quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:41 schreef Makster het volgende:
Hint 3, ik heb te weinig tijd en te veel zin
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:41 schreef Makster het volgende:
Hint 3, ik heb te weinig tijd en te veel zin
Zo blijf je van motor veranderen.quote:hallo worldbeater:)
je hebt me weleens gemaild over een ktm die ik toen te koop had, en nu zag
ik een post van je op motorforum!
Ik rij nu een bandit 1200, en is erg leuk! Maar heb ook weleens mijn
gedachten laten gaan over een cr500. Nu las ik dat je laatst een toerrit had
gemaakt? Ging dat een beetje, en om welke afstand ging dat?
Ik heb al redelijk veel over een cr500 gelezen, voor en nadelen enzo, maar
het lijkt me gewoon een heftig apparaat. Vooral omdat ik wel hou van
doorrijden en een beetje wheelien lijkt een cr me geweldig. Ik rij namelijk
meestal straat, en dan heeft de cr genoeg power, dit vond ik met de ktm
tegenvallen. Totdat je alleen circuit of industrieterrein rijd, maarja dat
doe je niet altijd.
Ben benieuwd of die toerrit te doen was, in mijn omgeving zijn namelijk veel
supersportjes, maar zolang de snelheid tot de 180 gaat dan hou ik ze nog wel
bij met een cr.....of zie ik dat verkeerd?
Ja goed plan !! als je toch gaat bestellen doe maar. Ik maak wel geld over naar je rek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
Mark moet ik nog zo'n ding mee laten komen met een bestelling?
[afbeelding]
Ik weet niet of er kosten bij komen, ik denk het niet.
Gaat het niet om, lang leve de zelf knutselaars (of stuntelaars)quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef stinkie het volgende:
Net achter tandwiel vervangen, wiel teruggeplaatst, wat al een uitdaging op zich was in m'n uppie, is het een eindloze ketting. Kan de hele kolerebende er weer van af
enige resultaat vanavond: gescalpeerde wijsvinger toen ik uitschoot en in het tandwiel eindigde
dat krijg je als je eens ergens anders besteldquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Gaat het niet om, lang leve de zelf knutselaars (of stuntelaars)![]()
![]()
Goud is altijd goed, beter was ik geboren als neger had ik legaal mezlf vol kunnen hangen met bling blingquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat krijg je als je eens ergens anders besteld![]()
Wel mooi geil goud kettinkje
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Goud is altijd goed, beter was ik geboren als neger had ik legaal mezlf vol kunnen hangen met bling bling
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is onze huisneger P-Lo(ploderus
)
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef stinkie het volgende:
Net achter tandwiel vervangen, wiel teruggeplaatst, wat al een uitdaging op zich was in m'n uppie, is het een eindloze ketting. Kan de hele kolerebende er weer van af
Hoe moeten wij dat wetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is onze huisneger P-Lo(ploderus
)
hoe meer je planned hoe meer je kan vergetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Dat heet nou eerst goed plannen wat je gaat doen.![]()
Maar toen ik zo oud was als jij had mij dat ook kunnen beuren.![]()
W'll keep tha heads ringing, DINNGG DINGG DONGGGG....quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah digga ding ding ding digga ding ding ding,
ah digga dang dang dang dagga dang dang dang,
ah digga dong dong dong dagga dong dong dong,
ah dagga dong dong dong da dong...!
Ennûh dat kettingsetje heb je bij Motozoom gekocht?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef stinkie het volgende:
hoe meer je planned hoe meer je kan vergeten![]()
Laat ze maar de SS jongensquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:Wat is hier de bedoeling
om je profielrand schuin of te snijden ofzo?
STaat er toch, versleten banden ''repareren''. Dus als je profiel aan het minimale zit meer profiel er in snijdenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:Wat is hier de bedoeling
om je profielrand schuin of te snijden ofzo?
Maar wij kunnen onze bandjes ook bijsnijden, we hebben immers dezelfde sloffen als die gasten.quote:
Al 2 keer ja.quote:En ik zei ja tegen die bok![]()
Nee, dat staat er toch anders hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:
STaat er toch, versleten banden ''repareren''. Dus als je profiel aan het minimale zit meer profiel er in snijden
Owkee, heb je reknummer nog wel ergens in mijn adressenlijst daar ik ooit is ergens in the middle of nowhere zonder benzine en bruikbare pas stondquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar wij kunnen onze bandjes ook bijsnijden, we hebben immers dezelfde sloffen als die gasten.
[..]
Al 2 keer ja.![]()
Wilde hem vanaaf bestellen, maar FS is ziek, zwak en missselijk en ik moet haar creditcard gebruiken.![]()
Zal morgen worden ofzow.
Damnquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef Makster het volgende:
Owkee, heb je reknummer nog wel ergens in mijn adressenlijst daar ik ooit is ergens in the middle of nowhere zonder benzine en bruikbare pas stond![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |