we hebben gemerkt wat er gebeurd als jouw geduld op isquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
er zijn momenten dat het geduld ook bij mij opraakt ja.
Succs!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:13 schreef blackangel21 het volgende:
Mensen ik ga ook weer ffkes verder kijken ik wens het jullie allemaal -XXX-
dat zeg ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM: waardeer het, maar laat het gewoon rusten..... als ze me willen schoppen doen ze dat maar over MSN of via de mail.... of nog beter: in het echt.
Maar doe dit niet in het topic, dan verziek je het voor de rest
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zeg ikje wordt echt oud
jaja, het verledenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we hebben gemerkt wat er gebeurd als jouw geduld op isik zie bij hetzelfde verschijnsel als bij mercy in het verleden...tis 1 keer misgegaan en daar teer je nog altijd op. nu is luc met hem bezig en moet je er natuurlijk wel bijspringen
grow up
Nou ehm... Ik heb van stinkie geen antwoord gehadquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef Makster het volgende:
Verder wil ik u medelen dat ik het totaal heb gehad voor vandaag en zo geil ben als een pisvlek!!!![]()
ik zie ook niet wat hier mis mee isquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Post ik uit trots en enthousiasme mn nieuwe pak, wil ik weer opvallen volgens Luc
Ik zeg kom maar doorquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ehm... Ik heb van stinkie geen antwoord gehad![]()
Dusseh...
Daar laat ik me dus mooi niet over uit!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zeg kom maar door![]()
Naja, uhhh, blijft natuurlijk een gevaar dat internet wippen maarja wat moet dat moet. Kan Stinkie wel wippen?
Mijn idee.... dat is het probleem ook denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zie ook niet wat hier mis mee is![]()
doet iedereen hier en het heeft altijd gemogen dus waarom alleen jij niet? omdat jij een andere mening hebt over lidl dan de rest?? BS
Ghostrider wannabeequote:Op vrijdag 22 april 2005 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
even voor de duideljkheid, ik zei dat zeker niet om Riet af te vallen of zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
jij snapte hem wel gelukkig.
Maar jij bent dan ook geen puber gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |