quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik post geen filmpjes als ik een nieuwe demper (rotzooi van Motozoom) heb gekocht. Filmpje maken en al en dan zo'n "kijk mij eens geweldig zijn met mijn nieuwe demper'' attitude
Flikker toch eens een eind op met je puberaal gedrag en je alwetendheid.quote:
Neuquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:08 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Flikker toch eens een eind op met je puberaal gedrag en je alwetendheid.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
Ziet er mooi uit dat pak
[Tel-Sell]
[afbeelding]
[/Tel-Sell]
Boeie, hij stelde laatst zelf voor om eens te kijken hoe ie rijdt zonder begrenzingquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
Misschien ontdekt je pa ooit nog eens google en komt ie erachter dat je je ouwe (maar veel mooiere, betere en geilere Bandit dan nu) wou ontgrenzen en dat je de laatste keer op de Bosweg helemaal niet hoefde te uitwijken voor een auto
![]()
![]()
Oh wacht, nou zie ik het pasquote:
Mooi hequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk is het best grappig hier! Jullie zijn soms net een stel wijven!
Wij zijn ergerquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
De kwaliteit en het moment van opname doet ook een hoopquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh wacht, nou zie ik het pas![]()
Het ligt helemaal niet aan dat pak, je bent gewoon naar de kapper geweest
Hier in het topic je alwetendheid ten tonele spreiden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi heEn het grappige is dat ik geen idee heb wat ik Luc heb misdaan
Er is ooit al een voorstel gedaan voor een naamswijziging, Fok!WCquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Volledig volgens de tel sell stijl dusquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De kwaliteit en het moment van opname doet ook een hoop
Een echte persoonlijke belediging dus, sorry manquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:14 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hier in het topic je alwetendheid ten tonele spreiden.
Heeft heel erg lang geduurd voor ik het zat was maar laatst met die Lidl spullen was ik het toch echt wel zat!
Penisnijd! Bijna net zo mooi als kutnijd!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef ZX9R het volgende:
Wij zijn erger
We zijn een stelletje motor/leernichten![]()
p.s. Welke foto's
Wat jij wilquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan ook in je signature zetten "iker op als Rietvaerder niet benadeeld wordt"
Alleen tis niet echt wederzijdsquote:
Riet je snapt gewoon niet,quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een echte persoonlijke belediging dus, sorry man
Alwetendheid? Je bedoeld dingen die ik weet en jij nietKan je daar niet tegen dan....... er zijn vast zat dingen die jij wel weet en ik weer niet.... that's life
Mooi voorbeeldje, post een feitje over Evolution en daar reageer jij dan weer niet op, dat is dus alwetendheidIs gewoon een feitje... als je daar niet tegen kan moet je niet op een forum komen.
of hij snapt niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Riet je snapt gewoon niet,wat Luc bedoel
jij snapte hem wel gelukkig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Riet je snapt gewoon niet,wat Luc bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |