Dit is wel heel erg offtopic, maar kan 't toch niet laten te reagerenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niks mis met Nederlands maar Frans vind ik ook enorm mooi en ben ook langzaam aan bezig die taal beter te beheersen.
Vroeg alleen wat de dames ervan vonden.
LOLquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
Naar aanleiding van een MSN gesprek wilde ik de volgende vraag/stelling in de groep gooien.
Er zijn hier vast wel mensen die ooit eens een poging hebben ontnomen om te ontsnappen aan het single-zijn. Maar wat is de vaagste/lulligste manier waarop je bent afgewezen?
Wat mij nog bij staat is dat ik ooit veel moed had verzameld om een meisje te bellen. haar mee uit vroeg en als antwoord kreeg: 'Sorry, maar ik heb het erg druk met mijn paard.' Ik ben dus afgewezen voor een paard
- Je bent mijn type nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
Naar aanleiding van een MSN gesprek wilde ik de volgende vraag/stelling in de groep gooien.
Er zijn hier vast wel mensen die ooit eens een poging hebben ontnomen om te ontsnappen aan het single-zijn. Maar wat is de vaagste/lulligste manier waarop je bent afgewezen?
Wat mij nog bij staat is dat ik ooit veel moed had verzameld om een meisje te bellen. haar mee uit vroeg en als antwoord kreeg: 'Sorry, maar ik heb het erg druk met mijn paard.' Ik ben dus afgewezen voor een paard
erm tis bijna 100% " sorry , [echte naam}, maar ik niet van jou "quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
Ja hier ook, maar ook de jongens waar ik al een date mee gehad heb.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL
Mijn potentiele dates laten 't contact meestal dood bloeden
Dit lijkt me nou niet zo'n heel erge afwijzing, blijkbaar was je dan toch al in een iets verder stadium dan DaMart nu omschrijft.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:29 schreef Metro2005 het volgende:
- Tja, je bent wel lekker in bed maar verder hoef ik je niet
"Ik ben niet toe aan een relatie"quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
En ja duikt niet zomaar met iedereen in bed of spreek je je tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
- Je bent mijn type niet![]()
- En de ergste: een meisje uit de klas (brugklas) vragen waar al haar vriendinnen bij zijn, lief lachen, denken en dan vervolgens zeggen dat ze jou wel heel aardig vind....... maar verder niet
redelijk standaard allemaal denk ik
Bleek haar alleen maar om de sex te gaan, was niet zo erg op zich maar ze wilde ook echt niks meer. Dus toen heb ik dr maar gedumpt. Niet liegen en zeggen dat je een relatie wil beginnen en als het puntje bij paaltje komt....quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit lijkt me nou niet zo'n heel erge afwijzing, blijkbaar was je dan toch al in een iets verder stadium dan DaMart nu omschrijft.![]()
Waar ken ik die van?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
- Je bent mijn type niet![]()
- En de ergste: een meisje uit de klas (brugklas) vragen waar al haar vriendinnen bij zijn, lief lachen, denken en dan vervolgens zeggen dat ze jou wel heel aardig vind....... maar verder niet
redelijk standaard allemaal denk ik
Ah, dat had ik dan weer niet. Relatie stond niet in de planning (maar ik vond'em toch wel erg leuk en dat dat niet wederzijds was (behalve lichamelijk) was wel ff zuur).quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bleek haar alleen maar om de sex te gaan, was niet zo erg op zich maar ze wilde ook echt niks meer. Dus toen heb ik dr maar gedumpt. Niet liegen en zeggen dat je een relatie wil beginnen en als het puntje bij paaltje komt....
verder dan handwerk zijn we niet gekomenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
En ja duikt niet zomaar met iedereen in bed of spreek je je tegen.
Nou als je zegt lekker in bed, ga ik toch van meer uit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
verder dan handwerk zijn we niet gekomen
nja, zo zei zij hetquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou als je zegt lekker in bed, ga ik toch van meer uit.
Nou dan heeft ze zeker alleen nog maar handwerk gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nja, zo zei zij het
en met de hand kan ook lekker zijn in bed![]()
Lijkt enigszins op het verhaal wat ik een topic of 2 terug postte. Is op dat moment erg wrang ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef QyRoZ het volgende:
"Ik ben niet toe aan een relatie"
Waarna mevrouw nog geen twee weken later wel een vriendje had.
"Ja, ik kan er niets aan doen". Right..
Dat ken ik ja. Die smoes heb ik al 3(!!) keer gehoord. En altijd door vrouwen die pretenderen altijd open en eerlijk te zijn in een relatiequote:Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
auwquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
Of dat je een hele leuke gezellige date hebt gehad, gezamenlijk terug loopt naar de trein. Je hoort hem nog zeggen "Ja was erg gezellig, ik wil je zeker beter leren kennen en het is voor herhaling vatbaar". De volgende dag ontwaak je uit je droom en krijg je te horen nou ik wil het toch liever hier bijhouden.
Nee dat kan natuurlijk niet he.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
auw
zeg dan gelijk dat je het niks vind
Een soort gelijke:quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Maar er was toch helemaal geen sprake van een relatie?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef Thurtje het volgende:
En altijd door vrouwen die pretenderen altijd open en eerlijk te zijn in een relatie![]()
kan je nagaan hoe dat soort mensen in een relatie zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar er was toch helemaal geen sprake van een relatie?
Ja vraag je of iemand wat leuks wilt gaan doen, " Ja lijkt me leuk".quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:56 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ook leuk: Vraag je iemand om mee naar de film te gaan, zegt ze ja..
Drie dagen later zegt ze: "Misschien is het toch geen goed idee omdat jij er waarschijnlijk meer van verwacht dan ik"![]()
"ik heb probleem zus-en-zo dus ik wil wachten tot ik beter in mijn vel zit" (die had ze ook wel, tot en met psychiaterbezoekjes en al). Ondertussen stiekem daten met andere jongens.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Blijkbaar stelde ik mij er inderdaad meer van voor dan hun, ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar er was toch helemaal geen sprake van een relatie?
of ze zijn eigenlijk vrijgezel, maar omdat je ze mee uit vraagt hebben ze spontaan een vriendje, die eigenlijk dus niet bestaat...quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zo zo, mijn chat ging erg goed vanavond, zij stuurde zelfs op een date aan. En dat gaan we dan ook doen.
Goed zo Schtoppel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zo zo, mijn chat ging erg goed vanavond, zij stuurde zelfs op een date aan. En dat gaan we dan ook doen.
You go girl!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Stom paard. Ik vind meisjes met paarden zowiezo niet leuk meestal...quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
Goed bezigquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Niet dat ik weet.quote:
Dan ga je toch ook geen foto's van je moeder in dat bier gooien!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:14 schreef ioko het volgende:
Stom paard.
Double your datequote:Op dinsdag 19 april 2005 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is DYD ?
dinsdag chatavondquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Onterechte aanname, imho.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:58 schreef Metro2005 het volgende:
kan je nagaan hoe dat soort mensen in een relatie zijn
Zal ik vrouwen ooit snappenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onterechte aanname, imho.
Iemand die je niet in in relationeel opzicht ziet zitten met een smoes afwijzen heeft niets te maken met hoe je in een relatie bent.
Iemand met een smoes een blauwtje laten lopen doen mensen volgens mij vooral om de ander gezichtsverlies te besparen, hoe krom dat ook moge klinken.
Uiteraard veel technieken, een beetje plagen, humor, prikkelen. En dat werkte dus. Maar natuurlijk ook dingen van mezelf.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:15 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Goed bezig.
Maar nou ben ik wel benieuwd, heb je veel technieken van D'Angelo toegepast of heb je niet veel anders dan anders gedaan?
- 'Het gevoel wat ik voor jou heb is te sterk voor me'quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
Een beetje van mezelf en een beetje van Maggi (nee D'Angelo).quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Uiteraard veel technieken, een beetje plagen, humor, prikkelen. En dat werkte dus. Maar natuurlijk ook dingen van mezelf.
Dit was na twee dates.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
of ze zijn eigenlijk vrijgezel, maar omdat je ze mee uit vraagt hebben ze spontaan een vriendje, die eigenlijk dus niet bestaat...
Nee op zo'n manier je uiten is niet om de ander wat te besparen, dat is om jezelf de vervelende boodschap gemakkelijker te maken door een hoge bullshit-factor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onterechte aanname, imho.
Iemand die je niet in in relationeel opzicht ziet zitten met een smoes afwijzen heeft niets te maken met hoe je in een relatie bent.
Iemand met een smoes een blauwtje laten lopen doen mensen volgens mij vooral om de ander gezichtsverlies te besparen, hoe krom dat ook moge klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |