heb nu nieuwe olie en een heleboel goede adviezen gekregenquote:
Doen ze al 2 jaar niet meerquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah ok, dacht dat je het hun had laten doenSchijnt (zal maar niet zeggen dat het zo is, ben ik weer almachtig enzo
) dat het een wereld van verschil is en dat je je motor niet meer herkent
die doen het ook niet meer ( had ze gebeld )quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Doen ze dat niet meerVorig jaar een demonstratie dag gehad van de FJR Club bij Hyperpro in Hardinxveld-Giessendam hier, kon je gewoon laten doen hoor.....
Setje veren 491 euro? Voorveren en complete achterschokbreker ofzoIk betaalde toen voor een setje progressieve vorkveren 110 euro incl olie....
daar heb ik ook nog naar geinformeerd, maar dat is ten zeerste af te raden bij gebruikte schokdempersquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Alleen een veer voor je achterschokdemper of een complete achterschokdemper? In het laatste geval kan het wel ja
Definieer, volgens mij als je scherp op iemand reageert vanuit een underdog positie:quote:
quote:
Gelukkig stelt het dat uitkakken virtueel niet zo heel veel voorquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Definieer, volgens mij als je scherp op iemand reageert vanuit een underdog positie:
>een brilliante tegenaanval<![]()
Dit komt een beetje laat.![]()
Vorig jaar had letterlijk iedereen Riet uitgekakt behalve Luc, en nu dit.![]()
Laatst had je toch een goed gesprek met hem waarin je afspraken met hem had gemaaktquote:Ben hard aan het werk en het is nog niet goed. Het is nooit goed genoeg.
![]()
Alleen wat hij doet is goed perfect.![]()
Maar ja laten we het er maar op houden dat het niet klikt tussen ons, en met momenten gaat het moeizaam tot verdraagzaam.
Je wilt een Fireblade.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[...]
En krijg nog niet het resultaat wat ik zou willen.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat een optie? dat ik overal disclaimers onder zet met wat ik bedoel
je zal er nog versteld van staanquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring....
Disclaimer: wat ik dus bedoel te zeggen is dat nooit een supersport zal worden, het blijft een sporttour
Is dat een optie? dat ik overal disclaimers onder zet met wat ik bedoel
De Hoef? Where the f*ck is that?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:21 schreef hollander172 het volgende:
Patrick, reed jij met die KLX ter hoogte van De Hoef vanmiddag?Zag een mannetje op een KLX die een beetje de weg kwijt was.
Zwart/blauw pak overigens.
Je woont toch in Wilnis oid?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]
De Hoef? Where the f*ck is that?
Nope dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |