quote:
Die van mij zit ook onder, wou hem eigenlijk schoonmaken maar ben te lui om van m'n reet af te komen. Nu kunnen die vliegjes even goed het vizer intrekkenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn pak was zondag idd erg vieshad je mijn helm moeten zien
![]()
maak ik altijd schoon voordat ik ga rijden, dus was idd alleen van arnhem naar dordt
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net stukkie gereden, met tanktas & dig vid cam erinbleef goed zitten
alleen je kunt maar beperkt naar voren met die tas in de weg dus echt lekker los rijden deed ik zo niet. ik dacht dus op rec gedrukt te hebben en meer dan een half uur gefilmpt te hebben maar niet dus
dit weekend maar weer een poging
Jahhhh, ziet er erg vet uit die motor + helm!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, daar is hij langsgereden, hij is gebanned dus hij kan niet reageren [afbeelding]. Aangezien er in je profiel havo staat, neem ik aan dat je op die school zit die daar ligt?
Ja hij had het al gelezen, dit reageerde hij:quote:Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jahhhh, ziet er erg vet uit die motor + helm!![]()
Zeg je het ff tegen hem
quote:Hey Egyptian pride world wide : p was jij ook op de motor dan. Wannabe rel mocro negert.
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Best cool, die Garmin heeft een ingebouwde camera waarmee je dus in DVD kwaliteit kan filmen
Neej man, ik rij nog op een Aprilia SRquote:Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja hij had het al gelezen, dit reageerde hij:
[..]
[..]
nooit voor niks hequote:Op donderdag 21 april 2005 20:30 schreef hicham het volgende:voor niks met die camera rondgereden dus?
wat een gedoequote:Had 1 van mijn eerste dagen ook de digicam met een rare constructie samen met statief op m'n stuur gezet. Wat schildersplakband eromheen enzo. Op 160 klapte die achterover(bleef wel vastzitten, maar filmde alleen nog maar lucht
) en is een digicam dus max 30 seconden filmen en met je handschoen op rec drukken gaat niet zo lekker. Mislukt dus
Was al begonnen maar werd nogal een lang verhaalquote:Op donderdag 21 april 2005 20:29 schreef hollander172 het volgende:
@F-S Neem de tijd en mocht ik je verder kunnen helpen dan mag je me altijd lastigvallen/stalken etc.![]()
Vandaag eens coldcase mensen lastig gaan vallen met mijn vlees en we hebben er een kennel als klant bij.Ze hebben 4 kolossen rondlopen van een kilo of 50 en die verorberen wel een kilo per dag per hond.
Daarnaast nog vaak nestjes met pups die ze ook meteen op barfen zetten.(3 a 4 per jaar)
Morgen nog maar eens een bel/mail/faxrondje houden.(heb nu alleen nog de kennels/fokkers gehad van rassen die ik zelf ook leuk vindt.
)
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we rijden niet allemaal gekneveld
Avon Azaro AV39. Schijnt een sportieve band te zijn, althans 5 jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat nou een BT020 voorband?
Ja, mijn edit ook gezien?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
Dat over die bougie gezien? (was een edit) Hij was bij het thuiskomen na mijn werk aardig grijs.
OPM.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Geef nooit teveel gas met een Fireblade als je banden nieuw en koud zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorzitter van CBR Club
Kom ik nog even op terug.quote:
Eigenlijk wel he.quote:Maare, je moet een stuk volgas rijden en dan gelijk je bougie checken hoor volgens mij, althans zo was in mijn 2-takt tijdperk
Wat een lul danquote:Op donderdag 21 april 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Geef nooit teveel gas met een Fireblade als je banden nieuw en koud zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorzitter van CBR Club
En ben je ook nog wel een beetje gek op je KLX? Zo te merken aan dat sproeierverhaal wel.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:45 schreef PatrickM het volgende:
<knip> Hyundai onder de motoren
edit*quote:Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Was al begonnen maar werd nogal een lang verhaal
Dacht dat ik het beter even per mail kan sturen
Kan alleen Pepijn even niet om je e-mail adres vragen want die zou aan zijn motor knutselen en een stukje gaan rijden
Wel fijn dat je er zo uitgebreid op in gegaan bent
En succes met het vinden van nieuwe klanten
Jupsquote:Op donderdag 21 april 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ben je ook nog wel een beetje gek op je KLX?
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:45 schreef PatrickM het volgende:
Heb trouwens van de week m'n SV naast een Hyosung gezet op m'n werk (toevallig ook een blauwe, maar dan donkerder blauw). Wat ben ik blij dat ik voor een Soes ben gegaan zeg...
Zit van de Hyosung is veel meer rechtop (stuur staat een stuk hoger), er zit overal teveel ruimte tussen waardoor het niet een geheel lijkt, van ver af lijkt de kwaliteit hetzelfde, totdat je van dichtbij gaat bekijken en ziet dat de Hyosung echt heel erg grof afgewerkt is... Nee, m'n SV'tje vind ik toch echt een klasse hoger dan de Hyosung
Overigens zaten er rondom al verroeste bouten in, in de Hyosung
Kee dan.quote:
Toch maar een paar 17' Haan velgen of Excels eronder leggen met MPP.quote:Maar de KLX kan niet op tegen lange afstanden rijden en sporten van de SV
Die Hyosung is denk net krap een half jaartje oudquote:Op donderdag 21 april 2005 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De gezegde time will tell klopt dusHelaas......
Was ook wel te verwachten....
Er komt dalijk weer de Avons onder die er oorspronkelijk onderzatenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch maar een paar 17' Haan velgen of Excels eronder leggen met MPP.![]()
![]()
Whehehequote:Op donderdag 21 april 2005 20:47 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Neej man, ik rij nog op een Aprilia SR, nog paar jaartjes
![]()
Volgende keer roep ik je wel he, ik zit op die school bij die rotonde, vlak voor die brug van tram 17,1
Eindelijk wat mooie foto'squote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
Ook weer terug van een stukkie sturen over de dijkjes bij "het pontje" van de Zeelandmeet.
Daar gingen om kwart voor 8 nog een paar motorforummers verzamelen, maar ik was net te laat om even te babbelen, ze reden net de pont op. Was ze genaderd tot 25 meter.Net niet dus.
Affijn, even de digicam getrokken die ik vandaag gekocht heb, was eigenlijk al aan de donkere kant, en bij de foto's op de bok had ik per ongeluk de witbalans op TL gezet.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bougie was grijs voordat ik ging rijdendus de luchtschroef weer een kwart ingedraait.
Zo weer ff snuffelen en de bougie eruit halen.
quote:Uhhhhhh.. wat denk jij zelfDat ik zomaar effe 524 euro (heb gebeld en gezegd dat ie bij Aad v Kekem 479 is, krijg hem nu voor 524 ipv 560
) krijg voor mn verjaardag
Niet dus, maar krijg wel geld en dat leg ik er bij..... er komt dus geen LeoVince maar een nieuw pak
Heb ik harder nodig dan een ander demperke... dit pak is beschadigd van mn val nog en eigenlijk te groot, vooral die broek, vraag maar aan ondeugend
Op de groei gekocht toen ik 17 was
Zit niet lekker iig na lang rijden, gaat heel irritant zitten rondom mn klokkenspel na een tijdje
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef hicham het volgende:
Eindelijk wat mooie foto's
Die telefoon / goedkope digicam foto's zijn echt bagger, geven een totaal verkeerde beeld van een motorZie ik soms ook op MF gebeuren, kan je gewoon beter geen foto's posten vind ik
. Die Fiero van jou vond ik ook echt lelijk op de foto's, maar zag laatst opeeens een veel mooiere foto en toen zag ik de ware aard van het beesje pas
![]()
Post eens wat mooie foto's van je Fiero
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
wij hebben gisteren ook geredenwas heerlijk, was al zo lang geleden
![]()
paar dijken gehad, was wel lekker rustigbeter als op zo'n drukke zondag eigenlijk
Vrees ook een beetje voor eht spuiten van de motor, maarja ga het toch doen. mocht ik het totaal verneuken dan laat i keht weldoen. kost toch niet al te veel omdat eht relatief weinig onderdelen zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had ik al tijden zo in mijn hoofd zitten, gisteren toevallig een mail van FS van een aardige camera, en de spontane gelegenheid van een boodschapje doen voor de zaak.
(nationale secretaressedag, of ik even 3 waardebonnen wilde halen bij Douglas in het winkelcentrum in de stadbij de expeditie waren ze het vergeten
)
En als je de voertuigen irl ziet kijk je ws met andere ogen naar een GSM pic.![]()
Maar er moet nog een hoop gebeuren aan de CR.
Alleen de tank spuiten zie ik niet zitten met dat kunstof.![]()
Zal wel eindigen in een zwart overtrekje voor het zadel, wat lichtere kleurstelling voor de kappen, en wat stickers.![]()
Ja duh, dus nu beginnen de ervaringen naar voren te komenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die Hyosung is denk net krap een half jaartje oud
Jij hebt nog iets ander (beter) kunstof dan ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Vrees ook een beetje voor eht spuiten van de motor, maarja ga het toch doen. mocht ik het totaal verneuken dan laat i keht weldoen. kost toch niet al te veel omdat eht relatief weinig onderdelen zijn
Of ik moet ergens een goede stickerboer vinden maar die hoop is stiekum al vervlogen
Heb trouwens al een optie op een 6 zuiger Nissen remklauw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |