abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:31:32 #1
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26351487
Welkom in [Centraal] Single

Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.

Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.

***Er zijn regels***

* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles of #Ebola op de irc.fok.nl server. ***

* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.

* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.

* Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.

Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.

Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.

Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:
[Centraal] (Nog Immer) Single Teil 21

De URL van deze OP: http://popolon.xs4all.nl/sharui/singles.txt

De singles meet in mei wordt hier geregeld: Singlesmeet 2005

De laatst genoemde stelling was:
Denken singles / mensen die in dit topic posten teveel na over dingen

[ Bericht 3% gewijzigd door Copycat op 20-04-2005 10:02:45 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:34:22 #2
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26351545
Ik denk dat dat nadenken inderdaad veel met (zelf)vertrouwen te maken heeft. En ook ik ben dan idd te verlegen en te onzeker, wat veel nadenken tot gevolg heeft. Ook wat gezegd werd over het in je hoofd halen van doemscenario's komt me erg bekend voor....
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:36:12 #3
118976 Rene_H
Beholder of Justice...
pi_26351581
meer specifieker graag... over welke dingen nadenken.... ?? relatie, geloof, uiterlijk, verstand, wereldsezaken e.d. haha....

maar in het algemeen hoe een single toch niet meer te denken als ieder ander die wel een relatie hebben :S zie het verband nie
..:: Confront and shatter everything that stands in your way ::..
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:36:33 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26351590
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:34 schreef melismay het volgende:
Ik denk dat dat nadenken inderdaad veel met (zelf)vertrouwen te maken heeft. En ook ik ben dan idd te verlegen en te onzeker, wat veel nadenken tot gevolg heeft. Ook wat gezegd werd over het in je hoofd halen van doemscenario's komt me erg bekend voor....
Ik vind het ook een enorme dooddoener voor een gesprek om overal over na te denken voordat je wat zegt. Dat is voor mij een van de grootste redenen geweest om er wat aan te willen doen.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26351607
quote:
Tja maarja soms heb ik dat ook , maarja als het dan fout gaat kan het alleen maar meevallen ipv dat je er onwijs je hoop op hebt gevestigd.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_26351638
Dit klinkt misschien arrogant naar de mensen met wat minder zelfvertrouwen toe, maar ik voel me prima over mezelf. Ik vind mezelf een leuke jonge vrouw, en ben gewoon blij met wie ik ben. En ik weet ook steeds beter van mezelf wat ik wel en niet wil, en daarom vind ik het ook steeds minder een issue om single te zijn, denk ik. Dat ik zo langzamerhand aan een beetje rustig rondkijk op zoek naar iemand die ik leuk vind, in plaats van me er druk om te maken. Ik denk na over single zijn, maar op mij heeft het een positief effect, en heb ook niet het gevoel dat ik teveel nadenk.
It's my party and I'll cry if I want to.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:43:47 #7
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26351743
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:36 schreef Rene_H het volgende:
meer specifieker graag... over welke dingen nadenken.... ?? relatie, geloof, uiterlijk, verstand, wereldsezaken e.d. haha....

maar in het algemeen hoe een single toch niet meer te denken als ieder ander die wel een relatie hebben :S zie het verband nie
Meer zoals ik net dus omschreef. Te veel nadenken voor je wat zegt bv om maar niet af te gaan.
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 16:45:08 #8
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26351783
Tja vooral het logisch nadenken over dit soort dingen is vaak een beetje een dooddoener .. gewoon door het simpele feit dat emoties enzo niet logisch zijn ... naja
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_26351808
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit klinkt misschien arrogant naar de mensen met wat minder zelfvertrouwen toe, maar ik voel me prima over mezelf. Ik vind mezelf een leuke jonge vrouw, en ben gewoon blij met wie ik ben. En ik weet ook steeds beter van mezelf wat ik wel en niet wil, en daarom vind ik het ook steeds minder een issue om single te zijn, denk ik. Dat ik zo langzamerhand aan een beetje rustig rondkijk op zoek naar iemand die ik leuk vind, in plaats van me er druk om te maken. Ik denk na over single zijn, maar op mij heeft het een positief effect, en heb ook niet het gevoel dat ik teveel nadenk.
Wat jij hebt heb ik dus ook de meeste tijd gelukkig alleen dan mannelijk gezien. Alleen dat duurde wel eventjes. Soms baal ik wel single te zijn, vooral als je alleen in bed ligt. Maar goed, verder ben ik tevreden over mezelf. Ik heb leuk werk, lieve vrienden, ben gestopt met roken en dat lukt (ondanks moeilijkheden) en ben opzich tevreden over mn looks.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:47:38 #10
42381 CvB
handles your hunger better
pi_26351861
Teveel nadenken over het single zijn werkt vaak ook niet echt opbeurend, dus dat zet ik ook wel steeds meer van me af. Dit topic helpt daar alleen niet bij, maar gelukkig geven velen hier wel een postieve draai aan hun posts en is het meer gezellig kletsen!
Vind ik
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:48:19 #11
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26351877
quote:

Dit klinkt misschien arrogant naar de mensen met wat minder zelfvertrouwen toe, maar ik voel me prima over mezelf.
Dat heeft echter niks met te veel nadenken te maken. Ik denk namelijk heel veel na, of beter gezegd: ik denk te veel na. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen zelfvertrouwen heb of niet tevreden ben met mezelf. Integendeel, ik ben tevreden met de Plato die ik ben.

Natuurlijk zouden er dingen anders kunnen en dan bedoel ik voornamelijk dat ik graag makkelijker contacten aan zou gaan. Maar zo zal iedereen wel wat hebben dat hij/zij graag anders zou zien, maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van een gebrek aan zelfvertrouwen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26351899
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja vooral het logisch nadenken over dit soort dingen is vaak een beetje een dooddoener .. gewoon voor het simpele feit dat emoties enzo niet logisch zijn ... naja
Maar BB, soms moet je dingen ook gewoon op z'n beloop laten. Toen ik verliefd werd op mijn ex-vriend had ik alles tegen me, er waren honderd logische redenen om niet verliefd op hem te worden, en toch heb ik me mee laten drijven met hoe dingen gingen. En ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Logisch nadenken is zeker niet alles.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:50:34 #13
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26351939
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat heeft echter niks met te veel nadenken te maken. Ik denk namelijk heel veel na, of beter gezegd: ik denk te veel na. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen zelfvertrouwen heb of niet tevreden ben met mezelf. Integendeel, ik ben tevreden met de Plato die ik ben.

Natuurlijk zouden er dingen anders kunnen en dan bedoel ik voornamelijk dat ik graag makkelijker contacten aan zou gaan. Maar zo zal iedereen wel wat hebben dat hij/zij graag anders zou zien, maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van een gebrek aan zelfvertrouwen.
Helemaal eens Plato, al is het bij mij niet zozeer contacten aangaan, als wel contacten aangaan die in een relatie eindigen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_26351950
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik zei dat omdat ik het gewoon stom vond klinken om keihard te roepen "IK VOEL ME FANTAAAAASTISCH EN ZELFVERZEKERD" terwijl ik weet dat er andere mensen zijn (waar jij dan niet onder valt) die eerder wel aangaven niet altijd even veel zelfvertrouwen te hebben.
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 16:52:03 #15
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26351974
quote:
Ik vind mijn leven ook prima zo. Ik doe een leuke opleiding enzo. Ik heb verder een leuke gezellige vrienden groep. Meestal vermaak ik me prima Alleen het vlot niet zo met de vrouwen
pi_26351990
Ben bijna 21 en op een relatie jaren geleden dat altijd geweest, zit er eigenlijk niet mee. Komt vanzelf een keer wel, maar ben zoals iemand hier post tevreden over de rest op het moment en geniet eigenlijk meer van het vrij zijn dan dat ik een relatie heb. Als ik nu zie hoeveel tijd vrieden bijv kwijt zijn aan een relatie ben ik liever vrij, maar zodra ik een leuk meisje tegenkom zal ik wel anders praten.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:52:50 #17
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26351992
quote:
Stelling: (De hier postende) Singles denken te veel/diep na over dingen
Moet ik helaas ja op antwoorden . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 16:53:55 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26352020
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik zei dat omdat ik het gewoon stom vond klinken om keihard te roepen "IK VOEL ME FANTAAAAASTISCH EN ZELFVERZEKERD" terwijl ik weet dat er andere mensen zijn (waar jij dan niet onder valt) die eerder wel aangaven niet altijd even veel zelfvertrouwen te hebben.
Om je happy te voelen hoef je toch niet bomvol zelf verzekerdheid te zitten .. een goede dosis zelfkennis is ook wel handig enzo
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:54:34 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26352029
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:50 schreef ioko het volgende:

[..]

Helemaal eens Plato, al is het bij mij niet zozeer contacten aangaan, als wel contacten aangaan die in een relatie eindigen.
Bij mij hangt dat met elkaar samen, maar contacten aangaan die uitmonden in een relatie zijn inderdaad nog moeilijker, dat lukt gewoon niet (althans tot op heden ).

Overigens moet het moeite met contacten aangaan ook weer niet overdreven worden, want voor ik het weet sta ik ineens als een soort van contactgestoorde kluizenaar te boek hier en dat zou schromelijk overdreven zijn.
pi_26352059
In deel 21 schreef MSXUser:
quote:
Same here. Wat betreft 'verlegen en terughoudend'... dat is iets waar ik denk ik nooit meer van afkom.
Dat idee heb ik ook wel. Verlegenheid gaat na verloop van tijd wel weg, maar dat terughoudende zal toch blijven ben ik bang en dat is soms zo lastig.

In deel 21 schreef Metro het volgende:
quote:
Ik ben zelf iemand die heel erg vaak over dingen nadenkt, en eerlijk is eerlijk. erg ver kom je er niet mee. Ik ben bezig om gewoon eens wat meer te doen ipv na te denken. In elk geval op sociaal vlak (zoals CvB al aangaf bv) om bijvoorbeeld een gesprek goed gaande te houden.
Ik denk dat denken en doen wel met elkaar te maken hebben. Je ontkomt er in bepaalde situaties niet aan om dat niet samen te doen. Een gesprek moet eigenlijk van zichzelf goed gaan en daar moet je niet bij nadenken. Dat is ook niet echt een probleem bij mij. Ik ben daarin een echte kletskous, maar mits ik degene wat beter ken.
quote:
Ja daar heb je wel gelijk in.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:56:20 #21
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26352078
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:52 schreef MrDoegewoon het volgende:

Ben bijna 21 en op een relatie jaren geleden dat altijd geweest,
Hoe voelt dat om altijd 21 geweest te zijn?
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 16:58:05 #22
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26352128
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:49 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Maar BB, soms moet je dingen ook gewoon op z'n beloop laten. Toen ik verliefd werd op mijn ex-vriend had ik alles tegen me, er waren honderd logische redenen om niet verliefd op hem te worden, en toch heb ik me mee laten drijven met hoe dingen gingen. En ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Logisch nadenken is zeker niet alles.
Ik ben niet zo'n drijver .. dat vind ik eng. En dat is serieus (iedereen ziet dat als gezeur maar het is gewoon de waarheid) ik hou er niet van als dingen me tegenstaan en ik hou er ook niet van als de controle uit mn handen is. (Dat zorgt ook wel een beetje voor mijn instelling, als je jezelf het kutst vind kan niemand je kwetsen door je kut te vinden want dat doe je zelf toch al)

Maarja al dat gedrag komt dus voort uit angst en als je me vraagt waar ik bang voor ben moet ik je het antwoord schuldig zijn misschien ben ik wel bang voor leven ofzo
pi_26352141
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:56 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hoe voelt dat om altijd 21 geweest te zijn?
Haha heel goed.

Moet dus zijn dat ik op die ene relatie na, altijd single geweest ben
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_26352234
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Om je happy te voelen hoef je toch niet bomvol zelf verzekerdheid te zitten .. een goede dosis zelfkennis is ook wel handig enzo
Oei, gewaagde stelling. Als ik iéts aantrekkelijk vind bij een vrouw dan is dat wel zelfverzekerdheid. Zelfkennis handig, maar zelfverzekerdheid is toch wel 1 van de belangrijkste dingen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26352279
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat ik op dit moment zie als mijn zelfkennis op dit gebied is dat ik weet dat het voor mij het fijnste is om niet als een kip zonder kop op zoek te gaan, maar juist de keuze te kunnen maken om níet iets te gaan drinken met een jongen als ik dat niet zie zitten. Bedoelde je zoiets ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')