jouw pak is ook te klein Rietquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij staat wel goed of niet
Iemand nog een Hein Gericke jas + broek kopen? Is te combineren100 eurotjes
en maar zeggen ik doe iedere dag een KDquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel zonde, nu al mn sliders beschadigdIk schaafde een beetje langs de vangrail met filerijden
Op de Papendrechtse brug.. niet zo breed daar
Maar het staat wel interessant of niet
Ik ken het merk niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ze geilen wel op hun merknaam geloof ik![]()
EVO EVO EVO EVO EVO overal EVO
Mijn mouwen vallen gewoon tot over mijn polsen heenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jouw pak is ook te klein Riet
zit hetzelfde als de mijneen jij vond toen dat het te kort was
![]()
komt gewoon door protectors![]()
quote:
Tell us...quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga aan de slag, ben net bijna weggelopen hier, moet vooral zo doorgaan die chef.![]()
En draai je nu eens om ?quote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijn mouwen vallen gewoon tot over mijn polsen heenTot halverwege mn hand
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ken het merk niet.
Zal dan wel niks zijn.
Staat er wel een keurmerkje in? Dat zou ik echt nooit vertrouwen
Ja .... nou...quote:
Ik vind hem juist assertiever.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem eigenlijk de laatste tijd he? Dat werken doet je humeur niet ten goede geloof ik, toen je werkeloos was was je humeur iig een stuk beter
Post dan gewoon niet..
Ach.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:submerk van de Lidl
![]()
![]()
maar dan gekocht bij een motorzaak![]()
Wederzijdse merkengeilheid, geen wonder dat het als gegoten zitquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ach.
Kon het niet laten....
Met z'n "kijk mij eens geweldig zijn met mijn nieuwe pakkie" attitude.
Ik post geen filmpjes als ik een nieuwe demper (rotzooi van Motozoomquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ach.
Kon het niet laten....
Met z'n "kijk mij eens geweldig zijn met mijn nieuwe pakkie" attitude.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
't blijft hier toch gezallich!
Enneh... er wordt toch niet over mij geluld hier hè!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik post geen filmpjes als ik een nieuwe demper (rotzooi van Motozoom) heb gekocht. Filmpje maken en al en dan zo'n "kijk mij eens geweldig zijn met mijn nieuwe demper'' attitude
Flikker toch eens een eind op met je puberaal gedrag en je alwetendheid.quote:
Neuquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:08 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Flikker toch eens een eind op met je puberaal gedrag en je alwetendheid.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
Ziet er mooi uit dat pak
[Tel-Sell]
[afbeelding]
[/Tel-Sell]
Boeie, hij stelde laatst zelf voor om eens te kijken hoe ie rijdt zonder begrenzingquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
Misschien ontdekt je pa ooit nog eens google en komt ie erachter dat je je ouwe (maar veel mooiere, betere en geilere Bandit dan nu) wou ontgrenzen en dat je de laatste keer op de Bosweg helemaal niet hoefde te uitwijken voor een auto
![]()
![]()
Oh wacht, nou zie ik het pasquote:
Mooi hequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk is het best grappig hier! Jullie zijn soms net een stel wijven!
Wij zijn ergerquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
De kwaliteit en het moment van opname doet ook een hoopquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh wacht, nou zie ik het pas![]()
Het ligt helemaal niet aan dat pak, je bent gewoon naar de kapper geweest
Hier in het topic je alwetendheid ten tonele spreiden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi heEn het grappige is dat ik geen idee heb wat ik Luc heb misdaan
Er is ooit al een voorstel gedaan voor een naamswijziging, Fok!WCquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Volledig volgens de tel sell stijl dusquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De kwaliteit en het moment van opname doet ook een hoop
Een echte persoonlijke belediging dus, sorry manquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:14 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hier in het topic je alwetendheid ten tonele spreiden.
Heeft heel erg lang geduurd voor ik het zat was maar laatst met die Lidl spullen was ik het toch echt wel zat!
Penisnijd! Bijna net zo mooi als kutnijd!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef ZX9R het volgende:
Wij zijn erger
We zijn een stelletje motor/leernichten![]()
p.s. Welke foto's
Wat jij wilquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan ook in je signature zetten "iker op als Rietvaerder niet benadeeld wordt"
Alleen tis niet echt wederzijdsquote:
Riet je snapt gewoon niet,quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een echte persoonlijke belediging dus, sorry man
Alwetendheid? Je bedoeld dingen die ik weet en jij nietKan je daar niet tegen dan....... er zijn vast zat dingen die jij wel weet en ik weer niet.... that's life
Mooi voorbeeldje, post een feitje over Evolution en daar reageer jij dan weer niet op, dat is dus alwetendheidIs gewoon een feitje... als je daar niet tegen kan moet je niet op een forum komen.
of hij snapt niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Riet je snapt gewoon niet,wat Luc bedoel
jij snapte hem wel gelukkig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Riet je snapt gewoon niet,wat Luc bedoel
Moest er nog eens bij komen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
jij snapte hem wel gelukkig.
Maar jij bent dan ook geen puber gelukkig.
Nee, we bedoelen dingen die jij denkt te weten, maar waarvan iedereen met het verstand van een stoeptegel doorheeft dat je er naast zitquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alwetendheid? Je bedoeld dingen die ik weet en jij nietKan je daar niet tegen dan....... er zijn vast zat dingen die jij wel weet en ik weer niet.... that's life
Surequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, we bedoelen dingen die jij denkt te weten, maar waarvan iedereen met het verstand van een stoeptegel doorheeft dat je er naast zit
Beter dan dit had ik het niet kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, we bedoelen dingen die jij denkt te weten, maar waarvan iedereen met het verstand van een stoeptegel doorheeft dat je er naast zit
Nu nog voorbeelden ipv loos gelulquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Beter dan dit had ik het niet kunnen verwoorden.![]()
de OP staat vol met links naar topics vol voorbeelden. Have funquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu nog voorbeelden ipv loos gelul
Lekker concreet. Als je deze post niet had gepost had het geen verschil gemaakt....quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:43 schreef stinkie het volgende:
de OP staat vol met links naar topics vol voorbeelden. Have fun
Dat heeft ie!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Serieus, get a life man....
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lekker concreet. Als je deze post niet had gepost had het geen verschil gemaakt....
Serieus, get a life man....
*poef*quote:
Tja, ik post wat ik wil en denk, laat me niet door iemand beinvloeden..... als je het ergens niet mee eens bent heb je mooi pech, TOEVALLIGquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]![]()
Je bent hier al vaak genoeg met je neus op de feiten geduwd door god weet wie allemaal.
jammer hè!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij zou toch een half uur geleden al gaanDacht echt even dat het gezellig werd.....
Dat deed stinkie laatst ook, maar dat werd hem niet in dank afgenomenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, ik post wat ik wil en denk, laat me niet door iemand beinvloeden.....
Heb je niks van je ban geleerd ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef stinkie het volgende:
Kijk uit. een nieuweling. Goede indruk maken
Weten tot hoe ver je kunt gaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
Dat deed stinkie laatst ook, maar dat werd hem niet in dank afgenomen
Je hebt niet het meest gunstige moment gekozen om dit topic binnen te vallen, vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:53 schreef blackangel21 het volgende:
he he eindelijk mensen gevonden die motors cool vinden
Had ik het tegen jou? Of heb je in je alwetendheid verkeerd gequote?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je niks van je ban geleerd ofzoLaat me met rust of doe normaal......
Bracht wel een leuke discussie op gang.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
Dat deed stinkie laatst ook, maar dat werd hem niet in dank afgenomen
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou? Of heb je in je alwetendheid verkeerd gequote?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je niks van je ban geleerd ofzoLaat me met rust of doe normaal......
idd een héél goed tijdstip.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
Je hebt niet het meest gunstige moment gekozen om dit topic binnen te vallen, vrijdagmiddag![]()
quote me dan niet, dan hoef ik het ok iet meer tegen je te hebben. Het leven is zo simpelquote:
Nooit geen ruzie zei je!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt niet het meest gunstige moment gekozen om dit topic binnen te vallen, vrijdagmiddag
Alhoewel het nu volgens mij ook op maandagmiddag gebeurd
Verder is het wel gezellig hier hoor!!! ALTIJD!!![]()
![]()
![]()
SUPPERGEZELLIGG@!!!! NOOIT RUZZIIE!!
Hallowquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef blackangel21 het volgende:
Een goede middag trouwens allemaal
Hoiquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:59 schreef blackangel21 het volgende:
[..]
Nooit geen ruzie zei je!!!
Het begint tekomen![]()
ROT OP!! !!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
HoiWelkom
Let maar niet op sommige figuren hier, die zijn een beetje gefrustreerd en soms jaloers![]()
Wat rijd je
Vriendje? Vriendinnetje bedoel jequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:02 schreef hicham het volgende:
[..]
ROT OP!! !!Beetje mijn nieuwe vriendje afpakken he!!
:(:(
Haha, nieuwe vriendjes creeeren voordat je eerst het profiel bekijkt?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:02 schreef hicham het volgende:
Oops, krijg net over MSN te horen dat het een vrouwfiguur is
Helaas nog nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Hallow![]()
Het is nogal rellerig hier, maar als je door de loopgraven loopt merk je er niets van
Dus, hebbie een motor?![]()
Dat zijn goede motorenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:03 schreef blackangel21 het volgende:
[..]
Helaas nog niet
Maar ben er flink aan het sparen
Wel veel stiekum gereden op verschillende motor
Zoals een r6,r1,gsxr 1100
Ik heb niet van die AIVD perikkelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Haha, nieuwe vriendjes creeeren voordat je eerst het profiel bekijkt?![]()
Wel al gelest? Of gewoon d'rop zitten en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:03 schreef blackangel21 het volgende:
[..]
Helaas nog niet
Maar ben er flink aan het sparen
Wel veel stiekum gereden op verschillende motor
Zoals een r6,r1,gsxr 1100
Nou ik moet wel eerlijk zeggen die gsx-r1100 is een beestquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zijn goede motorenAl is die R6 wel wat langzaam, raak je snel op uitgekeken
Eigenlijk zijn alleen de GSX-R1100 of 1000, R1, ZX10R en de Hayabusa goede motoren, daarmee kan je tenminste nog een BEETJE meekomen in het verkeer
er zijn momenten dat het geduld ook bij mij opraakt ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
luc, alles goedbeetje sjaggie
??
stinkie grijpt natuurlijk elke kans om naar riet te schoppen
je wordt oudquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Alsof je automatisch een leven hebt als je neukt, ik kan nu ook naar de hoeren gaan.
Ik ga niet op iemand zitten zeiken omdatt je hem verkeerd begrijpt, ik ga niet iemand verrot zitten schelden en vervolgens gebanned worden..... dus ja, wat is een leven..
Ben idd even weg, kom wel weer terug als iedereen zijn frustraties kwijt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |