Wel een interessante stelling. Bovendien kan het ook nog meespelen dat singles geen partner hebben om tegeaan te zeiken (figuurlijk dan he) als ze het ff niet meer zien zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar die stelling gaat toch niet alleen maar op voor singles? Iedereen die post in R&P kan er wel zo over denken. Het is meer een algemene stelling.
Mannen vallen zeker voor mini-rokjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:29 schreef Thisbe het volgende:
Zo snoezerds! Ik ben er ook weer eventjes!
Even kijken naar de stellingen: Ja en ja.
Verder ben ik nog steeds single, want er staat nog steeds niemand met een roos voor m'n deur!![]()
Ik wanhoop nog steeds niet, er lopen nog steeds mooie mannen rondMannen vallen voor mini-rokjes!
Het is zeker wel een interessante stelling. Ja maar zoals al eerder werd gezegd (door Nozem dacht ik) zijn je kansen dan echt kleiner, omdat je zo loopt te zeiken hier? Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wel een interessante stelling. Bovendien kan het ook nog meespelen dat singles geen partner hebben om tegeaan te zeiken (figuurlijk dan he) als ze het ff niet meer zien zitten.
Zolang je maar niet verdrinkt in zelfmedelijden. Ook mensen durven aanspreken via een forum / mail en dan erachter komen dat het in real life iéts lastiger is, dat je weer met de neus in de boter valt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Het is zeker wel een interessante stelling. Ja maar zoals al eerder werd gezegd (door Nozem dacht ik) zijn je kansen dan echt kleiner, omdat je zo loopt te zeiken hier? Volgens mij valt dat wel mee.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mannen vallen zeker voor mini-rokjes![]()
je noemde me een snoezerd![]()
Vind ik alleen van toepassing op mensen die al heel lang single zijn. Of nooit een relatie gehad hebben. Maar zelfs dan nog. Het aanpassen zal niet makkelijk zijn, maar onmogelijk is het niet. Kwestie van verliefd genoeg zijn lijkt mequote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Singles gaan naarmate ze langer single zijn steeds meer egoistisch denken en passen daardoor steeds minder goed in een gelijkwaardige relatie. Ze zijn hun eigen dingen en regels gewend en passen zich steeds moeilijker aan een mogelijke nieuwe partner aan naarmate ze langer alleen wonen en leven.
ik ben meningsloos vandaag
Denk dat wel waar is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Mannen letten meer op uiterlijk dan vrouwen bij de keuze van hun partner
Vrouwen letten denk ik meer op andere uiterlijke kenmerken dan mannen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Nee denk niet dat dat zo is. volgens mij letten vrouwen er netzoveel op maar komen er minder snel voor uit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zolang je maar niet verdrinkt in zelfmedelijden. Ook mensen durven aanspreken via een forum / mail en dan erachter komen dat het in real life iéts lastiger is, dat je weer met de neus in de boter valt.
Andere stelling dan:
Als je een beetje in de buurt woont wil ik wel met wat bloemen langskomen hoor. Vergeplukt uit je tuin dan welquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:29 schreef Thisbe het volgende:
Verder ben ik nog steeds single, want er staat nog steeds niemand met een roos voor m'n deur!![]()
Ik wanhoop nog steeds niet, er lopen nog steeds mooie mannen rondMannen vallen voor mini-rokjes!
Ja maar dat komt omdat mannen een grotere vijver hebben om uit te vissen! Mannen vinden het meestal niet zo erg als hun vriendin lager is opgeleid dan zij. Vrouwen willen iemand die het liefst nog net iets slimmer is dan zij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:52 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik denk dat mijn stelling waar is (over het algemeen uiteraard) vanwege dit:
Intelligente mannen komen veel makkelijker aan een vrouw dan intelligente vrouwen. In de top van het bedrijfsleven zitten veel vrouwen die niet aan de man komen, terwijl dit voor mannen geen probleem bleek.
Wat een vooroordeel op de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:56 schreef Thisbe het volgende:
Mannen vinden het meestal niet zo erg als hun vriendin lager is opgeleid dan zij.
Nog steeds vinden veel mannen het niet prettig als hun partner intelligenter is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:52 schreef WeirdMicky het volgende:
Intelligente mannen komen veel makkelijker aan een vrouw dan intelligente vrouwen. In de top van het bedrijfsleven zitten veel vrouwen die niet aan de man komen, terwijl dit voor mannen geen probleem bleek.
Als ze maar jong en mooi is met brede heupen om goed kinderen te kunnen barenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel op de vroege ochtend.![]()
Jong en mooi kan ik me wel in vinden, brede heupen om kleine Platootjes te kunnen baren is minder van belang. Daarmee wil ik immers nog wel een jaar of tien wachten, dus dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Als ze maar jong en mooi is met brede heupen om goed kinderen te kunnen baren![]()
Goedemorgen Plato, kusje?![]()
Houvast tijdens de sex is ook altijd wel welkom hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jong en mooi kan ik me wel in vinden, brede heupen om kleine Platootjes te kunnen baren is minder van belang. Daarmee wil ik immers nog wel een jaar of tien wachten, dus dat zien we dan wel weer.![]()
Maar bedenk dat niet iedereen de behoefte heeft om via internet mensen te leren kennen. Je kunt het ook gewoon zien als een ("discussie")-forum an sich, niets meer dan dat, en dus niet als een opstap naar vriendschappen in het echte leven oid. Laat staan relatiesquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:21 schreef nozem het volgende:
Volgens mij ben je in het echt een prima gozer, op i-net word ik echter soms ontzettend moe van je, en ik denk dat ik niet de enige ben. Kan een drempel zijn om mensen te leren kennen via i-net toch?
Misschien denken ze wel wat egoistischer bij het aangaan van een relatie, maar wanneer de relatie loopt, dan denk ik niet dat er nog verschil is. Al kan ik me voorstellen dat als je echt heel erg lang single bent geweest, dat het dan steeds moeilijker wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Singles gaan naarmate ze langer single zijn steeds meer egoistisch denken en passen daardoor steeds minder goed in een gelijkwaardige relatie. Ze zijn hun eigen dingen en regels gewend en passen zich steeds moeilijker aan een mogelijke nieuwe partner aan naarmate ze langer alleen wonen en leven.
Heb je vandaag een mini-rokje aan? Waar ben je ergens?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:29 schreef Thisbe het volgende:
Ogen zijn voor mij iig ook een punt waar ik keihard voor val bij een vrouwquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:20 schreef melismay het volgende:
Goedemiddag sweeties!
Die stelling dat mannen meer op uiterlijk letten dan vrouwen... Ik dat MSXuser wel een punt heeft dat vrouwen naar andere uiterlijke kenmerken kijken dan mannen... Een man hoeft in mijn ogen niet "supermooi" te zijn, maar uitstraling en hoe iemands ogen staan zijn voor mij wel erg belangrijk..
Nu op weg naar de rechtenfaculteitquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Heb je vandaag een mini-rokje aan? Waar ben je ergens?![]()
Praten vrouwen in korte rokjes dan wel eensquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:54 schreef melismay het volgende:
Tuurlijk vallen mannen op korte rokjes... Dan luisteren ze niet meer naar wat je te zeggen hebt![]()
Ai ... Vertel maar niks aan de potentiele kandidates dan . . .quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ook niet, heb niet eens een balkonquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:56 schreef Thisbe het volgende:
ik heb geen tuin helaas
Hangt er van af. Als ze er een beetje leuk uitziet, dan gaat het wel maar probeer maar es Sugar Lee Hooper in een minirokje te visualiseren . . .quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:54 schreef melismay het volgende:
Tuurlijk vallen mannen op korte rokjes... Dan luisteren ze niet meer naar wat je te zeggen hebt![]()
* WeirdMicky is blij dat hij sweetie genoemd wordtquote:
Dan is het geen minirokje meer, maar eerder een riem cq. hoepelquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:14 schreef ThunderChild het volgende:
Hangt er van af. Als ze er een beetje leuk uitziet, dan gaat het wel maar probeer maar es Sugar Lee Hooper in een minirokje te visualiseren . . .
Rechten studeren in Nijmegen... Een beetje Rechtenstudent studeert natuurlijk in Leiden (en nee ik studeer geen rechtenquote:
Dat zal tegenvallen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:52 schreef Pheno het volgende:
Nou vind ik Nijmegen toch stukke gezelliger. Als geboren Nijmegenaar en toekomstige bewoner van Nijmegen moet ik dus protesteren
Maar sjees, hebben jullie nu echt 21 topics bijna volgetypt? Als jullie zoveel te vertellen hebben, moet een praatje met vrouwen of mannen toch geen probleem zijn...
Nou, déze man wel dus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:56 schreef Thisbe het volgende:
Mannen vinden het meestal niet zo erg als hun vriendin lager is opgeleid dan zij.
Misschien moet jij eens wat vaker hier posten. Dan zien Plato en consorten dat het ook anders kan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:52 schreef Pheno het volgende:
Nou vind ik Nijmegen toch stukke gezelliger. Als geboren Nijmegenaar en toekomstige bewoner van Nijmegen moet ik dus protesteren
Maar sjees, hebben jullie nu echt 21 topics bijna volgetypt? Als jullie zoveel te vertellen hebben, moet een praatje met vrouwen of mannen toch geen probleem zijn...
Waarom word ik in dit soort gevallen altijd als eerste genoemd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens wat vaker hier posten. Dan zien Plato en consorten dat het ook anders kan.
Ow hemelquote:
Eensquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: (De hier postende) Singles denken te veel/diep na over dingen
Oneens, als je dat -te- er weg haalt, dan klopt het wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Bedoel je over dingen denken in het algemeen (in dat geval klopt het) of relatiegerelateerd (dan klopt het niet)?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Oe!! Die had van mij af kunnen komen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Ja dat merk ik wel, maar dat heeft ook deels te maken dat ik toch wel een beetje verlegen ben in het begine en terughoudend.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Merken anderen ook dat ze door zoveel over iets na te denken dingen veel moeilijker maken?
Eens! Je wil niet weten hoe lang ik al over dit berichtje heb nagedachtquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
In principe in het algemeen maar misschien slaat het ook door op je relatie(s).quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bedoel je over dingen denken in het algemeen (in dat geval klopt het) of relatiegerelateerd (dan klopt het niet)?
Same here. Wat betreft 'verlegen en terughoudend'... dat is iets waar ik denk ik nooit meer van afkom.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja dat merk ik wel, maar dat heeft ook deels te maken dat ik toch wel een beetje verlegen ben in het begine en terughoudend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |