'm going home
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:56:25 #218
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26435402
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:55 schreef stinkie het volgende:
    screw you guys, I'm going home

Liefje? Erm...
      vrijdag 22 april 2005 @ 16:57:24 #219
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26435423
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 16:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik zie ook niet wat hier mis mee is doet iedereen hier en het heeft altijd gemogen dus waarom alleen jij niet? omdat jij een andere mening hebt over lidl dan de rest?? BS
    Mijn idee.... dat is het probleem ook denk ik

[ Bericht 9% gewijzigd door Rietvaerder op 22-04-2005 17:11:13 ]
      vrijdag 22 april 2005 @ 17:02:34 #220
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_26435530
    stinkie en brighteyes - have fun zou ik zeggen
    &lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
    &lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
      vrijdag 22 april 2005 @ 17:09:12 #221
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_26435676

Ik wil wel 20 post quoten, maar scherm is te kort.

Iemand een chippie ?
    pi_26435692
    quote:
    Ghostrider wannabee

vrijdag 22 april 2005 @ 17:11:28 #223
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26435719
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 17:10 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ghostrider wannabee

Woehaha Die heeft toch geen wit er in
      vrijdag 22 april 2005 @ 17:20:56 #224
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26435909
    Wit is porno!!! Nu nog witte laarzen eignelijk heh
      vrijdag 22 april 2005 @ 17:24:52 #225
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26436000
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef ZX9R het volgende:

[..]

even voor de duideljkheid, ik zei dat zeker niet om Riet af te vallen of zo
    volgens mij begrepen jullie elkaar niet

even bij de HyperPro fabriek geweest

[ Bericht 2% gewijzigd door Mercy_symbol op 22-04-2005 17:32:05 ]
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 17:25:15 #226
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26436009
    En?
      vrijdag 22 april 2005 @ 17:37:45 #227
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26436250
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 17:25 schreef Rietvaerder het volgende:
    En?
    heb nu nieuwe olie en een heleboel goede adviezen gekregen morgen dus lekker klussen aan de VFR, uitlaat ga ik ook verbouwen (DB killer eruit slopen en olie voorvork vervangen
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 17:43:43 #228
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26436386
    Ah ok, dacht dat je het hun had laten doen Schijnt (zal maar niet zeggen dat het zo is, ben ik weer almachtig enzo ) dat het een wereld van verschil is en dat je je motor niet meer herkent
      vrijdag 22 april 2005 @ 17:55:20 #229
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26436647
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ah ok, dacht dat je het hun had laten doen Schijnt (zal maar niet zeggen dat het zo is, ben ik weer almachtig enzo ) dat het een wereld van verschil is en dat je je motor niet meer herkent
    Doen ze al 2 jaar niet meer als de olie vervanging niet naar mijn zin is en er een nieuw setje veren onderzet, stellen hun de motor helemaal voor mij af

maar eerst nieuwe olie is ook veel goedkoper setje veren kost 491 euro
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 17:58:01 #230
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26436710
    Doen ze dat niet meer Vorig jaar een demonstratie dag gehad van de FJR Club bij Hyperpro in Hardinxveld-Giessendam hier, kon je gewoon laten doen hoor.....

Setje veren 491 euro? Voorveren en complete achterschokbreker ofzo Ik betaalde toen voor een setje progressieve vorkveren 110 euro incl olie....
      vrijdag 22 april 2005 @ 18:04:06 #231
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26436869
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
    Doen ze dat niet meer Vorig jaar een demonstratie dag gehad van de FJR Club bij Hyperpro in Hardinxveld-Giessendam hier, kon je gewoon laten doen hoor.....

Setje veren 491 euro? Voorveren en complete achterschokbreker ofzo Ik betaalde toen voor een setje progressieve vorkveren 110 euro incl olie....
    die doen het ook niet meer ( had ze gebeld )

en ik heb verkeerde naam genoemd, ik ben bij ThechnoFlex geweest in Schijndel

ja het was een compleet setje voor en achter
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 18:28:59 #232
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26437418
    Alleen een veer voor je achterschokdemper of een complete achterschokdemper? In het laatste geval kan het wel ja
      vrijdag 22 april 2005 @ 18:36:23 #233
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26437591
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
    Alleen een veer voor je achterschokdemper of een complete achterschokdemper? In het laatste geval kan het wel ja
    daar heb ik ook nog naar geinformeerd, maar dat is ten zeerste af te raden bij gebruikte schokdempers volgens hun neemt dan het comfort en stabilliteit heel erg af en krijg nog niet het resultaat wat ik zou willen.

dus prijs is voor een complete set veren en schokbreker
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 18:44:02 #234
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26437774
    Ah okay, dan kan het Niet dat ik er iets van weet ofzo Stel je voor

Ben benieuwd.
      vrijdag 22 april 2005 @ 18:48:26 #235
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26437890
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:48 schreef ondeugend het volgende:
    [..]
    Definieer, volgens mij als je scherp op iemand reageert vanuit een underdog positie:
    >een brilliante tegenaanval<

Dit komt een beetje laat.

Vorig jaar had letterlijk iedereen Riet uitgekakt behalve Luc, en nu dit.
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Tell us...
    Ben hard aan het werk en het is nog niet goed. Het is nooit goed genoeg.
    Alleen wat hij doet is goed perfect.

Maar ja laten we het er maar op houden dat het niet klikt tussen ons, en met momenten gaat het moeizaam tot verdraagzaam.
      vrijdag 22 april 2005 @ 18:51:03 #236
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26437956
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 18:48 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Definieer, volgens mij als je scherp op iemand reageert vanuit een underdog positie:
    >een brilliante tegenaanval<

Dit komt een beetje laat.

Vorig jaar had letterlijk iedereen Riet uitgekakt behalve Luc, en nu dit.
    Gelukkig stelt het dat uitkakken virtueel niet zo heel veel voor
    quote:
    Ben hard aan het werk en het is nog niet goed. Het is nooit goed genoeg.
    Alleen wat hij doet is goed perfect.

Maar ja laten we het er maar op houden dat het niet klikt tussen ons, en met momenten gaat het moeizaam tot verdraagzaam.
    Laatst had je toch een goed gesprek met hem waarin je afspraken met hem had gemaakt En nu begint ie weer?

Klinkt als een misselijk mannetje...
      vrijdag 22 april 2005 @ 18:51:18 #237
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26437961
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 18:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
    [...]
    En krijg nog niet het resultaat wat ik zou willen.
    Je wilt een Fireblade.
      vrijdag 22 april 2005 @ 18:52:53 #238
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26438005
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 18:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Je wilt een Fireblade.

Al draagt een aap een gouden ring....

Disclaimer: wat ik dus bedoel te zeggen is dat nooit een supersport zal worden, het blijft een sporttour

Is dat een optie? dat ik overal disclaimers onder zet met wat ik bedoel
      vrijdag 22 april 2005 @ 18:57:06 #239
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26438101
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:

En wel volhouden..
      vrijdag 22 april 2005 @ 18:59:53 #240
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26438170
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En wel volhouden..
    Dies waus he
      vrijdag 22 april 2005 @ 19:04:06 #241
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26438286
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Al draagt een aap een gouden ring....

Disclaimer: wat ik dus bedoel te zeggen is dat nooit een supersport zal worden, het blijft een sporttour

je zal er nog versteld van staan
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 19:04:51 #242
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26438313
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 18:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Je wilt een Fireblade.
    ik zou me gelijk doodrijden
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 19:06:20 #243
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26438353
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 19:04 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik zou me gelijk doodrijden
    Zoals deze man?
      vrijdag 22 april 2005 @ 19:21:36 #244
    17709 hollander172
    pi_26438747
    Patrick, reed jij met die KLX ter hoogte van De Hoef vanmiddag? Zag een mannetje op een KLX die een beetje de weg kwijt was. Zwart/blauw pak overigens.
    pi_26438947
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 19:21 schreef hollander172 het volgende:
    Patrick, reed jij met die KLX ter hoogte van De Hoef vanmiddag? Zag een mannetje op een KLX die een beetje de weg kwijt was. Zwart/blauw pak overigens.
    De Hoef? Where the f*ck is that?
    Nope dus
    pi_26439134
    Trouwens vandaag 160 met m'n KLX gehaald
      vrijdag 22 april 2005 @ 19:59:35 #247
    17709 hollander172
    pi_26439606
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 19:30 schreef PatrickM het volgende:

[..]

De Hoef? Where the f*ck is that?
    Nope dus
    Je woont toch in Wilnis oid? Dat is op 2 km afstand. Klein fuck dorpje met 3 inwoners, 100 koeien, 50 schapen en 1 trekker.
      vrijdag 22 april 2005 @ 20:34:51 #248
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      vrijdag 22 april 2005 @ 20:39:42 #249
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      vrijdag 22 april 2005 @ 20:41:18 #250
    17596 Makster
    pi_26440704
    Hint 3, ik heb te weinig tijd en te veel zin
      vrijdag 22 april 2005 @ 20:49:21 #251
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      vrijdag 22 april 2005 @ 21:06:52 #252
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26441360
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 20:41 schreef Makster het volgende:
    Hint 3, ik heb te weinig tijd en te veel zin
    Jij weet toch wel waar Pat woont. Damn zo moeilijk is het niet ..
      vrijdag 22 april 2005 @ 21:09:18 #253
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26441413
    quote:
    hallo worldbeater:)

je hebt me weleens gemaild over een ktm die ik toen te koop had, en nu zag
    ik een post van je op motorforum!

Ik rij nu een bandit 1200, en is erg leuk! Maar heb ook weleens mijn
    gedachten laten gaan over een cr500. Nu las ik dat je laatst een toerrit had
    gemaakt? Ging dat een beetje, en om welke afstand ging dat?

Ik heb al redelijk veel over een cr500 gelezen, voor en nadelen enzo, maar
    het lijkt me gewoon een heftig apparaat. Vooral omdat ik wel hou van
    doorrijden en een beetje wheelien lijkt een cr me geweldig. Ik rij namelijk
    meestal straat, en dan heeft de cr genoeg power, dit vond ik met de ktm
    tegenvallen. Totdat je alleen circuit of industrieterrein rijd, maarja dat
    doe je niet altijd.

Ben benieuwd of die toerrit te doen was, in mijn omgeving zijn namelijk veel
    supersportjes, maar zolang de snelheid tot de 180 gaat dan hou ik ze nog wel
    bij met een cr.....of zie ik dat verkeerd?
    Zo blijf je van motor veranderen.
      vrijdag 22 april 2005 @ 21:29:14 #254
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26441853
    Mark moet ik nog zo'n ding mee laten komen met een bestelling?

Ik weet niet of er kosten bij komen, ik denk het niet.
      vrijdag 22 april 2005 @ 21:36:52 #255
    17596 Makster
    pi_26442017
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
    Mark moet ik nog zo'n ding mee laten komen met een bestelling?

[afbeelding]

Ik weet niet of er kosten bij komen, ik denk het niet.
    Ja goed plan !! als je toch gaat bestellen doe maar. Ik maak wel geld over naar je rek.

Thanks als je dat wil doen..

En ja Monster is niet zo heel moeilijk Bij de eerste pic moest ik wel ff denken ja
      vrijdag 22 april 2005 @ 21:44:10 #256
    19297 stinkie
    pi_26442183

Net achter tandwiel vervangen, wiel teruggeplaatst, wat al een uitdaging op zich was in m'n uppie , is het een eindloze ketting. Kan de hele kolerebende er weer van af

enige resultaat vanavond: gescalpeerde wijsvinger toen ik uitschoot en in het tandwiel eindigde
      vrijdag 22 april 2005 @ 21:46:18 #257
    17596 Makster
    pi_26442235
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef stinkie het volgende:

Net achter tandwiel vervangen, wiel teruggeplaatst, wat al een uitdaging op zich was in m'n uppie , is het een eindloze ketting. Kan de hele kolerebende er weer van af

enige resultaat vanavond: gescalpeerde wijsvinger toen ik uitschoot en in het tandwiel eindigde
    Gaat het niet om, lang leve de zelf knutselaars (of stuntelaars)
      vrijdag 22 april 2005 @ 21:49:23 #258
    19297 stinkie
    pi_26442310
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 21:46 schreef Makster het volgende:

[..]

Gaat het niet om, lang leve de zelf knutselaars (of stuntelaars)
    dat krijg je als je eens ergens anders besteld

Wel mooi geil goud kettinkje
      vrijdag 22 april 2005 @ 21:51:35 #259
    17596 Makster
    pi_26442369
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 21:49 schreef stinkie het volgende:

[..]

dat krijg je als je eens ergens anders besteld

Wel mooi geil goud kettinkje
    Goud is altijd goed, beter was ik geboren als neger had ik legaal mezlf vol kunnen hangen met bling bling
    pi_26443009
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 21:51 schreef Makster het volgende:

[..]

Goud is altijd goed, beter was ik geboren als neger had ik legaal mezlf vol kunnen hangen met bling bling

Nu je het zegt, waar is onze huisneger P-Lo (ploderus )
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:23:53 #261
    17596 Makster
    pi_26443111
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:19 schreef hicham het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk Misschien iestie wel kassie 6 ofzo......
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:28:55 #262
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26443252
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef stinkie het volgende:

Dat heet nou eerst goed plannen wat je gaat doen.

Maar toen ik zo oud was als jij had mij dat ook kunnen beuren.
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:19 schreef hicham het volgende:

[..]

Hoe moeten wij dat weten jij zit bij hem op school.
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:31:33 #263
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26443324
    Ah digga ding ding ding digga ding ding ding,
    ah digga dang dang dang dagga dang dang dang,
    ah digga dong dong dong dagga dong dong dong,
    ah dagga dong dong dong da dong...!

vrijdag 22 april 2005 @ 22:32:48 #264
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26443364
    Rigga digga ding ding ding, let me hear you sing,
    just like a bell that ring, you see it ain't no thing.
    Yes a ding dong dong, it's the ding dong song,
    so come on real strong when you can sing along.
    rigga digga ding ding ding what a joy it brings,
    we go all night long, until the break of dawn,
    yes we going strong we go on and on.
    "Do the rigga digga ding dong song!
    Do the rigga digga ding dong song!
    Do the rigga digga ding dong song...!"
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:32:56 #265
    19297 stinkie
    pi_26443369
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat heet nou eerst goed plannen wat je gaat doen.

Maar toen ik zo oud was als jij had mij dat ook kunnen beuren.
    hoe meer je planned hoe meer je kan vergeten
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:33:39 #266
    17596 Makster
    pi_26443390
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:

W'll keep tha heads ringing, DINNGG DINGG DONGGGG....

Still Dre WHAAT motha fucka WHAAATTT
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:36:43 #267
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26443488
    Dat dan weer wel
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:40:49 #268
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:42:43 #269
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26443636
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef stinkie het volgende:

hoe meer je planned hoe meer je kan vergeten
    Ennûh dat kettingsetje heb je bij Motozoom gekocht?
    Jammer dat er geen CR500 in de motobase staat.

Maar ja dat is een andere wereld vertelde bij Aad over handkappen die ik bij Louis.de gezien had, en moest 3 keer uitleggen hoe en wat Louis was.
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:43:25 #270
    17596 Makster
    pi_26443656
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
    Wat is hier de bedoeling om je profielrand schuin of te snijden ofzo?
    Laat ze maar de SS jongens

En ik zei ja tegen die bok
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:43:56 #271
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26443666
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
    Wat is hier de bedoeling om je profielrand schuin of te snijden ofzo?
    STaat er toch, versleten banden ''repareren''. Dus als je profiel aan het minimale zit meer profiel er in snijden

Hoezo verkeerde zuinigheid
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:45:13 #272
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26443694
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef Makster het volgende:

Laat ze maar de SS jongens
    Maar wij kunnen onze bandjes ook bijsnijden, we hebben immers dezelfde sloffen als die gasten.
    quote:
    En ik zei ja tegen die bok
    Al 2 keer ja.

Wilde hem vanaaf bestellen, maar FS is ziek, zwak en missselijk en ik moet haar creditcard gebruiken.
    Zal morgen worden ofzow.
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:46:34 #273
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26443727
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:

STaat er toch, versleten banden ''repareren''. Dus als je profiel aan het minimale zit meer profiel er in snijden
    Nee, dat staat er toch anders hoor.

Het gaat om bepaalde ongelijkmatige verhogingen in de band die onstaan door slijtage en rullen ..
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:48:29 #274
    17596 Makster
    pi_26443790
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Maar wij kunnen onze bandjes ook bijsnijden, we hebben immers dezelfde sloffen als die gasten.
    [..]

Al 2 keer ja.

Wilde hem vanaaf bestellen, maar FS is ziek, zwak en missselijk en ik moet haar creditcard gebruiken.
    Zal morgen worden ofzow.
    Owkee, heb je reknummer nog wel ergens in mijn adressenlijst daar ik ooit is ergens in the middle of nowhere zonder benzine en bruikbare pas stond
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:51:53 #275
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26443898
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef Makster het volgende:

Owkee, heb je reknummer nog wel ergens in mijn adressenlijst daar ik ooit is ergens in the middle of nowhere zonder benzine en bruikbare pas stond
    Damn wat lijkt dat lang geleden dat jij een onuitwisbare indruk op mij maakte als wantbetaler.

Was het vergeten.
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:53:22 #276
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:53:51 #277
    17596 Makster
    pi_26443964
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Damn wat lijkt dat lang geleden dat jij een onuitwisbare indruk op mij maakte als wantbetaler.

Was het vergeten.
    JA joh ik betaal graag voor mijn wanten

Meer als een jaar geleden idd.....time flyes when your having fun
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:54:52 #278
    19297 stinkie
    pi_26443997
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ennûh dat kettingsetje heb je bij Motozoom gekocht?
    Jammer dat er geen CR500 in de motobase staat.
    jup
    vorige set kwam gewoon open met een sluitschakel, even aan de oude koppelen, doortrekken en klaar. Morgen even kijken, wrs. kwestie van brug eraf
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:55:54 #279
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26444029
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:54 schreef stinkie het volgende:

[..]

jup
    vorige set kwam gewoon open met een sluitschakel, even aan de oude koppelen, doortrekken en klaar. Morgen even kijken, wrs. kwestie van brug eraf
    Die brug is er zo af. Gouden ketting is van Regina ofzo??

Maarre volgens mij wil B aandacht vanavond.
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:56:23 #280
    17596 Makster
    pi_26444042
    Moet inderdaad ook is iets aan die avatar doen....

I"m on it
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:57:05 #281
    19297 stinkie
    pi_26444064
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:55 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Die brug is er zo af.

hell no. PMS, ik blijf uit d'r buurt. niet voor niks netwerk weer in orde gebracht. Allebei weer internet nu

express handen niet gewassen, dan hoef ik niet aan d'r te zitten
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:57:58 #282
    19297 stinkie
    pi_26444082
    Damn ik was van plan zondag bij vriend van me langs te rijden en z'n nieuwe CR500 eens te keuren
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:58:09 #283
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26444088
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:53 schreef Makster het volgende:

Meer als een jaar geleden idd.....time flyes when your having fun
    Och jij bent een stuk verder dan vorig jaar, studie gedaan, wereldbaan, huis uit en samenwonen.

Ik ben alleen maar 3 motoren verloren en een hoop geld.
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:59:04 #284
    19297 stinkie
    pi_26444117
    uhoh, ik zie op d'r scherm dat ze dit nu leest
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:59:08 #285
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26444119
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:57 schreef stinkie het volgende:
    Damn ik was van plan zondag bij vriend van me langs te rijden en z'n nieuwe CR500 eens te keuren
    Die komen toch bijna niet voor die CR's.

Ik wil een andere motor.
    Ik wil een andere motor.
    Ik wil een andere motor.
    Ik wil een andere motor.
    Ik wil een andere motor.

quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:59 schreef stinkie het volgende:
    uhuh, ik zie op d'r scherm dat ze dit nu leest
      vrijdag 22 april 2005 @ 22:59:41 #286
    19297 stinkie
    pi_26444137
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Die komen toch bijna niet voor die CR's.

Ik wil een andere motor.
    Ik wil een andere motor.
    Ik wil een andere motor.
    Ik wil een andere motor.
    Ik wil een andere motor.

heeft er een sinds vorige week
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:00:15 #287
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26444153
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nee, dat staat er toch anders hoor.

Het gaat om bepaalde ongelijkmatige verhogingen in de band die onstaan door slijtage en rullen ..
    Niet te moeilijk denken Pepijn
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:00:38 #288
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26444161
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:59 schreef stinkie het volgende:

heeft er een sinds vorige week
    Woont hij in Pijnacker?????? Zal wel niet .. maar je weet het nooit.....
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:00:55 #289
    19297 stinkie
    pi_26444171
    ze heeft het nog niet gelezen, still safe.

als ik over 10 minuten niet meer post: vaarwel
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:00:58 #290
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26444175
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:55 schreef Patrick281 het volgende:
    B. is moe!

En blij dat ze eindelijk weer eens ongestoord kan internetten zonder dat stinkie zit te jengelen dat hij ook wil.

Oh, en stinkie! Wat had ik nou gezegd over kettinkjes?
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:01:20 #291
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26444185
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 23:00 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Niet te moeilijk denken Pepijn
    OK, chef dat hoor ik op kantoor ik al, maar ik ben nu vrij, het is weekend.
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:01:30 #292
    19297 stinkie
    pi_26444189
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 23:00 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Woont hij in Pijnacker?????? Zal wel niet .. maar je weet het nooit.....
    jup

komt ook op M-F. heeft een 95'r

wist ook al wie jij was
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:02:38 #293
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26444221
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 22:57 schreef stinkie het volgende:

[..]

hell no. PMS, ik blijf uit d'r buurt. niet voor niks netwerk weer in orde gebracht. Allebei weer internet nu

express handen niet gewassen, dan hoef ik niet aan d'r te zitten
    * Brighteyes geeft stinkie een schop onder tafel...
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:03:56 #294
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26444253
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 23:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

B. is moe!
    Dus? Voor een beetje aandacht vande man ben je nooit te moe.
    quote:
    En blij dat ze eindelijk weer eens ongestoord kan internetten zonder dat stinkie zit te jengelen dat hij ook wil.
    quote:
    Oh, en stinkie! Wat had ik nou gezegd over kettinkjes?
    Daar heb je de beste stuurlui.
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:04:07 #295
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26444261
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

OK, chef dat hoor ik op kantoor ik al, maar ik ben nu vrij, het is weekend.
    Ach, die 2 dagen, voor je het weet is het weer maandagochtend
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:05:46 #296
    17596 Makster
    pi_26444318
    pfff barend en van Dorp is zo onmogelijk KUT, jammer dat ik net niet bij de zapper kan
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:06:17 #297
    19297 stinkie
    pi_26444333
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
    Dus? Voor een beetje aandacht vande man ben je nooit te moe.
    quote:

[..]
    Modem was kapot, kon nog maar 1 pc op[/quote]
    quote:
    Daar heb je de beste stuurlui.
    Ik mag geen goud dragen van d'r. Niet dat ik dat wil, maar toch
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:06:45 #298
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26444347
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef stinkie het volgende:
    jup

komt ook op M-F. heeft een 95'r

wist ook al wie jij was

Dat mailtje bovenaan is van hem. Ik slaap geloof ik al.

Ja, hij poste al een bericht op M-F.
    Hij wilde al langskomen om naar de zijstandaard te kijken. Die zit er standaard niet op.
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ach, die 2 dagen, voor je het weet is het weer maandagochtend
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:06:58 #299
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26444354
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
    pfff barend en van Dorp is zo onmogelijk KUT, jammer dat ik net niet bij de zapper kan
    Over lui gesproken!
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:07:20 #300
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26444363
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:

Daar ging je goede bui bijna he
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:07:28 #301
    19297 stinkie
    pi_26444371
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
    vroeger he, toen ik nog jong was, toen moesten we lopend naar de tv om een andere zender te kiezen
      vrijdag 22 april 2005 @ 23:07:38 #302
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26444376
    De grap van Barend die geen grap is

Boring & van Dorp
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')