Het begin is er in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:52 schreef Tranceptor het volgende:
Nooit juichen voor de buit binnen is, lol.
Wel BB, een hoop dingen hierboven gelden ook voor mij! Ik praat te hard als ik zacht zou moeten praten, en andersom. Ik zeg botte dingen op het verkeerde moment. In discussie's heb ik altijd gelijk, ik ben lui, ik zeur en ben irritant. Ik kan wel ietsjes beter spellen dan jij jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja dat is natuulijk uit te bouwennegatieve kanten
- ik zie dr niet uit
- ik praat per definitie te veel en te hard
- zeg verkeerde dingen op juiste en foute momenten
- ik ben nogal standvastig in discussies
- ik kan niet spellen
- ik ben lui
- en ik zeur
- ik ben irritant
Ik heb ook iemand in mijn MSN die regelmatig zegt dat ze me echt grappig vindt... over zien heeft ze het nooit gehad... misschien moet ik dat maar eens opperen danquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
Op dit moment ben ik Tha Man. Heb net met een meisje zitten chatten en ze zegt op een gegeven moment: je bent de grappigste van alle mannen waar ik mee chat, als verrassing mag je me ooit zien.
THANK YOU DAVID!!
![]()
![]()
en dan zit je hier te typenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook iemand in mijn MSN die regelmatig zegt dat ze me echt grappig vindt... over zien heeft ze het nooit gehad... misschien moet ik dat maar eens opperen dan
Ik heb me trouwens vorig jaar uit nieuwsgierigheid eens ingeschreven op een datingsite... dacht dat ik dat profiel verwijderd had, maar blijkbaar niet... had gisterenavond ineens een e-mailbevestiging dat iemand gereageerd had op mijn profiel... ze vroeg zelfs mijn MSN![]()
Ik heb mijn MSn gisterenavond al gegeven... ze moet me alleen nog toevoegenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
en dan zit je hier te typen
geef je msn en doe er wat mee
Vandaag niet! Het mag ook niet meer van de nieuwe Paus, seks voor het huwelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:03 schreef Tranceptor het volgende:
Hey Thisbe, je bent mijn type wel, neuken?
Alsof er ooit een paus geweest is van wie het wel mocht.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:17 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Vandaag niet! Het mag ook niet meer van de nieuwe Paus, seks voor het huwelijk
Misschien zijn we allemaal onbewust wel kardinalen in spe of zo die zonder het te beseffen hun kuisheidsgelofte inlossenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alsof er ooit een paus geweest is van wie het wel mocht.
Vrije vertaling Papum:quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:17 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Vandaag niet! Het mag ook niet meer van de nieuwe Paus, seks voor het huwelijk
Moeten we nu ook allemaal in soutane achter de computer gaan zitten als we in deze topicreeks posten?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:21 schreef DaMart het volgende:
Misschien zijn we allemaal onbewust wel kardinalen in spe of zo die zonder het te beseffen hun kuisheidsgelofte inlossen
Het wel en wee van pathetische zieligerdsquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien kunnen we al deze topics in een grote bundel samenvatten en verkopen
zoiets jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het wel en wee van pathetische zieligerds![]()
Jawel hoor, van JP1 mocht dat en mede daarom is hij vermoord!quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alsof er ooit een paus geweest is van wie het wel mocht.
Ik zei ook niet dat ik daarom single benquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, BB, als te hard praten mijn liefdesleven zou hebben geaffecteerd dan kon ik me nu ook aanmelden bij een nonnenklooster..
Niks mis met Nederlands maar Frans vind ik ook enorm mooi en ben ook langzaam aan bezig die taal beter te beheersen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Frans is gezeik. Mensen zien gewoon niet in wat voor een prachtige taal het Nederlands is.
Parijs is prachtig. Sartre is prachtig. Brel is prachtig. Frans is prachtig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:53 schreef Metro2005 het volgende:
Vinden vrouwen Frans nou een mooie taal?
(Langue de l'amour)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |