abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:05:20 #26
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26352303
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Oei, gewaagde stelling. Als ik iéts aantrekkelijk vind bij een vrouw dan is dat wel zelfverzekerdheid. Zelfkennis handig, maar zelfverzekerdheid is toch wel 1 van de belangrijkste dingen
Zelfkennis is wel van belang, maar zelfverzekerdheid vind ik niet noodzakelijk. Sowieso is dat een relatief begrip, want iedereen is tot op zekere hoogte onzeker. Bovendien hangt dat af van het gebied. Op bepaalde punten ben ik uiterst zeker van mezelf, maar op andere punten is er wel een zekere onzekerheid.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26352304
Teveel zelfkennis is dan weer link. Teveel nadenken ook, zeker daar verliefdheid totaal daar los van staat. Niet nadenken, daar heb ik uiteindelijk ook maar eens van afgezien. Met resultaat
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_26353125
Zelfverzekerd zijn straal je ook uit, en daar trek je meer mensen mee aan dan als je een beetje rond aan het sluipen bent!

offtopic: Rokjes doen het altijd goed! Heb net een leuke knul gekust pontificaal vóór de faculteit
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:52:04 #29
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26353250
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef Thisbe het volgende:
Zelfverzekerd zijn straal je ook uit, en daar trek je meer mensen mee aan dan als je een beetje rond aan het sluipen bent!
Klopt, als ik mijn zelfverzekerde buien heb dan merk je dat mensen anders tegen je aan kijken, maar zeker ook dat je zelf de wereld anders ziet.... En ik moet bekennen, that world looks better. Kon ik me nu maar altijd zo voelen
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:52:58 #30
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26353267
Ik ben best heel zelfverzekerd, ook al blijkt dat niet uit mijn posts in dit topic. Maar goed, echt iets opleveren doet het me niet. Ik ben IRL heel anders dan in dit topic
For great justice!
pi_26353401
Wat verstaan jullie onder onzekerheid?

Ik bedoel: ben je bv. bang om af te gaan? Of vind je jezelf niet aantrekkelijk en laat je daarom dingen? Of...

Trouwens, straks op 2Vandaag een cursus flirten voor boeren.
pi_26353535
quote:

offtopic: Rokjes doen het altijd goed! Heb net een leuke knul gekust pontificaal vóór de faculteit
Ik had je ook wel gekust als je een broek aan had gehad hoor..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26353759
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat heeft echter niks met te veel nadenken te maken. Ik denk namelijk heel veel na, of beter gezegd: ik denk te veel na. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen zelfvertrouwen heb of niet tevreden ben met mezelf. Integendeel, ik ben tevreden met de Plato die ik ben.

Natuurlijk zouden er dingen anders kunnen en dan bedoel ik voornamelijk dat ik graag makkelijker contacten aan zou gaan. Maar zo zal iedereen wel wat hebben dat hij/zij graag anders zou zien, maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van een gebrek aan zelfvertrouwen.
Daar geloof ik niets van, wat is dan de reden dat je niet op vrouwen afstapt? Voor mezelf weet ik het wel, en jij? Je zegt nota bene zelf dat je zat meisjes op je opleiding tegenkomt, dan zou het toch heel makkelijk moeten zijn?
Gaap Goals rulezzz!
pi_26354250
Even een kleine analyse waarom het bij mij niet lukt. Ik hou totaal niet van clubs, kroegen en disco's. Vrouwen op die plekken aanspreken gaat dus niet lukken want ik kom er nooit. Daarnaast heb ik een erg klein sociaal kringetje en kom ik bijna nooit nieuwe vrouwen tegen. Afgezien van flitsdaten dan.

Hou je dus over, aanspreken op straat, in de supermarkt, in de winkel etc. etc. Probleem bij die situaties is echter het volgende:

A. Het moment is vaak vluchtig, de dame in kwestie is vaak snel weer weg.
B. Ik zie geen aanleiding of excuus om haar "zomaar" aan te spreken.
C. De dingen die je wel kunt zeggen vind ik dermate brutaal en direct dat ik ze niet durf!

Neem nou de drie minuten email techniek van DYD. Denk je nou echt dat de meeste vrouwen zomaar hun email en telefoonnummer geven omdat je toevallig heel eventjes met ze gepraat hebt??

Maar ja, daar gaan we weer, ik moet er eigenlijk niet over nadenken maar het DOEN!! Tja....., zou ik het ooit leren??
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:33:58 #35
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26354388
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Om je happy te voelen hoef je toch niet bomvol zelf verzekerdheid te zitten .. een goede dosis zelfkennis is ook wel handig enzo
Leuke

Hebben die twee zaken niet met elkaar te maken? Als je jezelf goed kent weet je je sterke en zwakke punten. En aangezien ieder mens wel sterke punten heeft zou je automatisch meer zelfvertrouwen hebben.

Je hoeft dus niet bomvol zelfvertrouwen te zitten, maar je zult er toch wel iets van moeten hebben.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_26354394
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een kleine analyse waarom het bij mij niet lukt. Ik hou totaal niet van clubs, kroegen en disco's. Vrouwen op die plekken aanspreken gaat dus niet lukken want ik kom er nooit. Daarnaast heb ik een erg klein sociaal kringetje en kom ik bijna nooit nieuwe vrouwen tegen. Afgezien van flitsdaten dan.

Hou je dus over, aanspreken op straat, in de supermarkt, in de winkel etc. etc. Probleem bij die situaties is echter het volgende:

C. De dingen die je wel kunt zeggen vind ik dermate brutaal en direct dat ik ze niet durf!

Neem nou de drie minuten email techniek van DYD. Denk je nou echt dat de meeste vrouwen zomaar hun email en telefoonnummer geven omdat je toevallig heel eventjes met ze gepraat hebt??

Maar ja, daar gaan we weer, ik moet er eigenlijk niet over nadenken maar het DOEN!! Tja....., zou ik het ooit leren??
Als je er zo over blijft piekeren niet.
Durf te leven!
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:37:42 #37
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26354502
quote:

Het ergste wat je kunt gebeuren is dat d'r vriend er net aankomt en ziet dat je zijn meid staat te versieren

Oftewel: van een blauwtje ga je niet dood.
50.000 O+
pi_26354551
Nou ja, in zekere zin durf ik wel te leven, ik stap glimlachend vanaf 3600 meter hoogte uit een goed werkend vliegtuig.

Ik wou dat op een vrouw afstappen net zo makkelijk was
Gaap Goals rulezzz!
pi_26354566
potentieel bookmark-topic-tvp.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_26354593
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, in zekere zin durf ik wel te leven, ik stap glimlachend vanaf 3600 meter hoogte uit een goed werkend vliegtuig.

Gewoon schijt aan alles hebben en denken aan haar, ipv wat z e van je zal vinden.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:41:01 #41
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26354595
quote:

moeten we nog raden wie

kuch nozem kuch
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:42:59 #42
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26354673
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:39 schreef M_Schtoppel het volgende:

Van een niet werkende parachute ga je over het algemeen wel dood
50.000 O+
pi_26354756
Als ik daarnaast ook een storing op mijn reserve heb wel ja. Maar ja, ook dan is het probleem niet opgelost, wat denk je van al die engelen? En ik kan niet eens harp spelen.

Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:46:19 #44
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26354812
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:42 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Van een niet werkende parachute ga je over het algemeen wel dood
van ruzie met een jaloerse vriend die toevallig kan boksen kan je ook flink doodgaan hoor
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26354846
quote:

Schtoppel, je bent 36, verlangt als geen ander naar een relatie met een leuke vrouw. Als je nu niks onderneemt kan je het in een volgend leven nog eens proberen, maar ik geloof niet dat je dat wil.
Je hebt niks te verliezen, wordt het niet eens tijd om er gewoon écht schijt aan te gaan krijgen?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:48:10 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26354871
quote:

Waarom niet op internet eens rondkijken?
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 18:49:08 #47
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26354902
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:33 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Leuke

Hebben die twee zaken niet met elkaar te maken? Als je jezelf goed kent weet je je sterke en zwakke punten. En aangezien ieder mens wel sterke punten heeft zou je automatisch meer zelfvertrouwen hebben.

Je hoeft dus niet bomvol zelfvertrouwen te zitten, maar je zult er toch wel iets van moeten hebben.
mijn sterke punten liggen niet op emontioneel/sociaal vlak , dus daarvan moet ik het niet hebben
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_26354970
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Waarom niet op internet eens rondkijken?
Doe ik al, ik sta op een datingsite.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:54:23 #49
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26355071
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

mijn sterke punten liggen niet op emontioneel/sociaal vlak , dus daarvan moet ik het niet hebben
Hoe zie jij jezelf?
50.000 O+
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 18:56:44 #50
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26355140
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hoe zie jij jezelf?
een saaie lelijke zeurdert die enigsinds weet hoe een cel van binnen werkt
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')