Zelfkennis is wel van belang, maar zelfverzekerdheid vind ik niet noodzakelijk. Sowieso is dat een relatief begrip, want iedereen is tot op zekere hoogte onzeker. Bovendien hangt dat af van het gebied. Op bepaalde punten ben ik uiterst zeker van mezelf, maar op andere punten is er wel een zekere onzekerheid.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Oei, gewaagde stelling. Als ik iéts aantrekkelijk vind bij een vrouw dan is dat wel zelfverzekerdheid. Zelfkennis handig, maar zelfverzekerdheid is toch wel 1 van de belangrijkste dingen![]()
Klopt, als ik mijn zelfverzekerde buien heb dan merk je dat mensen anders tegen je aan kijken, maar zeker ook dat je zelf de wereld anders ziet.... En ik moet bekennen, that world looks better. Kon ik me nu maar altijd zo voelenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef Thisbe het volgende:
Zelfverzekerd zijn straal je ook uit, en daar trek je meer mensen mee aan dan als je een beetje rond aan het sluipen bent!
Ik had je ook wel gekust als je een broek aan had gehad hoor..quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef Thisbe het volgende:
offtopic: Rokjes doen het altijd goed! Heb net een leuke knul gekust pontificaal vóór de faculteit![]()
Daar geloof ik niets van, wat is dan de reden dat je niet op vrouwen afstapt? Voor mezelf weet ik het wel, en jij? Je zegt nota bene zelf dat je zat meisjes op je opleiding tegenkomt, dan zou het toch heel makkelijk moeten zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft echter niks met te veel nadenken te maken. Ik denk namelijk heel veel na, of beter gezegd: ik denk te veel na. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen zelfvertrouwen heb of niet tevreden ben met mezelf. Integendeel, ik ben tevreden met de Plato die ik ben.
Natuurlijk zouden er dingen anders kunnen en dan bedoel ik voornamelijk dat ik graag makkelijker contacten aan zou gaan. Maar zo zal iedereen wel wat hebben dat hij/zij graag anders zou zien, maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van een gebrek aan zelfvertrouwen.
Leukequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Om je happy te voelen hoef je toch niet bomvol zelf verzekerdheid te zitten .. een goede dosis zelfkennis is ook wel handig enzo
Als je er zo over blijft piekeren niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een kleine analyse waarom het bij mij niet lukt. Ik hou totaal niet van clubs, kroegen en disco's. Vrouwen op die plekken aanspreken gaat dus niet lukken want ik kom er nooit. Daarnaast heb ik een erg klein sociaal kringetje en kom ik bijna nooit nieuwe vrouwen tegen. Afgezien van flitsdaten dan.
Hou je dus over, aanspreken op straat, in de supermarkt, in de winkel etc. etc. Probleem bij die situaties is echter het volgende:
A. Het moment is vaak vluchtig, de dame in kwestie is vaak snel weer weg.
B. Ik zie geen aanleiding of excuus om haar "zomaar" aan te spreken.
C. De dingen die je wel kunt zeggen vind ik dermate brutaal en direct dat ik ze niet durf!
Neem nou de drie minuten email techniek van DYD. Denk je nou echt dat de meeste vrouwen zomaar hun email en telefoonnummer geven omdat je toevallig heel eventjes met ze gepraat hebt??
Maar ja, daar gaan we weer, ik moet er eigenlijk niet over nadenken maar het DOEN!! Tja....., zou ik het ooit leren??
Het ergste wat je kunt gebeuren is dat d'r vriend er net aankomt en ziet dat je zijn meid staat te versierenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
C. De dingen die je wel kunt zeggen vind ik dermate brutaal en direct dat ik ze niet durf!
Gewoon schijt aan alles hebben en denken aan haar, ipv wat z e van je zal vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, in zekere zin durf ik wel te leven, ik stap glimlachend vanaf 3600 meter hoogte uit een goed werkend vliegtuig.![]()
Ik wou dat op een vrouw afstappen net zo makkelijk was![]()
moeten we nog raden wiequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef Thisbe het volgende:
Zelfverzekerd zijn straal je ook uit, en daar trek je meer mensen mee aan dan als je een beetje rond aan het sluipen bent!
offtopic: Rokjes doen het altijd goed! Heb net een leuke knul gekust pontificaal vóór de faculteit![]()
Van een niet werkende parachute ga je over het algemeen wel doodquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, in zekere zin durf ik wel te leven, ik stap glimlachend vanaf 3600 meter hoogte uit een goed werkend vliegtuig.![]()
Ik wou dat op een vrouw afstappen net zo makkelijk was![]()
van ruzie met een jaloerse vriend die toevallig kan boksen kan je ook flink doodgaan hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van een niet werkende parachute ga je over het algemeen wel dood
Schtoppel, je bent 36, verlangt als geen ander naar een relatie met een leuke vrouw. Als je nu niks onderneemt kan je het in een volgend leven nog eens proberen, maar ik geloof niet dat je dat wil.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een kleine analyse waarom het bij mij niet lukt. Ik hou totaal niet van clubs, kroegen en disco's. Vrouwen op die plekken aanspreken gaat dus niet lukken want ik kom er nooit. Daarnaast heb ik een erg klein sociaal kringetje en kom ik bijna nooit nieuwe vrouwen tegen. Afgezien van flitsdaten dan.
Hou je dus over, aanspreken op straat, in de supermarkt, in de winkel etc. etc. Probleem bij die situaties is echter het volgende:
Neem nou de drie minuten email techniek van DYD. Denk je nou echt dat de meeste vrouwen zomaar hun email en telefoonnummer geven omdat je toevallig heel eventjes met ze gepraat hebt??
Maar ja, daar gaan we weer, ik moet er eigenlijk niet over nadenken maar het DOEN!! Tja....., zou ik het ooit leren??
Waarom niet op internet eens rondkijken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuke
Hebben die twee zaken niet met elkaar te maken? Als je jezelf goed kent weet je je sterke en zwakke punten. En aangezien ieder mens wel sterke punten heeft zou je automatisch meer zelfvertrouwen hebben.
Je hoeft dus niet bomvol zelfvertrouwen te zitten, maar je zult er toch wel iets van moeten hebben.
Doe ik al, ik sta op een datingsite.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom niet op internet eens rondkijken?
Hoe zie jij jezelf?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]mijn sterke punten liggen niet op emontioneel/sociaal vlak , dus daarvan moet ik het niet hebben
een saaie lelijke zeurdert die enigsinds weet hoe een cel van binnen werktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |