Je zou het grammaticaal niet redden op een alfastudie. Ik blijf het zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
een saaie lelijke zeurdert die enigsinds weet hoe een cel van binnen werkt![]()
ach zeurderdquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Je zou het grammaticaal niet redden op een alfastudie. Ik blijf het zeggen.
ach joh, maar 2 spelfouten in 1 zinquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat schept al weer enigzins hoop.quote:
Alfa studies zijn ook voor mietjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Goeie openingszin: 'Zeg schatje, zal ik jou eens vertellen hoe die eicellen van jou er van binnenuit uitzien?'quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
een saaie lelijke zeurdert die enigsinds weet hoe een cel van binnen werkt![]()
Hee niet snel een spelfout verbeteren hequote:Op dinsdag 19 april 2005 19:08 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle schrijft iets bij op zn zwakke punten lijstje
Het meisje met de eierstokjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie openingszin: 'Zeg schatje, zal ik jou eens vertellen hoe die eicellen van jou er van binnenuit uitzien?'
Maar goed positief zelfbeeld hoor
Denken singles / mensen die in dit topic posten teveel na over dingen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja ontopic maar weer. Waar waren we gebleven?
als iemand wacht op een witte prins op een knap paard ben ik dr man !quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie openingszin: 'Zeg schatje, zal ik jou eens vertellen hoe die eicellen van jou er van binnenuit uitzien?'
Bij deel 22 alweer....quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja ontopic maar weer. Waar waren we gebleven?
In dit topic jazeker ... daarbuiten weet ik het nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denken singles / mensen die in dit topic posten teveel na over dingen?
En deze:
Om je happy te voelen hoef je toch niet bomvol zelf verzekerdheid te zitten .. een goede dosis zelfkennis is ook wel handig enzo
De eerste stelling heb ik al beantwoord in het vorige deel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En deze:
Om je happy te voelen hoef je toch niet bomvol zelf verzekerdheid te zitten .. een goede dosis zelfkennis is ook wel handig enzo
Misschien wel ja...quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik barst ook niet in iedere situatie van het zelfvertrouwen, dat staat me geenszins in de weg om toch redelijk happy te zijn. Al heb ik ook regelmatig mijn dipjes, maar dat lijkt me een karaktertrek die ik al heel mijn leven heb.quote:En deze:
tja dat is natuulijk uit te bouwenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verlegenheid gaat inderdaad wel over na een tijdje (als je iemand wat langer kent). Dat terughoudende is wel een behoorlijk beperkende factor; aan de andere kant creëer je wel weer een stukje 'eigen veiligheid'. Het is uiteindelijk een soort van faalangst, waar ik tot op heden nog steeds geen oplossing voor heb kunnen vinden (heb wel een vermoeden wat de uiteindelijke oorzaak is).quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dat idee heb ik ook wel. Verlegenheid gaat na verloop van tijd wel weg, maar dat terughoudende zal toch blijven ben ik bang en dat is soms zo lastig.
Je vergeet er eentje bij negatief:quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja dat is natuulijk uit te bouwenpositieve kanten
- ben niet snel jaloers
- ben altijd behulpzaam
- ben bijna nooit kwaad of boos
- kan perfect anderen voor mij laten gaan
- kan redelijk goed en snel dingen bevatten
- kan goed luisterennegatieve kanten
- ik zie dr niet uit
- ik praat per definitie te veel en te hard
- zeg verkeerde dingen op juiste en foute momenten
- ik ben nogal standvastig in discussies
- ik kan niet spellen
- ik ben lui
- en ik zeur
Die terughoudendheid is zeker voor eigen veiligheid. Bijvoorbeeld: ik wil best wel weer daten, maar als ik dan te horen krijgt dat iemand wel met mij wil afspreken (gebeurt de laatste tijd niet veel) ga ik twijfelen of ik het wel moet doen. Probeer het ook altijd voor mezelf uit te schuiven, zodat ik er over na kan denken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Verlegenheid gaat inderdaad wel over na een tijdje (als je iemand wat langer kent). Dat terughoudende is wel een behoorlijk beperkende factor; aan de andere kant creëer je wel weer een stukje 'eigen veiligheid'. Het is uiteindelijk een soort van faalangst, waar ik tot op heden nog steeds geen oplossing voor heb kunnen vinden (heb wel een vermoeden wat de uiteindelijke oorzaak is).
Ik zou zeggen, werk aan je negatieve punten (ik zie er zo al 2 of 3 die je makkelijk kan veranderen) en versterk je positieve punten want daar kun je best ver mee komen als ik je lijstje zo ziequote:Op dinsdag 19 april 2005 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja dat is natuulijk uit te bouwenpositieve kanten
- ben niet snel jaloers
- ben altijd behulpzaam
- ben bijna nooit kwaad of boos
- kan perfect anderen voor mij laten gaan
- kan redelijk goed en snel dingen bevatten
- kan goed luisterennegatieve kanten
- ik zie dr niet uit
- ik praat per definitie te veel en te hard
- zeg verkeerde dingen op juiste en foute momenten
- ik ben nogal standvastig in discussies
- ik kan niet spellen
- ik ben lui
- en ik zeur
- ik ben irritantpositief en negatief
- Ik ben nogal onverschillig
Hey, da's mijn ondertitelquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
Je bent irritant.
Dat je er over nadenkt is niet meer dan logisch. Echter, waar leg je de grens of je bepaalt of je er op ingaat of niet. De één kan dat binnen een paar tellen, de ander heeft er (veel) meer tijd voor nodig. Van mezelf weet ik dat ik ook in het algemeen teveel zaken voor me uit zit te schuiven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
Die terughoudendheid is zeker voor eigen veiligheid. Bijvoorbeeld: ik wil best wel weer daten, maar als ik dan te horen krijgt dat iemand wel met mij wil afspreken (gebeurt de laatste tijd niet veel) ga ik twijfelen of ik het wel moet doen. Probeer het ook altijd voor mezelf uit te schuiven, zodat ik er over na kan denken.
Je slaat de spijker op zijn kop. Ik kan dat niet binnen een paar tellen beslissen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:38 schreef MSXUser het volgende:
Dat je er over nadenkt is niet meer dan logisch. Echter, waar leg je de grens of je bepaalt of je er op ingaat of niet. De één kan dat binnen een paar tellen, de ander heeft er (veel) meer tijd voor nodig. Van mezelf weet ik dat ik ook in het algemeen teveel zaken voor me uit zit te schuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |