Dat doe ik niet. Mijn online- en IRL-leven zijn daarvoor te dicht met elkaar verweven. Google mar eens op mijn echte naam, in de allereerste link staat mijn nickname al. Ik ben QyRoZ gewoon.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij zegt alleen dat je op een forum niet oprecht mag zijn en vooral je identiteit moet verbergen !
Die indruk wek je volgens mij ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef nozem het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om mezelf ten koste van wie dan ook omhoog te lullen.
Nee, maar ik heb de indruk dat bepaalde mensen in het echt veel relaxter met hun probleem omgaan en internet als het vuilnisvat van hun ziel gebruiken, terwijl iedereen kan zien wie ze zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij zegt alleen dat je op een forum niet oprecht mag zijn en vooral je identiteit moet verbergen !
ik bedoel alleen maar dat nozem liever heeft dat iedereen ipv van zegt wat op zn hart ligt.. beter kan zeggen dat alles rozegeur en maneschijn is .. en dat dan alles vanzelf wel goed komt met zo'n kutmedium als i-netquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
Nu ja wat is oprecht? Ik ben hier oprecht, maar dat hoeft niet te betekenen dat de halve stad hier dat soort dingen van mij te weten komt!
Het waardeer je eerlijkheid. Alleen je hele ziel ligt op i-net. Ik vraag me af of dat je kansen op de relatiemarkt vergroot aangezien je blijkbaar toch ook i-net gebruikt om meisjes te leren kennen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Mijn online- en IRL-leven zijn daarvoor te dicht met elkaar verweven. Google mar eens op mijn echte naam, in de allereerste link staat mijn nickname al. Ik ben QyRoZ gewoon.
Internet is daar ook uitermate geschikt voor. Ik schrijf hier dingen waar ik in het echt nou eenmaal niet zo makkelijk over kan schrijven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de indruk dat bepaalde mensen in het echt veel relaxter met hun probleem omgaan en internet als het vuilnisvat van hun ziel gebruiken, terwijl iedereen kan zien wie ze zijn.
Begrijpend lezen is ook een vak verdomme...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik bedoel alleen maar dat nozem liever heeft dat iedereen ipv van zegt wat op zn hart ligt.. beter kan zeggen dat alles rozegeur en maneschijn is .. en dat dan alles vanzelf wel goed komt met zo'n kutmedium als i-net
jij bent nozemquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de indruk dat bepaalde mensen in het echt veel relaxter met hun probleem omgaan en internet als het vuilnisvat van hun ziel gebruiken, terwijl iedereen kan zien wie ze zijn.
Ik zeg alleen, dat ik daar voorzichtiger mee om zou springen.
Maargoed, wie ben ik..
Dat zegt hij niet, hij zegt alleen dat je moet oppassen met jezelf te veel blootgeven terwijl iedereen kan meelezen en door je fotoboek weet dat jij het bent!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik bedoel alleen maar dat nozem liever heeft dat iedereen ipv van zegt wat op zn hart ligt.. beter kan zeggen dat alles rozegeur en maneschijn is .. en dat dan alles vanzelf wel goed komt met zo'n kutmedium als i-net
Volgens mij ben je in het echt een prima gozer, op i-net word ik echter soms ontzettend moe van je, en ik denk dat ik niet de enige ben. Kan een drempel zijn om mensen te leren kennen via i-net toch?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jij bent nozemhaha "in het echt" nee wat ik op een forum typ is nep
dat doe je zelf .. je weet toch wat je typt .. ik ben gelukkig niet zo'n geheimzinnig persoon .. doozichtig zelfsquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak verdomme...
Van mij staan ook veel dingen op FOK!, te veel, ik voel me daar niet gemakkelijk bij.
Heck, ik heb zelfs mijn thuisadres wel eens op FOK! gepost. Het boeit mij niet. En ik gebruik fok /internet tegenwoordig niet meer om vrouwen te leren kennen. Te veel negatieve ervaringen mee. Je kan je te gemakkelijk verschuilen achter het scherm.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Het waardeer je eerlijkheid. Alleen je hele ziel ligt op i-net. Ik vraag me af of dat je kansen op de relatiemarkt vergroot aangezien je blijkbaar toch ook i-net gebruikt om meisjes te leren kennen.
Ja ik wordt ook moe van mezelf en niet alleen op het forumquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in het echt een prima gozer, op i-net word ik echter soms ontzettend moe van je, en ik denk dat ik niet de enige ben. Kan een drempel zijn om mensen te leren kennen via i-net toch?
Kun jij je nog verhullen achter je scherm dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heck, ik heb zelfs mijn thuisadres wel eens op FOK! gepost. Het boeit mij niet. En ik gebruik fok /internet tegenwoordig niet meer om vrouwen te leren kennen. Te veel negatieve ervaringen mee. Je kan je te gemakkelijk verschuilen achter het scherm.
Nee. Dat doe ik ook niet. Zoals ik zei, het is maar een klein onderdeel van mezelf. Maar goed, ik ga slapen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:25 schreef nozem het volgende:
[..]
Kun jij je nog verhullen achter je scherm dan?
Ik zal dit topic in ieder geval niet meer te gebruiken om te flirten, kansloos eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, laten we de strijdbijl (voor zo ver daar sprake van was) begraven en weer on topic gaan met z'n allen inclusief Qyroz, Nozem en BB.
Ach waarom niet? Dat soort dingen maakt het topic juist leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zal dit topic in ieder geval niet meer te gebruiken om te flirten, kansloos eigenlijk.
Ik betwijfel of iedereen het daar mee eens is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach waarom niet? Dat soort dingen maakt het topic juist leuk.
Ik, als het prototype van de oude maagd, stoor me daar niet aan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik betwijfel of iedereen het daar mee eens is.![]()
Volgens mij is alles wel zo'n beetje gezegd. Er is een vrouw nodig voor nieuw leven. (letterlijk en figuurlijk)quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik, als het prototype van de oude maagd, stoor me daar niet aan.![]()
Maar goed, on topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |