abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26412249

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Voor foto's van meets kun je hier kijken Deze pagina bevat niet alle foto's, maar er zijn hier en daar nog wat foto's in oude Fok!MC topics terug te vinden.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht.

Overzichtje van de Fok!MC motoren:

• Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Honda VFR750 '94 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki ZXR400 '94 - (Makster)
  • Kawasaki ZXR400 '95 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX6R '98 - (Youssef)
  • Kawasaki ZX9R '97 & Kawasaki Z750 '80 - (ZX9R)
  • Suzuki GSF600N Bandit '96 - (hicham)
  • Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650N '04 & Kawasaki KLX650C '93 - (PatrickM)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijst

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer word er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er word gemeet?
    Meestal 2 á 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en gereden door een Fok!MC'er.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van het Fok!MC lid en zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Wat is het laatste nieuws?
    Er is een nieuwe paus gekozen

Laatste topics :
    Fok Motorclub [SC deel 206] Pimpin'
    Fok Motorclub [SC deel 207]Youpke de goeie ouwe rukker
    Fok Motorclub [SC deel 208] Slecht weer zuigt...
    Fok Motorclub [SC deel 209] Zal Makster het ooit leren
    Fok Motorclub [SC deel 210]Luie knuffelturken

• pi_26412421
    mijn pak was zondag idd erg vies had je mijn helm moeten zien maak ik altijd schoon voordat ik ga rijden, dus was idd alleen van arnhem naar dordt
    pi_26412498
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
    Jij ook al hier
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    mijn pak was zondag idd erg vies had je mijn helm moeten zien maak ik altijd schoon voordat ik ga rijden, dus was idd alleen van arnhem naar dordt
    Die van mij zit ook onder, wou hem eigenlijk schoonmaken maar ben te lui om van m'n reet af te komen. Nu kunnen die vliegjes even goed het vizer intrekken
    pi_26412513
    net stukkie gereden, met tanktas & dig vid cam erin bleef goed zitten alleen je kunt maar beperkt naar voren met die tas in de weg dus echt lekker los rijden deed ik zo niet. ik dacht dus op rec gedrukt te hebben en meer dan een half uur gefilmpt te hebben maar niet dus

dit weekend maar weer een poging
      donderdag 21 april 2005 @ 20:29:01 #6
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_26412531
    @F-S Neem de tijd en mocht ik je verder kunnen helpen dan mag je me altijd lastigvallen/stalken etc.

Vandaag eens coldcase mensen lastig gaan vallen met mijn vlees en we hebben er een kennel als klant bij. Ze hebben 4 kolossen rondlopen van een kilo of 50 en die verorberen wel een kilo per dag per hond.
    Daarnaast nog vaak nestjes met pups die ze ook meteen op barfen zetten. (3 a 4 per jaar)

Morgen nog maar eens een bel/mail/faxrondje houden. (heb nu alleen nog de kennels/fokkers gehad van rassen die ik zelf ook leuk vindt. )
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_26412568
    voor niks met die camera rondgereden dus? Had 1 van mijn eerste dagen ook de digicam met een rare constructie samen met statief op m'n stuur gezet. Wat schildersplakband eromheen enzo. Op 160 klapte die achterover (bleef wel vastzitten, maar filmde alleen nog maar lucht ) en is een digicam dus max 30 seconden filmen en met je handschoen op rec drukken gaat niet zo lekker. Mislukt dus
    pi_26412722
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    net stukkie gereden, met tanktas & dig vid cam erin bleef goed zitten alleen je kunt maar beperkt naar voren met die tas in de weg dus echt lekker los rijden deed ik zo niet. ik dacht dus op rec gedrukt te hebben en meer dan een half uur gefilmpt te hebben maar niet dus

dit weekend maar weer een poging
    pi_26412729
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef hicham het volgende:

[..]

Ja, daar is hij langsgereden, hij is gebanned dus hij kan niet reageren [afbeelding]. Aangezien er in je profiel havo staat, neem ik aan dat je op die school zit die daar ligt?
    Jahhhh, ziet er erg vet uit die motor + helm!
    Zeg je het ff tegen hem
    pi_26412742
    Best cool, die Garmin heeft een ingebouwde camera waarmee je dus in DVD kwaliteit kan filmen
    pi_26412794
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Jahhhh, ziet er erg vet uit die motor + helm!
    Zeg je het ff tegen hem
    Ja hij had het al gelezen, dit reageerde hij:
    quote:
    Hey Egyptian pride world wide : p was jij ook op de motor dan. Wannabe rel mocro negert.
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
    Best cool, die Garmin heeft een ingebouwde camera waarmee je dus in DVD kwaliteit kan filmen
    pi_26413098
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef hicham het volgende:

[..]

Ja hij had het al gelezen, dit reageerde hij:
    [..]

[..]

Neej man, ik rij nog op een Aprilia SR , nog paar jaartjes

Volgende keer roep ik je wel he , ik zit op die school bij die rotonde, vlak voor die brug van tram 17,1
    pi_26413638
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
    voor niks met die camera rondgereden dus?
    nooit voor niks he
    quote:
    Had 1 van mijn eerste dagen ook de digicam met een rare constructie samen met statief op m'n stuur gezet. Wat schildersplakband eromheen enzo. Op 160 klapte die achterover (bleef wel vastzitten, maar filmde alleen nog maar lucht ) en is een digicam dus max 30 seconden filmen en met je handschoen op rec drukken gaat niet zo lekker. Mislukt dus
    wat een gedoe tanktas is veel simpeler; ruitje eraf, cam goed vast zetten in tas en tas op tank. klaar nu nog op rec drukken

tis iig leuk om te weten dat het zo makkelijk kan heb er 160 mee gereden en bleef goed zitten.
      donderdag 21 april 2005 @ 21:05:18 #14
    61089 Free-Spirit
    de mening niet voor het denken
    pi_26413648
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:29 schreef hollander172 het volgende:
    @F-S Neem de tijd en mocht ik je verder kunnen helpen dan mag je me altijd lastigvallen/stalken etc.

Vandaag eens coldcase mensen lastig gaan vallen met mijn vlees en we hebben er een kennel als klant bij. Ze hebben 4 kolossen rondlopen van een kilo of 50 en die verorberen wel een kilo per dag per hond.
    Daarnaast nog vaak nestjes met pups die ze ook meteen op barfen zetten. (3 a 4 per jaar)

Morgen nog maar eens een bel/mail/faxrondje houden. (heb nu alleen nog de kennels/fokkers gehad van rassen die ik zelf ook leuk vindt. )
    Was al begonnen maar werd nogal een lang verhaal
    Dacht dat ik het beter even per mail kan sturen
    Kan alleen Pepijn even niet om je e-mail adres vragen want die zou aan zijn motor knutselen en een stukje gaan rijden

Wel fijn dat je er zo uitgebreid op in gegaan bent
    En succes met het vinden van nieuwe klanten
    Als ik blaf stem ik nog niet in..
    pi_26413657
    Haalt ie dat dan
    pi_26413804
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Rietvaerder het volgende:
    Haalt ie dat dan
    we rijden niet allemaal gekneveld
    pi_26413830
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

we rijden niet allemaal gekneveld
    Wacht maar
    pi_26414029
    Stond gisteren een Bandit1200S Yoshimura editie bij Vos Motoren (waar Mercy zn col haalde) Zeker vet ding.... Yoshimura demper, WP vering en in Suzuki kleuren, blauw/wit dus... hebben
      donderdag 21 april 2005 @ 21:26:59 #19
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26414378
    Ook weer terug van een stukkie sturen over de dijkjes bij "het pontje" van de Zeelandmeet.
    Daar gingen om kwart voor 8 nog een paar motorforummers verzamelen, maar ik was net te laat om even te babbelen, ze reden net de pont op. Was ze genaderd tot 25 meter. Net niet dus.

Affijn, even de digicam getrokken die ik vandaag gekocht heb, was eigenlijk al aan de donkere kant, en bij de foto's op de bok had ik per ongeluk de witbalans op TL gezet.

Bougie was grijs voordat ik ging rijden dus de luchtschroef weer een kwart ingedraait.
    Zo weer ff snuffelen en de bougie eruit halen.
    pi_26414418
    Konden ze niet kleiner

Maare, je moet een stuk volgas rijden en dan gelijk je bougie checken hoor volgens mij, althans zo was in mijn 2-takt tijdperk
    pi_26414434
    Is dat nou een BT020 voorband?
      donderdag 21 april 2005 @ 21:29:44 #22
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      donderdag 21 april 2005 @ 21:33:34 #23
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26414602
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
    Is dat nou een BT020 voorband?
    Avon Azaro AV39. Schijnt een sportieve band te zijn, althans 5 jaar geleden ofzo.
    Kon alleen maar een rijtestje vinden in Engeland.

Moeten nog MPP op komen, maar dat kost me nu even teveel. Al genoeg kosten zo.
    De ketting moet wel met een kleiner achtertandwiel komen, wil een hogere topsnelheid.
    Ding trekt als een lier en als het leuk begint te worden op die dijkjes kom ik in een trilzone terecht.
    Moet dus een wat andere gearing hebben, ding kan het makkelijk aan zo voelt het.

Dat over die bougie gezien? (was een edit ) Hij was bij het thuiskomen na mijn werk aardig grijs.
    pi_26414691
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:

Dat over die bougie gezien? (was een edit ) Hij was bij het thuiskomen na mijn werk aardig grijs.
    Ja, mijn edit ook gezien?
      donderdag 21 april 2005 @ 22:03:41 #26
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26415482
    quote:
    OPM.

Ik had het vorig jaar zelfs een keer met de Beemer dat hij alle kanten opging behalve rechtdoor.
    Wilde even iemand mijn uitlaat geluid laten horen toen ik met koude banden wegreed.
    Vloog bijna tegen een paar geparkeerde auto's aan.
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
    Konden ze niet kleiner
    Kom ik nog even op terug.

Ze moesten onder de 100 Kb blijven voor Motor-Forum.
    quote:
    Maare, je moet een stuk volgas rijden en dan gelijk je bougie checken hoor volgens mij, althans zo was in mijn 2-takt tijdperk
    Eigenlijk wel he.
    Maar iemand op M-F doet het ook zo, en die weet er alles van, rijd en handelt al jaren in die dingen.
    Wat jij zegt klopt ook.
    pi_26416727
    quote:
    Wat een lul dan
    En volgens de berichten op M-F schijnt het nog een echte geldkloppende lul te zijn ook, dus is dit eigenlijk wel goed voor 'm
    pi_26416937
    Heb trouwens van de week m'n SV naast een Hyosung gezet op m'n werk (toevallig ook een blauwe, maar dan donkerder blauw). Wat ben ik blij dat ik voor een Soes ben gegaan zeg...

Zit van de Hyosung is veel meer rechtop (stuur staat een stuk hoger), er zit overal teveel ruimte tussen waardoor het niet een geheel lijkt, van ver af lijkt de kwaliteit hetzelfde, totdat je van dichtbij gaat bekijken en ziet dat de Hyosung echt heel erg grof afgewerkt is... Nee, m'n SV'tje vind ik toch echt een klasse hoger dan de Hyosung

Overigens zaten er rondom al verroeste bouten in, in de Hyosung
      donderdag 21 april 2005 @ 22:49:04 #29
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26417044
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:45 schreef PatrickM het volgende:
    <knip> Hyundai onder de motoren
    En ben je ook nog wel een beetje gek op je KLX? Zo te merken aan dat sproeierverhaal wel.
      donderdag 21 april 2005 @ 22:49:06 #30
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_26417045
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Free-Spirit het volgende:

[..]

Was al begonnen maar werd nogal een lang verhaal
    Dacht dat ik het beter even per mail kan sturen
    Kan alleen Pepijn even niet om je e-mail adres vragen want die zou aan zijn motor knutselen en een stukje gaan rijden

Wel fijn dat je er zo uitgebreid op in gegaan bent
    En succes met het vinden van nieuwe klanten
    edit*

[ Bericht 10% gewijzigd door hollander172 op 22-04-2005 08:06:16 ]
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
      donderdag 21 april 2005 @ 22:49:42 #31
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26417096
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En ben je ook nog wel een beetje gek op je KLX?
    Jups
    Wheelien en aso rijden is op m'n KLX veel leuker dan op m'n SV
    Maar de KLX kan niet op tegen lange afstanden rijden en sporten van de SV
    pi_26417148
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:45 schreef PatrickM het volgende:
    Heb trouwens van de week m'n SV naast een Hyosung gezet op m'n werk (toevallig ook een blauwe, maar dan donkerder blauw). Wat ben ik blij dat ik voor een Soes ben gegaan zeg...

Zit van de Hyosung is veel meer rechtop (stuur staat een stuk hoger), er zit overal teveel ruimte tussen waardoor het niet een geheel lijkt, van ver af lijkt de kwaliteit hetzelfde, totdat je van dichtbij gaat bekijken en ziet dat de Hyosung echt heel erg grof afgewerkt is... Nee, m'n SV'tje vind ik toch echt een klasse hoger dan de Hyosung

Overigens zaten er rondom al verroeste bouten in, in de Hyosung

De gezegde time will tell klopt dus Helaas...... Was ook wel te verwachten....
      donderdag 21 april 2005 @ 22:58:55 #34
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26417314
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef PatrickM het volgende:
    Jups
    Kee dan.
    quote:
    Maar de KLX kan niet op tegen lange afstanden rijden en sporten van de SV
    Toch maar een paar 17' Haan velgen of Excels eronder leggen met MPP.
    pi_26417334
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

De gezegde time will tell klopt dus Helaas...... Was ook wel te verwachten....
    Die Hyosung is denk net krap een half jaartje oud

[ Bericht 12% gewijzigd door PatrickM op 21-04-2005 23:05:35 ]
    pi_26417601
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Toch maar een paar 17' Haan velgen of Excels eronder leggen met MPP.
    Er komt dalijk weer de Avons onder die er oorspronkelijk onderzaten
    (all-road richting off-road, de AM24's zijn ook geschikt voor zand )
    pi_26417608
    * PatrickM gaat nu echt maffen
      donderdag 21 april 2005 @ 23:08:57 #38
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26417849
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 20:47 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Neej man, ik rij nog op een Aprilia SR , nog paar jaartjes

Volgende keer roep ik je wel he , ik zit op die school bij die rotonde, vlak voor die brug van tram 17,1
    Whehehe Nederland is klein he?
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
    Ook weer terug van een stukkie sturen over de dijkjes bij "het pontje" van de Zeelandmeet.
    Daar gingen om kwart voor 8 nog een paar motorforummers verzamelen, maar ik was net te laat om even te babbelen, ze reden net de pont op. Was ze genaderd tot 25 meter. Net niet dus.

Affijn, even de digicam getrokken die ik vandaag gekocht heb, was eigenlijk al aan de donkere kant, en bij de foto's op de bok had ik per ongeluk de witbalans op TL gezet.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Bougie was grijs voordat ik ging rijden dus de luchtschroef weer een kwart ingedraait.
    Zo weer ff snuffelen en de bougie eruit halen.
    Eindelijk wat mooie foto's

Die telefoon / goedkope digicam foto's zijn echt bagger, geven een totaal verkeerde beeld van een motor Zie ik soms ook op MF gebeuren, kan je gewoon beter geen foto's posten vind ik . Die Fiero van jou vond ik ook echt lelijk op de foto's, maar zag laatst opeeens een veel mooiere foto en toen zag ik de ware aard van het beesje pas

Post eens wat mooie foto's van je Fiero
    pi_26419112
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef hicham het volgende:

[..]

Whehehe Nederland is klein he?
    Erg!
      vrijdag 22 april 2005 @ 02:45:57 #41
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_26422382
    quote:
    Uhhhhhh.. wat denk jij zelf Dat ik zomaar effe 524 euro (heb gebeld en gezegd dat ie bij Aad v Kekem 479 is, krijg hem nu voor 524 ipv 560 ) krijg voor mn verjaardag Niet dus, maar krijg wel geld en dat leg ik er bij..... er komt dus geen LeoVince maar een nieuw pak Heb ik harder nodig dan een ander demperke... dit pak is beschadigd van mn val nog en eigenlijk te groot, vooral die broek, vraag maar aan ondeugend Op de groei gekocht toen ik 17 was Zit niet lekker iig na lang rijden, gaat heel irritant zitten rondom mn klokkenspel na een tijdje

Je hebt gewoon een dikke kont !

Maar met het nieuwe pak zal het wel wat strakker lijken.
    Ga je hem nou wel in het zwart doen ?

[ Bericht 8% gewijzigd door ondeugend op 22-04-2005 02:55:09 ]
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
      vrijdag 22 april 2005 @ 08:31:48 #42
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_26423761
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      vrijdag 22 april 2005 @ 08:35:07 #43
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26423782
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 02:45 schreef ondeugend het volgende:

Je hebt gewoon een dikke kont !
    Hij toont zijn vrouwlijke kant.
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 08:31 schreef Makster het volgende:

Wilde met de CR, maar was erg laat wakker en wat is dan makkelijker dan in de auto springen?
      vrijdag 22 april 2005 @ 08:41:58 #44
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26423843
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef hicham het volgende:
    Eindelijk wat mooie foto's

Die telefoon / goedkope digicam foto's zijn echt bagger, geven een totaal verkeerde beeld van een motor Zie ik soms ook op MF gebeuren, kan je gewoon beter geen foto's posten vind ik . Die Fiero van jou vond ik ook echt lelijk op de foto's, maar zag laatst opeeens een veel mooiere foto en toen zag ik de ware aard van het beesje pas

Post eens wat mooie foto's van je Fiero
    Had ik al tijden zo in mijn hoofd zitten, gisteren toevallig een mail van FS van een aardige camera, en de spontane gelegenheid van een boodschapje doen voor de zaak.
    (nationale secretaressedag, of ik even 3 waardebonnen wilde halen bij Douglas in het winkelcentrum in de stad bij de expeditie waren ze het vergeten )

En als je de voertuigen irl ziet kijk je ws met andere ogen naar een GSM pic.

Maar er moet nog een hoop gebeuren aan de CR.
    Alleen de tank spuiten zie ik niet zitten met dat kunstof.
    Zal wel eindigen in een zwart overtrekje voor het zadel, wat lichtere kleurstelling voor de kappen, en wat stickers.
      vrijdag 22 april 2005 @ 08:56:23 #45
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_26424023
    ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:11:42 #46
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26424291

wij hebben gisteren ook gereden was heerlijk, was al zo lang geleden
    paar dijken gehad, was wel lekker rustig beter als op zo'n drukke zondag eigenlijk
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:16:16 #47
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26424378
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:

wij hebben gisteren ook gereden was heerlijk, was al zo lang geleden
    paar dijken gehad, was wel lekker rustig beter als op zo'n drukke zondag eigenlijk
    Exact hetzelfde gevoel stukje Zeelandroute gepakt, zit hier op 10 minuten rijden en ik kom er nooit.
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:17:03 #48
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_26424399
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Had ik al tijden zo in mijn hoofd zitten, gisteren toevallig een mail van FS van een aardige camera, en de spontane gelegenheid van een boodschapje doen voor de zaak.
    (nationale secretaressedag, of ik even 3 waardebonnen wilde halen bij Douglas in het winkelcentrum in de stad bij de expeditie waren ze het vergeten )

En als je de voertuigen irl ziet kijk je ws met andere ogen naar een GSM pic.

Maar er moet nog een hoop gebeuren aan de CR.
    Alleen de tank spuiten zie ik niet zitten met dat kunstof.
    Zal wel eindigen in een zwart overtrekje voor het zadel, wat lichtere kleurstelling voor de kappen, en wat stickers.
    Vrees ook een beetje voor eht spuiten van de motor, maarja ga het toch doen. mocht ik het totaal verneuken dan laat i keht weldoen. kost toch niet al te veel omdat eht relatief weinig onderdelen zijn

Of ik moet ergens een goede stickerboer vinden maar die hoop is stiekum al vervlogen

Heb trouwens al een optie op een 6 zuiger Nissen remklauw
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:18:32 #49
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26424428
    quote:
    Op donderdag 21 april 2005 22:59 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Die Hyosung is denk net krap een half jaartje oud
    Ja duh, dus nu beginnen de ervaringen naar voren te komen Doe maar een jaar trouwens
      vrijdag 22 april 2005 @ 09:31:44 #50
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26424690
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 09:17 schreef Makster het volgende:
    [..]

Vrees ook een beetje voor eht spuiten van de motor, maarja ga het toch doen. mocht ik het totaal verneuken dan laat i keht weldoen. kost toch niet al te veel omdat eht relatief weinig onderdelen zijn

Of ik moet ergens een goede stickerboer vinden maar die hoop is stiekum al vervlogen

Heb trouwens al een optie op een 6 zuiger Nissen remklauw
    Jij hebt nog iets ander (beter) kunstof dan ik en die sticker wil ik op de zijkant op die kap waar het hoort. Heb al mooie voorbeelden gezien van wedstrijdnummers enzo.

Mijn voorremklauw komt van een Fireblade zo heb ik gisteren vernomen van die oude eigenaar.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')