abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:31:32 #1
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26351487
Welkom in [Centraal] Single

Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.

Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.

***Er zijn regels***

* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles of #Ebola op de irc.fok.nl server. ***

* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.

* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.

* Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.

Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.

Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.

Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:
[Centraal] (Nog Immer) Single Teil 21

De URL van deze OP: http://popolon.xs4all.nl/sharui/singles.txt

De singles meet in mei wordt hier geregeld: Singlesmeet 2005

De laatst genoemde stelling was:
Denken singles / mensen die in dit topic posten teveel na over dingen

[ Bericht 3% gewijzigd door Copycat op 20-04-2005 10:02:45 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:34:22 #2
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26351545
Ik denk dat dat nadenken inderdaad veel met (zelf)vertrouwen te maken heeft. En ook ik ben dan idd te verlegen en te onzeker, wat veel nadenken tot gevolg heeft. Ook wat gezegd werd over het in je hoofd halen van doemscenario's komt me erg bekend voor....
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:36:12 #3
118976 Rene_H
Beholder of Justice...
pi_26351581
meer specifieker graag... over welke dingen nadenken.... ?? relatie, geloof, uiterlijk, verstand, wereldsezaken e.d. haha....

maar in het algemeen hoe een single toch niet meer te denken als ieder ander die wel een relatie hebben :S zie het verband nie
..:: Confront and shatter everything that stands in your way ::..
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:36:33 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26351590
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:34 schreef melismay het volgende:
Ik denk dat dat nadenken inderdaad veel met (zelf)vertrouwen te maken heeft. En ook ik ben dan idd te verlegen en te onzeker, wat veel nadenken tot gevolg heeft. Ook wat gezegd werd over het in je hoofd halen van doemscenario's komt me erg bekend voor....
Ik vind het ook een enorme dooddoener voor een gesprek om overal over na te denken voordat je wat zegt. Dat is voor mij een van de grootste redenen geweest om er wat aan te willen doen.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26351607
quote:
Tja maarja soms heb ik dat ook , maarja als het dan fout gaat kan het alleen maar meevallen ipv dat je er onwijs je hoop op hebt gevestigd.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_26351638
Dit klinkt misschien arrogant naar de mensen met wat minder zelfvertrouwen toe, maar ik voel me prima over mezelf. Ik vind mezelf een leuke jonge vrouw, en ben gewoon blij met wie ik ben. En ik weet ook steeds beter van mezelf wat ik wel en niet wil, en daarom vind ik het ook steeds minder een issue om single te zijn, denk ik. Dat ik zo langzamerhand aan een beetje rustig rondkijk op zoek naar iemand die ik leuk vind, in plaats van me er druk om te maken. Ik denk na over single zijn, maar op mij heeft het een positief effect, en heb ook niet het gevoel dat ik teveel nadenk.
It's my party and I'll cry if I want to.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:43:47 #7
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26351743
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:36 schreef Rene_H het volgende:
meer specifieker graag... over welke dingen nadenken.... ?? relatie, geloof, uiterlijk, verstand, wereldsezaken e.d. haha....

maar in het algemeen hoe een single toch niet meer te denken als ieder ander die wel een relatie hebben :S zie het verband nie
Meer zoals ik net dus omschreef. Te veel nadenken voor je wat zegt bv om maar niet af te gaan.
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 16:45:08 #8
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26351783
Tja vooral het logisch nadenken over dit soort dingen is vaak een beetje een dooddoener .. gewoon door het simpele feit dat emoties enzo niet logisch zijn ... naja
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_26351808
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit klinkt misschien arrogant naar de mensen met wat minder zelfvertrouwen toe, maar ik voel me prima over mezelf. Ik vind mezelf een leuke jonge vrouw, en ben gewoon blij met wie ik ben. En ik weet ook steeds beter van mezelf wat ik wel en niet wil, en daarom vind ik het ook steeds minder een issue om single te zijn, denk ik. Dat ik zo langzamerhand aan een beetje rustig rondkijk op zoek naar iemand die ik leuk vind, in plaats van me er druk om te maken. Ik denk na over single zijn, maar op mij heeft het een positief effect, en heb ook niet het gevoel dat ik teveel nadenk.
Wat jij hebt heb ik dus ook de meeste tijd gelukkig alleen dan mannelijk gezien. Alleen dat duurde wel eventjes. Soms baal ik wel single te zijn, vooral als je alleen in bed ligt. Maar goed, verder ben ik tevreden over mezelf. Ik heb leuk werk, lieve vrienden, ben gestopt met roken en dat lukt (ondanks moeilijkheden) en ben opzich tevreden over mn looks.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:47:38 #10
42381 CvB
handles your hunger better
pi_26351861
Teveel nadenken over het single zijn werkt vaak ook niet echt opbeurend, dus dat zet ik ook wel steeds meer van me af. Dit topic helpt daar alleen niet bij, maar gelukkig geven velen hier wel een postieve draai aan hun posts en is het meer gezellig kletsen!
Vind ik
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:48:19 #11
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26351877
quote:

Dit klinkt misschien arrogant naar de mensen met wat minder zelfvertrouwen toe, maar ik voel me prima over mezelf.
Dat heeft echter niks met te veel nadenken te maken. Ik denk namelijk heel veel na, of beter gezegd: ik denk te veel na. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen zelfvertrouwen heb of niet tevreden ben met mezelf. Integendeel, ik ben tevreden met de Plato die ik ben.

Natuurlijk zouden er dingen anders kunnen en dan bedoel ik voornamelijk dat ik graag makkelijker contacten aan zou gaan. Maar zo zal iedereen wel wat hebben dat hij/zij graag anders zou zien, maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van een gebrek aan zelfvertrouwen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26351899
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja vooral het logisch nadenken over dit soort dingen is vaak een beetje een dooddoener .. gewoon voor het simpele feit dat emoties enzo niet logisch zijn ... naja
Maar BB, soms moet je dingen ook gewoon op z'n beloop laten. Toen ik verliefd werd op mijn ex-vriend had ik alles tegen me, er waren honderd logische redenen om niet verliefd op hem te worden, en toch heb ik me mee laten drijven met hoe dingen gingen. En ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Logisch nadenken is zeker niet alles.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:50:34 #13
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26351939
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat heeft echter niks met te veel nadenken te maken. Ik denk namelijk heel veel na, of beter gezegd: ik denk te veel na. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen zelfvertrouwen heb of niet tevreden ben met mezelf. Integendeel, ik ben tevreden met de Plato die ik ben.

Natuurlijk zouden er dingen anders kunnen en dan bedoel ik voornamelijk dat ik graag makkelijker contacten aan zou gaan. Maar zo zal iedereen wel wat hebben dat hij/zij graag anders zou zien, maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van een gebrek aan zelfvertrouwen.
Helemaal eens Plato, al is het bij mij niet zozeer contacten aangaan, als wel contacten aangaan die in een relatie eindigen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_26351950
quote:

[..]

Ik zei dat omdat ik het gewoon stom vond klinken om keihard te roepen "IK VOEL ME FANTAAAAASTISCH EN ZELFVERZEKERD" terwijl ik weet dat er andere mensen zijn (waar jij dan niet onder valt) die eerder wel aangaven niet altijd even veel zelfvertrouwen te hebben.
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 16:52:03 #15
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26351974
quote:
Ik vind mijn leven ook prima zo. Ik doe een leuke opleiding enzo. Ik heb verder een leuke gezellige vrienden groep. Meestal vermaak ik me prima Alleen het vlot niet zo met de vrouwen
pi_26351990
Ben bijna 21 en op een relatie jaren geleden dat altijd geweest, zit er eigenlijk niet mee. Komt vanzelf een keer wel, maar ben zoals iemand hier post tevreden over de rest op het moment en geniet eigenlijk meer van het vrij zijn dan dat ik een relatie heb. Als ik nu zie hoeveel tijd vrieden bijv kwijt zijn aan een relatie ben ik liever vrij, maar zodra ik een leuk meisje tegenkom zal ik wel anders praten.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:52:50 #17
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26351992
quote:
Stelling: (De hier postende) Singles denken te veel/diep na over dingen
Moet ik helaas ja op antwoorden . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 16:53:55 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26352020
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik zei dat omdat ik het gewoon stom vond klinken om keihard te roepen "IK VOEL ME FANTAAAAASTISCH EN ZELFVERZEKERD" terwijl ik weet dat er andere mensen zijn (waar jij dan niet onder valt) die eerder wel aangaven niet altijd even veel zelfvertrouwen te hebben.
Om je happy te voelen hoef je toch niet bomvol zelf verzekerdheid te zitten .. een goede dosis zelfkennis is ook wel handig enzo
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:54:34 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26352029
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:50 schreef ioko het volgende:

[..]

Helemaal eens Plato, al is het bij mij niet zozeer contacten aangaan, als wel contacten aangaan die in een relatie eindigen.
Bij mij hangt dat met elkaar samen, maar contacten aangaan die uitmonden in een relatie zijn inderdaad nog moeilijker, dat lukt gewoon niet (althans tot op heden ).

Overigens moet het moeite met contacten aangaan ook weer niet overdreven worden, want voor ik het weet sta ik ineens als een soort van contactgestoorde kluizenaar te boek hier en dat zou schromelijk overdreven zijn.
pi_26352059
In deel 21 schreef MSXUser:
quote:
Same here. Wat betreft 'verlegen en terughoudend'... dat is iets waar ik denk ik nooit meer van afkom.
Dat idee heb ik ook wel. Verlegenheid gaat na verloop van tijd wel weg, maar dat terughoudende zal toch blijven ben ik bang en dat is soms zo lastig.

In deel 21 schreef Metro het volgende:
quote:
Ik ben zelf iemand die heel erg vaak over dingen nadenkt, en eerlijk is eerlijk. erg ver kom je er niet mee. Ik ben bezig om gewoon eens wat meer te doen ipv na te denken. In elk geval op sociaal vlak (zoals CvB al aangaf bv) om bijvoorbeeld een gesprek goed gaande te houden.
Ik denk dat denken en doen wel met elkaar te maken hebben. Je ontkomt er in bepaalde situaties niet aan om dat niet samen te doen. Een gesprek moet eigenlijk van zichzelf goed gaan en daar moet je niet bij nadenken. Dat is ook niet echt een probleem bij mij. Ik ben daarin een echte kletskous, maar mits ik degene wat beter ken.
quote:
Ja daar heb je wel gelijk in.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:56:20 #21
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26352078
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:52 schreef MrDoegewoon het volgende:

Ben bijna 21 en op een relatie jaren geleden dat altijd geweest,
Hoe voelt dat om altijd 21 geweest te zijn?
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 16:58:05 #22
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26352128
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:49 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Maar BB, soms moet je dingen ook gewoon op z'n beloop laten. Toen ik verliefd werd op mijn ex-vriend had ik alles tegen me, er waren honderd logische redenen om niet verliefd op hem te worden, en toch heb ik me mee laten drijven met hoe dingen gingen. En ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Logisch nadenken is zeker niet alles.
Ik ben niet zo'n drijver .. dat vind ik eng. En dat is serieus (iedereen ziet dat als gezeur maar het is gewoon de waarheid) ik hou er niet van als dingen me tegenstaan en ik hou er ook niet van als de controle uit mn handen is. (Dat zorgt ook wel een beetje voor mijn instelling, als je jezelf het kutst vind kan niemand je kwetsen door je kut te vinden want dat doe je zelf toch al)

Maarja al dat gedrag komt dus voort uit angst en als je me vraagt waar ik bang voor ben moet ik je het antwoord schuldig zijn misschien ben ik wel bang voor leven ofzo
pi_26352141
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:56 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hoe voelt dat om altijd 21 geweest te zijn?
Haha heel goed.

Moet dus zijn dat ik op die ene relatie na, altijd single geweest ben
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_26352234
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Om je happy te voelen hoef je toch niet bomvol zelf verzekerdheid te zitten .. een goede dosis zelfkennis is ook wel handig enzo
Oei, gewaagde stelling. Als ik iéts aantrekkelijk vind bij een vrouw dan is dat wel zelfverzekerdheid. Zelfkennis handig, maar zelfverzekerdheid is toch wel 1 van de belangrijkste dingen
pi_26352279
quote:

[..]

Wat ik op dit moment zie als mijn zelfkennis op dit gebied is dat ik weet dat het voor mij het fijnste is om niet als een kip zonder kop op zoek te gaan, maar juist de keuze te kunnen maken om níet iets te gaan drinken met een jongen als ik dat niet zie zitten. Bedoelde je zoiets ?
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:05:20 #26
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26352303
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Oei, gewaagde stelling. Als ik iéts aantrekkelijk vind bij een vrouw dan is dat wel zelfverzekerdheid. Zelfkennis handig, maar zelfverzekerdheid is toch wel 1 van de belangrijkste dingen
Zelfkennis is wel van belang, maar zelfverzekerdheid vind ik niet noodzakelijk. Sowieso is dat een relatief begrip, want iedereen is tot op zekere hoogte onzeker. Bovendien hangt dat af van het gebied. Op bepaalde punten ben ik uiterst zeker van mezelf, maar op andere punten is er wel een zekere onzekerheid.
pi_26352304
Teveel zelfkennis is dan weer link. Teveel nadenken ook, zeker daar verliefdheid totaal daar los van staat. Niet nadenken, daar heb ik uiteindelijk ook maar eens van afgezien. Met resultaat
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_26353125
Zelfverzekerd zijn straal je ook uit, en daar trek je meer mensen mee aan dan als je een beetje rond aan het sluipen bent!

offtopic: Rokjes doen het altijd goed! Heb net een leuke knul gekust pontificaal vóór de faculteit
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:52:04 #29
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26353250
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef Thisbe het volgende:
Zelfverzekerd zijn straal je ook uit, en daar trek je meer mensen mee aan dan als je een beetje rond aan het sluipen bent!
Klopt, als ik mijn zelfverzekerde buien heb dan merk je dat mensen anders tegen je aan kijken, maar zeker ook dat je zelf de wereld anders ziet.... En ik moet bekennen, that world looks better. Kon ik me nu maar altijd zo voelen
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:52:58 #30
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26353267
Ik ben best heel zelfverzekerd, ook al blijkt dat niet uit mijn posts in dit topic. Maar goed, echt iets opleveren doet het me niet. Ik ben IRL heel anders dan in dit topic
For great justice!
pi_26353401
Wat verstaan jullie onder onzekerheid?

Ik bedoel: ben je bv. bang om af te gaan? Of vind je jezelf niet aantrekkelijk en laat je daarom dingen? Of...

Trouwens, straks op 2Vandaag een cursus flirten voor boeren.
pi_26353535
quote:

offtopic: Rokjes doen het altijd goed! Heb net een leuke knul gekust pontificaal vóór de faculteit
Ik had je ook wel gekust als je een broek aan had gehad hoor..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26353759
quote:

[..]

Daar geloof ik niets van, wat is dan de reden dat je niet op vrouwen afstapt? Voor mezelf weet ik het wel, en jij? Je zegt nota bene zelf dat je zat meisjes op je opleiding tegenkomt, dan zou het toch heel makkelijk moeten zijn?
Gaap Goals rulezzz!
pi_26354250
Even een kleine analyse waarom het bij mij niet lukt. Ik hou totaal niet van clubs, kroegen en disco's. Vrouwen op die plekken aanspreken gaat dus niet lukken want ik kom er nooit. Daarnaast heb ik een erg klein sociaal kringetje en kom ik bijna nooit nieuwe vrouwen tegen. Afgezien van flitsdaten dan.

Hou je dus over, aanspreken op straat, in de supermarkt, in de winkel etc. etc. Probleem bij die situaties is echter het volgende:

A. Het moment is vaak vluchtig, de dame in kwestie is vaak snel weer weg.
B. Ik zie geen aanleiding of excuus om haar "zomaar" aan te spreken.
C. De dingen die je wel kunt zeggen vind ik dermate brutaal en direct dat ik ze niet durf!

Neem nou de drie minuten email techniek van DYD. Denk je nou echt dat de meeste vrouwen zomaar hun email en telefoonnummer geven omdat je toevallig heel eventjes met ze gepraat hebt??

Maar ja, daar gaan we weer, ik moet er eigenlijk niet over nadenken maar het DOEN!! Tja....., zou ik het ooit leren??
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:33:58 #35
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26354388
quote:

[..]

Leuke

Hebben die twee zaken niet met elkaar te maken? Als je jezelf goed kent weet je je sterke en zwakke punten. En aangezien ieder mens wel sterke punten heeft zou je automatisch meer zelfvertrouwen hebben.

Je hoeft dus niet bomvol zelfvertrouwen te zitten, maar je zult er toch wel iets van moeten hebben.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_26354394
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een kleine analyse waarom het bij mij niet lukt. Ik hou totaal niet van clubs, kroegen en disco's. Vrouwen op die plekken aanspreken gaat dus niet lukken want ik kom er nooit. Daarnaast heb ik een erg klein sociaal kringetje en kom ik bijna nooit nieuwe vrouwen tegen. Afgezien van flitsdaten dan.

Hou je dus over, aanspreken op straat, in de supermarkt, in de winkel etc. etc. Probleem bij die situaties is echter het volgende:

C. De dingen die je wel kunt zeggen vind ik dermate brutaal en direct dat ik ze niet durf!

Neem nou de drie minuten email techniek van DYD. Denk je nou echt dat de meeste vrouwen zomaar hun email en telefoonnummer geven omdat je toevallig heel eventjes met ze gepraat hebt??

Maar ja, daar gaan we weer, ik moet er eigenlijk niet over nadenken maar het DOEN!! Tja....., zou ik het ooit leren??
Als je er zo over blijft piekeren niet.
Durf te leven!
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:37:42 #37
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26354502
quote:

Het ergste wat je kunt gebeuren is dat d'r vriend er net aankomt en ziet dat je zijn meid staat te versieren

Oftewel: van een blauwtje ga je niet dood.
50.000 O+
pi_26354551
Nou ja, in zekere zin durf ik wel te leven, ik stap glimlachend vanaf 3600 meter hoogte uit een goed werkend vliegtuig.

Ik wou dat op een vrouw afstappen net zo makkelijk was
Gaap Goals rulezzz!
pi_26354566
potentieel bookmark-topic-tvp.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_26354593
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, in zekere zin durf ik wel te leven, ik stap glimlachend vanaf 3600 meter hoogte uit een goed werkend vliegtuig.

Gewoon schijt aan alles hebben en denken aan haar, ipv wat z e van je zal vinden.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:41:01 #41
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26354595
quote:

moeten we nog raden wie

kuch nozem kuch
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:42:59 #42
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26354673
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:39 schreef M_Schtoppel het volgende:

Van een niet werkende parachute ga je over het algemeen wel dood
50.000 O+
pi_26354756
Als ik daarnaast ook een storing op mijn reserve heb wel ja. Maar ja, ook dan is het probleem niet opgelost, wat denk je van al die engelen? En ik kan niet eens harp spelen.

Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:46:19 #44
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26354812
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:42 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Van een niet werkende parachute ga je over het algemeen wel dood
van ruzie met een jaloerse vriend die toevallig kan boksen kan je ook flink doodgaan hoor
pi_26354846
quote:

Schtoppel, je bent 36, verlangt als geen ander naar een relatie met een leuke vrouw. Als je nu niks onderneemt kan je het in een volgend leven nog eens proberen, maar ik geloof niet dat je dat wil.
Je hebt niks te verliezen, wordt het niet eens tijd om er gewoon écht schijt aan te gaan krijgen?
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:48:10 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26354871
quote:

Waarom niet op internet eens rondkijken?
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 18:49:08 #47
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26354902
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:33 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Leuke

Hebben die twee zaken niet met elkaar te maken? Als je jezelf goed kent weet je je sterke en zwakke punten. En aangezien ieder mens wel sterke punten heeft zou je automatisch meer zelfvertrouwen hebben.

Je hoeft dus niet bomvol zelfvertrouwen te zitten, maar je zult er toch wel iets van moeten hebben.
mijn sterke punten liggen niet op emontioneel/sociaal vlak , dus daarvan moet ik het niet hebben
pi_26354970
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Waarom niet op internet eens rondkijken?
Doe ik al, ik sta op een datingsite.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:54:23 #49
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26355071
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

mijn sterke punten liggen niet op emontioneel/sociaal vlak , dus daarvan moet ik het niet hebben
Hoe zie jij jezelf?
50.000 O+
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 18:56:44 #50
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26355140
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hoe zie jij jezelf?
een saaie lelijke zeurdert die enigsinds weet hoe een cel van binnen werkt
pi_26355188
*Zingt Oh, geef mij wat cytoplasma
Gaap Goals rulezzz!
pi_26355289
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je zou het grammaticaal niet redden op een alfastudie. Ik blijf het zeggen.
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 19:04:22 #53
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26355333
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:02 schreef nozem het volgende:

[..]

ach zeurderd
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:05:51 #54
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26355366
quote:

[..]

ach joh, maar 2 spelfouten in 1 zin
pi_26355374
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ach zeurderd
Dat schept al weer enigzins hoop.
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 19:08:09 #56
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26355421
* Bosbeetle schrijft iets bij op zn zwakke punten lijstje
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:08:56 #57
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_26355440
quote:

[..]

Alfa studies zijn ook voor mietjes
Maar beta-ers zijn idd vaak slecht in spelling.

Eigelijk dus gewoon een tvp
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:09:22 #58
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26355447
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Goeie openingszin: 'Zeg schatje, zal ik jou eens vertellen hoe die eicellen van jou er van binnenuit uitzien?'

Maar goed positief zelfbeeld hoor
50.000 O+
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:09:44 #59
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26355450
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:08 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle schrijft iets bij op zn zwakke punten lijstje
Hee niet snel een spelfout verbeteren he
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:10:26 #60
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26355472
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Goeie openingszin: 'Zeg schatje, zal ik jou eens vertellen hoe die eicellen van jou er van binnenuit uitzien?'

Het meisje met de eierstokjes
pi_26355483
Ja ontopic maar weer. Waar waren we gebleven?
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:12:05 #62
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26355501
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Denken singles / mensen die in dit topic posten teveel na over dingen?

En deze:

50.000 O+
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 19:12:32 #63
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26355513
quote:

[..]

als iemand wacht op een witte prins op een knap paard ben ik dr man !
pi_26355527
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Bij deel 22 alweer....
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 19:14:15 #65
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26355557
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En deze:

In dit topic jazeker ... daarbuiten weet ik het niet
pi_26355625
quote:

[..]

En deze:

De eerste stelling heb ik al beantwoord in het vorige deel.

Tweede stelling:

Ik kan me happy voelen, maar ik heb dan ook wel onzekere momenten.
pi_26355672
quote:

[..]

Misschien wel ja...
quote:
En deze:

Ik barst ook niet in iedere situatie van het zelfvertrouwen, dat staat me geenszins in de weg om toch redelijk happy te zijn. Al heb ik ook regelmatig mijn dipjes, maar dat lijkt me een karaktertrek die ik al heel mijn leven heb.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 19:21:33 #68
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26355734
quote:

[..]

tja dat is natuulijk uit te bouwen

• positieve kanten
    - ben niet snel jaloers
    - ben altijd behulpzaam
    - ben bijna nooit kwaad of boos
    - kan perfect anderen voor mij laten gaan
    - kan redelijk goed en snel dingen bevatten
    - kan goed luisteren

• negatieve kanten
    - ik zie dr niet uit
    - ik praat per definitie te veel en te hard
    - zeg verkeerde dingen op juiste en foute momenten
    - ik ben nogal standvastig in discussies
    - ik kan niet spellen
    - ik ben lui
    - en ik zeur
    - ik ben irritant

• positief en negatief
    - Ik ben nogal onverschillig
  • En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
      dinsdag 19 april 2005 @ 19:23:17 #69
    13211 MSXUser
    Irritant figuur...
    pi_26355773
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 16:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
    Dat idee heb ik ook wel. Verlegenheid gaat na verloop van tijd wel weg, maar dat terughoudende zal toch blijven ben ik bang en dat is soms zo lastig.
    Verlegenheid gaat inderdaad wel over na een tijdje (als je iemand wat langer kent). Dat terughoudende is wel een behoorlijk beperkende factor; aan de andere kant creëer je wel weer een stukje 'eigen veiligheid'. Het is uiteindelijk een soort van faalangst, waar ik tot op heden nog steeds geen oplossing voor heb kunnen vinden (heb wel een vermoeden wat de uiteindelijke oorzaak is).
    If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
    pi_26355816
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

• positieve kanten
    - ben niet snel jaloers
    - ben altijd behulpzaam
    - kan goed luisteren

• negatieve kanten
    - ik zie dr niet uit
    - ik kan niet spellen
    - ik ben lui
    - en ik zeur
  • Je vergeet er eentje bij negatief:

Je bent irritant.

Grapje he!
    pi_26355875
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 19:23 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Verlegenheid gaat inderdaad wel over na een tijdje (als je iemand wat langer kent). Dat terughoudende is wel een behoorlijk beperkende factor; aan de andere kant creëer je wel weer een stukje 'eigen veiligheid'. Het is uiteindelijk een soort van faalangst, waar ik tot op heden nog steeds geen oplossing voor heb kunnen vinden (heb wel een vermoeden wat de uiteindelijke oorzaak is).
    Die terughoudendheid is zeker voor eigen veiligheid. Bijvoorbeeld: ik wil best wel weer daten, maar als ik dan te horen krijgt dat iemand wel met mij wil afspreken (gebeurt de laatste tijd niet veel) ga ik twijfelen of ik het wel moet doen. Probeer het ook altijd voor mezelf uit te schuiven, zodat ik er over na kan denken.

Even een kleine toevoeging:

Ik schuif het niet voor me uit omdat ik de betreffende jongen niet beter wil leren kennen, maar meer omdat ik bang ben om op me bek te gaan.

Dan zullen wel reacties komen dat je zo nooit niemand tegen komt. Dat kan heel goed kloppen, maar als je alleen maar op je bek gaat pas je de volgende keer wel uit. Het zou misschien wel anders kunnen zijn als ik wel een keer een date had gehad wat leuker af zou zijn gelopen.
      dinsdag 19 april 2005 @ 19:33:36 #72
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26356015
    quote:

[..]

• positieve kanten
    - ben niet snel jaloers
    - ben altijd behulpzaam
    - kan goed luisteren

• negatieve kanten
    - ik zie dr niet uit
    - ik kan niet spellen
    - ik ben lui
    - en ik zeur
    - ik ben irritant

• positief en negatief
    - Ik ben nogal onverschillig
  • Ik zou zeggen, werk aan je negatieve punten (ik zie er zo al 2 of 3 die je makkelijk kan veranderen) en versterk je positieve punten want daar kun je best ver mee komen als ik je lijstje zo zie
      dinsdag 19 april 2005 @ 19:38:11 #73
    13211 MSXUser
    Irritant figuur...
    pi_26356108
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 19:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
    Je bent irritant.
    Hey, da's mijn ondertitel
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 19:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
    Die terughoudendheid is zeker voor eigen veiligheid. Bijvoorbeeld: ik wil best wel weer daten, maar als ik dan te horen krijgt dat iemand wel met mij wil afspreken (gebeurt de laatste tijd niet veel) ga ik twijfelen of ik het wel moet doen. Probeer het ook altijd voor mezelf uit te schuiven, zodat ik er over na kan denken.
    Dat je er over nadenkt is niet meer dan logisch. Echter, waar leg je de grens of je bepaalt of je er op ingaat of niet. De één kan dat binnen een paar tellen, de ander heeft er (veel) meer tijd voor nodig. Van mezelf weet ik dat ik ook in het algemeen teveel zaken voor me uit zit te schuiven.
    pi_26356212
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 19:38 schreef MSXUser het volgende:

Dat je er over nadenkt is niet meer dan logisch. Echter, waar leg je de grens of je bepaalt of je er op ingaat of niet. De één kan dat binnen een paar tellen, de ander heeft er (veel) meer tijd voor nodig. Van mezelf weet ik dat ik ook in het algemeen teveel zaken voor me uit zit te schuiven.
    Je slaat de spijker op zijn kop. Ik kan dat niet binnen een paar tellen beslissen.
    pi_26356395
    Op dit moment ben ik Tha Man. Heb net met een meisje zitten chatten en ze zegt op een gegeven moment: je bent de grappigste van alle mannen waar ik mee chat, als verrassing mag je me ooit zien.

THANK YOU DAVID!!

Gaap Goals rulezzz!
    pi_26356437
    Nooit juichen voor de buit binnen is, lol.
      dinsdag 19 april 2005 @ 19:56:54 #77
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_26356526
    Hoera. De coolbest begint te werken. Nog even een paar uur extra slapen en ik ben morgen weer fit. Heb ik die kokosnoot niet voor niets gekocht. .
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      dinsdag 19 april 2005 @ 19:58:00 #78
    13211 MSXUser
    Irritant figuur...
    pi_26356550
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 19:52 schreef Tranceptor het volgende:
    Nooit juichen voor de buit binnen is, lol.
    Het begin is er in ieder geval
    pi_26356580
    quote:

[..]

• negatieve kanten
    - ik zie dr niet uit
    - ik kan niet spellen
    - ik ben lui
    - en ik zeur
    - ik ben irritant
  • Wel BB, een hoop dingen hierboven gelden ook voor mij! Ik praat te hard als ik zacht zou moeten praten, en andersom. Ik zeg botte dingen op het verkeerde moment. In discussie's heb ik altijd gelijk, ik ben lui, ik zeur en ben irritant. Ik kan wel ietsjes beter spellen dan jij ja
    O ja: ik kan ontiegelijk boos worden, berg je dan maar
    Toch zijn er nog steeds mannen die met me om willen gaan Moraal van het verhaal: er zijn vast meisjes die wegzwijmelen bij jouw paardestaart!
    pi_26356670
    Hey Thisbe, je bent mijn type wel, neuken?
      Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 20:03:43 #81
    42184 crew  DaMart
    pi_26356677
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 19:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
    Op dit moment ben ik Tha Man. Heb net met een meisje zitten chatten en ze zegt op een gegeven moment: je bent de grappigste van alle mannen waar ik mee chat, als verrassing mag je me ooit zien.

THANK YOU DAVID!!

Ik heb ook iemand in mijn MSN die regelmatig zegt dat ze me echt grappig vindt... over zien heeft ze het nooit gehad... misschien moet ik dat maar eens opperen dan

Ik heb me trouwens vorig jaar uit nieuwsgierigheid eens ingeschreven op een datingsite... dacht dat ik dat profiel verwijderd had, maar blijkbaar niet... had gisterenavond ineens een e-mailbevestiging dat iemand gereageerd had op mijn profiel... ze vroeg zelfs mijn MSN
      dinsdag 19 april 2005 @ 20:09:23 #82
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26356801
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:03 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb ook iemand in mijn MSN die regelmatig zegt dat ze me echt grappig vindt... over zien heeft ze het nooit gehad... misschien moet ik dat maar eens opperen dan

Ik heb me trouwens vorig jaar uit nieuwsgierigheid eens ingeschreven op een datingsite... dacht dat ik dat profiel verwijderd had, maar blijkbaar niet... had gisterenavond ineens een e-mailbevestiging dat iemand gereageerd had op mijn profiel... ze vroeg zelfs mijn MSN
    en dan zit je hier te typen
    geef je msn en doe er wat mee
      Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 20:11:11 #83
    42184 crew  DaMart
    pi_26356847
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:09 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

en dan zit je hier te typen
    geef je msn en doe er wat mee
    Ik heb mijn MSn gisterenavond al gegeven... ze moet me alleen nog toevoegen
    pi_26356981
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:03 schreef Tranceptor het volgende:
    Hey Thisbe, je bent mijn type wel, neuken?
    Vandaag niet! Het mag ook niet meer van de nieuwe Paus, seks voor het huwelijk
      dinsdag 19 april 2005 @ 20:19:42 #85
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_26357026
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:17 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Alsof er ooit een paus geweest is van wie het wel mocht.
    For great justice!
      Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 20:21:47 #86
    42184 crew  DaMart
    pi_26357071
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:19 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Misschien zijn we allemaal onbewust wel kardinalen in spe of zo die zonder het te beseffen hun kuisheidsgelofte inlossen
    pi_26357133
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:17 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Vrije vertaling Papum:

' [Who's your daddy?' ...

Neuken dus! Dat lijkt me duidelijk ... frigide doos

* Tranceptor is weer erg onnozel bezig
      dinsdag 19 april 2005 @ 20:29:21 #88
    13211 MSXUser
    Irritant figuur...
    pi_26357250
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:21 schreef DaMart het volgende:
    Misschien zijn we allemaal onbewust wel kardinalen in spe of zo die zonder het te beseffen hun kuisheidsgelofte inlossen
    Moeten we nu ook allemaal in soutane achter de computer gaan zitten als we in deze topicreeks posten?
    pi_26357296
    Ach, BB, als te hard praten mijn liefdesleven zou hebben geaffecteerd dan kon ik me nu ook aanmelden bij een nonnenklooster. .
      dinsdag 19 april 2005 @ 20:37:12 #90
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26357433
    Misschien kunnen we al deze topics in een grote bundel samenvatten en verkopen
      Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 20:46:17 #91
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_26357610
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef Metro2005 het volgende:
    Misschien kunnen we al deze topics in een grote bundel samenvatten en verkopen
    Het wel en wee van pathetische zieligerds
      dinsdag 19 april 2005 @ 20:48:13 #92
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26357651
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het wel en wee van pathetische zieligerds
    zoiets ja
      dinsdag 19 april 2005 @ 20:53:07 #93
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26357766
    Vinden vrouwen Frans nou een mooie taal?
    (Langue de l'amour )

Gewoon een vraag tussendoor, ik vind het namelijk een schitterende taal
    pi_26357830
    Geen bal vind ik er aan.
      dinsdag 19 april 2005 @ 20:57:02 #95
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26357863
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:19 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Jawel hoor, van JP1 mocht dat en mede daarom is hij vermoord!
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:03:15 #96
    11923 I.R.Baboon
    pi_26358016
    Frans is gezeik. Mensen zien gewoon niet in wat voor een prachtige taal het Nederlands is.
      Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 21:15:59 #97
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_26358303
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ach, BB, als te hard praten mijn liefdesleven zou hebben geaffecteerd dan kon ik me nu ook aanmelden bij een nonnenklooster. .
    Ik zei ook niet dat ik daarom single ben tis alleen wel een minpuntje !
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:19:02 #98
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26358394
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Frans is gezeik. Mensen zien gewoon niet in wat voor een prachtige taal het Nederlands is.
    Niks mis met Nederlands maar Frans vind ik ook enorm mooi en ben ook langzaam aan bezig die taal beter te beheersen.
    Vroeg alleen wat de dames ervan vonden.
    pi_26358449
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 20:53 schreef Metro2005 het volgende:
    Vinden vrouwen Frans nou een mooie taal?
    (Langue de l'amour )
    Parijs is prachtig. Sartre is prachtig. Brel is prachtig. Frans is prachtig.
    I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
      Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 21:21:20 #100
    42184 crew  DaMart
    pi_26358451
    Naar aanleiding van een MSN gesprek wilde ik de volgende vraag/stelling in de groep gooien.

Er zijn hier vast wel mensen die ooit eens een poging hebben ontnomen om te ontsnappen aan het single-zijn. Maar wat is de vaagste/lulligste manier waarop je bent afgewezen?

Wat mij nog bij staat is dat ik ooit veel moed had verzameld om een meisje te bellen. haar mee uit vroeg en als antwoord kreeg: 'Sorry, maar ik heb het erg druk met mijn paard.' Ik ben dus afgewezen voor een paard
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:23:17 #101
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26358493
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Niks mis met Nederlands maar Frans vind ik ook enorm mooi en ben ook langzaam aan bezig die taal beter te beheersen.
    Vroeg alleen wat de dames ervan vonden.
    Dit is wel heel erg offtopic, maar kan 't toch niet laten te reageren

Vroeger vond ik Frans vreselijk. Ik snapte er geen bal van, had altijd onvoldoendes en zodoende er een rothekel aan. Ik ben het echter de laatste paar jaar steeds meer gaan waarderen. Maar Duits en Spaans winnen 't toch nog wel
    50.000 O+
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:25:47 #102
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26358555
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
    Naar aanleiding van een MSN gesprek wilde ik de volgende vraag/stelling in de groep gooien.

Er zijn hier vast wel mensen die ooit eens een poging hebben ontnomen om te ontsnappen aan het single-zijn. Maar wat is de vaagste/lulligste manier waarop je bent afgewezen?

Wat mij nog bij staat is dat ik ooit veel moed had verzameld om een meisje te bellen. haar mee uit vroeg en als antwoord kreeg: 'Sorry, maar ik heb het erg druk met mijn paard.' Ik ben dus afgewezen voor een paard
    LOL

Mijn potentiele dates laten 't contact meestal dood bloeden
    50.000 O+
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:29:26 #103
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26358639
    quote:

- Je bent mijn type niet
    - Tja, je bent wel lekker in bed maar verder hoef ik je niet
    - En de ergste: een meisje uit de klas (brugklas) vragen waar al haar vriendinnen bij zijn, lief lachen, denken en dan vervolgens zeggen dat ze jou wel heel aardig vind....... maar verder niet

redelijk standaard allemaal denk ik
      Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 21:29:53 #104
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_26358652
    quote:

erm tis bijna 100% " sorry , [echte naam}, maar ik niet van jou "
    pi_26358685
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:25 schreef MissMSX het volgende:

[..]

LOL

Mijn potentiele dates laten 't contact meestal dood bloeden
    Ja hier ook, maar ook de jongens waar ik al een date mee gehad heb.

En ja wat ook goed werkt is als de jongen naar Duitsland verhuisd en dat je dat 3 maanden later pas te weten komt, terwijl een tweede date in de planning zat.
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:31:20 #106
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26358687
    SVP arreste la chatte tranquile .

Oui... ma Francais est abominable .

Antwoord op de vraagstelling van DaMart: " Nee, ik zoen je niet. Ik bedrieg mijn vriendin niet"
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:32:20 #107
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26358717
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:29 schreef Metro2005 het volgende:

Dit lijkt me nou niet zo'n heel erge afwijzing, blijkbaar was je dan toch al in een iets verder stadium dan DaMart nu omschrijft.
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:32:41 #108
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_26358728
    quote:

"Ik ben niet toe aan een relatie"
    Waarna mevrouw nog geen twee weken later wel een vriendje had.
    "Ja, ik kan er niets aan doen". Right. .
    For great justice!
    pi_26358755
    quote:

[..]

- Je bent mijn type niet
    - En de ergste: een meisje uit de klas (brugklas) vragen waar al haar vriendinnen bij zijn, lief lachen, denken en dan vervolgens zeggen dat ze jou wel heel aardig vind....... maar verder niet

En ja duikt niet zomaar met iedereen in bed of spreek je je tegen.
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:37:01 #110
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26358835
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dit lijkt me nou niet zo'n heel erge afwijzing, blijkbaar was je dan toch al in een iets verder stadium dan DaMart nu omschrijft.
    Bleek haar alleen maar om de sex te gaan, was niet zo erg op zich maar ze wilde ook echt niks meer. Dus toen heb ik dr maar gedumpt. Niet liegen en zeggen dat je een relatie wil beginnen en als het puntje bij paaltje komt....
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:38:11 #111
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26358868
    quote:

[..]

- Je bent mijn type niet

Waar ken ik die van?
    50.000 O+
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:39:45 #112
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26358897
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Bleek haar alleen maar om de sex te gaan, was niet zo erg op zich maar ze wilde ook echt niks meer. Dus toen heb ik dr maar gedumpt. Niet liegen en zeggen dat je een relatie wil beginnen en als het puntje bij paaltje komt....
    Ah, dat had ik dan weer niet. Relatie stond niet in de planning (maar ik vond'em toch wel erg leuk en dat dat niet wederzijds was (behalve lichamelijk) was wel ff zuur).
    50.000 O+
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:40:15 #113
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26358913
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:33 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

En ja duikt niet zomaar met iedereen in bed of spreek je je tegen.
    verder dan handwerk zijn we niet gekomen
    pi_26358955
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:40 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

verder dan handwerk zijn we niet gekomen
    Nou als je zegt lekker in bed, ga ik toch van meer uit.
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:44:05 #115
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26359017
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:41 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nou als je zegt lekker in bed, ga ik toch van meer uit.
    nja, zo zei zij het
    en met de hand kan ook lekker zijn in bed
    pi_26359058
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nja, zo zei zij het
    en met de hand kan ook lekker zijn in bed
    Nou dan heeft ze zeker alleen nog maar handwerk gedaan.
    Als je het met de hand doet maakt het niet zoveel uit waar je het doet.
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:48:28 #117
    13211 MSXUser
    Irritant figuur...
    pi_26359151
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef QyRoZ het volgende:
    Lijkt enigszins op het verhaal wat ik een topic of 2 terug postte. Is op dat moment erg wrang ja.
    pi_26359198
    Of dat je een hele leuke gezellige date hebt gehad, gezamenlijk terug loopt naar de trein. Je hoort hem nog zeggen "Ja was erg gezellig, ik wil je zeker beter leren kennen en het is voor herhaling vatbaar". De volgende dag ontwaak je uit je droom en krijg je te horen nou ik wil het toch liever hier bijhouden.
    pi_26359208
    quote:

[..]

Dat ken ik ja. Die smoes heb ik al 3(!!) keer gehoord. En altijd door vrouwen die pretenderen altijd open en eerlijk te zijn in een relatie
    It's nice to be important, but it's more important to be nice
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:53:29 #120
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26359296
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
    Of dat je een hele leuke gezellige date hebt gehad, gezamenlijk terug loopt naar de trein. Je hoort hem nog zeggen "Ja was erg gezellig, ik wil je zeker beter leren kennen en het is voor herhaling vatbaar". De volgende dag ontwaak je uit je droom en krijg je te horen nou ik wil het toch liever hier bijhouden.
    auw
    zeg dan gelijk dat je het niks vind
    pi_26359320
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

auw
    zeg dan gelijk dat je het niks vind
    Nee dat kan natuurlijk niet he.
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:54:53 #122
    11923 I.R.Baboon
    pi_26359333
    Ja, ik ben net lid van het corps geworden en moet daar veel tijd in gaan stoppen.

.
    pi_26359393
    quote:
    [..]
    Een soort gelijke:
    "Wil me niet binden voor ik mijn examens gedaan heb"
    Een maand later(ongeveer een maand voordat haar examens beginnen) heeft ze een vriend

Ook leuk: Vraag je iemand om mee naar de film te gaan, zegt ze ja..
    Drie dagen later zegt ze: "Misschien is het toch geen goed idee omdat jij er waarschijnlijk meer van verwacht dan ik"

Maar ben nu 21, sinds een eigenlijk niets voorstellende relatie(was ook pas 11 ) single. Er zijn tijden geweest dat ik het er lastig mee had. Als ik zag dat een groot deel van mijn vrienden een vriendin had en ik niet. Maar later begon ik te beseffen dat het opzich helemaal nog niet zo klote was als ik dacht. Ik zette tegen de voordelen die een relatie had de voordelen van single zijn, zoals bijvoorbeel het zelf uit maken waarneer je naar huis gaat tijdens het stappen en niemand "moeten" thuisbrengen. Nu ben ik wel zo iemand die gerust naar zuid rijdt om een meisje zonder verdere bedoelingen naar huis te brengen terwijl ik zelf in noord woon..

Maar ik ben ook niet zo dat ik een meisje bijvoorbaat af zou wijzen omdat ik het single zijn wel fijn vind..
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:57:01 #124
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26359402
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef Thurtje het volgende:
    En altijd door vrouwen die pretenderen altijd open en eerlijk te zijn in een relatie
    Maar er was toch helemaal geen sprake van een relatie?
      dinsdag 19 april 2005 @ 21:58:43 #125
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26359438
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

kan je nagaan hoe dat soort mensen in een relatie zijn
    pi_26359470
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:56 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ook leuk: Vraag je iemand om mee naar de film te gaan, zegt ze ja..
    Drie dagen later zegt ze: "Misschien is het toch geen goed idee omdat jij er waarschijnlijk meer van verwacht dan ik"
    Ja vraag je of iemand wat leuks wilt gaan doen, " Ja lijkt me leuk".
    Maar het jaar liep ten einde, beetje druk enzo. Ik dacht nog het nieuwe jaar is misschien wel beter.
    Vraag je het nog een keer na. "Oh maar zo bedoelde ik het niet"
    pi_26359471
    quote:

[..]

"ik heb probleem zus-en-zo dus ik wil wachten tot ik beter in mijn vel zit" (die had ze ook wel, tot en met psychiaterbezoekjes en al). Ondertussen stiekem daten met andere jongens.
    Ik kwam erachter, ik boos. Zij boos omdat ik boos ben dus had ze mooi een reden om me af te kunnen wijzen. Achteraf bleek dat ze dat niet durfde dus daarom heeft ze het maar zo gespeeld.
    pi_26359482
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Blijkbaar stelde ik mij er inderdaad meer van voor dan hun, ja.

Ken je mij ?
      Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 22:04:53 #129
    42184 crew  DaMart
    pi_26359623
    quote:

[..]

of ze zijn eigenlijk vrijgezel, maar omdat je ze mee uit vraagt hebben ze spontaan een vriendje, die eigenlijk dus niet bestaat...
    pi_26359742
    Zo zo, mijn chat ging erg goed vanavond, zij stuurde zelfs op een date aan. En dat gaan we dan ook doen.
    Gaap Goals rulezzz!
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:10:48 #131
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26359803
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
    Zo zo, mijn chat ging erg goed vanavond, zij stuurde zelfs op een date aan. En dat gaan we dan ook doen.
    Heej gefeliciteerd
    pi_26359830
    quote:
    Goed zo Schtoppel.
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:14:12 #133
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26359907
    quote:
    You go girl!

Euhm... boy dan he
    50.000 O+
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:14:41 #134
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_26359921
    quote:

Stom paard. Ik vind meisjes met paarden zowiezo niet leuk meestal...
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_26359938
    quote:
    Goed bezig .
    Maar nou ben ik wel benieuwd, heb je veel technieken van D'Angelo toegepast of heb je niet veel anders dan anders gedaan?
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:17:16 #136
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26360005
    quote:
    [b]Op dinsdag 19 april 2005 22:00
    Ken je mij ?
    Niet dat ik weet.
    Ik ging puur van je tekst uit .
    pi_26360047
    Dit overtuigt me toch weer dat die dingen van DYD werken. Ik heb dingen gezegd in de chat waar ik normaal nooit op was gekomen en het ging erin als koek. Klinkt misschien een beetje technisch maar waarom zou ik het niet gebruiken als het werkt?

En bedankt jullie!

Ik ga slapen nu, dikke kus voor de vrouwen!

Gaap Goals rulezzz!
    pi_26360070
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:14 schreef ioko het volgende:
    Stom paard.
    Dan ga je toch ook geen foto's van je moeder in dat bier gooien!
    pi_26360102
    Wat is DYD ?
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:21:02 #140
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26360129
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Wat is DYD ?
    Double your date

Een of andere boek om je date technieken te verbeteren

linkje:

Linkje
      Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 22:23:03 #141
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_26360204
    quote:
    dinsdag chatavond
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:23:08 #142
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26360207
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:58 schreef Metro2005 het volgende:
    kan je nagaan hoe dat soort mensen in een relatie zijn
    Onterechte aanname, imho.
    Iemand die je niet in in relationeel opzicht ziet zitten met een smoes afwijzen heeft niets te maken met hoe je in een relatie bent.

Iemand met een smoes een blauwtje laten lopen doen mensen volgens mij vooral om de ander gezichtsverlies te besparen, hoe krom dat ook moge klinken .
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:27:08 #143
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26360320
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Iemand die je niet in in relationeel opzicht ziet zitten met een smoes afwijzen heeft niets te maken met hoe je in een relatie bent.

Iemand met een smoes een blauwtje laten lopen doen mensen volgens mij vooral om de ander gezichtsverlies te besparen, hoe krom dat ook moge klinken .
    Zal ik vrouwen ooit snappen

Ik redeneerde eigenlijk dat als ze nu al k*tsmoesjes gaat verzinnen, hoe moet het dan wel niet gaan in een relatie
    Maar wat jij zegt klinkt ook wel aannemlijk eigenlijk
    pi_26360372
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:15 schreef FoeiJongHaai het volgende:

[..]

Goed bezig .
    Maar nou ben ik wel benieuwd, heb je veel technieken van D'Angelo toegepast of heb je niet veel anders dan anders gedaan?
    Uiteraard veel technieken, een beetje plagen, humor, prikkelen. En dat werkte dus. Maar natuurlijk ook dingen van mezelf.
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_26360423
    quote:

- 'Het gevoel wat ik voor jou heb is te sterk voor me'
    - 'Je bent mijn type niet, waarop ik vroeg wat voor type ik was en het vervolgens 5 minuten stil bleef aan de andere kant van de lijn' (ik ben gvd mijn eigen type niet eens...wat een onzin)
    - ' Ik heb geen behoefte aan een vriend' (terwijl ik een seksrelatie voorstelde )
    - (the best is yet to come gok ik zo)
    pi_26360430
    En vooral NIET behoeftig en wanhopig overkomen.
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_26360432
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:29 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Uiteraard veel technieken, een beetje plagen, humor, prikkelen. En dat werkte dus. Maar natuurlijk ook dingen van mezelf.
    Een beetje van mezelf en een beetje van Maggi (nee D'Angelo).

Je weet wie het zegt het
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:31:31 #148
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_26360444
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

of ze zijn eigenlijk vrijgezel, maar omdat je ze mee uit vraagt hebben ze spontaan een vriendje, die eigenlijk dus niet bestaat...
    Dit was na twee dates.
    For great justice!
    pi_26360480
    quote:

[..]

Nee op zo'n manier je uiten is niet om de ander wat te besparen, dat is om jezelf de vervelende boodschap gemakkelijker te maken door een hoge bullshit-factor.

" Je bent mijn type niet " is niet meer dan ' sorry maar ik vind je gewoon lichamelijk niet aantrekkelijk'
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:33:07 #150
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26360494
    * Metro2005 Houdt het voor gezien vandaag en kruipt, helaas alleen, zijn bedje in
    pi_26360538
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:33 schreef Metro2005 het volgende:
    * Metro2005 Houdt het voor gezien vandaag en kruipt, helaas alleen, zijn bedje in
    Das soms echt niet verkeerd. Lekker een heel groot bed voor me alleen.

Weltruste
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:34:51 #152
    11923 I.R.Baboon
    pi_26360550
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:30 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

- 'Het gevoel wat ik voor jou heb is te sterk voor me'
    .

Dat is briljant. .
    pi_26360586
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:32 schreef Tranceptor het volgende:
    " Je bent mijn type niet " is niet meer dan ' sorry maar ik vind je gewoon lichamelijk niet aantrekkelijk'
    En dat weten we allemaal, dus waarom eisen dat het per se bot wordt verwoord? Met "je bent mijn type niet" is de boodschap toch ook gewoon duidelijk?

Zo weten we ook allemaal dat "don't call us, we'll call you" betekent: "sufkut, jij bent de laatste die we in dit bedrijf ooit zullen aannemen" maar je hoort niemand eisen dat dat voortaan alleen nog maar op die laatste manier wordt gezegd
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:41:04 #154
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26360765
    Even een mededeling van huishoudelijke aard:

DarkElf, Frenkie en ik hebben de Single reeks recentelijk geevalueerd (doorwaakte nachten waren dat...) en zijn eensgezind tot de conclusie gekomen dat deze reeks zijn bestaansrecht absoluut heeft bewezen.

De proeftijd is bij deze dan ook omgezet in een vast dienstverband.

.

Echter:
    We behouden ons het 'recht' om te allen tijde de stekker uit de reeks te kunnen trekken als het verloop van de reeks ons daartoe noopt. En dat heeft uiteraard alles met de regeltjes te maken.

Nozem (geloof ik) zei het in eerder topic: slowchat is de smeerolie van een reeks als deze. Dat klopt inderdaad.
    Maar, net als smeerolie, geldt voor slowchat: met mate .

Zoals het nu gaat, gaat het prima by the way .

Have fun!

Ik verander ook even de OP .
    pi_26360842
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Een beetje van mezelf en een beetje van Maggi (nee D'Angelo).
    Als vrouwen versieren net zo makkelijk was als die troep van maggi veranderen in een maaltijd denk ik dat deze reeks niet bestond.
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_26360875
    quote:

[..]
    ..
    Dat zal zeker de reden zijn, maar daar kan je als andere partij natuurlijk weinig mee. Misschien is er iets fundamenteel mis met je (niet bij mij natuurlijk ) en als niemand dat tegen je zegt kom je het nooit te weten.

Zelfkennis, zelfspot en de mogelijkheid tot relativeren zijn in zo'n situatie natuurlijk altijd handig, en gelukkig heb ik die eigenschappen.
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:45:44 #157
    11923 I.R.Baboon
    pi_26360924
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:41 schreef Copycat het volgende:

Wat een prachtige analogie. .
    pi_26360928
    quote:

DarkElf, Frenkie en ik hebben de Single reeks recentelijk geevalueerd (doorwaakte nachten waren dat...) en zijn eensgezind tot de conclusie gekomen dat deze reeks zijn bestaansrecht absoluut heeft bewezen.

.

Echter:
    We behouden ons het 'recht' om te allen tijde de stekker uit de reeks te kunnen trekken als het verloop van de reeks ons daartoe noopt. En dat heeft uiteraard alles met de regeltjes te maken.

Nozem (geloof ik) zei het in eerder topic: slowchat is de smeerolie van een reeks als deze. Dat klopt inderdaad.

Have fun!

Zeker goed nieuws
    pi_26360944
    quote:

Hehe! Het heeft mij namelijk altijd ten zeerste verbaasd dat van een onderwerp wat steeds maar weer (volkomen terecht) ter sprake kwam in R&P geen "reeks" mocht bestaan. Vooral als ik zo eens rondkijk naar wat voor reeksen er wel niet op de andere subfora lopen.
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:49:44 #160
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26361057
    Okay, OP is veranderd. Als ik het er te dik op heb gelegd, hoor ik het wel .

Goed idee trouwens: de laatste stelling in de OP

Mijn single schatjes
      Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 22:50:05 #161
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_26361068
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als vrouwen versieren net zo makkelijk was als die troep van maggi veranderen in een maaltijd denk ik dat deze reeks niet bestond.
    weet je wel hoe goor die kant en klaar troep van maggie is !
    pi_26361097
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:49 schreef Copycat het volgende:
    Okay, OP is veranderd. Als ik het er te dik op heb gelegd, hoor ik het wel .

Goed idee trouwens: de laatste stelling in de OP

Mijn single schatjes
    Nee hoor de OP is goed zo, mooi omschreven.
    pi_26361222
    Zomervakantie is geregeld, ik ben benieuwd of ik in Spanje wat potten kan breken
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      dinsdag 19 april 2005 @ 22:58:51 #164
    11923 I.R.Baboon
    pi_26361339
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:55 schreef Beach het volgende:
    Zomervakantie is geregeld, ik ben benieuwd of ik in Spanje wat potten kan breken
    Don't count on it.

Tenzij je in een mouwloos shirt gaat, en je hele vriendengroep een rugnummer heeft. En je natuurlijk maanden gefitnesst hebt. En valt op meisjes met tattoo's van japanse tekens of tribals.

Maar hey, wel de ideale omgeving voor veel bier.
      Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 22:58:54 #165
    42184 crew  DaMart
    pi_26361342
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:55 schreef Beach het volgende:
    Je gaat proberen Lesbiennes te bekeren?
    pi_26361368
    Is er nog geen tegenreeks; 'Nog steeds aan de relatie, wat nu?'
    Tap tap tap
    pi_26361369
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:58 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Don't count on it.

Tenzij je in een mouwloos shirt gaat, en je hele vriendengroep een rugnummer heeft. En je natuurlijk maanden gefitnesst hebt. En valt op meisjes met tattoo's van japanse tekens of tribals.

Maar hey, wel de ideale omgeving voor veel bier.
    Hey ik post in dit topic, ik kan niet kieskeurig zijn
    En maar eens snel die buik zien kwijt te raken
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:00:12 #168
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26361376
    quote:

.

Echter:

Have fun!

Om het op z'n QyRoZ's te zeggen: Tof!!
    50.000 O+
    pi_26361417
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:59 schreef CherryLips het volgende:
    Is er nog geen tegenreeks; 'Nog steeds aan de relatie, wat nu?'
    Start er ééntje, loopt vast storm
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:02:01 #170
    11923 I.R.Baboon
    pi_26361432
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:59 schreef Beach het volgende:

[..]

Hey ik post in dit topic, ik kan niet kieskeurig zijn
    En maar eens snel die buik zien kwijt te raken
    Pff, ik was twee jaar geleden vrij afgetraind, had een hippe zonnebril, een toffe zwembroek, en toch gebeurde er niks.

Nou moet ik zeggen dat we ook alleen maar bier aan het drinken waren en ons niet echt in het versierderswereldje hebben gestort, maar toch. Het is niet zo'n sodom en gomorra als je zou denken.
    pi_26361453
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:02 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Pff, ik was twee jaar geleden vrij afgetraind, had een hippe zonnebril, een toffe zwembroek, en toch gebeurde er niks.

Nou moet ik zeggen dat we ook alleen maar bier aan het drinken waren en ons niet echt in het versierderswereldje hebben gestort, maar toch. Het is niet zo'n sodom en gomorra als je zou denken.
    Maar ik ben niet van plan passief te doen, niemand daar kent me toch.
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:04:57 #172
    11923 I.R.Baboon
    pi_26361507
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:03 schreef Beach het volgende:

[..]

Maar ik ben niet van plan passief te doen, niemand daar kent me toch.
    Ik heb je gewaarschuwd, m'n zoon, en verder moet je zelf je pad kiezen.

Wel heel veel succes, natuurlijk.
    pi_26361543
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik heb je gewaarschuwd, m'n zoon, en verder moet je zelf je pad kiezen.

Wel heel veel succes, natuurlijk.
    Vertel eens wat meer, waar moet ik op letten als ik daar ben.
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:07:51 #174
    11923 I.R.Baboon
    pi_26361596
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer, waar moet ik op letten als ik daar ben.
    Waar het bier goedkoop is.

Nou, ik heb eigenlijk echt geen FLAUW idee. Het enige waar ik op heb gelet was of het gezellig was, en dat was het.
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:08:00 #175
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_26361605
    Ioko meldt ook een bijna date, na een zeer geslaagde chatsessie. Alleen de datum moet nog worden vastgezet. Ik hou iedereen op de hoogte, en tot dan blijf ik gewoon mijn nederige zelf
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:14:06 #176
    99156 _Boo_
    Boo_ming
    pi_26361768
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

erm tis bijna 100% " sorry , [echte naam}, maar ik niet van jou "
    Verklaar je ze gelijk de liefde dan
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:16:12 #177
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26361828
    Geen idee of mensen het handig vinden, maar ik heb de tekst van de OP online gezet. Da's makkelijker dan knippen, plakken en url-etjes opnieuw moeten maken als een topic al dicht zit.

Dit prachtige document is te vinden op http://popolon.xs4all.nl/sharui/singles.txt

Misschien wil jij die url aan de OP toevoegen Copycat?

Verder vind ik de titel zoals hij nu is wat 'kansloos' overkomen. 'Nog steeds' single klinkt alsof we er allemaal snel vanaf willen en daar kan ik me persoonlijk niet in vinden
    50.000 O+
    pi_26361904
    Titel kan opzich wel verandert worden ja als bepaalde mensen er aanstoot aan nemen.
    pi_26361942
    Leuk dat het topic de proeftijd doorstaan heeft.

"Nog steeds" mag van mij trouwens ook wel uit de TT.
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:24:50 #180
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_26362122
    Aangezien ik van het onderwerp van dit topic de laatste tijd m'n hoofd vol heb zitten, wil ik graag meelezen en mee posten. Dus maar een bescheiden beginnetje maken.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_26362153
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
    Aangezien ik van het onderwerp van dit topic de laatste tijd m'n hoofd vol heb zitten, wil ik graag meelezen en mee posten. Dus maar een bescheiden beginnetje maken.
    Opvallend veel Drum 'n Bass fanaten in dit topic
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:25:50 #182
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26362156
    Helemaal mee eens dus!
    pi_26362201
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:25 schreef Beach het volgende:

[..]

Opvallend veel Drum 'n Bass fanaten in dit topic
    Mwa, ik mis Tranceptor toch wel sinds hij minder post.
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:29:53 #184
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26362267
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:16 schreef MissMSX het volgende:
    Geen idee of mensen het handig vinden, maar ik heb de tekst van de OP online gezet.

Staat er .

Maar de OP blijft wel in zijn geheel staan, he? Niet enkel een linkje, dus.
    pi_26362295
    Volgens mij is het probleem ook dat mensen er een enorm probleem van maken dat in hun hoofd blijft rondspoken. Uit ervaring weet ik dat dat niet helpt.
    En niet alleen in relaties, ook met andere dingen. Ikzelf ben begonnen om mezelf rigoreus te veranderen, sociaal gezien dan. Vroeger had ik bv een enorme hekel aan presenteren, voor een klas staan. Gaf mij maar een monitor en ik dook erachter weg. Bij mijn werk ben ik stapje voor stapje mezelf in het diepe aan het gooien:
    - 3 jaar lang juist helpdesk gespeeld. Op een terrein dat ik niet kende (banktermen en processen tot hoog niveau) moest ik duitse gebruikers van een systeem helpen
    - nu ben ik docent geworden, voor bedrijven.

Nu moet ik dus wel mezelf kunnen presenteren, noodgedwongen mezelf opgelegd. En het gaat me steeds beter af. Koudwatervrees kun je afleren ook met flirten denk ik.
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:35:41 #186
    11948 Xortes
    Divide and Conquer
    pi_26362443
    Maar 'Je bent mijn type niet...' is dan toch gewoon eerlijk?

Je kan ook wat redenen opnoemen waarom je iemand niet aantrekkelijk vindt, maar dat is gewoon bot en onnodig pijnlijk. Wat ik vaak duidelijk probeer te maken als ik iemand afwijs is dat het niet aan hem ligt maar aan mezelf. IK voel me niet (op die manier) aangetrokken... wat niet wil zeggen dat hij niet aantrekkelijk is, gewoon niet voor mij. My loss... actually... als ik hem wel aantrekkelijk had gevonden had ik bijna een vriendje
    Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:35:51 #187
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26362446
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Staat er .

Maar de OP blijft wel in zijn geheel staan, he? Niet enkel een linkje, dus.
    Uiteraard

En dank
    50.000 O+
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:39:54 #188
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_26362557
    @Pheno:
    Ik had gesollicteerd voor een soort helpdeskfunctie, omdat ik juist niet erg sociaal ben, ik wilde dat graag uitbouwen. Maar helaas ben ik juist op dat argument afgewezen. .
    De maatschappij gunt mensen met een achterstand geen 2e kans.
    For great justice!
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:43:21 #189
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26362646
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:39 schreef QyRoZ het volgende:
    @Pheno:
    Ik had gesollicteerd voor een soort helpdeskfunctie, omdat ik juist niet erg sociaal ben, ik wilde dat graag uitbouwen. Maar helaas ben ik juist op dat argument afgewezen. .
    Begin in een baan waar dat niet zo nodig is. Als je je daar goed bij voelt kun je altijd langzaam uitbouwen naar werk waar je steeds wat meer 'socialer' moet zijn.

Maar we gaan weer offtopic geloof ik. Iemand een nieuwe stelling of gaan we door op de oude?
    50.000 O+
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:45:17 #190
    13211 MSXUser
    Irritant figuur...
    pi_26362706
    quote:
    @Pheno:
    Zo sociaal word je niet van een helpdeskfunctie. Tenminste, ik doe het nu al jaren en ben op sociaal vlak nog geen stap verder. Enige wat ik wil is het probleem zo snel mogelijk oplossen en tijd om over koetjes en kalfjes te praten heb ik dan echt niet.
    Sterker nog: Vooral de laatste maanden is het op sociaal gebied juist veel minder geworden (komt misschien ook omdat de hele afdeling wordt opgedoekt en we daarna hoogstwaarschijnlijk op straat worden geschopt).

[ Bericht 1% gewijzigd door MSXUser op 19-04-2005 23:50:45 ]
      dinsdag 19 april 2005 @ 23:49:14 #191
    99156 _Boo_
    Boo_ming
    pi_26362847
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:45 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Zo sociaal word je niet van een helpdeskfunctie.
    Inderdaad, je krijgt er juist alleen maar een hekel aan mensen van op den duur.
      woensdag 20 april 2005 @ 00:02:21 #192
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_26363211
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:43 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Begin in een baan waar dat niet zo nodig is. Als je je daar goed bij voelt kun je altijd langzaam uitbouwen naar werk waar je steeds wat meer 'socialer' moet zijn.
    Ik ben bang dat ik juist steeds minder sociaal ga worden in de functies waar ik me nu op ga richten.
    For great justice!
      woensdag 20 april 2005 @ 00:04:52 #193
    87436 ThunderChild
    Mighty pirate!
    pi_26363268
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 19:27 schreef Sabrina1981 het volgende:

Even een kleine toevoeging:

Ik schuif het niet voor me uit omdat ik de betreffende jongen niet beter wil leren kennen, maar meer omdat ik bang ben om op me bek te gaan.

Dan zullen wel reacties komen dat je zo nooit niemand tegen komt. Dat kan heel goed kloppen, maar als je alleen maar op je bek gaat pas je de volgende keer wel uit. Het zou misschien wel anders kunnen zijn als ik wel een keer een date had gehad wat leuker af zou zijn gelopen.
    Merk het zelf ook, dat ik eigenlijk te bang ben om weer uit te gaan. Ben ook gigantisch terughoudender geworden, zodanig dat ik 'by default' alles al afwimpel . . .
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Een oud collega van me zei altijd: "Frans is geen taal, het is een spraakgebrek". Wijze woorden als je het mij vraagt . . .
      woensdag 20 april 2005 @ 00:05:15 #194
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26363277
    quote:
    @Pheno:
    Ik had datzekfde bij een call-centre, bij een test vond ie me lang niet slecht (ik ben vast de enige tegen wie dat gezegd is ) maar toch net niet goed geneog blabla. oftewel neit sociaal genoeg en dat kan niet jammer dus. Mijn zusje kon wel bij zo'n call-centre werken maar vond dit zo'n k*tbaan dat ze 't niet lang heeft uitgehouden, toen vond ik 't niet zo erg meer dat ik niet werd aangenomen. was ook maar als bijbaantje bedoeld.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
      woensdag 20 april 2005 @ 00:07:14 #195
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_26363321
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:05 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Mijn zusje kon wel bij zo'n call-centre werken maar vond dit zo'n k*tbaan dat ze 't niet lang heeft uitgehouden, toen vond ik 't niet zo erg meer dat ik niet werd aangenomen. was ook maar als bijbaantje bedoeld.
    Het was voor mij vooral bedoeld als baan (enige kans) waarbij ik in mn huidige woonplaats kon wonen, met behoud van vrienden en social life. Nu moet ik naar een andere plaats, ik gok Amersfoort, waar ik niemand ken. Maar waar ik wel meer kans maak op een relatie. Wil ik dat? Nee! Ik wil hier blijven! Dan maar geen relatie. .
    For great justice!
      woensdag 20 april 2005 @ 00:09:43 #196
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_26363382
    Sorry dat ik me er zo inmeng zonder veel voorkennis, maar sociaal worden door je werk gaat niet volgens mij. Ik denk dat je dat veel meer uit andere activiteiten moet halen.

Voormezelf was het zo dat ik het op m'n studie echt niet zag zitten om 4 jaar te studeren en uiteindelijk niemand te kennen. (Grote studie 200+ mensen per jaargang, weinig contact, veel wisselende groepen) Dus heb ik maar met lood in m'n schoenen besloten me op te geven voor allerlei activiteitenclubs, en daar leer je mensen kennen. (en werd ik dan weer hopeloos verliefd )
    Als je dingen doet die je leuk vind, met mensen die dat ook vinden verloopt het contact veel makkelijker. Terwijl als je volgens mij voor een groep uiterst ondankbare mensen op een helpdesk gaat zitten je eerder meer een afkeer krijgt dan dat je versoepeld en je open stelt. Je krijgt er op z'n best alleen een dikke huid van.

IMHO natuurlijk
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 20 april 2005 @ 00:11:11 #197
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26363422
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:07 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Het was voor mij vooral bedoeld als baan (enige kans) waarbij ik in mn huidige woonplaats kon wonen, met behoud van vrienden en social life. Nu moet ik naar een andere plaats, ik gok Amersfoort, waar ik niemand ken. Maar waar ik wel meer kans maak op een relatie. Wil ik dat? Nee! Ik wil hier blijven! Dan maar geen relatie. .
    Niet zeuren man. Ik zit straks misschien wel in Denemarken. Dat is pas afgelegen zonder vrienden en relatie

Maar serieus: je zult weinig keus hebben en dat moeten accepteren. Dat is erg makkelijk gezegd, weet ik ook wel, maar het is nou eenmaal niet anders.
    50.000 O+
      woensdag 20 april 2005 @ 00:11:16 #198
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_26363423
    Hoi

Zijn hier nu ook happy singles eigenlijk?
      woensdag 20 april 2005 @ 00:13:41 #199
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26363494
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:11 schreef Christine het volgende:
    Hoi

Al ben ik vandaag in een minere bui dan gister, maar dat heeft niets met het single zijn te maken.
    50.000 O+
      woensdag 20 april 2005 @ 00:14:12 #200
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_26363509
    Ik ben uitermate happy single, maar ik mis (begin) soms toch wel het heerlijke "knuffelen op de bank en even niks te hoeven zeggen" gevoel van een relatie.
    Ik heb geweldige vrienden en doe genoeg buiten de deur, maar samen is toch leuker dan alleen vind ik.
      woensdag 20 april 2005 @ 00:14:58 #201
    11923 I.R.Baboon
    pi_26363528
    quote:
    Hoi

.
      woensdag 20 april 2005 @ 00:15:50 #202
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26363552
    quote:
    Hoi

Wat zijn nou happy singles? imo niet hetzelfde als singles met een opgewekt humeur dan ben ik nu zelf ook "happy single".
    ---
      woensdag 20 april 2005 @ 00:17:04 #203
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26363590
    En ook hier een, meestens, volmondig ja.
    Een sleepy single ook.
    Have fun .
      woensdag 20 april 2005 @ 00:17:18 #204
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_26363598
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:15 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Wat zijn nou happy singles? imo niet hetzelfde als singles met een opgewekt humeur dan ben ik nu zelf ook "happy single".
    Naja, singles die tevreden zijn met hun "status" als single
      woensdag 20 april 2005 @ 00:18:54 #205
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26363635
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
    Ik ben uitermate happy single, maar ik mis (begin) soms toch wel het heerlijke "knuffelen op de bank en even niks te hoeven zeggen" gevoel van een relatie.
    Ik heb geweldige vrienden en doe genoeg buiten de deur, maar samen is toch leuker dan alleen vind ik.
    Ja, dat is het precies!
    Het gevoel dat je bij iemand helemaal op je gemak bent, je niks moet. Dat is niet leuk als je niemand hebt, maar verder is de vrijheid heerlijk
    50.000 O+
      woensdag 20 april 2005 @ 00:21:44 #206
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26363694
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:17 schreef Christine het volgende:

[..]

mmm dan wil ik er een stelling tegenaan gooien :

singles die "nog" single zijn, kunnen niet op dezelfde manier "happy single" zijn als de "weer" singles.

Ik denk zelf dat het wel klopt want ik kan wel zeggen dat ik de vrijheid heerlijk vind die ik in een relatie neit had maar ik heb nog geen relatie gehad dus gaat het ook een beetje moeilijk om te zeggen dat ik nu zoveel meer vrijheid heb .
    ---
      woensdag 20 april 2005 @ 00:21:54 #207
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_26363700
    Tja je kan ook niet veel anders, je kan verliefdheid toch niet opzoeken.
    Als je een 'normaal' sociaal leven hebt dan komt het op een gegeven moment toch wel weer aanwaaien. Heb ik voor mezelf ooit maar besloten.
    Dan hoort het idee dat je soms een tijdje single bent (vind het toch maar een raar woord) er gewoon bij.
    Voor mij is het tegenovergestelde van een happy single, iemand die koste wat het kost maar iemand aan de haak probeert te slaan in de verwachting van aandacht en levensgeluk...
      woensdag 20 april 2005 @ 00:22:00 #208
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26363704
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:17 schreef Christine het volgende:

[..]

Gigantisch offtopic, maar geweldige ondertitel
    50.000 O+
    pi_26363729
    Truste singles.
      woensdag 20 april 2005 @ 00:23:44 #210
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26363742
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
    Truste singles.
    truste collega
    ---
      woensdag 20 april 2005 @ 00:24:22 #211
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_26363759
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:18 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, dat is het precies!
    Het gevoel dat je bij iemand helemaal op je gemak bent, je niks moet. Dat is niet leuk als je niemand hebt, maar verder is de vrijheid heerlijk
    Scheelt weer dat ik een vriend heb bij wie ik dat zo voel
    Het enige wat ik verder mis van het single bestaan is knuffelen... maar ook daar heb ik vrienden voor
      woensdag 20 april 2005 @ 00:25:22 #212
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_26363774
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:22 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Gigantisch offtopic, maar geweldige ondertitel
    LOL dank je...
      woensdag 20 april 2005 @ 00:27:20 #213
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26363825
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
    En vooral NIET behoeftig en wanhopig overkomen.
    Nee, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.

BTW: heb je de waarheid verteld, of heb je een paar relaties verzonnen?
      woensdag 20 april 2005 @ 00:27:21 #214
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_26363826
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Scheelt weer dat ik een vriend heb bij wie ik dat zo voel
    Het enige wat ik verder mis van het single bestaan is knuffelen... maar ook daar heb ik vrienden voor
    Ik heb juist meer dan als ik met een vriendin van me op de bank een film lig te kijken en er een beetje wederzijds geknuft wordt, dat ik na afloop me juist weemoedig voel dat het puur vriendschappelijk is, al zou ik nooit een relatie met diegene willen/kunnen hebben.
    Juist dan is het voor me een soort extra bevestiging dat je 'maar een single' bent ofzo, kan het niet goed verwoorden hoop dat men het snapt.
      woensdag 20 april 2005 @ 00:29:22 #215
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_26363884
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:21 schreef Zero2Nine het volgende:
    singles die "nog" single zijn, kunnen niet op dezelfde manier "happy single" zijn als de "weer" singles.
    Naja, toen ik nog geen ervaring had, wilde ik graag weten hoe het was. Ik ben nu minder naief "happy single" dan vroeger. Toen wilde ik per sé een relatie... en nu niet meer. Dus ik ben het niet met je stelling eens
      woensdag 20 april 2005 @ 00:33:07 #216
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_26363980
    Hmm, ik was toen niet bewust opzoek, maar had meer kriebels die ik nog nooit gehad had voor iemand, terwijl ik mezelf er nu juist op betrap dat ik dat gevoel weer terug wil/weer wil opzoeken.

Maar de stelling klopt wel, 'weer single' en 'nog single' is een behoorlijk verschil in mijn ervaring.
    pi_26364000
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:29 schreef Christine het volgende:

[..]

Naja, toen ik nog geen ervaring had, wilde ik graag weten hoe het was. Ik ben nu minder naief "happy single" dan vroeger. Toen wilde ik per sé een relatie... en nu niet meer. Dus ik ben het niet met je stelling eens
    Kan je het verschil qua gevoel uitleggen?
      woensdag 20 april 2005 @ 00:35:05 #218
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_26364028
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Naja, vroeger wilde ik het graag meemaken hoe een relatie is... en nu ben ik wel blij met mijn status als vrijgezel en geniet ik er veel meer van, omdat ik weet hoe het in een relatie kan zijn
      woensdag 20 april 2005 @ 00:36:43 #219
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_26364066
    quote:

[..]

Als je 'nog single' bent ben je nieuwsgierig naar hoe het zal zijn. Als je 'weer single' bent zul je een relatie misschien wel missen, maar je weet al wel hoe het is.
    50.000 O+
    pi_26364105
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:36 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Als je 'nog single' bent ben je nieuwsgierig naar hoe het zal zijn. Als je 'weer single' bent zul je een relatie misschien wel missen, maar je weet al wel hoe het is.
    Volgens mij moet ik het zelf eerst ervaren, want jullie proberen het wel maar uitleggen is denk ik te moeilijk.
      woensdag 20 april 2005 @ 00:39:20 #221
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_26364119
    quote:

[..]

Merken dat er iemand is die van je houd, om je geeft en voor je door het vuur gaat, is een gevoel dat met geen pen te beschrijven is, het geeft je een soort enorme rust in je hoofd.
    Omdat je misschien onderbewust toch wel opzoek was, maar dat nu opeens niet meer hoeft te zijn.
      woensdag 20 april 2005 @ 00:40:00 #222
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26364129
    quote:

[..]

offt : het stukje "Favorites" in dat superdudes profiel :
    ---
      woensdag 20 april 2005 @ 00:43:51 #223
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26364237
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef Christine het volgende:

[..]

Naja, vroeger wilde ik het graag meemaken hoe een relatie is... en nu ben ik wel blij met mijn status als vrijgezel en geniet ik er veel meer van, omdat ik weet hoe het in een relatie kan zijn
    ja maar dan ben je dus voor je eerste relatie dus niet gelukkig geweest met je single status toch? terwijl je nu misschien net zo single bent maar wel happy bent ermee.
    ---
      woensdag 20 april 2005 @ 00:45:22 #224
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_26364278
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:43 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

ja maar dan ben je dus voor je eerste relatie dus niet gelukkig geweest met je single status toch? terwijl je nu misschien net zo single bent maar wel happy bent ermee.
    Daar heb je helemaal gelijk in
    Ik was bijna desperate om te weten hoe het was... en nu ben ik bijna desperate om single te blijven.
    Het kan verkeren
      woensdag 20 april 2005 @ 00:48:49 #225
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_26364359
    Tja, voor mij was het op een gegeven moment als al je vrienden voor het eerst een serieuze relatie krijgen en jij 'blijft over' wel een gevoel van even slikken. Helemaal als je ziet hoe sommige mensen opbloeien en het leuk hebben met z'n tweetjes.
    Toen had ik ook wel een jaloers gevoel oid, maar wanhopig om te weten hoe het was om een relatie te hebben, nee.

Was stiekem meer benieuwd naar de seks
      woensdag 20 april 2005 @ 00:51:48 #226
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26364426
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:45 schreef Christine het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in
    Ik was bijna desperate om te weten hoe het was... en nu ben ik bijna desperate om single te blijven.
    Het kan verkeren
    Ik denk dat ik de stelling meer in een vraag had moeten veranderen :

Is het uberhaupt mogelijk dat je als "nog" single gelukkig bent met het single zijn opzich?
    de vraag is dus NIET: kan je als "nog" single (oude maagd dus) een gelukkig leven hebben (natuurlijk kan dat)

ik ben persoonlijk best gelukkig maar dus niet met de "nog" single status. ik kan wel zeggen dat ik het heb gepresteerd om al die jaren nog steeds single te blijven, maar ik vind het geen prestatie omdat ik juist niks heb gepresteerd op dat gebied.
    ---
      woensdag 20 april 2005 @ 00:53:41 #227
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26364478
    Ik ben bepaald niet gelukkig met mijn nog-singlestatus en zou er graag zo snel mogelijk vanaf geraken. Al was het maar om te weten wat ik niet wil.
      woensdag 20 april 2005 @ 00:53:59 #228
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_26364482
    Nou, in dat geval kan ik niet meepraten over je stelling

Bovendien ben ik veel te gek op seks
    pi_26364485
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:53 schreef Plato1980 het volgende:
    Ik ben bepaald niet gelukkig met mijn nog-singlestatus en zou er graag zo snel mogelijk vanaf geraken. Al was het maar om te weten wat ik niet wil.
    Dan kan je wezenlijk het verschil voelen tussen happy single zijn en unhappy single zijn.
      woensdag 20 april 2005 @ 00:56:10 #230
    119229 keizerpinguin
    Dancing in the dark
    pi_26364513
    i'm singel to!
    Born this way
      woensdag 20 april 2005 @ 00:58:01 #231
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26364545
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:53 schreef Christine het volgende:
    Nou, in dat geval kan ik niet meepraten over je stelling

Bovendien ben ik veel te gek op seks
    Ja je hebt dus wel meegepraat in een eerdere reactie, voor jou kon dat dus niet iig, blij zijn met je "nog" single status. alleen dat betekent nog niet dat NIEMAND het kan

maar dus tot nu toe aan de reacties te zien nog niemand die blij is met zijn "nog"single status. ik zit te bedenken in welke gevallen je wel blij ermee zou kunnen zijn, streng gelovigen misschien?
    ---
      woensdag 20 april 2005 @ 00:58:07 #232
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26364547
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:54 schreef Beach het volgende:

[..]

Dan kan je wezenlijk het verschil voelen tussen happy single zijn en unhappy single zijn.
    Inderdaad, ben overigens niet doodongelukkig of zo. Zo door het jaar heen valt dat wel mee, alleen op bijzondere momenten vind ik het heel vervelend en daarnaast wil ik inderdaad voelen hoe het is om niet single te zijn.
      woensdag 20 april 2005 @ 01:00:57 #233
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_26364598
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:58 schreef Zero2Nine het volgende:
    Ja je hebt dus wel meegepraat in een eerdere reactie, voor jou kon dat dus niet iig, blij zijn met je "nog" single status. alleen dat betekent nog niet dat NIEMAND het kan
    Nope, ik was niet blij met mijn "nog" single status. Zo onblij trouwens dat ik op mijn 15e een totaal onaantrekkelijke jongen tot vriendje "nam" om maar te weten hoe het zou zijn

Ik heb geen idee wie er wel blij mee zouden zijn... maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
      woensdag 20 april 2005 @ 01:01:06 #234
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26364604
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Inderdaad, ben overigens niet doodongelukkig of zo. Zo door het jaar heen valt dat wel mee, alleen op bijzondere momenten vind ik het heel vervelend en daarnaast wil ik inderdaad voelen hoe het is om niet single te zijn.
    Ja daarom zette ik dat ook bij mijn stelling, ik weet dat singles en ook "nog"singles prachtige levens kunnen hebben, alleen op dat punt kan je denk ik nooi echt gelukkig zijn als "nog" single.
    ---
      woensdag 20 april 2005 @ 01:03:33 #235
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26364647
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 01:00 schreef Christine het volgende:

[..]

Nope, ik was niet blij met mijn "nog" single status. Zo onblij trouwens dat ik op mijn 15e een totaal onaantrekkelijke jongen tot vriendje "nam" om maar te weten hoe het zou zijn

Ik heb geen idee wie er wel blij mee zouden zijn... maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
    Nee ik weet het ook niet, zoals ik al zei misschien een streng gelovig iemand? als je "het" nooit mag doen, dan kan je beter geen relatie aangaan en single blijven (maarja dat is geen garantie dat je er van binnen gelukkig mee bent natuurlijk).
    ---
      woensdag 20 april 2005 @ 01:04:32 #236
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26364666
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 01:01 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ja daarom zette ik dat ook bij mijn stelling, ik weet dat singles en ook "nog"singles prachtige levens kunnen hebben, alleen op dat punt kan je denk ik nooi echt gelukkig zijn als "nog" single.
    Een prachtig leven is ook weer wat overdreven. Ten minste in materieel opzicht heb ik het goed, ik studeer wat ik wil en heb daar echt plezier in, maar toch is er dat gemis. Soms komt dat meer naar voren dan anders en soms heb ik enigzins depressieve periodes daardoor. Vorig jaar augustus bijvoorbeeld, maar sindsdien gaat het heel wat beter. Al zijn er nog wel avonden bij dat ik het er moeilijk mee heb, maar in principe kan ik er vooralsnog goed mee leven. Maar levenslang single zie ik toch niet zitten.
      woensdag 20 april 2005 @ 01:06:06 #237
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_26364694
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 01:01 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar ik geloof zelf dat als je op die manier denkt dat het ook nooit geaat lukken om het te veranderen, omdat je het in het laatste geval toch tot een soort onbereikbaar levensdoel opwerpt.
    De enige manier om een gelukkige relatie te hebben is hoe dan ook te zijn wie je bent, en dan vroeg of laat komt er toch wel iemand langs die dat in je ziet

Ik geloof wel in de potje dekseltje theorie stiekem.
      woensdag 20 april 2005 @ 01:07:41 #238
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26364727
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 01:06 schreef Sjoewe het volgende:

Ik geloof wel in de potje dekseltje theorie stiekem.
    Daar heb ik het geloof al lang in verloren, maar daar zal ik morgen dieper op ingaan indien gewenst.
      woensdag 20 april 2005 @ 01:08:50 #239
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26364752
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 01:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daar heb ik het geloof al lang in verloren, maar daar zal ik morgen dieper op ingaan indien gewenst.
    Ja het is nu te laat geworden. Maar ik vind het wel een hele mooie theorie, laat ik het dan zo zeggen : ik zou op zijn minst willen dat ie waar is
    ---
      woensdag 20 april 2005 @ 01:09:25 #240
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_26364759
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 01:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik ben er wel benieuwd naar.

Voor mij is het tot nu toe wel redelijk uitgekomen allemaal, maar goed ik ben ook pas 20 natuurlijk.
    pi_26364761
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 01:08 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ja het is nu te laat geworden. Maar ik vind het wel een hele mooie theorie, laat ik het dan zo zeggen : ik zou op zijn minst willen dat ie waar is
    Op ieder potje past een deksel
      woensdag 20 april 2005 @ 01:11:56 #242
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_26364805
    Ik zou niet weten waar je anders in zou moeten geloven / op moest hopen. Als ik mezelf niet kan zijn, met alle minderleuke kanten daarvan, dan hoeft het van mij niet hoor

Ik vraag me echt af wat je anders zou moeten
      woensdag 20 april 2005 @ 01:14:24 #243
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_26364853
    Welterusten mensen
    ---
    pi_26364968
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 01:14 schreef Zero2Nine het volgende:
    Welterusten mensen
    Truste
      woensdag 20 april 2005 @ 01:27:37 #245
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_26365083
    Ik ga ook slapen nu, maar aangezien dit geen SC topic is, zal ik eindigen met een stelling

Als single is het niet leuk om te slapen, omdat je dan alleen in je bed moet kruipen

Ik ben het hier niet mee eens... hoewel ik het fijner vind om het bed met iemand te delen (zelfs op een niet-seksuele manier ) slaap ik ook ontzettend goed als ik alleen in mijn bed lig. Misschien zelfs beter dan toen ik nog een vriend had... je kunt gewoon heerlijk het hele bed voor jezelf in beslag nemen, zonder rekening te hoeven houden met een eventuele bedpartner. Ook hoef je niet voor iemand anders vroeg op te staan. Heerlijk dus
    pi_26365206
    Hangt er vanaf.
      woensdag 20 april 2005 @ 07:26:52 #247
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26366835
    quote:
    Op dinsdag 19 april 2005 23:30 schreef Pheno het volgende:
    Volgens mij is het probleem ook dat mensen er een enorm probleem van maken dat in hun hoofd blijft rondspoken. Uit ervaring weet ik dat dat niet helpt.
    En niet alleen in relaties, ook met andere dingen. Ikzelf ben begonnen om mezelf rigoreus te veranderen, sociaal gezien dan. Vroeger had ik bv een enorme hekel aan presenteren, voor een klas staan. Gaf mij maar een monitor en ik dook erachter weg. Bij mijn werk ben ik stapje voor stapje mezelf in het diepe aan het gooien:
    - 3 jaar lang juist helpdesk gespeeld. Op een terrein dat ik niet kende (banktermen en processen tot hoog niveau) moest ik duitse gebruikers van een systeem helpen
    - nu ben ik docent geworden, voor bedrijven.

Nu moet ik dus wel mezelf kunnen presenteren, noodgedwongen mezelf opgelegd. En het gaat me steeds beter af. Koudwatervrees kun je afleren ook met flirten denk ik.
    Wat jij omschrijft ben ik ook aan het doen momenteel. Functies kiezen waarbij je wel sociaal moét zijn zoals verkoper, telefonische ondersteuning en nu doe ik ook helpdesk (ook op een terrein dat ik niet zo goed ken: boekhouding en de autowereld)
    Het is wel enorm goed voor je ontwikkeling vind ikzelf en ik merk aan mezelf dat ik ook steeds meer begin te durven en op dingen durf af te stappen.
    (alleen die stap naar docent sla ik even over )
    Overigens is studeren ook een goede zet voor je sociale activiteiten. Bij ons was het zo dat je telkens wisselde van groep bij bv sport en je leerde leidinggeven en dergelijke. Niet erg leuk maar wel erg goed voor je assertitiveit.
    pi_26366866
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

BTW: heb je de waarheid verteld, of heb je een paar relaties verzonnen?
    en wat wil je bereiken met een paar relaties te verzinnen ?

denk je dat een vrouw daardoor verliefd op jou gaat worden, omdat er al andere vrouwen aan je gezeten hebben ? Geeft dat een meerwaarde aan een relatie ?

mannen hebben toch een vreemd denkwijze die ik nooit ga begrijpen , ik vind het gewoon niet leuk dat er voor mij al dames aan mijn vriend hebben geprutst
    ensemble, tout est plus joli
    PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
    pi_26367014
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 01:27 schreef Christine het volgende:
    Ik ga ook slapen nu, maar aangezien dit geen SC topic is, zal ik eindigen met een stelling

Als single is het niet leuk om te slapen, omdat je dan alleen in je bed moet kruipen
    Ik vind alleen slapen heerlijk, niemand naast je die snurkt of precies zo op of naast je gaat liggen dat een ledemaat langzaam afsterft. Je hebt ook het hele bed voor jezelf en het hele deken, bovendien zou zoiets tegen mijn bindingsangst ingaan.
    pi_26367020
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 00:21 schreef Zero2Nine het volgende:

Ik denk dat het op zere hoogte wel waar is. Iemand die nog nooit een relatie heeft gehad kan er een hele lange tijd vrede mee hebben, maar eens heb je toch zoiets van het wordt wel tijd.
    Het ligt hem ook in het verschil dat de singles die nog nooit een relatie hebben gehad niet weten of een relatie inderdaad slechter of beter is dan een vrijgezel zijn.

Ik heb nu zoiets van het zou wel leuk zijn als ik een vriendje zou krijgen. Misschien is het toch niet wat je er van verwacht had of pakt het heel anders uit, maar dan weet je tenminste wel hoe het is en dan kan je zelf wel de conclusie trekken ben ik liever single of niet.
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 01:04 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Een prachtig leven is ook weer wat overdreven. Ten minste in materieel opzicht heb ik het goed, ik studeer wat ik wil en heb daar echt plezier in, maar toch is er dat gemis. Soms komt dat meer naar voren dan anders en soms heb ik enigzins depressieve periodes daardoor. Vorig jaar augustus bijvoorbeeld, maar sindsdien gaat het heel wat beter. Al zijn er nog wel avonden bij dat ik het er moeilijk mee heb, maar in principe kan ik er vooralsnog goed mee leven. Maar levenslang single zie ik toch niet zitten.
    Ik ben ook tevreden met mijn leven nu, op het punt van een relatie na dan (ok ik heb het ook wel een beetje met vriendschappen). Maar wat jij omschrijft Plato heeft denk ik iedere "nog" single weleens. Tenminste hoor het wel vaker iig. Bij mij gaat het ook nu beter dan bijvoorbeeld februari.
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 01:08 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ik wil net zeggen als je dekseltje aan de andere kant van de wereld ligt heb je er weinig aan.

(eerlijk gestolen van Schtoppel volgens mij).

[ Bericht 46% gewijzigd door Sabrina1981 op 20-04-2005 08:17:18 ]
      woensdag 20 april 2005 @ 08:10:15 #251
    87436 ThunderChild
    Mighty pirate!
    pi_26367021
    quote:
    O ja, datte . . .

Ben maar weer in een één-persoons bed gaan slapen, want om in je ééntje in een twee-persoons bed te liggen vind ik helemaal niks, zou het niet eens meer kunnen.
    pi_26367067
    quote:

Ik weet alleen maar hoe het is om alleen te slapen, met uitzondering keer een nichtje wat bleef slapen. Ik kan dan echt niet goed slapen als ik niet alleen bent. Dat wordt dus nog wat.
    pi_26367074
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 08:18 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik weet alleen maar hoe het is om alleen te slapen, met uitzondering keer een nichtje wat bleef slapen. Ik kan dan echt niet goed slapen als ik niet alleen bent. Dat wordt dus nog wat.
    Het is ook niet altijd de bedoeling dat je gaat slapen, het is meer 'slapen' bij iemand

althans zo'n geil figuur ben ik
      woensdag 20 april 2005 @ 08:39:14 #254
    99533 zurekop
    ye see house is a feelin'
    pi_26367259
    quote:
    dat ligt er denk ik aan of je een relatie gewend bent. Die paar keer dat ik naast iemand
    in bed lag (alleen om te 'slapen' ) kon ik totaal niet in slaap komen, ik dacht
    alleen maar "hee!! ik ligt nu ècht naast een meisje, wat goed!"
    Dus laat mij maar gewoon in m'n éénpersoons-bedje liggen...
    slapen zelf is trouwens heerlijk! alleen dat in slaap komen en wakkerworden he...
    pi_26367428
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 08:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Het is ook niet altijd de bedoeling dat je gaat slapen, het is meer 'slapen' bij iemand

Ja tussen slapen en slapen zit een groot verschil, maar je kan ook eerst 'slapen' en dan alsnog slapen.
      woensdag 20 april 2005 @ 08:58:10 #256
    11948 Xortes
    Divide and Conquer
    pi_26367545
    Ik slaap heerlijk in mn tweepersoonsbedje, eindelijk fatsoenlijk de ruimte! Ik ben alleen bang na dat bed 2 jaar voor mezelf alleen te hebben gehad (op de scharrel op zn tijd na en vriendinnen die blijven logeren) ik het moeilijk weer (permanent) zou kunnen delen Dat wordt dus een groter bed kopen als het ooit zover komt (1.80 breed ofzo ipv nu 1.40 breed)
    Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
    pi_26367588
    Het alleen slapen bevalt mij goed, lekker in een groot bed. het is het alleen naar bed gaan en wakker worden wat soms minder is. en met slapen bedoel ik dan ook slapen, dus met je ogen dicht en dromen enzo.
      woensdag 20 april 2005 @ 09:02:28 #258
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26367595
    Ik kan nooit zo heel goed slapen als ik met iemand anders samen in bed lig eigenlijk. Dat duurt bij mij altijd wel een tijdje voor ik goed slaap naast iemand. Voor de sex is het natuurlijk wel leuk als je iemand in bed hebt maar voor het slapen zelf lig ik zelfs nog liever alleen.
    Alleen het wakker worden naast iemand is wel lekker
    pi_26367602
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 08:49 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja tussen slapen en slapen zit een groot verschil, maar je kan ook eerst 'slapen' en dan alsnog slapen.
    Het kan ook andersom, dat is verrassender. Ik heb een rare biologische klok die 's nachts zegt ' ik wil nu neuken'
      woensdag 20 april 2005 @ 09:04:11 #260
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26367617
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 08:19 schreef Tranceptor het volgende:

Wat ben je toch ook een dondersteen!

Alleen slapen/ontwaken vind ik niet zo'n probleem. Zolang het af en toe maar wordt afgewisseld met samen slapen/ontwaken.
    pi_26367633
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:03 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Het kan ook andersom, dat is verrassender. Ik heb een rare biologische klok die 's nachts zegt ' ik wil nu neuken'
    Oh maar dat mag dan wel raar zijn, maar het is zeker verassend. Zou het niet erg vinden
    pi_26367685
    Oh nee, als ik slaap moet je me met rust laten. OOK voor sappige blowjobs en wat dies meer zij. Dat doet ze maar als we wakker zijn

Vroeger mocht je mij voor een stuk pizza wel wakker maken, nu zet je het maar in de koelkast.

Mijn slaap is heilig
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_26367695
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een dondersteen!

Alleen slapen/ontwaken vind ik niet zo'n probleem. Zolang het af en toe maar wordt afgewisseld met samen slapen/ontwaken.
    Ik zeg altijd : 'throw away yesterday, today is a brand new day' dus ik vind het prima alleen wakker te worden. Als ze maar wel haar tyfuszooi ook opruimt en meeneemt als ze weggaat inclusief haren....

* Tranceptor kijkt wat bozig

Mijn slaap is heilig tenzij het de moeite waard is me wakker te maken...
    pi_26367700
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
    Oh nee, als ik slaap moet je me met rust laten. OOK voor sappige blowjobs en wat dies meer zij. Dat doet ze maar als we wakker zijn

Vroeger mocht je mij voor een stuk pizza wel wakker maken, nu zet je het maar in de koelkast.

Mijn slaap is heilig
    Ja maar je loopt ook al tegen de 40 aan. Daar zit het verschil met mij.
    pi_26367729
    Oh jee, ik bedenk me ineens dat ik een enorm probleem ga krijgen. Ik schijn namelijk ontzettend te snurken. Hoe moet dat arme kind naast me nu een oog dicht gaan doen? En ik heb maar een 1 persoonsbed, dus een one night stand in mijn flat zal er ook wel niet van komen.
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_26367792
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
    Oh jee, ik bedenk me ineens dat ik een enorm probleem ga krijgen. Ik schijn namelijk ontzettend te snurken. Hoe moet dat arme kind naast me nu een oog dicht gaan doen? En ik heb maar een 1 persoonsbed, dus een one night stand in mijn flat zal er ook wel niet van komen.
    Neuk haar bewusteloos?
    pi_26367836
    quote:
    Wat nou bed? Vloer, keukentafel en ga zo maar door.

En inderdaad wat Tranceptor zegt, misschien is ze wel helemaal van de wereld naar een neukpartij met jou.

Maar ga nou eerst maar een date hebben, die seks komt later wel.
    pi_26367877
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:16 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Wat nou bed? Vloer, keukentafel en ga zo maar door.
    Onze expert
      woensdag 20 april 2005 @ 09:19:46 #269
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_26367884
    Ik ben niet zo van de samen slapen. Er zijn maar een paar meisjes waarbij dat beviel. Bij de rest had ik meer zoiets van. Kan jij niet in dat andere bed gaan liggen?? Soms heb ik dat dan ook maar gevraagd..

Maar soms is het ook wel fijn..
    pi_26367885
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Onze expert
    Nou dat is teveel eer voor mij, maar je kan toch wel wat bedenken. En trouwens een eenpersoonsbed kan goed hoor. Je ligt toch grotendeels op elkaar.
      woensdag 20 april 2005 @ 09:20:09 #271
    87436 ThunderChild
    Mighty pirate!
    pi_26367889
    Ben ik nou de enige single met een inklapbaar logeerbedje ??
    pi_26367917
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:20 schreef ThunderChild het volgende:
    Leuk is dat zo'n logeerbedje, vooral als het uitmaakt waar je ligt....

* Tranceptor heeft jolige herinneringen aan zo'n opklapbedje
    pi_26367924
    quote:
    Wat is het probleem? Ik slaap nog steeds in een 1 persoonsbed
    pi_26367927
    Nee hoor dat heb ik ook, maar mensen die daarop slapen zijn gewoon niet welkom in mijn 2-persoonsbed
    pi_26367940
    De laatste keer heb ik het op mijn bureaustoel gedaan, was ook wel apart

Ik ga toch TooNiceGuy eens vragen waarom hij hier nooit meer komt.
    Gaap Goals rulezzz!
      woensdag 20 april 2005 @ 09:26:09 #276
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26367982
    een 1 persoonsbed is best te doen maar tis wel enorm krap en je moet wel half op elkaar liggen
      woensdag 20 april 2005 @ 09:29:33 #277
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_26368029
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:20 schreef ThunderChild het volgende:
    Ik heb een tweepersoons slaapbank
    En toch slaap ik soms met een meisje in mijn eenpersoonsbedje. Heeeeel soms dan..
    pi_26368047
    Ik hoorde trouwens van een vriend die nu een vriendin van 29 heeft die maagd was. Ze is helemaal door het dolle en doen het soms wel vijf keer per dag! Leuk hoor, alhoewel ik wel denk dat vijf keer per dag erg snel gaat vervelen, zelfs voor mij.
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_26368060
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
    Leuk hoor, alhoewel ik wel denk dat vijf keer per dag erg snel gaat vervelen, zelfs voor mij.
    Zeg dat nog eens...

Je spoort niet
      woensdag 20 april 2005 @ 09:32:31 #280
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_26368073
    Ik slaap echt heel slecht samen (komt miss omdat t een nieuw vriendinnetje is), maar ik vind t wel altijd heel relaxed om samen wakker te worden.

Ik heb trws wel vaak de gedachte van was ik maar weer vrijgezel, of meer van was ik maar niet zo verliefd. Ik vind mezelf zo'n watje nu ik verliefd ben. Soms word ik gewoon letterlijk misselijk van mn eigen geslijm... T levenb is zoveel makkelijker als je nix om de ander geeft... Luistert naar banger hart
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
      woensdag 20 april 2005 @ 09:33:17 #281
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_26368091
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:31 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zeg dat nog eens...

Je spoort niet
    Mij zou vijf keer per dag ook snel gaan vervelen..
    Zo boeiend is sex toch nou ook weer niet.
    pi_26368093
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
    Ik hoorde trouwens van een vriend die nu een vriendin van 29 heeft die maagd was. Ze is helemaal door het dolle en doen het soms wel vijf keer per dag! Leuk hoor, alhoewel ik wel denk dat vijf keer per dag erg snel gaat vervelen, zelfs voor mij.
    Das nieuwigheid.
      woensdag 20 april 2005 @ 09:35:14 #283
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_26368101
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:32 schreef JoeyT het volgende:
    Ik vind mezelf zo'n watje nu ik verliefd ben. Soms word ik gewoon letterlijk misselijk van mn eigen geslijm... T levenb is zoveel makkelijker als je nix om de ander geeft...
    Dat heb ik ook wel eens gehad. Niet tegen haar vertellen, maakt je niet echt leuker heb ik toen gemerkt
    pi_26368102
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Nou ja dan mis je toch wat. Sex is leuk 5 keer per dag en vooral in het begin natuurlijk...

Kwijlen en slijmen tegen een vriendin is echt walgelijk. Je hoort jezelf praten en je blijft maar tegen jezelf zeggen ' neej dat zeg ik echt niet' . En toch heeft het ergens ook weer wat dat je dat kan zeggen
    pi_26368119
    quote:

[..]

Seks is wel boeiend
      woensdag 20 april 2005 @ 09:38:23 #286
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_26368149
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:35 schreef Tranceptor het volgende:
    Nou ja dan mis je toch wat. Sex is leuk 5 keer per dag en vooral in het begin natuurlijk...
    Hmmm ik vind sex highly overrated. Het is leuk hoor, lekker en soms gewoon nodig. Maar ik heb toch af en toe tijdens de daad het idee.. "nou ja, klaar ben ik nog niet, maar ik ben het wel zat". Het is alleen leuk dat als je met vrienden over meisjes praat en kan zeggen: "Hey, die heb ik geneukt"
    pi_26368181
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:38 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Hmmm ik vind sex highly overrated. Het is leuk hoor, lekker en soms gewoon nodig. Maar ik heb toch af en toe tijdens de daad het idee.. "nou ja, klaar ben ik nog niet, maar ik ben het wel zat". Het is alleen leuk dat als je met vrienden over meisjes praat en kan zeggen: "Hey, die heb ik geneukt"
    Neej dat heb ik niet, maar als ik het doe doe ik het ook goed...
    Ach sex is overrated als het met iemand is die je niet aanvoelt op dat gebied, zoniet dan is het alleen maar leuk en zal ik mezelf NOOIT die vragen stellen.
      woensdag 20 april 2005 @ 09:41:45 #288
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26368201
    quote:

[..]

huh
    Geen problemen met 5 keer op een dag hoor
      woensdag 20 april 2005 @ 09:42:26 #289
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_26368215
    quote:
    Het is alleen leuk dat als je met vrienden over meisjes praat en kan zeggen: "Hey, die heb ik geneukt"

Werkt dat dus zo bij mannen???!!!
      woensdag 20 april 2005 @ 09:43:27 #290
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26368227
    quote:

[..]
    ". Het is alleen leuk dat als je met vrienden over meisjes praat en kan zeggen: "Hey, die heb ik geneukt"
    Spreek voor jezelf
      woensdag 20 april 2005 @ 09:48:35 #291
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_26368317
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:42 schreef Christine het volgende:

Werkt dat dus zo bij mannen???!!!
    Alleen bij jongetjes
      woensdag 20 april 2005 @ 09:49:43 #292
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26368335
    Zal ik er nog maar eens een stelling tegenaan gooien:
    Sex met zoveel mogelijk mensen is voor mannen iets om over op te scheppen terwijl dit voor vrouwen eerder in het nadeel werkt (omdat je dan wordt bestempeld als slet)
      woensdag 20 april 2005 @ 09:51:11 #293
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_26368353
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:49 schreef Metro2005 het volgende:
    Sex met zoveel mogelijk mensen is voor mannen iets om over op te scheppen terwijl dit voor vrouwen eerder in het nadeel werkt (omdat je dan wordt bestempeld als slet)
    Niet mee eens. Een gentleman zwijgt natuurlijk.
    Het is alleen wel leuk als mensen het hebben over die en die, dat je denkt: "hey die heb ik geneukt". En soms denk je hardop
      woensdag 20 april 2005 @ 09:51:52 #294
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26368368
    quote:
    Zo werkt het helaas wel vaak in de maatschappij. Maar je kan je er natuurlijk ook niets van aantrekken en gewoon je eigen goddelijke gang gaan .

Ik heb me in ieder geval nooit laten tegenhouden door wat de goegemeente wel van me zou kunnen denken.
    pi_26368378
    Nee niet om over op te scheppen maar ik merk wel dat ik het spannend en geil vind om met veel verschillende vrouwen te neuken. En ach, nu kan het nog.
    Gaap Goals rulezzz!
      woensdag 20 april 2005 @ 09:57:17 #296
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26368440
    Ik zie het in de praktijk wel vaak gebeuren en eerlijk is eerlijk, een vrouw die al half nederland heeft gehad hoeft van mij niet maar ik denk dat dit voor vrouwen net zo goed geldt.
    pi_26368473
    Mogen het er wel 28 zijn dan??
    Gaap Goals rulezzz!
      woensdag 20 april 2005 @ 10:00:17 #298
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26368479
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
    Mogen het er wel 28 zijn dan??
      woensdag 20 april 2005 @ 10:00:22 #299
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_26368482
    Of een stuk of 40?
    pi_26368488
    quote:
    Op woensdag 20 april 2005 09:57 schreef Metro2005 het volgende:
    Ik zie het in de praktijk wel vaak gebeuren en eerlijk is eerlijk, een vrouw die al half nederland heeft gehad hoeft van mij niet maar ik denk dat dit voor vrouwen net zo goed geldt.
    Ach als je denkt dat je een vrouw hebt gevonden die niet half Nederland over zich heen heeft gehad mag je haar voor keuring langssturen. Denk maar niet dat vrouwen zo braaf zijn, mannen hebben de naam en vrouwen komen er mee weg

Er is natuurlijk als vrouw ook geen drol aan seks te hebben met een vent. Als een vrouw de gemiddelde vent vraagt of ie er ff overheen wil en dan wegwil, dan vinden 9/10 mannen dat toch prima hoor.
    pi_26368506
    quote:
    Zo'n algemene stelling zijn we als singles niet van gediend. We weten allemaal dat als mannen veel neuken dat relaxed is en voor vrouwen dat ze dan een slet zijn. (vanuit de maatschappij beoordeelt, niet mijn woorden)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')