Moest er nog eens bij komen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
jij snapte hem wel gelukkig.
Maar jij bent dan ook geen puber gelukkig.
Nee, we bedoelen dingen die jij denkt te weten, maar waarvan iedereen met het verstand van een stoeptegel doorheeft dat je er naast zitquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alwetendheid? Je bedoeld dingen die ik weet en jij nietKan je daar niet tegen dan....... er zijn vast zat dingen die jij wel weet en ik weer niet.... that's life
Surequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, we bedoelen dingen die jij denkt te weten, maar waarvan iedereen met het verstand van een stoeptegel doorheeft dat je er naast zit
Beter dan dit had ik het niet kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, we bedoelen dingen die jij denkt te weten, maar waarvan iedereen met het verstand van een stoeptegel doorheeft dat je er naast zit
Nu nog voorbeelden ipv loos gelulquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Beter dan dit had ik het niet kunnen verwoorden.![]()
de OP staat vol met links naar topics vol voorbeelden. Have funquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu nog voorbeelden ipv loos gelul
Lekker concreet. Als je deze post niet had gepost had het geen verschil gemaakt....quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:43 schreef stinkie het volgende:
de OP staat vol met links naar topics vol voorbeelden. Have fun
Dat heeft ie!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Serieus, get a life man....
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lekker concreet. Als je deze post niet had gepost had het geen verschil gemaakt....
Serieus, get a life man....
*poef*quote:
Tja, ik post wat ik wil en denk, laat me niet door iemand beinvloeden..... als je het ergens niet mee eens bent heb je mooi pech, TOEVALLIGquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]![]()
Je bent hier al vaak genoeg met je neus op de feiten geduwd door god weet wie allemaal.
jammer hè!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij zou toch een half uur geleden al gaanDacht echt even dat het gezellig werd.....
Dat deed stinkie laatst ook, maar dat werd hem niet in dank afgenomenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, ik post wat ik wil en denk, laat me niet door iemand beinvloeden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |