quote:
Die van mij zit ook onder, wou hem eigenlijk schoonmaken maar ben te lui om van m'n reet af te komen. Nu kunnen die vliegjes even goed het vizer intrekkenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn pak was zondag idd erg vieshad je mijn helm moeten zien
![]()
maak ik altijd schoon voordat ik ga rijden, dus was idd alleen van arnhem naar dordt
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net stukkie gereden, met tanktas & dig vid cam erinbleef goed zitten
alleen je kunt maar beperkt naar voren met die tas in de weg dus echt lekker los rijden deed ik zo niet. ik dacht dus op rec gedrukt te hebben en meer dan een half uur gefilmpt te hebben maar niet dus
dit weekend maar weer een poging
Jahhhh, ziet er erg vet uit die motor + helm!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, daar is hij langsgereden, hij is gebanned dus hij kan niet reageren [afbeelding]. Aangezien er in je profiel havo staat, neem ik aan dat je op die school zit die daar ligt?
Ja hij had het al gelezen, dit reageerde hij:quote:Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jahhhh, ziet er erg vet uit die motor + helm!![]()
Zeg je het ff tegen hem
quote:Hey Egyptian pride world wide : p was jij ook op de motor dan. Wannabe rel mocro negert.
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Best cool, die Garmin heeft een ingebouwde camera waarmee je dus in DVD kwaliteit kan filmen
Neej man, ik rij nog op een Aprilia SRquote:Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja hij had het al gelezen, dit reageerde hij:
[..]
[..]
nooit voor niks hequote:Op donderdag 21 april 2005 20:30 schreef hicham het volgende:voor niks met die camera rondgereden dus?
wat een gedoequote:Had 1 van mijn eerste dagen ook de digicam met een rare constructie samen met statief op m'n stuur gezet. Wat schildersplakband eromheen enzo. Op 160 klapte die achterover(bleef wel vastzitten, maar filmde alleen nog maar lucht
) en is een digicam dus max 30 seconden filmen en met je handschoen op rec drukken gaat niet zo lekker. Mislukt dus
Was al begonnen maar werd nogal een lang verhaalquote:Op donderdag 21 april 2005 20:29 schreef hollander172 het volgende:
@F-S Neem de tijd en mocht ik je verder kunnen helpen dan mag je me altijd lastigvallen/stalken etc.![]()
Vandaag eens coldcase mensen lastig gaan vallen met mijn vlees en we hebben er een kennel als klant bij.Ze hebben 4 kolossen rondlopen van een kilo of 50 en die verorberen wel een kilo per dag per hond.
Daarnaast nog vaak nestjes met pups die ze ook meteen op barfen zetten.(3 a 4 per jaar)
Morgen nog maar eens een bel/mail/faxrondje houden.(heb nu alleen nog de kennels/fokkers gehad van rassen die ik zelf ook leuk vindt.
)
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we rijden niet allemaal gekneveld
Avon Azaro AV39. Schijnt een sportieve band te zijn, althans 5 jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat nou een BT020 voorband?
Ja, mijn edit ook gezien?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
Dat over die bougie gezien? (was een edit) Hij was bij het thuiskomen na mijn werk aardig grijs.
OPM.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Geef nooit teveel gas met een Fireblade als je banden nieuw en koud zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorzitter van CBR Club
Kom ik nog even op terug.quote:
Eigenlijk wel he.quote:Maare, je moet een stuk volgas rijden en dan gelijk je bougie checken hoor volgens mij, althans zo was in mijn 2-takt tijdperk
Wat een lul danquote:Op donderdag 21 april 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Geef nooit teveel gas met een Fireblade als je banden nieuw en koud zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorzitter van CBR Club
En ben je ook nog wel een beetje gek op je KLX? Zo te merken aan dat sproeierverhaal wel.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:45 schreef PatrickM het volgende:
<knip> Hyundai onder de motoren
edit*quote:Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Was al begonnen maar werd nogal een lang verhaal
Dacht dat ik het beter even per mail kan sturen
Kan alleen Pepijn even niet om je e-mail adres vragen want die zou aan zijn motor knutselen en een stukje gaan rijden
Wel fijn dat je er zo uitgebreid op in gegaan bent
En succes met het vinden van nieuwe klanten
Jupsquote:Op donderdag 21 april 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ben je ook nog wel een beetje gek op je KLX?
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:45 schreef PatrickM het volgende:
Heb trouwens van de week m'n SV naast een Hyosung gezet op m'n werk (toevallig ook een blauwe, maar dan donkerder blauw). Wat ben ik blij dat ik voor een Soes ben gegaan zeg...
Zit van de Hyosung is veel meer rechtop (stuur staat een stuk hoger), er zit overal teveel ruimte tussen waardoor het niet een geheel lijkt, van ver af lijkt de kwaliteit hetzelfde, totdat je van dichtbij gaat bekijken en ziet dat de Hyosung echt heel erg grof afgewerkt is... Nee, m'n SV'tje vind ik toch echt een klasse hoger dan de Hyosung
Overigens zaten er rondom al verroeste bouten in, in de Hyosung
Kee dan.quote:
Toch maar een paar 17' Haan velgen of Excels eronder leggen met MPP.quote:Maar de KLX kan niet op tegen lange afstanden rijden en sporten van de SV
Die Hyosung is denk net krap een half jaartje oudquote:Op donderdag 21 april 2005 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De gezegde time will tell klopt dusHelaas......
Was ook wel te verwachten....
Er komt dalijk weer de Avons onder die er oorspronkelijk onderzatenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch maar een paar 17' Haan velgen of Excels eronder leggen met MPP.![]()
![]()
Whehehequote:Op donderdag 21 april 2005 20:47 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Neej man, ik rij nog op een Aprilia SR, nog paar jaartjes
![]()
Volgende keer roep ik je wel he, ik zit op die school bij die rotonde, vlak voor die brug van tram 17,1
Eindelijk wat mooie foto'squote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
Ook weer terug van een stukkie sturen over de dijkjes bij "het pontje" van de Zeelandmeet.
Daar gingen om kwart voor 8 nog een paar motorforummers verzamelen, maar ik was net te laat om even te babbelen, ze reden net de pont op. Was ze genaderd tot 25 meter.Net niet dus.
Affijn, even de digicam getrokken die ik vandaag gekocht heb, was eigenlijk al aan de donkere kant, en bij de foto's op de bok had ik per ongeluk de witbalans op TL gezet.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bougie was grijs voordat ik ging rijdendus de luchtschroef weer een kwart ingedraait.
Zo weer ff snuffelen en de bougie eruit halen.
quote:Uhhhhhh.. wat denk jij zelfDat ik zomaar effe 524 euro (heb gebeld en gezegd dat ie bij Aad v Kekem 479 is, krijg hem nu voor 524 ipv 560
) krijg voor mn verjaardag
Niet dus, maar krijg wel geld en dat leg ik er bij..... er komt dus geen LeoVince maar een nieuw pak
Heb ik harder nodig dan een ander demperke... dit pak is beschadigd van mn val nog en eigenlijk te groot, vooral die broek, vraag maar aan ondeugend
Op de groei gekocht toen ik 17 was
Zit niet lekker iig na lang rijden, gaat heel irritant zitten rondom mn klokkenspel na een tijdje
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef hicham het volgende:
Eindelijk wat mooie foto's
Die telefoon / goedkope digicam foto's zijn echt bagger, geven een totaal verkeerde beeld van een motorZie ik soms ook op MF gebeuren, kan je gewoon beter geen foto's posten vind ik
. Die Fiero van jou vond ik ook echt lelijk op de foto's, maar zag laatst opeeens een veel mooiere foto en toen zag ik de ware aard van het beesje pas
![]()
Post eens wat mooie foto's van je Fiero
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
wij hebben gisteren ook geredenwas heerlijk, was al zo lang geleden
![]()
paar dijken gehad, was wel lekker rustigbeter als op zo'n drukke zondag eigenlijk
Vrees ook een beetje voor eht spuiten van de motor, maarja ga het toch doen. mocht ik het totaal verneuken dan laat i keht weldoen. kost toch niet al te veel omdat eht relatief weinig onderdelen zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had ik al tijden zo in mijn hoofd zitten, gisteren toevallig een mail van FS van een aardige camera, en de spontane gelegenheid van een boodschapje doen voor de zaak.
(nationale secretaressedag, of ik even 3 waardebonnen wilde halen bij Douglas in het winkelcentrum in de stadbij de expeditie waren ze het vergeten
)
En als je de voertuigen irl ziet kijk je ws met andere ogen naar een GSM pic.![]()
Maar er moet nog een hoop gebeuren aan de CR.
Alleen de tank spuiten zie ik niet zitten met dat kunstof.![]()
Zal wel eindigen in een zwart overtrekje voor het zadel, wat lichtere kleurstelling voor de kappen, en wat stickers.![]()
Ja duh, dus nu beginnen de ervaringen naar voren te komenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die Hyosung is denk net krap een half jaartje oud
Jij hebt nog iets ander (beter) kunstof dan ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Vrees ook een beetje voor eht spuiten van de motor, maarja ga het toch doen. mocht ik het totaal verneuken dan laat i keht weldoen. kost toch niet al te veel omdat eht relatief weinig onderdelen zijn
Of ik moet ergens een goede stickerboer vinden maar die hoop is stiekum al vervlogen
Heb trouwens al een optie op een 6 zuiger Nissen remklauw![]()
we konden gisteren nog veel beter doorrijden dan afgelopen zondagquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Exact hetzelfde gevoel
stukje Zeelandroute gepakt, zit hier op 10 minuten rijden en ik kom er nooit.
![]()
![]()
Dat krijg je met een ratbikequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:39 schreef stinkie het volgende:
koppelingshuis er gister vanaf getrokken om tandwiel te vervangen. Zie ik een mooi gebroken pennetje het blok in lopen. Nu ontkoppeld ie niet meer, kan ik dat weer gaan halen
Hoe krijg je dat voor mekaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:39 schreef stinkie het volgende:
koppelingshuis er gister vanaf getrokken om tandwiel te vervangen. Zie ik een mooi gebroken pennetje het blok in lopen. Nu ontkoppeld ie niet meer, kan ik dat weer gaan halen
twee mogelijkheden, koppelingshuis zelf had een barst, waarschijnlijk van de keer dat de ketting eraf vloog. Andere mogelijkheid is dat het gewoon gebroken is met eraf halen, hoewel ik dat erg onwaarschijnlijk vind aangezien de pen er gewoon los in zit en kan draaien. De breuk was iig vers. Schakelen gaat ook nog wel, alleen koppelingshendel komt niet meer terug, dus blijft ergens wat hangen. Vanmiddag ff kijken wat er precies aan de hand is, begon al te schemeren gisterenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor mekaar.
Remmenreiniger was trouwens maar ¤ 4,60 voor 500 ML.
Vooral de achterrem is weer bling bling.![]()
![]()
WD40, groene zeep, remmenreiniger mag ook volgens mij.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:23 schreef ZX9R het volgende:
Wat gebruiken jullie om remmenstof van de velgen te poetsen?
WD40, en gewoon wassen met autowasquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:23 schreef ZX9R het volgende:
Wat gebruiken jullie om remmenstof van de velgen te poetsen?
Dat stond er anders niet zo duidelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef stinkie het volgende:
En ik bedoelde 13,95 voor 3 750 ml bussen (reiniger, vet en schoonmaakspul)
goed verstaander etc. maar dat gaat hier dus niet opquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat stond er anders niet zo duidelijk.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
goed verstaander etc. maar dat gaat hier dus niet op
och, een week is hier toch met 36 uur voorbijquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ga nog even een week weg jij.
![]()
![]()
Ik hoop dat je normaal wat duidelijker bent in de omgang met B.![]()
meestal is andersom het probleem hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, een week is hier toch met 36 uur voorbij
en ja, zij snapt me welmeestal
sommige mensen moet je ook altijd gelijk geven hequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
meestal is andersom het probleem hoor![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
sommige mensen moet je ook altijd gelijk geven he
en die van mij is mod, dus daar is helemaal al niet mee te pratenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is vaak wel het gemakkelijkste
De "crisis/ruzie" was lachenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
oi autodude..
vertel jij dat ons maar![]()
hoe ziet het er voor een 'buitenstaander' uit, als je om de zoveel tijd even vlug over de posts van Fok!MC leestNiet goed zeker?
Het is nu weer vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De "crisis/ruzie" was lachen
nu is het weer ordinair saai
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Het is nu weer vrijdagmiddag!![]()
Dus als je even geduld hebt![]()
Lastige eigenwijze krengen zijn het, allemaal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
en die van mij is mod, dus daar is helemaal al niet mee te praten
Tommy loopt al langer mee dan vandaag, komt hier al meer dan een jaar af en toe eens kijken als het in de autoslowchat helemaal te saai voor woorden is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
oi autodude..
vertel jij dat ons maar![]()
hoe ziet het er voor een 'buitenstaander' uit, als je om de zoveel tijd even vlug over de posts van Fok!MC leestNiet goed zeker?
Jij kent mij tenminstequote:Op vrijdag 22 april 2005 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lastige eigenwijze krengen zijn het, allemaal.![]()
![]()
[..]
Tommy loopt al langer mee dan vandaag, komt hier al meer dan een jaar af en toe eens kijken als het in de autoslowchat helemaal te saai voor woorden is.![]()
wijze lesquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
en die van mij is mod, dus daar is helemaal al niet mee te praten
nou, ff, ff, d'r schijnt een maand proeftijd aan een weekban te hangen hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Het is nu weer vrijdagmiddag!![]()
Dus als je even geduld hebt![]()
En hoe lang zit er aan een ban van twee dagenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou, ff, ff, d'r schijnt een maand proeftijd aan een weekban te hangen hoor
Misschien zijn mannen gewoon slappe hapjes, dat bewezen de vorige posts wel weer als 'geef vrouwen maar gelijk dat is makkelijker' en 'zij snapt mij meestal wel, maar andersom niet' (even kort weergegeven, niet letterlijk gezegd, maar dat was de strekking). Misschien dat mannen het gewoon niet willen begrijpen. Moeten ze ook niet moeilijk doen als vrouwen dan daadkrachtiger blijken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wijze les![]()
geef vrouwen nooit macht want ze gebruiken het tegen je![]()
![]()
![]()
Is dit dan nu wel je nieuwe pak?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het waren geen 2 dagenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En hoe lang zit er aan een ban van twee dagen![]()
Volgens mij zijn vrouwen de bron van alle ellende.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien zijn mannen gewoon slappe hapjes, dat bewezen de vorige posts wel weer als 'geef vrouwen maar gelijk dat is makkelijker' en 'zij snapt mij meestal wel, maar andersom niet' (even kort weergegeven, niet letterlijk gezegd, maar dat was de strekking). Misschien dat mannen het gewoon niet willen begrijpen. Moeten ze ook niet moeilijk doen als vrouwen dan daadkrachtiger blijken.
![]()
![]()
Ja, het pak staat je heel erg goed. Heel stoer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij staat wel goed of niet
Iemand nog een Hein Gericke jas + broek kopen? Is te combineren100 eurotjes
nicequote:Op vrijdag 22 april 2005 13:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel zonde, nu al mn sliders beschadigdIk schaafde een beetje langs de vangrail met filerijden
Op de Papendrechtse brug.. niet zo breed daar
Maar het staat wel interessant of niet
Lijkt net alsof je bang bent voor je pa/ma.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Winnie de Pooh houding voor jou speciaal Pepijn
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:15 schreef Patrick281 het volgende:
Lijkt net alsof je bang bent voor je pa/ma.
jouw pak is ook te klein Rietquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij staat wel goed of niet
Iemand nog een Hein Gericke jas + broek kopen? Is te combineren100 eurotjes
en maar zeggen ik doe iedere dag een KDquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel zonde, nu al mn sliders beschadigdIk schaafde een beetje langs de vangrail met filerijden
Op de Papendrechtse brug.. niet zo breed daar
Maar het staat wel interessant of niet
Ik ken het merk niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ze geilen wel op hun merknaam geloof ik![]()
EVO EVO EVO EVO EVO overal EVO
Mijn mouwen vallen gewoon tot over mijn polsen heenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jouw pak is ook te klein Riet
zit hetzelfde als de mijneen jij vond toen dat het te kort was
![]()
komt gewoon door protectors![]()
quote:
Tell us...quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga aan de slag, ben net bijna weggelopen hier, moet vooral zo doorgaan die chef.![]()
En draai je nu eens om ?quote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijn mouwen vallen gewoon tot over mijn polsen heenTot halverwege mn hand
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ken het merk niet.
Zal dan wel niks zijn.
Staat er wel een keurmerkje in? Dat zou ik echt nooit vertrouwen
Ja .... nou...quote:
Ik vind hem juist assertiever.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem eigenlijk de laatste tijd he? Dat werken doet je humeur niet ten goede geloof ik, toen je werkeloos was was je humeur iig een stuk beter
Post dan gewoon niet..
Ach.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:submerk van de Lidl
![]()
![]()
maar dan gekocht bij een motorzaak![]()
Wederzijdse merkengeilheid, geen wonder dat het als gegoten zitquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ach.
Kon het niet laten....
Met z'n "kijk mij eens geweldig zijn met mijn nieuwe pakkie" attitude.
Ik post geen filmpjes als ik een nieuwe demper (rotzooi van Motozoomquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ach.
Kon het niet laten....
Met z'n "kijk mij eens geweldig zijn met mijn nieuwe pakkie" attitude.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
't blijft hier toch gezallich!
Enneh... er wordt toch niet over mij geluld hier hè!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik post geen filmpjes als ik een nieuwe demper (rotzooi van Motozoom) heb gekocht. Filmpje maken en al en dan zo'n "kijk mij eens geweldig zijn met mijn nieuwe demper'' attitude
Flikker toch eens een eind op met je puberaal gedrag en je alwetendheid.quote:
Neuquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:08 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Flikker toch eens een eind op met je puberaal gedrag en je alwetendheid.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
Ziet er mooi uit dat pak
[Tel-Sell]
[afbeelding]
[/Tel-Sell]
Boeie, hij stelde laatst zelf voor om eens te kijken hoe ie rijdt zonder begrenzingquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
Misschien ontdekt je pa ooit nog eens google en komt ie erachter dat je je ouwe (maar veel mooiere, betere en geilere Bandit dan nu) wou ontgrenzen en dat je de laatste keer op de Bosweg helemaal niet hoefde te uitwijken voor een auto
![]()
![]()
Oh wacht, nou zie ik het pasquote:
Mooi hequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk is het best grappig hier! Jullie zijn soms net een stel wijven!
Wij zijn ergerquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
De kwaliteit en het moment van opname doet ook een hoopquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh wacht, nou zie ik het pas![]()
Het ligt helemaal niet aan dat pak, je bent gewoon naar de kapper geweest
Hier in het topic je alwetendheid ten tonele spreiden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi heEn het grappige is dat ik geen idee heb wat ik Luc heb misdaan
Er is ooit al een voorstel gedaan voor een naamswijziging, Fok!WCquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Volledig volgens de tel sell stijl dusquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De kwaliteit en het moment van opname doet ook een hoop
Een echte persoonlijke belediging dus, sorry manquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:14 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hier in het topic je alwetendheid ten tonele spreiden.
Heeft heel erg lang geduurd voor ik het zat was maar laatst met die Lidl spullen was ik het toch echt wel zat!
Penisnijd! Bijna net zo mooi als kutnijd!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef ZX9R het volgende:
Wij zijn erger
We zijn een stelletje motor/leernichten![]()
p.s. Welke foto's
Wat jij wilquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan ook in je signature zetten "iker op als Rietvaerder niet benadeeld wordt"
Alleen tis niet echt wederzijdsquote:
Riet je snapt gewoon niet,quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een echte persoonlijke belediging dus, sorry man
Alwetendheid? Je bedoeld dingen die ik weet en jij nietKan je daar niet tegen dan....... er zijn vast zat dingen die jij wel weet en ik weer niet.... that's life
Mooi voorbeeldje, post een feitje over Evolution en daar reageer jij dan weer niet op, dat is dus alwetendheidIs gewoon een feitje... als je daar niet tegen kan moet je niet op een forum komen.
of hij snapt niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Riet je snapt gewoon niet,wat Luc bedoel
jij snapte hem wel gelukkig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Riet je snapt gewoon niet,wat Luc bedoel
Moest er nog eens bij komen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
jij snapte hem wel gelukkig.
Maar jij bent dan ook geen puber gelukkig.
Nee, we bedoelen dingen die jij denkt te weten, maar waarvan iedereen met het verstand van een stoeptegel doorheeft dat je er naast zitquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alwetendheid? Je bedoeld dingen die ik weet en jij nietKan je daar niet tegen dan....... er zijn vast zat dingen die jij wel weet en ik weer niet.... that's life
Surequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, we bedoelen dingen die jij denkt te weten, maar waarvan iedereen met het verstand van een stoeptegel doorheeft dat je er naast zit
Beter dan dit had ik het niet kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, we bedoelen dingen die jij denkt te weten, maar waarvan iedereen met het verstand van een stoeptegel doorheeft dat je er naast zit
Nu nog voorbeelden ipv loos gelulquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Beter dan dit had ik het niet kunnen verwoorden.![]()
de OP staat vol met links naar topics vol voorbeelden. Have funquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu nog voorbeelden ipv loos gelul
Lekker concreet. Als je deze post niet had gepost had het geen verschil gemaakt....quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:43 schreef stinkie het volgende:
de OP staat vol met links naar topics vol voorbeelden. Have fun
Dat heeft ie!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Serieus, get a life man....
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lekker concreet. Als je deze post niet had gepost had het geen verschil gemaakt....
Serieus, get a life man....
*poef*quote:
Tja, ik post wat ik wil en denk, laat me niet door iemand beinvloeden..... als je het ergens niet mee eens bent heb je mooi pech, TOEVALLIGquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]![]()
Je bent hier al vaak genoeg met je neus op de feiten geduwd door god weet wie allemaal.
jammer hè!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij zou toch een half uur geleden al gaanDacht echt even dat het gezellig werd.....
Dat deed stinkie laatst ook, maar dat werd hem niet in dank afgenomenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, ik post wat ik wil en denk, laat me niet door iemand beinvloeden.....
Heb je niks van je ban geleerd ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef stinkie het volgende:
Kijk uit. een nieuweling. Goede indruk maken
Weten tot hoe ver je kunt gaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
Dat deed stinkie laatst ook, maar dat werd hem niet in dank afgenomen
Je hebt niet het meest gunstige moment gekozen om dit topic binnen te vallen, vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:53 schreef blackangel21 het volgende:
he he eindelijk mensen gevonden die motors cool vinden
Had ik het tegen jou? Of heb je in je alwetendheid verkeerd gequote?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je niks van je ban geleerd ofzoLaat me met rust of doe normaal......
Bracht wel een leuke discussie op gang.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
Dat deed stinkie laatst ook, maar dat werd hem niet in dank afgenomen
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou? Of heb je in je alwetendheid verkeerd gequote?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je niks van je ban geleerd ofzoLaat me met rust of doe normaal......
idd een héél goed tijdstip.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
Je hebt niet het meest gunstige moment gekozen om dit topic binnen te vallen, vrijdagmiddag![]()
quote me dan niet, dan hoef ik het ok iet meer tegen je te hebben. Het leven is zo simpelquote:
Nooit geen ruzie zei je!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt niet het meest gunstige moment gekozen om dit topic binnen te vallen, vrijdagmiddag
Alhoewel het nu volgens mij ook op maandagmiddag gebeurd
Verder is het wel gezellig hier hoor!!! ALTIJD!!![]()
![]()
![]()
SUPPERGEZELLIGG@!!!! NOOIT RUZZIIE!!
Hallowquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef blackangel21 het volgende:
Een goede middag trouwens allemaal
Hoiquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:59 schreef blackangel21 het volgende:
[..]
Nooit geen ruzie zei je!!!
Het begint tekomen![]()
ROT OP!! !!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
HoiWelkom
Let maar niet op sommige figuren hier, die zijn een beetje gefrustreerd en soms jaloers![]()
Wat rijd je
Vriendje? Vriendinnetje bedoel jequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:02 schreef hicham het volgende:
[..]
ROT OP!! !!Beetje mijn nieuwe vriendje afpakken he!!
:(:(
Haha, nieuwe vriendjes creeeren voordat je eerst het profiel bekijkt?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:02 schreef hicham het volgende:
Oops, krijg net over MSN te horen dat het een vrouwfiguur is
Helaas nog nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Hallow![]()
Het is nogal rellerig hier, maar als je door de loopgraven loopt merk je er niets van
Dus, hebbie een motor?![]()
Dat zijn goede motorenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:03 schreef blackangel21 het volgende:
[..]
Helaas nog niet
Maar ben er flink aan het sparen
Wel veel stiekum gereden op verschillende motor
Zoals een r6,r1,gsxr 1100
Ik heb niet van die AIVD perikkelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Haha, nieuwe vriendjes creeeren voordat je eerst het profiel bekijkt?![]()
Wel al gelest? Of gewoon d'rop zitten en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:03 schreef blackangel21 het volgende:
[..]
Helaas nog niet
Maar ben er flink aan het sparen
Wel veel stiekum gereden op verschillende motor
Zoals een r6,r1,gsxr 1100
Nou ik moet wel eerlijk zeggen die gsx-r1100 is een beestquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zijn goede motorenAl is die R6 wel wat langzaam, raak je snel op uitgekeken
Eigenlijk zijn alleen de GSX-R1100 of 1000, R1, ZX10R en de Hayabusa goede motoren, daarmee kan je tenminste nog een BEETJE meekomen in het verkeer
er zijn momenten dat het geduld ook bij mij opraakt ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
luc, alles goedbeetje sjaggie
??
stinkie grijpt natuurlijk elke kans om naar riet te schoppen
je wordt oudquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Alsof je automatisch een leven hebt als je neukt, ik kan nu ook naar de hoeren gaan.
Ik ga niet op iemand zitten zeiken omdatt je hem verkeerd begrijpt, ik ga niet iemand verrot zitten schelden en vervolgens gebanned worden..... dus ja, wat is een leven..
Ben idd even weg, kom wel weer terug als iedereen zijn frustraties kwijt is
we hebben gemerkt wat er gebeurd als jouw geduld op isquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
er zijn momenten dat het geduld ook bij mij opraakt ja.
Succs!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:13 schreef blackangel21 het volgende:
Mensen ik ga ook weer ffkes verder kijken ik wens het jullie allemaal -XXX-
dat zeg ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM: waardeer het, maar laat het gewoon rusten..... als ze me willen schoppen doen ze dat maar over MSN of via de mail.... of nog beter: in het echt.
Maar doe dit niet in het topic, dan verziek je het voor de rest
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zeg ikje wordt echt oud
jaja, het verledenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we hebben gemerkt wat er gebeurd als jouw geduld op isik zie bij hetzelfde verschijnsel als bij mercy in het verleden...tis 1 keer misgegaan en daar teer je nog altijd op. nu is luc met hem bezig en moet je er natuurlijk wel bijspringen
grow up
Nou ehm... Ik heb van stinkie geen antwoord gehadquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef Makster het volgende:
Verder wil ik u medelen dat ik het totaal heb gehad voor vandaag en zo geil ben als een pisvlek!!!![]()
ik zie ook niet wat hier mis mee isquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Post ik uit trots en enthousiasme mn nieuwe pak, wil ik weer opvallen volgens Luc
Ik zeg kom maar doorquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ehm... Ik heb van stinkie geen antwoord gehad![]()
Dusseh...
Daar laat ik me dus mooi niet over uit!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zeg kom maar door![]()
Naja, uhhh, blijft natuurlijk een gevaar dat internet wippen maarja wat moet dat moet. Kan Stinkie wel wippen?
Mijn idee.... dat is het probleem ook denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zie ook niet wat hier mis mee is![]()
doet iedereen hier en het heeft altijd gemogen dus waarom alleen jij niet? omdat jij een andere mening hebt over lidl dan de rest?? BS
Ghostrider wannabeequote:Op vrijdag 22 april 2005 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
even voor de duideljkheid, ik zei dat zeker niet om Riet af te vallen of zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
jij snapte hem wel gelukkig.
Maar jij bent dan ook geen puber gelukkig.
heb nu nieuwe olie en een heleboel goede adviezen gekregenquote:
Doen ze al 2 jaar niet meerquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah ok, dacht dat je het hun had laten doenSchijnt (zal maar niet zeggen dat het zo is, ben ik weer almachtig enzo
) dat het een wereld van verschil is en dat je je motor niet meer herkent
die doen het ook niet meer ( had ze gebeld )quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Doen ze dat niet meerVorig jaar een demonstratie dag gehad van de FJR Club bij Hyperpro in Hardinxveld-Giessendam hier, kon je gewoon laten doen hoor.....
Setje veren 491 euro? Voorveren en complete achterschokbreker ofzoIk betaalde toen voor een setje progressieve vorkveren 110 euro incl olie....
daar heb ik ook nog naar geinformeerd, maar dat is ten zeerste af te raden bij gebruikte schokdempersquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Alleen een veer voor je achterschokdemper of een complete achterschokdemper? In het laatste geval kan het wel ja
Definieer, volgens mij als je scherp op iemand reageert vanuit een underdog positie:quote:
quote:
Gelukkig stelt het dat uitkakken virtueel niet zo heel veel voorquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Definieer, volgens mij als je scherp op iemand reageert vanuit een underdog positie:
>een brilliante tegenaanval<![]()
Dit komt een beetje laat.![]()
Vorig jaar had letterlijk iedereen Riet uitgekakt behalve Luc, en nu dit.![]()
Laatst had je toch een goed gesprek met hem waarin je afspraken met hem had gemaaktquote:Ben hard aan het werk en het is nog niet goed. Het is nooit goed genoeg.
![]()
Alleen wat hij doet is goed perfect.![]()
Maar ja laten we het er maar op houden dat het niet klikt tussen ons, en met momenten gaat het moeizaam tot verdraagzaam.
Je wilt een Fireblade.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[...]
En krijg nog niet het resultaat wat ik zou willen.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat een optie? dat ik overal disclaimers onder zet met wat ik bedoel
je zal er nog versteld van staanquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring....
Disclaimer: wat ik dus bedoel te zeggen is dat nooit een supersport zal worden, het blijft een sporttour
Is dat een optie? dat ik overal disclaimers onder zet met wat ik bedoel
De Hoef? Where the f*ck is that?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:21 schreef hollander172 het volgende:
Patrick, reed jij met die KLX ter hoogte van De Hoef vanmiddag?Zag een mannetje op een KLX die een beetje de weg kwijt was.
Zwart/blauw pak overigens.
Je woont toch in Wilnis oid?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]
De Hoef? Where the f*ck is that?
Nope dus![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:41 schreef Makster het volgende:
Hint 3, ik heb te weinig tijd en te veel zin
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:41 schreef Makster het volgende:
Hint 3, ik heb te weinig tijd en te veel zin
Zo blijf je van motor veranderen.quote:hallo worldbeater:)
je hebt me weleens gemaild over een ktm die ik toen te koop had, en nu zag
ik een post van je op motorforum!
Ik rij nu een bandit 1200, en is erg leuk! Maar heb ook weleens mijn
gedachten laten gaan over een cr500. Nu las ik dat je laatst een toerrit had
gemaakt? Ging dat een beetje, en om welke afstand ging dat?
Ik heb al redelijk veel over een cr500 gelezen, voor en nadelen enzo, maar
het lijkt me gewoon een heftig apparaat. Vooral omdat ik wel hou van
doorrijden en een beetje wheelien lijkt een cr me geweldig. Ik rij namelijk
meestal straat, en dan heeft de cr genoeg power, dit vond ik met de ktm
tegenvallen. Totdat je alleen circuit of industrieterrein rijd, maarja dat
doe je niet altijd.
Ben benieuwd of die toerrit te doen was, in mijn omgeving zijn namelijk veel
supersportjes, maar zolang de snelheid tot de 180 gaat dan hou ik ze nog wel
bij met een cr.....of zie ik dat verkeerd?
Ja goed plan !! als je toch gaat bestellen doe maar. Ik maak wel geld over naar je rek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
Mark moet ik nog zo'n ding mee laten komen met een bestelling?
[afbeelding]
Ik weet niet of er kosten bij komen, ik denk het niet.
Gaat het niet om, lang leve de zelf knutselaars (of stuntelaars)quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef stinkie het volgende:
Net achter tandwiel vervangen, wiel teruggeplaatst, wat al een uitdaging op zich was in m'n uppie, is het een eindloze ketting. Kan de hele kolerebende er weer van af
enige resultaat vanavond: gescalpeerde wijsvinger toen ik uitschoot en in het tandwiel eindigde
dat krijg je als je eens ergens anders besteldquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Gaat het niet om, lang leve de zelf knutselaars (of stuntelaars)![]()
![]()
Goud is altijd goed, beter was ik geboren als neger had ik legaal mezlf vol kunnen hangen met bling blingquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat krijg je als je eens ergens anders besteld![]()
Wel mooi geil goud kettinkje
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Goud is altijd goed, beter was ik geboren als neger had ik legaal mezlf vol kunnen hangen met bling bling
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is onze huisneger P-Lo(ploderus
)
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef stinkie het volgende:
Net achter tandwiel vervangen, wiel teruggeplaatst, wat al een uitdaging op zich was in m'n uppie, is het een eindloze ketting. Kan de hele kolerebende er weer van af
Hoe moeten wij dat wetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is onze huisneger P-Lo(ploderus
)
hoe meer je planned hoe meer je kan vergetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Dat heet nou eerst goed plannen wat je gaat doen.![]()
Maar toen ik zo oud was als jij had mij dat ook kunnen beuren.![]()
W'll keep tha heads ringing, DINNGG DINGG DONGGGG....quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah digga ding ding ding digga ding ding ding,
ah digga dang dang dang dagga dang dang dang,
ah digga dong dong dong dagga dong dong dong,
ah dagga dong dong dong da dong...!
Ennûh dat kettingsetje heb je bij Motozoom gekocht?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef stinkie het volgende:
hoe meer je planned hoe meer je kan vergeten![]()
Laat ze maar de SS jongensquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:Wat is hier de bedoeling
om je profielrand schuin of te snijden ofzo?
STaat er toch, versleten banden ''repareren''. Dus als je profiel aan het minimale zit meer profiel er in snijdenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:Wat is hier de bedoeling
om je profielrand schuin of te snijden ofzo?
Maar wij kunnen onze bandjes ook bijsnijden, we hebben immers dezelfde sloffen als die gasten.quote:
Al 2 keer ja.quote:En ik zei ja tegen die bok![]()
Nee, dat staat er toch anders hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:
STaat er toch, versleten banden ''repareren''. Dus als je profiel aan het minimale zit meer profiel er in snijden
Owkee, heb je reknummer nog wel ergens in mijn adressenlijst daar ik ooit is ergens in the middle of nowhere zonder benzine en bruikbare pas stondquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar wij kunnen onze bandjes ook bijsnijden, we hebben immers dezelfde sloffen als die gasten.
[..]
Al 2 keer ja.![]()
Wilde hem vanaaf bestellen, maar FS is ziek, zwak en missselijk en ik moet haar creditcard gebruiken.![]()
Zal morgen worden ofzow.
Damnquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef Makster het volgende:
Owkee, heb je reknummer nog wel ergens in mijn adressenlijst daar ik ooit is ergens in the middle of nowhere zonder benzine en bruikbare pas stond![]()
![]()
JA joh ik betaal graag voor mijn wantenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damnwat
lijkt
dat
lang
geleden
dat
jij
een
onuitwisbare
indruk
op
mij
maakte
als
wantbetaler.
![]()
Was het vergeten.![]()
jupquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ennûh dat kettingsetje heb je bij Motozoom gekocht?![]()
Jammer dat er geen CR500 in de motobase staat.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
jup
vorige set kwam gewoon open met een sluitschakel, even aan de oude koppelen, doortrekken en klaar. Morgen even kijken, wrs. kwestie van brug eraf
hell no. PMS, ik blijf uit d'r buurt. niet voor niks netwerk weer in orde gebracht. Allebei weer internet nuquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die brug is er zo af.
Maarre volgens mij wil B aandacht vanavond.![]()
![]()
Ochquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
Meer als een jaar geleden idd.....time flyes when your having fun![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:57 schreef stinkie het volgende:
Damn ik was van plan zondag bij vriend van me langs te rijden en z'n nieuwe CR500 eens te keuren
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:59 schreef stinkie het volgende:
uhuh, ik zie op d'r scherm dat ze dit nu leest
heeft er een sinds vorige weekquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die komen toch bijna niet voor die CR's.
![]()
Ik wil een andere motor.
Ik wil een andere motor.
Ik wil een andere motor.
Ik wil een andere motor.
Ik wil een andere motor.
Niet te moeilijk denken Pepijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, dat staat er toch anders hoor.![]()
Het gaat om bepaalde ongelijkmatige verhogingen in de band die onstaan door slijtage en rullen ..
B. is moe!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:55 schreef Patrick281 het volgende:
Maarre volgens mij wil B aandacht vanavond.![]()
![]()
jupquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Woont hij in Pijnacker??????Zal wel niet .. maar je weet het nooit.....
![]()
* Brighteyes geeft stinkie een schop onder tafel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
hell no. PMS, ik blijf uit d'r buurt. niet voor niks netwerk weer in orde gebracht. Allebei weer internet nu
express handen niet gewassen, dan hoef ik niet aan d'r te zitten
Dus? Voor een beetje aandacht vande manquote:
quote:En blij dat ze eindelijk weer eens ongestoord kan internetten zonder dat stinkie zit te jengelen dat hij ook wil.
Daar heb je de beste stuurlui.quote:Oh, en stinkie! Wat had ik nou gezegd over kettinkjes?
Ach, die 2 dagen, voor je het weet is het weer maandagochtendquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
OK, chef dat hoor ik op kantoor ik al, maar ik ben nu vrij, het is weekend.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
Dus? Voor een beetje aandacht vande manben je nooit te moe.
Modem was kapot, kon nog maar 1 pc op[/quote]quote:![]()
[..]
Ik mag geen goud dragen van d'r. Niet dat ik dat wil, maar tochquote:Daar heb je de beste stuurlui.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef stinkie het volgende:
jup
komt ook op M-F. heeft een 95'r
wist ook al wie jij was
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach, die 2 dagen, voor je het weet is het weer maandagochtend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
pfff barend en van Dorp is zo onmogelijk KUT, jammer dat ik net niet bij de zapper kan
vroeger he, toen ik nog jong was, toen moesten we lopend naar de tv om een andere zender te kiezenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
pfff barend en van Dorp is zo onmogelijk KUT, jammer dat ik net niet bij de zapper kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |